Vind dips voor de triceps ook wel een lekkere afmaker. Maar thanks voor de feedback!quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:39 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ziet er beter uit! ik zou dips voor de push downs doen .. omdat het een compound is.
Kan waarschijnlijk tussen de 10-20kg af. Het valt op zich allemaal wel mee maar ik zat uiteindelijk onebwust zolaag op de kcal. Ik had het toen een keer +- uitgerekend maar dat klopt blijkbaar niet oid.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:40 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Wow 1450 kcal eet ik als ontbijt
Ik zou idd niet zo laag gaan zitten, moet je veel afvallen dan?
holy shit... ja dan zeker die kcals uppenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:45 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Kan waarschijnlijk tussen de 10-20kg af. Het valt op zich allemaal wel mee maar ik zat uiteindelijk onebwust zolaag op de kcal. Ik had het toen een keer +- uitgerekend maar dat klopt blijkbaar niet oid.
Needless to say, verklaart waarom ik een droge/geurtje in m'n mond kreeg (te weinig carbs), moe was, ziek werd, geen zin had om te sporten, wondjes in m'n mond, langzame herstel van sporten etc. (allemaal in lichte mate, dat wel)
Even wat extra maaltijden er aan toevoegen morgen!
Gewoon voor de fun, wat is zo'n beetje jouw eetschema?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:40 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Wow 1450 kcal eet ik als ontbijt
Ik zou idd niet zo laag gaan zitten, moet je veel afvallen dan?
Zo zou ik hem ongeveer doen. Veel korter maar beter verdeeld qua oefeningen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:45 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Wat vinden jullie van mijn PPL schema dat hieronder staat? Mijn schouders lopen achter.
Push
BB BP
BB Incline BP
Cable Flies
OHP
Tricep Dips
Lateral Raises
Pull
Deadlift
Dumbell Rows
Pull Up
BB Shrugs
Rear Delt Fly
BB Bicep Curl
Legs
Squat
Leg Press
Front Squat
Calf Raises
Glute Ham Raises of Leg Curl
Doordeweeks vrijwel altijd hetzelfde(puur uit lui gemak, heb jarenlang teveel tijd aan eten besteed in mijn leven heb ik het ideequote:Op maandag 21 oktober 2013 22:09 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Gewoon voor de fun, wat is zo'n beetje jouw eetschema?
uiteindelijk zijn de eiwitten in whey het goedkoopste in verhouding met gewoon eten(zeker als je de 4.5kg emmer haalt). Daarnaast ook zeer makkelijk in te nemenquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:33 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik heb het geprobeerd maar kom met alleen mijn eigen voeding niet aan voldoende kCal en eiwitten. Krijg het gewoon niet naar binnen zo veel. Zit er dus aan te denken toch maar whey bij te nemen. Maakt het nog veel uit welke ik kies? Is Whey Perfection bijvoorbeeld ok? (http://www.bodyenfitshop.(...)ion/whey-perfection/)
Als ik dan toch bezig ga met shakes, is het verstandig meteen andere zaken mee te bestellen?
Akkoordquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:34 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
uiteindelijk zijn de eiwitten in whey het goedkoopste in verhouding met gewoon eten(zeker als je de 4.5kg emmer haalt). Daarnaast ook zeer makkelijk in te nemen
Whey perfection haal ik al jaren, daarnaast gebruikt ik geen andere supplementen ..behalve wat creatine af en toe.
dat is idd de beste stap die je kan zetten jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:36 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
AkkoordDan begin ik maar met de Variety Box. Verschillende smaken proberen.
Oh ik zie m nu ja .. 750 gram, handig als je wilt varieeren idd. wel netto duurder.. maar dat is de prijs die je betaalt voor luxequote:Op maandag 21 oktober 2013 22:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vinden jullie het trouwens ook fijn dat B&F eindelijk een kleinere verpakking heeft geïntroduceerd? Op die manier kan ik eindelijk wat meer variëren.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dat is idd de beste stap die je kan zetten ja
Mijn ervaring is ... hoe lekker een smaak ook is .. na 4.5kg komt ie op een gegeven moment je strot uit zetten(of komt dat omdat ik altijd 100gram whey gebruik in mijn shakes?)
Je doet 100 gr. in één shake?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Mijn ervaring is ... hoe lekker een smaak ook is .. na 4.5kg komt ie op een gegeven moment je strot uit zetten(of komt dat omdat ik altijd 100gram whey gebruik in mijn shakes?)
Naja, de vanille caseïne van 2kg was ook op, dus ik had eigenlijk vrij weinig keus.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:38 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Oh ik zie m nu ja .. 750 gram, handig als je wilt varieeren idd. wel netto duurder.. maar dat is de prijs die je betaalt voor luxe
beker krijg je gratis bij een emmer..quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:39 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
We gaan het meemaken. Nu nog zo'n bekertje vinden.
Haha ja , maar dan wel met liter melk en 150 gram haver.. dus opzich wel te doen .. 1.5 liter beker whehe.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je doet 100 gr. in één shake?
[..]
Naja, de vanille caseïne van 2kg was ook op, dus ik had eigenlijk vrij weinig keus.De banaan smaak is ook erg lekker though.
Ok. Dan maar op de gok van een goede smaak. Nog aanraders?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:39 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
beker krijg je gratis bij een emmer..
bij variety box niet
Haha ik heb al 3x een 4.5kg emmer white chocolate leeg gegeten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik hoor altijd positieve verhalen over cookie&cream, banaan is sowieso altijd wel goed te doen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:41 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ok. Dan maar op de gok van een goede smaak. Nog aanraders?
Ik zit al meer dan een jaar alleen op vanilla milkshake.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
vanille is ook wel redelijk neutraal jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zit al meer dan een jaar alleen op vanilla milkshake.![]()
Casein dan, ik gebruik geen whey.
Haha, nice.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Haha ja , maar dan wel met liter melk en 150 gram haver.. dus opzich wel te doen .. 1.5 liter beker whehe.
Banaan vond ik ook lekker, na 3 emmers was ik er klaar mee. Ik was verzot op watermeloen .. maar na paar shakes stond hij me tegen.
Yeah, de vanille is echt nice. Ik doe altijd een mix van caseïne en whey na de training. Vanille & aardbei of nu dus banaan & aardbei/vanille.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zit al meer dan een jaar alleen op vanilla milkshake.![]()
Casein dan, ik gebruik geen whey.
Ja cookies & cream en white chocolate zijn mijn favorieten. Smaken vrij neutraal ook wel, maar erg lekker. En lang niet zo overheersend als vanille.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik hoor altijd positieve verhalen over cookie&cream, banaan is sowieso altijd wel goed te doen.
^^ white chocolate schijnt ook goed te zijn zoals spermastengel zegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan ze ook apart bestellen, en dat zou ik zeker doen naast een mixed pak. Als je een emmer koopt en je vind het echt vies zit je ermee.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:41 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ok. Dan maar op de gok van een goede smaak. Nog aanraders?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja cookies & cream en white chocolate zijn mijn favorieten. Smaken vrij neutraal ook wel, maar erg lekker. En lang niet zo overheersend als vanille.Vanilla whey vind ik dan weer echt niet te pruimen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |