Mooi dat je alsnog besluit om je lifestyle om te gooien! Zoals sommige hier al zeiden beseffen veel mensen rond die leeftijd en over het algemeen niet hoe ongezond zij leven. Goed van je.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:40 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dat klinkt redelijk
Maar ik ging op mijn 17e voor het eerst naar de sportschool, ook met als doel strakker en gespierder te worden. Maar op den duur haakte ik af, omdat ik te weinig resultaat zag. Ik heb weinig kracht in mijn armen. Lach me niet uit, maar het is me serieus nog nooit gelukt om meer dan 10 kilo te liften met mijn biceps. Als oefening dus (ongeveer 4x10 keer).
Ik ben sinds een paar weken weer begonnen met trainen. Vorig jaar begon ik ook en ik hield het een half jaar vol. Waar ik toen tegenaan liep, was dat de trainer elke keer geen tijd had om mij een ander schema te geven. Ik trainde een halfjaar met hetzelfde scheme en had het gevoel dat ik het voor niks deed. Ik dacht: ik moet zelf maar een schema in elkaar flansen. Maar daar had ik elke keer 'geen tijd' voor. En op den duur gaf ik het helemaal op.
Ik hoef er niet uit te zien als Hugh Jackman in X-Men. Maar ik wil gewoon een aantrekkelijk strak lijf. Ik ga zometeen trouwens de OP goed bestuderen.
Je hebt een c/p liggen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:02 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Zal ik de lijst even plaatsen voor de onwetenden?
Degene die ik bedoel had een hele hoop cardio spullen, maar dumbells tot 20kg en geen barbell's.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:03 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Wat vroeger Living Well was, is nu Budget Fitness. Veel mensen die vroeger bij Living Well trainden, zijn nu overgegaan naar BudgetFitness (en dus in het oude gebouw gebleven).
Lol ja, zoveel blessures .. dat het gewoon episch is dat die man vandaag nog steeds heavy lift.quote:
Tot begin 2012 rookte ik als een ketter. Ik kon niet eens meer normaal slapen, want al dat slijm in mijn longen liep naar mijn keel. Ik ben blij dat ik heb kunnen stoppen. Maar ik kwam wel meer aan. Sowieso at ik veel te veel. Ik dronk wel light frisdranken, maar minimaal een fles per dag en soms twee flessen. En naast mijn normale eten veel snoep en chips.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mooi dat je alsnog besluit om je lifestyle om te gooien! Zoals sommige hier al zeiden beseffen veel mensen rond die leeftijd en over het algemeen niet hoe ongezond zij leven. Goed van je.
Ik denk dat de voornaamste reden dat je destijds geen progressie zag een tekort aan kennis moet zijn geweest. Veel mensen weten nou eenmaal niet hoe hun lichaam precies werkt. Dat is niet jouw schuld. Naar mijn mening zou het basiskennis moeten zijn die je al vroeg aangeleerd wordt. Om niet door te ratelen wil ik je veel succes wensen en je hebt jezelf goed gedaan om ons te joinen. Je kunt ons altijd van alles vragen en wij zijn meer dan bereid om je op weg te helpen!
quote:
Zoals ik zei, het is een godswonder dat hij nog lift.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:11 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Lol ja, zoveel blessures .. dat het gewoon episch is dat die man vandaag nog steeds heavy lift.
• Calves: I've torn both of them, leaving a huge indentation in each.
• Right Knee: Back in the late 80's I strained my ACL and that left me on crutches for two weeks. I've had three other similar strains since that time.
• Right Hamstring: I tore this hamstring so badly that I nearly needed surgery to fix it.
• Left Knee: I've partially torn my patellar tendon. This wasn't bad, pain-wise, but it did mess up my squatting for four months.
• Quad: I pulled my right quad in the early 90's. It was so bad that it turned my entire leg black.
• Groin: I've injured my groin on both the right and left sides. This was a year of hell where there was nothing I could do to get it fixed. So I just wrapped it up and dealt with it. After a year it got better.
• Lower Abdominal: I tore my lower abdominal muscles seven years ago. I did this while squatting and it was perhaps the most painful injury I've ever had.
• Spine: The following discs are herniated: L4, L5, C4, C5. C4 and C5 left my hand numb for a few months. L4 and L5 occurred over 14 years ago and required me to take two months off training
• Intercostals: I've strained two on each side over the past ten years.
• Left pec: I tore this muscle at the tendon and needed surgery to repair it.
• Right pec: I tore this muscle in half but decided to not have surgery since the tendon was still attached.
• Both pecs: I've torn each at least 20 times and each time caused the entire pec to turn black and blue. All of these happened before the above pec injuries.
• Right shoulder: I've had a torn supraspinatus, bone spurs, and now have arthritis. I had this shoulder cleaned up with the AC shaved down to allow more movement, but am now experiencing almost all the same ailments in the same shoulder. Doctors are talking replacement.
• Left shoulder: This one also has arthritis, but isn't as bad as the other."
gast was echt een madman, dieet was 90% fastfood ofzo lolquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Teeeeering. Dat van die groins is wel hardcore though. Een jaar lang. Jezus.
Dat is de nieuwe Living Well, langs de Gouwe, daar vlakbij die GerGem kerk. Ik heb het filmpje niet helemaal afgekeken. Ik vind het interieur wel heel erg hipster en ongezellig. Maar 35 minuten trainenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:05 schreef esv7 het volgende:
[..]
Degene die ik bedoel had een hele hoop cardio spullen, maar dumbells tot 20kg en geen barbell's.
Deze was ik geweest, http://www.livingwellgouda.nl/over-milon-cirkel.
Daar zou ik nooit lid worden, dat filmpje.
zit tegenover het water geloof ik hè? Dat millin cirkel is sinds vorig jaar. Godsgruwelijk duur en voor die typische LIF / slank meiden. Pasje erlangs halen en doen wat de machine zegtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:05 schreef esv7 het volgende:
[..]
Degene die ik bedoel had een hele hoop cardio spullen, maar dumbells tot 20kg en geen barbell's.
Deze was ik geweest, http://www.livingwellgouda.nl/over-milon-cirkel.
Daar zou ik nooit lid worden, dat filmpje.
wat een verschrikkelijk doorzettingsvermogenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zoals ik zei, het is een godswonder dat hij nog lift.
Ja dat is echt onzin, moet je niet serieus nemen als je wilt groeien. Heb er een keer getrained, alleen ze hadden geen barbell(losse stang), squat rek, dumbells tot 20kg enz enz. Idk of dat nog zo is, maar dan kan je Starting strength wel vergeten iig, dat lukt niet zonder barbell.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:17 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe Living Well, langs de Gouwe, daar vlakbij die GerGem kerk. Ik heb het filmpje niet helemaal afgekeken. Ik vind het interieur wel heel erg hipster en ongezellig. Maar 35 minuten trainenDoe je dan 4 oefeningen ofzo? Ik heb wel ff wat tijd nodig om mijn oefeningen te doen; ook omdat ik ze goed wil doen.
Kijk eens aan. Fijn is dat stoppen met roken hé?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:13 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Tot begin 2012 rookte ik als een ketter. Ik kon niet eens meer normaal slapen, want al dat slijm in mijn longen liep naar mijn keel. Ik ben blij dat ik heb kunnen stoppen. Maar ik kwam wel meer aan. Sowieso at ik veel te veel. Ik dronk wel light frisdranken, maar minimaal een fles per dag en soms twee flessen. En naast mijn normale eten veel snoep en chips.
Ik woog in september 2012 95 kilo. Allemaal vet. Ik moest pasfoto's laten maken en ik schrok van mn dikke kop. Ik ging toen meer bewegen en stoppen met snoepen. Dus ik viel wel (in snel maar ook gezond tempo af, ongeveer 1,5 kilo per week). Een maand later schreef ik me in bij die sportschool.
Als het moet, heb ik wel wilskracht en discipline. Mijn valkuil is wel dat ik te hoge eisen kan gaan stellen. Als je teveel hooi op je vork neemt, kukel je achterover. Ik moet het sporten dus ook leuk kunnen blijven houden.
Het "dieet" van hem wat hierna volgt is geweldig... Snoep voor de kinderen wat de kinderen nooit te zien krijgen omdat ze de kans niet krijgenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:30 schreef dreamerbulk het volgende:
Grappige conversatie tussen Dave Tate(de dude van al die blessures^^) en een voedingexpert lol(zwart gedrukt is Dave zelf):
"I can't eat clean."
"Pardon," I said. "You can't eat clean?"
"Seriously, the last four times I tried to eat clean, I ended up throwing up multiple times by lunch."
Now I was chuckling. "What do you mean, Dave?"
"Each time I try to clean my diet up and eat like a bodybuilder, it only lasts about half a day. I'll eat the egg whites and oatmeal for breakfast, and I'll have a protein shake a few hours later. For lunch I'll eat chicken breasts and a salad.
But I'm not kidding when I say that by 1:00 I'm puking my ass off, not to mention that I've been shitting all morning. Wanna laugh your ass off? Picture this: One day I actually strained a trap puking my guts up. By 2:00 PM I was sitting on the couch with an ice pack on my neck, my asshole on fire from shitting a half dozen times that morning, and puke stains on my shirt."
Now I was cracking up. And trying desperately to close my mind's eye.
"So what should I do, JB? Seriously, it seems like my body rejects anything healthy I try to do."
"So, just how bad are things?" I asked.
"Well," Dave said, "I haven't eaten a vegetable in years. I eat very little protein. Most of my meals come from McDonalds. Really, I'm like that guy from Supersize Me."
"It can't be that bad, Dave."
Famous last words. Little did I know what I was in for...
Ik mis het wel af en toe hoor. Vooral op feestjes of bij het uitgaan als mensen een sigaretje opsteken, zou ik er ook graag één willen opsteken. Maar van het hele pakje wat ik op een dag rookte, waren er maar 3 lekker. Het is ongezond en daar heeft mijn lijf duidelijk onder te lijden. Verder gaan je kleren stinken en ook de rest van je huis.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kijk eens aan. Fijn is dat stoppen met roken hé?Uiteindelijk besef je ook dat het ontzettend zinloos is en vraag je je af waarom je nou rookte.
Met very little .. zal hij met het totaal kcals wat hij at(6000+) nog steeds wel een 150 - 200 gram aantikken ofzo. In vergelijking met sommige andere heavyweight PL'ers die ook tech gebruiken die vaak op 400+ zitten is dat wel weinig dan ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
"Very little protein" Beetje apart, niet.
Is dat dat verhaal dat hij een pizza met een fles olijfolie eroverheen moet eten?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het "dieet" van hem wat hierna volgt is geweldig... Snoep voor de kinderen wat de kinderen nooit te zien krijgen omdat ze de kans niet krijgen
"For dinner you're gonna order an extra-large pizza with everything on it. Literally everything. If you don't like sardines, don't put 'em on, but anything else that you like you have to load it on there. After you pay the delivery guy, I want you to take the pie to your coffee table, open that fucker up, and grab a bottle of oil. It can be olive oil, canola oil, whatever. Anything but motor oil. And I want you to pour that shit over the pie until half of the bottle is gone. Just soak the shit out of it."quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:40 schreef seto het volgende:
[..]
Is dat dat verhaal dat hij een pizza met een fles olijfolie eroverheen moet eten?
Heel veel powerlifters geven geen reet om proteine.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
"Very little protein" Beetje apart, niet.
en ook dit jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heel veel powerlifters geven geen reet om proteine.
Sure, maar als je praat in termen van 'optimaal', wie weet of die nou sterker/groter zou zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:39 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Met very little .. zal hij met het totaal kcals wat hij at(6000+) nog steeds wel een 150 - 200 gram aantikken ofzo. In vergelijking met sommige andere heavyweight PL'ers die ook tech gebruiken die vaak op 400+ zitten is dat wel weinig dan ja.
Maar bewijst maar weer eens dat je met 100+ proteine ook nog gains maakt lol.. zeker icm tech
Hmm, Wendler raad het wel aan. Is het bij PL niet echt nodig dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heel veel powerlifters geven geen reet om proteine.
Ik denk dat Dave met zijn:quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sure, maar als je praat in termen van 'optimaal', wie weet of die nou sterker/groter zou zijn.
[..]
Hmm, Wendler raad het wel aan. Is het bij PL niet echt nodig dan?
Zieke squat. Hoe kan het dat zijn DL echter zo veel lager is?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik denk dat Dave met zijn:
935 squat, 740 deadlift, a 610 bench, and a 2,205 total.
niet mag klagen
Wie weet.. misschien had het nog meer gekund, maar gezien zijn injury lijst mag je hier spreken van een 8e wereldwonder haha.
Doorzettingsvermogen komt niet met proteine of zelfs niet met tech, dat komt vanuit jezelf en daar zal het meeste resultaat uitkomenhet 100% vastbijten in iets en alles ervoor laten wijken is een karakter eigenschap wat maar een select groepje mensen heeft op deze aardkloot.
zijn deadlift zoog heel erg.. en ging heel langzaam vooruit, en hij haat deadlifts intens.. echt heel erg intens .. het liefst trainde hij ze nooit. Hij heeft er nooit blessures op gehad.. maar hij was altijd bang om ze te doenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zieke squat. Hoe kan het dat zijn DL echter zo veel lager is?
Haha, geen idee, maar ik heb het gedaan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:51 schreef dreamerbulk het volgende:
waarom staat dit topic eigenlijk in fotografie sectie Snakey? lololol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |