Ja ik ga het straks eens even halen, lekker vroeg slapen voor meer gains. Hoofdpijn kreeg ik gisteren ook ineens na het deadliften maar het verdween wel ff later.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 04:56 schreef star_gazer het volgende:
Melatonin proberen?
Deadlifts zijn echt een aanslag op je CNS. Ik krijg zelf altijd koppijn na het deadliften.
Zelf doe ik sinds kort 3x per week braaf core naast al mijn compounds.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:30 schreef jeurse04 het volgende:
Zijn jullie er het mee eens dat zolang je elke week minimaal 1x squat en deadlift dat abs isoleren niet nodig is? Ik heb echt een hekel aan buik isoleren en doe het dan ook bijna nooit.
Ja het is mistig. Maar daar heb je bij het squatten in een gym weinig last vanquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Valt er nog een beetje te trainen Star? Als ik zo op het nieuws keek was het behoorlijk mistig bij je...
Vaker bench wordt zeker vaak gedaan door mensen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:36 schreef ssebass het volgende:
Ik merk trouwens dat bepaalde spieren sneller herstellen dan andere. Denk er dus aan om de een vaker te pakken dan de andere. BP herstel ik snel van waar ik bij squat een kleine week nodig heb. Wil dus bijv BP 3x per week doen en squat 1x. Zie zelden dit soort schema's. Lijkt mij best logisch om het zo aan te pakken. Iemand dit wel eens gedaan?
TVA pak je vooral met planks. Is dat wat jij doet?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:43 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Zelf doe ik sinds kort 3x per week braaf core naast al mijn compounds.
Voelt een stuk veiliger voor mijn ruggengraat(tijdens de heavy lifts) met de gedachte dat ik de voorkant van mijn core ook stevig aanpak.
Het zijn niet de blokjes aan de voorkant die er alleen toe doen, maar meer de transversus abdominis(heb ik dat goed?)/ de binnenste laag van je core. Daarvoor doe ik buik.
Jep, weighted planks en ik doe ook weighted ab rollers.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:44 schreef star_gazer het volgende:
[..]
TVA pak je vooral met planks. Is dat wat jij doet?
Weighted planks? Is dat bijvoorbeeld een minuut met zoveel mogelijk gewicht op je rug?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Jep, weighted planks en ik doe ook weighted ab rollers.
Ja ik deed eerder bodyweight planks, maar na verloop van tijd moet ik die te lang doen voordat de burn komt, 20kg schijf biedt uitkomst in dit gevalquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:51 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Weighted planks? Is dat bijvoorbeeld een minuut met zoveel mogelijk gewicht op je rug?
Ik heb begrepen dat stomach vacuums ook goed werken trouwens.
Alle powerlifters die ik heb gelezen over core training raden het allemaal ten sterkste aan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:43 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Zelf doe ik sinds kort 3x per week braaf core naast al mijn compounds.
Voelt een stuk veiliger voor mijn ruggengraat(tijdens de heavy lifts) met de gedachte dat ik de voorkant van mijn core ook stevig aanpak.
Het zijn niet de blokjes aan de voorkant die er alleen toe doen, maar meer de transversus abdominis(heb ik dat goed?)/ de binnenste laag van je core. Daarvoor doe ik buik.
Precies, het is toch eigenlijk je natuur eigen "weightlifting belt"quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Alle powerlifters die ik heb gelezen over core training raden het allemaal ten sterkste aan.
Bolton kwam met de volgende. Ben de naam even vergeten, maar het gaat als volgt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Jep, weighted planks en ik doe ook weighted ab rollers.
en ik wil ook nog een oefening doen die ik babyslayer zag doen, op je rug liggen , dumbell op je buik zetten en dan wegdrukken met je buik(dus buik uitzetten telkens)
dat klinkt idd als sterven jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bolton kwam met de volgende. Ben de naam even vergeten, maar het gaat als volgt.
Plat op je rug met je benen ook plat op de grond je bovenlijf omhoog brengen. Uiteraard zijn we topzwaar dus je hebt iemand nodig die je benen op de grond houdt, of je moet je voeten ergens onder steken. Je bovenlijf moet dus strak blijven bij het omhoog komen.
Daarbij: ipv dat je uitademt bij het naar boven komen adem je in! Zo diep mogelijk, en je ademt weer uit als je naar beneden gaat.
Ik ga al kapot bij de gedachte.
oh nee hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:00 schreef star_gazer het volgende:
Ben ik nou echt de enige die eerst uitgebreid gaat zitten schijten alvorens het squatrack in te gaan?
3x8 reps kringspier. Goed voor de hypertrophyquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:07 schreef seto het volgende:
Gewoon inhouden, blijft je core lekker strak
Nope.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:00 schreef star_gazer het volgende:
Ben ik nou echt de enige die eerst uitgebreid gaat zitten schijten alvorens het squatrack in te gaan?
We hebben bij ons in de gym één barbell die ook zo ruig is uitgevoerd. Als ik dat ding gebruik met squatten is de dag erna heel mijn nek schraalquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:33 schreef Faeroer het volgende:
Vandaag eindelijk mijn nieuwe barbell binnen! De UPS gozer zei aan de deur "is wel een beetje zwaar".
Ziet er heerlijk uit, veel beter dan mijn oude barbell met z'n handverslindende haaientanden als knurl plekken. Morgen maar even uitproberen.
zelfdequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:00 schreef star_gazer het volgende:
Ben ik nou echt de enige die eerst uitgebreid gaat zitten schijten alvorens het squatrack in te gaan? Iedere keer als ik met iemand ben, staan ze al in de gym met grote ogen op me te wachten "WAAR BLEEF JIJ DAN?!?". Eerst schijten, dan squatten; voorkomt ongelukken lijkt me zo
Kan ik hier denken aan cornflakes met melk?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:13 schreef Verbosity het volgende:
Volle melk? Not even once?
Het makkelijkste om geen gezeur te krijgen als je thuis woont en toch extra calorieën+eiwitten binnen wil krijgen is melk of kwark. Daarnaast voor meer calorieën en vetten kan je noten eten. Dit zijn zo'n beetje de makkelijkste opties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |