abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134019200

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Sets & Reps
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013
SPOILER: Versiebeheer
De OP staat hier
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_134019496
@ verbosity: bedankt ga ik doen!

@ beach: ik heb een goed voedingsschema. :) Nagekeken door Dreamerbulk en Stereo.
pi_134020620
@TT You need drugs to perform?

[ Bericht 54% gewijzigd door Klokov op 07-12-2013 17:23:50 (INB4 Straatsoldaat) ]
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_134020720
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 17:22 schreef Klokov het volgende:
@TT You need drugs to perform?
You're Not Doing The Program
pi_134021057
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 17:26 schreef Beach het volgende:

[..]

You're Not Doing The Program
[ afbeelding ]
Niks mis met Rippletits.
Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
pi_134021446
Wil iets droger worden en eet nu op onderhoud, maar val echt bij elke training bijna flauw. Niet te doen...
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  zaterdag 7 december 2013 @ 20:00:44 #7
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_134024875
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 17:51 schreef ssebass het volgende:
Wil iets droger worden en eet nu op onderhoud, maar val echt bij elke training bijna flauw. Niet te doen...
De definitie van op onderhoud eten is: geen vet eraf en geen vet erbij.
Confidence through competence
  zaterdag 7 december 2013 @ 20:03:26 #8
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_134024992
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 17:51 schreef ssebass het volgende:
Maaltijden anders timen? Anderhakf uur.voor je workout flink wat carbs voor de energie? IF een idee misschien?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_134025001
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:00 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

De definitie van op onderhoud eten is: geen vet eraf en geen vet erbij.
Ben aan het afbouwen. Zit nu op onderhoud en ga er straks onder. Bouw af omdat ik anders meteen omval. Gooien jullie het wel meteen om?
  zaterdag 7 december 2013 @ 20:04:31 #10
55709 Stereotomy
pi_134025041
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:03 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ben aan het afbouwen. Zit nu op onderhoud en ga er straks onder. Bouw af omdat ik anders meteen omval. Gooien jullie het wel meteen om?
Op zich is afbouwen idd wel een goed idee. Henk heeft een goeie tip: probeer je eten te concentreren rondom je training. Als je het extreem wil doen, dan zit je aan Leangains / IF-stijl van eten. Eet genoeg glucose (lees: zetmeel, dus brood/pasta/rijst/aardappels etc.) om je glycogeenniveau adequaat te houden voor een zware training.
pi_134025260
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:04 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Op zich is afbouwen idd wel een goed idee. Henk heeft een goeie tip: probeer je eten te concentreren rondom je training. Als je het extreem wil doen, dan zit je aan Leangains / IF-stijl van eten. Eet genoeg glucose (lees: zetmeel, dus brood/pasta/rijst/aardappels etc.) om je glycogeenniveau adequaat te houden voor een zware training.
Zit ook te kijken naar IF. Las hier veel goede ervaringen. Al vind ik persoonlijk mijn cals verdeeld over de dag fijner, maar misschien werkt IF wel beter bij mij. Ga eens over denken om dat als experiment te doen.
  zaterdag 7 december 2013 @ 20:12:15 #12
55709 Stereotomy
pi_134025399
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:09 schreef ssebass het volgende:

[..]

Zit ook te kijken naar IF. Las hier veel goede ervaringen. Al vind ik persoonlijk mijn cals verdeeld over de dag fijner, maar misschien werkt IF wel beter bij mij. Ga eens over denken om dat als experiment te doen.
Je moet ff voor jezelf kijken wat je het fijnst vindt en niet aan methodes of dogma's houden. Er zijn heel veel wegen naar Rome.
pi_134025456
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:09 schreef ssebass het volgende:

[..]

Had zelf goed resultaat met IF alleen de eerste 2 weken echt ziekelijke koppijn dat wel
pi_134025540
quote:

[..]

Eet voor mijn training wel altijd wat. Alleen avond ervoor weinig carbs gehad en dat merk ik. Heb tijdens trainen alleen water. Zie veel anderen met mix dingen. Wat drinken jullie tijdens het trainen? Iets met dextrose? Voel dat er soms nog wat spierkracht in zit maar niet alles meer kan geven.
pi_134026876
Ook mooi om te zien hoe fucking lean Dan blijft. Toch een voorbeeld voor vele (elites) dat je niet fat as fuck hoeft te zijn om records te smashen.
If not now, then when.
pi_134027252
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ook mooi om te zien hoe fucking lean Dan blijft. Toch een voorbeeld voor vele (elites) dat je niet fat as fuck hoeft te zijn om records te smashen.
Je hoeft idd niet fat as fuck te zijn als je goede cycles doet :P .

Dan Green is wel een baas though. Altijd mooi om hem te zien lifts , vooral die sumo deadlifts. En lang haar is ook gewoon alpha. En nog een goed uitziende vrouw ook.
pi_134029671
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:15 schreef ssebass het volgende:

[..]

Eet voor mijn training wel altijd wat. Alleen avond ervoor weinig carbs gehad en dat merk ik. Heb tijdens trainen alleen water. Zie veel anderen met mix dingen. Wat drinken jullie tijdens het trainen? Iets met dextrose? Voel dat er soms nog wat spierkracht in zit maar niet alles meer kan geven.
Ik drink alleen water tijdens het trainen, en tijdens karate lessen drink ik helemaal niks want van ongemak wordt je sterker :)
pi_134030048
Ik drink water met dextrose omdat ik me anders soms slap voel.
pi_134031433
Water met BCAA's meestal
  zondag 8 december 2013 @ 00:31:25 #20
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_134036538
quote:

[..]

Hoe zit dat dan met het eten na de training?
pi_134040513
Dit is trouwens ook een leuk channel: https://www.youtube.com/user/jimmcd1234/videos Prima commentaar vaak.
If not now, then when.
  zondag 8 december 2013 @ 05:16:59 #22
157922 fathank
pi_134040711
Als ik al wat drink tijdens een workout is het water. Ben behoorlijk gewend aan inspanning zonder te drinken of eten dus denk niet dat ik heel representatief ben. Aan de andere kant is het ook een mentaal spelletje. Je kunt lichamelijk zoveel meer dan dat je zelf denkt.
pi_134043108
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 05:16 schreef fathank het volgende:
Als ik al wat drink tijdens een workout is het water. Ben behoorlijk gewend aan inspanning zonder te drinken of eten dus denk niet dat ik heel representatief ben. Aan de andere kant is het ook een mentaal spelletje. Je kunt lichamelijk zoveel meer dan dat je zelf denkt.
Alleen water drinken is toch normaal?
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_134044400
100KG zou nog wel eens kunnen lukken fathank, alleen het lijkt zo raar want soms zie je van die beesten en die doen dan max 90KG squat en dan ik als 16 jarige die er net 3 maandjes trained die ff 100 squat, like wtf :')
  zondag 8 december 2013 @ 13:06:54 #25
55709 Stereotomy
pi_134044817
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 00:31 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Hoe zit dat dan met het eten na de training?
In de periode van 32-48 uur na je training eet je idealiter genoeg eiwitten en boven onderhoud om spiergroei te stimuleren.

Eet je onder onderhoud en/of niet genoeg eiwitten, heb je geen optimale anabole repons, en kan zelfs catabool zijn.

Daarom ook Leangains protocol: het bulk van je voedsel wordt niet gegeten in de periode dat je lichaam in rust is, maar in de periode na de training, zodat je in die specifieke periode 'boven onderhoud' eet terwijl je *gemiddeld netto genomen* onder onderhoud eet en dus vet verliest. <- geen geheim dit hoe Berkhan het heeft uitgelegd, maar veel mensen snappen niet dat dit de crux is van het Leangains verhaal.

Overigens is nooit bewezen dat dit Leangains-stijl eten ook daadwerkelijk tot meer kracht / meer hypertrofie leidt (zegt Berkhan ook), maar de theorie klopt zover bekend. Of er ook daadwerkelijk invloed is, is een tweede.

[ Bericht 4% gewijzigd door Stereotomy op 08-12-2013 13:22:03 ]
  zondag 8 december 2013 @ 13:10:48 #26
55709 Stereotomy
pi_134044891
Dehydratie is funest voor je fysieke performance. Ik durf zelfs te stellen dat dit universeel is (dus ook mensen die zeggen niets te hoeven drinken tijdens een workout, hebben een performance hit die ze om welke reden dan ook niet willen erkennen). Niet drinken tijdens een zware workout = jezelf in de vingers snijden.

Of je dan wel of niet eet tijdens het trainen heeft echt ienemienie effect ten opzichte van wel of niet drinken.
  zondag 8 december 2013 @ 13:32:00 #27
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_134045530
Ik overleef echt niet zonder water tijdens een workout, ik zweet echt als een malle altijd. Doe er altijd dextrose in, helpt voor m'n gevoel altijd net even extra aan het einde van een training.
pi_134046993
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 12:50 schreef BredeBroeder het volgende:
100KG zou nog wel eens kunnen lukken fathank, alleen het lijkt zo raar want soms zie je van die beesten en die doen dan max 90KG squat en dan ik als 16 jarige die er net 3 maandjes trained die ff 100 squat, like wtf :')
Its all about the chest for those guys...
pi_134048128
Nog ff een opmerking/vraag over de BOR. Deed 'm vandaag op 60 en heb echt het gevoel dat ik het gewicht til met m'n armen ipv m'n rug. Oftewel, ik voel 'm veel meer in m'n voorarmen dan in m'n rug. wat is deze?
pi_134048424
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
Dehydratie is funest voor je fysieke performance. Ik durf zelfs te stellen dat dit universeel is (dus ook mensen die zeggen niets te hoeven drinken tijdens een workout, hebben een performance hit die ze om welke reden dan ook niet willen erkennen). Niet drinken tijdens een zware workout = jezelf in de vingers snijden.

Of je dan wel of niet eet tijdens het trainen heeft echt ienemienie effect ten opzichte van wel of niet drinken.
Ik vind het wel knap als je dat kan in ieder geval. Ik drink een liter water en een halve liter water + bcaa (Amino X van B&F) gedurende de workout.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  zondag 8 december 2013 @ 14:58:51 #31
55709 Stereotomy
pi_134048509
Ja, ik heb een 2 liter PET-fles mee die ik vul met water en die raakt wel op. En dan nog heb ik dorst :?
pi_134048704
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 14:47 schreef BredeBroeder het volgende:
Nog ff een opmerking/vraag over de BOR. Deed 'm vandaag op 60 en heb echt het gevoel dat ik het gewicht til met m'n armen ipv m'n rug. Oftewel, ik voel 'm veel meer in m'n voorarmen dan in m'n rug. wat is deze?
MMC (mind muscle connection).

Dus proberen te focusen op je rug en vanaf daar "trekken". Verder helpt het ook om je ellebogen als het ware naar binnen te bewegen. Dus proberen bij het omhoog trekken je ellebogen richting je ruggegraat te bewegen. Merk vooral dat het bij barbell rows heel erg helpt voor activatie van lats.
pi_134048794
Fuu net even in de mijn home gym getraint ffs die bar was zo kout hahaha
  FOK!fotograaf zondag 8 december 2013 @ 15:12:44 #34
159915 -Menn0-
MNO
pi_134048887
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, ik heb een 2 liter PET-fles mee die ik vul met water en die raakt wel op. En dan nog heb ik dorst :?
Same here, soms zelfs een refill :9
,,/
pi_134049091
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 15:08 schreef JeffreyXL het volgende:
ONZ / [DE GYM #273] seto ik kroepoek je de moeder
pi_134049486
Kan ik 100 gram ongekookte rijst vervangen voor wat boterhammen en mijn cashewnoten opkrikken van 150 naar 200g p/d? Zit dan wel iets boven mijn vettarget, weet niet of dat erg is.
  zondag 8 december 2013 @ 15:44:36 #37
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_134049690
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 15:36 schreef Atemno het volgende:
Kan ik 100 gram ongekookte rijst vervangen voor wat boterhammen en mijn cashewnoten opkrikken van 150 naar 200g p/d? Zit dan wel iets boven mijn vettarget, weet niet of dat erg is.
Zou het niet doen. Alles boven je vettarget wordt direct opgeslagen als hardnekkig vet.

But seriously, wanneer je niet genoeg aankomt gewoon meer eten en kijken hoe je er op reageert. En een target is een richtlijn om een indicatie te geven. Als je er van afwijkt is dat geen ramp...
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_134050111
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 15:44 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Zou het niet doen. Alles boven je vettarget wordt direct opgeslagen als hardnekkig vet.

But seriously, wanneer je niet genoeg aankomt gewoon meer eten en kijken hoe je er op reageert. En een target is een richtlijn om een indicatie te geven. Als je er van afwijkt is dat geen ramp...
Oke dat bovenste is dus niet waar gelukkig. :$ nee ik weet over 3 weken pas of ik genoeg aankom, 2kg/maand met ss in de bulk is het doel ongeveer? En hou ook de spiegel in de gaten maar vroeg me gewoon af of 200g cashew kwaad kon. Het antwoord is nee dus? En rijst lust ik niet dus wilde ipv daarvan 3 boterhammen nemen, dat kan?
  zondag 8 december 2013 @ 16:04:24 #39
55709 Stereotomy
pi_134050261
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 15:58 schreef Atemno het volgende:

[..]

Oke dat bovenste is dus niet waar gelukkig. :$ nee ik weet over 3 weken pas of ik genoeg aankom,
Neem Fatwatch (iPhone) of Libra (Android) of een Excel sheet en je weet het altijd.

quote:
2kg/maand met ss in de bulk is het doel ongeveer?
Das fors. Jij traint af en aan al meer dan een jaar (niet echt gestructureerd, dat wel) en no way dat je 500 gram LBM pakt per week. Hoeveel eet je? Wat denk je dat je onderhoud is?

quote:
En hou ook de spiegel in de gaten maar vroeg me gewoon af of 200g cashew kwaad kon.
Waarom zou je 1200 kcal aan 1 nootsoort besteden?

quote:
En rijst lust ik niet dus wilde ipv daarvan 3 boterhammen nemen, dat kan?
Oud Chinees gezegde: 'Lijst anabool, botelham catabool'.
  zondag 8 december 2013 @ 16:06:39 #40
69994 seto
-|||--------|||-
pi_134050326
200g cashews per dag ben je heel snel zat denk ik.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  zondag 8 december 2013 @ 16:07:53 #41
55709 Stereotomy
pi_134050354
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 16:06 schreef seto het volgende:
200g cashews per dag ben je heel snel zat denk ik.
Poept wel lekker denk ik
pi_134050446
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 16:04 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Neem Fatwatch (iPhone) of Libra (Android) of een Excel sheet en je weet het altijd.

[..]

Das fors. Jij traint af en aan al meer dan een jaar (niet echt gestructureerd, dat wel) en no way dat je 500 gram LBM pakt per week. Hoeveel eet je? Wat denk je dat je onderhoud is?

[..]

Waarom zou je 1200 kcal aan 1 nootsoort besteden?

[..]

Oud Chinees gezegde: 'Lijst anabool, botelham catabool'.
Onderhoud 2800 ongeveer. En de rest klopt idd. 1200kcal omdat ik er anders niet relatief goedkoop aan kom en het is makkelijk.
pi_134050794
Hoezo zou een boterham catabool zijn?
  zondag 8 december 2013 @ 16:23:54 #44
55709 Stereotomy
pi_134050823
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 16:22 schreef Atemno het volgende:
Hoezo zou een boterham catabool zijn?

Glapje.
pi_134050962
quote:
3s.gif Op zondag 8 december 2013 16:23 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Glapje.
Oke haha. Dat van die nootjes laat ik maar zitten maar het brood doe ik wel. Bedankt iig! Ohja en 2kg sloeg op vvm +vet(daarom bulk toch?)
pi_134052308
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 15:08 schreef JeffreyXL het volgende:
Haha. Succes brah. Blij dat ik dat niet meer hoef.

Koop thermokleding, dat scheelt enorm. Het enige nadeel is dat het de bewegingsvrijheid doet dalen. Ik deed zelf altijd thermokleding, trainingsbroek, shirt, trui, jas en vorig jaar zelfs fucking wanten. :')
If not now, then when.
  Moderator zondag 8 december 2013 @ 17:21:26 #47
18653 crew  D.
pi_134052452
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Koop thermokleding, dat scheelt enorm. Het enige nadeel is dat het de bewegingsvrijheid doet dalen. Ik deed zelf altijd thermokleding, trainingsbroek, shirt, trui, jas en vorig jaar zelfs fucking wanten. :')
Je homegym binnen zetten ipv in de tuin was geen optie? :P
  Moderator zondag 8 december 2013 @ 17:23:29 #48
18653 crew  D.
pi_134052536
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ik drink water met dextrose omdat ik me anders soms slap voel.
Ik drink een halve tot een hele liter water.

Ik overweeg er dextrose bij te gaan doen, want ik heb ook soms dat slappe gevoel :Y
pi_134052656
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nja heb ook een abbo bij een gym in de buurt alleen vind het gewoon heerlijk om het in mijn eigen schuur te doen alleen begint het me nu wel echt te koud te worden.
pi_134053106
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 17:21 schreef D. het volgende:

[..]

Je homegym binnen zetten ipv in de tuin was geen optie? :P
We hebben een externe garage. :P

quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 17:27 schreef JeffreyXL het volgende:

[..]

Nja heb ook een abbo bij een gym in de buurt alleen vind het gewoon heerlijk om het in mijn eigen schuur te doen alleen begint het me nu wel echt te koud te worden.
Op naar de gym dus!
If not now, then when.
  maandag 9 december 2013 @ 07:23:08 #51
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_134072022
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 00:07 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

ik ga proberen de eerste klant te zijn van Burger King bij ons, ik ben al jaren aan het rooten voor een BK in ons stadsdorp.
Lol

Dan mail je ze dat je optijd voor de deur gaat liggen en de eerste klant gaat worden. Dan denken ze op z'n minst dat d'r een of andere vette parg voor de balie staat straks, staat d'r opeens zo'n buffel voor hun neus _O_ :D

quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 13:32 schreef BigSmurf het volgende:
Ik overleef echt niet zonder water tijdens een workout, ik zweet echt als een malle altijd. Doe er altijd dextrose in, helpt voor m'n gevoel altijd net even extra aan het einde van een training.
Ik begrijp dat ook niet.
gasten die met een lullig klein waterflesje van 150ml aan het trainen zijn, of helemaal niks. Of ff een paar slokjes gaan tappen. 8)7
Dan kun je nooit optimaal presteren. Bedoel, je zal best voor een groot deel kunnen wennen, maar optimaal is het gewoon nooit als je niet volledig gehydrateerd bent en blijft.

't gutst er hier ook aan alle kanten uit.
En dan lopen sommige gasten nu in een trui te trainen ook nog mwww :o :? 8)7

"ja vink lekker ff lekker zweten" lol (8>
bro wtf!?

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 09-12-2013 08:04:49 ]
  maandag 9 december 2013 @ 07:28:20 #52
157922 fathank
pi_134072054
Paar kleine slokjes om je droge bek weg te spoelen meer niet. Drinken doe ik na de training wel niet. Ik krijg echt geen 1,5 liter water weggetikt zoals sommigen hier in de gym, als t al niet meer is. Zon plens water in je buik vind k nou niet echt chill
  maandag 9 december 2013 @ 07:31:08 #53
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_134072072
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 07:28 schreef fathank het volgende:
Paar kleine slokjes om je droge bek weg te spoelen meer niet. Drinken doe ik na de training wel niet. Ik krijg echt geen 1,5 liter water weggetikt zoals sommigen hier in de gym, als t al niet meer is. Zon plens water in je buik vind k nou niet echt chill
kwestie van oefenen echt srs

maar goed niet iedereen zal het nodig hebben.
Je zweet misschien ook niet als een achterlijke?
  maandag 9 december 2013 @ 07:34:23 #54
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_134072090
Good lord, this shit is extreme:

Smaakt voor de volle 100% naar chocolade melk. complex carbs 1000kcal per shake van 4 flinke scheppen.
lost perfect op na 10x shaken al. Tastes so good.

Ben geloof ik 3kg aangekomen sinds m'n b&f bestelling binnenkwam woensdag _O- 8)7
no joke lol.

maar dat komt ook van die halve kg knoflookolijven en die met kaas gevulde pepers die natuurlijk weer perse opmoesten... :@ 8)7

c_/ (8>

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 09-12-2013 07:44:05 ]
  maandag 9 december 2013 @ 07:34:26 #55
157922 fathank
pi_134072091
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 07:31 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Nee amper. Nooit veel gedaan ook. Alz deadlift niet op t programma staat kan k mn shirt nog wel een 2e keer aan :@
  maandag 9 december 2013 @ 07:35:30 #56
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_134072098
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 07:34 schreef fathank het volgende:

[..]

Nee amper. Nooit veel gedaan ook. Alz deadlift niet op t programma staat kan k mn shirt nog wel een 2e keer aan :@
dang hehe.
en als je wel drinkt, veel vooraf, en zo veel mogleijk tijdens. Zweet je dan wel?
  maandag 9 december 2013 @ 07:39:17 #57
157922 fathank
pi_134072118
Geen idee nooit geprobeerd :').

Enige momenten wanneer ik zweet is snachts onder de dekens. Zomerdekbed allday err'day anders drijf ik mn bed uit.
  maandag 9 december 2013 @ 07:40:14 #58
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_134072122
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 07:39 schreef fathank het volgende:
Geen idee nooit geprobeerd :').

Enige momenten wanneer ik zweet is snachts onder de dekens. Zomerdekbed allday err'day anders drijf ik mn bed uit.
kut is dat he.
zo nat alles dat als je terug komt v.h. plassen snachts je aan de andere kant kan gaan liggen ;(
  maandag 9 december 2013 @ 08:02:14 #59
157922 fathank
pi_134072233
De boel zo nat dat t lijkt alsof jw over je bed hebt staan zeiken :')
  maandag 9 december 2013 @ 08:03:33 #60
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_134072237
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 08:02 schreef fathank het volgende:
De boel zo nat dat t lijkt alsof jw over je bed hebt staan zeiken :')
_O- ja precies. Alleen dan koud
  maandag 9 december 2013 @ 08:40:56 #61
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_134072540
Ze zijn bij Fitline scherper geworden op de toegangstijden bij dal kaarten en volle kaarten. Software updatje gedaan denk. Poortje gaat nu niet meer open als het tijd is lol. Brak bijna m'n nek.

Geen hont meer te vinden 's avonds volgens mij lol

Ik was ook zo'n hont die 1 of 2x per week illegaal met een daluren kaart op hoogtijuren binnen kwam trouwens :@ maarja Yoga je weet.

Toch maar volle kaart genomen O~) c_/

[ Bericht 28% gewijzigd door RaymondK op 09-12-2013 08:50:37 ]
  maandag 9 december 2013 @ 10:01:05 #62
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_134073756
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 07:23 schreef RaymondK het volgende:

bro wtf!?
Als ik zaterdagochtend rond 10 uur de sportschool hier in ga voor een benentraining nu is het gewoon koud, dat is ten eerste al niet goed voor je spieren en ten tweede hou ik persoonlijk niet van koude gyms (of gyms met Airco). Dus ik hou inderdaad mn trui aan en de sweatpants gaan pas uit als ik mn warm up heb gedaan en aan mn werksets begin in het squatrek.

Heeft voor mij dus niks met "lekker zweten" te maken maar meer praktisch
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 9 december 2013 @ 10:03:29 #63
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_134073809
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 10:01 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Als ik zaterdagochtend rond 10 uur de sportschool hier in ga voor een benentraining nu is het gewoon koud, dat is ten eerste al niet goed voor je spieren en ten tweede hou ik persoonlijk niet van koude gyms (of gyms met Airco). Dus ik hou inderdaad mn trui aan en de sweatpants gaan pas uit als ik mn warm up heb gedaan en aan mn werksets begin in het squatrek.

mazzelpik met koude gym zie ik _O_ ;)

krijg hier al een rolling als ik de kleedkamer inloop (sauna net open geweest enz) ben al nat voor ik moet beginnen srs lol

Maar goed ieder z'n ding w.d.b.t. ;)
  maandag 9 december 2013 @ 10:05:27 #64
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_134073855
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 10:03 schreef RaymondK het volgende:

[..]

mazzelpik met koude gym zie ik _O_ ;)

krijg hier al een rolling als ik de kleedkamer inloop (sauna net open geweest enz) ben al nat voor ik moet beginnen srs lol

Maar goed ieder z'n ding w.d.b.t. ;)
Ja wij hebben geen saunas of al dat luxe :D Dat lijkt mij ook iets teveel van het goede maar in de zomer is het bij ons lekker warm :)
Luck is for losers
  maandag 9 december 2013 @ 10:13:43 #65
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_134074027
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 10:05 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Ja wij hebben geen saunas of al dat luxe :D Dat lijkt mij ook iets teveel van het goede maar in de zomer is het bij ons lekker warm :)
Ik vind het in die gym zomers echt veel te heet. Hield dat amper vol daar. Met deze temperatuur is het wel lekker tho, zodra je warm bent.
Deathlift or Die.
  maandag 9 december 2013 @ 10:23:10 #66
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_134074236
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 10:13 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ik vind het in die gym zomers echt veel te heet. Hield dat amper vol daar. Met deze temperatuur is het wel lekker tho, zodra je warm bent.
Ach das meer mentaal dan lichamelijk, als je met 30 graden op een veld staat in helm en shoulderpads dan is zo'n gym aardig te doen voor een uurtje sporten. Moet je eens in hartje Florida proberen te sporten, dat is pas leuk :D
Luck is for losers
  maandag 9 december 2013 @ 10:24:10 #67
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_134074256

Foutje
Luck is for losers
  maandag 9 december 2013 @ 10:26:41 #68
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_134074306
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 10:23 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Ach das meer mentaal dan lichamelijk, als je met 30 graden op een veld staat in helm en shoulderpads dan is zo'n gym aardig te doen voor een uurtje sporten. Moet je eens in hartje Florida proberen te sporten, dat is pas leuk :D
Dat geloof ik best. Zelfde verhaal als mensen uit Florida hier sporten; moeten er ook aan wennen ;)
Eigen gym is altijd goed op temperatuur.
Deathlift or Die.
pi_134074914
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 10:23 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

volgens mij zou ik van mn stokje gaan... ik kan voor geen meter tegen hitte. Ik zweet al als ik me om aan het kleden ben om te gaan sporten :P
  maandag 9 december 2013 @ 10:54:05 #70
69994 seto
-|||--------|||-
pi_134075003
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 07:31 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Ik drink misschien iets van 0.75L per workout en kan mijn shirt gewoon 3 of 4x per week aan :P

Ook vaak een trui aan nu omdat mijn gym ook erg fris kan zijn in de winter ~:)
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 9 december 2013 @ 11:02:39 #71
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_134075207
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 07:34 schreef RaymondK het volgende:

[ afbeelding ]

Smaakt voor de volle 100% naar chocolade melk. complex carbs 1000kcal per shake van 4 flinke scheppen.

Ben geloof ik 3kg aangekomen sinds m'n b&f bestelling binnenkwam woensdag _O- 8)7
no joke lol.

maar dat komt ook van die halve kg knoflookolijven en die met kaas gevulde pepers die natuurlijk weer perse opmoesten... :@ 8)7

c_/ (8>
Doet me een beetje denken aan russian bear :D
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 9 december 2013 @ 11:03:59 #72
77130 star_gazer
pi_134075232
Vraagje: vult alcohol je glycogeenvoorraad aan of niet? Meestal ben je de dag na het stappen leker shredded door het uitdrogend effect, maar ik vraag me af of dit deels gecompenseerd wordt met vocht aanzuigend glycogeen?
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 9 december 2013 @ 11:04:10 #73
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_134075239
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2013 11:02 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Doet me een beetje denken aan russian bear :D
wow lol 2600kcal per serving damn
_O- _O_
een schepje niet afschuiven en je bent modder vet de dag er na lol
  maandag 9 december 2013 @ 11:05:51 #74
77130 star_gazer
pi_134075286
En die gevulde pepers met kaas zijn echt tering lekker he :')
-
  maandag 9 december 2013 @ 11:05:56 #75
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_134075290
quote:

[..]

Ik begrijp dat ook niet.
gasten die met een lullig klein waterflesje van 150ml aan het trainen zijn, of helemaal niks. Of ff een paar slokjes gaan tappen. 8)7
Dan kun je nooit optimaal presteren. Bedoel, je zal best voor een groot deel kunnen wennen, maar optimaal is het gewoon nooit als je niet volledig gehydrateerd bent en blijft.

bro wtf!?
Inderdaad trui en sweatpants, terwijl ik met m'n opwarming op de hometrainer al druppels op m'n voorhoofd heb. Heb wel altijd het idee dat omdat ik gewend ben om te zwemmen, m'n lichaam eraan gewend is dat het wordt gekoeld tijdens de inspanning, en dat ik daardoor in de sportschool extra snel zweet. Of dat broscience is weet ik niet. :P
  maandag 9 december 2013 @ 11:07:37 #76
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_134075329
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2013 11:05 schreef star_gazer het volgende:
En die gevulde pepers met kaas zijn echt tering lekker he :')
man nou
kan dan ook gewoon niet stoppen he, al ben ik d'r nog zo misselijk van lol.
ja als het op is.

[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 09-12-2013 11:13:15 ]
  FOK!fotograaf maandag 9 december 2013 @ 11:26:13 #77
159915 -Menn0-
MNO
pi_134075812
quote:

[..]

Same here, standaard vest aan tot ik echt warm ben. Als ik in alleen een tshirt de zaal in loop komt het niet goed.
,,/
  maandag 9 december 2013 @ 12:25:23 #78
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_134077247
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 07:34 schreef RaymondK het volgende:

[ afbeelding ]

no joke lol.

c_/ (8>
is hij er weer? ! die was er een tijdje uit geweest bij B&F ofja eigenlijk overal wel ;(
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
  maandag 9 december 2013 @ 12:27:02 #79
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_134077280
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:25 schreef Convict het volgende:

[..]

is hij er weer? ! die was er een tijdje uit geweest bij B&F ofja eigenlijk overal wel ;(
ja, ik heb d'r 2 gekocht vorige week >:)
pi_134077621
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 08:40 schreef RaymondK het volgende:
Ze zijn bij Fitline scherper geworden op de toegangstijden bij dal kaarten en volle kaarten. Software updatje gedaan denk. Poortje gaat nu niet meer open als het tijd is lol. Brak bijna m'n nek.

Hahaha :D
You wear your smile like it was going out of fashion...
  maandag 9 december 2013 @ 14:19:09 #81
77130 star_gazer
pi_134080070
quote:

[..]

Een gym kan wat mij betreft niet koud genoeg zijn. Ik ben redelijk warmbloedig en zweet me na een paar setjes squats al het leplazarus. In een benauwde gym krijg ik gerust uitslag ofzo van al het zweet.

Ik sta praktisch altijd in een hemd te trainen, al zou ik in Nederland in de winter waarschijnlijk wel een lange broek en T-shirt aanhebben ofzo.
-
pi_134080145
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 08:40 schreef RaymondK het volgende:

Geen hont meer te vinden 's avonds volgens mij lol

Ik was ook zo'n hont die 1 of 2x per week illegaal met een daluren kaart op hoogtijuren binnen kwam trouwens :@ maarja Yoga je weet.

Toch maar volle kaart genomen O~) c_/
blij dat ik geen jaarabonnement heb genomen :P
pi_134080155
quote:

[..]

Maar dan heb je ook weer het andere uiterste van boys die eigenlijk gewoon zo goed als niks aan hebben..
pi_134080165
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2013 14:19 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Een gym kan wat mij betreft niet koud genoeg zijn. Ik ben redelijk warmbloedig en zweet me na een paar setjes squats al het leplazarus. In een benauwde gym krijg ik gerust uitslag ofzo van al het zweet.

Ik sta praktisch altijd in een hemd te trainen, al zou ik in Nederland in de winter waarschijnlijk wel een lange broek en T-shirt aanhebben ofzo.
Heb altijd een korte broek en t-shirt aan in Nederland. Begin soms wel met een trui aan, maar dat hou ik ongeveer 2 setjes vol en dan zweet ik me de tering.

In Australie (als ik goed begrepen heb dat je daar zit) is airco echt een must en daar stond ik altijd in hemdjes en korte broek en dat was nog te warm.
pi_134080204
T-Shirt en korte broek. Als je de benen hebt moet je ze ook laten zien he ! ;)
  maandag 9 december 2013 @ 14:38:34 #86
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_134080637
Man, net zo'n sachet Mass Perfection geprobeerd die ik bij m'n bestelling gekozen had. Gore, chemische aardbeiensmaak, stikte half in de ultrafijne stukjes (oats ofzo) die erin zaten en samenklonterden in m'n keel. Echt smerig gewoon. Maar goed, je mag gegeven kcals nooit in de bek kijken. :')
  maandag 9 december 2013 @ 14:50:53 #87
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_134080991
quote:
9s.gif Op maandag 9 december 2013 14:22 schreef Travel. het volgende:

[..]

Maar dan heb je ook weer het andere uiterste van boys die eigenlijk gewoon zo goed als niks aan hebben..
tot een "fatsoenlijke" tanktop vind ik nog oke en is nog nuttig. singlet/string is triest aandacht vragen... srry
  maandag 9 december 2013 @ 14:51:31 #88
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_134081013
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 14:38 schreef BigSmurf het volgende:
Man, net zo'n sachet Mass Perfection geprobeerd die ik bij m'n bestelling gekozen had. Gore, chemische aardbeiensmaak, stikte half in de ultrafijne stukjes (oats ofzo) die erin zaten en samenklonterden in m'n keel. Echt smerig gewoon. Maar goed, je mag gegeven kcals nooit in de bek kijken . :')
_O-
_O_ _O_
pi_134081106
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2013 11:03 schreef star_gazer het volgende:
Vraagje: vult alcohol je glycogeenvoorraad aan of niet? Meestal ben je de dag na het stappen leker shredded door het uitdrogend effect, maar ik vraag me af of dit deels gecompenseerd wordt met vocht aanzuigend glycogeen?
Een halve liter bier bevat zo'n 15g aan carbs, lijkt me dus niet. Het zal voornamelijk door het vochtafdrijvende effect van alcohol komen.

quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 16:29 schreef Atemno het volgende:

[..]

Ohja en 2kg sloeg op vvm +vet(daarom bulk toch?)
Een beetje vvm en veel vet zal het zijn. Bulken betekend niet dat je moddervet moet worden, van een kleiner calorie-overschot kom je ook aan. Ik heb vorig jaar ook gebulkt met een groot overschot en heb een lange cut periode nodig gehad om het er af te krijgen.

Maar goed, het gaat mij voornamelijk om het uiterlijk en niet om zo sterk mogelijk te worden, wellicht is dat voor jou anders. :)
  maandag 9 december 2013 @ 15:01:23 #90
157922 fathank
pi_134081273
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2013 14:19 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Als je warmbloedig bent heb je sneller last van kou ;)

bovendien is ieder mens natuurlijk warmbloedig

[/mierenneukmodus]
pi_134082035
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 14:24 schreef Questular het volgende:
T-Shirt en korte broek. Als je de benen hebt moet je ze ook laten zien he ! ;)
Mensen die in de gym een lange broek aan hebben neem ik sowieso niet serieus.
pi_134082065
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 10:54 schreef seto het volgende:

[..]

Ik drink misschien iets van 0.75L per workout en kan mijn shirt gewoon 3 of 4x per week aan :P

[..]
Je bedoelt: zonder tussendoor te wassen? Gaat dat niet stinken als de hel?
  maandag 9 december 2013 @ 15:29:26 #93
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_134082124
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 15:26 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Ook niet als ze deze gebruiken voor de warm up? :P Die van mij gaat na de warmup en wat opwarm sets squatten toch echt wel uit.
Luck is for losers
  maandag 9 december 2013 @ 15:33:47 #94
347683 Boydie12
Dude where's my car?
pi_134082251
quote:

[..]

Waarom neem je die niet serieus.. ?
Sexy qua lijf, doch bang voor 't zwempak.
  maandag 9 december 2013 @ 15:33:50 #95
157922 fathank
pi_134082256
quote:

[..]

Upperbody day altijd lange broek.

Met squats en deadlifts gaatie uit, meer ook niet.
pi_134082520
quote:

[..]

Verbaas mij meer over die dikke capuchon truien. Lijkt mij bloed heet en daarnaast ook nog eens helemaal niet lekker trainen. Train altijd korte broek en t-shirt.
pi_134082611
quote:

[..]

Moet zeggen dat ik op rugdagen mijn joggingbroek wel ooit aanhoud tijdens de deadlift, puur om mijn schenen enigszins te ontzien.

De rest vd training uiteraard in korte broek, anders ga je idd echt kapot.
  maandag 9 december 2013 @ 15:45:37 #98
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_134082620
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 15:42 schreef ssebass het volgende:

[..]

Verbaas mij meer over die dikke capuchon truien. Lijkt mij bloed heet en daarnaast ook nog eens helemaal niet lekker trainen. Train altijd korte broek en t-shirt.
Nike thermo fit sweater, heerlijk in een koude gym
Luck is for losers
pi_134082691
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 15:42 schreef ssebass het volgende:

[..]

Dit idd. Idem van die beany of ander hoofdgerei: je hersenen worden toch gaargekookt als je een beetje hard traint (vooral compounds)?

@ de rest: ik generaliseerde iets te veel, maar de meeste mensen die hun lange broek aanhouden (na een evt. warming-up) zijn van die niet benen-trainers.
  maandag 9 december 2013 @ 15:47:53 #100
413919 CescoTomati
You mirin' brah?
pi_134082703
quote:

[..]

waarom let je daar überhaupt op?

edit: laat maar :)
Everyone has a little bit of Zyzz in them. Every fucking cunt out there, you're a sick cunt if you wanna be, brah. Stop being a fucking sad cunt, alright?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')