Briljant en 100% mee eens. Dit wordt de volgende TT, wat mij betreft.quote:Op maandag 9 december 2013 14:38 schreef BigSmurf het volgende:
Man, net zo'n sachet Mass Perfection geprobeerd die ik bij m'n bestelling gekozen had. Gore, chemische aardbeiensmaak, stikte half in de ultrafijne stukjes (oats ofzo) die erin zaten en samenklonterden in m'n keel. Echt smerig gewoon. Maar goed, je mag gegeven kcals nooit in de bek kijken.
Is je oude toko nu helemaal dicht? En wat gebeurd er met de spullen? Mijn hardcoregym is nog op zoek naar het e.e.a.quote:Op maandag 9 december 2013 14:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
blij dat ik geen jaarabonnement heb genomen
Strakke T-shirts aan om het bovenlichaam te showen en losse lange trainingsbroeken aan om de benen te verbergen, daar loper er hier een hoop van.quote:Op maandag 9 december 2013 15:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit idd. Idem van die beany of ander hoofdgerei: je hersenen worden toch gaargekookt als je een beetje hard traint (vooral compounds)?
@ de rest: ik generaliseerde iets te veel, maar de meeste mensen die hun lange broek aanhouden (na een evt. warming-up) zijn van die niet benen-trainers.
mirin mijn legging bulge?quote:Op maandag 9 december 2013 15:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit idd. Idem van die beany of ander hoofdgerei: je hersenen worden toch gaargekookt als je een beetje hard traint (vooral compounds)?
@ de rest: ik generaliseerde iets te veel, maar de meeste mensen die hun lange broek aanhouden (na een evt. warming-up) zijn van die niet benen-trainers.
Ik heb altijd een lange broek aanquote:Op maandag 9 december 2013 15:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
SPOILER: u mirrin?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op maandag 9 december 2013 15:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb altijd een lange broek aanErg duidelijk.SPOILER: u mirrin?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Watch out for dreamerbulk ray, don't become a frogman. Stay safe.quote:Op maandag 9 december 2013 07:34 schreef RaymondK het volgende:
Good lord, this shit is extreme:
[ afbeelding ]
Smaakt voor de volle 100% naar chocolade melk. complex carbs 1000kcal per shake van 4 flinke scheppen.
lost perfect op na 10x shaken al. Tastes so good.
Ben geloof ik 3kg aangekomen sinds m'n b&f bestelling binnenkwam woensdag![]()
![]()
no joke lol.
maar dat komt ook van die halve kg knoflookolijven en die met kaas gevulde pepers die natuurlijk weer perse opmoesten...![]()
![]()
![]()
lolquote:Op maandag 9 december 2013 16:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
Watch out for dreamerbulk ray, don't become a frogman. Stay safe.
Morgen maar weer eens beginnen na rustweek. Rust heeft me veel goed gedaan, niet meer overspannen en kan nu na 8 uur slaap gewoon lekker m'n bed uitkomen.
frogs enjoy lifequote:Op maandag 9 december 2013 16:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
fuck it, moet gewoon groeien
was je overtraint?
jij snapt hetquote:Op maandag 9 december 2013 15:53 schreef Questular het volgende:
[..]
Extra paar sokken bij je "just to be sure" ?
Ik kom dit tegenwoordig vaak tegenquote:Op maandag 9 december 2013 14:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
tot een "fatsoenlijke" tanktop vind ik nog oke en is nog nuttig. singlet/string is triest aandacht vragen... srry
Best be making dem gainz then.quote:Op maandag 9 december 2013 16:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
fuck it, moet gewoon groeien
was je overtraint?
Ja en geen idee.quote:Op maandag 9 december 2013 15:50 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Is je oude toko nu helemaal dicht? En wat gebeurd er met de spullen? Mijn hardcoregym is nog op zoek naar het e.e.a.
dat wist ik allangquote:Op maandag 9 december 2013 20:45 schreef McNulty het volgende:
Goeden no bullshit artikel. Ga maar lezen is gezond voor je. Voor die herfocus jeweetz.
http://npcnewsonline.com/powerbuilding-you-dont-grow-in-the-gym/63930/
Die komen 'mannen kijken'?quote:Op maandag 9 december 2013 14:22 schreef Travel. het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook weer het andere uiterste van boys die eigenlijk gewoon zo goed als niks aan hebben..
DL repouts heb er nog nachtmerry's vanquote:Op maandag 9 december 2013 21:55 schreef Verbosity het volgende:
Vandaag 5/3/1 gedaan voor deadlift. Laatste set was 180x2. De 4 plates gehaald, volgend jaar de 5 plates als doel
5x8x102.5kg gisteren. Zo lang mogelijk double overhand en pas bij failure switchen naar mixed grip. Onderarmen staan in de fik vandaagquote:Op maandag 9 december 2013 21:58 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
DL repouts heb er nog nachtmerry's van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |