Lolquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik ga proberen de eerste klant te zijn van Burger King bij ons, ik ben al jaren aan het rooten voor een BK in ons stadsdorp.
Ik begrijp dat ook niet.quote:Op zondag 8 december 2013 13:32 schreef BigSmurf het volgende:
Ik overleef echt niet zonder water tijdens een workout, ik zweet echt als een malle altijd. Doe er altijd dextrose in, helpt voor m'n gevoel altijd net even extra aan het einde van een training.
kwestie van oefenen echt srsquote:Op maandag 9 december 2013 07:28 schreef fathank het volgende:
Paar kleine slokjes om je droge bek weg te spoelen meer niet. Drinken doe ik na de training wel niet. Ik krijg echt geen 1,5 liter water weggetikt zoals sommigen hier in de gym, als t al niet meer is. Zon plens water in je buik vind k nou niet echt chill
Nee amper. Nooit veel gedaan ook. Alz deadlift niet op t programma staat kan k mn shirt nog wel een 2e keer aanquote:Op maandag 9 december 2013 07:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
kwestie van oefenen echt srs
maar goed niet iedereen zal het nodig hebben.
Je zweet misschien ook niet als een achterlijke?
dang hehe.quote:Op maandag 9 december 2013 07:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee amper. Nooit veel gedaan ook. Alz deadlift niet op t programma staat kan k mn shirt nog wel een 2e keer aan
kut is dat he.quote:Op maandag 9 december 2013 07:39 schreef fathank het volgende:
Geen idee nooit geprobeerd.
Enige momenten wanneer ik zweet is snachts onder de dekens. Zomerdekbed allday err'day anders drijf ik mn bed uit.
quote:Op maandag 9 december 2013 08:02 schreef fathank het volgende:
De boel zo nat dat t lijkt alsof jw over je bed hebt staan zeiken
Als ik zaterdagochtend rond 10 uur de sportschool hier in ga voor een benentraining nu is het gewoon koud, dat is ten eerste al niet goed voor je spieren en ten tweede hou ik persoonlijk niet van koude gyms (of gyms met Airco). Dus ik hou inderdaad mn trui aan en de sweatpants gaan pas uit als ik mn warm up heb gedaan en aan mn werksets begin in het squatrek.quote:Op maandag 9 december 2013 07:23 schreef RaymondK het volgende:
't gutst er hier ook aan alle kanten uit.
En dan lopen sommige gasten nu in een trui te trainen ook nog mwww![]()
![]()
![]()
"ja vink lekker ff lekker zweten" lol
bro wtf!?
mazzelpik met koude gym zie ikquote:Op maandag 9 december 2013 10:01 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Als ik zaterdagochtend rond 10 uur de sportschool hier in ga voor een benentraining nu is het gewoon koud, dat is ten eerste al niet goed voor je spieren en ten tweede hou ik persoonlijk niet van koude gyms (of gyms met Airco). Dus ik hou inderdaad mn trui aan en de sweatpants gaan pas uit als ik mn warm up heb gedaan en aan mn werksets begin in het squatrek.
Heeft voor mij dus niks met "lekker zweten" te maken maar meer praktisch
Ja wij hebben geen saunas of al dat luxequote:Op maandag 9 december 2013 10:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mazzelpik met koude gym zie ik![]()
![]()
krijg hier al een rolling als ik de kleedkamer inloop (sauna net open geweest enz) ben al nat voor ik moet beginnen srs lol
Maar goed ieder z'n ding w.d.b.t.
Ik vind het in die gym zomers echt veel te heet. Hield dat amper vol daar. Met deze temperatuur is het wel lekker tho, zodra je warm bent.quote:Op maandag 9 december 2013 10:05 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ja wij hebben geen saunas of al dat luxeDat lijkt mij ook iets teveel van het goede maar in de zomer is het bij ons lekker warm
Ach das meer mentaal dan lichamelijk, als je met 30 graden op een veld staat in helm en shoulderpads dan is zo'n gym aardig te doen voor een uurtje sporten. Moet je eens in hartje Florida proberen te sporten, dat is pas leukquote:Op maandag 9 december 2013 10:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik vind het in die gym zomers echt veel te heet. Hield dat amper vol daar. Met deze temperatuur is het wel lekker tho, zodra je warm bent.
Dat geloof ik best. Zelfde verhaal als mensen uit Florida hier sporten; moeten er ook aan wennenquote:Op maandag 9 december 2013 10:23 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ach das meer mentaal dan lichamelijk, als je met 30 graden op een veld staat in helm en shoulderpads dan is zo'n gym aardig te doen voor een uurtje sporten. Moet je eens in hartje Florida proberen te sporten, dat is pas leuk
volgens mij zou ik van mn stokje gaan... ik kan voor geen meter tegen hitte. Ik zweet al als ik me om aan het kleden ben om te gaan sportenquote:Op maandag 9 december 2013 10:23 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ach das meer mentaal dan lichamelijk, als je met 30 graden op een veld staat in helm en shoulderpads dan is zo'n gym aardig te doen voor een uurtje sporten. Moet je eens in hartje Florida proberen te sporten, dat is pas leuk
Ik drink misschien iets van 0.75L per workout en kan mijn shirt gewoon 3 of 4x per week aanquote:Op maandag 9 december 2013 07:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
kwestie van oefenen echt srs
maar goed niet iedereen zal het nodig hebben.
Je zweet misschien ook niet als een achterlijke?
Doet me een beetje denken aan russian bearquote:Op maandag 9 december 2013 07:34 schreef RaymondK het volgende:
Good lord, this shit is extreme:
[ afbeelding ]
Smaakt voor de volle 100% naar chocolade melk. complex carbs 1000kcal per shake van 4 flinke scheppen.
lost perfect op na 10x shaken al. Tastes so good.
Ben geloof ik 3kg aangekomen sinds m'n b&f bestelling binnenkwam woensdag![]()
![]()
no joke lol.
maar dat komt ook van die halve kg knoflookolijven en die met kaas gevulde pepers die natuurlijk weer perse opmoesten...![]()
![]()
![]()
wow lol 2600kcal per serving damnquote:Op maandag 9 december 2013 11:02 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan russian bear
Inderdaad trui en sweatpants, terwijl ik met m'n opwarming op de hometrainer al druppels op m'n voorhoofd heb. Heb wel altijd het idee dat omdat ik gewend ben om te zwemmen, m'n lichaam eraan gewend is dat het wordt gekoeld tijdens de inspanning, en dat ik daardoor in de sportschool extra snel zweet. Of dat broscience is weet ik niet.quote:Op maandag 9 december 2013 07:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet.
gasten die met een lullig klein waterflesje van 150ml aan het trainen zijn, of helemaal niks. Of ff een paar slokjes gaan tappen.![]()
Dan kun je nooit optimaal presteren. Bedoel, je zal best voor een groot deel kunnen wennen, maar optimaal is het gewoon nooit als je niet volledig gehydrateerd bent en blijft.
't gutst er hier ook aan alle kanten uit.
En dan lopen sommige gasten nu in een trui te trainen ook nog mwww![]()
![]()
![]()
"ja vink lekker ff lekker zweten" lol
bro wtf!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |