Doe ik ook. Ik probeer armen als assists erbij te pakkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:29 schreef Verbosity het volgende:
[..]
I know, maar dacht dat je een squat,deadlift,bp dag had i.p.v. 3x per week armen
Ik ben net begonnen met dit programma dus wil het even simpel houdenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:52 schreef Verbosity het volgende:
Maar vanwaar dat je de focus wil leggen op de main compounds en geen assistentie zoals sumo deadlift/goodmorning/defecit deadlifts of pause squats/front squat/powerclean? En met de armen probeer inderdaad eens wat anders dus de 20 reps.
Donderdag triceps zwaar pakken lijkt me niet zo handig. Vrijdag staat de overhead press op het programma en als er iets kut is, is het pressen met triceps die een dag eerder tot pulp getrained zijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zou op dinsdag en donderdag het volgende toevoegen:
ez-curls 4 x 12-15 / 30 sec rest en dan naar tricep rope pushdown
triceps rope pusdown 4 x 12-15 / 60 sec rest en weer repeaten
Echt fucking strict en langzaam op de exentric.
Als je extra dedicated bent op de zaterdag ook nog armen doen.Indien ze dan nog niet groeien gewoon synthol erin spuiten, srs. Ze moeten groeien.
Dan doe je het op de dinsdag, vrijdag en zondag. Easy.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 03:03 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Donderdag triceps zwaar pakken lijkt me niet zo handig. Vrijdag staat de overhead press op het programma en als er iets kut is, is het pressen met triceps die een dag eerder tot pulp getrained zijnZit er eerder aan te denken op dinsdag high rep close grips toe te voegen en op donderdag na mijn curls met een licht gewicht de biceps kapot te 21en.
Hmm.. De vrijdag is geen slecht idee. Zet het voorlopg even als "armen: kapot" in m'n schema. Lekker voor het weekend de boel tot moes pompenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 03:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan doe je het op de dinsdag, vrijdag en zondag. Easy.
Ik zou het gewoon noteren zoals ik het getypt heb.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 03:20 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Hmm.. De vrijdag is geen slecht idee. Zet het voorlopg even als "armen: kapot" in m'n schema. Lekker voor het weekend de boel tot moes pompen
Heb je op zich wel gelijk in jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 03:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon noteren zoals ik het getypt heb.'Armen: kapot' is niet echt een specifiek doel.
Die armen moeten groeien!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 03:29 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Heb je op zich wel gelijk in ja
jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 03:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die armen moeten groeien! [ afbeelding ]
Ikzelf zou in jouw geval 3x p.w. mijn circuit runnen, maar het is geheel aan jou uiteraard.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 03:39 schreef star_gazer het volgende:
[..]
ja
Wellicht een idee om met twee rep ranges te trainen? Bijv dinsdag en donderdag 3x8-12 en vrijdag dat circuit van jou?
Valt er nog een beetje te trainen Star? Als ik zo op het nieuws keek was het behoorlijk mistig bij je...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 04:56 schreef star_gazer het volgende:
Melatonin proberen?
Deadlifts zijn echt een aanslag op je CNS. Ik krijg zelf altijd koppijn na het deadliften.
op hoeveel zit je nu?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:13 schreef Questular het volgende:
1,85mtr hier en 105 kg nu wil ik wat zakken in gewicht. Hoe bereken/weet ik hoe mn kcal intake moet zijn en in welke marco verhouding?
thxquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:44 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.1percentedge.com/ifcalc/
Kijk of je alles goed invult en niet opeens op 4000 kcal uitkomt en dat blindelings opvolgt.
huh? Dat is wel erg weinig... is dat waarop je niet meer zwaarder wordt? of is dat al in de cut?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:16 schreef Questular het volgende:
[..]
Een normale dag in mn Food Diary is
3100 Kcal
95 fat
416 carbs
175 prot
Dat is wat ik nu binnenkrijg en waar ik me vanaf vraag of die goed is om in vet% achteruit te gaan maar mn macro's wel binnenkrijgquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
huh? Dat is wel erg weinig... is dat waarop je niet meer zwaarder wordt? of is dat al in de cut?
Denk dat je een aardig eind komt door wat carbs te schrappen, misschien wat meer eiwitten. Ik hou er zelf van om rond de 1g/lbs aan te houden, bij jou zou je dan op 200-230 uitkomen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:19 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat is wat ik nu binnenkrijg en waar ik me vanaf vraag of die goed is om in vet% achteruit te gaan maar mn macro's wel binnenkrijgIk heb 10 jaar gebulkt om het zo te zeggen, en sinds het sporten van 96 kilo naar 105 kilo gegaan met een daling in vet% maar het mag nog wat lager
doe buikspieren alleen als ik merk dat mijn squat er door stilstaat. Of het voldoende is weet ik niet. buik zuigt en ik heb niet het idee dat ik iets mis.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:30 schreef jeurse04 het volgende:
Zijn jullie er het mee eens dat zolang je elke week minimaal 1x squat en deadlift dat abs isoleren niet nodig is? Ik heb echt een hekel aan buik isoleren en doe het dan ook bijna nooit.
Ja ik ga het straks eens even halen, lekker vroeg slapen voor meer gains. Hoofdpijn kreeg ik gisteren ook ineens na het deadliften maar het verdween wel ff later.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 04:56 schreef star_gazer het volgende:
Melatonin proberen?
Deadlifts zijn echt een aanslag op je CNS. Ik krijg zelf altijd koppijn na het deadliften.
Zelf doe ik sinds kort 3x per week braaf core naast al mijn compounds.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:30 schreef jeurse04 het volgende:
Zijn jullie er het mee eens dat zolang je elke week minimaal 1x squat en deadlift dat abs isoleren niet nodig is? Ik heb echt een hekel aan buik isoleren en doe het dan ook bijna nooit.
Ja het is mistig. Maar daar heb je bij het squatten in een gym weinig last vanquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Valt er nog een beetje te trainen Star? Als ik zo op het nieuws keek was het behoorlijk mistig bij je...
Vaker bench wordt zeker vaak gedaan door mensen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:36 schreef ssebass het volgende:
Ik merk trouwens dat bepaalde spieren sneller herstellen dan andere. Denk er dus aan om de een vaker te pakken dan de andere. BP herstel ik snel van waar ik bij squat een kleine week nodig heb. Wil dus bijv BP 3x per week doen en squat 1x. Zie zelden dit soort schema's. Lijkt mij best logisch om het zo aan te pakken. Iemand dit wel eens gedaan?
TVA pak je vooral met planks. Is dat wat jij doet?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:43 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Zelf doe ik sinds kort 3x per week braaf core naast al mijn compounds.
Voelt een stuk veiliger voor mijn ruggengraat(tijdens de heavy lifts) met de gedachte dat ik de voorkant van mijn core ook stevig aanpak.
Het zijn niet de blokjes aan de voorkant die er alleen toe doen, maar meer de transversus abdominis(heb ik dat goed?)/ de binnenste laag van je core. Daarvoor doe ik buik.
Jep, weighted planks en ik doe ook weighted ab rollers.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:44 schreef star_gazer het volgende:
[..]
TVA pak je vooral met planks. Is dat wat jij doet?
Weighted planks? Is dat bijvoorbeeld een minuut met zoveel mogelijk gewicht op je rug?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Jep, weighted planks en ik doe ook weighted ab rollers.
Ja ik deed eerder bodyweight planks, maar na verloop van tijd moet ik die te lang doen voordat de burn komt, 20kg schijf biedt uitkomst in dit gevalquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:51 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Weighted planks? Is dat bijvoorbeeld een minuut met zoveel mogelijk gewicht op je rug?
Ik heb begrepen dat stomach vacuums ook goed werken trouwens.
Alle powerlifters die ik heb gelezen over core training raden het allemaal ten sterkste aan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:43 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Zelf doe ik sinds kort 3x per week braaf core naast al mijn compounds.
Voelt een stuk veiliger voor mijn ruggengraat(tijdens de heavy lifts) met de gedachte dat ik de voorkant van mijn core ook stevig aanpak.
Het zijn niet de blokjes aan de voorkant die er alleen toe doen, maar meer de transversus abdominis(heb ik dat goed?)/ de binnenste laag van je core. Daarvoor doe ik buik.
Precies, het is toch eigenlijk je natuur eigen "weightlifting belt"quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Alle powerlifters die ik heb gelezen over core training raden het allemaal ten sterkste aan.
Bolton kwam met de volgende. Ben de naam even vergeten, maar het gaat als volgt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Jep, weighted planks en ik doe ook weighted ab rollers.
en ik wil ook nog een oefening doen die ik babyslayer zag doen, op je rug liggen , dumbell op je buik zetten en dan wegdrukken met je buik(dus buik uitzetten telkens)
dat klinkt idd als sterven jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bolton kwam met de volgende. Ben de naam even vergeten, maar het gaat als volgt.
Plat op je rug met je benen ook plat op de grond je bovenlijf omhoog brengen. Uiteraard zijn we topzwaar dus je hebt iemand nodig die je benen op de grond houdt, of je moet je voeten ergens onder steken. Je bovenlijf moet dus strak blijven bij het omhoog komen.
Daarbij: ipv dat je uitademt bij het naar boven komen adem je in! Zo diep mogelijk, en je ademt weer uit als je naar beneden gaat.
Ik ga al kapot bij de gedachte.
oh nee hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:00 schreef star_gazer het volgende:
Ben ik nou echt de enige die eerst uitgebreid gaat zitten schijten alvorens het squatrack in te gaan?
3x8 reps kringspier. Goed voor de hypertrophyquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:07 schreef seto het volgende:
Gewoon inhouden, blijft je core lekker strak
Nope.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:00 schreef star_gazer het volgende:
Ben ik nou echt de enige die eerst uitgebreid gaat zitten schijten alvorens het squatrack in te gaan?
We hebben bij ons in de gym één barbell die ook zo ruig is uitgevoerd. Als ik dat ding gebruik met squatten is de dag erna heel mijn nek schraalquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:33 schreef Faeroer het volgende:
Vandaag eindelijk mijn nieuwe barbell binnen! De UPS gozer zei aan de deur "is wel een beetje zwaar".
Ziet er heerlijk uit, veel beter dan mijn oude barbell met z'n handverslindende haaientanden als knurl plekken. Morgen maar even uitproberen.
zelfdequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:00 schreef star_gazer het volgende:
Ben ik nou echt de enige die eerst uitgebreid gaat zitten schijten alvorens het squatrack in te gaan? Iedere keer als ik met iemand ben, staan ze al in de gym met grote ogen op me te wachten "WAAR BLEEF JIJ DAN?!?". Eerst schijten, dan squatten; voorkomt ongelukken lijkt me zo
Kan ik hier denken aan cornflakes met melk?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:13 schreef Verbosity het volgende:
Volle melk? Not even once?
Het makkelijkste om geen gezeur te krijgen als je thuis woont en toch extra calorieën+eiwitten binnen wil krijgen is melk of kwark. Daarnaast voor meer calorieën en vetten kan je noten eten. Dit zijn zo'n beetje de makkelijkste opties.
Cornflakes, havermout, etcquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:03 schreef Basxt het volgende:
[..]
Kan ik hier denken aan cornflakes met melk?![]()
Thanks
mooi! dat gaat er wel in.quote:
Oh ja dat is wel slim inderdaad niet iedere keer standaard bp knallen. Andere vormen doe ik normaal alleen op borst/trips dag.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:43 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Vaker bench wordt zeker vaak gedaan door mensen.
Je zou ook 1 dag max effort normal grip kunnen doen, 1 dag small grip, en 1 dag incline bijv
Klopt, alleen ik vind de structuur dan niet lekker. Ik neem het liever apart van elkaar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:12 schreef star_gazer het volgende:
TiP: gooi ~50g fijngemalen havermout in je whey shake. Klok klok klok en het is weg en je pakt toch weer mooi wat kwaliteits carbs
Wat is het volume van jouw whey shakes? Die van mijn ongeveer halve liter en lijkt mij redelijk dikke drap worden als je daar nog 50g oats in gaat gooien. Heb het niet geprobeerd, maar lijkt mij niet heel lekker.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:12 schreef star_gazer het volgende:
TiP: gooi ~50g fijngemalen havermout in je whey shake. Klok klok klok en het is weg en je pakt toch weer mooi wat kwaliteits carbs
Ik gebruik fijngemalen oats. Dat blijf redelijk in suspensiequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:14 schreef ssebass het volgende:
[..]
Wat is het volume van jouw whey shakes? Die van mijn ongeveer halve liter en lijkt mij redelijk dikke drap worden als je daar nog 50g oats in gaat gooien. Heb het niet geprobeerd, maar lijkt mij niet heel lekker.
Serge Nubret.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:16 schreef star_gazer het volgende:
Wie is dit dan? Die schouders
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
Volgens http://www.1percentedge.com/ifcalc/quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:16 schreef Questular het volgende:
[..]
Een normale dag in mn Food Diary is
3100 Kcal
95 fat
416 carbs
175 prot
Wow.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:16 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:21 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Serge Nubret.The Black Panther. http://en.wikipedia.org/wiki/Serge_NubretSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las toevallig een week of wat geleden over hem in een 'In Memory'.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:21 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Serge Nubret.Thanks. Blijkt dus een tijdje Arnold's rivaal geweest te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Ik ben echt belachelijk verslaafd aan Cruesli Balans.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:05 schreef Basxt het volgende:
[..]
mooi! dat gaat er wel in.
Cruesley ook?
Ik denk dat er bij die Serge andere substanties in zitten. En dan heb ik het niet over een dagelijkse run 'n weetabix.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:34 schreef ssebass het volgende:
Zo wil ik ook wel oud worden. Er is nog hoop. Binnenkort 30 dus dan gaan dit soort dingen in je hoofd zitten
Reken maar dat 'ie stijf staat van de juice. Met 60 jaar is natuurlijke testosteron echt niet hoog genoeg om zoiets in stand te houden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:34 schreef ssebass het volgende:
Zo wil ik ook wel oud worden. Er is nog hoop. Binnenkort 30 dus dan gaan dit soort dingen in je hoofd zitten
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij die Serge andere substanties in zitten. En dan heb ik het niet over een dagelijkse run 'n weetabix.
Ach ik ga wel aan de synthol hoef ik ook niet meer te trainen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:44 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Reken maar dat 'ie stijf staat van de juice. Met 60 jaar is natuurlijke testosteron echt niet hoog genoeg om zoiets in stand te houden.
Zwarte bulk piet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:16 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:48 schreef Questular het volgende:
Is er een alternatief voor Powerclean ?
Als ik oud word ga ik misschien ook wel een de juice. Niet in extreme hoeveelheden maar wel om te compenseren (en eventueel iets overcompenseren) voor de onvermijdelijke daling van mijn testosteronspiegels. Zie het als HRT.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:44 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Reken maar dat 'ie stijf staat van de juice. Met 60 jaar is natuurlijke testosteron echt niet hoog genoeg om zoiets in stand te houden.
Dit. Ik sta er ook wel voor open. Misschien dat ik zelfs over een jaar of twee / drie wel een kuur probeer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als ik oud word ga ik misschien ook wel een de juice. Niet in extreme hoeveelheden maar wel om te compenseren (en eventueel iets overcompenseren) voor de onvermijdelijke daling van mijn testosteronspiegels. Zie het als HRT.
Maar ik zie dan wel hoe ik erover denk.
StraatSoldaat is verdwenen man, misschien een fatale abces op zijn glute ontwikkeld?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:00 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dit. Ik sta er ook wel voor open. Misschien dat ik zelfs over een jaar of twee / drie wel een kuur probeer.
Over juice gesproken, hoe is het met onze kuurkoning straatsoldaat?
Ik krijg verdomme epilepsie van die avatar van jouquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
StraatSoldaat is verdwenen man, misschien een fatale abces op zijn glute ontwikkeld?
Ik begin m'n dag zelfs altijd met 100g havermout + wheyquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:12 schreef star_gazer het volgende:
Sergequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:33 schreef Verbosity het volgende:
Dit is hem op 65 jarige leeftijd.
[ afbeelding ]
Heb je daar niet 2 liter melk voor nodig om dat weg te krijgen? Wordt ontzettend dik hier als ik meer dan 50g erin gooi. Lijkt net koude kots.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik begin m'n dag zelfs altijd met 100g havermout + whey
lol serieus?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Heb je daar niet 2 liter melk voor nodig om dat weg te krijgen? Wordt ontzettend dik hier als ik meer dan 50g erin gooi. Lijkt net koude kots.
Misschien mijn blender maar is met pensioen laten gaan dan. Zou wel eenvoudig zijn om de calo's naar binnen te werken zo.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:23 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lol serieus?
Hier gooi ik 150 gram fijngemalen mout, 100 gram whey in ongeveer een liter melk .. 60 seconden drinktijd
Whut? Waar laat jij dit blenden? CERN?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:23 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lol serieus?
Hier gooi ik 150 gram fijngemalen mout, 100 gram whey in ongeveer een liter melk .. 60 seconden drinktijd
DYI, I guess.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:35 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Whut? Waar laat jij dit blenden? CERN?
Je bent nooit te oud om ergens aan te beginnen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:30 schreef Pulzzar het volgende:
Hallo
Ik ben 33. Mijn belangrijkste vraag is eigenlijk of ik inmiddels niet te oud ben om te gaan 'builden'.
Nee. Gewoon doen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:30 schreef Pulzzar het volgende:
Hallo
Ik ben 33. Mijn belangrijkste vraag is eigenlijk of ik inmiddels niet te oud ben om te gaan 'builden'.
Ik ben begonnen op mijn 34e. Ja, het gaat minder had dan als je 18 zou zijn, maar hey: je doet het toch voor jezef, omdat je het leuk vindt en/of gezond bezig wil zijn?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:30 schreef Pulzzar het volgende:
Hallo
Die hele epilepsie-UI-hype zorgt ervoor dat ik nauwelijks nog op mijn werk durf te fokken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:23 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik krijg verdomme epilepsie van die avatar van jou
Dat klinkt redelijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om ergens aan te beginnen.
Begin met Starting Strength. Als beginner niet klooien met schema's van trainers. 3 keer in de week, gefocust op kracht. Staat allemaal in de OP, dus succes ermee!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:40 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dat klinkt redelijk
Maar ik ging op mijn 17e voor het eerst naar de sportschool, ook met als doel strakker en gespierder te worden. Maar op den duur haakte ik af, omdat ik te weinig resultaat zag. Ik heb weinig kracht in mijn armen. Lach me niet uit, maar het is me serieus nog nooit gelukt om meer dan 10 kilo te liften met mijn biceps. Als oefening dus (ongeveer 4x10 keer).
Ik ben sinds een paar weken weer begonnen met trainen. Vorig jaar begon ik ook en ik hield het een half jaar vol. Waar ik toen tegenaan liep, was dat de trainer elke keer geen tijd had om mij een ander schema te geven. Ik trainde een halfjaar met hetzelfde scheme en had het gevoel dat ik het voor niks deed. Ik dacht: ik moet zelf maar een schema in elkaar flansen. Maar daar had ik elke keer 'geen tijd' voor. En op den duur gaf ik het helemaal op.
Ik hoef er niet uit te zien als Hugh Jackman in X-Men. Maar ik wil gewoon een aantrekkelijk strak lijf. Ik ga zometeen trouwens de OP goed bestuderen.
Idd bijvoorbeeld beginnen met lekker de OP te lezen, jezelf goed inlezen en niet afhankelijk zijn van PT'ers en weet ik veel wat. Verder lees jezelf ook zeker goed in over voeding.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:40 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dat klinkt redelijk
Maar ik ging op mijn 17e voor het eerst naar de sportschool, ook met als doel strakker en gespierder te worden. Maar op den duur haakte ik af, omdat ik te weinig resultaat zag. Ik heb weinig kracht in mijn armen. Lach me niet uit, maar het is me serieus nog nooit gelukt om meer dan 10 kilo te liften met mijn biceps. Als oefening dus (ongeveer 4x10 keer).
Ik ben sinds een paar weken weer begonnen met trainen. Vorig jaar begon ik ook en ik hield het een half jaar vol. Waar ik toen tegenaan liep, was dat de trainer elke keer geen tijd had om mij een ander schema te geven. Ik trainde een halfjaar met hetzelfde scheme en had het gevoel dat ik het voor niks deed. Ik dacht: ik moet zelf maar een schema in elkaar flansen. Maar daar had ik elke keer 'geen tijd' voor. En op den duur gaf ik het helemaal op.
Ik hoef er niet uit te zien als Hugh Jackman in X-Men. Maar ik wil gewoon een aantrekkelijk strak lijf. Ik ga zometeen trouwens de OP goed bestuderen.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:35 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Whut? Waar laat jij dit blenden? CERN?
Nee man, zeker weten gewoon doen!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:30 schreef Pulzzar het volgende:
Hallo
Dat gaat ook niet zomaar, moet je wel jaren voor trainen en misschien tussendoor nog een kuurtje.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:40 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik heb ook wel in mijn hoofd hoe ik er wel uit zou willen zien hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet zomaar, moet je wel jaren voor trainen en misschien tussendoor nog een kuurtje.
Maarja vind het zelf altijd een verkeerde motivatie om te gaan beschrijven hoe je er niet uit wil zien. En het heeft ook vaak als gevolg dat mensen maar een beetje halfslap gaan trainen, omdat ze niet te gespierd willen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |