Je eet als een wijf, no offence intended. Geen idee wat je doel is, maar als je wilt groeien moet je meer gaan eten. Crackers met kaas en een kleine gehaktbal met broodjes? Wat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:28 schreef Basxt het volgende:
Ben nu bijna 17, weeg 60 kg, 1m 76
Ik ben van 67 kg naar 60 gegaan sinds de start van mij opleiding
Wat raden jullie mij aan om te eten? Ik kán mij niet aan een schema houden van een dieet of iets dergelijken.
Wat ik nu probeer elke dag te eten, in de ochtend 2 broodjes middag 1 bolletje grillworst, een blikje cola of redbull (graag advies of dit wel of niet kan) Avond eten, meestal gehaktbal en elke dag wel aardappelen. Denk aan matige porties niet te veel niet te weinig. En rond 10 uur neem ik elke avond crackers met kaas erop. Stuk of 5/6. Beschuit soms ook met kaas.
verder heb ik altijd een cola fles gevuld met water naast mij staan en dat drink ik ook als ik dorst heb. geen cola oid. Vroeger wel maar dat wil ik gewoon niet meer doen.
Ik probeer elke week zeker 3 stukken appel te nemen
Ik doe sind's m'n 7/8 ste turnen, nu helaas niet meer 9 uur in de week wegens school en tijdgebrek. dus nog maar 3 uur nu.
Ik heb aardig wat spiermassa, ik ben op zich best krachtig, ik kan bijv "heffen" op klosjes naar handstand vanuit een hoeksteun, dit ook in de ringen. Breedtehang gaat mij nog iets te ver haha
Brengt verder geen waarde toe aan mijn post maar goed.
bedankt
Die quote komt letterlijk van een PT in onze gymquote:
Lunges zijn ook echt tering zwaar trouwens. Ben na iedere set goed buiten ademquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lunges zijn altijd goed.![]()
Is het je nog gelukt om 3x p.w. armen in je schema te krijgen?
Kort is meer quadriceps en lang uitstappen is meer glutes en hammies ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Lunges zijn ook echt tering zwaar trouwens. Ben na iedere set goed buiten ademLange lunges zijn toch het beste voor het trainen van de glutes en hams?
Armen ben ik nog mee aan het puzzelen.
I know, maar dacht dat je een squat,deadlift,bp dag had i.p.v. 3x per week armenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:22 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Die quote komt letterlijk van een PT in onze gym
Daarom, en inderdaad ook goede cardio hehe. Geen idee, maar zo te zien heeft Verbo je vraag al beantwoord.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Lunges zijn ook echt tering zwaar trouwens. Ben na iedere set goed buiten ademLange lunges zijn toch het beste voor het trainen van de glutes en hams?
Armen ben ik nog mee aan het puzzelen.
Doe ik ook. Ik probeer armen als assists erbij te pakkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:29 schreef Verbosity het volgende:
[..]
I know, maar dacht dat je een squat,deadlift,bp dag had i.p.v. 3x per week armen
Ik ben net begonnen met dit programma dus wil het even simpel houdenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:52 schreef Verbosity het volgende:
Maar vanwaar dat je de focus wil leggen op de main compounds en geen assistentie zoals sumo deadlift/goodmorning/defecit deadlifts of pause squats/front squat/powerclean? En met de armen probeer inderdaad eens wat anders dus de 20 reps.
Donderdag triceps zwaar pakken lijkt me niet zo handig. Vrijdag staat de overhead press op het programma en als er iets kut is, is het pressen met triceps die een dag eerder tot pulp getrained zijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zou op dinsdag en donderdag het volgende toevoegen:
ez-curls 4 x 12-15 / 30 sec rest en dan naar tricep rope pushdown
triceps rope pusdown 4 x 12-15 / 60 sec rest en weer repeaten
Echt fucking strict en langzaam op de exentric.
Als je extra dedicated bent op de zaterdag ook nog armen doen.Indien ze dan nog niet groeien gewoon synthol erin spuiten, srs. Ze moeten groeien.
Dan doe je het op de dinsdag, vrijdag en zondag. Easy.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 03:03 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Donderdag triceps zwaar pakken lijkt me niet zo handig. Vrijdag staat de overhead press op het programma en als er iets kut is, is het pressen met triceps die een dag eerder tot pulp getrained zijnZit er eerder aan te denken op dinsdag high rep close grips toe te voegen en op donderdag na mijn curls met een licht gewicht de biceps kapot te 21en.
Hmm.. De vrijdag is geen slecht idee. Zet het voorlopg even als "armen: kapot" in m'n schema. Lekker voor het weekend de boel tot moes pompenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 03:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan doe je het op de dinsdag, vrijdag en zondag. Easy.
Ik zou het gewoon noteren zoals ik het getypt heb.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 03:20 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Hmm.. De vrijdag is geen slecht idee. Zet het voorlopg even als "armen: kapot" in m'n schema. Lekker voor het weekend de boel tot moes pompen
Heb je op zich wel gelijk in jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 03:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon noteren zoals ik het getypt heb.'Armen: kapot' is niet echt een specifiek doel.
Die armen moeten groeien!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 03:29 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Heb je op zich wel gelijk in ja
jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 03:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die armen moeten groeien! [ afbeelding ]
Ikzelf zou in jouw geval 3x p.w. mijn circuit runnen, maar het is geheel aan jou uiteraard.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 03:39 schreef star_gazer het volgende:
[..]
ja
Wellicht een idee om met twee rep ranges te trainen? Bijv dinsdag en donderdag 3x8-12 en vrijdag dat circuit van jou?
Valt er nog een beetje te trainen Star? Als ik zo op het nieuws keek was het behoorlijk mistig bij je...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 04:56 schreef star_gazer het volgende:
Melatonin proberen?
Deadlifts zijn echt een aanslag op je CNS. Ik krijg zelf altijd koppijn na het deadliften.
op hoeveel zit je nu?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:13 schreef Questular het volgende:
1,85mtr hier en 105 kg nu wil ik wat zakken in gewicht. Hoe bereken/weet ik hoe mn kcal intake moet zijn en in welke marco verhouding?
thxquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:44 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.1percentedge.com/ifcalc/
Kijk of je alles goed invult en niet opeens op 4000 kcal uitkomt en dat blindelings opvolgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |