abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137785221
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:25 schreef TLC het volgende:

[..]

en dan nog konden ze die boot nergens vinden, kun je nagaan
Volgens mij hebben ze ook niet echt gezocht tot die meneer met z'n duikbootje kwam.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 23:25:54 #52
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_137785224
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:20 schreef TLC het volgende:
De Titanic is ook -tig jaar spoorloos geweest, dus ooit komt dit vliegtuig ook wel te voorschijn ergens diep op een oceaanbodem bedekt met koraal
Aan de andere kant: het zou niet de eerste Boeing zijn die niet meer boven tafel kwam.
pi_137785243
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:24 schreef iksnaperniksvan het volgende:

[..]

Was het tegen die tijd ( +5 / 6 uur) niet al weer licht, of op zijn minst licht aan het worden toen ie zou landen
Goede vraag, geen idee, maar dan is hij waarschijnlijk alsnog in een tijdzone beland waar het vroeger is.
pi_137785294
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:22 schreef DeParo het volgende:

[..]

Midden in de nacht, met gedoofde lichten, en op een vliegveld dat wie weet wel eens wordt gebruikt?!
Dan gaat daar wel een flinke voorbereiding aan vooraf. Een plek vinden waar een Boeing ongezien kan landen, en dan ook nog tot die tijd ongezien blijven voor wat voor radar dan ook.

Gelet dan op zo'n gedegen voorbereiden moet er een goed georganiseerde groepering achter zitten met een bepaald specifiek doel voor ogen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_137785328
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:27 schreef Montagui het volgende:

[..]

Dan gaat daar wel een flinke voorbereiding aan vooraf. Een plek vinden waar een Boeing ongezien kan landen, en dan ook nog tot die tijd ongezien blijven voor wat voor radar dan ook.

Gelet dan op zo'n gedegen voorbereiden moet er een goed georganiseerde groepering achter zitten met een bepaald specifiek doel voor ogen.
Gezien datgene wat er gebeurd is met dit vliegtuig denk ik dat die voorbereiding wel min of meer mogelijk is :P :P.
pi_137785400
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:26 schreef DeParo het volgende:

[..]

Goede vraag, geen idee, maar dan is hij waarschijnlijk alsnog in een tijdzone beland waar het vroeger is.
Ehm, je beseft wel dat hij voor het laatst gezien is ergens in de omcirkelde gebieden van de cirkel rondom de satelliet? Van het plaatje dat ik postte?

Dat lijkt mij dezelfde tijdzone.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 23:30:01 #57
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137785413
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:27 schreef Montagui het volgende:

[..]

Als je precies op de grens van twee luchtruimen via een radarloze corridor een 777 laat verdwijnen, dan vermoed ik dat dit geen idee is dat vorige week donderdagavond in de kroeg is bedacht.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137785485
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:29 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Ehm, je beseft wel dat hij voor het laatst gezien is ergens in de omcirkelde gebieden van de cirkel rondom de satelliet? Van het plaatje dat ik postte?

Dat lijkt mij dezelfde tijdzone.
Kijkend naar het onderstaande plaatje ben ik het daar niet mee eens ;) ;) ;) ;).

Ook donker of licht kan op dat moment zeer afhankelijk zijn van waar het vliegtuig zich bevindt.
pi_137785778
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:07 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat ook maar ik bedoel qua waar het kan landen, dit zijn bekende vliegtuigen, iets korter kan waarschijnlijk ook met een beetje oefening bijvoorbeeld dat zou interessant zijn.
En weer vertrekken?
pi_137785807
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:39 schreef HiZ het volgende:

[..]

En weer vertrekken?
Wie zegt dat het vliegtuig weer vertrokken is, daarnaast overspuiten wachten tot het donker is of wanneer dan ook, wie gaat het vliegtuig tegenhouden?!
  zaterdag 15 maart 2014 @ 23:41:46 #61
211040 Uccie
pi_137785863
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:39 schreef DeParo het volgende:

[..]

Wie zegt dat het vliegtuig weer vertrokken is, daarnaast overspuiten wachten tot het donker is of wanneer dan ook, wie gaat het vliegtuig tegenhouden?!
Hoe makkelijk is kerosine te verkrijgen?
pi_137785871
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:39 schreef HiZ het volgende:

[..]

En weer vertrekken?
Ik zou eerst even wachten tot heel de zoektocht is afgelopen, zolang dat ding ergens veilig in een hangar staat zal niemand hem vinden. Zoiets.
pi_137785882
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:41 schreef Uccie het volgende:

[..]

Hoe makkelijk is kerosine te verkrijgen?
Dat lijkt me op de zwarte markt nauwelijks een probleem, desnoods legaal, wie kijkt mee in dat soort landen naar wie er ergens kerosine gaat kopen ;) ;) ;) ;)?!
  zaterdag 15 maart 2014 @ 23:43:19 #64
211040 Uccie
pi_137785916
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:42 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat lijkt me op de zwarte markt nauwelijks een probleem, desnoods legaal, wie kijkt mee in dat soort landen naar wie er ergens kerosine gaat kopen ;) ;) ;) ;)?!
Ja, geen idee of zoiets gevolgd wordt. Vandaar mijn vraag.
pi_137785955
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:43 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ja, geen idee of zoiets gevolgd wordt. Vandaar mijn vraag.
Ah:

http://traxxas.com/forums(...)can-you-buy-kerosene

Schijnbaar op heel veel plekken.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 23:45:24 #66
211040 Uccie
pi_137786008
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:44 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ah:

http://traxxas.com/forums(...)can-you-buy-kerosene

Schijnbaar op heel veel plekken.
Ok, benzinestation dus _O-
Even met de 777 langs de Esso :P
pi_137786023
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:45 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ok, benzinestation dus _O-
Even met de 777 langs de Esso :P
Heel normaal in dat soort landen.
pi_137786025
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:39 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ze weer vertrokken zijn; ik vraag of het uberhaupt mogelijk is. Een vliegtuig waarvan de tanks leeg zijn landen op een relatief korte baan is wat anders dan een vol vliegtuig weer van de grond krijgen. En zoals gemeld hierboven; hoe makkelijk krijg je een tankwagen met kerosine zonder dat iemand het merkt.

Kun je natuurlijk gaan zeggen dat ze misschien niet meer willen opstijgen. Maar dan is er geen enkele reden te bedenken waarom ze naar die landingsbaan zijn gevlogen om daar verstoppertje te gaan spelen. Terrorisme is niet de kunst van het plegen van de perfecte niet na te speuren misdaad; het is de kunst van het zo zichtbaar mogelijk dingen doen die zoveel mogelijk mensen shockeren en bang maken.
pi_137786042
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:42 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als het in India is, dan is het wel degelijk een probleem.
pi_137786054
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:45 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ze weer vertrokken zijn; ik vraag of het uberhaupt mogelijk is. Een vliegtuig waarvan de tanks leeg zijn landen op een relatief korte baan is wat anders dan een vol vliegtuig weer van de grond krijgen. En zoals gemeld hierboven; hoe makkelijk krijg je een tankwagen met kerosine zonder dat iemand het merkt.

Kun je natuurlijk gaan zeggen dat ze misschien niet meer willen opstijgen. Maar dan is er geen enkele reden te bedenken waarom ze naar die landingsbaan zijn gevlogen om daar verstoppertje te gaan spelen. Terrorisme is niet de kunst van het plegen van de perfecte niet na te speuren misdaad; het is de kunst van het zo zichtbaar mogelijk dingen doen die zoveel mogelijk mensen shockeren en bang maken.
Als alles al klaar stond bij dat vliegveld dan is het mogelijk wellicht, anders ook wel, het ligt er aan wat hun doel is, misschien wachten ze wel een jaar voordat ze iets gaan doen, wie zal het zeggen.
pi_137786064
OP is aangepast:

• plaatje link Martijn3A - nieuwste zoekgebied erin
• plaatje Arthur_Spooner - vliegvelden erin
• scenario's geordend en van bronnen voorzien
• meer plaatjes achter spoilers, ouder nieuws ook

Nog dringende veranderingen nodig?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137786084
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:19 schreef Marrije het volgende:

als ik het goed begrijp moet ie dus wel echt in die banen hebben gevlogen, om die rode lijnen heen. Buiten die vervaagde rode lijnen zou ie dus niet kunnen zijn.
ja, dat verkleint het zoekgebied nog aardig he?
  zaterdag 15 maart 2014 @ 23:48:21 #73
211040 Uccie
pi_137786093
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:45 schreef HiZ het volgende:

[..]

Eens, als je dat ding veilig aan de grond krijgt op een verlaten landingsbaan, dan wil je er iets mee. En dat doe je niet op die plek. Dus dan zouden ze maatregelen moeten treffen om weer weg te komen, al dan niet na modificaties aan het toestel.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 23:48:55 #74
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_137786113
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:47 schreef El_Matador het volgende:
OP is aangepast:

#care
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_137786198
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:46 schreef HiZ het volgende:

[..]

Als het in India is, dan is het wel degelijk een probleem.
Hierboven heb ik bovendien een link geplaatst waarop India waarschuwt dat talloze vliegvelden door terroristen kunnen worden gebruikt.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 23:52:04 #76
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_137786240
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:48 schreef Uccie het volgende:

[..]

Eens, als je dat ding veilig aan de grond krijgt op een verlaten landingsbaan, dan wil je er iets mee. En dat doe je niet op die plek. Dus dan zouden ze maatregelen moeten treffen om weer weg te komen, al dan niet na modificaties aan het toestel.
Dit is te vergezocht denk ik. Die piloot heeft de grootste cover-up-actie willen uitvoeren en het is hem nog goed gelukt ook :D! Ik verdenk hem ervan ergens in het onherbergzame Tibet gecrasht te zijn. Eerst dacht ik nog aan een meer of dan toch de Indische Oceaan, maar het nadeel is dat je puinveld veel groter wordt als je op water crasht. Brokstukken gaan drijven op een relatief groot oppervlak. Wanneer je gewoon op de grond neercrasht, heb je een veel kleiner gebied waar het puin ligt. Dit lijkt me op satellietbeelden en crowdfundacties zoals Tomnod dan ook veel lastiger te vinden of in ieder geval duurt het langer.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_137786251
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:48 schreef Falco het volgende:

[..]

#care
Positieve reactie weer. :')
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_137786291
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:51 schreef DeParo het volgende:

[..]

Hierboven heb ik bovendien een link geplaatst waarop India waarschuwt dat talloze vliegvelden door terroristen kunnen worden gebruikt.
Staat als mogelijk scenario in de OP. ;)

pi_137786310
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:52 schreef Falco het volgende:

[..]

Dit is te vergezocht denk ik. Die piloot heeft de grootste cover-up-actie willen uitvoeren en het is hem nog goed gelukt ook :D! Ik verdenk hem ervan ergens in het onherbergzame Tibet gecrasht te zijn. Eerst dacht ik nog aan een meer of dan toch de Indische Oceaan, maar het nadeel is dat je puinveld veel groter wordt als je op water crasht. Brokstukken gaan drijven op een relatief groot oppervlak. Wanneer je gewoon op de grond neercrasht, heb je een veel kleiner gebied waar het puin ligt. Dit lijkt me op satellietbeelden en crowdfundacties zoals Tomnod dan ook veel lastiger te vinden of in ieder geval duurt het langer.
En zijn beweegreden zou zijn?
  zaterdag 15 maart 2014 @ 23:54:31 #80
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_137786337
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:53 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

En zijn beweegreden zou zijn?
De piloot is een doorgedraaide gek die postuum zijn moment of fame wilde behalen.
pi_137786349
quote:

[..]

En dan maar even het gat in deze theorie aanwijzen (groot genoeg om een Boeing 777 doorheen te vliegen) Cover up van WAT ?
pi_137786377
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:47 schreef El_Matador het volgende:
OP is aangepast:

Dat scheelt al een stuk :)
Zou je nog [url = http://www.nytimes.com/20(...)html?ref=world&_r=0] om het plaatje heen [/ url ] kunnen zetten? Ik heb het bij hen weggehaald dus dan is bronvermelding wel prettig.
pi_137786398
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:51 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat heb ik gezien; India is ook een goddeloos bureaucratisch land waar het regelen van de eenvoudigste dingen eindeloos kan duren.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 23:56:30 #84
211040 Uccie
pi_137786409
quote:

[..]

Ik denk zelf ook niet dat hij veilig aan de grond staat. En ook ik denk nu dat hij de noordroute heeft genomen. Ik denk dat hij via de zuidroute eerder gepingd (?) zou zijn. Ik heb het idee dat bij Australie meer opgepikt wordt dan india, pakistan, nepal, bhutan en weet ik het allemaal bij elkaar.
Maar kan het niet onderbouwen, hoor.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 23:57:43 #85
211040 Uccie
pi_137786452
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:54 schreef Falco het volgende:

[..]

De piloot is een doorgedraaide gek die postuum zijn moment of fame wilde behalen.
Dat geloof ik dan weer niet.
Dat vliegtuig is gekaapt, maar ik sluit niet uit dat de piloot onderdeel uitmaakte van de kapers.
pi_137786463
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Staat als mogelijk scenario in de OP. ;)
^O^ ^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:56 schreef HiZ het volgende:

[..]

Dat heb ik gezien; India is ook een goddeloos bureaucratisch land waar het regelen van de eenvoudigste dingen eindeloos kan duren.
Integendeel, maar hoe dan ook, ik vind het opmerkelijk dat ze zeggen dat niemand ongezien hun luchtruim binnen kan komen terwijl ze min of meer erkennen niet alles in de gaten te kunnen houden :P :P.
pi_137786466
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:54 schreef Falco het volgende:

[..]

Dat is dus op geen enkele manier te verklaren aan de hand van het spoorloos laten verdwijnen van dit vliegtuig. Nu we geen vliegtuig hebben kan iedereen aan boord van dat vliegtuig verantwoordelijk zijn geweest voor de verdwijning. Om maar te zwijgen van de talloze mensen buiten het vliegtuig die verantwoordelijk kunnen zijn. Als je eeuwig berucht wil worden door een waanzinnige daad, dan zorg je dat iedereen zeker weet dat je het hebt gedaan.
pi_137786489
quote:
hebbie een bron?

Poejmon, hij staat erbij.

pi_137786501
Wat ik in die culturen wel voor mogelijk houd is dat hij z'n familie niet ten schande wil brengen en daarom het vliegtuig spoorloos heeft proberen te doen laten verdwijnen ergens.
pi_137786535
Veel succes met speculeren nog! ik ga mijn bed in!
pi_137786542
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:59 schreef DeParo het volgende:
Wat ik in die culturen wel voor mogelijk houd is dat hij z'n familie niet ten schande wil brengen en daarom het vliegtuig spoorloos heeft proberen te doen laten verdwijnen ergens.
Lijkt me onzin, hij weet ook wel dat als het vliegtuig NOOIT wordt gevonden dat hij waarschijnlijk ook als schuldige aangewezen wordt.
pi_137786549
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:58 schreef HiZ het volgende:

[..]

Dat is dus op geen enkele manier te verklaren aan de hand van het spoorloos laten verdwijnen van dit vliegtuig. Nu we geen vliegtuig hebben kan iedereen aan boord van dat vliegtuig verantwoordelijk zijn geweest voor de verdwijning. Om maar te zwijgen van de talloze mensen buiten het vliegtuig die verantwoordelijk kunnen zijn. Als je eeuwig berucht wil worden door een waanzinnige daad, dan zorg je dat iedereen zeker weet dat je het hebt gedaan.
Eens, zelfmoord:
• snel plan - neus naar beneden en gaan
• heftig plan - ergens waar het indruk maakt - terugvliegen naar KL en in de Petronas Towers knallen

Eerst een beetje rondjes vliegen en dan denken "nou dan hier maar" is vreemd, bovendien moet je eerst alle anderen uitschakelen dan.

pi_137786555
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 00:00 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Truste!
pi_137786565
quote:
En wat wilde hij dan bereiken met de joyride met het vliegtuig zelf? De stelling is volkomen tegenstrijdig.
pi_137786601
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 00:00 schreef HiZ het volgende:

[..]

En wat wilde hij dan bereiken met de joyride met het vliegtuig zelf? De stelling is volkomen tegenstrijdig.
Welke joyride??
  zondag 16 maart 2014 @ 00:02:08 #96
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_137786606
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:58 schreef HiZ het volgende:

[..]

Het is logisch dat een piloot de meeste invloed op het wel en wee van zijn vliegtuig heeft. Dikke kans dat ie verantwoordelijk is voor het verdwijnen van zijn kist. Waarschijnlijk is ie pienter genoeg dat het vliegtuig vroeg of laat toch es gevonden en het mysterie rond deze vlucht opgelost gaat worden. Ondertussen hebben wij het er al 19 topics (incl. OP-geneuzel) hierover zonder dat een brokstuk gevonden is, terwijl een gemiddelde vliegtuigcrash minder topics heeft op FOK! Lijkt me toch dat je dan eeuwig berucht gaat worden.
pi_137786609
quote:
:?

Waarom in godsnaam??

pi_137786615
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 00:00 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Welterusten!!
  zondag 16 maart 2014 @ 00:03:28 #99
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_137786647
quote:
Kijk naar hoe de Maleisische overheid of Malaysian Airways stuntelt. Pas vandaag werd het huis van die piloot doorgespit. Ze durven niet toe te geven dat één van hun landgenoten een bizarre daad op zijn geweten kan hebben.
pi_137786654
quote:
2s.gif Op zondag 16 maart 2014 00:02 schreef Falco het volgende:

[..]

Het is logisch dat een piloot de meeste invloed op het wel en wee van zijn vliegtuig heeft. Dikke kans dat ie verantwoordelijk is voor het verdwijnen van zijn kist. Waarschijnlijk is ie pienter genoeg dat het vliegtuig vroeg of laat toch es gevonden en het mysterie rond deze vlucht opgelost gaat worden. Ondertussen hebben wij het er al 19 topics (incl. OP-geneuzel) zonder dat een brokstuk gevonden is, terwijl een gemiddelde vliegtuigcrash minder topics heeft op FOK! Lijkt me toch dat je dan eeuwig berucht gaat worden.
Denk je echt dat er van 238 mensen níemand is die na 7 uur (!) die piloot es heeft overmeesterd??

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')