abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132397247

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Sets & Reps
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013
SPOILER: Versiebeheer
De OP staat hier
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_132398074
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:28 schreef Verbosity het volgende:
Leuk hé, die Athleteshop. Had zelf de Adidas powerlift 2.0 besteld. Na een week was er vertraging op de levering terwijl de volgende dag de gehele schoen niet meer leverbaar bleek te zijn. Ze hebben vervolgens pas na 3 dagen mijn order omgeplaats naar de powerperfect 2 op verzoek. Er waren weer 10 dagen voorbij, dus ik mailen bleek er alweer vertraging te zijn. Deze keer deden ze er maar 9 dagen over voor hij werd verzonden. In totaal was ik meer dan een maand verder.
En ik had er niet eens de naam van de winkel bij vermeld. :D Het was inderdaad dezelfde winkel (Athleteshop). Nu besteld bij Nerlinger, en mijn geld teruggevraagd. Wil gewoon mijn schoenen. :(
pi_132398238
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:27 schreef Faeroer het volgende:

[..]

En ik had er niet eens de naam van de winkel bij vermeld. :D Het was inderdaad dezelfde winkel (Athleteshop). Nu besteld bij Nerlinger, en mijn geld teruggevraagd. Wil gewoon mijn schoenen. :(
je kan zo ook bij sportquest.nl bestellen
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_132398542
Iemand die nog betere/goedkopere proteinebars weet te vinden dan die van Atkins? Gewoon in de winkel, niet via online. Zijn wel goed te eten overigens...
pi_132398758
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:40 schreef koekwausss het volgende:
Iemand die nog betere/goedkopere proteinebars weet te vinden dan die van Atkins? Gewoon in de winkel, niet via online. Zijn wel goed te eten overigens...
ja, gewoon in de winkel, jwt gewoon barz
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_132399566
Athleteshop is inderdaad ontzettend slecht. Ik had destijds een lacrosse bal gekocht en dat duurde ook drie weken aangezien het bij de fabrikant besteld moest worden. Uiteindelijk maar bij Amazon besteld en mijn geld teruggevraagd. Volgens mij hebben zij helemaal niks op voorraad.
If not now, then when.
  maandag 21 oktober 2013 @ 17:35:02 #7
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_132400455
Denk dat ze inderdaad volgens JIT/Pull marketing bestellen bij een fabrikant/verkooppunt en vervolgens met winst doorverkopen. Bijna geen voorraadkosten en vastgoed, maar de tijd die het kost om producten bij kopers te brengen duurt verschrikkelijk lang. Het wordt dan net op tijd bezorgd.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  maandag 21 oktober 2013 @ 17:53:01 #8
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_132401140
Ik wil die Adidas Adipower hebben! Is er niet ergens een winkel die ze heeft? Op Google kom ik er niet uit. :{

Edit: ga ze liever meteen passen in plaats van via een webshop bestellen.
  maandag 21 oktober 2013 @ 18:04:13 #9
69994 seto
-|||--------|||-
pi_132401482
Denk niet dat er een winkel in Nederland is waar je die kan passen.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 21 oktober 2013 @ 18:22:14 #10
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_132401995
Ik weet wel dat de power perfect 2 overeenkomt met de adidas samba of adidas gazelle qua maat en vorm. Zal eens kijken of dit ook klopt voor de adipower.
Verbo is terug?
pi_132402823
Ik las toen dat je ze volgens mij een maat groter of juist kleiner dan jouw eigen maat moet kopen. Dat zei volgens mij Omarisuf in zijn review, of één van de andere bekende YouTubers.

Heeft iemand hier de Adipower eigenlijk?
If not now, then when.
pi_132402918
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik las toen dat je ze volgens mij een maat groter of juist kleiner dan jouw eigen maat moet kopen. Dat zei volgens mij Omarisuf in zijn review, of één van de andere bekende YouTubers.

Heeft iemand hier de Adipower eigenlijk?
Nog niet. :(
  maandag 21 oktober 2013 @ 18:50:31 #13
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_132402946
Op internet is er nogal wat verdeeldheid over welke maat, wat heb jij besteld faeroer?
Verbo is terug?
  maandag 21 oktober 2013 @ 19:00:25 #14
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_132403289
Vandaag voor het eerst Face Pulls gedaan, heb ze als extra toegevoegd aan m'n B workout van SS. Lekkere oefening is dat, dikke burn in m'n rear delts.
pi_132404759
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:50 schreef Verbosity het volgende:
Op internet is er nogal wat verdeeldheid over welke maat, wat heb jij besteld faeroer?
Ik heb als hardloopschoen Asics 28.5 cm, US 11, EU 45 en die zitten vrij krap. Dus ik heb gewoon mijn voet opgemeten van uiterste teenpunt tot uiterste hielpunt en kwam op 29 cm en heb dus Adipower 11,5 (http://www.p2d.co.uk/acatalog/Shoe_Size_Conversion_Chart.html) besteld. Kan nog niet zeggen of het de juiste maat is.

Mochten ze niet passen, gewoon terugsturen. Wet koop op afstand is vrij helder. http://www.consuwijzer.nl(...)assen-en-terugsturen

[ Bericht 12% gewijzigd door Faeroer op 21-10-2013 19:46:58 ]
pi_132406893
een tijdje geleden kwamen hier oefeningen voorbij om apt te herstellen. welke oefeningen waren dat, en heeft het echt geholpen voor mensen hier?
  maandag 21 oktober 2013 @ 20:24:23 #17
69994 seto
-|||--------|||-
pi_132406942
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:23 schreef Deeltjesversneller het volgende:
een tijdje geleden kwamen hier oefeningen voorbij om apt te herstellen. welke oefeningen waren dat, en heeft het echt geholpen voor mensen hier?
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=130876763&page=1
Seto is zo ene baas he
pi_132407949
Wat vinden jullie van mijn PPL schema dat hieronder staat? Mijn schouders lopen achter.

Push
BB BP
BB Incline BP
Cable Flies

OHP
Shoulder Press
Upright Row

Triceps Push Down
Tricep Dips

Pull
Deadlift
Dumbell Rows
Pull Down
Pull Up
Seated Row
BB Shrugs
Rear Delt Fly
BB Bicep Curl

Legs
Squat
Leg Press
Leg Extension
Calf Raises

Week 1: Push/Pull/rust/Legs/rust/Push/rust
Week 2: Legs/Push/rust/Pull/rust/Legs/rust
Week 3: Pull/Push/rust/Legs/rust/Pull/rust
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:06:07 #20
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_132409139
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:40 schreef koekwausss het volgende:
Waar woon je? B&F heeft ook een aantal fysieke winkels. En anders zelf maken, zijn zat recepten online te vinden
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
pi_132409371
Wauw, geen wonder dat ik mij laatst een beetje ziek/niet fit voelde. Bedoeling is om af te vallen maar nu blijk in consequent tussen de 1500-1900 kcal te hebben gezeten. Inclusief 3x per week sporten a la SS (in de intro weken) en gemiddeld rond de 80gr eiwit (met het doel een totaal van 2200kcal te halen)

(
9 volkoren boterhammen (waarvan 2 tosti),
+- 750ml halvolle melk
aardappelen, spruiten, dit keer geen vlees

Kom ik uit op +- 1450 kcal, 190 carbs, 33 vet en 79 eiwit. Met behulp van beleg & een bak kwark zit ik ergens rond de 1900-2000.

Denk dat ik hier nog een hand nootjes en dus die kwark aan toe gaan voegen, heb vandaag geen moer gedaan, letterlijk geen moer, maar was nog niet echt energiek om te gaan studeren bv.
pi_132410214
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:45 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Wat vinden jullie van mijn PPL schema dat hieronder staat? Mijn schouders lopen achter.

Push
BB BP
BB Incline BP
Cable Flies

OHP
Shoulder Press
Upright Row

Triceps Push Down
Tricep Dips

Pull
Deadlift
Dumbell Rows
Pull Down
Pull Up
Seated Row
BB Shrugs
Rear Delt Fly
BB Bicep Curl

Legs
Squat
Leg Press
Leg Extension
Calf Raises

Week 1: Push/Pull/rust/Legs/rust/Push/rust
Week 2: Legs/Push/rust/Pull/rust/Legs/rust
Week 3: Pull/Push/rust/Legs/rust/Pull/rust
vind het wel heel veel press oefeningen op 1 dag.. weet niet of dat echt zoveel meer winst gaat geven :P en dan doel ik op bbpress, incline bb press, ohpress, dumbell shoulder press en dan ook nog dips. Daarnaast zou ik upright row vervangen met db lateral raises.

Bij je rug zou ik of pull ups doen of pull down .. niet beide.. eentje bijvoorbeeld vervangen met bent over row/yates row/pendlay row.

En waarom je upperbody zoveel oefeningen en je legs zo weinig? Je traint nu niet direct je hamstrings ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door dreamerbulk op 21-10-2013 21:32:06 ]
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_132410940
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:22 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

vind het wel heel veel press oefeningen op 1 dag.. weet niet of dat echt zoveel meer winst gaat geven :P en dan doel ik op bbpress, incline bb press, ohpress, dumbell shoulder press en dan ook nog dips.

Daarnaast zou ik upright row vervangen met db lateral raises
Zit wat in.

Van Push dit maken dan?

BP
Incline BP
Cable Flies
OHP
Front raises.
DB lateral raises
Triceps Push Down
Triceps Dips
pi_132411095
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:36 schreef Varkensbiefstuk het volgende:

[..]

Zit wat in.

Van Push dit maken dan?

BP
Incline BP
Cable Flies
OHP
Front raises.
DB lateral raises
Triceps Push Down
Triceps Dips
Ziet er beter uit! ik zou dips voor de push downs doen .. omdat het een compound is.
pi_132411172
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:09 schreef MrGuma het volgende:
Wauw, geen wonder dat ik mij laatst een beetje ziek/niet fit voelde. Bedoeling is om af te vallen maar nu blijk in consequent tussen de 1500-1900 kcal te hebben gezeten. Inclusief 3x per week sporten a la SS (in de intro weken) en gemiddeld rond de 80gr eiwit (met het doel een totaal van 2200kcal te halen)

(
9 volkoren boterhammen (waarvan 2 tosti),
+- 750ml halvolle melk
aardappelen, spruiten, dit keer geen vlees

Kom ik uit op +- 1450 kcal, 190 carbs, 33 vet en 79 eiwit. Met behulp van beleg & een bak kwark zit ik ergens rond de 1900-2000.

Denk dat ik hier nog een hand nootjes en dus die kwark aan toe gaan voegen, heb vandaag geen moer gedaan, letterlijk geen moer, maar was nog niet echt energiek om te gaan studeren bv.
Wow 1450 kcal eet ik als ontbijt :P

Ik zou idd niet zo laag gaan zitten, moet je veel afvallen dan?
pi_132411193
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:39 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Ziet er beter uit! ik zou dips voor de push downs doen .. omdat het een compound is.
Vind dips voor de triceps ook wel een lekkere afmaker. Maar thanks voor de feedback!
pi_132411407
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:40 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Kan waarschijnlijk tussen de 10-20kg af. Het valt op zich allemaal wel mee maar ik zat uiteindelijk onebwust zolaag op de kcal. Ik had het toen een keer +- uitgerekend maar dat klopt blijkbaar niet oid.

Needless to say, verklaart waarom ik een droge/geurtje in m'n mond kreeg (te weinig carbs), moe was, ziek werd, geen zin had om te sporten, wondjes in m'n mond, langzame herstel van sporten etc. (allemaal in lichte mate, dat wel)

Even wat extra maaltijden er aan toevoegen morgen! :)
pi_132411460
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:45 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Kan waarschijnlijk tussen de 10-20kg af. Het valt op zich allemaal wel mee maar ik zat uiteindelijk onebwust zolaag op de kcal. Ik had het toen een keer +- uitgerekend maar dat klopt blijkbaar niet oid.

Needless to say, verklaart waarom ik een droge/geurtje in m'n mond kreeg (te weinig carbs), moe was, ziek werd, geen zin had om te sporten, wondjes in m'n mond, langzame herstel van sporten etc. (allemaal in lichte mate, dat wel)

Even wat extra maaltijden er aan toevoegen morgen! :)
holy shit... ja dan zeker die kcals uppen :P
pi_132412954
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:40 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Gewoon voor de fun, wat is zo'n beetje jouw eetschema?
  maandag 21 oktober 2013 @ 22:17:42 #30
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_132413525
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:45 schreef Varkensbiefstuk het volgende:

Push
BB BP
BB Incline BP
Cable Flies
OHP
Tricep Dips
Lateral Raises

Pull
Deadlift
Dumbell Rows
Pull Up
BB Shrugs
Rear Delt Fly
BB Bicep Curl

Legs
Squat
Leg Press
Front Squat
Calf Raises
Glute Ham Raises of Leg Curl
Zo zou ik hem ongeveer doen. Veel korter maar beter verdeeld qua oefeningen.
Verbo is terug?
pi_132414113
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:09 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Gewoon voor de fun, wat is zo'n beetje jouw eetschema?
Doordeweeks vrijwel altijd hetzelfde(puur uit lui gemak, heb jarenlang teveel tijd aan eten besteed in mijn leven heb ik het idee :P )

Dit is wat ik gemiddeld op een dag naar binnenwerk(soms ook anders.. omdat ik dan nog meer super ultra lui ben qua eten maken.. dan komt thuisbezorgd.nl om de hoek kijken) :

2 liter volle melk======= component van shake
400 gram havermout==== component van shake
100 gram whey ======== component van shake
25ml olijfolie=========== component van shake
200 - 300 gram vet vlees of stuk of 6-8 eieren
1 liter volle chocomelk
200 gram groente
2 stuks fruit

Ochtend begin ik gelijk met een monstershake van 150 gram haver, 10ml olijfolie, 100 gram whey, liter volle melk.

liter chocomelk drink ik 1.5 uur voor mijn workout.. hou van een volle pens tijdens trainen en heb het gevoel dat ik van die suikers in die chocomelk meer energie heb tijdens mijn trainen(placebo of niet.. boeit niet :P)

rest gewoon random verspreid over de dag(sowieso voor slapen ook eten, anders kan ik niet slapen met lege maag).

Weekend kook ik zoals een normaal mens leuke gerechten enzP, en neem ik ook minder dan op mijn trainingsdagen.

[ Bericht 3% gewijzigd door dreamerbulk op 21-10-2013 22:32:58 ]
pi_132414437
Ik heb het geprobeerd maar kom met alleen mijn eigen voeding niet aan voldoende kCal en eiwitten. Krijg het gewoon niet naar binnen zo veel. Zit er dus aan te denken toch maar whey bij te nemen. Maakt het nog veel uit welke ik kies? Is Whey Perfection bijvoorbeeld ok? (http://www.bodyenfitshop.(...)ion/whey-perfection/)

Als ik dan toch bezig ga met shakes, is het verstandig meteen andere zaken mee te bestellen?
pi_132414510
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:33 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik heb het geprobeerd maar kom met alleen mijn eigen voeding niet aan voldoende kCal en eiwitten. Krijg het gewoon niet naar binnen zo veel. Zit er dus aan te denken toch maar whey bij te nemen. Maakt het nog veel uit welke ik kies? Is Whey Perfection bijvoorbeeld ok? (http://www.bodyenfitshop.(...)ion/whey-perfection/)

Als ik dan toch bezig ga met shakes, is het verstandig meteen andere zaken mee te bestellen?
uiteindelijk zijn de eiwitten in whey het goedkoopste in verhouding met gewoon eten(zeker als je de 4.5kg emmer haalt). Daarnaast ook zeer makkelijk in te nemen :P

Whey perfection haal ik al jaren, daarnaast gebruikt ik geen andere supplementen ..behalve wat creatine af en toe.
pi_132414594
Vinden jullie het trouwens ook fijn dat B&F eindelijk een kleinere verpakking heeft geïntroduceerd? Op die manier kan ik eindelijk wat meer variëren. :9
If not now, then when.
pi_132414639
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:34 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

uiteindelijk zijn de eiwitten in whey het goedkoopste in verhouding met gewoon eten(zeker als je de 4.5kg emmer haalt). Daarnaast ook zeer makkelijk in te nemen :P

Whey perfection haal ik al jaren, daarnaast gebruikt ik geen andere supplementen ..behalve wat creatine af en toe.
Akkoord :) Dan begin ik maar met de Variety Box. Verschillende smaken proberen.
pi_132414741
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:36 schreef KolonelKhedaffi het volgende:

[..]

Akkoord :) Dan begin ik maar met de Variety Box. Verschillende smaken proberen.
dat is idd de beste stap die je kan zetten ja :P

Mijn ervaring is ... hoe lekker een smaak ook is .. na 4.5kg komt ie op een gegeven moment je strot uit zetten(of komt dat omdat ik altijd 100gram whey gebruik in mijn shakes?)
pi_132414779
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vinden jullie het trouwens ook fijn dat B&F eindelijk een kleinere verpakking heeft geïntroduceerd? Op die manier kan ik eindelijk wat meer variëren. :9
Oh ik zie m nu ja .. 750 gram, handig als je wilt varieeren idd. wel netto duurder.. maar dat is de prijs die je betaalt voor luxe :P
pi_132414843
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:37 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Mijn ervaring is ... hoe lekker een smaak ook is .. na 4.5kg komt ie op een gegeven moment je strot uit zetten(of komt dat omdat ik altijd 100gram whey gebruik in mijn shakes?)
:D
We gaan het meemaken. Nu nog zo'n bekertje vinden.
pi_132414869
quote:

[..]

Je doet 100 gr. in één shake? :D

quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:38 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Oh ik zie m nu ja .. 750 gram, handig als je wilt varieeren idd. wel netto duurder.. maar dat is de prijs die je betaalt voor luxe :P
Naja, de vanille caseïne van 2kg was ook op, dus ik had eigenlijk vrij weinig keus. :+ De banaan smaak is ook erg lekker though.
If not now, then when.
pi_132414873
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:39 schreef KolonelKhedaffi het volgende:

[..]

We gaan het meemaken. Nu nog zo'n bekertje vinden.
beker krijg je gratis bij een emmer..
bij variety box niet
pi_132414944
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je doet 100 gr. in één shake? :D

[..]

Naja, de vanille caseïne van 2kg was ook op, dus ik had eigenlijk vrij weinig keus. :+ De banaan smaak is ook erg lekker though.
Haha ja , maar dan wel met liter melk en 150 gram haver.. dus opzich wel te doen .. 1.5 liter beker whehe.

Banaan vond ik ook lekker, na 3 emmers was ik er klaar mee. Ik was verzot op watermeloen .. maar na paar shakes stond hij me tegen.
pi_132414950
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:39 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

beker krijg je gratis bij een emmer..
bij variety box niet
Ok. Dan maar op de gok van een goede smaak. Nog aanraders? :')
pi_132414970
quote:

[..]

Haha ik heb al 3x een 4.5kg emmer white chocolate leeg gegeten.
pi_132414997
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:41 schreef KolonelKhedaffi het volgende:

[..]

Ik hoor altijd positieve verhalen over cookie&cream, banaan is sowieso altijd wel goed te doen.

^^ white chocolate schijnt ook goed te zijn zoals spermastengel zegt :P
  maandag 21 oktober 2013 @ 22:43:06 #45
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132415074
quote:

[..]

Ik zit al meer dan een jaar alleen op vanilla milkshake. :P

Casein dan, ik gebruik geen whey.
pi_132415159
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:43 schreef Snakey het volgende:

[..]

vanille is ook wel redelijk neutraal ja :P
pi_132415207
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:41 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Haha ja , maar dan wel met liter melk en 150 gram haver.. dus opzich wel te doen .. 1.5 liter beker whehe.

Banaan vond ik ook lekker, na 3 emmers was ik er klaar mee. Ik was verzot op watermeloen .. maar na paar shakes stond hij me tegen.
Haha, nice. :D

quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:43 schreef Snakey het volgende:

[..]

Yeah, de vanille is echt nice. Ik doe altijd een mix van caseïne en whey na de training. Vanille & aardbei of nu dus banaan & aardbei/vanille. :9
If not now, then when.
pi_132415227
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:41 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Ik hoor altijd positieve verhalen over cookie&cream, banaan is sowieso altijd wel goed te doen.

^^ white chocolate schijnt ook goed te zijn zoals spermastengel zegt :P
Ja cookies & cream en white chocolate zijn mijn favorieten. Smaken vrij neutraal ook wel, maar erg lekker. En lang niet zo overheersend als vanille.

SPOILER
  maandag 21 oktober 2013 @ 22:46:18 #49
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132415246
quote:

[..]

Je kan ze ook apart bestellen, en dat zou ik zeker doen naast een mixed pak. Als je een emmer koopt en je vind het echt vies zit je ermee.

Ik heb nog een pot strawberry milkshake (casein) staan (in Spanje). 1x geprobeerd en gelijk in de kelder geflikkerd. :')
  maandag 21 oktober 2013 @ 22:47:55 #50
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132415329
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:45 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja cookies & cream en white chocolate zijn mijn favorieten. Smaken vrij neutraal ook wel, maar erg lekker. En lang niet zo overheersend als vanille.

SPOILER
Vanilla whey vind ik dan weer echt niet te pruimen. :')

SPOILER
pi_132415351
Ik ook niet, veel te sterke vanille smaak. Erg chemisch ook.
pi_132415370
quote:

[..]

Speculaas, perfect voor de winter.

Heb veel smaken geprobeerd mijn top 3 is:

1.Chocolate coconut bounty
2.Speculaas
3.White chocolate

Alle smaken smaken het beste met ultra fine oats en melk
  maandag 21 oktober 2013 @ 22:49:06 #53
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132415392
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:48 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ook niet, veel te sterke vanille smaak. Erg chemisch ook.
Erg chemisch inderdaad.
pi_132415452
Nou ik bestel wel een kleine emmer White Chocolate voor de beker :')
En een variety box om te proberen.

Ik moet er nog een kado bij kiezen, aanraders? (Isolaat Perfection Sachet, Mass Perfection Sachet, Micellar Casein Perfection Sachet, Whey Perfection Sachet).
pi_132415459
En ik gebruik al heel lang geen shake bekers meer, na een tijdje gaan die dingen echt stinken en ze elke dag afwassen is ook hinderlijk als je geen vaatwasser hebt. Koop gewoon een blender en drink het daar uit of als je het wil meenemen pak je gewoon een lege melkkan
pi_132415520
Heb trouwens vaak met Whey dat ik de smaak in het begin echt niet te drinken vind en dan na een paar keer echt lekker of juist andersom
pi_132415569
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:50 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Nou ik bestel wel een kleine emmer White Chocolate voor de beker :')
En een variety box om te proberen.

Ik moet er nog een kado bij kiezen, aanraders? (Isolaat Perfection Sachet, Mass Perfection Sachet, Micellar Casein Perfection Sachet, Whey Perfection Sachet).
Ik nee altijd gewoon whey perfection zakjes. Extra serving erbij en kans om gratis een nieuwe smaak te proberen.
pi_132415748
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:52 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik nee altijd gewoon whey perfection zakjes. Extra serving erbij en kans om gratis een nieuwe smaak te proberen.
^O^ Bestelling komt er aan.
pi_132415877
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:52 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

dat dere pillendoosjes
pi_132415970
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:59 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

dat dere pillendoosjes
Hhahaha ja waar heb je dat voor nodig? Om al je supps mee naar werk te nemen? hehe
pi_132416069
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:01 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Hhahaha ja waar heb je dat voor nodig? Om al je supps mee naar werk te nemen? hehe
sommige mensen slikken multi, D, visolie, magnesium, zink,pre workout d-bol .. dus dan kan t misschien handig zijn?
pi_132416107
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:03 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

sommige mensen slikken multi, D, visolie, magnesium, zink,pre workout d-bol .. dus dan kan t misschien handig zijn?
Haha true. Met zo'n collectie is het wel handig.

Maarja laat m'n moeder of zusje die wel meenemen als ik het ooit nodig heb :P
pi_132416197
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:04 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

koelbox met igf-1/insuline en wat waterijsjes erbij ..dat life

Ok genoeg geslowchat:

Vandaag pause benches gedaan, jaja op international chest day, behoorlijk wennen wel!
  maandag 21 oktober 2013 @ 23:08:49 #64
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_132416343
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:04 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Pics van je moeder :9
Confidence through competence
pi_132416559
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:17 schreef Verbosity het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:17 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Hmm dit kan ook, maar k zou dan nog wel een triceps oefening erbij doen.
En toch ook een extra rug oefening.
Front Squat heb k nooit gedaan, maar is dat nog te doen na een gewone squat?
  maandag 21 oktober 2013 @ 23:35:31 #66
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_132417623
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:13 schreef Varkensbiefstuk het volgende:

[..]

[..]

Hmm dit kan ook, maar k zou dan nog wel een triceps oefening erbij doen.
En toch ook een extra rug oefening.
Front Squat heb k nooit gedaan, maar is dat nog te doen na een gewone squat?
Back squat doe je meestal op lage herhalingen voor kracht en front squat meer high rep, 8-12 voor de hypertrofie. Dus bij front squat gaat het niet zo zeer om het gewicht en meer om volume.

Eventueel kan je ook een power clean uitproberen. Is wel vele malen technischer en moet je goed inlezen en eventueel hulp van iemand met ervaring.
Verbo is terug?
  maandag 21 oktober 2013 @ 23:42:44 #67
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_132417991
Van de week 3RM's uitproberen voor 5-3-1 qua startgewichten. Wordt eerste keer op de 5-3-1 methode.

Vorige 3 RM (1 maand geleden) was 160 dus probeerde 165 uit wat me 4x lukte op oly schoenen (oly schoenen op deadlift is voortaan en no-no, gewicht ligt dan te ver van me af. de initiële pull is wel makkelijker door meer quads). Met normale chucks was de 5x wel gelukt...

Woensdag volgt de 3RM bench en vrijdag 3RM squats. Eens kijken wat dat wordt.

#dagboek
Verbo is terug?
pi_132418094
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:42 schreef Verbosity het volgende:
Van de week 3RM's uitproberen voor 5-3-1 qua startgewichten. Wordt eerste keer op de 5-3-1 methode.

Vorige 3 RM (1 maand geleden) was 160 dus probeerde 165 uit wat me 4x lukte op oly schoenen (oly schoenen op deadlift is voortaan en no-no, gewicht ligt dan te ver van me af. de initiële pull is wel makkelijker door meer quads). Met normale chucks was de 5x wel gelukt...

Woensdag volgt de 3RM bench en vrijdag 3RM squats. Eens kijken wat dat wordt.

#dagboek
nice, mooi gewicht!

Lijkt mij zelf ook niet fijn deadliften in oly shoes, ik deadlift zelf conventional op sokken, deficit doe ik met schoenen(zodat ik nog net iets hoger sta op de 20kg schijf).

ik mag morgen weer 160 for reps doen
  maandag 21 oktober 2013 @ 23:51:18 #69
354147 SunTzu
pi_132418371
Vandaag ook 10x160kg gedaan, mixed grip zonder straps, zonder belt. Ging makkelijk alleen kreeg wel hoofdpijn erna. Ging van 90kg naar 120kg naar 140kg en uiteindelijk die 160kg. Alle herhalingen tot ongeveer midden scheen, dus zonder de grond aan te tikken gedaan.

Gains gaan redelijk snel, hoop binnenkort de 200 te kunnen tillen :P
  maandag 21 oktober 2013 @ 23:52:31 #70
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_132418429
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:44 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

nice, mooi gewicht!

Lijkt mij zelf ook niet fijn deadliften in oly shoes, ik deadlift zelf conventional op sokken, deficit doe ik met schoenen(zodat ik nog net iets hoger sta op de 20kg schijf).

ik mag morgen weer 160 for reps doen
Tja, het was een keer uitproberen. Is nogal wat verdeeldheid over omdat je meer quad activiteit hebt waardoor het gewicht in het begin makkelijker van de grond afkomt. Het probleem is dat daardoor je knieën verder naar voren staan en je heupen hoger. Gewicht ligt dan te ver 'op' de voet, waar het met platte zool of barefoot precies boven het midden van de voet ligt.

Maar ben rustig begonnen met bulken is langzamerhand ook te merken in de training. Woog in de zomer 64,5kilo 's ochtends. Daarna een maandje op onderhoud en deze maand op 66kg uitgekomen. Gelukkig kan ik nog groeien in gewicht, bedoeling is de 72kg. De lengte daarentegen @ 1,69m...
Verbo is terug?
pi_132418559
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:51 schreef SunTzu het volgende:
Vandaag ook 10x160kg gedaan, mixed grip zonder straps, zonder belt. Ging makkelijk alleen kreeg wel hoofdpijn erna. Ging van 90kg naar 120kg naar 140kg en uiteindelijk die 160kg. Alle herhalingen tot ongeveer midden scheen, dus zonder de grond aan te tikken gedaan.

Gains gaan redelijk snel, hoop binnenkort de 200 te kunnen tillen :P
romanian deadlifts dus?

nice
pi_132418601
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:52 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Tja, het was een keer uitproberen. Is nogal wat verdeeldheid over omdat je meer quad activiteit hebt waardoor het gewicht in het begin makkelijker van de grond afkomt. Het probleem is dat daardoor je knieën verder naar voren staan en je heupen hoger. Gewicht ligt dan te ver 'op' de voet, waar het met platte zool of barefoot precies boven het midden van de voet ligt.

Maar ben rustig begonnen met bulken is langzamerhand ook te merken in de training. Woog in de zomer 64,5kilo 's ochtends. Daarna een maandje op onderhoud en deze maand op 66kg uitgekomen. Gelukkig kan ik nog groeien in gewicht, bedoeling is de 72kg. De lengte daarentegen @ [b]1,69m[/b]...
i forsee sickening bench gains in your future
  maandag 21 oktober 2013 @ 23:58:31 #73
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_132418716
Klote is juist dat de benchpress al maanden lang ligt omhoog kruipt of stil staat. Eens kijken of 5-3-1 +meer assistentie wat te weeg brengt.
Verbo is terug?
pi_132418765
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:58 schreef Verbosity het volgende:
Klote is juist dat de benchpress al maanden lang ligt omhoog kruipt of stil staat. Eens kijken of 5-3-1 +meer assistentie wat te weeg brengt.
heb je lange of korte armen in verhouding met je torso?
pi_132418851
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:58 schreef Verbosity het volgende:
Maak je geen zorgen; als je 531 goed uitvoert en goed eet dan ga je sowieso gains maken!
If not now, then when.
pi_132418890
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen; als je 531 goed uitvoert en goed eet dan ga je sowieso gains maken!
dat sowieso, gains komen altijd op die manier :P
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 00:05:34 #77
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_132418998
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:59 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

heb je lange of korte armen in verhouding met je torso?
Bovenarm/humerus is iets korter en de radius+ulna/onderarm is weer iets langer. De gehele arm is normale lengte.
Verbo is terug?
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 00:08:49 #78
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_132419136
Maar deadlift gaat me goed af, squatten redelijk goed en bench+press gaan langzaam en blijven ligt achter tot nu toe. Na mijn 3RM's op alle lifts weet ik weer waar ik precies sta en kijken wat te verbeteren valt.
Verbo is terug?
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 00:39:05 #79
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_132420120
Wat zijn goeie glute / hamstring oefeningen als je geen glute-ham-raise bankje hebt?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 00:43:35 #80
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_132420197
Stiff-leggen?
BEASTMODE
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 00:47:32 #81
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_132420281
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 00:39 schreef star_gazer het volgende:
Wat zijn goeie glute / hamstring oefeningen als je geen glute-ham-raise bankje hebt?
Goodmorning/ stifflegged deadlift / lunges / hyper extension
Verbo is terug?
pi_132420286
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 00:08 schreef Verbosity het volgende:
Maar deadlift gaat me goed af, squatten redelijk goed en bench+press gaan langzaam en blijven ligt achter tot nu toe. Na mijn 3RM's op alle lifts weet ik weer waar ik precies sta en kijken wat te verbeteren valt.
Je hebt er waarschijnlijk al naar gekeken, maar misschien een tip om te kijken in welk gedeelte van de bench het moeilijk wordt en daar vervolgens op inspelen.
If not now, then when.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 00:49:55 #83
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_132420336
90 graden dus niet in de bodem en ook niet in de lock-out. Zegt dus weinig moet zowel pause bench als lock-out verbeteren.
Verbo is terug?
pi_132420488
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 00:49 schreef Verbosity het volgende:
90 graden dus niet in de bodem en ook niet in de lock-out. Zegt dus weinig moet zowel pause bench als lock-out verbeteren.
Misschien heb je aan deze (Bench Pinned Press) wat:

Naast dat die effectief is, is die ook uitdagend.
If not now, then when.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 01:04:44 #85
77130 star_gazer
pi_132420619
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 00:43 schreef Awesome_ het volgende:
Stiff-leggen?
Ik doe al squats (5/3/1) en deadlift (5x10@50%) op die dag. Hyperextensions lijken me vanwege het deadlift volume niet zo'n goed idee ivm onderrug belasting. Misschien het type deadlift omruilen naar stiff legged en lunges toevoegen?
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 01:28:36 #86
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_132421042
Ben nu bijna 17, weeg 60 kg, 1m 76
Ik ben van 67 kg naar 60 gegaan sinds de start van mij opleiding

Wat raden jullie mij aan om te eten? Ik kán mij niet aan een schema houden van een dieet of iets dergelijken.

Wat ik nu probeer elke dag te eten, in de ochtend 2 broodjes middag 1 bolletje grillworst, een blikje cola of redbull (graag advies of dit wel of niet kan) Avond eten, meestal gehaktbal en elke dag wel aardappelen. Denk aan matige porties niet te veel niet te weinig. En rond 10 uur neem ik elke avond crackers met kaas erop. Stuk of 5/6. Beschuit soms ook met kaas.

verder heb ik altijd een cola fles gevuld met water naast mij staan en dat drink ik ook als ik dorst heb. geen cola oid. Vroeger wel maar dat wil ik gewoon niet meer doen.

Ik probeer elke week zeker 3 stukken appel te nemen

Ik doe sind's m'n 7/8 ste turnen, nu helaas niet meer 9 uur in de week wegens school en tijdgebrek. dus nog maar 3 uur nu.

Ik heb aardig wat spiermassa, ik ben op zich best krachtig, ik kan bijv "heffen" op klosjes naar handstand vanuit een hoeksteun, dit ook in de ringen. Breedtehang gaat mij nog iets te ver haha
Brengt verder geen waarde toe aan mijn post maar goed.

bedankt :)
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_132421125
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 01:04 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik doe al squats (5/3/1) en deadlift (5x10@50%) op die dag. Hyperextensions lijken me vanwege het deadlift volume niet zo'n goed idee ivm onderrug belasting. Misschien het type deadlift omruilen naar stiff legged en lunges toevoegen?
Lunges zijn altijd goed. ^O^

Is het je nog gelukt om 3x p.w. armen in je schema te krijgen?
If not now, then when.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 01:38:03 #88
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_132421175
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 01:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

quote:
"YOU HAVE TO TRAIN ARMS MAN! ARMS! BICEPS! ISOLATE! BICEPS! EVERY DAY!"
???
Verbo is terug?
pi_132421227
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 01:38 schreef Verbosity het volgende:

[..]

[..]

???
oja
If not now, then when.
  FOK!fotograaf dinsdag 22 oktober 2013 @ 01:48:35 #90
159915 -Menn0-
MNO
pi_132421344
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 01:28 schreef Basxt het volgende:
Ik kán mij niet aan een schema houden van een dieet of iets dergelijken.

"Kan niet" is dood en "wil niet" ligt er naast!

Je cola/red bull vraag, als het binnen je kcal past kan het. Beter is natuurlijk van niet.

En enigste advies was ik kan geven is meer eten. 2 broodjes en avondeten gaat natuurlijk nergens over.
,,/
pi_132421622
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 01:28 schreef Basxt het volgende:
Ben nu bijna 17, weeg 60 kg, 1m 76
Ik ben van 67 kg naar 60 gegaan sinds de start van mij opleiding

Wat raden jullie mij aan om te eten? Ik kán mij niet aan een schema houden van een dieet of iets dergelijken.

Wat ik nu probeer elke dag te eten, in de ochtend 2 broodjes middag 1 bolletje grillworst, een blikje cola of redbull (graag advies of dit wel of niet kan) Avond eten, meestal gehaktbal en elke dag wel aardappelen. Denk aan matige porties niet te veel niet te weinig. En rond 10 uur neem ik elke avond crackers met kaas erop. Stuk of 5/6. Beschuit soms ook met kaas.

verder heb ik altijd een cola fles gevuld met water naast mij staan en dat drink ik ook als ik dorst heb. geen cola oid. Vroeger wel maar dat wil ik gewoon niet meer doen.

Ik probeer elke week zeker 3 stukken appel te nemen

Ik doe sind's m'n 7/8 ste turnen, nu helaas niet meer 9 uur in de week wegens school en tijdgebrek. dus nog maar 3 uur nu.

Ik heb aardig wat spiermassa, ik ben op zich best krachtig, ik kan bijv "heffen" op klosjes naar handstand vanuit een hoeksteun, dit ook in de ringen. Breedtehang gaat mij nog iets te ver haha
Brengt verder geen waarde toe aan mijn post maar goed.

bedankt :)
Je eet als een wijf, no offence intended. Geen idee wat je doel is, maar als je wilt groeien moet je meer gaan eten. Crackers met kaas en een kleine gehaktbal met broodjes? Wat? :D

Eet rijst, kip en bief totdat je nachtmerries krijgt. Student zijn is geen excuus om gewicht te verliezen. Maak wat nasi goreng met voldoende kip en ei erin. Half uurtje koken en je kan er dagen van eten. Maak kippensoep met veel kip en gehakt erin, kan je weer dagen van eten. Noten en groenten in al je rijstmaaltijden gooien, klaar. Moet echt wel lukken als student.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 02:13:06 #92
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_132421654
Volle melk? Not even once?
Het makkelijkste om geen gezeur te krijgen als je thuis woont en toch extra calorieën+eiwitten binnen wil krijgen is melk of kwark. Daarnaast voor meer calorieën en vetten kan je noten eten. Dit zijn zo'n beetje de makkelijkste opties.
Verbo is terug?
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 02:22:46 #94
77130 star_gazer
pi_132421740
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 01:38 schreef Verbosity het volgende:

[..]

[..]

???
Die quote komt letterlijk van een PT in onze gym :')
-
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 02:27:32 #95
77130 star_gazer
pi_132421763
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 01:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Lunges zijn ook echt tering zwaar trouwens. Ben na iedere set goed buiten adem :') Lange lunges zijn toch het beste voor het trainen van de glutes en hams?

Armen ben ik nog mee aan het puzzelen.
-
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 02:28:49 #96
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_132421768
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 02:27 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Lunges zijn ook echt tering zwaar trouwens. Ben na iedere set goed buiten adem :') Lange lunges zijn toch het beste voor het trainen van de glutes en hams?

Kort is meer quadriceps en lang uitstappen is meer glutes en hammies ja.
Verbo is terug?
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 02:29:30 #97
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_132421776
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 02:22 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Die quote komt letterlijk van een PT in onze gym :')
I know, maar dacht dat je een squat,deadlift,bp dag had i.p.v. 3x per week armen
Verbo is terug?
pi_132421787
Beetje off-topic, maar hij is zo goed dat ik hem moet delen (goeie final set track):

quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 02:27 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Daarom, en inderdaad ook goede cardio hehe. Geen idee, maar zo te zien heeft Verbo je vraag al beantwoord.
If not now, then when.
pi_132421802
Post je schema eens.
If not now, then when.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 02:41:32 #100
77130 star_gazer
pi_132421861
Dit is waar ik nu op zit:

Maandag: squat dag

Squat 5/3/1
Deadlift 5x8 (BBB)
Pull-ups 3xfailure
Lunges 3x8-12

Dinsdag: bench dag

Bench 5/3/1
Overhead press 5x10 (BBB)
Floor press 3x8-12
Triceps pushdown 3x8-12*
Push-ups

Donderdag: deadlift dag

Deadlift 5/3/1
Squat 5x10 (BBB)
Chin-ups 3xfailure
Biceps curl 3x8-12*

Vrijdag: press dag

Overhead press 5/3/1
Bench press 5x10 (BBB)
Dumbbell raise: 3x8-12
Face pulls: 3x8-12

*Ik overweeg de 3x8-12 sets op biceps en triceps te vervangen voor hoog rep pompwerk (20, failure, failure ofzo), omdat mijn armen niet lijken te groeien op lage / mid reps.

[ Bericht 10% gewijzigd door star_gazer op 22-10-2013 02:50:48 ]
-
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 02:52:42 #101
77130 star_gazer
pi_132421917
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 02:29 schreef Verbosity het volgende:

[..]

I know, maar dacht dat je een squat,deadlift,bp dag had i.p.v. 3x per week armen
Doe ik ook. Ik probeer armen als assists erbij te pakken :)
-
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 02:52:49 #102
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_132421918
Maar vanwaar dat je de focus wil leggen op de main compounds en geen assistentie zoals sumo deadlift/goodmorning/defecit deadlifts of pause squats/front squat/powerclean? En met de armen probeer inderdaad eens wat anders dus de 20 reps.
Verbo is terug?
pi_132421928
Ik zou op dinsdag en donderdag het volgende toevoegen:

ez-curls 4 x 12-15 / 30 sec rest en dan naar tricep rope pushdown
triceps rope pusdown 4 x 12-15 / 60 sec rest en weer repeaten

Echt fucking strict en langzaam op de eccentric.

Als je extra dedicated bent op de zaterdag ook nog armen doen. w/ Indien ze dan nog niet groeien gewoon synthol erin spuiten, srs. Ze moeten groeien. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 22-10-2013 03:12:23 ]
If not now, then when.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 02:57:47 #104
77130 star_gazer
pi_132421938
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 02:52 schreef Verbosity het volgende:
Maar vanwaar dat je de focus wil leggen op de main compounds en geen assistentie zoals sumo deadlift/goodmorning/defecit deadlifts of pause squats/front squat/powerclean? En met de armen probeer inderdaad eens wat anders dus de 20 reps.
Ik ben net begonnen met dit programma dus wil het even simpel houden :)

Over een cycle of 2 (1 cycle = 1 maand) wil ik inderdaad het assistance werk (5x10) gaan variëren. Bijvoorbeeld 5x10 stiff legged deadlifts, 5x10 box squats, etc.
-
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 03:03:37 #105
77130 star_gazer
pi_132421960
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 02:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zou op dinsdag en donderdag het volgende toevoegen:

ez-curls 4 x 12-15 / 30 sec rest en dan naar tricep rope pushdown
triceps rope pusdown 4 x 12-15 / 60 sec rest en weer repeaten

Echt fucking strict en langzaam op de exentric.

Als je extra dedicated bent op de zaterdag ook nog armen doen. w/ Indien ze dan nog niet groeien gewoon synthol erin spuiten, srs. Ze moeten groeien. :D
Donderdag triceps zwaar pakken lijkt me niet zo handig. Vrijdag staat de overhead press op het programma en als er iets kut is, is het pressen met triceps die een dag eerder tot pulp getrained zijn :) Zit er eerder aan te denken op dinsdag high rep close grips toe te voegen en op donderdag na mijn curls met een licht gewicht de biceps kapot te 21en.
-
pi_132421973
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 03:03 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Donderdag triceps zwaar pakken lijkt me niet zo handig. Vrijdag staat de overhead press op het programma en als er iets kut is, is het pressen met triceps die een dag eerder tot pulp getrained zijn :) Zit er eerder aan te denken op dinsdag high rep close grips toe te voegen en op donderdag na mijn curls met een licht gewicht de biceps kapot te 21en.
Dan doe je het op de dinsdag, vrijdag en zondag. Easy.
If not now, then when.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 03:20:01 #107
77130 star_gazer
pi_132422005
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 03:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dan doe je het op de dinsdag, vrijdag en zondag. Easy.
Hmm.. De vrijdag is geen slecht idee. Zet het voorlopg even als "armen: kapot" in m'n schema. Lekker voor het weekend de boel tot moes pompen :P
-
pi_132422016
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 03:20 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Hmm.. De vrijdag is geen slecht idee. Zet het voorlopg even als "armen: kapot" in m'n schema. Lekker voor het weekend de boel tot moes pompen :P
Ik zou het gewoon noteren zoals ik het getypt heb. :9 'Armen: kapot' is niet echt een specifiek doel. :P
If not now, then when.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 03:29:52 #109
77130 star_gazer
pi_132422041
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 03:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik zou het gewoon noteren zoals ik het getypt heb. :9 'Armen: kapot' is niet echt een specifiek doel. :P
Heb je op zich wel gelijk in ja :')
-
pi_132422054
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 03:29 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Heb je op zich wel gelijk in ja :')
Die armen moeten groeien! 8.gif
If not now, then when.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 03:39:32 #111
77130 star_gazer
pi_132422068
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 03:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Die armen moeten groeien! [ afbeelding ]
ja :(

Wellicht een idee om met twee rep ranges te trainen? Bijv dinsdag en donderdag 3x8-12 en vrijdag dat circuit van jou?
-
pi_132422090
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 03:39 schreef star_gazer het volgende:

[..]

ja :(

Wellicht een idee om met twee rep ranges te trainen? Bijv dinsdag en donderdag 3x8-12 en vrijdag dat circuit van jou?
Ikzelf zou in jouw geval 3x p.w. mijn circuit runnen, maar het is geheel aan jou uiteraard. :P Het is jouw lichaam en jouw schema. Gewoon doen waar jij je het beste bij voelt.
If not now, then when.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 04:21:59 #113
354147 SunTzu
pi_132422148
Kan de laatste tijd niet slapen na een deadlift training, lees op Google dat meer mensen het idee hebben dat hun CNS zeer actief blijft. :{

http://strengthvillain.com/forum/viewtopic.php?f=9&t=1564

http://tnation.t-nation.c(...)adlifting_cant_sleep

http://startingstrength.c(...)owthread.php?t=40954
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 04:56:53 #114
77130 star_gazer
pi_132422208
Melatonin proberen?

Deadlifts zijn echt een aanslag op je CNS. Ik krijg zelf altijd koppijn na het deadliften.
-
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 07:29:25 #115
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_132422532
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 04:56 schreef star_gazer het volgende:
Melatonin proberen?

Deadlifts zijn echt een aanslag op je CNS. Ik krijg zelf altijd koppijn na het deadliften.
Valt er nog een beetje te trainen Star? Als ik zo op het nieuws keek was het behoorlijk mistig bij je...
pi_132422794
1,85mtr hier en 105 kg nu wil ik wat zakken in gewicht. Hoe bereken/weet ik hoe mn kcal intake moet zijn en in welke marco verhouding?
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 08:44:51 #117
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_132423097
http://www.1percentedge.com/ifcalc/

Kijk of je alles goed invult en niet opeens op 4000 kcal uitkomt en dat blindelings opvolgt.
Confidence through competence
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 08:57:30 #118
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_132423264
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 08:13 schreef Questular het volgende:
1,85mtr hier en 105 kg nu wil ik wat zakken in gewicht. Hoe bereken/weet ik hoe mn kcal intake moet zijn en in welke marco verhouding?
op hoeveel zit je nu?
pi_132423525
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 08:57 schreef RaymondK het volgende:

[..]

op hoeveel zit je nu?
Een normale dag in mn Food Diary is

3100 Kcal
95 fat
416 carbs
175 prot
pi_132423532
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 08:44 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.1percentedge.com/ifcalc/

Kijk of je alles goed invult en niet opeens op 4000 kcal uitkomt en dat blindelings opvolgt.
thx
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:16:49 #121
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_132423534
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 09:16 schreef Questular het volgende:

[..]

3100 Kcal
95 fat
416 carbs
175 prot
huh? Dat is wel erg weinig... is dat waarop je niet meer zwaarder wordt? of is dat al in de cut?
pi_132423575
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 09:16 schreef RaymondK het volgende:

[..]

huh? Dat is wel erg weinig... is dat waarop je niet meer zwaarder wordt? of is dat al in de cut?
Dat is wat ik nu binnenkrijg en waar ik me vanaf vraag of die goed is om in vet% achteruit te gaan maar mn macro's wel binnenkrijg :) Ik heb 10 jaar gebulkt om het zo te zeggen, en sinds het sporten van 96 kilo naar 105 kilo gegaan met een daling in vet% maar het mag nog wat lager :)
pi_132424281
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 09:19 schreef Questular het volgende:

[..]

Dat is wat ik nu binnenkrijg en waar ik me vanaf vraag of die goed is om in vet% achteruit te gaan maar mn macro's wel binnenkrijg :) Ik heb 10 jaar gebulkt om het zo te zeggen, en sinds het sporten van 96 kilo naar 105 kilo gegaan met een daling in vet% maar het mag nog wat lager :)
Denk dat je een aardig eind komt door wat carbs te schrappen, misschien wat meer eiwitten. Ik hou er zelf van om rond de 1g/lbs aan te houden, bij jou zou je dan op 200-230 uitkomen.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:30:32 #124
357556 jeurse04
Usericon is son of Zeus
pi_132425166
Zijn jullie er het mee eens dat zolang je elke week minimaal 1x squat en deadlift dat abs isoleren niet nodig is? Ik heb echt een hekel aan buik isoleren en doe het dan ook bijna nooit.
190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:52:30 #125
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_132425619
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 10:30 schreef jeurse04 het volgende:
Zijn jullie er het mee eens dat zolang je elke week minimaal 1x squat en deadlift dat abs isoleren niet nodig is? Ik heb echt een hekel aan buik isoleren en doe het dan ook bijna nooit.
doe buikspieren alleen als ik merk dat mijn squat er door stilstaat. Of het voldoende is weet ik niet. buik zuigt en ik heb niet het idee dat ik iets mis.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:35:52 #126
354147 SunTzu
pi_132426785
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 04:56 schreef star_gazer het volgende:
Melatonin proberen?

Ja ik ga het straks eens even halen, lekker vroeg slapen voor meer gains. Hoofdpijn kreeg ik gisteren ook ineens na het deadliften maar het verdween wel ff later.
pi_132426812
Ik merk trouwens dat bepaalde spieren sneller herstellen dan andere. Denk er dus aan om de een vaker te pakken dan de andere. BP herstel ik snel van waar ik bij squat een kleine week nodig heb. Wil dus bijv BP 3x per week doen en squat 1x. Zie zelden dit soort schema's. Lijkt mij best logisch om het zo aan te pakken. Iemand dit wel eens gedaan?
pi_132426899
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_132427009
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 10:30 schreef jeurse04 het volgende:
Zelf doe ik sinds kort 3x per week braaf core naast al mijn compounds.

Voelt een stuk veiliger voor mijn ruggengraat(tijdens de heavy lifts) met de gedachte dat ik de voorkant van mijn core ook stevig aanpak.

Het zijn niet de blokjes aan de voorkant die er alleen toe doen, maar meer de transversus abdominis(heb ik dat goed?)/ de binnenste laag van je core. Daarvoor doe ik buik.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:43:30 #130
77130 star_gazer
pi_132427027
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 07:29 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Valt er nog een beetje te trainen Star? Als ik zo op het nieuws keek was het behoorlijk mistig bij je...
Ja het is mistig. Maar daar heb je bij het squatten in een gym weinig last van :P
-
pi_132427034
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 11:36 schreef ssebass het volgende:
Ik merk trouwens dat bepaalde spieren sneller herstellen dan andere. Denk er dus aan om de een vaker te pakken dan de andere. BP herstel ik snel van waar ik bij squat een kleine week nodig heb. Wil dus bijv BP 3x per week doen en squat 1x. Zie zelden dit soort schema's. Lijkt mij best logisch om het zo aan te pakken. Iemand dit wel eens gedaan?
Vaker bench wordt zeker vaak gedaan door mensen.

Je zou ook 1 dag max effort normal grip kunnen doen, 1 dag small grip, en 1 dag incline bijv
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:44:33 #132
77130 star_gazer
pi_132427061
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 11:43 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Voelt een stuk veiliger voor mijn ruggengraat(tijdens de heavy lifts) met de gedachte dat ik de voorkant van mijn core ook stevig aanpak.

Het zijn niet de blokjes aan de voorkant die er alleen toe doen, maar meer de transversus abdominis(heb ik dat goed?)/ de binnenste laag van je core. Daarvoor doe ik buik.
TVA pak je vooral met planks. Is dat wat jij doet?
-
pi_132427213
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 11:44 schreef star_gazer het volgende:

[..]

TVA pak je vooral met planks. Is dat wat jij doet?
Jep, weighted planks en ik doe ook weighted ab rollers.

en ik wil ook nog een oefening doen die ik babyslayer zag doen, op je rug liggen , dumbell op je buik zetten en dan wegdrukken met je buik(dus buik uitzetten telkens)
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:51:07 #134
77130 star_gazer
pi_132427267
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 11:49 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Weighted planks? Is dat bijvoorbeeld een minuut met zoveel mogelijk gewicht op je rug?

Ik heb begrepen dat stomach vacuums ook goed werken trouwens.
-
pi_132427289
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 11:51 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Weighted planks? Is dat bijvoorbeeld een minuut met zoveel mogelijk gewicht op je rug?

Ik heb begrepen dat stomach vacuums ook goed werken trouwens.
Ja ik deed eerder bodyweight planks, maar na verloop van tijd moet ik die te lang doen voordat de burn komt, 20kg schijf biedt uitkomst in dit geval :)
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:53:41 #136
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132427351
quote:

[..]

Alle powerlifters die ik heb gelezen over core training raden het allemaal ten sterkste aan.
pi_132427412
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 11:53 schreef Snakey het volgende:

[..]

Alle powerlifters die ik heb gelezen over core training raden het allemaal ten sterkste aan.
Precies, het is toch eigenlijk je natuur eigen "weightlifting belt"
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:58:37 #138
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132427493
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 11:49 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

en ik wil ook nog een oefening doen die ik babyslayer zag doen, op je rug liggen , dumbell op je buik zetten en dan wegdrukken met je buik(dus buik uitzetten telkens)

Bolton kwam met de volgende. Ben de naam even vergeten, maar het gaat als volgt.

Plat op je rug met je benen ook plat op de grond je bovenlijf omhoog brengen. Uiteraard zijn we topzwaar dus je hebt iemand nodig die je benen op de grond houdt, of je moet je voeten ergens onder steken. Je bovenlijf moet dus strak blijven bij het omhoog komen.

Daarbij: ipv dat je uitademt bij het naar boven komen adem je in! Zo diep mogelijk, en je ademt weer uit als je naar beneden gaat.

Ik ga al kapot bij de gedachte. :')
pi_132427536
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 11:58 schreef Snakey het volgende:

[..]

Bolton kwam met de volgende. Ben de naam even vergeten, maar het gaat als volgt.

Plat op je rug met je benen ook plat op de grond je bovenlijf omhoog brengen. Uiteraard zijn we topzwaar dus je hebt iemand nodig die je benen op de grond houdt, of je moet je voeten ergens onder steken. Je bovenlijf moet dus strak blijven bij het omhoog komen.

Daarbij: ipv dat je uitademt bij het naar boven komen adem je in! Zo diep mogelijk, en je ademt weer uit als je naar beneden gaat.

Ik ga al kapot bij de gedachte. :')
dat klinkt idd als sterven ja
pi_132427978
Voor het eerst dips gedaan (met de bars voor chest, niet met een bankje voor triceps dus) maar het is wel zwaar. Moest assistentiegewicht gebruiken :@
Het goede nieuws is dat ik het kan blijven doen en niet last krijg van m'n arm zoals bij de bp.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:00:14 #141
77130 star_gazer
pi_132429176
Ben ik nou echt de enige die eerst uitgebreid gaat zitten schijten alvorens het squatrack in te gaan? Iedere keer als ik met iemand ben, staan ze al in de gym met grote ogen op me te wachten "WAAR BLEEF JIJ DAN?!?". Eerst schijten, dan squatten; voorkomt ongelukken lijkt me zo :')
-
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:03:18 #142
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_132429262
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:00 schreef star_gazer het volgende:
Ben ik nou echt de enige die eerst uitgebreid gaat zitten schijten alvorens het squatrack in te gaan?
oh nee hoor.

elke woensdag avond moet ik voor ik ga 2x thuis schijten en dan ook nog een keer ergens halverwege m'n workout. Opzich geen klagen, want daarna Yoga dus w.d.b.t oke
maar meestal vlakvoor ik naar de gym ga moet ik idd. wel ja. Is psygisch.

zal best wel eens voor komen dat iemand z'n broek vol blaast idd _O-
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:07:37 #143
69994 seto
-|||--------|||-
pi_132429391
Gewoon inhouden, blijft je core lekker strak :7
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:09:55 #144
77130 star_gazer
pi_132429455
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:07 schreef seto het volgende:
Gewoon inhouden, blijft je core lekker strak :7
3x8 reps kringspier. Goed voor de hypertrophy ^O^
-
pi_132429466
Altijd voordat ik vanuit het werk naar het sporten ga ff de wc opzoeken..
pi_132430140
quote:
Ben ik nou echt de enige die eerst uitgebreid gaat zitten schijten alvorens het squatrack in te gaan?
Nope. :)
pi_132430218
Vandaag eindelijk mijn nieuwe barbell binnen! De UPS gozer zei aan de deur "is wel een beetje zwaar". :')

Ziet er heerlijk uit, veel beter dan mijn oude barbell met z'n handverslindende haaientanden als knurl plekken. Morgen maar even uitproberen.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:36:16 #148
77130 star_gazer
pi_132430321
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:33 schreef Faeroer het volgende:
Vandaag eindelijk mijn nieuwe barbell binnen! De UPS gozer zei aan de deur "is wel een beetje zwaar". :')

Ziet er heerlijk uit, veel beter dan mijn oude barbell met z'n handverslindende haaientanden als knurl plekken. Morgen maar even uitproberen.
We hebben bij ons in de gym één barbell die ook zo ruig is uitgevoerd. Als ik dat ding gebruik met squatten is de dag erna heel mijn nek schraal :')
-
pi_132430350
quote:
Ben ik nou echt de enige die eerst uitgebreid gaat zitten schijten alvorens het squatrack in te gaan? Iedere keer als ik met iemand ben, staan ze al in de gym met grote ogen op me te wachten "WAAR BLEEF JIJ DAN?!?". Eerst schijten, dan squatten; voorkomt ongelukken lijkt me zo :')
zelfde :Y vooral bij low bar, high bar niet zo.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:03:22 #150
391391 Basxt
pi_132431329
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 02:13 schreef Verbosity het volgende:
Volle melk? Not even once?
Het makkelijkste om geen gezeur te krijgen als je thuis woont en toch extra calorieën+eiwitten binnen wil krijgen is melk of kwark. Daarnaast voor meer calorieën en vetten kan je noten eten. Dit zijn zo'n beetje de makkelijkste opties.
Kan ik hier denken aan cornflakes met melk? :')
Thanks
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_132431385
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:03 schreef Basxt het volgende:

[..]

Kan ik hier denken aan cornflakes met melk? :')
Thanks
Cornflakes, havermout, etc
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:05:43 #152
391391 Basxt
pi_132431404
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:05 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Cornflakes, havermout, etc
mooi! dat gaat er wel in.
Cruesley ook? :)
pi_132431533
quote:

[..]

Vaker bench wordt zeker vaak gedaan door mensen.

Je zou ook 1 dag max effort normal grip kunnen doen, 1 dag small grip, en 1 dag incline bijv
Oh ja dat is wel slim inderdaad niet iedere keer standaard bp knallen. Andere vormen doe ik normaal alleen op borst/trips dag.

Trouwens net even dirty bulk. Kwam langs het station en heb even een 1000kcal burger gepakt en daarna nog even een liter melk met wat chocolat whey erin gemikt. Kcals voor lunch kan ik wel afvinken evenals mijn hoeveelheid vetten en suikers voor de rest van de dag :D
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:12:30 #154
77130 star_gazer
pi_132431666
TiP: gooi ~50g fijngemalen havermout in je whey shake. Klok klok klok en het is weg en je pakt toch weer mooi wat kwaliteits carbs :)
-
pi_132431700
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:12 schreef star_gazer het volgende:
TiP: gooi ~50g fijngemalen havermout in je whey shake. Klok klok klok en het is weg en je pakt toch weer mooi wat kwaliteits carbs :')
Klopt, alleen ik vind de structuur dan niet lekker. Ik neem het liever apart van elkaar.
pi_132431731
quote:
TiP: gooi ~50g fijngemalen havermout in je whey shake. Klok klok klok en het is weg en je pakt toch weer mooi wat kwaliteits carbs :)
Wat is het volume van jouw whey shakes? Die van mijn ongeveer halve liter en lijkt mij redelijk dikke drap worden als je daar nog 50g oats in gaat gooien. Heb het niet geprobeerd, maar lijkt mij niet heel lekker.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:15:58 #157
77130 star_gazer
pi_132431781
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:14 schreef ssebass het volgende:

[..]

Wat is het volume van jouw whey shakes? Die van mijn ongeveer halve liter en lijkt mij redelijk dikke drap worden als je daar nog 50g oats in gaat gooien. Heb het niet geprobeerd, maar lijkt mij niet heel lekker.
Ik gebruik fijngemalen oats. Dat blijf redelijk in suspensie :)
-
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:16:22 #158
77130 star_gazer
pi_132431799
Wie is dit dan? Die schouders :o

-
pi_132431819
Zijn schouders zijn bijna groter dan zijn pecs, hoe krijg je dat voor elkaar?
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:21:57 #160
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_132431966
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:16 schreef star_gazer het volgende:

[ afbeelding ]
Serge Nubret.
SPOILER
Verbo is terug?
pi_132431996
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 09:16 schreef Questular het volgende:

[..]

3100 Kcal
95 fat
416 carbs
175 prot
Volgens http://www.1percentedge.com/ifcalc/

Zou ik moeten hebben:
3000kcal
231 prot
263 carbs

om 20% onder mn intake te zitten.

Dus mn prot intake iets ophogen en minder carbs binnenkrijgen.
Volgens mij kan ik dat wel oplossen met een shake in de morgen en geen bananen meer :)
pi_132432017
quote:

[ afbeelding ]
Wow. O+

Gisteren alweer 5x110 en 5x120 kg gedeadlift, food food food. O+ :D
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:29:59 #163
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132432238
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:21 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Serge Nubret.
SPOILER
The Black Panther. http://en.wikipedia.org/wiki/Serge_Nubret

Ik las toevallig een week of wat geleden over hem in een 'In Memory'.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:30:15 #164
77130 star_gazer
pi_132432250
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:21 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Serge Nubret.
SPOILER
Thanks. Blijkt dus een tijdje Arnold's rivaal geweest te zijn :)
-
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:33:26 #165
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_132432352
Dit is hem op 65 jarige leeftijd.
Verbo is terug?
pi_132432382
Vette foto.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:05 schreef Basxt het volgende:

[..]

mooi! dat gaat er wel in.
Cruesley ook? :)
Ik ben echt belachelijk verslaafd aan Cruesli Balans. :')
If not now, then when.
pi_132432404
Zo wil ik ook wel oud worden. Er is nog hoop. Binnenkort 30 dus dan gaan dit soort dingen in je hoofd zitten :(
pi_132432766
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:34 schreef ssebass het volgende:
Zo wil ik ook wel oud worden. Er is nog hoop. Binnenkort 30 dus dan gaan dit soort dingen in je hoofd zitten :(
Ik denk dat er bij die Serge andere substanties in zitten. En dan heb ik het niet over een dagelijkse run 'n weetabix.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:44:26 #169
77130 star_gazer
pi_132432796
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:34 schreef ssebass het volgende:
Reken maar dat 'ie stijf staat van de juice. Met 60 jaar is natuurlijke testosteron echt niet hoog genoeg om zoiets in stand te houden.
-
pi_132432936
Is er een alternatief voor Powerclean ?
pi_132433147
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:43 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik denk dat er bij die Serge andere substanties in zitten. En dan heb ik het niet over een dagelijkse run 'n weetabix.
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:44 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Reken maar dat 'ie stijf staat van de juice. Met 60 jaar is natuurlijke testosteron echt niet hoog genoeg om zoiets in stand te houden.
Ach ik ga wel aan de synthol hoef ik ook niet meer te trainen.
pi_132433225
quote:

[ afbeelding ]
Zwarte bulk piet.
Ziet er goed uit hoor, wat een baas :)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2013 14:57:34 ]
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:57:28 #173
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_132433261
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:48 schreef Questular het volgende:
Is er een alternatief voor Powerclean ?
Nee.
Verbo is terug?
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:57:52 #174
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_132433273
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:44 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Als ik oud word ga ik misschien ook wel een de juice. Niet in extreme hoeveelheden maar wel om te compenseren (en eventueel iets overcompenseren) voor de onvermijdelijke daling van mijn testosteronspiegels. Zie het als HRT.

Maar ik zie dan wel hoe ik erover denk.
This isn't even my final form.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:00:09 #175
77130 star_gazer
pi_132433358
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:57 schreef Levolution het volgende:

[..]

Als ik oud word ga ik misschien ook wel een de juice. Niet in extreme hoeveelheden maar wel om te compenseren (en eventueel iets overcompenseren) voor de onvermijdelijke daling van mijn testosteronspiegels. Zie het als HRT.

Maar ik zie dan wel hoe ik erover denk.
Dit. Ik sta er ook wel voor open. Misschien dat ik zelfs over een jaar of twee / drie wel een kuur probeer.

Over juice gesproken, hoe is het met onze kuurkoning straatsoldaat?
-
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:17:15 #176
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_132434038
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:00 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Dit. Ik sta er ook wel voor open. Misschien dat ik zelfs over een jaar of twee / drie wel een kuur probeer.

Over juice gesproken, hoe is het met onze kuurkoning straatsoldaat?
StraatSoldaat is verdwenen man, misschien een fatale abces op zijn glute ontwikkeld?
This isn't even my final form.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:21:45 #177
77130 star_gazer
pi_132434214
Zijn 21s voor de biceps nou goed of niet? Ik vind het maar apart, die halve reps. Waarom zou je biceps apart behandelen wat dat betreft?
-
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:23:31 #178
77130 star_gazer
pi_132434287
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:17 schreef Levolution het volgende:

[..]

StraatSoldaat is verdwenen man, misschien een fatale abces op zijn glute ontwikkeld?
Ik krijg verdomme epilepsie van die avatar van jou o|O
-
  FOK!fotograaf dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:17:15 #179
159915 -Menn0-
MNO
pi_132438574
quote:
Ik begin m'n dag zelfs altijd met 100g havermout + whey :Y
,,/
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:19:29 #180
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_132438664
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:33 schreef Verbosity het volgende:
Dit is hem op 65 jarige leeftijd.
[ afbeelding ]
Serge _O_ hangt aan de muur in de gym in Rotterdam waar ik wel eens kom, wat een motivatie om die gast in je ooghoeken te zien tijdens het bankdrukken _O_
Deathlift or Die.
pi_132440294
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:17 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Ik begin m'n dag zelfs altijd met 100g havermout + whey :Y
Heb je daar niet 2 liter melk voor nodig om dat weg te krijgen? Wordt ontzettend dik hier als ik meer dan 50g erin gooi. Lijkt net koude kots.
pi_132440646
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 18:09 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Heb je daar niet 2 liter melk voor nodig om dat weg te krijgen? Wordt ontzettend dik hier als ik meer dan 50g erin gooi. Lijkt net koude kots.
lol serieus?

Hier gooi ik 150 gram fijngemalen mout, 100 gram whey in ongeveer een liter melk .. 60 seconden drinktijd
pi_132441452
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 18:23 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

lol serieus?

Hier gooi ik 150 gram fijngemalen mout, 100 gram whey in ongeveer een liter melk .. 60 seconden drinktijd
Misschien mijn blender maar is met pensioen laten gaan dan. Zou wel eenvoudig zijn om de calo's naar binnen te werken zo. :D
pi_132443280
Update.

Ben in januari begonnen met stronglifts, ik woog 53kg en weeg nu 66/67kg. Ben nu overgestapt naar 3x5. In de zomer kleine blessure gehad met mn rechter knie waardoor ik een tijd niet heb gesquat. Ben nu weer bezig met opbouwen. Afgelopen 2 maanden heb ik geen/minimale kracht gains verder gemaakt. Wat raden jullie mij aan? Verder te gaan en simpelweg nog meer te eten (ik probeer zo'n 3000-3200kcal naar binnen te werken) of een ander schema? Zo ja, wat voor een?

Stats:
Squat 75kg (voorheen 100kg)
Bench Press 62.5kg
OHP 42.5kg
Rows 62.5kg
Deadlift 115kg
pi_132446128
Kunnen jullie de app. " Jefit " all _O_

Workouts invoeren, stats bijhouden alles kan ermee..

Android: link Apple: Link
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 20:35:44 #186
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_132447034
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 18:23 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

lol serieus?

Whut? Waar laat jij dit blenden? CERN?
BEASTMODE
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 20:39:02 #187
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132450483
Hallo

Ik ben 33. Mijn belangrijkste vraag is eigenlijk of ik inmiddels niet te oud ben om te gaan 'builden'.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:33:06 #189
253447 Ethanolic
pi_132450757
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 21:30 schreef Pulzzar het volgende:
Hallo

Ik ben 33. Mijn belangrijkste vraag is eigenlijk of ik inmiddels niet te oud ben om te gaan 'builden'.
Je bent nooit te oud om ergens aan te beginnen.
Deathlift or Die.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:36:46 #190
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_132451061
quote:
Hallo

Nee. Gewoon doen.
Er zit hier iemand in de reeks die een onderbeen mist en toch zijn benen traint. Je bent nooit meer zo jong als vandaag.
BEASTMODE
pi_132451095
quote:
Hallo

Ik ben begonnen op mijn 34e. Ja, het gaat minder had dan als je 18 zou zijn, maar hey: je doet het toch voor jezef, omdat je het leuk vindt en/of gezond bezig wil zijn?
pi_132451189
quote:
8s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:23 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik krijg verdomme epilepsie van die avatar van jou o|O
Die hele epilepsie-UI-hype zorgt ervoor dat ik nauwelijks nog op mijn werk durf te fokken.
pi_132451337
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 21:33 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Je bent nooit te oud om ergens aan te beginnen.
Dat klinkt redelijk :)

Maar ik ging op mijn 17e voor het eerst naar de sportschool, ook met als doel strakker en gespierder te worden. Maar op den duur haakte ik af, omdat ik te weinig resultaat zag. Ik heb weinig kracht in mijn armen. Lach me niet uit, maar het is me serieus nog nooit gelukt om meer dan 10 kilo te liften met mijn biceps. Als oefening dus (ongeveer 4x10 keer).

Ik ben sinds een paar weken weer begonnen met trainen. Vorig jaar begon ik ook en ik hield het een half jaar vol. Waar ik toen tegenaan liep, was dat de trainer elke keer geen tijd had om mij een ander schema te geven. Ik trainde een halfjaar met hetzelfde scheme en had het gevoel dat ik het voor niks deed. Ik dacht: ik moet zelf maar een schema in elkaar flansen. Maar daar had ik elke keer 'geen tijd' voor. En op den duur gaf ik het helemaal op.

Ik hoef er niet uit te zien als Hugh Jackman in X-Men. Maar ik wil gewoon een aantrekkelijk strak lijf. Ik ga zometeen trouwens de OP goed bestuderen.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:42:47 #194
253447 Ethanolic
pi_132451481
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 21:40 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Maar ik ging op mijn 17e voor het eerst naar de sportschool, ook met als doel strakker en gespierder te worden. Maar op den duur haakte ik af, omdat ik te weinig resultaat zag. Ik heb weinig kracht in mijn armen. Lach me niet uit, maar het is me serieus nog nooit gelukt om meer dan 10 kilo te liften met mijn biceps. Als oefening dus (ongeveer 4x10 keer).

Ik ben sinds een paar weken weer begonnen met trainen. Vorig jaar begon ik ook en ik hield het een half jaar vol. Waar ik toen tegenaan liep, was dat de trainer elke keer geen tijd had om mij een ander schema te geven. Ik trainde een halfjaar met hetzelfde scheme en had het gevoel dat ik het voor niks deed. Ik dacht: ik moet zelf maar een schema in elkaar flansen. Maar daar had ik elke keer 'geen tijd' voor. En op den duur gaf ik het helemaal op.

Ik hoef er niet uit te zien als Hugh Jackman in X-Men. Maar ik wil gewoon een aantrekkelijk strak lijf. Ik ga zometeen trouwens de OP goed bestuderen.
Begin met Starting Strength. Als beginner niet klooien met schema's van trainers. 3 keer in de week, gefocust op kracht. Staat allemaal in de OP, dus succes ermee!
Deathlift or Die.
pi_132451525
quote:

[..]

Idd bijvoorbeeld beginnen met lekker de OP te lezen, jezelf goed inlezen en niet afhankelijk zijn van PT'ers en weet ik veel wat. Verder lees jezelf ook zeker goed in over voeding.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_132451555
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 20:35 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Whut? Waar laat jij dit blenden? CERN?
_O-

oh lawd ... brb nieuwe soorten amino's creëren
pi_132451600
quote:
Hallo

Nee man, zeker weten gewoon doen!

Mijn broer is 33 en hij is echt shredded en sterk als een mofo
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:45:43 #198
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_132451716
Drop die trainer en wordt autodidact. Te weinig resultaat is vrijwel altijd een probleem in de kcals en daarbijbehorende macro's of geen progressieve overload in je training. Simpel, niet makkelijk.
BEASTMODE
pi_132451773
quote:

[..]
Dat gaat ook niet zomaar, moet je wel jaren voor trainen en misschien tussendoor nog een kuurtje.

Maarja vind het zelf altijd een verkeerde motivatie om te gaan beschrijven hoe je er niet uit wil zien. En het heeft ook vaak als gevolg dat mensen maar een beetje halfslap gaan trainen, omdat ze niet te gespierd willen worden.
pi_132452026
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 21:46 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dat gaat ook niet zomaar, moet je wel jaren voor trainen en misschien tussendoor nog een kuurtje.

Maarja vind het zelf altijd een verkeerde motivatie om te gaan beschrijven hoe je er niet uit wil zien. En het heeft ook vaak als gevolg dat mensen maar een beetje halfslap gaan trainen, omdat ze niet te gespierd willen worden.
Ik heb ook wel in mijn hoofd hoe ik er wel uit zou willen zien hoor. :)
pi_132452043
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 21:46 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Inderdaad, je wordt echt niet ineens wakker als Arnold ofzo, het kost tijd om te groeien dus als je eenmaal richting te groot gaat heb je tijd zat om het rustig aan te gaan doen ;) .
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:02:28 #202
19297 stinkie
pi_132453105
quote:
Hallo

ik was 33 toen ik vorig jaar opnieuw begon. Alleen om af te vallen, maar inmiddels zijn de doelen wat aangepast :')

Gaat alleen wat moeizamer dan toen ik 22 was en elke dag zit er niet meer in maar gaat prima. Collega is 50 en trained ook 4 keer per week. No problem.

Carbon hoe oud ben jij eigenlijk :?

[ Bericht 0% gewijzigd door stinkie op 22-10-2013 22:15:52 ]
pi_132453268
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:02 schreef stinkie het volgende:

[..]

ik was 34 toen ik vorig jaar opnieuw begon. Alleen om af te vallen, maar inmiddels zijn de doelen wat aangepast :')

Gaat alleen wat moeizamer dan toen ik 22 was en elke dag zit er niet meer in maar gaat prima. Collega is 50 en trained ook 4 keer per week. No problem.

Carbon hoe oud ben jij eigenlijk :?
42
pi_132453362
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:04 schreef CarbonC het volgende:

[..]

42
nice!

Als ik om me heen kijk naar 40'ers damn, die komen nog niet eens 20% in de buurt van je stats haha

trainen en goed eten is denk het recept voor "eeuwige jeugd"
pi_132453691
quote:

[..]

Er worden hier geen mensen uitgelachen om het al dan niet beperkte gewicht dat men gebruik. Iedereen die serieus traint, met een goede vorm krijgt respect, of je nou met 2 of 200kg een oefening doet. Bashen doen we alleen op:
- mensen met een matige vorm
- mensen die met een voetbalshirt trainen (ik loop toch ook niet in mijn Gold's Gym tanktop op een voetbalveld?)
- mensen met een pet, hoodie of ander hoofddeksel (bij normaal trainen is dat veel te warm en het ziet er niet uit)
- mensen met Beast by Dre hoofdtelefoons (uitleg overbodig)
- bankdrukkers waarbij de spotter meer trekt dan de drukker duwt.
- etc.

quote:
Starting Strength is een goede start. Heb je een goede gym? Indien niet / je twijfelt: geef even aan waar je woont en je krijgt goede suggesties.
quote:
pi_132453960
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:05 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

nice!

Als ik om me heen kijk naar 40'ers damn, die komen nog niet eens 20% in de buurt van je stats haha

Tx. Het doel is inderdaad om gezond en sterk te blijven. Veel kantoorklerken hebben geen benul hoe ongezond ze eigenlijk wel niet zijn.
pi_132454033
Damn deze foto van Winklaar en Centopani :o .

Lol en die mensen die Carbon beschreef trainen allemaal in mijn sportschool :) , die met de pet is erg bruut wel.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:15:58 #208
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132454209
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:05 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

nice!

*)
pi_132454472
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:09 schreef CarbonC het volgende:
- mensen met een pet, hoodie of ander hoofddeksel (bij normaal trainen is dat veel te warm en het ziet er niet uit)
:7 Wat heb jij tegen mijn hoodie?
pi_132454525
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:15 schreef Snakey het volgende:

[..]

*)
be proud!

Ook ik zal proberen op die manier de 40 aan gaan tikken
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:22:11 #211
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132454691
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:20 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

be proud!

Ook ik zal proberen op die manier de 40 aan gaan tikken
Zodra ik de 50 aantik ben ik net zo sterk als jij nu. :P
pi_132454878
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:19 schreef Faeroer het volgende:

[..]

:7 Wat heb jij tegen mijn hoodie?
Sorry, ik bedoelde beaners. Of hoe heet die meuk.
pi_132455012
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:22 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dit is de betere instelling!
pi_132455025
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:22 schreef Snakey het volgende:

[..]

dat is een lekker streven, en na 50 kicked die old man strength in hé ... indestructable CNS
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:28:53 #215
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132455218
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:26 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

dat is een lekker streven, en na 50 kicked die old man strength in hé ... indestructable CNS
Ah, dan doe ik nog even 2 jaar rustig aan. :D
pi_132455237
Vandaag deel 2 van mijn deficit deadlift max reps gehad, streven wederom zoveel mogelijk reps ... 165kg weer 20 reps gehaald(vorige week ook met 160)....was weer echt compleet doodgaan, ben benieuwd wanneer de reps gaan zakken ... zal niet lang meer duren hehe aangezien ik over 5 weken al bijna tegen de 200kg deficit aanzit.

Langzamerhand komen dan over paar maand de triples/doubles/singles weer aan de beurt :P

Daarna nog met 140kg 15 reps deadlift stance box squats gedaan, volgende week met 145.. enz
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:31:28 #217
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132455418
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:29 schreef dreamerbulk het volgende:
Vandaag deel 2 van mijn deficit deadlift max reps gehad, streven wederom zoveel mogelijk reps ... 165kg weer 20 reps gehaald(vorige week ook met 160)....was weer echt compleet doodgaan, ben benieuwd wanneer de reps gaan zakken ... zal niet lang meer duren hehe aangezien ik over 5 weken al bijna tegen de 200kg deficit aanzit.

Langzamerhand komen dan over paar maand de triples/doubles/singles weer aan de beurt :P

Daarna nog met 140kg 15 reps deadlift stance box squats gedaan, volgende week met 145.. enz
Gaat hard. Ik ben benieuwd wat de triples/doubles/singles gaan brengen.
pi_132455723
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:31 schreef Snakey het volgende:

[..]

Gaat hard. Ik ben benieuwd wat de triples/doubles/singles gaan brengen.
Ja ik ook, het is nu nog een beetje zweverig omdat ik niet echt een referentiekader heb ... aangezien ik nog nooit zulke max reps heb gedaan.
pi_132456071
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:09 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Er worden hier geen mensen uitgelachen om het al dan niet beperkte gewicht dat men gebruik. Iedereen die serieus traint, met een goede vorm krijgt respect, of je nou met 2 of 200kg een oefening doet. Bashen doen we alleen op:
- mensen met een matige vorm
- mensen die met een voetbalshirt trainen (ik loop toch ook niet in mijn Gold's Gym tanktop op een voetbalveld?)
- mensen met Beast by Dre hoofdtelefoons (uitleg overbodig)
- bankdrukkers waarbij de spotter meer trekt dan de drukker duwt.
- etc.

[..]

Starting Strength is een goede start. Heb je een goede gym? Indien niet / je twijfelt: geef even aan waar je woont en je krijgt goede suggesties.

[..]

Ik woon in Gouda en train bij BudgetFitness. Op zich is dat wel een goede sportschool. :) Het enige waar ik over zou kunnen klagen, is dat de apparaten verouderd zijn en zodoende zijn daar weleens problemen mee. Maar daarom heet het ook BudgetFitness. Het is wat minder luxe dan bijvoorbeeld Living Well of SportCity Verder heb je toch alles: meerdere trainers, diverse groepslessen, douches, sauna, etc. Er trainen veel powerlifters of mensen die serieus aan bodybuilding doen. Ik lees op FOK! vaak klachten over Basic Fit, maar daar lijkt mijn sportschool niet op. De sfeer is trouwens wel gemoedelijk.

Dat starting strengt is een nieuw begrip voor mij. Ik heb de OP doorgenomen, maar ik heb het er nog niet bij zien staan. Anders ga ik wel ff Googlen
pi_132456220
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:41 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Ik woon in Gouda en train bij BudgetFitness. Op zich is dat wel een goede sportschool. :) Het enige waar ik over zou kunnen klagen, is dat de apparaten verouderd zijn en zodoende zijn daar weleens problemen mee. Maar daarom heet het ook BudgetFitness. Het is wat minder luxe dan bijvoorbeeld Living Well of SportCity Verder heb je toch alles: meerdere trainers, diverse groepslessen, douches, sauna, etc. Er trainen veel powerlifters of mensen die serieus aan bodybuilding doen. Ik lees op FOK! vaak klachten over Basic Fit, maar daar lijkt mijn sportschool niet op. De sfeer is trouwens wel gemoedelijk.

Dat starting strengt is een nieuw begrip voor mij. Ik heb de OP doorgenomen, maar ik heb het er nog niet bij zien staan. Anders ga ik wel ff Googlen
Sportschool klinkt goed.
Kan iemand dat SS schema even posten? Ik heb het niet bij de hand.
pi_132456318
quote:
grappig, ik deed vroeger nog de oude SS volgens mij ... daarin zaten geen powercleans maar pendlay rows.
pi_132456327
quote:

[..]

Heb je een squatrek of power cage in je sportschool??
pi_132456340
quote:
thanks. Ik ga het even doorlezen
pi_132456397
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:46 schreef esv7 het volgende:

[..]

Heb je een squatrek of power cage in je sportschool??
Doe 's ff plaatje posten

Ik ben nog maar beginner hé :P
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:47:38 #226
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132456414
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:36 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Ja ik ook, het is nu nog een beetje zweverig omdat ik niet echt een referentiekader heb ... aangezien ik nog nooit zulke max reps heb gedaan.
Dat kan ik me voorstellen. Ik denk dat je je frame of mind aan moet passen om weer referentie te hebben. Wat uiteraard wat tijd zal nemen.
pi_132456470
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:46 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

thanks. Ik ga het even doorlezen
Belangrijk is dat je eerst warmup sets hebt en dan pas work sets.

Bij squat bijvoorbeeld:
5x20kg (lege barbell) (warm1)
5x20kg (lege barbell) (warm2)
5x40% van je bijna max, zeg 90% (warm3)
3x60% van je bijna max (warm4)
2x80% van je bijna max (warm5)
---
5x 90% (work1)
5x 90% (work2)
5x 90% (work3)
pi_132456476
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:47 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat kan ik me voorstellen. Ik denk dat je je frame of mind aan moet passen om weer referentie te hebben. Wat uiteraard wat tijd zal nemen.
ja dat denk ik dus ook, teveel op 1rm gefocussed in het verleden.
pi_132456479
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:47 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Doe 's ff plaatje posten

Sorry :@ ,
Om de barbell in je nek te krijgen om te gaan squatten, en de safety bars aan de zijkant voor als je niet meer omhoog komt.

Verder is die Living Well in Gouda echt bagger, zou er niet gaan kijken.
pi_132456518
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:47 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Doe 's ff plaatje posten

of

exclusief die dude(mirin weights, not mirin workout shoes)
pi_132456592
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:49 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

of

[ afbeelding ]

exclusief die dude
Die dude ken ik net, maar die apparaten heb ik idd wel gezien.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:51:35 #232
69994 seto
-|||--------|||-
pi_132456619
Mijn gym heeft die dude gewoon hoor.
Seto is zo ene baas he
pi_132456644
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:51 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Die dude ken ik net, maar die apparaten heb ik idd wel gezien.
top, dan kan je iig SS doen bij jouw gym.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:54:08 #234
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132456772
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:48 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

ja dat denk ik dus ook, teveel op 1rm gefocussed in het verleden.
Mja, het heeft je ook ver gebracht. Dit heeft een stuk minder risico, en die 1 RM's komen wel weer. Je weet waar je het voor doet.
pi_132456840
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:54 schreef Snakey het volgende:

[..]

Mja, het heeft je ook ver gebracht. Dit heeft een stuk minder risico, en die 1 RM's komen wel weer. Je weet waar je het voor doet.
Is zo!

en ja zeker weten minder risico's omtrent blessures.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:56:51 #236
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132456934
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:55 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Is zo!

en ja zeker weten minder risico's omtrent blessures.
Pcies. Ik vind Tate's blessure kant van zijn verhaal nou niet de leukste kant eerlijk gezegd. Die man is van staal dat hij nog lift, maar het kost een hoop tijd en ellende.
pi_132457199
Topic gaat hard trouwens :)

Veel bodybuilders en geinteresseerden.

Ik zit al jaren op FOK! en heb dit topic pas sinds vandaag ontdekt :')
pi_132457249
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:56 schreef Snakey het volgende:

[..]

Pcies. Ik vind Tate's blessure kant van zijn verhaal nou niet de leukste kant eerlijk gezegd. Die man is van staal dat hij nog lift, maar het kost een hoop tijd en ellende.
Zal ik de lijst even plaatsen voor de onwetenden? :P
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:03:30 #239
19297 stinkie
pi_132457318
quote:

[..]

ik heb daar getrained toen het nog living well was, ik woon daar tegenover. Gebouw is kut, 's zomers is het niet te harden en die verdiepingen waren ook kut.

Train nu bij health city. Ietwat beperkt, 30kg dumbells, 1 squatrek wat niet eens van de sportschool zelf is :')
Maar iig kunnen de deuren open als het warm is :)
pi_132457323
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:48 schreef esv7 het volgende:
Verder is die Living Well in Gouda echt bagger, zou er niet gaan kijken.
Wat vroeger Living Well was, is nu Budget Fitness. Veel mensen die vroeger bij Living Well trainden, zijn nu overgegaan naar BudgetFitness (en dus in het oude gebouw gebleven).
pi_132457383
quote:

[..]

Mooi dat je alsnog besluit om je lifestyle om te gooien! Zoals sommige hier al zeiden beseffen veel mensen rond die leeftijd en over het algemeen niet hoe ongezond zij leven. Goed van je.

Ik denk dat de voornaamste reden dat je destijds geen progressie zag een tekort aan kennis moet zijn geweest. Veel mensen weten nou eenmaal niet hoe hun lichaam precies werkt. Dat is niet jouw schuld. Naar mijn mening zou het basiskennis moeten zijn die je al vroeg aangeleerd wordt. Om niet door te ratelen wil ik je veel succes wensen en je hebt jezelf goed gedaan om ons te joinen. Je kunt ons altijd van alles vragen en wij zijn meer dan bereid om je op weg te helpen!
If not now, then when.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:04:45 #242
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132457389
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:02 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Zal ik de lijst even plaatsen voor de onwetenden? :P
Je hebt een c/p liggen? :P
pi_132457454
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:03 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Wat vroeger Living Well was, is nu Budget Fitness. Veel mensen die vroeger bij Living Well trainden, zijn nu overgegaan naar BudgetFitness (en dus in het oude gebouw gebleven).
Degene die ik bedoel had een hele hoop cardio spullen, maar dumbells tot 20kg en geen barbell's.
Deze was ik geweest, http://www.livingwellgouda.nl/over-milon-cirkel.
Daar zou ik nooit lid worden, dat filmpje :') .
pi_132457689
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:04 schreef Snakey het volgende:

[..]

Je hebt een c/p liggen? :P
Lol ja, zoveel blessures .. dat het gewoon episch is dat die man vandaag nog steeds heavy lift.

• Calves: I've torn both of them, leaving a huge indentation in each.

• Right Knee: Back in the late 80's I strained my ACL and that left me on crutches for two weeks. I've had three other similar strains since that time.

• Right Hamstring: I tore this hamstring so badly that I nearly needed surgery to fix it.

• Left Knee: I've partially torn my patellar tendon. This wasn't bad, pain-wise, but it did mess up my squatting for four months.

• Quad: I pulled my right quad in the early 90's. It was so bad that it turned my entire leg black.

• Groin: I've injured my groin on both the right and left sides. This was a year of hell where there was nothing I could do to get it fixed. So I just wrapped it up and dealt with it. After a year it got better.

• Lower Abdominal: I tore my lower abdominal muscles seven years ago. I did this while squatting and it was perhaps the most painful injury I've ever had.

• Spine: The following discs are herniated: L4, L5, C4, C5. C4 and C5 left my hand numb for a few months. L4 and L5 occurred over 14 years ago and required me to take two months off training

• Intercostals: I've strained two on each side over the past ten years.

• Left pec: I tore this muscle at the tendon and needed surgery to repair it.

• Right pec: I tore this muscle in half but decided to not have surgery since the tendon was still attached.

• Both pecs: I've torn each at least 20 times and each time caused the entire pec to turn black and blue. All of these happened before the above pec injuries.

• Right shoulder: I've had a torn supraspinatus, bone spurs, and now have arthritis. I had this shoulder cleaned up with the AC shaved down to allow more movement, but am now experiencing almost all the same ailments in the same shoulder. Doctors are talking replacement.

• Left shoulder: This one also has arthritis, but isn't as bad as the other."
pi_132457789
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Mooi dat je alsnog besluit om je lifestyle om te gooien! Zoals sommige hier al zeiden beseffen veel mensen rond die leeftijd en over het algemeen niet hoe ongezond zij leven. Goed van je.

Ik denk dat de voornaamste reden dat je destijds geen progressie zag een tekort aan kennis moet zijn geweest. Veel mensen weten nou eenmaal niet hoe hun lichaam precies werkt. Dat is niet jouw schuld. Naar mijn mening zou het basiskennis moeten zijn die je al vroeg aangeleerd wordt. Om niet door te ratelen wil ik je veel succes wensen en je hebt jezelf goed gedaan om ons te joinen. Je kunt ons altijd van alles vragen en wij zijn meer dan bereid om je op weg te helpen!
Tot begin 2012 rookte ik als een ketter. Ik kon niet eens meer normaal slapen, want al dat slijm in mijn longen liep naar mijn keel. Ik ben blij dat ik heb kunnen stoppen. Maar ik kwam wel meer aan. Sowieso at ik veel te veel. Ik dronk wel light frisdranken, maar minimaal een fles per dag en soms twee flessen. En naast mijn normale eten veel snoep en chips.

Ik woog in september 2012 95 kilo. Allemaal vet. Ik moest pasfoto's laten maken en ik schrok van mn dikke kop. Ik ging toen meer bewegen en stoppen met snoepen. Dus ik viel wel (in snel maar ook gezond tempo af, ongeveer 1,5 kilo per week). Een maand later schreef ik me in bij die sportschool.

Als het moet, heb ik wel wilskracht en discipline. Mijn valkuil is wel dat ik te hoge eisen kan gaan stellen. Als je teveel hooi op je vork neemt, kukel je achterover. Ik moet het sporten dus ook leuk kunnen blijven houden.
pi_132457850
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:11 schreef dreamerbulk het volgende:
blessurebrah
_O- Teeeeering. Dat van die groins is wel hardcore though. Een jaar lang. Jezus.
If not now, then when.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:16:41 #247
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132457933
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:11 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Lol ja, zoveel blessures .. dat het gewoon episch is dat die man vandaag nog steeds heavy lift.

• Calves: I've torn both of them, leaving a huge indentation in each.

• Right Knee: Back in the late 80's I strained my ACL and that left me on crutches for two weeks. I've had three other similar strains since that time.

• Right Hamstring: I tore this hamstring so badly that I nearly needed surgery to fix it.

• Left Knee: I've partially torn my patellar tendon. This wasn't bad, pain-wise, but it did mess up my squatting for four months.

• Quad: I pulled my right quad in the early 90's. It was so bad that it turned my entire leg black.

• Groin: I've injured my groin on both the right and left sides. This was a year of hell where there was nothing I could do to get it fixed. So I just wrapped it up and dealt with it. After a year it got better.

• Lower Abdominal: I tore my lower abdominal muscles seven years ago. I did this while squatting and it was perhaps the most painful injury I've ever had.

• Spine: The following discs are herniated: L4, L5, C4, C5. C4 and C5 left my hand numb for a few months. L4 and L5 occurred over 14 years ago and required me to take two months off training

• Intercostals: I've strained two on each side over the past ten years.

• Left pec: I tore this muscle at the tendon and needed surgery to repair it.

• Right pec: I tore this muscle in half but decided to not have surgery since the tendon was still attached.

• Both pecs: I've torn each at least 20 times and each time caused the entire pec to turn black and blue. All of these happened before the above pec injuries.

• Right shoulder: I've had a torn supraspinatus, bone spurs, and now have arthritis. I had this shoulder cleaned up with the AC shaved down to allow more movement, but am now experiencing almost all the same ailments in the same shoulder. Doctors are talking replacement.

• Left shoulder: This one also has arthritis, but isn't as bad as the other."
Zoals ik zei, het is een godswonder dat hij nog lift. :')
pi_132457934
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

_O- Teeeeering. Dat van die groins is wel hardcore though. Een jaar lang. Jezus.
gast was echt een madman, dieet was 90% fastfood ofzo lol
pi_132457973
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:05 schreef esv7 het volgende:

[..]

Degene die ik bedoel had een hele hoop cardio spullen, maar dumbells tot 20kg en geen barbell's.
Dat is de nieuwe Living Well, langs de Gouwe, daar vlakbij die GerGem kerk. Ik heb het filmpje niet helemaal afgekeken. Ik vind het interieur wel heel erg hipster en ongezellig. Maar 35 minuten trainen :? Doe je dan 4 oefeningen ofzo? Ik heb wel ff wat tijd nodig om mijn oefeningen te doen; ook omdat ik ze goed wil doen.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:18:03 #250
19297 stinkie
pi_132458007
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:05 schreef esv7 het volgende:

[..]

zit tegenover het water geloof ik hè? Dat millin cirkel is sinds vorig jaar. Godsgruwelijk duur en voor die typische LIF / slank meiden. Pasje erlangs halen en doen wat de machine zegt :')
pi_132458092
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:16 schreef Snakey het volgende:

[..]

Zoals ik zei, het is een godswonder dat hij nog lift. :')
wat een verschrikkelijk doorzettingsvermogen
pi_132458148
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:17 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Dat is de nieuwe Living Well, langs de Gouwe, daar vlakbij die GerGem kerk. Ik heb het filmpje niet helemaal afgekeken. Ik vind het interieur wel heel erg hipster en ongezellig. Maar 35 minuten trainen :? Doe je dan 4 oefeningen ofzo? Ik heb wel ff wat tijd nodig om mijn oefeningen te doen; ook omdat ik ze goed wil doen.
Ja dat is echt onzin, moet je niet serieus nemen als je wilt groeien. Heb er een keer getrained, alleen ze hadden geen barbell(losse stang), squat rek, dumbells tot 20kg enz enz. Idk of dat nog zo is, maar dan kan je Starting strength wel vergeten iig, dat lukt niet zonder barbell.
pi_132458242
Welke gym heeft er nou geen barbell? Dan mag je jezelf geen sportschool noemen imo, dan ben je gewoon een cardiocentre.
pi_132458279
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:13 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Tot begin 2012 rookte ik als een ketter. Ik kon niet eens meer normaal slapen, want al dat slijm in mijn longen liep naar mijn keel. Ik ben blij dat ik heb kunnen stoppen. Maar ik kwam wel meer aan. Sowieso at ik veel te veel. Ik dronk wel light frisdranken, maar minimaal een fles per dag en soms twee flessen. En naast mijn normale eten veel snoep en chips.

Ik woog in september 2012 95 kilo. Allemaal vet. Ik moest pasfoto's laten maken en ik schrok van mn dikke kop. Ik ging toen meer bewegen en stoppen met snoepen. Dus ik viel wel (in snel maar ook gezond tempo af, ongeveer 1,5 kilo per week). Een maand later schreef ik me in bij die sportschool.

Als het moet, heb ik wel wilskracht en discipline. Mijn valkuil is wel dat ik te hoge eisen kan gaan stellen. Als je teveel hooi op je vork neemt, kukel je achterover. Ik moet het sporten dus ook leuk kunnen blijven houden.
Kijk eens aan. Fijn is dat stoppen met roken hé? :D Uiteindelijk besef je ook dat het ontzettend zinloos is en vraag je je af waarom je nou rookte.

Wilskracht en discipline is heel belangrijk. En wat jezelf al zegt moet het ook leuk zijn. Je hebt zelf de keuze op welke manier je gaat trainen en eten, dus je kunt het zo leuk maar ook zo ellendig maken als je zelf wilt. Zolang het leuk blijft is het een redelijk makkelijk weg, als het iets minder leuk wordt, moet je wat harder trappen. Na een tijdje kun je niet zonder en voel je je juist ontzettend kut als je niet gaat.
If not now, then when.
pi_132458669
Grappige conversatie tussen Dave Tate(de dude van al die blessures^^) en een voedingexpert lol(zwart gedrukt is Dave zelf):

"I can't eat clean."

"Pardon," I said. "You can't eat clean?"

"Seriously, the last four times I tried to eat clean, I ended up throwing up multiple times by lunch."

Now I was chuckling. "What do you mean, Dave?"

"Each time I try to clean my diet up and eat like a bodybuilder, it only lasts about half a day. I'll eat the egg whites and oatmeal for breakfast, and I'll have a protein shake a few hours later. For lunch I'll eat chicken breasts and a salad.

But I'm not kidding when I say that by 1:00 I'm puking my ass off, not to mention that I've been shitting all morning. Wanna laugh your ass off? Picture this: One day I actually strained a trap puking my guts up. By 2:00 PM I was sitting on the couch with an ice pack on my neck, my asshole on fire from shitting a half dozen times that morning, and puke stains on my shirt."

Now I was cracking up. And trying desperately to close my mind's eye.

"So what should I do, JB? Seriously, it seems like my body rejects anything healthy I try to do."

"So, just how bad are things?" I asked.

"Well," Dave said, "I haven't eaten a vegetable in years. I eat very little protein. Most of my meals come from McDonalds. Really, I'm like that guy from Supersize Me."

"It can't be that bad, Dave."

Famous last words. Little did I know what I was in for...
pi_132458902
"Very little protein" Beetje apart, niet.
If not now, then when.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:38:41 #257
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132459002
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:30 schreef dreamerbulk het volgende:
Grappige conversatie tussen Dave Tate(de dude van al die blessures^^) en een voedingexpert lol(zwart gedrukt is Dave zelf):

"I can't eat clean."

"Pardon," I said. "You can't eat clean?"

"Seriously, the last four times I tried to eat clean, I ended up throwing up multiple times by lunch."

Now I was chuckling. "What do you mean, Dave?"

"Each time I try to clean my diet up and eat like a bodybuilder, it only lasts about half a day. I'll eat the egg whites and oatmeal for breakfast, and I'll have a protein shake a few hours later. For lunch I'll eat chicken breasts and a salad.

But I'm not kidding when I say that by 1:00 I'm puking my ass off, not to mention that I've been shitting all morning. Wanna laugh your ass off? Picture this: One day I actually strained a trap puking my guts up. By 2:00 PM I was sitting on the couch with an ice pack on my neck, my asshole on fire from shitting a half dozen times that morning, and puke stains on my shirt."

Now I was cracking up. And trying desperately to close my mind's eye.

"So what should I do, JB? Seriously, it seems like my body rejects anything healthy I try to do."

"So, just how bad are things?" I asked.

"Well," Dave said, "I haven't eaten a vegetable in years. I eat very little protein. Most of my meals come from McDonalds. Really, I'm like that guy from Supersize Me."

"It can't be that bad, Dave."

Famous last words. Little did I know what I was in for...
Het "dieet" van hem wat hierna volgt is geweldig... Snoep voor de kinderen wat de kinderen nooit te zien krijgen omdat ze de kans niet krijgen :+
pi_132459045
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Kijk eens aan. Fijn is dat stoppen met roken hé? :D Uiteindelijk besef je ook dat het ontzettend zinloos is en vraag je je af waarom je nou rookte.
Ik mis het wel af en toe hoor. Vooral op feestjes of bij het uitgaan als mensen een sigaretje opsteken, zou ik er ook graag één willen opsteken. Maar van het hele pakje wat ik op een dag rookte, waren er maar 3 lekker. Het is ongezond en daar heeft mijn lijf duidelijk onder te lijden. Verder gaan je kleren stinken en ook de rest van je huis.

Mijn conditie is tenminste goed nu. Ik kan tenminste een sprintje maken wanneer ik de trein wil halen. :)
pi_132459051
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Met very little .. zal hij met het totaal kcals wat hij at(6000+) nog steeds wel een 150 - 200 gram aantikken ofzo. In vergelijking met sommige andere heavyweight PL'ers die ook tech gebruiken die vaak op 400+ zitten is dat wel weinig dan ja.

Maar bewijst maar weer eens dat je met 100+ proteine ook nog gains maakt lol.. zeker icm tech :P
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:40:34 #260
69994 seto
-|||--------|||-
pi_132459084
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:38 schreef Snakey het volgende:

[..]

Het "dieet" van hem wat hierna volgt is geweldig... Snoep voor de kinderen wat de kinderen nooit te zien krijgen omdat ze de kans niet krijgen :+
Is dat dat verhaal dat hij een pizza met een fles olijfolie eroverheen moet eten? :P
Seto is zo ene baas he
pi_132459199
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:40 schreef seto het volgende:

[..]

Is dat dat verhaal dat hij een pizza met een fles olijfolie eroverheen moet eten? :P
"For dinner you're gonna order an extra-large pizza with everything on it. Literally everything. If you don't like sardines, don't put 'em on, but anything else that you like you have to load it on there. After you pay the delivery guy, I want you to take the pie to your coffee table, open that fucker up, and grab a bottle of oil. It can be olive oil, canola oil, whatever. Anything but motor oil. And I want you to pour that shit over the pie until half of the bottle is gone. Just soak the shit out of it."

"Now before you lay into it, I want you to sit on your couch and just stare at that fucker. I want you to understand that that pizza right there is keeping you from your goals."

"Now you're on the clock," he continues. "After 20 minutes your brain is going to tell you you're full. Don't listen to that shit. You have to try and eat as much of the pizza as you can before that 20-minute mark. Double up pieces if you have to. I'm telling you now, you're going to get three or four pieces in and you're gonna want to quit. You fucking can't quit. You have to sit on that couch until every piece is done.

And if you can't finish it, don't you ever come back to me and tell me you can't gain weight. 'Cause I'm gonna tell you that you don't give a fuck about getting bigger and you don't care how much you lift!"
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:45:16 #262
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132459243
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heel veel powerlifters geven geen reet om proteine.
pi_132459285
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:45 schreef Snakey het volgende:

[..]

en ook dit ja

puur cals cals cals
pi_132459501
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:39 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Met very little .. zal hij met het totaal kcals wat hij at(6000+) nog steeds wel een 150 - 200 gram aantikken ofzo. In vergelijking met sommige andere heavyweight PL'ers die ook tech gebruiken die vaak op 400+ zitten is dat wel weinig dan ja.

Maar bewijst maar weer eens dat je met 100+ proteine ook nog gains maakt lol.. zeker icm tech :P
Sure, maar als je praat in termen van 'optimaal', wie weet of die nou sterker/groter zou zijn. :P

quote:

[..]

Hmm, Wendler raad het wel aan. Is het bij PL niet echt nodig dan?
If not now, then when.
pi_132459511
waarom staat dit topic eigenlijk in fotografie sectie Snakey? lololol
pi_132459526
If not now, then when.
pi_132459570
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Sure, maar als je praat in termen van 'optimaal', wie weet of die nou sterker/groter zou zijn. :P

[..]

Hmm, Wendler raad het wel aan. Is het bij PL niet echt nodig dan?
Ik denk dat Dave met zijn:

935 squat, 740 deadlift, a 610 bench, and a 2,205 total.

niet mag klagen :P

Wie weet.. misschien had het nog meer gekund, maar gezien zijn injury lijst mag je hier spreken van een 8e wereldwonder haha.

Doorzettingsvermogen komt niet met proteine of zelfs niet met tech, dat komt vanuit jezelf en daar zal het meeste resultaat uitkomen :) het 100% vastbijten in iets en alles ervoor laten wijken is een karakter eigenschap wat maar een select groepje mensen heeft op deze aardkloot.
pi_132459751
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:52 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Ik denk dat Dave met zijn:

935 squat, 740 deadlift, a 610 bench, and a 2,205 total.

niet mag klagen :P

Wie weet.. misschien had het nog meer gekund, maar gezien zijn injury lijst mag je hier spreken van een 8e wereldwonder haha.

Doorzettingsvermogen komt niet met proteine of zelfs niet met tech, dat komt vanuit jezelf en daar zal het meeste resultaat uitkomen :) het 100% vastbijten in iets en alles ervoor laten wijken is een karakter eigenschap wat maar een select groepje mensen heeft op deze aardkloot.
Zieke squat. Hoe kan het dat zijn DL echter zo veel lager is?
If not now, then when.
pi_132459862
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Zieke squat. Hoe kan het dat zijn DL echter zo veel lager is?
zijn deadlift zoog heel erg.. en ging heel langzaam vooruit, en hij haat deadlifts intens.. echt heel erg intens .. het liefst trainde hij ze nooit. Hij heeft er nooit blessures op gehad.. maar hij was altijd bang om ze te doen
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:59:36 #270
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132459875
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:51 schreef dreamerbulk het volgende:
waarom staat dit topic eigenlijk in fotografie sectie Snakey? lololol
Haha, geen idee, maar ik heb het gedaan. :+

Ik zit (lig) op mn kindle. Bedtijd dus. :p
pi_132459905
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:59 schreef Snakey het volgende:

[..]

Haha, geen idee, maar ik heb het gedaan. :+

Ik zit (lig) op mn kindle. Bedtijd dus. :p
hahahah held

goodgainnight
  FOK!fotograaf woensdag 23 oktober 2013 @ 00:06:38 #272
159915 -Menn0-
MNO
pi_132460156
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 18:09 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Nee hoor, het is fijngemalen. Dus nergens last van. Drink het wel in 1 teug op zodat het niet dik kan worden.
,,/
pi_132460199
quote:

[..]

Ja plus dat als je 6000kcal eet, je sowieso toch wel een aardige hoeveelheid protein binnen krijgt. Alleen in verhouding tot de vetten en carbs is het misschien niet enorm veel.

30% protein or wat is het waar ik mensen altijd over hoor praten? Dan zou je op 6k dus 1800kcals aan protein moeten eten of 450 gram. Dat is echt tering veel.
pi_132460241
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:06 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Nee hoor, het is fijngemalen. Dus nergens last van. Drink het wel in 1 teug op zodat het niet dik kan worden.
pcies, dan wordt het pas dik in je maag...

goeie bloats :D
pi_132460443
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:59 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

zijn deadlift zoog heel erg.. en ging heel langzaam vooruit, en hij haat deadlifts intens.. echt heel erg intens .. het liefst trainde hij ze nooit. Hij heeft er nooit blessures op gehad.. maar hij was altijd bang om ze te doen
Weet je ook waarom hij bang was?
If not now, then when.
pi_132460475
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Weet je ook waarom hij bang was?
hij wist het zelf ook niet :D

ik zojuist een artikel gevonden waarin hij over deadlifts praat:

http://articles.elitefts.(...)i-hate-the-deadlift/

gast at trouwens jarenlang geen groentes, nu alles omgegooid en healthier lifestyle aangenomen.
pi_132460962
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:07 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja plus dat als je 6000kcal eet, je sowieso toch wel een aardige hoeveelheid protein binnen krijgt. Alleen in verhouding tot de vetten en carbs is het misschien niet enorm veel.

30% protein or wat is het waar ik mensen altijd over hoor praten? Dan zou je op 6k dus 1800kcals aan protein moeten eten of 450 gram. Dat is echt tering veel.
Ik krijg met 280 gram eiwitten al anacondadrollen, moet er niet aan denken als iemand 450 zou wegeten. :D
pi_132460980
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:33 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Ik krijg met 280 gram eiwitten al anacondadrollen, moet er niet aan denken als iemand 450 zou wegeten. :D
Ja maar dat is ook al aardig veel :P Hoeveel kcals eet je dan?
pi_132461113
Zit er altijd dezelfde zoetstof in Whey of verschilt dat?
pi_132461136
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:33 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja maar dat is ook al aardig veel :P Hoeveel kcals eet je dan?
2,5 liter melk
2 liter water
100g proteine + 50g oats
75g noten
300-450g (ongekookt) rijst
200-300g kip/vis/vlees
8 bammen met komkommer
250g franse vieze kwarkkots
fruit en groente naar ratio

Iets van 4500-5000 cals, 650 carbs op 193cm, 98kg en 26 jaar. Niet precies meer berekend sinds laatste update van dieet. Kom nu voornamelijk in vet aan. Niet helemaal slim als beginner, maar ik voel letterlijk alsof ik dood ga als ik op 3200-3900 cal ga zitten.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 00:42:23 #281
77130 star_gazer
pi_132461205
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 19:33 schreef Nuggets het volgende:
Update.

Ben in januari begonnen met stronglifts, ik woog 53kg en weeg nu 66/67kg. Ben nu overgestapt naar 3x5. In de zomer kleine blessure gehad met mn rechter knie waardoor ik een tijd niet heb gesquat. Ben nu weer bezig met opbouwen. Afgelopen 2 maanden heb ik geen/minimale kracht gains verder gemaakt. Wat raden jullie mij aan? Verder te gaan en simpelweg nog meer te eten (ik probeer zo'n 3000-3200kcal naar binnen te werken) of een ander schema? Zo ja, wat voor een?

Stats:
Squat 75kg (voorheen 100kg)
Bench Press 62.5kg
OHP 42.5kg
Rows 62.5kg
Deadlift 115kg
1. Goeie gains! 13 kilo erbij is niet niks :)
2. Als je stalled, zou ik eens een deload weekje proberen. Een week lang al je gewichten op 50% gooien om je lichaam goed te laten herstellen zonder te 'onttrainen' (actief herstel).
-
pi_132461325
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:39 schreef Faeroer het volgende:

[..]

2,5 liter melk
2 liter water
100g proteine + 50g oats
75g noten
200-300g kip/vis/vlees
8 bammen met komkommer

Iets van 4500-5000 cals, 650 carbs op 193cm, 98kg en 26 jaar. Niet precies meer berekend sinds laatste update van dieet. Kom nu voornamelijk in vet aan. Niet helemaal slim als beginner, maar ik voel letterlijk alsof ik dood ga als ik op 3200-3900 cal ga zitten.
Da's inderdaad aardig wat :P In vet aankomen heb ik ook heel veel gedaan als beginner, in een jaar van 70 naar 91kg gegaan, ook in de eerste maanden echt 3-4kg aangekomen, later zakte het naar een kilootje per maand ofzo. En als je minder eten niet trekt, mjah..

Alleen dat eten, het lijkt me echt een hel om bijvoorbeeld 450 gram rijst te eten. En 8 boterhammen zou ik ook echt niet trekken.
pi_132461383
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:47 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Da's inderdaad aardig wat :P In vet aankomen heb ik ook heel veel gedaan als beginner, in een jaar van 70 naar 91kg gegaan, ook in de eerste maanden echt 3-4kg aangekomen, later zakte het naar een kilootje per maand ofzo. En als je minder eten niet trekt, mjah..

Alleen dat eten, het lijkt me echt een hel om bijvoorbeeld 450 gram rijst te eten. En 8 boterhammen zou ik ook echt niet trekken.
Is het ook, maar wel verdeeld over drie maaltijden gelukkig. 450 op traindagen (lunch 150, avond 150 en na trainen 150). Bammen is meer een gewoonte tijdens het werk, gezien ik nogal een 'rare' ben met mijn bakje kip/rijst/groente in de magnetron terwijl iedereen aan de bammen met sla zit. :') Ga ik denk ik volgende week ook mee stoppen, gezien het in mijn optiek niets boeiends aan voeding geeft behalve fibres die ik al genoeg binnen krijg.
pi_132461495
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:49 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Is het ook, maar wel verdeeld over drie maaltijden gelukkig. 450 op traindagen (lunch 150, avond 150 en na trainen 150). Bammen is meer een gewoonte tijdens het werk, gezien ik nogal een 'rare' ben met mijn bakje kip/rijst/groente in de magnetron terwijl iedereen aan de bammen met sla zit. :') Ga ik denk ik volgende week ook mee stoppen, gezien het in mijn optiek niets boeiends aan voeding geeft behalve fibres die ik al genoeg binnen krijg.
Ja ik zie brood nu echt als nutteloze maaginhoud :P Vind het ook smerig dus het is extra makkelijk om het te omzeilen. Het is er wel echt ingebakken bij veel mensen, brood mee naar het werk enzo.

Laatste tijd was mijn lunch vaak iets in de richting van een halve liter volle melk, 3 eieren en 50 gram pinda's. Eerder nam ik wel twee boterhammen met kipfilet mee, maar ik vind 3 eieren een stuk lekkerder dan dat droge brood :P
pi_132461658
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:54 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja ik zie brood nu echt als nutteloze maaginhoud :P Vind het ook smerig dus het is extra makkelijk om het te omzeilen. Het is er wel echt ingebakken bij veel mensen, brood mee naar het werk enzo.

Laatste tijd was mijn lunch vaak iets in de richting van een halve liter volle melk, 3 eieren en 50 gram pinda's. Eerder nam ik wel twee boterhammen met kipfilet mee, maar ik vind 3 eieren een stuk lekkerder dan dat droge brood :P
Nu wil ik helemaal geen brood meer eten. :D
  woensdag 23 oktober 2013 @ 01:10:09 #286
77130 star_gazer
pi_132461832
quote:

[..]

Hi Pulzzar,

Welkom! Twee vraagjes:

- Wat zijn je doelen? Als je dat niet weet, zou ik ze eens op papier zetten :) Bijvoorbeeld: 10 kilo afvallen, 10 kilo bijkomen, 100 kilo bankdrukken, je piemel kunnen zien tijdens het plassen, enz. Dat soort gekkigheid. Als je concrete doelen stelt, heb je echt iets om naartoe te werken.

- Heeft je gym een squat rack? Zo niet, zoek een andere gym. De barbell squat is de basis van ieder goed beginners programma, omdat die oefening vrijwel je gehele lijf activeert.

Verder kan ik je het volgende advies geven: meten en bijhouden! Als je niet meet en bijhoudt wat je eet, wat je doet in de sportschool en hoe je lichaam erbij staat (lichaamsgewicht, vetprecentage), weet je niet of je écht goed bezig bent. Met name in het begin is het belangrijk om bijvoorbeeld je calorieën en macro's (eiwit, koolhydraten, vet) goed nauwgezet bij te houden. Veel mensen denken dat ze genoeg / goed eten, maar blijken er als ze alles op papier zetten een potje van te maken!

Na verloop van tijd ontwikkel je een goed gevoel voor wat betreft voeding en kun je het bijhouden ervan iets laten vieren, maar ik zou altijd beginnen met een goed plan.

[ Bericht 3% gewijzigd door star_gazer op 23-10-2013 01:16:14 ]
-
pi_132461841
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:16 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

hij wist het zelf ook niet :D

ik zojuist een artikel gevonden waarin hij over deadlifts praat:

http://articles.elitefts.(...)i-hate-the-deadlift/

gast at trouwens jarenlang geen groentes, nu alles omgegooid en healthier lifestyle aangenomen.
Geinig artikel.

Yeah, dat wist ik al wel. Toch knap van hem gezien het feit dat hij enkel junk at en ik in het stukje dat jij postte las dat hij ander eten 'haatte'.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:39 schreef Faeroer het volgende:

[..]

2,5 liter melk
2 liter water
100g proteine + 50g oats
75g noten
200-300g kip/vis/vlees
8 bammen met komkommer
Lol, typisch bb dieet. :P
If not now, then when.
pi_132461931
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 01:00 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Nu wil ik helemaal geen brood meer eten. :D
Ik eet nu wel brood trouwens, net twee tosti's gemaakt met kaas en bacon. Whey shake erbij en ik kan zo lekker slapen.

Panini's eet ik ook nog wel eens, stokbrood ook. Alleen normaal, bruin brood trek ik gewoon niet :P
  woensdag 23 oktober 2013 @ 01:16:43 #289
77130 star_gazer
pi_132461949
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 01:15 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik eet nu wel brood trouwens, net twee tosti's gemaakt met kaas en bacon. Whey shake erbij en ik kan zo lekker slapen.

Panini's eet ik ook nog wel eens, stokbrood ook. Alleen normaal, bruin brood trek ik gewoon niet :P
Tosti's met kaas, bacon en salami :9 Uitje erop kan ook nog wel lekker zijn.
-
pi_132461983
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 01:10 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Hi Pulzzar,

Welkom! Twee vraagjes:

- Wat zijn je doelen? Als je dat niet weet, zou ik ze eens op papier zetten :) Bijvoorbeeld: 10 kilo afvallen, 10 kilo bijkomen, 100 kilo bankdrukken, je piemel kunnen zien tijdens het plassen, enz. Dat soort gekkigheid. Als je concrete doelen stelt, heb je echt iets om naartoe te werken.

- Heeft je gym een squat rack? Zo niet, zoek een andere gym. De barbell squat is de basis van ieder goed beginners programma, omdat die oefening vrijwel je gehele lijf activeert.
Ik stond net op de weegschaal: ik weeg te zwaar. ;(

Ik denk dat ik eerst moet gaan afvallen (10 kilo). Maar ook belangrijk is dat ik leniger ga worden. Ik vold groepslessen op de sportschool (2x bootcamp) en ik merk dat mijn balans maar vooral mijn lenigheid erg slecht zijn. Ik moet mijn spieren en ik denk vooral die van mijn rug, langer maken. Doe ik er niks aan, heb ik er op latere leeftijd veel problemen aan.

Ik merk trouwens ook dat mijn gebrek aan lenigheid me beperkt bij mijn buikspieroefeningen.
pi_132462027
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 01:16 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Tosti's met kaas, bacon en salami :9 Uitje erop kan ook nog wel lekker zijn.
Salami wil ik nog wel eens proberen. Verder experimenteer ik nooit echt met tosti's, gewoon kaas + bacon. Never change a winning team.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 01:21:12 #292
77130 star_gazer
pi_132462031
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:22 schreef Sapstengel het volgende:
Welke gym heeft er nou geen barbell? Dan mag je jezelf geen sportschool noemen imo, dan ben je gewoon een cardiocentre.
Ik heb ooit 12 jaar geleden als onwetende snotneus getrained in zo'n "gym". Inderdaad geen barbells en dumbbells tot maarliefst 20kg. En ik dacht dat ik echt teeering sterk was toen ik die 20kg ging shruggen :D
-
pi_132462087
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 01:21 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik heb ooit 12 jaar geleden als onwetende snotneus getrained in zo'n "gym". Inderdaad geen barbells en dumbbells tot maarliefst 20kg. En ik dacht dat ik echt teeering sterk was toen ik die 20kg ging shruggen :D
Hier in de gym hebben ze wel barbells gelukkig en ook bumper plates. Er is alleen wel slechts een zelfgemaakt squatrack (barbell rek op aerobic benches) en de dumbbells gaan maar tot 34kg.

Maar over niet al te lange tijd toch weg daar. Kan er in ieder geval squatten, wel zonder safety bars. En het enige waar ik 34's voor gebruik is als ik puur op kracht incline db press ga doen.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 01:24:37 #294
77130 star_gazer
pi_132462091
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:43 schreef dreamerbulk het volgende:
For dinner you're gonna order an extra-large pizza with everything on it. Literally everything. If you don't like sardines, don't put 'em on, but anything else that you like you have to load it on there. After you pay the delivery guy, I want you to take the pie to your coffee table, open that fucker up, and grab a bottle of oil. It can be olive oil, canola oil, whatever. Anything but motor oil. And I want you to pour that shit over the pie until half of the bottle is gone. Just soak the shit out of it."
quote:
"For lunch you're gonna eat Chinese food. Now I don't want you eating that crappy stuff. You wanna get the stuff with MSG. None of that non-MSG bullshit. I don't care what you eat but you have to sit down and eat for at least 45 minutes straight. You can't let go of the fork. Eat until your eyes swell up and become slits and you start to look like the woman behind the counter."
_O- _O-
-
pi_132462109
Mooi ook dat je per se dat met MSG moet hebben :D . Inb4 hippies met hun conspiracy verhalen over E621.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 01:28:38 #296
77130 star_gazer
pi_132462150
T-Nation mag trouwens de site weleens gaan updaten. Wat een tering lelijke website is dat toch.
-
pi_132462155
Mooi ook dat Dave Tate zo een succesvolle business heeft opgezet.
If not now, then when.
pi_132462183
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 01:28 schreef star_gazer het volgende:
T-Nation mag trouwens de site weleens gaan updaten. Wat een tering lelijke website is dat toch.
Mijn aan m'n ogen van dat kleurenschema, moet altijd de kleuren inverten als ik daar iets lees.

Mooie quote ook

quote:
I tried to bulk clean with more chicken and rice and I was eating close to 6,000 calories per day. Doing that clean was a bitch. It was almost impossible. I could do it for one day but then it'd drop off to 3000 calories for the next two. So I had to add junk food until the only healthy thing I had left was the lettuce on my Big Mac.
pi_132462342
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 01:30 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Mijn aan m'n ogen van dat kleurenschema, moet altijd de kleuren inverten als ik daar iets lees.

Mooie quote ook

[..]

Inderdaad, helemaal kut als je daarna weer switcht naar 'n site met lichte kleuren.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 01:51:21 #300
77130 star_gazer
pi_132462560
Godver zeg. Ik heb echt zware pijn in m'n onderarmen van 5x10 deadlifts eergister :') Double overhand grip FTW.
-
  woensdag 23 oktober 2013 @ 01:51:35 #301
77130 star_gazer
pi_132462566
Dicht
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')