SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
@ verbosity: bedankt ga ik doen!
@ beach: ik heb een goed voedingsschema.Nagekeken door Dreamerbulk en Stereo.
![]()
@TT You need drugs to perform?
[ Bericht 54% gewijzigd door Klokov op 07-12-2013 17:23:50 (INB4 Straatsoldaat) ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Niks mis met Rippletits.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:26 schreef Beach het volgende:
[..]
You're Not Doing The Program
[ afbeelding ]Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs![]()
Wil iets droger worden en eet nu op onderhoud, maar val echt bij elke training bijna flauw. Niet te doen..."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
De definitie van op onderhoud eten is: geen vet eraf en geen vet erbij.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:51 schreef ssebass het volgende:
Wil iets droger worden en eet nu op onderhoud, maar val echt bij elke training bijna flauw. Niet te doen...Confidence through competence![]()
Maaltijden anders timen? Anderhakf uur.voor je workout flink wat carbs voor de energie? IF een idee misschien?quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:51 schreef ssebass het volgende:
Wil iets droger worden en eet nu op onderhoud, maar val echt bij elke training bijna flauw. Niet te doen...Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ben aan het afbouwen. Zit nu op onderhoud en ga er straks onder. Bouw af omdat ik anders meteen omval. Gooien jullie het wel meteen om?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De definitie van op onderhoud eten is: geen vet eraf en geen vet erbij."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Op zich is afbouwen idd wel een goed idee. Henk heeft een goeie tip: probeer je eten te concentreren rondom je training. Als je het extreem wil doen, dan zit je aan Leangains / IF-stijl van eten. Eet genoeg glucose (lees: zetmeel, dus brood/pasta/rijst/aardappels etc.) om je glycogeenniveau adequaat te houden voor een zware training.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:03 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ben aan het afbouwen. Zit nu op onderhoud en ga er straks onder. Bouw af omdat ik anders meteen omval. Gooien jullie het wel meteen om?Confidence through competence![]()
Zit ook te kijken naar IF. Las hier veel goede ervaringen. Al vind ik persoonlijk mijn cals verdeeld over de dag fijner, maar misschien werkt IF wel beter bij mij. Ga eens over denken om dat als experiment te doen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op zich is afbouwen idd wel een goed idee. Henk heeft een goeie tip: probeer je eten te concentreren rondom je training. Als je het extreem wil doen, dan zit je aan Leangains / IF-stijl van eten. Eet genoeg glucose (lees: zetmeel, dus brood/pasta/rijst/aardappels etc.) om je glycogeenniveau adequaat te houden voor een zware training."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Je moet ff voor jezelf kijken wat je het fijnst vindt en niet aan methodes of dogma's houden. Er zijn heel veel wegen naar Rome.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:09 schreef ssebass het volgende:
[..]
Zit ook te kijken naar IF. Las hier veel goede ervaringen. Al vind ik persoonlijk mijn cals verdeeld over de dag fijner, maar misschien werkt IF wel beter bij mij. Ga eens over denken om dat als experiment te doen.Confidence through competence![]()
Had zelf goed resultaat met IF alleen de eerste 2 weken echt ziekelijke koppijn dat welquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:09 schreef ssebass het volgende:
[..]
Zit ook te kijken naar IF. Las hier veel goede ervaringen. Al vind ik persoonlijk mijn cals verdeeld over de dag fijner, maar misschien werkt IF wel beter bij mij. Ga eens over denken om dat als experiment te doen.![]()
Eet voor mijn training wel altijd wat. Alleen avond ervoor weinig carbs gehad en dat merk ik. Heb tijdens trainen alleen water. Zie veel anderen met mix dingen. Wat drinken jullie tijdens het trainen? Iets met dextrose? Voel dat er soms nog wat spierkracht in zit maar niet alles meer kan geven.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op zich is afbouwen idd wel een goed idee. Henk heeft een goeie tip: probeer je eten te concentreren rondom je training. Als je het extreem wil doen, dan zit je aan Leangains / IF-stijl van eten. Eet genoeg glucose (lees: zetmeel, dus brood/pasta/rijst/aardappels etc.) om je glycogeenniveau adequaat te houden voor een zware training."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Ook mooi om te zien hoe fucking lean Dan blijft. Toch een voorbeeld voor vele (elites) dat je niet fat as fuck hoeft te zijn om records te smashen.If not now, then when.![]()
Je hoeft idd niet fat as fuck te zijn als je goede cycles doetquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ook mooi om te zien hoe fucking lean Dan blijft. Toch een voorbeeld voor vele (elites) dat je niet fat as fuck hoeft te zijn om records te smashen..
Dan Green is wel een baas though. Altijd mooi om hem te zien lifts , vooral die sumo deadlifts. En lang haar is ook gewoon alpha. En nog een goed uitziende vrouw ook.![]()
Ik drink alleen water tijdens het trainen, en tijdens karate lessen drink ik helemaal niks want van ongemak wordt je sterkerquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:15 schreef ssebass het volgende:
[..]
Eet voor mijn training wel altijd wat. Alleen avond ervoor weinig carbs gehad en dat merk ik. Heb tijdens trainen alleen water. Zie veel anderen met mix dingen. Wat drinken jullie tijdens het trainen? Iets met dextrose? Voel dat er soms nog wat spierkracht in zit maar niet alles meer kan geven.![]()
![]()
Hoe zit dat dan met het eten na de training?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op zich is afbouwen idd wel een goed idee. Henk heeft een goeie tip: probeer je eten te concentreren rondom je training. Als je het extreem wil doen, dan zit je aan Leangains / IF-stijl van eten. Eet genoeg glucose (lees: zetmeel, dus brood/pasta/rijst/aardappels etc.) om je glycogeenniveau adequaat te houden voor een zware training.![]()
Dit is trouwens ook een leuk channel: https://www.youtube.com/user/jimmcd1234/videos Prima commentaar vaak.If not now, then when.![]()
Als ik al wat drink tijdens een workout is het water. Ben behoorlijk gewend aan inspanning zonder te drinken of eten dus denk niet dat ik heel representatief ben. Aan de andere kant is het ook een mentaal spelletje. Je kunt lichamelijk zoveel meer dan dat je zelf denkt.Behulpzaam als een waterkraan.
Alleen water drinken is toch normaal?quote:Op zondag 8 december 2013 05:16 schreef fathank het volgende:
Als ik al wat drink tijdens een workout is het water. Ben behoorlijk gewend aan inspanning zonder te drinken of eten dus denk niet dat ik heel representatief ben. Aan de andere kant is het ook een mentaal spelletje. Je kunt lichamelijk zoveel meer dan dat je zelf denkt."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
100KG zou nog wel eens kunnen lukken fathank, alleen het lijkt zo raar want soms zie je van die beesten en die doen dan max 90KG squat en dan ik als 16 jarige die er net 3 maandjes trained die ff 100 squat, like wtf![]()
![]()
In de periode van 32-48 uur na je training eet je idealiter genoeg eiwitten en boven onderhoud om spiergroei te stimuleren.quote:Op zondag 8 december 2013 00:31 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met het eten na de training?
Eet je onder onderhoud en/of niet genoeg eiwitten, heb je geen optimale anabole repons, en kan zelfs catabool zijn.
Daarom ook Leangains protocol: het bulk van je voedsel wordt niet gegeten in de periode dat je lichaam in rust is, maar in de periode na de training, zodat je in die specifieke periode 'boven onderhoud' eet terwijl je *gemiddeld netto genomen* onder onderhoud eet en dus vet verliest. <- geen geheim dit hoe Berkhan het heeft uitgelegd, maar veel mensen snappen niet dat dit de crux is van het Leangains verhaal.
Overigens is nooit bewezen dat dit Leangains-stijl eten ook daadwerkelijk tot meer kracht / meer hypertrofie leidt (zegt Berkhan ook), maar de theorie klopt zover bekend. Of er ook daadwerkelijk invloed is, is een tweede.
[ Bericht 4% gewijzigd door Stereotomy op 08-12-2013 13:22:03 ]Confidence through competence![]()
Dehydratie is funest voor je fysieke performance. Ik durf zelfs te stellen dat dit universeel is (dus ook mensen die zeggen niets te hoeven drinken tijdens een workout, hebben een performance hit die ze om welke reden dan ook niet willen erkennen). Niet drinken tijdens een zware workout = jezelf in de vingers snijden.
Of je dan wel of niet eet tijdens het trainen heeft echt ienemienie effect ten opzichte van wel of niet drinken.Confidence through competence![]()
Ik overleef echt niet zonder water tijdens een workout, ik zweet echt als een malle altijd. Doe er altijd dextrose in, helpt voor m'n gevoel altijd net even extra aan het einde van een training.![]()
Its all about the chest for those guys...quote:Op zondag 8 december 2013 12:50 schreef BredeBroeder het volgende:
100KG zou nog wel eens kunnen lukken fathank, alleen het lijkt zo raar want soms zie je van die beesten en die doen dan max 90KG squat en dan ik als 16 jarige die er net 3 maandjes trained die ff 100 squat, like wtf![]()
Nog ff een opmerking/vraag over de BOR. Deed 'm vandaag op 60 en heb echt het gevoel dat ik het gewicht til met m'n armen ipv m'n rug. Oftewel, ik voel 'm veel meer in m'n voorarmen dan in m'n rug. wat is deze?![]()
Ik vind het wel knap als je dat kan in ieder geval. Ik drink een liter water en een halve liter water + bcaa (Amino X van B&F) gedurende de workout.quote:Op zondag 8 december 2013 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
Dehydratie is funest voor je fysieke performance. Ik durf zelfs te stellen dat dit universeel is (dus ook mensen die zeggen niets te hoeven drinken tijdens een workout, hebben een performance hit die ze om welke reden dan ook niet willen erkennen). Niet drinken tijdens een zware workout = jezelf in de vingers snijden.
Of je dan wel of niet eet tijdens het trainen heeft echt ienemienie effect ten opzichte van wel of niet drinken.![]()
Ja, ik heb een 2 liter PET-fles mee die ik vul met water en die raakt wel op. En dan nog heb ik dorst
Confidence through competence![]()
MMC (mind muscle connection).quote:Op zondag 8 december 2013 14:47 schreef BredeBroeder het volgende:
Nog ff een opmerking/vraag over de BOR. Deed 'm vandaag op 60 en heb echt het gevoel dat ik het gewicht til met m'n armen ipv m'n rug. Oftewel, ik voel 'm veel meer in m'n voorarmen dan in m'n rug. wat is deze?
Dus proberen te focusen op je rug en vanaf daar "trekken". Verder helpt het ook om je ellebogen als het ware naar binnen te bewegen. Dus proberen bij het omhoog trekken je ellebogen richting je ruggegraat te bewegen. Merk vooral dat het bij barbell rows heel erg helpt voor activatie van lats.![]()
Same here, soms zelfs een refillquote:Op zondag 8 december 2013 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, ik heb een 2 liter PET-fles mee die ik vul met water en die raakt wel op. En dan nog heb ik dorst
,,/![]()
ONZ / [DE GYM #273] seto ik kroepoek je de moederquote:Op zondag 8 december 2013 15:08 schreef JeffreyXL het volgende:
Fuu net even in de mijn home gym getraint ffs die bar was zo kout hahahafan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Kan ik 100 gram ongekookte rijst vervangen voor wat boterhammen en mijn cashewnoten opkrikken van 150 naar 200g p/d? Zit dan wel iets boven mijn vettarget, weet niet of dat erg is.![]()
Zou het niet doen. Alles boven je vettarget wordt direct opgeslagen als hardnekkig vet.quote:Op zondag 8 december 2013 15:36 schreef Atemno het volgende:
Kan ik 100 gram ongekookte rijst vervangen voor wat boterhammen en mijn cashewnoten opkrikken van 150 naar 200g p/d? Zit dan wel iets boven mijn vettarget, weet niet of dat erg is.
But seriously, wanneer je niet genoeg aankomt gewoon meer eten en kijken hoe je er op reageert. En een target is een richtlijn om een indicatie te geven. Als je er van afwijkt is dat geen ramp...Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Oke dat bovenste is dus niet waar gelukkig. :$ nee ik weet over 3 weken pas of ik genoeg aankom, 2kg/maand met ss in de bulk is het doel ongeveer? En hou ook de spiegel in de gaten maar vroeg me gewoon af of 200g cashew kwaad kon. Het antwoord is nee dus? En rijst lust ik niet dus wilde ipv daarvan 3 boterhammen nemen, dat kan?quote:Op zondag 8 december 2013 15:44 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zou het niet doen. Alles boven je vettarget wordt direct opgeslagen als hardnekkig vet.
But seriously, wanneer je niet genoeg aankomt gewoon meer eten en kijken hoe je er op reageert. En een target is een richtlijn om een indicatie te geven. Als je er van afwijkt is dat geen ramp...![]()
Neem Fatwatch (iPhone) of Libra (Android) of een Excel sheet en je weet het altijd.quote:Op zondag 8 december 2013 15:58 schreef Atemno het volgende:
[..]
Oke dat bovenste is dus niet waar gelukkig. :$ nee ik weet over 3 weken pas of ik genoeg aankom,Das fors. Jij traint af en aan al meer dan een jaar (niet echt gestructureerd, dat wel) en no way dat je 500 gram LBM pakt per week. Hoeveel eet je? Wat denk je dat je onderhoud is?quote:2kg/maand met ss in de bulk is het doel ongeveer?Waarom zou je 1200 kcal aan 1 nootsoort besteden?quote:En hou ook de spiegel in de gaten maar vroeg me gewoon af of 200g cashew kwaad kon.Oud Chinees gezegde: 'Lijst anabool, botelham catabool'.quote:En rijst lust ik niet dus wilde ipv daarvan 3 boterhammen nemen, dat kan?Confidence through competence![]()
Poept wel lekker denk ikquote:Op zondag 8 december 2013 16:06 schreef seto het volgende:
200g cashews per dag ben je heel snel zat denk ik.Confidence through competence![]()
Onderhoud 2800 ongeveer. En de rest klopt idd. 1200kcal omdat ik er anders niet relatief goedkoop aan kom en het is makkelijk.quote:Op zondag 8 december 2013 16:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Neem Fatwatch (iPhone) of Libra (Android) of een Excel sheet en je weet het altijd.
[..]
Das fors. Jij traint af en aan al meer dan een jaar (niet echt gestructureerd, dat wel) en no way dat je 500 gram LBM pakt per week. Hoeveel eet je? Wat denk je dat je onderhoud is?
[..]
Waarom zou je 1200 kcal aan 1 nootsoort besteden?
[..]
Oud Chinees gezegde: 'Lijst anabool, botelham catabool'.![]()
Oke haha. Dat van die nootjes laat ik maar zitten maar het brood doe ik wel. Bedankt iig! Ohja en 2kg sloeg op vvm +vet(daarom bulk toch?)quote:![]()
Haha. Succes brah. Blij dat ik dat niet meer hoef.quote:Op zondag 8 december 2013 15:08 schreef JeffreyXL het volgende:
Fuu net even in de mijn home gym getraint ffs die bar was zo kout hahaha
Koop thermokleding, dat scheelt enorm. Het enige nadeel is dat het de bewegingsvrijheid doet dalen. Ik deed zelf altijd thermokleding, trainingsbroek, shirt, trui, jas en vorig jaar zelfs fucking wanten.
If not now, then when.![]()
Je homegym binnen zetten ipv in de tuin was geen optie?quote:Op zondag 8 december 2013 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha. Succes brah. Blij dat ik dat niet meer hoef.
Koop thermokleding, dat scheelt enorm. Het enige nadeel is dat het de bewegingsvrijheid doet dalen. Ik deed zelf altijd thermokleding, trainingsbroek, shirt, trui, jas en vorig jaar zelfs fucking wanten.![]()
![]()
Ik drink een halve tot een hele liter water.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ik drink water met dextrose omdat ik me anders soms slap voel.
Ik overweeg er dextrose bij te gaan doen, want ik heb ook soms dat slappe gevoel![]()
![]()
Nja heb ook een abbo bij een gym in de buurt alleen vind het gewoon heerlijk om het in mijn eigen schuur te doen alleen begint het me nu wel echt te koud te worden.quote:Op zondag 8 december 2013 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha. Succes brah. Blij dat ik dat niet meer hoef.
Koop thermokleding, dat scheelt enorm. Het enige nadeel is dat het de bewegingsvrijheid doet dalen. Ik deed zelf altijd thermokleding, trainingsbroek, shirt, trui, jas en vorig jaar zelfs fucking wanten.![]()
We hebben een externe garage.quote:Op zondag 8 december 2013 17:21 schreef D. het volgende:
[..]
Je homegym binnen zetten ipv in de tuin was geen optie?Op naar de gym dus!quote:Op zondag 8 december 2013 17:27 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Nja heb ook een abbo bij een gym in de buurt alleen vind het gewoon heerlijk om het in mijn eigen schuur te doen alleen begint het me nu wel echt te koud te worden.If not now, then when.![]()
Lolquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik ga proberen de eerste klant te zijn van Burger King bij ons, ik ben al jaren aan het rooten voor een BK in ons stadsdorp.
Dan mail je ze dat je optijd voor de deur gaat liggen en de eerste klant gaat worden. Dan denken ze op z'n minst dat d'r een of andere vette parg voor de balie staat straks, staat d'r opeens zo'n buffel voor hun neus![]()
Ik begrijp dat ook niet.quote:Op zondag 8 december 2013 13:32 schreef BigSmurf het volgende:
Ik overleef echt niet zonder water tijdens een workout, ik zweet echt als een malle altijd. Doe er altijd dextrose in, helpt voor m'n gevoel altijd net even extra aan het einde van een training.
gasten die met een lullig klein waterflesje van 150ml aan het trainen zijn, of helemaal niks. Of ff een paar slokjes gaan tappen.![]()
Dan kun je nooit optimaal presteren. Bedoel, je zal best voor een groot deel kunnen wennen, maar optimaal is het gewoon nooit als je niet volledig gehydrateerd bent en blijft.
't gutst er hier ook aan alle kanten uit.
En dan lopen sommige gasten nu in een trui te trainen ook nog mwww![]()
![]()
![]()
"ja vink lekker ff lekker zweten" lol
bro wtf!?
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 09-12-2013 08:04:49 ]![]()
Paar kleine slokjes om je droge bek weg te spoelen meer niet. Drinken doe ik na de training wel niet. Ik krijg echt geen 1,5 liter water weggetikt zoals sommigen hier in de gym, als t al niet meer is. Zon plens water in je buik vind k nou niet echt chillBehulpzaam als een waterkraan.
kwestie van oefenen echt srsquote:Op maandag 9 december 2013 07:28 schreef fathank het volgende:
Paar kleine slokjes om je droge bek weg te spoelen meer niet. Drinken doe ik na de training wel niet. Ik krijg echt geen 1,5 liter water weggetikt zoals sommigen hier in de gym, als t al niet meer is. Zon plens water in je buik vind k nou niet echt chill
maar goed niet iedereen zal het nodig hebben.
Je zweet misschien ook niet als een achterlijke?![]()
Good lord, this shit is extreme:
Smaakt voor de volle 100% naar chocolade melk. complex carbs 1000kcal per shake van 4 flinke scheppen.
lost perfect op na 10x shaken al. Tastes so good.
Ben geloof ik 3kg aangekomen sinds m'n b&f bestelling binnenkwam woensdag![]()
![]()
no joke lol.
maar dat komt ook van die halve kg knoflookolijven en die met kaas gevulde pepers die natuurlijk weer perse opmoesten...![]()
![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 09-12-2013 07:44:05 ]![]()
Nee amper. Nooit veel gedaan ook. Alz deadlift niet op t programma staat kan k mn shirt nog wel een 2e keer aanquote:Op maandag 9 december 2013 07:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
kwestie van oefenen echt srs
Je zweet misschien ook niet als een achterlijke?
Behulpzaam als een waterkraan.
dang hehe.quote:Op maandag 9 december 2013 07:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee amper. Nooit veel gedaan ook. Alz deadlift niet op t programma staat kan k mn shirt nog wel een 2e keer aan
en als je wel drinkt, veel vooraf, en zo veel mogleijk tijdens. Zweet je dan wel?![]()
Geen idee nooit geprobeerd.
Enige momenten wanneer ik zweet is snachts onder de dekens. Zomerdekbed allday err'day anders drijf ik mn bed uit.Behulpzaam als een waterkraan.
kut is dat he.quote:Op maandag 9 december 2013 07:39 schreef fathank het volgende:
Geen idee nooit geprobeerd.
Enige momenten wanneer ik zweet is snachts onder de dekens. Zomerdekbed allday err'day anders drijf ik mn bed uit.
zo nat alles dat als je terug komt v.h. plassen snachts je aan de andere kant kan gaan liggen![]()
![]()
De boel zo nat dat t lijkt alsof jw over je bed hebt staan zeiken
quote:Op maandag 9 december 2013 08:02 schreef fathank het volgende:
De boel zo nat dat t lijkt alsof jw over je bed hebt staan zeikenja precies. Alleen dan koud
![]()
Ze zijn bij Fitline scherper geworden op de toegangstijden bij dal kaarten en volle kaarten. Software updatje gedaan denk. Poortje gaat nu niet meer open als het tijd is lol. Brak bijna m'n nek.
Geen hont meer te vinden 's avonds volgens mij lol
Ik was ook zo'n hont die 1 of 2x per week illegaal met een daluren kaart op hoogtijuren binnen kwam trouwensmaarja Yoga je weet.
Toch maar volle kaart genomen![]()
[ Bericht 28% gewijzigd door RaymondK op 09-12-2013 08:50:37 ]![]()
Als ik zaterdagochtend rond 10 uur de sportschool hier in ga voor een benentraining nu is het gewoon koud, dat is ten eerste al niet goed voor je spieren en ten tweede hou ik persoonlijk niet van koude gyms (of gyms met Airco). Dus ik hou inderdaad mn trui aan en de sweatpants gaan pas uit als ik mn warm up heb gedaan en aan mn werksets begin in het squatrek.quote:Op maandag 9 december 2013 07:23 schreef RaymondK het volgende:
![]()
![]()
bro wtf!?
Heeft voor mij dus niks met "lekker zweten" te maken maar meer praktischIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
mazzelpik met koude gym zie ikquote:Op maandag 9 december 2013 10:01 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Als ik zaterdagochtend rond 10 uur de sportschool hier in ga voor een benentraining nu is het gewoon koud, dat is ten eerste al niet goed voor je spieren en ten tweede hou ik persoonlijk niet van koude gyms (of gyms met Airco). Dus ik hou inderdaad mn trui aan en de sweatpants gaan pas uit als ik mn warm up heb gedaan en aan mn werksets begin in het squatrek.
Heeft voor mij dus niks met "lekker zweten" te maken maar meer praktisch![]()
![]()
krijg hier al een rolling als ik de kleedkamer inloop (sauna net open geweest enz) ben al nat voor ik moet beginnen srs lol
Maar goed ieder z'n ding w.d.b.t.![]()
![]()
Ja wij hebben geen saunas of al dat luxequote:Op maandag 9 december 2013 10:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mazzelpik met koude gym zie ik![]()
![]()
krijg hier al een rolling als ik de kleedkamer inloop (sauna net open geweest enz) ben al nat voor ik moet beginnen srs lol
Maar goed ieder z'n ding w.d.b.t.Dat lijkt mij ook iets teveel van het goede maar in de zomer is het bij ons lekker warm
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Ik vind het in die gym zomers echt veel te heet. Hield dat amper vol daar. Met deze temperatuur is het wel lekker tho, zodra je warm bent.quote:Op maandag 9 december 2013 10:05 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ja wij hebben geen saunas of al dat luxeDat lijkt mij ook iets teveel van het goede maar in de zomer is het bij ons lekker warm
Deathlift or Die.![]()
Ach das meer mentaal dan lichamelijk, als je met 30 graden op een veld staat in helm en shoulderpads dan is zo'n gym aardig te doen voor een uurtje sporten. Moet je eens in hartje Florida proberen te sporten, dat is pas leukquote:Op maandag 9 december 2013 10:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik vind het in die gym zomers echt veel te heet. Hield dat amper vol daar. Met deze temperatuur is het wel lekker tho, zodra je warm bent.
Luck is for losers![]()
Dat geloof ik best. Zelfde verhaal als mensen uit Florida hier sporten; moeten er ook aan wennenquote:Op maandag 9 december 2013 10:23 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ach das meer mentaal dan lichamelijk, als je met 30 graden op een veld staat in helm en shoulderpads dan is zo'n gym aardig te doen voor een uurtje sporten. Moet je eens in hartje Florida proberen te sporten, dat is pas leuk![]()
Eigen gym is altijd goed op temperatuur.Deathlift or Die.![]()
volgens mij zou ik van mn stokje gaan... ik kan voor geen meter tegen hitte. Ik zweet al als ik me om aan het kleden ben om te gaan sportenquote:Op maandag 9 december 2013 10:23 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ach das meer mentaal dan lichamelijk, als je met 30 graden op een veld staat in helm en shoulderpads dan is zo'n gym aardig te doen voor een uurtje sporten. Moet je eens in hartje Florida proberen te sporten, dat is pas leuk![]()
![]()
Ik drink misschien iets van 0.75L per workout en kan mijn shirt gewoon 3 of 4x per week aanquote:Op maandag 9 december 2013 07:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
kwestie van oefenen echt srs
Je zweet misschien ook niet als een achterlijke?
Ook vaak een trui aan nu omdat mijn gym ook erg fris kan zijn in de winter![]()
![]()
Doet me een beetje denken aan russian bearquote:Op maandag 9 december 2013 07:34 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
Smaakt voor de volle 100% naar chocolade melk. complex carbs 1000kcal per shake van 4 flinke scheppen.
![]()
no joke lol.
maar dat komt ook van die halve kg knoflookolijven en die met kaas gevulde pepers die natuurlijk weer perse opmoesten...![]()
![]()
![]()
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Vraagje: vult alcohol je glycogeenvoorraad aan of niet? Meestal ben je de dag na het stappen leker shredded door het uitdrogend effect, maar ik vraag me af of dit deels gecompenseerd wordt met vocht aanzuigend glycogeen?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
wow lol 2600kcal per serving damnquote:Op maandag 9 december 2013 11:02 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan russian bear
![]()
![]()
een schepje niet afschuiven en je bent modder vet de dag er na lol![]()
En die gevulde pepers met kaas zijn echt tering lekker he
-
Inderdaad trui en sweatpants, terwijl ik met m'n opwarming op de hometrainer al druppels op m'n voorhoofd heb. Heb wel altijd het idee dat omdat ik gewend ben om te zwemmen, m'n lichaam eraan gewend is dat het wordt gekoeld tijdens de inspanning, en dat ik daardoor in de sportschool extra snel zweet. Of dat broscience is weet ik niet.quote:Op maandag 9 december 2013 07:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet.
gasten die met een lullig klein waterflesje van 150ml aan het trainen zijn, of helemaal niks. Of ff een paar slokjes gaan tappen.![]()
Dan kun je nooit optimaal presteren. Bedoel, je zal best voor een groot deel kunnen wennen, maar optimaal is het gewoon nooit als je niet volledig gehydrateerd bent en blijft.
![]()
![]()
bro wtf!?![]()
![]()
man nouquote:Op maandag 9 december 2013 11:05 schreef star_gazer het volgende:
En die gevulde pepers met kaas zijn echt tering lekker he
kan dan ook gewoon niet stoppen he, al ben ik d'r nog zo misselijk van lol.
ja als het op is.
[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 09-12-2013 11:13:15 ]![]()
Same here, standaard vest aan tot ik echt warm ben. Als ik in alleen een tshirt de zaal in loop komt het niet goed.quote:Op maandag 9 december 2013 10:01 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Als ik zaterdagochtend rond 10 uur de sportschool hier in ga voor een benentraining nu is het gewoon koud, dat is ten eerste al niet goed voor je spieren en ten tweede hou ik persoonlijk niet van koude gyms (of gyms met Airco). Dus ik hou inderdaad mn trui aan en de sweatpants gaan pas uit als ik mn warm up heb gedaan en aan mn werksets begin in het squatrek.
Heeft voor mij dus niks met "lekker zweten" te maken maar meer praktisch,,/![]()
is hij er weer? ! die was er een tijdje uit geweest bij B&F ofja eigenlijk overal welquote:Op maandag 9 december 2013 07:34 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
no joke lol.
![]()
![]()
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
ja, ik heb d'r 2 gekocht vorige weekquote:Op maandag 9 december 2013 12:25 schreef Convict het volgende:
[..]
is hij er weer? ! die was er een tijdje uit geweest bij B&F ofja eigenlijk overal wel![]()
![]()
Hahahaquote:Op maandag 9 december 2013 08:40 schreef RaymondK het volgende:
Ze zijn bij Fitline scherper geworden op de toegangstijden bij dal kaarten en volle kaarten. Software updatje gedaan denk. Poortje gaat nu niet meer open als het tijd is lol. Brak bijna m'n nek.
You wear your smile like it was going out of fashion...![]()
Een gym kan wat mij betreft niet koud genoeg zijn. Ik ben redelijk warmbloedig en zweet me na een paar setjes squats al het leplazarus. In een benauwde gym krijg ik gerust uitslag ofzo van al het zweet.quote:Op maandag 9 december 2013 10:01 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Heeft voor mij dus niks met "lekker zweten" te maken maar meer praktisch
Ik sta praktisch altijd in een hemd te trainen, al zou ik in Nederland in de winter waarschijnlijk wel een lange broek en T-shirt aanhebben ofzo."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
blij dat ik geen jaarabonnement heb genomenquote:Op maandag 9 december 2013 08:40 schreef RaymondK het volgende:
Geen hont meer te vinden 's avonds volgens mij lol
Ik was ook zo'n hont die 1 of 2x per week illegaal met een daluren kaart op hoogtijuren binnen kwam trouwensmaarja Yoga je weet.
Toch maar volle kaart genomen![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dan heb je ook weer het andere uiterste van boys die eigenlijk gewoon zo goed als niks aan hebben..quote:Op maandag 9 december 2013 07:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb altijd een korte broek en t-shirt aan in Nederland. Begin soms wel met een trui aan, maar dat hou ik ongeveer 2 setjes vol en dan zweet ik me de tering.quote:Op maandag 9 december 2013 14:19 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Een gym kan wat mij betreft niet koud genoeg zijn. Ik ben redelijk warmbloedig en zweet me na een paar setjes squats al het leplazarus. In een benauwde gym krijg ik gerust uitslag ofzo van al het zweet.
Ik sta praktisch altijd in een hemd te trainen, al zou ik in Nederland in de winter waarschijnlijk wel een lange broek en T-shirt aanhebben ofzo.
In Australie (als ik goed begrepen heb dat je daar zit) is airco echt een must en daar stond ik altijd in hemdjes en korte broek en dat was nog te warm.![]()
Man, net zo'n sachet Mass Perfection geprobeerd die ik bij m'n bestelling gekozen had. Gore, chemische aardbeiensmaak, stikte half in de ultrafijne stukjes (oats ofzo) die erin zaten en samenklonterden in m'n keel. Echt smerig gewoon. Maar goed, je mag gegeven kcals nooit in de bek kijken.![]()
![]()
tot een "fatsoenlijke" tanktop vind ik nog oke en is nog nuttig. singlet/string is triest aandacht vragen... srryquote:Op maandag 9 december 2013 14:22 schreef Travel. het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook weer het andere uiterste van boys die eigenlijk gewoon zo goed als niks aan hebben..![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 14:38 schreef BigSmurf het volgende:
Man, net zo'n sachet Mass Perfection geprobeerd die ik bij m'n bestelling gekozen had. Gore, chemische aardbeiensmaak, stikte half in de ultrafijne stukjes (oats ofzo) die erin zaten en samenklonterden in m'n keel. Echt smerig gewoon. Maar goed, je mag gegeven kcals nooit in de bek kijken .![]()
![]()
![]()
![]()
Een halve liter bier bevat zo'n 15g aan carbs, lijkt me dus niet. Het zal voornamelijk door het vochtafdrijvende effect van alcohol komen.quote:Op maandag 9 december 2013 11:03 schreef star_gazer het volgende:
Vraagje: vult alcohol je glycogeenvoorraad aan of niet? Meestal ben je de dag na het stappen leker shredded door het uitdrogend effect, maar ik vraag me af of dit deels gecompenseerd wordt met vocht aanzuigend glycogeen?Een beetje vvm en veel vet zal het zijn. Bulken betekend niet dat je moddervet moet worden, van een kleiner calorie-overschot kom je ook aan. Ik heb vorig jaar ook gebulkt met een groot overschot en heb een lange cut periode nodig gehad om het er af te krijgen.quote:Op zondag 8 december 2013 16:29 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ohja en 2kg sloeg op vvm +vet(daarom bulk toch?)
Maar goed, het gaat mij voornamelijk om het uiterlijk en niet om zo sterk mogelijk te worden, wellicht is dat voor jou anders.![]()
![]()
Als je warmbloedig bent heb je sneller last van kouquote:Op maandag 9 december 2013 14:19 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Een gym kan wat mij betreft niet koud genoeg zijn. Ik ben redelijk warmbloedig en zweet me na een paar setjes squats al het leplazarus. In een benauwde gym krijg ik gerust uitslag ofzo van al het zweet.
Ik sta praktisch altijd in een hemd te trainen, al zou ik in Nederland in de winter waarschijnlijk wel een lange broek en T-shirt aanhebben ofzo.
bovendien is ieder mens natuurlijk warmbloedig
[/mierenneukmodus]Behulpzaam als een waterkraan.
Mensen die in de gym een lange broek aan hebben neem ik sowieso niet serieus.quote:Op maandag 9 december 2013 14:24 schreef Questular het volgende:
T-Shirt en korte broek. Als je de benen hebt moet je ze ook laten zien he !![]()
![]()
Je bedoelt: zonder tussendoor te wassen? Gaat dat niet stinken als de hel?quote:Op maandag 9 december 2013 10:54 schreef seto het volgende:
[..]
Ik drink misschien iets van 0.75L per workout en kan mijn shirt gewoon 3 of 4x per week aan
[..]![]()
Ook niet als ze deze gebruiken voor de warm up?quote:Op maandag 9 december 2013 15:26 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mensen die in de gym een lange broek aan hebben neem ik sowieso niet serieus.Die van mij gaat na de warmup en wat opwarm sets squatten toch echt wel uit.
Luck is for losers![]()
Waarom neem je die niet serieus.. ?quote:Op maandag 9 december 2013 15:26 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mensen die in de gym een lange broek aan hebben neem ik sowieso niet serieus.Sexy qua lijf, doch bang voor 't zwempak.![]()
Upperbody day altijd lange broek.quote:Op maandag 9 december 2013 15:26 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mensen die in de gym een lange broek aan hebben neem ik sowieso niet serieus.
Met squats en deadlifts gaatie uit, meer ook niet.Behulpzaam als een waterkraan.
Verbaas mij meer over die dikke capuchon truien. Lijkt mij bloed heet en daarnaast ook nog eens helemaal niet lekker trainen. Train altijd korte broek en t-shirt.quote:Op maandag 9 december 2013 15:26 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mensen die in de gym een lange broek aan hebben neem ik sowieso niet serieus."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Moet zeggen dat ik op rugdagen mijn joggingbroek wel ooit aanhoud tijdens de deadlift, puur om mijn schenen enigszins te ontzien.quote:Op maandag 9 december 2013 15:26 schreef CarbonC het volgende:
[..]
De rest vd training uiteraard in korte broek, anders ga je idd echt kapot.![]()
Nike thermo fit sweater, heerlijk in een koude gymquote:Op maandag 9 december 2013 15:42 schreef ssebass het volgende:
[..]
Verbaas mij meer over die dikke capuchon truien. Lijkt mij bloed heet en daarnaast ook nog eens helemaal niet lekker trainen. Train altijd korte broek en t-shirt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Dit idd. Idem van die beany of ander hoofdgerei: je hersenen worden toch gaargekookt als je een beetje hard traint (vooral compounds)?quote:Op maandag 9 december 2013 15:42 schreef ssebass het volgende:
[..]
Verbaas mij meer over die dikke capuchon truien. Lijkt mij bloed heet en daarnaast ook nog eens helemaal niet lekker trainen. Train altijd korte broek en t-shirt.
@ de rest: ik generaliseerde iets te veel, maar de meeste mensen die hun lange broek aanhouden (na een evt. warming-up) zijn van die niet benen-trainers.![]()
waarom let je daar überhaupt op?quote:Op maandag 9 december 2013 15:26 schreef CarbonC het volgende:
[..]
edit: laat maar
Everyone has a little bit of Zyzz in them. Every fucking cunt out there, you're a sick cunt if you wanna be, brah. Stop being a fucking sad cunt, alright?![]()
Briljant en 100% mee eens. Dit wordt de volgende TT, wat mij betreft.quote:Op maandag 9 december 2013 14:38 schreef BigSmurf het volgende:
Man, net zo'n sachet Mass Perfection geprobeerd die ik bij m'n bestelling gekozen had. Gore, chemische aardbeiensmaak, stikte half in de ultrafijne stukjes (oats ofzo) die erin zaten en samenklonterden in m'n keel. Echt smerig gewoon. Maar goed, je mag gegeven kcals nooit in de bek kijken.![]()
Is je oude toko nu helemaal dicht? En wat gebeurd er met de spullen? Mijn hardcoregym is nog op zoek naar het e.e.a.quote:Op maandag 9 december 2013 14:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
blij dat ik geen jaarabonnement heb genomen![]()
Strakke T-shirts aan om het bovenlichaam te showen en losse lange trainingsbroeken aan om de benen te verbergen, daar loper er hier een hoop van.quote:Op maandag 9 december 2013 15:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit idd. Idem van die beany of ander hoofdgerei: je hersenen worden toch gaargekookt als je een beetje hard traint (vooral compounds)?
@ de rest: ik generaliseerde iets te veel, maar de meeste mensen die hun lange broek aanhouden (na een evt. warming-up) zijn van die niet benen-trainers.![]()
mirin mijn legging bulge?quote:Op maandag 9 december 2013 15:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit idd. Idem van die beany of ander hoofdgerei: je hersenen worden toch gaargekookt als je een beetje hard traint (vooral compounds)?
@ de rest: ik generaliseerde iets te veel, maar de meeste mensen die hun lange broek aanhouden (na een evt. warming-up) zijn van die niet benen-trainers.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik heb altijd een lange broek aanquote:Op maandag 9 december 2013 15:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
@ de rest: ik generaliseerde iets te veel, maar de meeste mensen die hun lange broek aanhouden (na een evt. warming-up) zijn van die niet benen-trainers.SPOILER: u mirrin?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
quote:Op maandag 9 december 2013 15:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb altijd een lange broek aanErg duidelijk.SPOILER: u mirrin?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
Watch out for dreamerbulk ray, don't become a frogman. Stay safe.quote:Op maandag 9 december 2013 07:34 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
no joke lol.
![]()
![]()
Morgen maar weer eens beginnen na rustweek. Rust heeft me veel goed gedaan, niet meer overspannen en kan nu na 8 uur slaap gewoon lekker m'n bed uitkomen.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
lolquote:Op maandag 9 december 2013 16:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
Watch out for dreamerbulk ray, don't become a frogman. Stay safe.
Morgen maar weer eens beginnen na rustweek. Rust heeft me veel goed gedaan, niet meer overspannen en kan nu na 8 uur slaap gewoon lekker m'n bed uitkomen.
fuck it, moet gewoon groeien
was je overtraint?
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 09-12-2013 16:12:40 ]![]()
frogs enjoy lifequote:Op maandag 9 december 2013 16:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
was je overtraint?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
jij snapt hetquote:Op maandag 9 december 2013 15:53 schreef Questular het volgende:
[..]
Extra paar sokken bij je "just to be sure" ?
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik kom dit tegenwoordig vaak tegenquote:Op maandag 9 december 2013 14:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
tot een "fatsoenlijke" tanktop vind ik nog oke en is nog nuttig. singlet/string is triest aandacht vragen... srry
Wel dan met een normaal sportbroekje aan, maar man doe dan geen shirt aan lijkt me..![]()
Best be making dem gainz then.quote:Op maandag 9 december 2013 16:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
was je overtraint?
Ja was de laatste 2 weken echt chronisch moe, kon 10~14 uur slapen en daarna nog steeds echt brak zijn. 3~4x p/w zware compounds gaat na een paar weken wel z'n tol eisen op je CNS, kan de laatste keer dat ik een rustweek heb genomen niet herinneren.
I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Ja hier is zon manlet crew die altijd in stringers loopthet is wachten tot ze golds gym gaan dragen.
![]()
Na maanden vormproblemen en twee keer kleine snap eindelijk 2plaat deadlift zonder problemen.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Goeden no bullshit artikel. Ga maar lezen is gezond voor je. Voor die herfocus jeweetz.
http://npcnewsonline.com/powerbuilding-you-dont-grow-in-the-gym/63930/we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Iemand draagt hier een golden gym's shirt. Altijd hetzelfde.
Behoorlijk klein maar sterk persoon volgens mij, squat dik over de 100 kg en ook deadliften volgens mij redelijk hoog. Denk wel een redelijk persoon, niet echt zo'n meeloper. Zo ziet hij er ook niet uit.
![]()
Ja en geen idee.quote:Op maandag 9 december 2013 15:50 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Is je oude toko nu helemaal dicht? En wat gebeurd er met de spullen? Mijn hardcoregym is nog op zoek naar het e.e.a.![]()
dat wist ik allangquote:Op maandag 9 december 2013 20:45 schreef McNulty het volgende:
Goeden no bullshit artikel. Ga maar lezen is gezond voor je. Voor die herfocus jeweetz.
http://npcnewsonline.com/powerbuilding-you-dont-grow-in-the-gym/63930/![]()
Die komen 'mannen kijken'?quote:Op maandag 9 december 2013 14:22 schreef Travel. het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook weer het andere uiterste van boys die eigenlijk gewoon zo goed als niks aan hebben..![]()
![]()
Vandaag 5/3/1 gedaan voor deadlift. Laatste set was 180x2. De 4 plates gehaald, volgend jaar de 5 plates als doel
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
DL repouts heb er nog nachtmerry's vanquote:Op maandag 9 december 2013 21:55 schreef Verbosity het volgende:
Vandaag 5/3/1 gedaan voor deadlift. Laatste set was 180x2. De 4 plates gehaald, volgend jaar de 5 plates als doel![]()
5x8x102.5kg gisteren. Zo lang mogelijk double overhand en pas bij failure switchen naar mixed grip. Onderarmen staan in de fik vandaagquote:Op maandag 9 december 2013 21:58 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
DL repouts heb er nog nachtmerry's van
-
Gisteren lekker 6x102.5kg gesquat. Best blij mee dat ik nu boven de 100kg kan squatten5/3/1 begint zijn werk te doen en begint goed zwaar te worden. Kijk al met angst en beven uit naar de 1x115kg op het programma over twee weken
-
Wanneer (welk gewicht) doen jullie bij het squatten / DLen een riem om?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Well done.quote:Op maandag 9 december 2013 21:55 schreef Verbosity het volgende:
Vandaag 5/3/1 gedaan voor deadlift. Laatste set was 180x2. De 4 plates gehaald, volgend jaar de 5 plates als doel![]()
![]()
serieus??? LOLquote:Op maandag 9 december 2013 16:33 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik kom dit tegenwoordig vaak tegen
[ afbeelding ]
Wel dan met een normaal sportbroekje aan, maar man doe dan geen shirt aan lijkt me..
echt serieus mensen die zo trainen? En dat mag ook?
GAAAAAYYYYY 100%![]()
lolquote:Op maandag 9 december 2013 17:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Best be making dem gainz then.
Ja was de laatste 2 weken echt chronisch moe, kon 10~14 uur slapen en daarna nog steeds echt brak zijn. 3~4x p/w zware compounds gaat na een paar weken wel z'n tol eisen op je CNS, kan de laatste keer dat ik een rustweek heb genomen niet herinneren.
ja dan ben je wel overtraint geraakt ja. Kan 2 kanten op gaan, of veel slapen en niet herstellen, of op een gegeven moment steeds maar minder en minder kunnen slapen door snelle hartslag ivm. niet herstellen, en dan stort je helemaal in.
Beter gewoon deload of rust weekje dan ja
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 10-12-2013 07:54:15 ]![]()
suc6 met typen vandaagquote:Op dinsdag 10 december 2013 01:41 schreef star_gazer het volgende:
[..]
5x8x102.5kg gisteren. Zo lang mogelijk double overhand en pas bij failure switchen naar mixed grip. Onderarmen staan in de fik vandaag![]()
![]()
ik alleen bij een 1 rep max eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 04:41 schreef star_gazer het volgende:
Wanneer (welk gewicht) doen jullie bij het squatten / DLen een riem om?
Of soms als ik al eerder een back pump voel![]()
Gisteren gewoon 3x7 dips eruit weten te persenIk merk dat , nu ik overgestapt ben op minder oefeningen, ik sneller progressie maak op de oefeningen
![]()
![]()
mooi man.quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:44 schreef star_gazer het volgende:
Gisteren lekker 6x102.5kg gesquat. Best blij mee dat ik nu boven de 100kg kan squatten5/3/1 begint zijn werk te doen en begint goed zwaar te worden. Kijk al met angst en beven uit naar de 1x115kg op het programma over twee weken
Gaat dat zo snel kwa progressie,dat je dan al op 115 zit??
En is dat een set van 5 een set van 3 en een set van 1??
Dan heb je maar 9 herhalingen gedaan...![]()
Hoe werkt dat die 5/3/1 ?![]()
Je werkt met 4 weken welke verschillende intensiteit hebben.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mooi man.
Hoe werkt dat die 5/3/1 ?
Week 1; warming up+drie sets van 5 herhalingen.
Week 2; warming up+drie sets van 3 herhalingen
Week 3; warming up+een set van 5hh, een set van 3hh, set van 1hh.
Week 4; rust week op ~60%
Per week wordt de intensiteit zwaarder en op de laatste set doe je zoveel mogelijk reps.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
ic icquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:51 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Je werkt met 4 weken welke verschillende intensiteit hebben.
Week 1; warming up+drie sets van 5 herhalingen.
Week 2; warming up+drie sets van 3 herhalingen
Week 3; warming up+een set van 5hh, een set van 3hh, set van 1hh.
Week 4; rust week op ~60%
Per week wordt de intensiteit zwaarder en op de laatste set doe je zoveel mogelijk reps.
thanks![]()
http://forum.dutchbodybui(...)dler-5-3-1-a-280383/quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mooi man.
Handige post.
Ik ga ook aan de slag met dit schema voor mn deadlift, zit al een maandje of 2 redelijk vast en heb even een nieuwe impuls nodig om hier door heen te knallen en ook die 180 kg even te pakken voor einde jaar![]()
![]()
Ja dat gaat heel snel, heb het zelf ook een paar x gedaan in het offseason. Het is zwaar en je zal jezelf moeten pushen maar het is goed te doen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mooi man.
Je werkt met percentages van je 1 RM, je werkt in blokken van 4 weken (zoals al aangegeven) na dat blok verhoog je het gewicht op je 1 RM. Hierdoor gaat automatisch de rest ook omhoog aangezien je in percentages werkt
Heb nog ergens een heel excel sheet die dit allemaal berekent voor Squat, BP en Deadlift
Vind sowieso het met percentages werken een stuk fijner, doe het nu nog steeds (niet in 5/3/1 vorm) en mn Squat gaat nog steeds gestaag vooruit. Afgelopen zaterdag 170 gedaan, offseason is bijna klaar dus dan gaan we niet meer zo heel zwaar
[ Bericht 4% gewijzigd door kidkash19 op 10-12-2013 10:20:16 ]Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
170 sq is inderdaad niet zo heel zwaarquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:13 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag 170 gedaan, offseason is bijna klaar dus dan gaan we niet meer zo heel zwaar![]()
![]()
Heb dit jaar ischias gehad. Of hoe je dat ook moet noemen. In ieder geval gruwlijke pijn in mijn rug/been/voet.
Tijdje gestopt dus met de DL. Maar sinds 2 weken weer begonnen en goed wat maakt dat een verschil in alles. Ik voel me sterker. Ik ben sterker. Gewicht neemt toe. Dips voortaan met 20 kg extra gewicht. What the hell is going on?![]()
Weinig. Liever later op de dag dan presteer iets beter. Belangrijker is dat je uberhaupt traint. Dus wanneer het jou het beste uitkomt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:49 schreef MaidensTower het volgende:
Maakt het uit op welke dagdeel je traint?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Beter? Hoe komt dat? Ben je overdag niet energieker?quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:54 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Weinig. Liever later op de dag dan presteer iets beter. Belangrijker is dat je uberhaupt traint. Dus wanneer het jou het beste uitkomt.![]()
Squat: ~120kgquote:Op dinsdag 10 december 2013 04:41 schreef star_gazer het volgende:
Wanneer (welk gewicht) doen jullie bij het squatten / DLen een riem om?
Deadlift: ~160kg190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
Nog nooit gedaan, dan moet mn core maar sterker worden denk ik dan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 04:41 schreef star_gazer het volgende:
Wanneer (welk gewicht) doen jullie bij het squatten / DLen een riem om?Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Hangt van de persoon af of die energieker is in de ochtend of avond en welk ritme hij/zij heeft opgebouwd. Moment van trainen kan je ook aanleren. Wanneer iemand altijd 's ochtends of 's avonds traint zal het lichaam zich hier aan aanpassen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:59 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Beter? Hoe komt dat? Ben je overdag niet energieker?
Maar het is zo dat lichaamstemperatuur hoger is in de namiddag. Zorgt ervoor dat flexibiliteit groter is en de spierkracht is over het algemeen zo'n 5% groter. Kortom heb je in de namiddag betere prestaties en minder kans op blessures.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Momenteel volop in de bulk. Ben in september al begonnen en het gaat redelijk, ben van ~86,87kg naar ~94kg(momenteel) gegaan, dus toch zo'n 7kg aangekomen en daarbij is niet heel veel vet bijgekomen heb ik het idee (veins minder zichtbaar, een wat dikkere buik :p). Wat is volgens jullie een realistisch gewicht om te bereiken voor ik begin met cutten in eind februari, maart ongeveer? De reden dat ik zo vroeg al wil beginnen met cutten is omdat ik een meso/endo ben, vet verliezen is eens stuk moeilijker voor mij dan aankomen. Ikzelf wil graag naar de 100kg voor het eind van mijn bulk, maar dat ga ik denk niet redden.190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
Ik krijg bv in de ochtend veel minder gedaan, meestal sport ik meteen na het werk en heb ik dus al een goed deel van mn dagelijkse hoeveelheid voeding binnen als ik dan in de ochtend ga voel ik me slapjes en moet ik voor alles veel meer moeite doen.![]()
1 tot 1,5kilo per maand zou ik aanhouden. Dan zit je lichaam in een anabole stand zonder onnodig veel vet aan te zetten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:13 schreef jeurse04 het volgende:
Momenteel volop in de bulk. Ben in september al begonnen en het gaat redelijk, ben van ~86,87kg naar ~94kg(momenteel) gegaan, dus toch zo'n 7kg aangekomen en daarbij is niet heel veel vet bijgekomen heb ik het idee (veins minder zichtbaar, een wat dikkere buik :p). Wat is volgens jullie een realistisch gewicht om te bereiken voor ik begin met cutten in eind februari, maart ongeveer? De reden dat ik zo vroeg al wil beginnen met cutten is omdat ik een meso/endo ben, vet verliezen is eens stuk moeilijker voor mij dan aankomen. Ikzelf wil graag naar de 100kg voor het eind van mijn bulk, maar dat ga ik denk niet redden.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Is deels aangeleerd qua ritme (ochtend- of avondmens) en de hogere lichaamstemperatuur door het bewegen en consumeren van voedsel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:14 schreef Questular het volgende:
Ik krijg bv in de ochtend veel minder gedaan, meestal sport ik meteen na het werk en heb ik dus al een goed deel van mn dagelijkse hoeveelheid voeding binnen als ik dan in de ochtend ga voel ik me slapjes en moet ik voor alles veel meer moeite doen.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hmm dan ga ik de 100kg dus niet redden :p. Of ik moet doorgaan tot de zomer met bulken, maar heb er geen trek in om als een dikzak in de zomer rond te lopen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:22 schreef Verbosity het volgende:
[..]
1 tot 1,5kilo per maand zou ik aanhouden. Dan zit je lichaam in een anabole stand zonder onnodig veel vet aan te zetten.190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
Makea sense. Bedankt voor je uitlegquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:11 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hangt van de persoon af of die energieker is in de ochtend of avond en welk ritme hij/zij heeft opgebouwd. Moment van trainen kan je ook aanleren. Wanneer iemand altijd 's ochtends of 's avonds traint zal het lichaam zich hier aan aanpassen.
Maar het is zo dat lichaamstemperatuur hoger is in de namiddag. Zorgt ervoor dat flexibiliteit groter is en de spierkracht is over het algemeen zo'n 5% groter. Kortom heb je in de namiddag betere prestaties en minder kans op blessures.![]()
![]()
Weet nog dat ik wedstrijd met een maatje van me deed. Om en om 140kg for repout. hij veel sterker dan ik won maar na 23 reps was ik helemaal kapot maar wat ik de dag erna voelde was nog 100x erger CNS overload to the maxquote:Op dinsdag 10 december 2013 01:41 schreef star_gazer het volgende:
[..]
5x8x102.5kg gisteren. Zo lang mogelijk double overhand en pas bij failure switchen naar mixed grip. Onderarmen staan in de fik vandaag![]()
Niet hooguit bij een PR beurt maar dat is meer psychologisch. Volgens mij is de wetenschap er nog niet helemaal over uit wel/geen belt. Het verhoogd je interabdominale druk than again een goed stel buikspieren ook.quote:Op dinsdag 10 december 2013 04:41 schreef star_gazer het volgende:
Wanneer (welk gewicht) doen jullie bij het squatten / DLen een riem om?![]()
Je kan wel flink meer gaan eten, dan tik je de 100 wel aan. Alleen zet je dan wel stuk meer vet aan, beter wacht je tot volgend jaar! Dan tik je hem gegarandeerd aan. Tik zelf eind deze maand de 100 aan, net voor de cut aan (Januari)quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:41 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Hmm dan ga ik de 100kg dus niet redden :p. Of ik moet doorgaan tot de zomer met bulken, maar heb er geen trek in om als een dikzak in de zomer rond te lopen.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Squatten begint nu veel lastiger te worden in verhouding tot deadliften. Zit al lang niet meer op de 80% squat/deadlift ratio die veel mensen hanteren. Zelf denk ik dat ik niet meer voldoende heb aan 1 dag rust tussen squatdays in (starting strength) door elke keer te PR'en. Deloaden is een optie, maar dat heb ik al twee keer in voldoende mate gedaan zonder echt veel effect en heeft mij toch wel behoorlijk veel weken/progressie gekost. Voedsel is vrij standaard +500 boven onderhoud, ~450 carbs, 2,5 eiwit/kg en 1g vet/kg.
Ik ga nog wel omhoog als ik de SS workset reps elke squatday verhoog met 1 tot een max van 8, en na die vier squatdagen terug ga naar 5 reps met een increase van 5 kg maar dit gaat hiermee echt dik langzaam (twee keer zo langzaam, gezien 4x 2,5 = 10 en dit maar 5 is).
Bijvoorbeeld de volgende worksets:
Maandag 3*5*x KG
Woensdag 3*6*x KG
Vrijdag 3*7*x KG
Maandag 3*8*x KG
Woensdag 3x5*(x+5) KG
Vrijdag 3x6*(x+5) KG
You get the point.
Iemand een suggestie?![]()
Lager dan 200 en ik ga dood. Vraag me niet waarom.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:02 schreef seto het volgende:
Is het nou echt belangrijk om zo hoog in carbs te gaan?![]()
Mmm jaa maar dat zal moeilijk worden, heb moeite om nog meer te eten dan ik nu al doe. Volgend jaar dan maar naar de 100kg, en dan hopelijk rond de 95kg, shredded, in de zomer 2015.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:59 schreef Kerol het volgende:
[..]
Je kan wel flink meer gaan eten, dan tik je de 100 wel aan. Alleen zet je dan wel stuk meer vet aan, beter wacht je tot volgend jaar! Dan tik je hem gegarandeerd aan. Tik zelf eind deze maand de 100 aan, net voor de cut aan (Januari)
Nice dat je de 100kg aantikt, hoelang ben je? En hoelang train je al?190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
Ja ok, dat is wel erg weinig tijdens een bulk. Hoe kom je aan de 450? Veel rijst/pasta?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:35 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Lager dan 200 en ik ga dood. Vraag me niet waarom.![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:13 schreef jeurse04 het volgende:
Ikzelf wil graag naar de 100kg voor het eind van mijn bulk, maar dat ga ik denk niet redden.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:42 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Kijk naar furious pete voor de inspiratie. ...![]()
![]()
Rijst voornamelijk. Voor pasta moet ik teveel moeite doen wil het wat smaken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:38 schreef seto het volgende:
[..]
Ja ok, dat is wel erg weinig tijdens een bulk. Hoe kom je aan de 450? Veel rijst/pasta?![]()
![]()
Ik heb daar last van. Please vertel me hoe je er af komt! En wat je juist niet moet doen. Wilde je pm sturen maar zag niet hoe via op mobiel internetquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:48 schreef BeamofLight het volgende:
Heb dit jaar ischias gehad. Of hoe je dat ook moet noemen. In ieder geval gruwlijke pijn in mijn rug/been/voet.
Tijdje gestopt dus met de DL. Maar sinds 2 weken weer begonnen en goed wat maakt dat een verschil in alles. Ik voel me sterker. Ik ben sterker. Gewicht neemt toe. Dips voortaan met 20 kg extra gewicht. What the hell is going on?![]()
Welkom. Wees niet bang om vragen te stellen. We zijn allemaal onderaan de ladder begonnenquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:56 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr gaat vanaf heden aandachtig meelezen (en eventueel meeposten).. Er is genoeg kennis aanwezig hier.
Welkom, een specifiek doel in gedachten?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:56 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr gaat vanaf heden aandachtig meelezen (en eventueel meeposten).Together We Will Live Forever
Ik ben niet echt bang om vragen te stellen, maar wel om te sporten...quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Welkom. Wees niet bang om vragen te stellen. We zijn allemaal onderaan de ladder begonnen. Er is genoeg kennis aanwezig hier.
Ik heb nooit aan krachttraining gedaan, afgezien van 3 maanden samen met een personal trainer (zo'n 3 jaar geleden alweer).
Ik zal me zometeen wel even voorstellen en mijn doel(en) vermelden.![]()
![]()
Het punt waar vanaf je begint is irrelevant, het punt waar je naartoe werkt is wat je voor ogen moet houden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben niet echt bang om vragen te stellen, maar wel om te sporten...Ik heb nooit aan krachttraining gedaan, afgezien van 3 maanden samen met een personal trainer (zo'n 3 jaar geleden alweer).
Voor meer motivatie check de OP of zie posts onder deze streep:
_________________________________________________________________________________Together We Will Live Forever
Gewoon gaan, zoek eventueel een trainingsbuddy. Personal trainers moet je over het algemeen ver vandaan blijven. Ik ben ervan overtuigd dat je in 9/10 gevallen je beter een filmpje van jezelf kan maken en dat hier posten dan naar een personal trainer luisteren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben niet echt bang om vragen te stellen, maar wel om te sporten...Ik heb nooit aan krachttraining gedaan, afgezien van 3 maanden samen met een personal trainer (zo'n 3 jaar geleden alweer).
Schrijf je in, ga serieus aan de gang en je zult merken dat het helemaal niet zoveel tijd hoeft te kosten en dat het niet zo ingewikkeld is als je je aan een paar simpele basisprincipes houdt. Probleem is vaak dat men gaat overcompliceren en het daardoor zichzelf onnodig ingewikkeld maken.
Als je Starting Strength gaat doen is het trainingsprogramma vrij simpel. Je doet je grote lifts vaak genoeg om de techniek goed aan te leren, en je zult snel progressie boeken. Als je daarbij een paar weken je voedselinname bijhoudt zul je zien dat je dat ook snel in de vingers krijgt om een overzicht voor jezelf te houden. Stel korte en lange termijndoelen op, en probeer die te behalen. Niet te makkelijk want je moet jezelf wel uit blijven dagen en niet op je elfendertigste 3x per week naar de gym gaan om een half uurtje op de crosstrainer te staan .Behulpzaam als een waterkraan.
Mijn gevoel zegt dat 10.000iu voor een dagelijks portie op een langere termijn misschien wel een beetje veel is. Ik pak zelf 3á4 caps van 5.000iu per week.Behulpzaam als een waterkraan.
Ik ben dus een jongeman van 27 lentes jong, woon samen met mijn lieve 2-jarige kat Muezza (Ragdoll) in Utrecht.Thuis ben ik nooit aangemoedigd te sporten - dat is ook te zien (geen enkel gezinslid is slank danwel gespierd). Na een knieblessure op mijn 10e/11e ben ik eigenlijk zo goed als gestopt met sporten (ik zat op voetbal).
In januari 2010 woog ik nog 105kg (en ik wil het vetpercentage niet eens weten). Op een gegeven moment ben ik - thuis - intensief gaan sporten op de crosstrainer (die ik 2 jaar eerder had gekocht maar nooit gebruikt). Tevens ben ik gaan letten op mijn voeding (lees: niet meer gaan snaaien). Medio juni 2010 woog ik 95kg, dus 10kg lichter. Tot september/oktober 2010 bleef ik op deze manier sporten (en minder snaaien) waarna ik rond de 94kg bleef hangen.
In oktober 2010 heb ik me ingeschreven bij de sportschool (er werd geflyerd vlakbij het werk, en ben ingegaan op het aanbod). Daar ben ik ook ingegaan op het aanbod om 3 proeflessen met een PT te nemen (voor ¤ 25 ofzo). Dat beviel me zo goed dat ik 3 maanden met haar heb getraind. Zij zorgde ervoor dat ik weer zin had om te sporten en dát ik weer kon sporten. Tot die tijd had ik vaak last van mijn knie namelijk. Maar goed, na die 3 maanden woog ik nog 89kg en ben ik weer zelfstandig gaan sporten (in verband met de ¤uro's).
In oktober 2011 ben ik begonnen met hardlopen. Daarna heb ik het hardlopen enkele keren moeten onderbreken vanwege een blessure of motivatieprobleem, voor de rest deed ik niet aan een andere sport.
Begin dit jaar woog ik nog 93kg. Na het weer oppakken van het hardlopen en goed letten op de kcal-inname ben ik op een gegeven moment rond de 86kg blijven hangen. Momenteel zit ik weer op 90kg.
Huidige situatie:
- 90kg, 1.82m, vetpercentage (volgens mijn weegschaal) ~29%.
- ongeveer 2 maanden niet gesport
- zo goed als geen ervaring met krachttraining
- vanavond begin ik weer met hardlopen (Running coach); dat wil ik 3x per week doen
- vanaf morgen wil ik naar de sportschool voor de krachttraining (3 á 4x per week), Starting Strength
- tekort aan vitamine D --> 50.000IE per maand (doktersvoorschrift)
Doelen:
1) weg met de vetlappen (boven- en onderlichaam)
2) flink afvallen
3) sterker worden (spieren kweken)
4) conditie verbeteren
Dus... tips?![]()
Fathank,
Is het verstandig om eerst te cutten dmv cardio om het vetpercentage omlaag te krijgen en daarna pas aan KT te doen? Het duurt veel te lang bij mij![]()
![]()
kom ik op terug. Ff sportenquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:51 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Ik heb daar last van. Please vertel me hoe je er af komt! En wat je juist niet moet doen. Wilde je pm sturen maar zag niet hoe via op mobiel internet![]()
Hmm, zit wat in!quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:17 schreef Klokov het volgende:
[..]
Het punt waar vanaf je begint is irrelevant, het punt waar je naartoe werkt is wat je voor ogen moet houden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon gaan, zoek eventueel een trainingsbuddy. Personal trainers moet je over het algemeen ver vandaan blijven. Ik ben ervan overtuigd dat je in 9/10 gevallen je beter een filmpje van jezelf kan maken en dat hier posten dan naar een personal trainer luisteren.Ik sta al sinds 1 oktober ingeschreven, ben maar 1 keer naar de sportschool (Bodypump) geweest.quote:Schrijf je in, ga serieus aan de gang en je zult merken dat het helemaal niet zoveel tijd hoeft te kosten en dat het niet zo ingewikkeld is als je je aan een paar simpele basisprincipes houdt. Probleem is vaak dat men gaat overcompliceren en het daardoor zichzelf onnodig ingewikkeld maken.Starting Strength heb ik veel over gelezen, dat gaat 'm worden waarschijnlijk. Een van de punten waar ik bang voor ben is de techniek, maar jij zegt dus dat dat vanzelf wel goed komt?quote:Als je Starting Strength gaat doen is het trainingsprogramma vrij simpel. Je doet je grote lifts vaak genoeg om de techniek goed aan te leren, en je zult snel progressie boeken. Als je daarbij een paar weken je voedselinname bijhoudt zul je zien dat je dat ook snel in de vingers krijgt om een overzicht voor jezelf te houden. Stel korte en lange termijndoelen op, en probeer die te behalen. Niet te makkelijk want je moet jezelf wel uit blijven dagen en niet op je elfendertigste 3x per week naar de gym gaan om een half uurtje op de crosstrainer te staan .![]()
Een tijdje alles bijhouden. Gewicht. vetpercentage (ff Googlen op US Army Method. Een user hier heeft er ook een keer een scriptje voor geschreven dacht ik) lifts en je kcal inname. 300 tot 500 kcal onder onderhoud eten. Zorgen voor genoeg eiwitten. 1,5 tot 2 gr per kg lichaamsgewicht. Laat van je gewicht en vetpercentage een trendlijn maken in excel. Dit filtert je schommelingen in bijv. waterretentie eruit. Als je 1 weegmoment per week hebt en bijv een paar zoute maaltijden hebt gegeten lijkt t alsof je niks kwijt bent of zelfs bent aangekomen terwijl het gewoon vocht is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:36 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben dus een jongeman van 27 lentes jong, woon samen met mijn lieve 2-jarige kat Muezza (Ragdoll) in Utrecht.Thuis ben ik nooit aangemoedigd te sporten - dat is ook te zien (geen enkel gezinslid is slank danwel gespierd). Na een knieblessure op mijn 10e/11e ben ik eigenlijk zo goed als gestopt met sporten (ik zat op voetbal).
In januari 2010 woog ik nog 105kg (en ik wil het vetpercentage niet eens weten). Op een gegeven moment ben ik - thuis - intensief gaan sporten op de crosstrainer (die ik 2 jaar eerder had gekocht maar nooit gebruikt). Tevens ben ik gaan letten op mijn voeding (lees: niet meer gaan snaaien). Medio juni 2010 woog ik 95kg, dus 10kg lichter. Tot september/oktober 2010 bleef ik op deze manier sporten (en minder snaaien) waarna ik rond de 94kg bleef hangen.
In oktober 2010 heb ik me ingeschreven bij de sportschool (er werd geflyerd vlakbij het werk, en ben ingegaan op het aanbod). Daar ben ik ook ingegaan op het aanbod om 3 proeflessen met een PT te nemen (voor ¤ 25 ofzo). Dat beviel me zo goed dat ik 3 maanden met haar heb getraind. Zij zorgde ervoor dat ik weer zin had om te sporten en dát ik weer kon sporten. Tot die tijd had ik vaak last van mijn knie namelijk. Maar goed, na die 3 maanden woog ik nog 89kg en ben ik weer zelfstandig gaan sporten (in verband met de ¤uro's).
In oktober 2011 ben ik begonnen met hardlopen. Daarna heb ik het hardlopen enkele keren moeten onderbreken vanwege een blessure of motivatieprobleem, voor de rest deed ik niet aan een andere sport.
Begin dit jaar woog ik nog 93kg. Na het weer oppakken van het hardlopen en goed letten op de kcal-inname ben ik op een gegeven moment rond de 86kg blijven hangen. Momenteel zit ik weer op 90kg.
Huidige situatie:
- 90kg, 1.82m, vetpercentage (volgens mijn weegschaal) ~29%.
- ongeveer 2 maanden niet gesport
- zo goed als geen ervaring met krachttraining
- vanavond begin ik weer met hardlopen (Running coach); dat wil ik 3x per week doen
- vanaf morgen wil ik naar de sportschool voor de krachttraining (3 á 4x per week), Starting Strength
- tekort aan vitamine D --> 50.000IE per maand (doktersvoorschrift)
Doelen:
1) weg met de vetlappen (boven- en onderlichaam)
2) flink afvallen
3) sterker worden (spieren kweken)
4) conditie verbeteren
Dus... tips?
Qua trainen is Starting Strength een prima beginnersschema. Alles is duidelijk uitgelegd, en niet te ingewikkeld door 100 verschillende oefeningen. Blijf het programma zou nauwkeurig volgen, het is niet voor niks zo opgesteld. Na een tijdje kan 3x per week hardlopen er naast wel erg zwaar worden voor je benen omdat je ook 3x per week squat. Je zult snel merken dat je niet meer goed herstelt als je 3x per week squat en daarnaast nog 3x per week hardloopt. Ik zou na je krachttraining nog een half uurtje cardio pakken. Niet te hoge intensiteit, loop jezelf niet compleet leeg. Je wil niet overtraint raken en zodoende weer je motivatie verliezen.
In het begin zul je staan te popelen om veel meer te doen in de gym. Probeer hierin niet door te slaan, dan kom je jezelf later alleen maar tegen. Hou je aan het programma en probeer zo lang mogelijk lineaire progressie te boeken.Ik zou gelijk beginnen met krachttraining. Spiergroei = namelijk ook je vetpercentage verlagen. Danwel indirect maar toch. Gewoon naar de gym gaan. Krachttraining en afsluiten met een half uurtje cardio. Of minder eten. Hoe je kcal-tekort onstaat is neit belangrijk om af tevallen. Als je maar minder binnen krijgt dan je verbruikt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:39 schreef MaidensTower het volgende:
Fathank,
Is het verstandig om eerst te cutten dmv cardio om het vetpercentage omlaag te krijgen en daarna pas aan KT te doen? Het duurt veel te lang bij mijBehulpzaam als een waterkraan.
Kijk filmpjes op internet. Vraag een grote vent of ie naar je techniek kan kijken of maak een filmpje en post het hier.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hmm, zit wat in!
[..]
[..]
Ik sta al sinds 1 oktober ingeschreven, ben maar 1 keer naar de sportschool (Bodypump) geweest.
[..]
Starting Strength heb ik veel over gelezen, dat gaat 'm worden waarschijnlijk. Een van de punten waar ik bang voor ben is de techniek, maar jij zegt dus dat dat vanzelf wel goed komt?Behulpzaam als een waterkraan.
Ik doe 1-3 keer per week aan KT en fiets ook 1-3 keer per week naar school/stad/sportschool (15-20 min x 2). Voldoende? Mijn voeding ga ik weer dagelijks bijhouden dmv eetmeter. Ik wil 300 kcal onder onderhoud zitten. Dat is 1900 kcal voor mij.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Een tijdje alles bijhouden. Gewicht. vetpercentage (ff Googlen op US Army Method. Een user hier heeft er ook een keer een scriptje voor geschreven dacht ik) lifts en je kcal inname. 300 tot 500 kcal onder onderhoud eten. Zorgen voor genoeg eiwitten. 1,5 tot 2 gr per kg lichaamsgewicht. Laat van je gewicht en vetpercentage een trendlijn maken in excel. Dit filtert je schommelingen in bijv. waterretentie eruit. Als je 1 weegmoment per week hebt en bijv een paar zoute maaltijden hebt gegeten lijkt t alsof je niks kwijt bent of zelfs bent aangekomen terwijl het gewoon vocht is.
Qua trainen is Starting Strength een prima beginnersschema. Alles is duidelijk uitgelegd, en niet te ingewikkeld door 100 verschillende oefeningen. Blijf het programma zou nauwkeurig volgen, het is niet voor niks zo opgesteld. Na een tijdje kan 3x per week hardlopen er naast wel erg zwaar worden voor je benen omdat je ook 3x per week squat. Je zult snel merken dat je niet meer goed herstelt als je 3x per week squat en daarnaast nog 3x per week hardloopt. Ik zou na je krachttraining nog een half uurtje cardio pakken. Niet te hoge intensiteit, loop jezelf niet compleet leeg. Je wil niet overtraint raken en zodoende weer je motivatie verliezen.
In het begin zul je staan te popelen om veel meer te doen in de gym. Probeer hierin niet door te slaan, dan kom je jezelf later alleen maar tegen. Hou je aan het programma en probeer zo lang mogelijk lineaire progressie te boeken.
[..]
Ik zou gelijk beginnen met krachttraining. Spiergroei = namelijk ook je vetpercentage verlagen. Danwel indirect maar toch. Gewoon naar de gym gaan. Krachttraining en afsluiten met een half uurtje cardio. Of minder eten. Hoe je kcal-tekort onstaat is neit belangrijk om af tevallen. Als je maar minder binnen krijgt dan je verbruikt.![]()
Hmm... vandaag gesquat maar ging niet helemaal lekker, had al moeite zonder gewichtenuiteindelijke maar 50 kg gedaan.. Ik krijg last van mijn liezen zodra ik parallel hit en ik kan ook niet echt kracht zetten.
Het doet geen pijn maar het is wel een onaangenaam gevoel. Alsof die spiertjes daar helemaal verstijfd zijn o.i.d. Ik voel het ook als ik mijn been omhoog breng tot parallel.
Iemand enig idee?
Ik warm altijd op met 10x0, dan 5x60 en dan werksetjes 3x5x95. Misschien slechte warming-up?![]()
Ik weet niet eens of ik als leek hier wel op mijn plek ben, maar ik stel mijn vraag toch maar gewoon:
Ik voetbal 3x per week (2 trainingen, één wedstrijd) op een redelijk niveau, maar wil hiernaast graag beginnen met een full body work out. Doel is (zoals bij zovelen) sterker te worden en meer massa op te doen. Heb me ook al aardig ingelezen mbt voeding en rust en zo, maar ik vraag mij af of het doen van massatraining wel mogelijk is in combinatie met 3x per week voetballen. Het lijkt mij dat bepaalde spiergroepen dan niet voldoende rust krijgen, waardoor ik niet groei?
Iemand die ook krachttraining gedaan heeft in combinatie met een andere sport, of iemand die zijn mening hierover wil geven waarom het wel/niet kan? Thx.
Feyenoord Rotterdam![]()
Mij lijkt dat prima mogelijk, veel sporters doen juist aan krachttraining voor betere prestaties te behalen met de sport die ze doen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik weet niet eens of ik als leek hier wel op mijn plek ben, maar ik stel mijn vraag toch maar gewoon:
Ik voetbal 3x per week (2 trainingen, één wedstrijd) op een redelijk niveau, maar wil hiernaast graag beginnen met een full body work out. Doel is (zoals bij zovelen) sterker te worden en meer massa op te doen. Heb me ook al aardig ingelezen mbt voeding en rust en zo, maar ik vraag mij af of het doen van massatraining wel mogelijk is in combinatie met 3x per week voetballen. Het lijkt mij dat bepaalde spiergroepen dan niet voldoende rust krijgen, waardoor ik niet groei?
Iemand die ook krachttraining gedaan heeft in combinatie met een andere sport, of iemand die zijn mening hierover wil geven waarom het wel/niet kan? Thx.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Is prima mogelijk, ik voetbal ook 3x per week. Ben vanaf februari tot nu van 65kg naar 77kg gegroeid + lifts zijn er sterk op vooruit gegaan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand die ook krachttraining gedaan heeft in combinatie met een andere sport, of iemand die zijn mening hierover wil geven waarom het wel/niet kan? Thx.Sexy qua lijf, doch bang voor 't zwempak.![]()
Flexibiliteits/mobiliteit issue wellicht?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Hmm... vandaag gesquat maar ging niet helemaal lekker, had al moeite zonder gewichtenuiteindelijke maar 50 kg gedaan.. Ik krijg last van mijn liezen zodra ik parallel hit en ik kan ook niet echt kracht zetten.
Het doet geen pijn maar het is wel een onaangenaam gevoel. Alsof die spiertjes daar helemaal verstijfd zijn o.i.d. Ik voel het ook als ik mijn been omhoog breng tot parallel.
Iemand enig idee?
Ik warm altijd op met 10x0, dan 5x60 en dan werksetjes 3x5x95. Misschien slechte warming-up?![]()
Dat valt op zich wel mee. Ik voel het goed, maar kan nog wel functioneren.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik vind een squat met een lege stang ook vrij lastig, maar dat heeft meer met balans te maken. Het gewicht houdt me in balans.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Hmm... vandaag gesquat maar ging niet helemaal lekker, had al moeite zonder gewichten"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Wellicht dat het tijd wordt over te stappen op een nieuw programma? Dat is goed voor je motivatie. 5/3/1 comes to mindquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:02 schreef Faeroer het volgende:
Squatten begint nu veel lastiger te worden in verhouding tot deadliften. Zit al lang niet meer op de 80% squat/deadlift ratio die veel mensen hanteren. Zelf denk ik dat ik niet meer voldoende heb aan 1 dag rust tussen squatdays in (starting strength) door elke keer te PR'en. Deloaden is een optie, maar dat heb ik al twee keer in voldoende mate gedaan zonder echt veel effect en heeft mij toch wel behoorlijk veel weken/progressie gekost. Voedsel is vrij standaard +500 boven onderhoud, ~450 carbs, 2,5 eiwit/kg en 1g vet/kg.
Ik ga nog wel omhoog als ik de SS workset reps elke squatday verhoog met 1 tot een max van 8, en na die vier squatdagen terug ga naar 5 reps met een increase van 5 kg maar dit gaat hiermee echt dik langzaam (twee keer zo langzaam, gezien 4x 2,5 = 10 en dit maar 5 is).
Bijvoorbeeld de volgende worksets:
Maandag 3*5*x KG
Woensdag 3*6*x KG
Vrijdag 3*7*x KG
Maandag 3*8*x KG
Woensdag 3x5*(x+5) KG
Vrijdag 3x6*(x+5) KG
You get the point.
Iemand een suggestie?
-
Zit er wel aan te denken om het behoorlijk aan te passen ja. Ik zal dit weekend even kijken wat 5/3/1 nou precies inhoudt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wellicht dat het tijd wordt over te stappen op een nieuw programma? Dat is goed voor je motivatie. 5/3/1 comes to mind![]()
Patience.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:39 schreef MaidensTower het volgende:
Fathank,
Is het verstandig om eerst te cutten dmv cardio om het vetpercentage omlaag te krijgen en daarna pas aan KT te doen? Het duurt veel te lang bij mijKlinkt als hip flexors will cure your problem.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Iemand enig idee?
Ik warm altijd op met 10x0, dan 5x60 en dan werksetjes 3x5x95. Misschien slechte warming-up?If not now, then when.![]()
En abductors.quote:Op woensdag 11 december 2013 01:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Patience.
[..]
Klinkt als hip flexors will cure your problem."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Vandaag aan de slag gegaan met een 18 kilo kettlebell. Het is direct een haat liefde verhouding.![]()
Erg challenging, goede full body workout en vraagt behoorlijk wat van m'n conditie. Dat ga ik in m'n cycles verwerken.![]()
Wat doe je er precies allemaal mee?quote:Op woensdag 11 december 2013 08:30 schreef Snakey het volgende:
Vandaag aan de slag gegaan met een 18 kilo kettlebell. Het is direct een haat liefde verhouding.![]()
Erg challenging, goede full body workout en vraagt behoorlijk wat van m'n conditie. Dat ga ik in m'n cycles verwerken.![]()
Op welke momenten drink je een shake/nuttig je een eiwitrijke maaltijd? Om de 5 uur? 4 dagdelen? Ochtend 8:00, middag 13:00, namiddag 18:00, na het trainen 23:00?
Dit leek mij logisch![]()
![]()
shakes heb je in principe niet nodig aangezien je de eiwitten uit je voeding kan halen. Maaltijd timing maakt helemaal niks uit, frequentie netzomin.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:09 schreef MaidensTower het volgende:
Op welke momenten drink je een shake/nuttig je een eiwitrijke maaltijd? Om de 5 uur? 4 dagdelen? Ochtend 8:00, middag 13:00, namiddag 18:00, na het trainen 23:00?
Dit leek mij logisch
Ik drink m'n shake altijd na m'n workout, zorgt ervoor dat ik weer een beetje op kracht kom voor de maaltijd thuis.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Hmm, ja ik eet niet altijd vlees, dus dan lukt het mij niet om aan 100-150 gram eiwitten te komen.
Even mijn progressie delen:
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2vmj9dj&s=5#.UqghbLuXumk
Fullbody gaat op zich goed. Op mij zij na. Daar heb ik nog weinig oefeningen voor gedaan, want ik weet niet welke oefeningen de beste zijn. Iemand tips?
[ Bericht 6% gewijzigd door MaidensTower op 11-12-2013 09:35:08 ]![]()
Hoeveel shakes denk je nodig te hebben? Ik ben benieuwd hoeveel gram eiwit je per dag naar binnen wilt werken en of je dat niet voor een groot deel uit je voeding kan halen. Ik pak 1 shake per dag na het sporten en de rest van de eiwitten krijg ik binnen uit mn voeding.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:09 schreef MaidensTower het volgende:
Dit leek mij logisch
Voor het slapen 500 gram kwark naar binnen gooien en je hebt al een aardige dosis van je eiwitten binnen![]()
![]()
Ik ga Eetmeter weer bijhouden vanaf vandaag![]()
Kwark eet ik wel eens ja. Zal eens kijken op hoeveel ik uit kom
Ik heb tussen 100-150 gr nodig.![]()
Het gaat erom dat je een kcal deficiëntie creëert, hoe je dat doet boeit niet. Op welk gewicht/lengte/vet% zit je? Bij mij heeft een flinke cut icm KT de eerste 2 maanden erg motiverend gewerkt, omdat je een betere spierdefinitie krijgt. Maar ik was dan ook behoorlijk fatty, van 98kg bij 1.93m naar 87~88kg nu. Ik blijf nu al een paar maanden op dit gewicht hangen, maar zie wel duidelijk spiergroei.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:39 schreef MaidensTower het volgende:
Fathank,
Is het verstandig om eerst te cutten dmv cardio om het vetpercentage omlaag te krijgen en daarna pas aan KT te doen? Het duurt veel te lang bij mij![]()
Alleen benen, dikken balk ervoor.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:27 schreef MaidensTower het volgende:
Hmm, ja ik eet niet altijd vlees, dus dan lukt het mij niet om aan 100-150 gram eiwitten te komen.
Fullbody gaat op zich goed. Op mij zij na. Daar heb ik nog weinig oefeningen voor gedaan, want ik weet niet welke oefeningen de beste zijn. Iemand tips?Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
Ah verheldend! Bedankt!quote:Op woensdag 11 december 2013 10:10 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je een kcal deficiëntie creëert, hoe je dat doet boeit niet. Op welk gewicht/lengte/vet% zit je? Bij mij heeft een flinke cut icm KT de eerste 2 maanden erg motiverend gewerkt, omdat je een betere spierdefinitie krijgt. Maar ik was dan ook behoorlijk fatty, van 98kg bij 1.93m naar 87~88kg nu. Ik blijf nu al een paar maanden op dit gewicht hangen, maar zie wel duidelijk spiergroei.
Ik ben 1.80 en weeg 72 kg nu. Vet % moet ik opnieuw meten.
Heb een doel, maar ik weet niet hoe ik dat voor elkaar ga krijgen. Ik ga net zo lang door totdat het lukt:
![]()
Maak jij per post een kloon aan ofzo?quote:Op woensdag 11 december 2013 09:01 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Wat doe je er precies allemaal mee?![]()
jaquote:Op woensdag 11 december 2013 10:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Maak jij per post een kloon aan ofzo?![]()
Je zit te baggeren hier met je klonen. Elke keer 'ben je iemand anders' waarmee je mensen hun tijd zit te verkloten hier. Iedereen is bereid je te helpen, maar ik kan dit niet anders zien dan trollen. Ik raad je dus aan daarmee te stoppen anders ben je deze kloon in ieder geval kwijt.quote:![]()
Foksletquote:Op woensdag 11 december 2013 09:27 schreef MaidensTower het volgende:
Fullbody gaat op zich goed. Op mij zij na. Daar heb ik nog weinig oefeningen voor gedaan, want ik weet niet welke oefeningen de beste zijn. Iemand tips?.
Soukidan op je oogbal.![]()
Je start met een dermate licht gewicht zodat je extra goed op je form kan letten in de beginfase. De techniek zelf is in principe niet gecompliceerd maar wel van cruciaal belang indien je veilig voortgang wilt maken. Zoals Fathank al zei, vraag iemand in de gym die er verstand van heeft of post hier filmpjes (het liefste de eerste keer al).quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:54 schreef sylvesterrr het volgende:
Starting Strength heb ik veel over gelezen, dat gaat 'm worden waarschijnlijk. Een van de punten waar ik bang voor ben is de techniek, maar jij zegt dus dat dat vanzelf wel goed komt?Together We Will Live Forever
Met elke nick post ik hier serieus en ik ben de leden hier zeer dankbaar voor hun hulp, dus kop dicht.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je zit te baggeren hier met je klonen. Elke keer 'ben je iemand anders' waarmee je mensen hun tijd zit te verkloten hier. Iedereen is bereid je te helpen, maar ik kan dit niet anders zien dan trollen. Ik raad je dus aan daarmee te stoppen anders ben je deze kloon in ieder geval kwijt.![]()
En het nut van verschillende nicks = ?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:04 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Met elke nick post ik hier serieus en ik ben de leden hier zeer dankbaar voor hun hulp, dus kop dicht.![]()
Vanavond gaat het gebeuren, ik ga naar de sportschool. Gisteravond heb ik het hardlopen alweer opgepakt.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:24 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je start met een dermate licht gewicht zodat je extra goed op je form kan letten in de beginfase. De techniek zelf is in principe niet gecompliceerd maar wel van cruciaal belang indien je veilig voortgang wilt maken. Zoals Fathank al zei, vraag iemand in de gym die er verstand van heeft of post hier filmpjes (het liefste de eerste keer al).
Wordt een warming-up aangeraden? Zoja, hoe?![]()
?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:03 schreef MaidensTower het volgende:
Weet iemand een goede site voor een beknopte overzicht van sportsupplementen?![]()
Neem deze maar. http://examine.com/quote:we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Ik ben op zoek naar wetenschappelijke literatuur. Dit lijkt meer een blogquote:Op woensdag 11 december 2013 12:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
Neem deze maar. http://examine.com/![]()
![]()
Ga pudmed afspeuren. Of klik op de referenties waar de beoordelingen op gebaseerd zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:26 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar wetenschappelijke literatuur. Dit lijkt meer een blogwe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Die hele site is juist een samenvatting van alle wetenschappelijke literatuur, inclusief referentiesquote:Op woensdag 11 december 2013 12:26 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar wetenschappelijke literatuur. Dit lijkt meer een blog.
Soukidan op je oogbal.![]()
Ah ik zie het. Bedanktquote:Op woensdag 11 december 2013 12:32 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Die hele site is juist een samenvatting van alle wetenschappelijke literatuur, inclusief referenties.
Ik doe een literatuuronderzoek naar sportsupplementen![]()
![]()
Bedankt.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ga pudmed afspeuren. Of klik op de referenties waar de beoordelingen op gebaseerd zijn.![]()
Copy paste website klaar.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:34 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ah ik zie het. Bedankt
Ik doe een literatuuronderzoek naar sportsupplementenwe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Ja wel een warming up maar de intensiteit en de vorm ervan hangt af van persoonlijke voorkeur. Ik doe meestal een setje met een lege bar dan 50% en dan 100%quote:Op woensdag 11 december 2013 12:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vanavond gaat het gebeuren, ik ga naar de sportschool. Gisteravond heb ik het hardlopen alweer opgepakt.
Wordt een warming-up aangeraden? Zoja, hoe?Together We Will Live Forever
Ik zou wel even een korte warm-up doen. Ik doe voordat ik begin altijd op een lage intensiteit roeien om alles een beetje los/warm te maken. Ook als je begint met je oefeningen is een warm-up setje ook geen overbodige luxe.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vanavond gaat het gebeuren, ik ga naar de sportschool. Gisteravond heb ik het hardlopen alweer opgepakt.
Wordt een warming-up aangeraden? Zoja, hoe?![]()
Is voor iedereen verschillend, maar ik zou 5-10 minuten fietsen/roeien doen op matig intensief tempo om goed op te warmen. Vervolgens wat opwarmsetjes opbouwen van de oefening zelf, dus als je 100kg wil squaten, dan doe je 2x5xlege bar, 1x5x40, 1x5x60, 1x2x80 en dan je werkset. Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wordt een warming-up aangeraden? Zoja, hoe?
Lees sowieso ook even het boek Starting Strength nog een keer goed, daar staat ook een stuk in over de warmingup dacht ik.![]()
Mooie chick in die clip!quote:Op woensdag 11 december 2013 10:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ah verheldend! Bedankt!
Ik ben 1.80 en weeg 72 kg nu. Vet % moet ik opnieuw meten.
Heb een doel, maar ik weet niet hoe ik dat voor elkaar ga krijgen. Ik ga net zo lang door totdat het lukt:
Afgaande op je lengte en gewicht lijk je een normaal figuur te hebben? Wat betreft ideale training e.d. kunnen andere leden je hier beter adviseren dan ik. Het belangrijkste is jezelf te motiveren, en de spiegel biedt doorgaans de grootste motivatie. Een half uurtje cardio na je KT lijkt me voldoende om eventueel je kcal deficiëntie te vergroten.![]()
![]()
Ben 1.94, train bijna 3.5 jaar waarvan 2 erg serieus ofzo. Wel bijna hele trainingsperiode in de cut gezeten omdat ik mezelf altijd te dik vond (vroeger geweest namelijk). (quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:35 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Mmm jaa maar dat zal moeilijk worden, heb moeite om nog meer te eten dan ik nu al doe. Volgend jaar dan maar naar de 100kg, en dan hopelijk rond de 95kg, shredded, in de zomer 2015.
Nice dat je de 100kg aantikt, hoelang ben je? En hoelang train je al?) Gelukkig nu van die onzin af en gewoon goed eten
.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Dhoom 3 draait 20 december in Pathéquote:Op woensdag 11 december 2013 14:17 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
Mooie chick in die clip!
Afgaande op je lengte en gewicht lijk je een normaal figuur te hebben? Wat betreft ideale training e.d. kunnen andere leden je hier beter adviseren dan ik. Het belangrijkste is jezelf te motiveren, en de spiegel biedt doorgaans de grootste motivatie. Een half uurtje cardio na je KT lijkt me voldoende om eventueel je kcal deficiëntie te vergroten.
[ afbeelding ]
Ja, ik heb ook een normaal gewicht. Heb vanochtend een foto geplaatst in deze topic. Wil gewoon een lijf als die van haar![]()
Ik doe cardio niet gelijk na KT. Als ik naar huis fiets bijv. Of naar de sportschool zelf. Ook fiets ik naar school, stad etcUurtje per dag dus.
![]()
Dat noemt men geen cardio. Dat noemt men matig instensief bewegen wat iedereen 'hoort te doen'.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:41 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dhoom 3 draait 20 december in Pathé
Ja, ik heb ook een normaal gewicht. Heb vanochtend een foto geplaatst in deze topic. Wil gewoon een lijf als die van haar![]()
Ik doe cardio niet gelijk na KT. Als ik naar huis fiets bijv. Of naar de sportschool zelf. Ook fiets ik naar school, stad etcUurtje per dag dus.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Simpele kledingtip nog: als je bulkt, draag donkere kleding, als je cut, draag lichte kleding. Donkere kleding (met name zwart) kleedt af en verbergt vouwen, rollen en moobs enz. Lichte kleding brengt een goed afgetrainde vorm juist wat meer naar voren.
Bron: experience points"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
telt 5 minuten lopen van en naar de trein ook?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:44 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dat noemt men geen cardio. Dat noemt men matig instensief bewegen wat iedereen 'hoort te doen'.serieus, ik doe buiten de gym echt geen ene reet. Mobiliteit en basis-conditie van niks. Best kut, maar fietsen hier in Sydney is zelfmoord.
-
Dat weet de gemiddelde vrouw sinds haar 12equote:Op woensdag 11 december 2013 14:50 schreef star_gazer het volgende:
Simpele kledingtip nog: als je bulkt, draag donkere kleding, als je cut, draag lichte kleding. Donkere kleding (met name zwart) kleedt af en verbergt vouwen, rollen en moobs enz. Lichte kleding brengt een goed afgetrainde vorm juist wat meer naar voren.
Bron: experience points
Fathank zei anders "Maakt niet uit wat je doet"quote:Op woensdag 11 december 2013 14:44 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dat noemt men geen cardio. Dat noemt men matig instensief bewegen wat iedereen 'hoort te doen'.![]()
![]()
Cardio doe je buiten je dagelijkse lichamelijke inspanningen...quote:Op woensdag 11 december 2013 15:25 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Fathank zei anders "Maakt niet uit wat je doet"![]()
Wat maakt het uit? Je verbrandt toch? Dus het draagt bij aan het gehele of maak ik nou een denkfout? Wie kan mij overtuigen waarom dat half uurtje cardio beter is dan een uurtje fietsen in je vrije tijd?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:56 schreef Questular het volgende:
[..]
Cardio doe je buiten je dagelijkse lichamelijke inspanningen...![]()
![]()
Dat ging over een kcal tekort creëren. Of dat nou door cardio of door minder eten gerealiseerd wordt maakt niet uit voor vetverlies. Kcaltekort = kcaltekort.Behulpzaam als een waterkraan.
Ik ook, bijna allemaalquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:13 schreef jeurse04 het volgende:
Momenteel volop in de bulk. Ben in september al begonnen en het gaat redelijk, ben van ~86,87kg naar ~94kg(momenteel) gegaan, dus toch zo'n 7kg aangekomen en daarbij is niet heel veel vet bijgekomen heb ik het idee (veins minder zichtbaar, een wat dikkere buik :p). Wat is volgens jullie een realistisch gewicht om te bereiken voor ik begin met cutten in eind februari, maart ongeveer? De reden dat ik zo vroeg al wil beginnen met cutten is omdat ik een meso/endo ben, vet verliezen is eens stuk moeilijker voor mij dan aankomen. Ikzelf wil graag naar de 100kg voor het eind van mijn bulk, maar dat ga ik denk niet redden.![]()
![]()
Wie mag ik mijn literatuuronderzoek dm'en? Wie is hier gespecialiseerd in sportsupplementen? Het zullen 5 pagina's worden![]()
![]()
In mijn zoektocht naar de juiste supplementen weer een conclusie getrokken: caps/poeder
Wat een gedoe al die poeders, en zit er nog 3 maanden aan vast![]()
![]()
6 weken na de eerste traantjes kon ik weer iets doen. Geen medicijnen gepakt, geen fysio, gewoon wachten. Toen rustig begonnen met apparaten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:51 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Ik heb daar last van. Please vertel me hoe je er af komt! En wat je juist niet moet doen. Wilde je pm sturen maar zag niet hoe via op mobiel internet
Na 6 weken ben je er wel aan gewend, want helemaal ervan af kom je niet vrees ik.![]()
Heb je het al af?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:27 schreef MaidensTower het volgende:
Wie mag ik mijn literatuuronderzoek dm'en? Wie is hier gespecialiseerd in sportsupplementen? Het zullen 5 pagina's worden![]()
Ik moet overwerken, dus vanavond gaat het niet gebeuren.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bedankt voor de reacties omtrent de warming-up trouwens.
En MT, ik houd me ook aanbevolen...![]()
![]()
Van uitstel komt afstel!quote:Op woensdag 11 december 2013 18:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik moet overwerken, dus vanavond gaat het niet gebeuren.
Bedankt voor de reacties omtrent de warming-up trouwens.
En MT, ik houd me ook aanbevolen...![]()
RIP Zyzzquote:Op woensdag 11 december 2013 20:18 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Die klote drukkende en benauwde pijn op mijn borst/hart.
Tief ens op.Soukidan op je oogbal.![]()
stuur naar mij.quote:we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Nee, het betekend dat je je calorie tekort moet creeren door iets minder te eten.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:26 schreef MaidensTower het volgende:
Ah oke. Oke, dan is fietsen geen cardio maar wel een manier om extra te verbranden![]()
Want begrijpend lezen is heel lastig. Calorie deficentie had hij het over.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:25 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Fathank zei anders "Maakt niet uit wat je doet"
Dagelijks bewegen is geen cardio. Een bouwvaker rekent zijn zware werk toch ook niet als cardio, maar als dagelijks verbruik. Een stappenteller zou volgens jou ook onder cardio vallen?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Goed voor de flexibiliteit en coördinatie. Kracht bouw je niet echt mee op.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ja, dat weet ik. Doe jij het wel eens?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:06 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Goed voor de flexibiliteit en coördinatie. Kracht bouw je niet echt mee op.![]()
Nope, zou me eerder gaan richten op probleem gebieden dan alles mee te pakken.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:10 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Doe jij het wel eens?
Voor mij is het efficienter om enkel mobiliteit te vergroten, hamstrings, quadriceps,heup flexoren en exorotatoren van de schouder te stretchen.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
dokterquote:Op woensdag 11 december 2013 20:18 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Die klote drukkende en benauwde pijn op mijn borst/hart.
Tief ens op.
[ Bericht 0% gewijzigd door star_gazer op 11-12-2013 23:53:28 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
het heeft mij 30 jaar gekostquote:Op woensdag 11 december 2013 14:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat weet de gemiddelde vrouw sinds haar 12e
-
Indd, zijn geen symptomen die je zo maar hebt.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Tijdje terug bij dokter geweest. Kon niks ergs zijn concludeerde hij en zijn waarschijnlijk nog steeds gescheurde tussenribspieren. Was veel minder vorige week, maar gister redelijk wat gedronken. En dan lijkt 't veel erger de dag er na, had ik een paar maanden geleden ook (drink niet zó vaak veel. Meestal 4-5. Gister niet dus.)
Wou 2014 eigenlijk weer trainen, vorige week 3 keer geweest (met50%) maar was misschien eigenlijk iets teveel van het goede, alhoewel de training meer op cardio leek.
Als 't niet minder wordt nu (want dat was het wel, werd met de week minder, lichtelijk) dan ga ik terug naar een andere dokter.
Hoe oud ben jij eigenlijk verbosity, zo naar je stats kijkend?![]()
Ben 20 jaar en train nu iets meer als 2 jaar. Zal de stats van de week bijwerken. Sinds de laatste 5/3/1 cycle is er weer een paar kilo bij op de meeste lifts.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:35 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Hoe oud ben jij eigenlijk verbosity, zo naar je stats kijkend?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Heb je met die kettelbel dingen niet het zuur in je mond staan na een paar minuten? Elke keer bukken enzo...quote:Op woensdag 11 december 2013 08:30 schreef Snakey het volgende:
Erg challenging, goede full body workout en vraagt behoorlijk wat van m'n conditie. Dat ga ik in m'n cycles verwerken.
Ik bedoel, volgens mij zou ik binnen 5 minuten kotsend aan de kant staan met of een insanity of iets dergelijks als een wilde kettelbel slinger workout...![]()
![]()
Ik raakte gisteren in gesprek met een nieuwe (engelse) jongen in m'n gym. Hij deed de hele week nogal veel SS achtige oefeningen, dus ik vroeg hem dat, en waar hij voor aan het trainen was en dat i goed bezig was enzo.
Hij gaat dus van Amerika naar Engeland roeien met een vriend van hem en was daarvoor aan het trainen/massa aan het op proberen te bouwen...
Ik bedoel, dan weet je gdvr wel wat afzien is denk ik zo als je daar mee klaar bent...
Kortste afstand is zo'n 3000mileen naar het schijnt burn je zo'n 8000kcal's per dag lol.
Hij liever dan ik though, blijft niks van je over dan...
Kon alleen maar aan Mammoth 2500 denken lol
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 12-12-2013 07:42:12 ]![]()
Neuh, zo ver buk ik er niet mee, en dat hoeft ook niet bij swings.quote:Op donderdag 12 december 2013 07:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Heb je met die kettelbel dingen niet het zuur in je mond staan na een paar minuten? Elke keer bukken enzo...
Ik bedoel, volgens mij zou ik binnen 5 minuten kotsend aan de kant staan met of een insanity of iets dergelijks als een wilde kettelbel slinger workout...![]()
Ik voel nu m'n glutes, hamstrings, beetje quads, onder en midden rug.![]()
Goed voor je hip hinges en is dus een goede voor deadlift en squats.
Ow, en het is een prima cardio. Als ik ergens bijna kotsend van aan de kant sta is het doordat m'n conditie kut is. Het schijnt trouwens de beste manier te zijn om kcal te verbranden. Het enige wat dichtbij komt is een heuvel OP skieen.![]()
![]()
lolquote:Op donderdag 12 december 2013 08:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow, en het is een prima cardio. Als ik ergens bijna kotsend van aan de kant sta is het doordat m'n conditie kut is. Het schijnt trouwens de beste manier te zijn om kcal te verbranden. Het enige wat dichtbij komt is een heuvel OP skieen.
i hear ya![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 07:30 schreef RaymondK het volgende:
Kon alleen maar aan Mammoth 2500 denken lolnice
Deathlift or Die.![]()
lolquote:
dat is toch de horror op zich alleen al zulks cardio weken achter elkaar![]()
wel respect hoor voor hem![]()
![]()
Bazig zulke lui. 3000 mile als in zeemijl waarschijnlijk. Een zeemijl is 1852 meter ipv 1600 voor een normale mijl. Er zijn nu ook gasten kitesurfend de Atlantische Oceaan aan het oversteken.quote:Op donderdag 12 december 2013 07:30 schreef RaymondK het volgende:
Ik raakte gisteren in gesprek met een nieuwe (engelse) jongen in m'n gym. Hij deed de hele week nogal veel SS achtige oefeningen, dus ik vroeg hem dat, en waar hij voor aan het trainen was en dat i goed bezig was enzo.
Hij gaat dus van Amerika naar Engeland roeien met een vriend van hem en was daarvoor aan het trainen/massa aan het op proberen te bouwen...
Ik bedoel, dan weet je gdvr wel wat afzien is denk ik zo als je daar mee klaar bent...
Kortste afstand is zo'n 3000mileen naar het schijnt burn je zo'n 8000kcal's per dag lol.
Hij liever dan ik though, blijft niks van je over dan...
Kon alleen maar aan Mammoth 2500 denken lol
http://www.telegraaf.nl/vaarkrant/kite/live/ daar te volgen.Behulpzaam als een waterkraan.
ik keek net ff maar volgens google was het gewoon miles kwa afstand, kortste. Maar toch, idd. wel respectabel.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Bazig zulke lui. 3000 mile als in zeemijl waarschijnlijk. Een zeemijl is 1852 meter ipv 1600 voor een normale mijl. Er zijn nu ook gasten kitesurfend de Atlantische Oceaan aan het oversteken.
http://www.telegraaf.nl/vaarkrant/kite/live/ daar te volgen.
Is zo'n net niet pezig/ net niet ecto mannetje met al wel wat spiermassa...
vanmiddag ff kijken of we het nog ff over z'n voeding kunnen hebben want volgens mij had hij daar nog niet over nagedacht verder lol. Maar daar gaan nu echt geen 8000kcals in passen, gegarandeerd niet lol. Dat wordt oefenen voor hem![]()
Ik ga hem adviseren 20kg aan te komen voor hij vertrektsrs . Anders eindigt hij in een andere dimensie/vacuum als i terug is volgens mij lol
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 12-12-2013 09:41:20 ]![]()
+100 respect voor dit soort mensen.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Bazig zulke lui. 3000 mile als in zeemijl waarschijnlijk. Een zeemijl is 1852 meter ipv 1600 voor een normale mijl. Er zijn nu ook gasten kitesurfend de Atlantische Oceaan aan het oversteken.
http://www.telegraaf.nl/vaarkrant/kite/live/ daar te volgen.
In een van je M&F's staat trouwens een interview met een gast die (ik meen) 9 marathons achter elkaar loopt, deels slapend.![]()
Dat mag je even uitleggen, slapend een marathon lopen?quote:Op donderdag 12 december 2013 10:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
+100 respect voor dit soort mensen.
In een van je M&F's staat trouwens een interview met een gast die (ik meen) 9 marathons achter elkaar loopt, deels slapend.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Ik weet het niet meer precies; het is al even geleden dat ik het gelezen heb.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:55 schreef Champy het volgende:
[..]
Dat mag je even uitleggen, slapend een marathon lopen?
Ik zal proberen te googlen, maar anders moet Fathank het maar even inscannen. Die gast had trouwens ook aardige boomstam-bovenbenen, meen ik me te herinneren.![]()
kan jij dat niet?quote:Op donderdag 12 december 2013 10:55 schreef Champy het volgende:
[..]
Dat mag je even uitleggen, slapend een marathon lopen?Deathlift or Die.![]()
Sorry nee, als ik dat zou kunnen zou ik de hele nacht dumbell press en pushups doen in m'n slaapquote:
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Eddie Izzard had er ook 42 gelopen in 51 dagen met een paar weken training als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
+100 respect voor dit soort mensen.
In een van je M&F's staat trouwens een interview met een gast die (ik meen) 9 marathons achter elkaar loopt, deels slapend.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
http://en.wikipedia.org/wiki/Dean_Karnazesquote:Karnazes resumed running on his 30th birthday with an impromptu all-night, 30-mile (48 km) trek in his underwear and old lawn-mowing shoes.
Karnazes has completed a number of endurance events, mostly running events, but also a swimming event. Most notable achievements include:
Ran 350 miles (560 km) in 80 hours and 44 minutes without sleep in 2005[9]
Single-handedly completed "The Relay", a 199-mile (320 km) run from Calistoga to Santa Cruz, eleven times[10]
Ran a marathon to the South Pole in −13 °F (−25 °C) temperatures without snowshoes in 2002[11]
Ran 50 marathons in all 50 states in 50 consecutive days in 2006
Other athletic achievements include:
Winner, Badwater Ultramarathon (135 miles (217 km) across Death Valley in 120 °F (49 °C) temperatures), 2004 (with five other top-10 finishes from 2000-2008)[12]
Winner, Vermont Trail 100 Mile Endurance Run, 2006[13]
Overall Winner, 4 Deserts Race Series, 2008 [14]
American Ultrarunning Team, World Championships, 2005, 2008
148 miles (238 km) in 24 hours on a treadmill, 2004[15]
Eleven-time 100-Mile/1 Day Silver Buckleholder at the Western States Endurance Run[16] (i.e., better than ten twenty-four-hour finishes), 1995–2006
Ran 3,000 miles (4,800 km) across the United States from Disneyland to New York City in 75 days, running 40 to 50 miles per day, 2011[17][18]
Swimming across the San Francisco Bay
Other honors include:
Two-time Emmy Award winner, 2005, 2007
Competitor magazine Endurance Athlete of the Year Award winner, 2008, 2006, 2005
ESPN ESPY Award winner, “Best Outdoor Athlete”, 2007[19]
Men's Journal, Adventure Hall of Fame, 2005
Outside magazine, Ultimate Top 10 Outdoor Athletes, 2004
50 marathons in 50 states on 50 consecutive days![]()
gdvr, die vent is volgens mij nog een factor een half groter geworden de afgelopen 2jrquote:Op donderdag 12 december 2013 11:08 schreef seto het volgende:
Hey boys, hebben jullie de 8-uur arm workout al gedaan?
![]()
![]()
http://www.theguardian.co(...)azes-man-run-foreverquote:I actually experienced bouts of 'sleep running', where I was falling asleep while in motion, and I just willed myself to keep going.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
Hey, die doe ik ook wel eens. Mag ik het niet nog hoger de lucht in gooien?quote:Op donderdag 12 december 2013 08:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh, zo ver buk ik er niet mee, en dat hoeft ook niet bij swings.
Ik voel nu m'n glutes, hamstrings, beetje quads, onder en midden rug.![]()
Goed voor je hip hinges en is dus een goede voor deadlift en squats.
Ow, en het is een prima cardio. Als ik ergens bijna kotsend van aan de kant sta is het doordat m'n conditie kut is. Het schijnt trouwens de beste manier te zijn om kcal te verbranden. Het enige wat dichtbij komt is een heuvel OP skieen.![]()
Hoho ik heb die m&fs niet overgenomen.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:02 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer precies; het is al even geleden dat ik het gelezen heb.
Ik zal proberen te googlen, maar anders moet Fathank het maar even inscannen. Die gast had trouwens ook aardige boomstam-bovenbenen, meen ik me te herinneren.
Dat was yuri volgens mij.Behulpzaam als een waterkraan.
Kan wel maar is niet nodig. Het is veiliger om je hoogste punt ongeveer op schouderhoogte aan te houden, als je dan je kettlebell niet meer kan houden valt ie ver weg van je. Als je doorgaat tot je armen verticaal zijn en je laat dan los heb je een groter probleemquote:Op donderdag 12 december 2013 11:38 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hey, die doe ik ook wel eens. Mag ik het niet nog hoger de lucht in gooien?Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
Dreamerbulkert had het laatst over last van backpump met sqt/deadlift, ik ook, en vond online dat dat van een Taurine tekort kan komen. Spierkrampen ook.
Je komt gdvr echt alleen maar anabolen topic's tegen als je daar op zoekt trouwens![]()
![]()
maargoed, gisteren een potje binnen gekregen. 500mg tabs
es kijken of het helpt over time...
zal het over een paar weken ff melden...
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 12-12-2013 11:54:31 ]![]()
Dat heeft geen nut. Daarbij komt je bell dan zo snel naar beneden dat het moeilijk of onmogelijk wordt om goede form te houden.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:38 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hey, die doe ik ook wel eens. Mag ik het niet nog hoger de lucht in gooien?![]()
Okee.. damn dat heb ik wel 10 x verkeerd gedaan dan.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:45 schreef Champy het volgende:
[..]
Kan wel maar is niet nodig. Het is veiliger om je hoogste punt ongeveer op schouderhoogte aan te houden, als je dan je kettlebell niet meer kan houden valt ie ver weg van je. Als je doorgaat tot je armen verticaal zijn en je laat dan los heb je een groter probleem![]()
Bedankt.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat heeft geen nut. Daarbij komt je bell dan zo snel naar beneden dat het moeilijk of onmogelijk wordt om goede form te houden.![]()
Mij is ooit (o.a. hier) verteld dat je geen gewicht tussen je schouders en je oren moet houden. Dus: omhoog niet verder dan schouderhoogte en (boven je hoofd) naar beneden niet lager dan oorhoogte.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:53 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Okee.. damn dat heb ik wel 10 x verkeerd gedaan dan.![]()
Ga jij eens even genieten daar?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat heeft geen nut. Daarbij komt je bell dan zo snel naar beneden dat het moeilijk of onmogelijk wordt om goede form te houden.
(hoe is het met je barbell-afkick-verschijnselen?)![]()
Oke, ik neem het mee voor de volgende kerenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mij is ooit (o.a. hier) verteld dat je geen gewicht tussen je schouders en je oren moet houden. Dus: omhoog niet verder dan schouderhoogte en (boven je hoofd) naar beneden niet lager dan oorhoogte.![]()
![]()
Gister weer sinds tijden (maanden) gesquat. Had een knieblessure die maar niet weg ging, nu geen last meer met lopen en bukken en laatst aantal keer leg press gedaan en dat ging goed. Nu echt goed veel spierpijn van squatten. Dan te bedenken dat ik van 120kg naar 80kg (3x8) ben gegaan. Ouch."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Geef het een maand en je komt alweer aardig in de buurtquote:Op donderdag 12 december 2013 13:27 schreef ssebass het volgende:
Gister weer sinds tijden (maanden) gesquat. Had een knieblessure die maar niet weg ging, nu geen last meer met lopen en bukken en laatst aantal keer leg press gedaan en dat ging goed. Nu echt goed veel spierpijn van squatten. Dan te bedenken dat ik van 120kg naar 80kg (3x8) ben gegaan. Ouch.
Ik begin overigens problemen te krijgen met mijn pakken; de benen passen binnenkort niet meer in de broeken (laat ze nu al uitleggen, volgende stap is maatwerk wat weer heel duur is...).
Overhemden laat ik al op maat maken, omdat deze boven groter moeten zijn dan rond het middel waardoor standaard shirts al niet meer goed passen...![]()
Zojuist eens DB Front Squats gedaan, na mijn normale Squat. Blijvertje.heerlijke oefening, maar moest de lunges erna wel skippen.
Deathlift or Die.![]()
Zelfde probleem met pantalons. Enige mogelijkheid is hele grote maten welke te breed worden rond de taille (McDonald maat) i.p.v. alleen bovenbenen of inderdaad anders maatwerk. Is vrij lastig zitten met die dingen, scheurt bijna uit.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:07 schreef moonhammer het volgende:
[..]
Geef het een maand en je komt alweer aardig in de buurt
Ik begin overigens problemen te krijgen met mijn pakken; de benen passen binnenkort niet meer in de broeken (laat ze nu al uitleggen, volgende stap is maatwerk wat weer heel duur is...).
Overhemden laat ik al op maat maken, omdat deze boven groter moeten zijn dan rond het middel waardoor standaard shirts al niet meer goed passen...Casual Friday is een zegen.
-
Iemand nog ervaring met creatine? Maakt het nog wat uit welk merk, of is het verschil alleen marketing (en prijs)? Zit zelf te denken aan de CreaPure Creatine van B&F of Cellmass 2.0 van BSN.
[ Bericht 1% gewijzigd door Faeroer op 12-12-2013 17:16:18 ]![]()
Ik neem iedere dag 5 gram monohydraat van b&f, en merkte in het begin dat ik wat meer uithoudingsvermogen leek te hebben dan ervoor toen ik het nog niet nam.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
Eerst eens de vraag om draaien. Waarom zou het onverstandig zijn om iemand met overgewicht aan krachttraining te laten doen?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:13 schreef MaidensTower het volgende:
Is het verstandig om iemand met overgewicht aan de KT te zetten?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Mensen met overgewicht doen de hele dag door al krachttraining..
waarom zou het onverstandig zijn (mits overgewicht niet iemand van 175 kilo of meer inhoud)?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:13 schreef MaidensTower het volgende:
Is het verstandig om iemand met overgewicht aan de KT te zetten?Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Owja tuurlijkquote:Op donderdag 12 december 2013 19:40 schreef fathank het volgende:
Mensen met overgewicht doen de hele dag door al krachttraining..
![]()
Stom.
Iemand met veel vet.![]()
Nou, ik neig steeds te denken dat zij eerst veel cardio moeten doen om het overtollige weg te krijgen, maar dan moet ik denken aan de theorie die jullie mij hebben geleerd: KT + cardio en beneden onderhoud eten (cutten). Geldt dat voor iedereen?![]()
Overigens schrik ik van mijn porties. Ik heb zojuist het volgende naar binnen gewerkt:
kip (250 gram)
satesaus
basmati rijst (150 gram rauw).
Dat is erg veel, maar ik raakte niet verzadigd met de helft na krachttraining (en 20 min heen + 20 min terug fietsen).
Moet ik mezelf aanleren om minder te eten of kan dit?![]()
Ik zou diegene 3xF fork putdowns aanraden.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:13 schreef MaidensTower het volgende:
Is het verstandig om iemand met overgewicht aan de KT te zetten?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
plate pushes werken beterquote:Op donderdag 12 december 2013 20:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zou diegene 3xF fork putdowns aanraden.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 19:58 schreef robskem het volgende:
Je studeert toch voeding en diëtiek? Dus pak een studieboek![]()
Kak. Haha
Forum Opties Forumhop: Hop naar: