Heb je daar niet 2 liter melk voor nodig om dat weg te krijgen? Wordt ontzettend dik hier als ik meer dan 50g erin gooi. Lijkt net koude kots.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik begin m'n dag zelfs altijd met 100g havermout + whey
lol serieus?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Heb je daar niet 2 liter melk voor nodig om dat weg te krijgen? Wordt ontzettend dik hier als ik meer dan 50g erin gooi. Lijkt net koude kots.
Misschien mijn blender maar is met pensioen laten gaan dan. Zou wel eenvoudig zijn om de calo's naar binnen te werken zo.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:23 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lol serieus?
Hier gooi ik 150 gram fijngemalen mout, 100 gram whey in ongeveer een liter melk .. 60 seconden drinktijd
Whut? Waar laat jij dit blenden? CERN?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:23 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lol serieus?
Hier gooi ik 150 gram fijngemalen mout, 100 gram whey in ongeveer een liter melk .. 60 seconden drinktijd
DYI, I guess.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:35 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Whut? Waar laat jij dit blenden? CERN?
Je bent nooit te oud om ergens aan te beginnen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:30 schreef Pulzzar het volgende:
Hallo
Ik ben 33. Mijn belangrijkste vraag is eigenlijk of ik inmiddels niet te oud ben om te gaan 'builden'.
Nee. Gewoon doen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:30 schreef Pulzzar het volgende:
Hallo
Ik ben 33. Mijn belangrijkste vraag is eigenlijk of ik inmiddels niet te oud ben om te gaan 'builden'.
Ik ben begonnen op mijn 34e. Ja, het gaat minder had dan als je 18 zou zijn, maar hey: je doet het toch voor jezef, omdat je het leuk vindt en/of gezond bezig wil zijn?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:30 schreef Pulzzar het volgende:
Hallo
Die hele epilepsie-UI-hype zorgt ervoor dat ik nauwelijks nog op mijn werk durf te fokken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:23 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik krijg verdomme epilepsie van die avatar van jou
Dat klinkt redelijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om ergens aan te beginnen.
Begin met Starting Strength. Als beginner niet klooien met schema's van trainers. 3 keer in de week, gefocust op kracht. Staat allemaal in de OP, dus succes ermee!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:40 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dat klinkt redelijk
Maar ik ging op mijn 17e voor het eerst naar de sportschool, ook met als doel strakker en gespierder te worden. Maar op den duur haakte ik af, omdat ik te weinig resultaat zag. Ik heb weinig kracht in mijn armen. Lach me niet uit, maar het is me serieus nog nooit gelukt om meer dan 10 kilo te liften met mijn biceps. Als oefening dus (ongeveer 4x10 keer).
Ik ben sinds een paar weken weer begonnen met trainen. Vorig jaar begon ik ook en ik hield het een half jaar vol. Waar ik toen tegenaan liep, was dat de trainer elke keer geen tijd had om mij een ander schema te geven. Ik trainde een halfjaar met hetzelfde scheme en had het gevoel dat ik het voor niks deed. Ik dacht: ik moet zelf maar een schema in elkaar flansen. Maar daar had ik elke keer 'geen tijd' voor. En op den duur gaf ik het helemaal op.
Ik hoef er niet uit te zien als Hugh Jackman in X-Men. Maar ik wil gewoon een aantrekkelijk strak lijf. Ik ga zometeen trouwens de OP goed bestuderen.
Idd bijvoorbeeld beginnen met lekker de OP te lezen, jezelf goed inlezen en niet afhankelijk zijn van PT'ers en weet ik veel wat. Verder lees jezelf ook zeker goed in over voeding.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:40 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dat klinkt redelijk
Maar ik ging op mijn 17e voor het eerst naar de sportschool, ook met als doel strakker en gespierder te worden. Maar op den duur haakte ik af, omdat ik te weinig resultaat zag. Ik heb weinig kracht in mijn armen. Lach me niet uit, maar het is me serieus nog nooit gelukt om meer dan 10 kilo te liften met mijn biceps. Als oefening dus (ongeveer 4x10 keer).
Ik ben sinds een paar weken weer begonnen met trainen. Vorig jaar begon ik ook en ik hield het een half jaar vol. Waar ik toen tegenaan liep, was dat de trainer elke keer geen tijd had om mij een ander schema te geven. Ik trainde een halfjaar met hetzelfde scheme en had het gevoel dat ik het voor niks deed. Ik dacht: ik moet zelf maar een schema in elkaar flansen. Maar daar had ik elke keer 'geen tijd' voor. En op den duur gaf ik het helemaal op.
Ik hoef er niet uit te zien als Hugh Jackman in X-Men. Maar ik wil gewoon een aantrekkelijk strak lijf. Ik ga zometeen trouwens de OP goed bestuderen.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:35 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Whut? Waar laat jij dit blenden? CERN?
Nee man, zeker weten gewoon doen!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:30 schreef Pulzzar het volgende:
Hallo
Dat gaat ook niet zomaar, moet je wel jaren voor trainen en misschien tussendoor nog een kuurtje.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:40 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik heb ook wel in mijn hoofd hoe ik er wel uit zou willen zien hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet zomaar, moet je wel jaren voor trainen en misschien tussendoor nog een kuurtje.
Maarja vind het zelf altijd een verkeerde motivatie om te gaan beschrijven hoe je er niet uit wil zien. En het heeft ook vaak als gevolg dat mensen maar een beetje halfslap gaan trainen, omdat ze niet te gespierd willen worden.
Inderdaad, je wordt echt niet ineens wakker als Arnold ofzo, het kost tijd om te groeien dus als je eenmaal richting te groot gaat heb je tijd zat om het rustig aan te gaan doenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet zomaar, moet je wel jaren voor trainen en misschien tussendoor nog een kuurtje.
Maarja vind het zelf altijd een verkeerde motivatie om te gaan beschrijven hoe je er niet uit wil zien. En het heeft ook vaak als gevolg dat mensen maar een beetje halfslap gaan trainen, omdat ze niet te gespierd willen worden.
ik was 33 toen ik vorig jaar opnieuw begon. Alleen om af te vallen, maar inmiddels zijn de doelen wat aangepastquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:30 schreef Pulzzar het volgende:
Hallo
42quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik was 34 toen ik vorig jaar opnieuw begon. Alleen om af te vallen, maar inmiddels zijn de doelen wat aangepast
Gaat alleen wat moeizamer dan toen ik 22 was en elke dag zit er niet meer in maar gaat prima. Collega is 50 en trained ook 4 keer per week. No problem.
Carbon hoe oud ben jij eigenlijk
nice!quote:
Er worden hier geen mensen uitgelachen om het al dan niet beperkte gewicht dat men gebruik. Iedereen die serieus traint, met een goede vorm krijgt respect, of je nou met 2 of 200kg een oefening doet. Bashen doen we alleen op:quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:40 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dat klinkt redelijk
Starting Strength is een goede start. Heb je een goede gym? Indien niet / je twijfelt: geef even aan waar je woont en je krijgt goede suggesties.quote:Ik ben sinds een paar weken weer begonnen met trainen. Vorig jaar begon ik ook en ik hield het een half jaar vol. Waar ik toen tegenaan liep, was dat de trainer elke keer geen tijd had om mij een ander schema te geven. Ik trainde een halfjaar met hetzelfde scheme en had het gevoel dat ik het voor niks deed. Ik dacht: ik moet zelf maar een schema in elkaar flansen. Maar daar had ik elke keer 'geen tijd' voor. En op den duur gaf ik het helemaal op.
quote:Ik hoef er niet uit te zien als Hugh Jackman in X-Men. Maar ik wil gewoon een aantrekkelijk strak lijf. Ik ga zometeen trouwens de OP goed bestuderen.
Tx. Het doel is inderdaad om gezond en sterk te blijven. Veel kantoorklerken hebben geen benul hoe ongezond ze eigenlijk wel niet zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:05 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nice!
Als ik om me heen kijk naar 40'ers damn, die komen nog niet eens 20% in de buurt van je stats haha
trainen en goed eten is denk het recept voor "eeuwige jeugd"
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:05 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nice!
Als ik om me heen kijk naar 40'ers damn, die komen nog niet eens 20% in de buurt van je stats haha
trainen en goed eten is denk het recept voor "eeuwige jeugd"
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:09 schreef CarbonC het volgende:
- mensen met een pet, hoodie of ander hoofddeksel (bij normaal trainen is dat veel te warm en het ziet er niet uit)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |