Speculaas, perfect voor de winter.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:41 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ok. Dan maar op de gok van een goede smaak. Nog aanraders?
Erg chemisch inderdaad.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:48 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ook niet, veel te sterke vanille smaak. Erg chemisch ook.
Ik nee altijd gewoon whey perfection zakjes. Extra serving erbij en kans om gratis een nieuwe smaak te proberen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:50 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Nou ik bestel wel een kleine emmer White Chocolate voor de beker
En een variety box om te proberen.
Ik moet er nog een kado bij kiezen, aanraders? (Isolaat Perfection Sachet, Mass Perfection Sachet, Micellar Casein Perfection Sachet, Whey Perfection Sachet).
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik nee altijd gewoon whey perfection zakjes. Extra serving erbij en kans om gratis een nieuwe smaak te proberen.
dat dere pillendoosjesquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik nee altijd gewoon whey perfection zakjes. Extra serving erbij en kans om gratis een nieuwe smaak te proberen.
sommige mensen slikken multi, D, visolie, magnesium, zink,pre workout d-bol .. dus dan kan t misschien handig zijn?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hhahaha ja waar heb je dat voor nodig? Om al je supps mee naar werk te nemen? hehe
Haha true. Met zo'n collectie is het wel handig.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:03 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
sommige mensen slikken multi, D, visolie, magnesium, zink,pre workout d-bol .. dus dan kan t misschien handig zijn?
koelbox met igf-1/insuline en wat waterijsjes erbij ..dat lifequote:Op maandag 21 oktober 2013 23:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha true. Met zo'n collectie is het wel handig.
Maarja laat m'n moeder of zusje die wel meenemen als ik het ooit nodig heb
Pics van je moederquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha true. Met zo'n collectie is het wel handig.
Maarja laat m'n moeder of zusje die wel meenemen als ik het ooit nodig heb
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:17 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zo zou ik hem ongeveer doen. Veel korter maar beter verdeeld qua oefeningen.
Hmm dit kan ook, maar k zou dan nog wel een triceps oefening erbij doen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:17 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zo zou ik hem ongeveer doen. Veel korter maar beter verdeeld qua oefeningen.
Back squat doe je meestal op lage herhalingen voor kracht en front squat meer high rep, 8-12 voor de hypertrofie. Dus bij front squat gaat het niet zo zeer om het gewicht en meer om volume.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:13 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
[..]
[..]
Hmm dit kan ook, maar k zou dan nog wel een triceps oefening erbij doen.
En toch ook een extra rug oefening.
Front Squat heb k nooit gedaan, maar is dat nog te doen na een gewone squat?
nice, mooi gewicht!quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:42 schreef Verbosity het volgende:
Van de week 3RM's uitproberen voor 5-3-1 qua startgewichten. Wordt eerste keer op de 5-3-1 methode.
Vorige 3 RM (1 maand geleden) was 160 dus probeerde 165 uit wat me 4x lukte op oly schoenen (oly schoenen op deadlift is voortaan en no-no, gewicht ligt dan te ver van me af. de initiële pull is wel makkelijker door meer quads). Met normale chucks was de 5x wel gelukt...
Woensdag volgt de 3RM bench en vrijdag 3RM squats. Eens kijken wat dat wordt.
#dagboek
Tja, het was een keer uitproberen. Is nogal wat verdeeldheid over omdat je meer quad activiteit hebt waardoor het gewicht in het begin makkelijker van de grond afkomt. Het probleem is dat daardoor je knieën verder naar voren staan en je heupen hoger. Gewicht ligt dan te ver 'op' de voet, waar het met platte zool of barefoot precies boven het midden van de voet ligt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:44 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nice, mooi gewicht!
Lijkt mij zelf ook niet fijn deadliften in oly shoes, ik deadlift zelf conventional op sokken, deficit doe ik met schoenen(zodat ik nog net iets hoger sta op de 20kg schijf).
ik mag morgen weer 160 for reps doen
romanian deadlifts dus?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:51 schreef SunTzu het volgende:
Vandaag ook 10x160kg gedaan, mixed grip zonder straps, zonder belt. Ging makkelijk alleen kreeg wel hoofdpijn erna. Ging van 90kg naar 120kg naar 140kg en uiteindelijk die 160kg. Alle herhalingen tot ongeveer midden scheen, dus zonder de grond aan te tikken gedaan.
Gains gaan redelijk snel, hoop binnenkort de 200 te kunnen tillen
i forsee sickening bench gains in your futurequote:Op maandag 21 oktober 2013 23:52 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Tja, het was een keer uitproberen. Is nogal wat verdeeldheid over omdat je meer quad activiteit hebt waardoor het gewicht in het begin makkelijker van de grond afkomt. Het probleem is dat daardoor je knieën verder naar voren staan en je heupen hoger. Gewicht ligt dan te ver 'op' de voet, waar het met platte zool of barefoot precies boven het midden van de voet ligt.
Maar ben rustig begonnen met bulken is langzamerhand ook te merken in de training. Woog in de zomer 64,5kilo 's ochtends. Daarna een maandje op onderhoud en deze maand op 66kg uitgekomen. Gelukkig kan ik nog groeien in gewicht, bedoeling is de 72kg. De lengte daarentegen @ [b]1,69m[/b]...
heb je lange of korte armen in verhouding met je torso?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:58 schreef Verbosity het volgende:
Klote is juist dat de benchpress al maanden lang ligt omhoog kruipt of stil staat. Eens kijken of 5-3-1 +meer assistentie wat te weeg brengt.
Maak je geen zorgen; als je 531 goed uitvoert en goed eet dan ga je sowieso gains maken!quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:58 schreef Verbosity het volgende:
Klote is juist dat de benchpress al maanden lang ligt omhoog kruipt of stil staat. Eens kijken of 5-3-1 +meer assistentie wat te weeg brengt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |