man nouquote:Op maandag 9 december 2013 11:05 schreef star_gazer het volgende:
En die gevulde pepers met kaas zijn echt tering lekker he
Same here, standaard vest aan tot ik echt warm ben. Als ik in alleen een tshirt de zaal in loop komt het niet goed.quote:Op maandag 9 december 2013 10:01 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Als ik zaterdagochtend rond 10 uur de sportschool hier in ga voor een benentraining nu is het gewoon koud, dat is ten eerste al niet goed voor je spieren en ten tweede hou ik persoonlijk niet van koude gyms (of gyms met Airco). Dus ik hou inderdaad mn trui aan en de sweatpants gaan pas uit als ik mn warm up heb gedaan en aan mn werksets begin in het squatrek.
Heeft voor mij dus niks met "lekker zweten" te maken maar meer praktisch
is hij er weer? ! die was er een tijdje uit geweest bij B&F ofja eigenlijk overal welquote:Op maandag 9 december 2013 07:34 schreef RaymondK het volgende:
Good lord, this shit is extreme:
[ afbeelding ]
Smaakt voor de volle 100% naar chocolade melk. complex carbs 1000kcal per shake van 4 flinke scheppen.
lost perfect op na 10x shaken al. Tastes so good.
Ben geloof ik 3kg aangekomen sinds m'n b&f bestelling binnenkwam woensdag![]()
![]()
no joke lol.
maar dat komt ook van die halve kg knoflookolijven en die met kaas gevulde pepers die natuurlijk weer perse opmoesten...![]()
![]()
![]()
ja, ik heb d'r 2 gekocht vorige weekquote:Op maandag 9 december 2013 12:25 schreef Convict het volgende:
[..]
is hij er weer? ! die was er een tijdje uit geweest bij B&F ofja eigenlijk overal wel
Hahahaquote:Op maandag 9 december 2013 08:40 schreef RaymondK het volgende:
Ze zijn bij Fitline scherper geworden op de toegangstijden bij dal kaarten en volle kaarten. Software updatje gedaan denk. Poortje gaat nu niet meer open als het tijd is lol. Brak bijna m'n nek.
Een gym kan wat mij betreft niet koud genoeg zijn. Ik ben redelijk warmbloedig en zweet me na een paar setjes squats al het leplazarus. In een benauwde gym krijg ik gerust uitslag ofzo van al het zweet.quote:Op maandag 9 december 2013 10:01 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Als ik zaterdagochtend rond 10 uur de sportschool hier in ga voor een benentraining nu is het gewoon koud, dat is ten eerste al niet goed voor je spieren en ten tweede hou ik persoonlijk niet van koude gyms (of gyms met Airco). Dus ik hou inderdaad mn trui aan en de sweatpants gaan pas uit als ik mn warm up heb gedaan en aan mn werksets begin in het squatrek.
Heeft voor mij dus niks met "lekker zweten" te maken maar meer praktisch
blij dat ik geen jaarabonnement heb genomenquote:Op maandag 9 december 2013 08:40 schreef RaymondK het volgende:
Ze zijn bij Fitline scherper geworden op de toegangstijden bij dal kaarten en volle kaarten. Software updatje gedaan denk. Poortje gaat nu niet meer open als het tijd is lol. Brak bijna m'n nek.
Geen hont meer te vinden 's avonds volgens mij lol
Ik was ook zo'n hont die 1 of 2x per week illegaal met een daluren kaart op hoogtijuren binnen kwam trouwensmaarja Yoga je weet.
Toch maar volle kaart genomen![]()
![]()
Maar dan heb je ook weer het andere uiterste van boys die eigenlijk gewoon zo goed als niks aan hebben..quote:Op maandag 9 december 2013 07:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
't gutst er hier ook aan alle kanten uit.
En dan lopen sommige gasten nu in een trui te trainen ook nog mwww![]()
![]()
![]()
Heb altijd een korte broek en t-shirt aan in Nederland. Begin soms wel met een trui aan, maar dat hou ik ongeveer 2 setjes vol en dan zweet ik me de tering.quote:Op maandag 9 december 2013 14:19 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Een gym kan wat mij betreft niet koud genoeg zijn. Ik ben redelijk warmbloedig en zweet me na een paar setjes squats al het leplazarus. In een benauwde gym krijg ik gerust uitslag ofzo van al het zweet.
Ik sta praktisch altijd in een hemd te trainen, al zou ik in Nederland in de winter waarschijnlijk wel een lange broek en T-shirt aanhebben ofzo.
tot een "fatsoenlijke" tanktop vind ik nog oke en is nog nuttig. singlet/string is triest aandacht vragen... srryquote:Op maandag 9 december 2013 14:22 schreef Travel. het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook weer het andere uiterste van boys die eigenlijk gewoon zo goed als niks aan hebben..
quote:Op maandag 9 december 2013 14:38 schreef BigSmurf het volgende:
Man, net zo'n sachet Mass Perfection geprobeerd die ik bij m'n bestelling gekozen had. Gore, chemische aardbeiensmaak, stikte half in de ultrafijne stukjes (oats ofzo) die erin zaten en samenklonterden in m'n keel. Echt smerig gewoon. Maar goed, je mag gegeven kcals nooit in de bek kijken .
Een halve liter bier bevat zo'n 15g aan carbs, lijkt me dus niet. Het zal voornamelijk door het vochtafdrijvende effect van alcohol komen.quote:Op maandag 9 december 2013 11:03 schreef star_gazer het volgende:
Vraagje: vult alcohol je glycogeenvoorraad aan of niet? Meestal ben je de dag na het stappen leker shredded door het uitdrogend effect, maar ik vraag me af of dit deels gecompenseerd wordt met vocht aanzuigend glycogeen?
Een beetje vvm en veel vet zal het zijn. Bulken betekend niet dat je moddervet moet worden, van een kleiner calorie-overschot kom je ook aan. Ik heb vorig jaar ook gebulkt met een groot overschot en heb een lange cut periode nodig gehad om het er af te krijgen.quote:Op zondag 8 december 2013 16:29 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ohja en 2kg sloeg op vvm +vet(daarom bulk toch?)
Als je warmbloedig bent heb je sneller last van kouquote:Op maandag 9 december 2013 14:19 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Een gym kan wat mij betreft niet koud genoeg zijn. Ik ben redelijk warmbloedig en zweet me na een paar setjes squats al het leplazarus. In een benauwde gym krijg ik gerust uitslag ofzo van al het zweet.
Ik sta praktisch altijd in een hemd te trainen, al zou ik in Nederland in de winter waarschijnlijk wel een lange broek en T-shirt aanhebben ofzo.
Mensen die in de gym een lange broek aan hebben neem ik sowieso niet serieus.quote:Op maandag 9 december 2013 14:24 schreef Questular het volgende:
T-Shirt en korte broek. Als je de benen hebt moet je ze ook laten zien he !![]()
Je bedoelt: zonder tussendoor te wassen? Gaat dat niet stinken als de hel?quote:Op maandag 9 december 2013 10:54 schreef seto het volgende:
[..]
Ik drink misschien iets van 0.75L per workout en kan mijn shirt gewoon 3 of 4x per week aan
[..]
Ook niet als ze deze gebruiken voor de warm up?quote:Op maandag 9 december 2013 15:26 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mensen die in de gym een lange broek aan hebben neem ik sowieso niet serieus.
Waarom neem je die niet serieus.. ?quote:Op maandag 9 december 2013 15:26 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Upperbody day altijd lange broek.quote:Op maandag 9 december 2013 15:26 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Verbaas mij meer over die dikke capuchon truien. Lijkt mij bloed heet en daarnaast ook nog eens helemaal niet lekker trainen. Train altijd korte broek en t-shirt.quote:Op maandag 9 december 2013 15:26 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik op rugdagen mijn joggingbroek wel ooit aanhoud tijdens de deadlift, puur om mijn schenen enigszins te ontzien.quote:Op maandag 9 december 2013 15:26 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nike thermo fit sweater, heerlijk in een koude gymquote:Op maandag 9 december 2013 15:42 schreef ssebass het volgende:
[..]
Verbaas mij meer over die dikke capuchon truien. Lijkt mij bloed heet en daarnaast ook nog eens helemaal niet lekker trainen. Train altijd korte broek en t-shirt.
Dit idd. Idem van die beany of ander hoofdgerei: je hersenen worden toch gaargekookt als je een beetje hard traint (vooral compounds)?quote:Op maandag 9 december 2013 15:42 schreef ssebass het volgende:
[..]
Verbaas mij meer over die dikke capuchon truien. Lijkt mij bloed heet en daarnaast ook nog eens helemaal niet lekker trainen. Train altijd korte broek en t-shirt.
waarom let je daar überhaupt op?quote:Op maandag 9 december 2013 15:26 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |