abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132458092
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:16 schreef Snakey het volgende:

[..]

Zoals ik zei, het is een godswonder dat hij nog lift. :')
wat een verschrikkelijk doorzettingsvermogen
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_132458148
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:17 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Dat is de nieuwe Living Well, langs de Gouwe, daar vlakbij die GerGem kerk. Ik heb het filmpje niet helemaal afgekeken. Ik vind het interieur wel heel erg hipster en ongezellig. Maar 35 minuten trainen :? Doe je dan 4 oefeningen ofzo? Ik heb wel ff wat tijd nodig om mijn oefeningen te doen; ook omdat ik ze goed wil doen.
Ja dat is echt onzin, moet je niet serieus nemen als je wilt groeien. Heb er een keer getrained, alleen ze hadden geen barbell(losse stang), squat rek, dumbells tot 20kg enz enz. Idk of dat nog zo is, maar dan kan je Starting strength wel vergeten iig, dat lukt niet zonder barbell.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_132458242
Welke gym heeft er nou geen barbell? Dan mag je jezelf geen sportschool noemen imo, dan ben je gewoon een cardiocentre.
pi_132458279
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:13 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Tot begin 2012 rookte ik als een ketter. Ik kon niet eens meer normaal slapen, want al dat slijm in mijn longen liep naar mijn keel. Ik ben blij dat ik heb kunnen stoppen. Maar ik kwam wel meer aan. Sowieso at ik veel te veel. Ik dronk wel light frisdranken, maar minimaal een fles per dag en soms twee flessen. En naast mijn normale eten veel snoep en chips.

Ik woog in september 2012 95 kilo. Allemaal vet. Ik moest pasfoto's laten maken en ik schrok van mn dikke kop. Ik ging toen meer bewegen en stoppen met snoepen. Dus ik viel wel (in snel maar ook gezond tempo af, ongeveer 1,5 kilo per week). Een maand later schreef ik me in bij die sportschool.

Als het moet, heb ik wel wilskracht en discipline. Mijn valkuil is wel dat ik te hoge eisen kan gaan stellen. Als je teveel hooi op je vork neemt, kukel je achterover. Ik moet het sporten dus ook leuk kunnen blijven houden.
Kijk eens aan. Fijn is dat stoppen met roken hé? :D Uiteindelijk besef je ook dat het ontzettend zinloos is en vraag je je af waarom je nou rookte.

Wilskracht en discipline is heel belangrijk. En wat jezelf al zegt moet het ook leuk zijn. Je hebt zelf de keuze op welke manier je gaat trainen en eten, dus je kunt het zo leuk maar ook zo ellendig maken als je zelf wilt. Zolang het leuk blijft is het een redelijk makkelijk weg, als het iets minder leuk wordt, moet je wat harder trappen. Na een tijdje kun je niet zonder en voel je je juist ontzettend kut als je niet gaat.
If not now, then when.
pi_132458669
Grappige conversatie tussen Dave Tate(de dude van al die blessures^^) en een voedingexpert lol(zwart gedrukt is Dave zelf):

"I can't eat clean."

"Pardon," I said. "You can't eat clean?"

"Seriously, the last four times I tried to eat clean, I ended up throwing up multiple times by lunch."

Now I was chuckling. "What do you mean, Dave?"

"Each time I try to clean my diet up and eat like a bodybuilder, it only lasts about half a day. I'll eat the egg whites and oatmeal for breakfast, and I'll have a protein shake a few hours later. For lunch I'll eat chicken breasts and a salad.

But I'm not kidding when I say that by 1:00 I'm puking my ass off, not to mention that I've been shitting all morning. Wanna laugh your ass off? Picture this: One day I actually strained a trap puking my guts up. By 2:00 PM I was sitting on the couch with an ice pack on my neck, my asshole on fire from shitting a half dozen times that morning, and puke stains on my shirt."

Now I was cracking up. And trying desperately to close my mind's eye.

"So what should I do, JB? Seriously, it seems like my body rejects anything healthy I try to do."

"So, just how bad are things?" I asked.

"Well," Dave said, "I haven't eaten a vegetable in years. I eat very little protein. Most of my meals come from McDonalds. Really, I'm like that guy from Supersize Me."

"It can't be that bad, Dave."

Famous last words. Little did I know what I was in for...
pi_132458902
"Very little protein" Beetje apart, niet.
If not now, then when.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:38:41 #257
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132459002
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:30 schreef dreamerbulk het volgende:
Grappige conversatie tussen Dave Tate(de dude van al die blessures^^) en een voedingexpert lol(zwart gedrukt is Dave zelf):

"I can't eat clean."

"Pardon," I said. "You can't eat clean?"

"Seriously, the last four times I tried to eat clean, I ended up throwing up multiple times by lunch."

Now I was chuckling. "What do you mean, Dave?"

"Each time I try to clean my diet up and eat like a bodybuilder, it only lasts about half a day. I'll eat the egg whites and oatmeal for breakfast, and I'll have a protein shake a few hours later. For lunch I'll eat chicken breasts and a salad.

But I'm not kidding when I say that by 1:00 I'm puking my ass off, not to mention that I've been shitting all morning. Wanna laugh your ass off? Picture this: One day I actually strained a trap puking my guts up. By 2:00 PM I was sitting on the couch with an ice pack on my neck, my asshole on fire from shitting a half dozen times that morning, and puke stains on my shirt."

Now I was cracking up. And trying desperately to close my mind's eye.

"So what should I do, JB? Seriously, it seems like my body rejects anything healthy I try to do."

"So, just how bad are things?" I asked.

"Well," Dave said, "I haven't eaten a vegetable in years. I eat very little protein. Most of my meals come from McDonalds. Really, I'm like that guy from Supersize Me."

"It can't be that bad, Dave."

Famous last words. Little did I know what I was in for...
Het "dieet" van hem wat hierna volgt is geweldig... Snoep voor de kinderen wat de kinderen nooit te zien krijgen omdat ze de kans niet krijgen :+
pi_132459045
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Kijk eens aan. Fijn is dat stoppen met roken hé? :D Uiteindelijk besef je ook dat het ontzettend zinloos is en vraag je je af waarom je nou rookte.
Ik mis het wel af en toe hoor. Vooral op feestjes of bij het uitgaan als mensen een sigaretje opsteken, zou ik er ook graag één willen opsteken. Maar van het hele pakje wat ik op een dag rookte, waren er maar 3 lekker. Het is ongezond en daar heeft mijn lijf duidelijk onder te lijden. Verder gaan je kleren stinken en ook de rest van je huis.

Mijn conditie is tenminste goed nu. Ik kan tenminste een sprintje maken wanneer ik de trein wil halen. :)
pi_132459051
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Met very little .. zal hij met het totaal kcals wat hij at(6000+) nog steeds wel een 150 - 200 gram aantikken ofzo. In vergelijking met sommige andere heavyweight PL'ers die ook tech gebruiken die vaak op 400+ zitten is dat wel weinig dan ja.

Maar bewijst maar weer eens dat je met 100+ proteine ook nog gains maakt lol.. zeker icm tech :P
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:40:34 #260
69994 seto
-|||--------|||-
pi_132459084
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:38 schreef Snakey het volgende:

[..]

Het "dieet" van hem wat hierna volgt is geweldig... Snoep voor de kinderen wat de kinderen nooit te zien krijgen omdat ze de kans niet krijgen :+
Is dat dat verhaal dat hij een pizza met een fles olijfolie eroverheen moet eten? :P
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_132459199
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:40 schreef seto het volgende:

[..]

Is dat dat verhaal dat hij een pizza met een fles olijfolie eroverheen moet eten? :P
"For dinner you're gonna order an extra-large pizza with everything on it. Literally everything. If you don't like sardines, don't put 'em on, but anything else that you like you have to load it on there. After you pay the delivery guy, I want you to take the pie to your coffee table, open that fucker up, and grab a bottle of oil. It can be olive oil, canola oil, whatever. Anything but motor oil. And I want you to pour that shit over the pie until half of the bottle is gone. Just soak the shit out of it."

"Now before you lay into it, I want you to sit on your couch and just stare at that fucker. I want you to understand that that pizza right there is keeping you from your goals."

"Now you're on the clock," he continues. "After 20 minutes your brain is going to tell you you're full. Don't listen to that shit. You have to try and eat as much of the pizza as you can before that 20-minute mark. Double up pieces if you have to. I'm telling you now, you're going to get three or four pieces in and you're gonna want to quit. You fucking can't quit. You have to sit on that couch until every piece is done.

And if you can't finish it, don't you ever come back to me and tell me you can't gain weight. 'Cause I'm gonna tell you that you don't give a fuck about getting bigger and you don't care how much you lift!"
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:45:16 #262
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132459243
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heel veel powerlifters geven geen reet om proteine.
pi_132459285
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:45 schreef Snakey het volgende:

[..]

en ook dit ja

puur cals cals cals
pi_132459501
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:39 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Met very little .. zal hij met het totaal kcals wat hij at(6000+) nog steeds wel een 150 - 200 gram aantikken ofzo. In vergelijking met sommige andere heavyweight PL'ers die ook tech gebruiken die vaak op 400+ zitten is dat wel weinig dan ja.

Maar bewijst maar weer eens dat je met 100+ proteine ook nog gains maakt lol.. zeker icm tech :P
Sure, maar als je praat in termen van 'optimaal', wie weet of die nou sterker/groter zou zijn. :P

quote:

[..]

Hmm, Wendler raad het wel aan. Is het bij PL niet echt nodig dan?
If not now, then when.
pi_132459511
waarom staat dit topic eigenlijk in fotografie sectie Snakey? lololol
pi_132459526
:D
If not now, then when.
pi_132459570
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Sure, maar als je praat in termen van 'optimaal', wie weet of die nou sterker/groter zou zijn. :P

[..]

Hmm, Wendler raad het wel aan. Is het bij PL niet echt nodig dan?
Ik denk dat Dave met zijn:

935 squat, 740 deadlift, a 610 bench, and a 2,205 total.

niet mag klagen :P

Wie weet.. misschien had het nog meer gekund, maar gezien zijn injury lijst mag je hier spreken van een 8e wereldwonder haha.

Doorzettingsvermogen komt niet met proteine of zelfs niet met tech, dat komt vanuit jezelf en daar zal het meeste resultaat uitkomen :) het 100% vastbijten in iets en alles ervoor laten wijken is een karakter eigenschap wat maar een select groepje mensen heeft op deze aardkloot.
pi_132459751
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:52 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Ik denk dat Dave met zijn:

935 squat, 740 deadlift, a 610 bench, and a 2,205 total.

niet mag klagen :P

Wie weet.. misschien had het nog meer gekund, maar gezien zijn injury lijst mag je hier spreken van een 8e wereldwonder haha.

Doorzettingsvermogen komt niet met proteine of zelfs niet met tech, dat komt vanuit jezelf en daar zal het meeste resultaat uitkomen :) het 100% vastbijten in iets en alles ervoor laten wijken is een karakter eigenschap wat maar een select groepje mensen heeft op deze aardkloot.
Zieke squat. Hoe kan het dat zijn DL echter zo veel lager is?
If not now, then when.
pi_132459862
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Zieke squat. Hoe kan het dat zijn DL echter zo veel lager is?
zijn deadlift zoog heel erg.. en ging heel langzaam vooruit, en hij haat deadlifts intens.. echt heel erg intens .. het liefst trainde hij ze nooit. Hij heeft er nooit blessures op gehad.. maar hij was altijd bang om ze te doen
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:59:36 #270
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132459875
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:51 schreef dreamerbulk het volgende:
waarom staat dit topic eigenlijk in fotografie sectie Snakey? lololol
Haha, geen idee, maar ik heb het gedaan. :+

Ik zit (lig) op mn kindle. Bedtijd dus. :p
pi_132459905
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:59 schreef Snakey het volgende:

[..]

Haha, geen idee, maar ik heb het gedaan. :+

Ik zit (lig) op mn kindle. Bedtijd dus. :p
hahahah held

goodgainnight
  FOK!fotograaf woensdag 23 oktober 2013 @ 00:06:38 #272
159915 -Menn0-
MNO
pi_132460156
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 18:09 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Heb je daar niet 2 liter melk voor nodig om dat weg te krijgen? Wordt ontzettend dik hier als ik meer dan 50g erin gooi. Lijkt net koude kots.
Nee hoor, het is fijngemalen. Dus nergens last van. Drink het wel in 1 teug op zodat het niet dik kan worden.
,,/
pi_132460199
quote:

[..]

Ja plus dat als je 6000kcal eet, je sowieso toch wel een aardige hoeveelheid protein binnen krijgt. Alleen in verhouding tot de vetten en carbs is het misschien niet enorm veel.

30% protein or wat is het waar ik mensen altijd over hoor praten? Dan zou je op 6k dus 1800kcals aan protein moeten eten of 450 gram. Dat is echt tering veel.
pi_132460241
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:06 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Nee hoor, het is fijngemalen. Dus nergens last van. Drink het wel in 1 teug op zodat het niet dik kan worden.
pcies, dan wordt het pas dik in je maag...

goeie bloats :D
pi_132460443
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:59 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

zijn deadlift zoog heel erg.. en ging heel langzaam vooruit, en hij haat deadlifts intens.. echt heel erg intens .. het liefst trainde hij ze nooit. Hij heeft er nooit blessures op gehad.. maar hij was altijd bang om ze te doen
Weet je ook waarom hij bang was?
If not now, then when.
pi_132460475
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Weet je ook waarom hij bang was?
hij wist het zelf ook niet :D

ik zojuist een artikel gevonden waarin hij over deadlifts praat:

http://articles.elitefts.(...)i-hate-the-deadlift/

gast at trouwens jarenlang geen groentes, nu alles omgegooid en healthier lifestyle aangenomen.
pi_132460962
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:07 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja plus dat als je 6000kcal eet, je sowieso toch wel een aardige hoeveelheid protein binnen krijgt. Alleen in verhouding tot de vetten en carbs is het misschien niet enorm veel.

30% protein or wat is het waar ik mensen altijd over hoor praten? Dan zou je op 6k dus 1800kcals aan protein moeten eten of 450 gram. Dat is echt tering veel.
Ik krijg met 280 gram eiwitten al anacondadrollen, moet er niet aan denken als iemand 450 zou wegeten. :D
pi_132460980
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:33 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Ik krijg met 280 gram eiwitten al anacondadrollen, moet er niet aan denken als iemand 450 zou wegeten. :D
Ja maar dat is ook al aardig veel :P Hoeveel kcals eet je dan?
pi_132461113
Zit er altijd dezelfde zoetstof in Whey of verschilt dat?
pi_132461136
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:33 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja maar dat is ook al aardig veel :P Hoeveel kcals eet je dan?
2,5 liter melk
2 liter water
100g proteine + 50g oats
75g noten
300-450g (ongekookt) rijst
200-300g kip/vis/vlees
8 bammen met komkommer
250g franse vieze kwarkkots
fruit en groente naar ratio

Iets van 4500-5000 cals, 650 carbs op 193cm, 98kg en 26 jaar. Niet precies meer berekend sinds laatste update van dieet. Kom nu voornamelijk in vet aan. Niet helemaal slim als beginner, maar ik voel letterlijk alsof ik dood ga als ik op 3200-3900 cal ga zitten.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 00:42:23 #281
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_132461205
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 19:33 schreef Nuggets het volgende:
Update.

Ben in januari begonnen met stronglifts, ik woog 53kg en weeg nu 66/67kg. Ben nu overgestapt naar 3x5. In de zomer kleine blessure gehad met mn rechter knie waardoor ik een tijd niet heb gesquat. Ben nu weer bezig met opbouwen. Afgelopen 2 maanden heb ik geen/minimale kracht gains verder gemaakt. Wat raden jullie mij aan? Verder te gaan en simpelweg nog meer te eten (ik probeer zo'n 3000-3200kcal naar binnen te werken) of een ander schema? Zo ja, wat voor een?

Stats:
Squat 75kg (voorheen 100kg)
Bench Press 62.5kg
OHP 42.5kg
Rows 62.5kg
Deadlift 115kg
1. Goeie gains! 13 kilo erbij is niet niks :)
2. Als je stalled, zou ik eens een deload weekje proberen. Een week lang al je gewichten op 50% gooien om je lichaam goed te laten herstellen zonder te 'onttrainen' (actief herstel).
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_132461325
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:39 schreef Faeroer het volgende:

[..]

2,5 liter melk
2 liter water
100g proteine + 50g oats
75g noten
200-300g kip/vis/vlees
8 bammen met komkommer

Iets van 4500-5000 cals, 650 carbs op 193cm, 98kg en 26 jaar. Niet precies meer berekend sinds laatste update van dieet. Kom nu voornamelijk in vet aan. Niet helemaal slim als beginner, maar ik voel letterlijk alsof ik dood ga als ik op 3200-3900 cal ga zitten.
Da's inderdaad aardig wat :P In vet aankomen heb ik ook heel veel gedaan als beginner, in een jaar van 70 naar 91kg gegaan, ook in de eerste maanden echt 3-4kg aangekomen, later zakte het naar een kilootje per maand ofzo. En als je minder eten niet trekt, mjah..

Alleen dat eten, het lijkt me echt een hel om bijvoorbeeld 450 gram rijst te eten. En 8 boterhammen zou ik ook echt niet trekken.
pi_132461383
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:47 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Da's inderdaad aardig wat :P In vet aankomen heb ik ook heel veel gedaan als beginner, in een jaar van 70 naar 91kg gegaan, ook in de eerste maanden echt 3-4kg aangekomen, later zakte het naar een kilootje per maand ofzo. En als je minder eten niet trekt, mjah..

Alleen dat eten, het lijkt me echt een hel om bijvoorbeeld 450 gram rijst te eten. En 8 boterhammen zou ik ook echt niet trekken.
Is het ook, maar wel verdeeld over drie maaltijden gelukkig. 450 op traindagen (lunch 150, avond 150 en na trainen 150). Bammen is meer een gewoonte tijdens het werk, gezien ik nogal een 'rare' ben met mijn bakje kip/rijst/groente in de magnetron terwijl iedereen aan de bammen met sla zit. :') Ga ik denk ik volgende week ook mee stoppen, gezien het in mijn optiek niets boeiends aan voeding geeft behalve fibres die ik al genoeg binnen krijg.
pi_132461495
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:49 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Is het ook, maar wel verdeeld over drie maaltijden gelukkig. 450 op traindagen (lunch 150, avond 150 en na trainen 150). Bammen is meer een gewoonte tijdens het werk, gezien ik nogal een 'rare' ben met mijn bakje kip/rijst/groente in de magnetron terwijl iedereen aan de bammen met sla zit. :') Ga ik denk ik volgende week ook mee stoppen, gezien het in mijn optiek niets boeiends aan voeding geeft behalve fibres die ik al genoeg binnen krijg.
Ja ik zie brood nu echt als nutteloze maaginhoud :P Vind het ook smerig dus het is extra makkelijk om het te omzeilen. Het is er wel echt ingebakken bij veel mensen, brood mee naar het werk enzo.

Laatste tijd was mijn lunch vaak iets in de richting van een halve liter volle melk, 3 eieren en 50 gram pinda's. Eerder nam ik wel twee boterhammen met kipfilet mee, maar ik vind 3 eieren een stuk lekkerder dan dat droge brood :P
pi_132461658
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:54 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja ik zie brood nu echt als nutteloze maaginhoud :P Vind het ook smerig dus het is extra makkelijk om het te omzeilen. Het is er wel echt ingebakken bij veel mensen, brood mee naar het werk enzo.

Laatste tijd was mijn lunch vaak iets in de richting van een halve liter volle melk, 3 eieren en 50 gram pinda's. Eerder nam ik wel twee boterhammen met kipfilet mee, maar ik vind 3 eieren een stuk lekkerder dan dat droge brood :P
Nu wil ik helemaal geen brood meer eten. :D
  woensdag 23 oktober 2013 @ 01:10:09 #286
77130 star_gazer
pi_132461832
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:41 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Ik woon in Gouda en train bij BudgetFitness. Op zich is dat wel een goede sportschool. :) Het enige waar ik over zou kunnen klagen, is dat de apparaten verouderd zijn en zodoende zijn daar weleens problemen mee. Maar daarom heet het ook BudgetFitness. Het is wat minder luxe dan bijvoorbeeld Living Well of SportCity Verder heb je toch alles: meerdere trainers, diverse groepslessen, douches, sauna, etc. Er trainen veel powerlifters of mensen die serieus aan bodybuilding doen. Ik lees op FOK! vaak klachten over Basic Fit, maar daar lijkt mijn sportschool niet op. De sfeer is trouwens wel gemoedelijk.

Dat starting strengt is een nieuw begrip voor mij. Ik heb de OP doorgenomen, maar ik heb het er nog niet bij zien staan. Anders ga ik wel ff Googlen
Hi Pulzzar,

Welkom! Twee vraagjes:

- Wat zijn je doelen? Als je dat niet weet, zou ik ze eens op papier zetten :) Bijvoorbeeld: 10 kilo afvallen, 10 kilo bijkomen, 100 kilo bankdrukken, je piemel kunnen zien tijdens het plassen, enz. Dat soort gekkigheid. Als je concrete doelen stelt, heb je echt iets om naartoe te werken.

- Heeft je gym een squat rack? Zo niet, zoek een andere gym. De barbell squat is de basis van ieder goed beginners programma, omdat die oefening vrijwel je gehele lijf activeert.

Verder kan ik je het volgende advies geven: meten en bijhouden! Als je niet meet en bijhoudt wat je eet, wat je doet in de sportschool en hoe je lichaam erbij staat (lichaamsgewicht, vetprecentage), weet je niet of je écht goed bezig bent. Met name in het begin is het belangrijk om bijvoorbeeld je calorieën en macro's (eiwit, koolhydraten, vet) goed nauwgezet bij te houden. Veel mensen denken dat ze genoeg / goed eten, maar blijken er als ze alles op papier zetten een potje van te maken!

Na verloop van tijd ontwikkel je een goed gevoel voor wat betreft voeding en kun je het bijhouden ervan iets laten vieren, maar ik zou altijd beginnen met een goed plan.

[ Bericht 3% gewijzigd door star_gazer op 23-10-2013 01:16:14 ]
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_132461841
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:16 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

hij wist het zelf ook niet :D

ik zojuist een artikel gevonden waarin hij over deadlifts praat:

http://articles.elitefts.(...)i-hate-the-deadlift/

gast at trouwens jarenlang geen groentes, nu alles omgegooid en healthier lifestyle aangenomen.
Geinig artikel.

Yeah, dat wist ik al wel. Toch knap van hem gezien het feit dat hij enkel junk at en ik in het stukje dat jij postte las dat hij ander eten 'haatte'.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:39 schreef Faeroer het volgende:

[..]

2,5 liter melk
2 liter water
100g proteine + 50g oats
75g noten
200-300g kip/vis/vlees
8 bammen met komkommer
Lol, typisch bb dieet. :P
If not now, then when.
pi_132461931
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 01:00 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Nu wil ik helemaal geen brood meer eten. :D
Ik eet nu wel brood trouwens, net twee tosti's gemaakt met kaas en bacon. Whey shake erbij en ik kan zo lekker slapen.

Panini's eet ik ook nog wel eens, stokbrood ook. Alleen normaal, bruin brood trek ik gewoon niet :P
  woensdag 23 oktober 2013 @ 01:16:43 #289
77130 star_gazer
pi_132461949
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 01:15 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik eet nu wel brood trouwens, net twee tosti's gemaakt met kaas en bacon. Whey shake erbij en ik kan zo lekker slapen.

Panini's eet ik ook nog wel eens, stokbrood ook. Alleen normaal, bruin brood trek ik gewoon niet :P
Tosti's met kaas, bacon en salami :9 Uitje erop kan ook nog wel lekker zijn.
-
pi_132461983
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 01:10 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Hi Pulzzar,

Welkom! Twee vraagjes:

- Wat zijn je doelen? Als je dat niet weet, zou ik ze eens op papier zetten :) Bijvoorbeeld: 10 kilo afvallen, 10 kilo bijkomen, 100 kilo bankdrukken, je piemel kunnen zien tijdens het plassen, enz. Dat soort gekkigheid. Als je concrete doelen stelt, heb je echt iets om naartoe te werken.

- Heeft je gym een squat rack? Zo niet, zoek een andere gym. De barbell squat is de basis van ieder goed beginners programma, omdat die oefening vrijwel je gehele lijf activeert.
Ik stond net op de weegschaal: ik weeg te zwaar. ;(

Ik denk dat ik eerst moet gaan afvallen (10 kilo). Maar ook belangrijk is dat ik leniger ga worden. Ik vold groepslessen op de sportschool (2x bootcamp) en ik merk dat mijn balans maar vooral mijn lenigheid erg slecht zijn. Ik moet mijn spieren en ik denk vooral die van mijn rug, langer maken. Doe ik er niks aan, heb ik er op latere leeftijd veel problemen aan.

Ik merk trouwens ook dat mijn gebrek aan lenigheid me beperkt bij mijn buikspieroefeningen.
pi_132462027
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 01:16 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Tosti's met kaas, bacon en salami :9 Uitje erop kan ook nog wel lekker zijn.
Salami wil ik nog wel eens proberen. Verder experimenteer ik nooit echt met tosti's, gewoon kaas + bacon. Never change a winning team.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 01:21:12 #292
77130 star_gazer
pi_132462031
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:22 schreef Sapstengel het volgende:
Welke gym heeft er nou geen barbell? Dan mag je jezelf geen sportschool noemen imo, dan ben je gewoon een cardiocentre.
Ik heb ooit 12 jaar geleden als onwetende snotneus getrained in zo'n "gym". Inderdaad geen barbells en dumbbells tot maarliefst 20kg. En ik dacht dat ik echt teeering sterk was toen ik die 20kg ging shruggen :D
-
pi_132462087
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 01:21 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik heb ooit 12 jaar geleden als onwetende snotneus getrained in zo'n "gym". Inderdaad geen barbells en dumbbells tot maarliefst 20kg. En ik dacht dat ik echt teeering sterk was toen ik die 20kg ging shruggen :D
Hier in de gym hebben ze wel barbells gelukkig en ook bumper plates. Er is alleen wel slechts een zelfgemaakt squatrack (barbell rek op aerobic benches) en de dumbbells gaan maar tot 34kg.

Maar over niet al te lange tijd toch weg daar. Kan er in ieder geval squatten, wel zonder safety bars. En het enige waar ik 34's voor gebruik is als ik puur op kracht incline db press ga doen.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 01:24:37 #294
77130 star_gazer
pi_132462091
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:43 schreef dreamerbulk het volgende:
For dinner you're gonna order an extra-large pizza with everything on it. Literally everything. If you don't like sardines, don't put 'em on, but anything else that you like you have to load it on there. After you pay the delivery guy, I want you to take the pie to your coffee table, open that fucker up, and grab a bottle of oil. It can be olive oil, canola oil, whatever. Anything but motor oil. And I want you to pour that shit over the pie until half of the bottle is gone. Just soak the shit out of it."
quote:
"For lunch you're gonna eat Chinese food. Now I don't want you eating that crappy stuff. You wanna get the stuff with MSG. None of that non-MSG bullshit. I don't care what you eat but you have to sit down and eat for at least 45 minutes straight. You can't let go of the fork. Eat until your eyes swell up and become slits and you start to look like the woman behind the counter."
_O- _O-
-
pi_132462109
Mooi ook dat je per se dat met MSG moet hebben :D . Inb4 hippies met hun conspiracy verhalen over E621.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 01:28:38 #296
77130 star_gazer
pi_132462150
T-Nation mag trouwens de site weleens gaan updaten. Wat een tering lelijke website is dat toch.
-
pi_132462155
Mooi ook dat Dave Tate zo een succesvolle business heeft opgezet.
If not now, then when.
pi_132462183
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 01:28 schreef star_gazer het volgende:
T-Nation mag trouwens de site weleens gaan updaten. Wat een tering lelijke website is dat toch.
Mijn aan m'n ogen van dat kleurenschema, moet altijd de kleuren inverten als ik daar iets lees.

Mooie quote ook

quote:
I tried to bulk clean with more chicken and rice and I was eating close to 6,000 calories per day. Doing that clean was a bitch. It was almost impossible. I could do it for one day but then it'd drop off to 3000 calories for the next two. So I had to add junk food until the only healthy thing I had left was the lettuce on my Big Mac.
pi_132462342
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 01:30 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Mijn aan m'n ogen van dat kleurenschema, moet altijd de kleuren inverten als ik daar iets lees.

Mooie quote ook

[..]

Inderdaad, helemaal kut als je daarna weer switcht naar 'n site met lichte kleuren.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 01:51:21 #300
77130 star_gazer
pi_132462560
Godver zeg. Ik heb echt zware pijn in m'n onderarmen van 5x10 deadlifts eergister :') Double overhand grip FTW.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')