Briljant en 100% mee eens. Dit wordt de volgende TT, wat mij betreft.quote:Op maandag 9 december 2013 14:38 schreef BigSmurf het volgende:
Man, net zo'n sachet Mass Perfection geprobeerd die ik bij m'n bestelling gekozen had. Gore, chemische aardbeiensmaak, stikte half in de ultrafijne stukjes (oats ofzo) die erin zaten en samenklonterden in m'n keel. Echt smerig gewoon. Maar goed, je mag gegeven kcals nooit in de bek kijken.
Is je oude toko nu helemaal dicht? En wat gebeurd er met de spullen? Mijn hardcoregym is nog op zoek naar het e.e.a.quote:Op maandag 9 december 2013 14:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
blij dat ik geen jaarabonnement heb genomen
Strakke T-shirts aan om het bovenlichaam te showen en losse lange trainingsbroeken aan om de benen te verbergen, daar loper er hier een hoop van.quote:Op maandag 9 december 2013 15:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit idd. Idem van die beany of ander hoofdgerei: je hersenen worden toch gaargekookt als je een beetje hard traint (vooral compounds)?
@ de rest: ik generaliseerde iets te veel, maar de meeste mensen die hun lange broek aanhouden (na een evt. warming-up) zijn van die niet benen-trainers.
mirin mijn legging bulge?quote:Op maandag 9 december 2013 15:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit idd. Idem van die beany of ander hoofdgerei: je hersenen worden toch gaargekookt als je een beetje hard traint (vooral compounds)?
@ de rest: ik generaliseerde iets te veel, maar de meeste mensen die hun lange broek aanhouden (na een evt. warming-up) zijn van die niet benen-trainers.
Ik heb altijd een lange broek aanquote:Op maandag 9 december 2013 15:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
SPOILER: u mirrin?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op maandag 9 december 2013 15:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb altijd een lange broek aanErg duidelijk.SPOILER: u mirrin?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Watch out for dreamerbulk ray, don't become a frogman. Stay safe.quote:Op maandag 9 december 2013 07:34 schreef RaymondK het volgende:
Good lord, this shit is extreme:
[ afbeelding ]
Smaakt voor de volle 100% naar chocolade melk. complex carbs 1000kcal per shake van 4 flinke scheppen.
lost perfect op na 10x shaken al. Tastes so good.
Ben geloof ik 3kg aangekomen sinds m'n b&f bestelling binnenkwam woensdag![]()
![]()
no joke lol.
maar dat komt ook van die halve kg knoflookolijven en die met kaas gevulde pepers die natuurlijk weer perse opmoesten...![]()
![]()
![]()
lolquote:Op maandag 9 december 2013 16:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
Watch out for dreamerbulk ray, don't become a frogman. Stay safe.
Morgen maar weer eens beginnen na rustweek. Rust heeft me veel goed gedaan, niet meer overspannen en kan nu na 8 uur slaap gewoon lekker m'n bed uitkomen.
frogs enjoy lifequote:Op maandag 9 december 2013 16:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
fuck it, moet gewoon groeien
was je overtraint?
jij snapt hetquote:Op maandag 9 december 2013 15:53 schreef Questular het volgende:
[..]
Extra paar sokken bij je "just to be sure" ?
Ik kom dit tegenwoordig vaak tegenquote:Op maandag 9 december 2013 14:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
tot een "fatsoenlijke" tanktop vind ik nog oke en is nog nuttig. singlet/string is triest aandacht vragen... srry
Best be making dem gainz then.quote:Op maandag 9 december 2013 16:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
fuck it, moet gewoon groeien
was je overtraint?
Ja en geen idee.quote:Op maandag 9 december 2013 15:50 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Is je oude toko nu helemaal dicht? En wat gebeurd er met de spullen? Mijn hardcoregym is nog op zoek naar het e.e.a.
dat wist ik allangquote:Op maandag 9 december 2013 20:45 schreef McNulty het volgende:
Goeden no bullshit artikel. Ga maar lezen is gezond voor je. Voor die herfocus jeweetz.
http://npcnewsonline.com/powerbuilding-you-dont-grow-in-the-gym/63930/
Die komen 'mannen kijken'?quote:Op maandag 9 december 2013 14:22 schreef Travel. het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook weer het andere uiterste van boys die eigenlijk gewoon zo goed als niks aan hebben..
DL repouts heb er nog nachtmerry's vanquote:Op maandag 9 december 2013 21:55 schreef Verbosity het volgende:
Vandaag 5/3/1 gedaan voor deadlift. Laatste set was 180x2. De 4 plates gehaald, volgend jaar de 5 plates als doel
5x8x102.5kg gisteren. Zo lang mogelijk double overhand en pas bij failure switchen naar mixed grip. Onderarmen staan in de fik vandaagquote:Op maandag 9 december 2013 21:58 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
DL repouts heb er nog nachtmerry's van
Well done.quote:Op maandag 9 december 2013 21:55 schreef Verbosity het volgende:
Vandaag 5/3/1 gedaan voor deadlift. Laatste set was 180x2. De 4 plates gehaald, volgend jaar de 5 plates als doel
serieus??? LOLquote:Op maandag 9 december 2013 16:33 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik kom dit tegenwoordig vaak tegen
[ afbeelding ]
Wel dan met een normaal sportbroekje aan, maar man doe dan geen shirt aan lijkt me..
lolquote:Op maandag 9 december 2013 17:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Best be making dem gainz then.
Ja was de laatste 2 weken echt chronisch moe, kon 10~14 uur slapen en daarna nog steeds echt brak zijn. 3~4x p/w zware compounds gaat na een paar weken wel z'n tol eisen op je CNS, kan de laatste keer dat ik een rustweek heb genomen niet herinneren.
suc6 met typen vandaagquote:Op dinsdag 10 december 2013 01:41 schreef star_gazer het volgende:
[..]
5x8x102.5kg gisteren. Zo lang mogelijk double overhand en pas bij failure switchen naar mixed grip. Onderarmen staan in de fik vandaag
ik alleen bij een 1 rep max eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 04:41 schreef star_gazer het volgende:
Wanneer (welk gewicht) doen jullie bij het squatten / DLen een riem om?
mooi man.quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:44 schreef star_gazer het volgende:
Gisteren lekker 6x102.5kg gesquat. Best blij mee dat ik nu boven de 100kg kan squatten5/3/1 begint zijn werk te doen en begint goed zwaar te worden. Kijk al met angst en beven uit naar de 1x115kg op het programma over twee weken
Je werkt met 4 weken welke verschillende intensiteit hebben.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mooi man.
Gaat dat zo snel kwa progressie,dat je dan al op 115 zit??
En is dat een set van 5 een set van 3 en een set van 1??
Dan heb je maar 9 herhalingen gedaan...![]()
Hoe werkt dat die 5/3/1 ?
ic icquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:51 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Je werkt met 4 weken welke verschillende intensiteit hebben.
Week 1; warming up+drie sets van 5 herhalingen.
Week 2; warming up+drie sets van 3 herhalingen
Week 3; warming up+een set van 5hh, een set van 3hh, set van 1hh.
Week 4; rust week op ~60%
Per week wordt de intensiteit zwaarder en op de laatste set doe je zoveel mogelijk reps.
http://forum.dutchbodybui(...)dler-5-3-1-a-280383/quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mooi man.
Ja dat gaat heel snel, heb het zelf ook een paar x gedaan in het offseason. Het is zwaar en je zal jezelf moeten pushen maar het is goed te doen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mooi man.
170 sq is inderdaad niet zo heel zwaarquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:13 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag 170 gedaan, offseason is bijna klaar dus dan gaan we niet meer zo heel zwaar
Weinig. Liever later op de dag dan presteer iets beter. Belangrijker is dat je uberhaupt traint. Dus wanneer het jou het beste uitkomt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:49 schreef MaidensTower het volgende:
Maakt het uit op welke dagdeel je traint?
Beter? Hoe komt dat? Ben je overdag niet energieker?quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:54 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Weinig. Liever later op de dag dan presteer iets beter. Belangrijker is dat je uberhaupt traint. Dus wanneer het jou het beste uitkomt.
Squat: ~120kgquote:Op dinsdag 10 december 2013 04:41 schreef star_gazer het volgende:
Nog nooit gedaan, dan moet mn core maar sterker worden denk ik dan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 04:41 schreef star_gazer het volgende:
Hangt van de persoon af of die energieker is in de ochtend of avond en welk ritme hij/zij heeft opgebouwd. Moment van trainen kan je ook aanleren. Wanneer iemand altijd 's ochtends of 's avonds traint zal het lichaam zich hier aan aanpassen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:59 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Beter? Hoe komt dat? Ben je overdag niet energieker?
1 tot 1,5kilo per maand zou ik aanhouden. Dan zit je lichaam in een anabole stand zonder onnodig veel vet aan te zetten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:13 schreef jeurse04 het volgende:
Momenteel volop in de bulk. Ben in september al begonnen en het gaat redelijk, ben van ~86,87kg naar ~94kg(momenteel) gegaan, dus toch zo'n 7kg aangekomen en daarbij is niet heel veel vet bijgekomen heb ik het idee (veins minder zichtbaar, een wat dikkere buik :p). Wat is volgens jullie een realistisch gewicht om te bereiken voor ik begin met cutten in eind februari, maart ongeveer? De reden dat ik zo vroeg al wil beginnen met cutten is omdat ik een meso/endo ben, vet verliezen is eens stuk moeilijker voor mij dan aankomen. Ikzelf wil graag naar de 100kg voor het eind van mijn bulk, maar dat ga ik denk niet redden.
Is deels aangeleerd qua ritme (ochtend- of avondmens) en de hogere lichaamstemperatuur door het bewegen en consumeren van voedsel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:14 schreef Questular het volgende:
Ik krijg bv in de ochtend veel minder gedaan, meestal sport ik meteen na het werk en heb ik dus al een goed deel van mn dagelijkse hoeveelheid voeding binnen als ik dan in de ochtend ga voel ik me slapjes en moet ik voor alles veel meer moeite doen.
Hmm dan ga ik de 100kg dus niet redden :p. Of ik moet doorgaan tot de zomer met bulken, maar heb er geen trek in om als een dikzak in de zomer rond te lopen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:22 schreef Verbosity het volgende:
[..]
1 tot 1,5kilo per maand zou ik aanhouden. Dan zit je lichaam in een anabole stand zonder onnodig veel vet aan te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |