Hey, die doe ik ook wel eens. Mag ik het niet nog hoger de lucht in gooien?quote:Op donderdag 12 december 2013 08:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh, zo ver buk ik er niet mee, en dat hoeft ook niet bij swings.
Ik voel nu m'n glutes, hamstrings, beetje quads, onder en midden rug.![]()
Goed voor je hip hinges en is dus een goede voor deadlift en squats.
Ow, en het is een prima cardio. Als ik ergens bijna kotsend van aan de kant sta is het doordat m'n conditie kut is. Het schijnt trouwens de beste manier te zijn om kcal te verbranden. Het enige wat dichtbij komt is een heuvel OP skieen.
Hoho ik heb die m&fs niet overgenomen.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:02 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer precies; het is al even geleden dat ik het gelezen heb.
Ik zal proberen te googlen, maar anders moet Fathank het maar even inscannen. Die gast had trouwens ook aardige boomstam-bovenbenen, meen ik me te herinneren.
Kan wel maar is niet nodig. Het is veiliger om je hoogste punt ongeveer op schouderhoogte aan te houden, als je dan je kettlebell niet meer kan houden valt ie ver weg van je. Als je doorgaat tot je armen verticaal zijn en je laat dan los heb je een groter probleemquote:Op donderdag 12 december 2013 11:38 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hey, die doe ik ook wel eens. Mag ik het niet nog hoger de lucht in gooien?
Dat heeft geen nut. Daarbij komt je bell dan zo snel naar beneden dat het moeilijk of onmogelijk wordt om goede form te houden.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:38 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hey, die doe ik ook wel eens. Mag ik het niet nog hoger de lucht in gooien?
Okee.. damn dat heb ik wel 10 x verkeerd gedaan dan.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:45 schreef Champy het volgende:
[..]
Kan wel maar is niet nodig. Het is veiliger om je hoogste punt ongeveer op schouderhoogte aan te houden, als je dan je kettlebell niet meer kan houden valt ie ver weg van je. Als je doorgaat tot je armen verticaal zijn en je laat dan los heb je een groter probleem
Bedankt.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat heeft geen nut. Daarbij komt je bell dan zo snel naar beneden dat het moeilijk of onmogelijk wordt om goede form te houden.
Mij is ooit (o.a. hier) verteld dat je geen gewicht tussen je schouders en je oren moet houden. Dus: omhoog niet verder dan schouderhoogte en (boven je hoofd) naar beneden niet lager dan oorhoogte.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:53 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Okee.. damn dat heb ik wel 10 x verkeerd gedaan dan.
Ga jij eens even genieten daar?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat heeft geen nut. Daarbij komt je bell dan zo snel naar beneden dat het moeilijk of onmogelijk wordt om goede form te houden.
Oke, ik neem het mee voor de volgende kerenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mij is ooit (o.a. hier) verteld dat je geen gewicht tussen je schouders en je oren moet houden. Dus: omhoog niet verder dan schouderhoogte en (boven je hoofd) naar beneden niet lager dan oorhoogte.
Geef het een maand en je komt alweer aardig in de buurtquote:Op donderdag 12 december 2013 13:27 schreef ssebass het volgende:
Gister weer sinds tijden (maanden) gesquat. Had een knieblessure die maar niet weg ging, nu geen last meer met lopen en bukken en laatst aantal keer leg press gedaan en dat ging goed. Nu echt goed veel spierpijn van squatten. Dan te bedenken dat ik van 120kg naar 80kg (3x8) ben gegaan. Ouch.
Zelfde probleem met pantalons. Enige mogelijkheid is hele grote maten welke te breed worden rond de taille (McDonald maat) i.p.v. alleen bovenbenen of inderdaad anders maatwerk. Is vrij lastig zitten met die dingen, scheurt bijna uit.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:07 schreef moonhammer het volgende:
[..]
Geef het een maand en je komt alweer aardig in de buurt
Ik begin overigens problemen te krijgen met mijn pakken; de benen passen binnenkort niet meer in de broeken (laat ze nu al uitleggen, volgende stap is maatwerk wat weer heel duur is...).
Overhemden laat ik al op maat maken, omdat deze boven groter moeten zijn dan rond het middel waardoor standaard shirts al niet meer goed passen...
Eerst eens de vraag om draaien. Waarom zou het onverstandig zijn om iemand met overgewicht aan krachttraining te laten doen?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:13 schreef MaidensTower het volgende:
Is het verstandig om iemand met overgewicht aan de KT te zetten?
waarom zou het onverstandig zijn (mits overgewicht niet iemand van 175 kilo of meer inhoud)?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:13 schreef MaidensTower het volgende:
Owja tuurlijkquote:Op donderdag 12 december 2013 19:40 schreef fathank het volgende:
Mensen met overgewicht doen de hele dag door al krachttraining..
Ik zou diegene 3xF fork putdowns aanraden.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:13 schreef MaidensTower het volgende:
plate pushes werken beterquote:Op donderdag 12 december 2013 20:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zou diegene 3xF fork putdowns aanraden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |