Cornflakes, havermout, etcquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:03 schreef Basxt het volgende:
[..]
Kan ik hier denken aan cornflakes met melk?![]()
Thanks
mooi! dat gaat er wel in.quote:
Oh ja dat is wel slim inderdaad niet iedere keer standaard bp knallen. Andere vormen doe ik normaal alleen op borst/trips dag.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:43 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Vaker bench wordt zeker vaak gedaan door mensen.
Je zou ook 1 dag max effort normal grip kunnen doen, 1 dag small grip, en 1 dag incline bijv
Klopt, alleen ik vind de structuur dan niet lekker. Ik neem het liever apart van elkaar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:12 schreef star_gazer het volgende:
TiP: gooi ~50g fijngemalen havermout in je whey shake. Klok klok klok en het is weg en je pakt toch weer mooi wat kwaliteits carbs
Wat is het volume van jouw whey shakes? Die van mijn ongeveer halve liter en lijkt mij redelijk dikke drap worden als je daar nog 50g oats in gaat gooien. Heb het niet geprobeerd, maar lijkt mij niet heel lekker.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:12 schreef star_gazer het volgende:
TiP: gooi ~50g fijngemalen havermout in je whey shake. Klok klok klok en het is weg en je pakt toch weer mooi wat kwaliteits carbs
Ik gebruik fijngemalen oats. Dat blijf redelijk in suspensiequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:14 schreef ssebass het volgende:
[..]
Wat is het volume van jouw whey shakes? Die van mijn ongeveer halve liter en lijkt mij redelijk dikke drap worden als je daar nog 50g oats in gaat gooien. Heb het niet geprobeerd, maar lijkt mij niet heel lekker.
Serge Nubret.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:16 schreef star_gazer het volgende:
Wie is dit dan? Die schouders
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
Volgens http://www.1percentedge.com/ifcalc/quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:16 schreef Questular het volgende:
[..]
Een normale dag in mn Food Diary is
3100 Kcal
95 fat
416 carbs
175 prot
Wow.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:16 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:21 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Serge Nubret.The Black Panther. http://en.wikipedia.org/wiki/Serge_NubretSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las toevallig een week of wat geleden over hem in een 'In Memory'.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:21 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Serge Nubret.Thanks. Blijkt dus een tijdje Arnold's rivaal geweest te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Ik ben echt belachelijk verslaafd aan Cruesli Balans.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:05 schreef Basxt het volgende:
[..]
mooi! dat gaat er wel in.
Cruesley ook?
Ik denk dat er bij die Serge andere substanties in zitten. En dan heb ik het niet over een dagelijkse run 'n weetabix.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:34 schreef ssebass het volgende:
Zo wil ik ook wel oud worden. Er is nog hoop. Binnenkort 30 dus dan gaan dit soort dingen in je hoofd zitten
Reken maar dat 'ie stijf staat van de juice. Met 60 jaar is natuurlijke testosteron echt niet hoog genoeg om zoiets in stand te houden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:34 schreef ssebass het volgende:
Zo wil ik ook wel oud worden. Er is nog hoop. Binnenkort 30 dus dan gaan dit soort dingen in je hoofd zitten
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij die Serge andere substanties in zitten. En dan heb ik het niet over een dagelijkse run 'n weetabix.
Ach ik ga wel aan de synthol hoef ik ook niet meer te trainen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:44 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Reken maar dat 'ie stijf staat van de juice. Met 60 jaar is natuurlijke testosteron echt niet hoog genoeg om zoiets in stand te houden.
Zwarte bulk piet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:16 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:48 schreef Questular het volgende:
Is er een alternatief voor Powerclean ?
Als ik oud word ga ik misschien ook wel een de juice. Niet in extreme hoeveelheden maar wel om te compenseren (en eventueel iets overcompenseren) voor de onvermijdelijke daling van mijn testosteronspiegels. Zie het als HRT.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:44 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Reken maar dat 'ie stijf staat van de juice. Met 60 jaar is natuurlijke testosteron echt niet hoog genoeg om zoiets in stand te houden.
Dit. Ik sta er ook wel voor open. Misschien dat ik zelfs over een jaar of twee / drie wel een kuur probeer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als ik oud word ga ik misschien ook wel een de juice. Niet in extreme hoeveelheden maar wel om te compenseren (en eventueel iets overcompenseren) voor de onvermijdelijke daling van mijn testosteronspiegels. Zie het als HRT.
Maar ik zie dan wel hoe ik erover denk.
StraatSoldaat is verdwenen man, misschien een fatale abces op zijn glute ontwikkeld?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:00 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dit. Ik sta er ook wel voor open. Misschien dat ik zelfs over een jaar of twee / drie wel een kuur probeer.
Over juice gesproken, hoe is het met onze kuurkoning straatsoldaat?
Ik krijg verdomme epilepsie van die avatar van jouquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
StraatSoldaat is verdwenen man, misschien een fatale abces op zijn glute ontwikkeld?
Ik begin m'n dag zelfs altijd met 100g havermout + wheyquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:12 schreef star_gazer het volgende:
Sergequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:33 schreef Verbosity het volgende:
Dit is hem op 65 jarige leeftijd.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |