abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132452043
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 21:46 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dat gaat ook niet zomaar, moet je wel jaren voor trainen en misschien tussendoor nog een kuurtje.

Maarja vind het zelf altijd een verkeerde motivatie om te gaan beschrijven hoe je er niet uit wil zien. En het heeft ook vaak als gevolg dat mensen maar een beetje halfslap gaan trainen, omdat ze niet te gespierd willen worden.
Inderdaad, je wordt echt niet ineens wakker als Arnold ofzo, het kost tijd om te groeien dus als je eenmaal richting te groot gaat heb je tijd zat om het rustig aan te gaan doen ;) .
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:02:28 #202
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_132453105
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 21:30 schreef Pulzzar het volgende:
Hallo

Ik ben 33. Mijn belangrijkste vraag is eigenlijk of ik inmiddels niet te oud ben om te gaan 'builden'.
ik was 33 toen ik vorig jaar opnieuw begon. Alleen om af te vallen, maar inmiddels zijn de doelen wat aangepast :')

Gaat alleen wat moeizamer dan toen ik 22 was en elke dag zit er niet meer in maar gaat prima. Collega is 50 en trained ook 4 keer per week. No problem.

Carbon hoe oud ben jij eigenlijk :?

[ Bericht 0% gewijzigd door stinkie op 22-10-2013 22:15:52 ]
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_132453268
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:02 schreef stinkie het volgende:

[..]

ik was 34 toen ik vorig jaar opnieuw begon. Alleen om af te vallen, maar inmiddels zijn de doelen wat aangepast :')

Gaat alleen wat moeizamer dan toen ik 22 was en elke dag zit er niet meer in maar gaat prima. Collega is 50 en trained ook 4 keer per week. No problem.

Carbon hoe oud ben jij eigenlijk :?
42
pi_132453362
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:04 schreef CarbonC het volgende:

[..]

42
nice!

Als ik om me heen kijk naar 40'ers damn, die komen nog niet eens 20% in de buurt van je stats haha

trainen en goed eten is denk het recept voor "eeuwige jeugd"
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_132453691
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 21:40 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Dat klinkt redelijk :)

Maar ik ging op mijn 17e voor het eerst naar de sportschool, ook met als doel strakker en gespierder te worden. Maar op den duur haakte ik af, omdat ik te weinig resultaat zag. Ik heb weinig kracht in mijn armen. Lach me niet uit, maar het is me serieus nog nooit gelukt om meer dan 10 kilo te liften met mijn biceps. Als oefening dus (ongeveer 4x10 keer).
Er worden hier geen mensen uitgelachen om het al dan niet beperkte gewicht dat men gebruik. Iedereen die serieus traint, met een goede vorm krijgt respect, of je nou met 2 of 200kg een oefening doet. Bashen doen we alleen op:
- mensen met een matige vorm
- mensen die met een voetbalshirt trainen (ik loop toch ook niet in mijn Gold's Gym tanktop op een voetbalveld?)
- mensen met een pet, hoodie of ander hoofddeksel (bij normaal trainen is dat veel te warm en het ziet er niet uit)
- mensen met Beast by Dre hoofdtelefoons (uitleg overbodig)
- bankdrukkers waarbij de spotter meer trekt dan de drukker duwt.
- etc.

quote:
Ik ben sinds een paar weken weer begonnen met trainen. Vorig jaar begon ik ook en ik hield het een half jaar vol. Waar ik toen tegenaan liep, was dat de trainer elke keer geen tijd had om mij een ander schema te geven. Ik trainde een halfjaar met hetzelfde scheme en had het gevoel dat ik het voor niks deed. Ik dacht: ik moet zelf maar een schema in elkaar flansen. Maar daar had ik elke keer 'geen tijd' voor. En op den duur gaf ik het helemaal op.
Starting Strength is een goede start. Heb je een goede gym? Indien niet / je twijfelt: geef even aan waar je woont en je krijgt goede suggesties.
quote:
Ik hoef er niet uit te zien als Hugh Jackman in X-Men. Maar ik wil gewoon een aantrekkelijk strak lijf. Ik ga zometeen trouwens de OP goed bestuderen.
pi_132453960
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:05 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

nice!

Als ik om me heen kijk naar 40'ers damn, die komen nog niet eens 20% in de buurt van je stats haha

Tx. Het doel is inderdaad om gezond en sterk te blijven. Veel kantoorklerken hebben geen benul hoe ongezond ze eigenlijk wel niet zijn.
pi_132454033
Damn deze foto van Winklaar en Centopani :o .

Lol en die mensen die Carbon beschreef trainen allemaal in mijn sportschool :) , die met de pet is erg bruut wel.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:15:58 #208
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132454209
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:05 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

nice!

*)
pi_132454472
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:09 schreef CarbonC het volgende:
- mensen met een pet, hoodie of ander hoofddeksel (bij normaal trainen is dat veel te warm en het ziet er niet uit)
:7 Wat heb jij tegen mijn hoodie?
pi_132454525
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:15 schreef Snakey het volgende:

[..]

*)
be proud!

Ook ik zal proberen op die manier de 40 aan gaan tikken
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:22:11 #211
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132454691
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:20 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

be proud!

Ook ik zal proberen op die manier de 40 aan gaan tikken
Zodra ik de 50 aantik ben ik net zo sterk als jij nu. :P
pi_132454878
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:19 schreef Faeroer het volgende:

[..]

:7 Wat heb jij tegen mijn hoodie?
Sorry, ik bedoelde beaners. Of hoe heet die meuk.
pi_132455012
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:22 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dit is de betere instelling!
pi_132455025
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:22 schreef Snakey het volgende:

[..]

dat is een lekker streven, en na 50 kicked die old man strength in hé ... indestructable CNS
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:28:53 #215
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132455218
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:26 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

dat is een lekker streven, en na 50 kicked die old man strength in hé ... indestructable CNS
Ah, dan doe ik nog even 2 jaar rustig aan. :D
pi_132455237
Vandaag deel 2 van mijn deficit deadlift max reps gehad, streven wederom zoveel mogelijk reps ... 165kg weer 20 reps gehaald(vorige week ook met 160)....was weer echt compleet doodgaan, ben benieuwd wanneer de reps gaan zakken ... zal niet lang meer duren hehe aangezien ik over 5 weken al bijna tegen de 200kg deficit aanzit.

Langzamerhand komen dan over paar maand de triples/doubles/singles weer aan de beurt :P

Daarna nog met 140kg 15 reps deadlift stance box squats gedaan, volgende week met 145.. enz
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:31:28 #217
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132455418
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:29 schreef dreamerbulk het volgende:
Vandaag deel 2 van mijn deficit deadlift max reps gehad, streven wederom zoveel mogelijk reps ... 165kg weer 20 reps gehaald(vorige week ook met 160)....was weer echt compleet doodgaan, ben benieuwd wanneer de reps gaan zakken ... zal niet lang meer duren hehe aangezien ik over 5 weken al bijna tegen de 200kg deficit aanzit.

Langzamerhand komen dan over paar maand de triples/doubles/singles weer aan de beurt :P

Daarna nog met 140kg 15 reps deadlift stance box squats gedaan, volgende week met 145.. enz
Gaat hard. Ik ben benieuwd wat de triples/doubles/singles gaan brengen.
pi_132455723
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:31 schreef Snakey het volgende:

[..]

Gaat hard. Ik ben benieuwd wat de triples/doubles/singles gaan brengen.
Ja ik ook, het is nu nog een beetje zweverig omdat ik niet echt een referentiekader heb ... aangezien ik nog nooit zulke max reps heb gedaan.
pi_132456071
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:09 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Er worden hier geen mensen uitgelachen om het al dan niet beperkte gewicht dat men gebruik. Iedereen die serieus traint, met een goede vorm krijgt respect, of je nou met 2 of 200kg een oefening doet. Bashen doen we alleen op:
- mensen met een matige vorm
- mensen die met een voetbalshirt trainen (ik loop toch ook niet in mijn Gold's Gym tanktop op een voetbalveld?)
- mensen met Beast by Dre hoofdtelefoons (uitleg overbodig)
- bankdrukkers waarbij de spotter meer trekt dan de drukker duwt.
- etc.

[..]

Starting Strength is een goede start. Heb je een goede gym? Indien niet / je twijfelt: geef even aan waar je woont en je krijgt goede suggesties.

[..]

Ik woon in Gouda en train bij BudgetFitness. Op zich is dat wel een goede sportschool. :) Het enige waar ik over zou kunnen klagen, is dat de apparaten verouderd zijn en zodoende zijn daar weleens problemen mee. Maar daarom heet het ook BudgetFitness. Het is wat minder luxe dan bijvoorbeeld Living Well of SportCity Verder heb je toch alles: meerdere trainers, diverse groepslessen, douches, sauna, etc. Er trainen veel powerlifters of mensen die serieus aan bodybuilding doen. Ik lees op FOK! vaak klachten over Basic Fit, maar daar lijkt mijn sportschool niet op. De sfeer is trouwens wel gemoedelijk.

Dat starting strengt is een nieuw begrip voor mij. Ik heb de OP doorgenomen, maar ik heb het er nog niet bij zien staan. Anders ga ik wel ff Googlen
pi_132456220
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:41 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Ik woon in Gouda en train bij BudgetFitness. Op zich is dat wel een goede sportschool. :) Het enige waar ik over zou kunnen klagen, is dat de apparaten verouderd zijn en zodoende zijn daar weleens problemen mee. Maar daarom heet het ook BudgetFitness. Het is wat minder luxe dan bijvoorbeeld Living Well of SportCity Verder heb je toch alles: meerdere trainers, diverse groepslessen, douches, sauna, etc. Er trainen veel powerlifters of mensen die serieus aan bodybuilding doen. Ik lees op FOK! vaak klachten over Basic Fit, maar daar lijkt mijn sportschool niet op. De sfeer is trouwens wel gemoedelijk.

Dat starting strengt is een nieuw begrip voor mij. Ik heb de OP doorgenomen, maar ik heb het er nog niet bij zien staan. Anders ga ik wel ff Googlen
Sportschool klinkt goed.
Kan iemand dat SS schema even posten? Ik heb het niet bij de hand.
pi_132456318
quote:
grappig, ik deed vroeger nog de oude SS volgens mij ... daarin zaten geen powercleans maar pendlay rows.
pi_132456327
quote:

[..]

Heb je een squatrek of power cage in je sportschool??
pi_132456340
quote:
thanks. Ik ga het even doorlezen
pi_132456397
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:46 schreef esv7 het volgende:

[..]

Heb je een squatrek of power cage in je sportschool??
Doe 's ff plaatje posten

Ik ben nog maar beginner hé :P
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:47:38 #226
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132456414
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:36 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Ja ik ook, het is nu nog een beetje zweverig omdat ik niet echt een referentiekader heb ... aangezien ik nog nooit zulke max reps heb gedaan.
Dat kan ik me voorstellen. Ik denk dat je je frame of mind aan moet passen om weer referentie te hebben. Wat uiteraard wat tijd zal nemen.
pi_132456470
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:46 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

thanks. Ik ga het even doorlezen
Belangrijk is dat je eerst warmup sets hebt en dan pas work sets.

Bij squat bijvoorbeeld:
5x20kg (lege barbell) (warm1)
5x20kg (lege barbell) (warm2)
5x40% van je bijna max, zeg 90% (warm3)
3x60% van je bijna max (warm4)
2x80% van je bijna max (warm5)
---
5x 90% (work1)
5x 90% (work2)
5x 90% (work3)
pi_132456476
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:47 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat kan ik me voorstellen. Ik denk dat je je frame of mind aan moet passen om weer referentie te hebben. Wat uiteraard wat tijd zal nemen.
ja dat denk ik dus ook, teveel op 1rm gefocussed in het verleden.
pi_132456479
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:47 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Doe 's ff plaatje posten

Sorry :@ ,
Om de barbell in je nek te krijgen om te gaan squatten, en de safety bars aan de zijkant voor als je niet meer omhoog komt.

Verder is die Living Well in Gouda echt bagger, zou er niet gaan kijken.
pi_132456518
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:47 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Doe 's ff plaatje posten

of

exclusief die dude(mirin weights, not mirin workout shoes)
pi_132456592
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:49 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

of

[ afbeelding ]

exclusief die dude
Die dude ken ik net, maar die apparaten heb ik idd wel gezien.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:51:35 #232
69994 seto
-|||--------|||-
pi_132456619
Mijn gym heeft die dude gewoon hoor.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_132456644
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:51 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Die dude ken ik net, maar die apparaten heb ik idd wel gezien.
top, dan kan je iig SS doen bij jouw gym.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:54:08 #234
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132456772
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:48 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

ja dat denk ik dus ook, teveel op 1rm gefocussed in het verleden.
Mja, het heeft je ook ver gebracht. Dit heeft een stuk minder risico, en die 1 RM's komen wel weer. Je weet waar je het voor doet.
pi_132456840
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:54 schreef Snakey het volgende:

[..]

Mja, het heeft je ook ver gebracht. Dit heeft een stuk minder risico, en die 1 RM's komen wel weer. Je weet waar je het voor doet.
Is zo!

en ja zeker weten minder risico's omtrent blessures.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:56:51 #236
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132456934
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:55 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Is zo!

en ja zeker weten minder risico's omtrent blessures.
Pcies. Ik vind Tate's blessure kant van zijn verhaal nou niet de leukste kant eerlijk gezegd. Die man is van staal dat hij nog lift, maar het kost een hoop tijd en ellende.
pi_132457199
Topic gaat hard trouwens :)

Veel bodybuilders en geinteresseerden.

Ik zit al jaren op FOK! en heb dit topic pas sinds vandaag ontdekt :')
pi_132457249
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:56 schreef Snakey het volgende:

[..]

Pcies. Ik vind Tate's blessure kant van zijn verhaal nou niet de leukste kant eerlijk gezegd. Die man is van staal dat hij nog lift, maar het kost een hoop tijd en ellende.
Zal ik de lijst even plaatsen voor de onwetenden? :P
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:03:30 #239
19297 stinkie
pi_132457318
quote:

[..]

ik heb daar getrained toen het nog living well was, ik woon daar tegenover. Gebouw is kut, 's zomers is het niet te harden en die verdiepingen waren ook kut.

Train nu bij health city. Ietwat beperkt, 30kg dumbells, 1 squatrek wat niet eens van de sportschool zelf is :')
Maar iig kunnen de deuren open als het warm is :)
pi_132457323
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:48 schreef esv7 het volgende:
Verder is die Living Well in Gouda echt bagger, zou er niet gaan kijken.
Wat vroeger Living Well was, is nu Budget Fitness. Veel mensen die vroeger bij Living Well trainden, zijn nu overgegaan naar BudgetFitness (en dus in het oude gebouw gebleven).
pi_132457383
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 21:40 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Dat klinkt redelijk :)

Maar ik ging op mijn 17e voor het eerst naar de sportschool, ook met als doel strakker en gespierder te worden. Maar op den duur haakte ik af, omdat ik te weinig resultaat zag. Ik heb weinig kracht in mijn armen. Lach me niet uit, maar het is me serieus nog nooit gelukt om meer dan 10 kilo te liften met mijn biceps. Als oefening dus (ongeveer 4x10 keer).

Ik ben sinds een paar weken weer begonnen met trainen. Vorig jaar begon ik ook en ik hield het een half jaar vol. Waar ik toen tegenaan liep, was dat de trainer elke keer geen tijd had om mij een ander schema te geven. Ik trainde een halfjaar met hetzelfde scheme en had het gevoel dat ik het voor niks deed. Ik dacht: ik moet zelf maar een schema in elkaar flansen. Maar daar had ik elke keer 'geen tijd' voor. En op den duur gaf ik het helemaal op.

Ik hoef er niet uit te zien als Hugh Jackman in X-Men. Maar ik wil gewoon een aantrekkelijk strak lijf. Ik ga zometeen trouwens de OP goed bestuderen.
Mooi dat je alsnog besluit om je lifestyle om te gooien! Zoals sommige hier al zeiden beseffen veel mensen rond die leeftijd en over het algemeen niet hoe ongezond zij leven. Goed van je.

Ik denk dat de voornaamste reden dat je destijds geen progressie zag een tekort aan kennis moet zijn geweest. Veel mensen weten nou eenmaal niet hoe hun lichaam precies werkt. Dat is niet jouw schuld. Naar mijn mening zou het basiskennis moeten zijn die je al vroeg aangeleerd wordt. Om niet door te ratelen wil ik je veel succes wensen en je hebt jezelf goed gedaan om ons te joinen. Je kunt ons altijd van alles vragen en wij zijn meer dan bereid om je op weg te helpen!
If not now, then when.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:04:45 #242
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132457389
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:02 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Zal ik de lijst even plaatsen voor de onwetenden? :P
Je hebt een c/p liggen? :P
pi_132457454
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:03 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Wat vroeger Living Well was, is nu Budget Fitness. Veel mensen die vroeger bij Living Well trainden, zijn nu overgegaan naar BudgetFitness (en dus in het oude gebouw gebleven).
Degene die ik bedoel had een hele hoop cardio spullen, maar dumbells tot 20kg en geen barbell's.
Deze was ik geweest, http://www.livingwellgouda.nl/over-milon-cirkel.
Daar zou ik nooit lid worden, dat filmpje :') .
pi_132457689
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:04 schreef Snakey het volgende:

[..]

Je hebt een c/p liggen? :P
Lol ja, zoveel blessures .. dat het gewoon episch is dat die man vandaag nog steeds heavy lift.

• Calves: I've torn both of them, leaving a huge indentation in each.

• Right Knee: Back in the late 80's I strained my ACL and that left me on crutches for two weeks. I've had three other similar strains since that time.

• Right Hamstring: I tore this hamstring so badly that I nearly needed surgery to fix it.

• Left Knee: I've partially torn my patellar tendon. This wasn't bad, pain-wise, but it did mess up my squatting for four months.

• Quad: I pulled my right quad in the early 90's. It was so bad that it turned my entire leg black.

• Groin: I've injured my groin on both the right and left sides. This was a year of hell where there was nothing I could do to get it fixed. So I just wrapped it up and dealt with it. After a year it got better.

• Lower Abdominal: I tore my lower abdominal muscles seven years ago. I did this while squatting and it was perhaps the most painful injury I've ever had.

• Spine: The following discs are herniated: L4, L5, C4, C5. C4 and C5 left my hand numb for a few months. L4 and L5 occurred over 14 years ago and required me to take two months off training

• Intercostals: I've strained two on each side over the past ten years.

• Left pec: I tore this muscle at the tendon and needed surgery to repair it.

• Right pec: I tore this muscle in half but decided to not have surgery since the tendon was still attached.

• Both pecs: I've torn each at least 20 times and each time caused the entire pec to turn black and blue. All of these happened before the above pec injuries.

• Right shoulder: I've had a torn supraspinatus, bone spurs, and now have arthritis. I had this shoulder cleaned up with the AC shaved down to allow more movement, but am now experiencing almost all the same ailments in the same shoulder. Doctors are talking replacement.

• Left shoulder: This one also has arthritis, but isn't as bad as the other."
pi_132457789
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Mooi dat je alsnog besluit om je lifestyle om te gooien! Zoals sommige hier al zeiden beseffen veel mensen rond die leeftijd en over het algemeen niet hoe ongezond zij leven. Goed van je.

Ik denk dat de voornaamste reden dat je destijds geen progressie zag een tekort aan kennis moet zijn geweest. Veel mensen weten nou eenmaal niet hoe hun lichaam precies werkt. Dat is niet jouw schuld. Naar mijn mening zou het basiskennis moeten zijn die je al vroeg aangeleerd wordt. Om niet door te ratelen wil ik je veel succes wensen en je hebt jezelf goed gedaan om ons te joinen. Je kunt ons altijd van alles vragen en wij zijn meer dan bereid om je op weg te helpen!
Tot begin 2012 rookte ik als een ketter. Ik kon niet eens meer normaal slapen, want al dat slijm in mijn longen liep naar mijn keel. Ik ben blij dat ik heb kunnen stoppen. Maar ik kwam wel meer aan. Sowieso at ik veel te veel. Ik dronk wel light frisdranken, maar minimaal een fles per dag en soms twee flessen. En naast mijn normale eten veel snoep en chips.

Ik woog in september 2012 95 kilo. Allemaal vet. Ik moest pasfoto's laten maken en ik schrok van mn dikke kop. Ik ging toen meer bewegen en stoppen met snoepen. Dus ik viel wel (in snel maar ook gezond tempo af, ongeveer 1,5 kilo per week). Een maand later schreef ik me in bij die sportschool.

Als het moet, heb ik wel wilskracht en discipline. Mijn valkuil is wel dat ik te hoge eisen kan gaan stellen. Als je teveel hooi op je vork neemt, kukel je achterover. Ik moet het sporten dus ook leuk kunnen blijven houden.
pi_132457850
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:11 schreef dreamerbulk het volgende:
blessurebrah
_O- Teeeeering. Dat van die groins is wel hardcore though. Een jaar lang. Jezus.
If not now, then when.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:16:41 #247
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132457933
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:11 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Lol ja, zoveel blessures .. dat het gewoon episch is dat die man vandaag nog steeds heavy lift.

• Calves: I've torn both of them, leaving a huge indentation in each.

• Right Knee: Back in the late 80's I strained my ACL and that left me on crutches for two weeks. I've had three other similar strains since that time.

• Right Hamstring: I tore this hamstring so badly that I nearly needed surgery to fix it.

• Left Knee: I've partially torn my patellar tendon. This wasn't bad, pain-wise, but it did mess up my squatting for four months.

• Quad: I pulled my right quad in the early 90's. It was so bad that it turned my entire leg black.

• Groin: I've injured my groin on both the right and left sides. This was a year of hell where there was nothing I could do to get it fixed. So I just wrapped it up and dealt with it. After a year it got better.

• Lower Abdominal: I tore my lower abdominal muscles seven years ago. I did this while squatting and it was perhaps the most painful injury I've ever had.

• Spine: The following discs are herniated: L4, L5, C4, C5. C4 and C5 left my hand numb for a few months. L4 and L5 occurred over 14 years ago and required me to take two months off training

• Intercostals: I've strained two on each side over the past ten years.

• Left pec: I tore this muscle at the tendon and needed surgery to repair it.

• Right pec: I tore this muscle in half but decided to not have surgery since the tendon was still attached.

• Both pecs: I've torn each at least 20 times and each time caused the entire pec to turn black and blue. All of these happened before the above pec injuries.

• Right shoulder: I've had a torn supraspinatus, bone spurs, and now have arthritis. I had this shoulder cleaned up with the AC shaved down to allow more movement, but am now experiencing almost all the same ailments in the same shoulder. Doctors are talking replacement.

• Left shoulder: This one also has arthritis, but isn't as bad as the other."
Zoals ik zei, het is een godswonder dat hij nog lift. :')
pi_132457934
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

_O- Teeeeering. Dat van die groins is wel hardcore though. Een jaar lang. Jezus.
gast was echt een madman, dieet was 90% fastfood ofzo lol
pi_132457973
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:05 schreef esv7 het volgende:

[..]

Degene die ik bedoel had een hele hoop cardio spullen, maar dumbells tot 20kg en geen barbell's.
Dat is de nieuwe Living Well, langs de Gouwe, daar vlakbij die GerGem kerk. Ik heb het filmpje niet helemaal afgekeken. Ik vind het interieur wel heel erg hipster en ongezellig. Maar 35 minuten trainen :? Doe je dan 4 oefeningen ofzo? Ik heb wel ff wat tijd nodig om mijn oefeningen te doen; ook omdat ik ze goed wil doen.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:18:03 #250
19297 stinkie
pi_132458007
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:05 schreef esv7 het volgende:

[..]

zit tegenover het water geloof ik hè? Dat millin cirkel is sinds vorig jaar. Godsgruwelijk duur en voor die typische LIF / slank meiden. Pasje erlangs halen en doen wat de machine zegt :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')