Its all about the chest for those guys...quote:Op zondag 8 december 2013 12:50 schreef BredeBroeder het volgende:
100KG zou nog wel eens kunnen lukken fathank, alleen het lijkt zo raar want soms zie je van die beesten en die doen dan max 90KG squat en dan ik als 16 jarige die er net 3 maandjes trained die ff 100 squat, like wtf
Ik vind het wel knap als je dat kan in ieder geval. Ik drink een liter water en een halve liter water + bcaa (Amino X van B&F) gedurende de workout.quote:Op zondag 8 december 2013 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
Dehydratie is funest voor je fysieke performance. Ik durf zelfs te stellen dat dit universeel is (dus ook mensen die zeggen niets te hoeven drinken tijdens een workout, hebben een performance hit die ze om welke reden dan ook niet willen erkennen). Niet drinken tijdens een zware workout = jezelf in de vingers snijden.
Of je dan wel of niet eet tijdens het trainen heeft echt ienemienie effect ten opzichte van wel of niet drinken.
MMC (mind muscle connection).quote:Op zondag 8 december 2013 14:47 schreef BredeBroeder het volgende:
Nog ff een opmerking/vraag over de BOR. Deed 'm vandaag op 60 en heb echt het gevoel dat ik het gewicht til met m'n armen ipv m'n rug. Oftewel, ik voel 'm veel meer in m'n voorarmen dan in m'n rug. wat is deze?
Same here, soms zelfs een refillquote:Op zondag 8 december 2013 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, ik heb een 2 liter PET-fles mee die ik vul met water en die raakt wel op. En dan nog heb ik dorst
ONZ / [DE GYM #273] seto ik kroepoek je de moederquote:Op zondag 8 december 2013 15:08 schreef JeffreyXL het volgende:
Fuu net even in de mijn home gym getraint ffs die bar was zo kout hahaha
Zou het niet doen. Alles boven je vettarget wordt direct opgeslagen als hardnekkig vet.quote:Op zondag 8 december 2013 15:36 schreef Atemno het volgende:
Kan ik 100 gram ongekookte rijst vervangen voor wat boterhammen en mijn cashewnoten opkrikken van 150 naar 200g p/d? Zit dan wel iets boven mijn vettarget, weet niet of dat erg is.
Oke dat bovenste is dus niet waar gelukkig. :$ nee ik weet over 3 weken pas of ik genoeg aankom, 2kg/maand met ss in de bulk is het doel ongeveer? En hou ook de spiegel in de gaten maar vroeg me gewoon af of 200g cashew kwaad kon. Het antwoord is nee dus? En rijst lust ik niet dus wilde ipv daarvan 3 boterhammen nemen, dat kan?quote:Op zondag 8 december 2013 15:44 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zou het niet doen. Alles boven je vettarget wordt direct opgeslagen als hardnekkig vet.
But seriously, wanneer je niet genoeg aankomt gewoon meer eten en kijken hoe je er op reageert. En een target is een richtlijn om een indicatie te geven. Als je er van afwijkt is dat geen ramp...
Neem Fatwatch (iPhone) of Libra (Android) of een Excel sheet en je weet het altijd.quote:Op zondag 8 december 2013 15:58 schreef Atemno het volgende:
[..]
Oke dat bovenste is dus niet waar gelukkig. :$ nee ik weet over 3 weken pas of ik genoeg aankom,
Das fors. Jij traint af en aan al meer dan een jaar (niet echt gestructureerd, dat wel) en no way dat je 500 gram LBM pakt per week. Hoeveel eet je? Wat denk je dat je onderhoud is?quote:2kg/maand met ss in de bulk is het doel ongeveer?
Waarom zou je 1200 kcal aan 1 nootsoort besteden?quote:En hou ook de spiegel in de gaten maar vroeg me gewoon af of 200g cashew kwaad kon.
Oud Chinees gezegde: 'Lijst anabool, botelham catabool'.quote:En rijst lust ik niet dus wilde ipv daarvan 3 boterhammen nemen, dat kan?
Poept wel lekker denk ikquote:Op zondag 8 december 2013 16:06 schreef seto het volgende:
200g cashews per dag ben je heel snel zat denk ik.
Onderhoud 2800 ongeveer. En de rest klopt idd. 1200kcal omdat ik er anders niet relatief goedkoop aan kom en het is makkelijk.quote:Op zondag 8 december 2013 16:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Neem Fatwatch (iPhone) of Libra (Android) of een Excel sheet en je weet het altijd.
[..]
Das fors. Jij traint af en aan al meer dan een jaar (niet echt gestructureerd, dat wel) en no way dat je 500 gram LBM pakt per week. Hoeveel eet je? Wat denk je dat je onderhoud is?
[..]
Waarom zou je 1200 kcal aan 1 nootsoort besteden?
[..]
Oud Chinees gezegde: 'Lijst anabool, botelham catabool'.
Oke haha. Dat van die nootjes laat ik maar zitten maar het brood doe ik wel. Bedankt iig! Ohja en 2kg sloeg op vvm +vet(daarom bulk toch?)quote:
Haha. Succes brah. Blij dat ik dat niet meer hoef.quote:Op zondag 8 december 2013 15:08 schreef JeffreyXL het volgende:
Fuu net even in de mijn home gym getraint ffs die bar was zo kout hahaha
Je homegym binnen zetten ipv in de tuin was geen optie?quote:Op zondag 8 december 2013 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha. Succes brah. Blij dat ik dat niet meer hoef.
Koop thermokleding, dat scheelt enorm. Het enige nadeel is dat het de bewegingsvrijheid doet dalen. Ik deed zelf altijd thermokleding, trainingsbroek, shirt, trui, jas en vorig jaar zelfs fucking wanten.
Ik drink een halve tot een hele liter water.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ik drink water met dextrose omdat ik me anders soms slap voel.
Nja heb ook een abbo bij een gym in de buurt alleen vind het gewoon heerlijk om het in mijn eigen schuur te doen alleen begint het me nu wel echt te koud te worden.quote:Op zondag 8 december 2013 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha. Succes brah. Blij dat ik dat niet meer hoef.
Koop thermokleding, dat scheelt enorm. Het enige nadeel is dat het de bewegingsvrijheid doet dalen. Ik deed zelf altijd thermokleding, trainingsbroek, shirt, trui, jas en vorig jaar zelfs fucking wanten.
We hebben een externe garage.quote:Op zondag 8 december 2013 17:21 schreef D. het volgende:
[..]
Je homegym binnen zetten ipv in de tuin was geen optie?
Op naar de gym dus!quote:Op zondag 8 december 2013 17:27 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Nja heb ook een abbo bij een gym in de buurt alleen vind het gewoon heerlijk om het in mijn eigen schuur te doen alleen begint het me nu wel echt te koud te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |