abonnement Unibet Coolblue
pi_131100667


Topicreeks: sauna reviews

Brabant
dethermen.nl

verslag van Joene
verslag van SunChaser
verslag van Cat22

saunadevarana.nl
verslag van zesje
verslag van creno
verslag van MartjinBrabant
verslag van z80
verslag van tinny

thermaeson.nl
verslag van kluivie
thermengeldrop.nl
verslag van bigfoot1972
verslag van PiperMaru

thermenprinsejagt.nl
verslag van miss_sly
verslag van Ikook
verslag van MartjinBrabant

thermentilburg.nl
verslag van creno
xfakt.nl
verslag van kluivie
Drenthe
beautysaunapeize.nl

verslag van Isabeau
hofvansaksen.nl
verslag van Locusta
verslag van Tamashii

hunzebergen.nl
verslag van kahlie
sauna-hesselerbrug.nl
verslag van Isabeau
thermenholiday.nl
verslag van Sinkwanee
verslag van Sylvana
verslag van Sylvana

Friesland
thermendewaterlelie.nl

verslag van simmu
dewoudfennen.nl
verslag van homage
verslag van Joene

saunastate.nl
verslag van homage
leeuwerikhoeve.nl
verslag van homage
verslag van nielsgeode

fryskesauna.nl
verslag van homage
fontananieuweschans.nl
verslag van _Floddertje_
Molline

saunabeautyfarmmidwolda.nl
verslag van VGA4xZoom
saunahetfriesewoud.nl
verslag van AnnekeM
Gelderland
ryokan.nl

verslag van Sylvana
saunadeveluwe.nl
verslag van Tamashii
verslag van Tamashii
verslag van Tamashii

saunadrome.nl
verslag van Freecell
verslag van Isabeau

thermenbussloo.nl
verslag van Sylvana
verslag van 3st
verslag van MaLo
verslag van Sylvana
verslag van kaputwiehund

thermennijmegen.nl
verslag van Sylvana
verslag van Ikook

veluwsebron.nl
verslag van Sylvana
verslag van Coalho
verslag van Sylvana
verslag van stbabylon
verslag van Jurk
verslag van Little_Acorn
verslag van harley
verslag van kaputwiehund
verslag van Jurk
verslag van Sylvana
verslag van Sylvana

zwaluwhoeve.nl
verslag van Merisse
verslag van Malo
verslag van Zana
verslag van nielsgeode
verslag van AnnekeM
verslag van hetismijrobbert
verslag van bigfoot1972
verslag van Malo
verslag van Ferdii

Limburg
saunapark.nl

verslag van kaputwiehund
saunadennenmarken.nl
verslag van doctor.starbucks
thermae.nl
verslag van Barb
thermenborn.nl
verslag van tjoptjop
Noord Holland
allsports.nl

verslag van T_R_I_P
saunaridderrode.nl
verslag van tessie
verslag van Chell

spawellness-weesp.nl
verslag van Lempicka
verslag van Chell
verslag van kahlie
spazuiver.nl
verslag van Ooi86
saunacentre.nl
verslag van zweety
Zuid Holland
centredulac.nl

verslag van Tamashii
verslag van Eelco-tjuh

elysium.nl
verslag van Jessie
verslag van Mirjam
verslag van agter
verslag van Jurk
verslag van Jurk

thermenholiday.nl
verslag van As_33
verslag van DarkElf
verslag van lady-wrb

thermenridderkerk.nl
verslag van Suuz_
verslag van octopussy
verslag van Isabeau

termenromana.nl
verslag van Mixende_match
saunathermen5mei.nl
verslag van piepkuiken21
Overijssel
huizeholterhof.nl

verslag van kahlie
sare.nl
verslag van Sylvana
sauna-keizer.nl
verslag van DrMarten
saunathermenswoll.nl
verslag van Sylvana
Utrecht
houtensauna.nl

verslag van Merisse
saunadeheuvelrug.nl
verslag van Merisse
verslag van Nieners
You can only have the sunshine after the rain..
pi_131483591
Hallo!

Ik heb een vraag, welke sauna is voor jullie (vaste saunabezoekers) echt bij uitstek het beste? Waar;

- veel zwemgelegenheid is dat goed verwarmd is
- het niet heel druk is en vol gewoon vol is
- schoon
- hele hete baden
- zo'n ruimte waarin het heel heet is en ook een bad
- eten goed is

Heb namelijk voor mijn verjaardag een hotelovernachting gekregen en het leek mij wel fijn om die in combinatie met een dagje sauna te doen.
Bay of Plenty
pi_131484478
Veluwse Bron?
pi_131485119
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 17:01 schreef bigfoot1972 het volgende:
Veluwse Bron?
+1
pi_131485608
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 17:01 schreef bigfoot1972 het volgende:
Veluwse Bron?
:Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_131485776
Top! Even hotelletje in de buurt Googelen. Iemand ervaring met Fletcher hotels? Daar zijn de bonnen van.
Bay of Plenty
pi_131485873
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 17:46 schreef oLexie het volgende:
Top! Even hotelletje in de buurt Googelen. Iemand ervaring met Fletcher hotels? Daar zijn de bonnen van.
Ik heb in Wijk aan Zee in een hotel van hun gezeten en dat was prima ;)
pi_131486002
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 17:46 schreef oLexie het volgende:
Top! Even hotelletje in de buurt Googelen. Iemand ervaring met Fletcher hotels? Daar zijn de bonnen van.
Ik heb in Limburg in een hotel van hen gezeten en dat was niet zo. Wel schoon, maar zogenaamd 4*, maar zat aan de snelweg en was zeker niet helemaal up to date. Prima als je alleen gaat slapen.
pi_131486147
Heeft Houten nu weer een andere eigenaar? Weet iemand daar iets van?
  † In Memoriam † maandag 23 september 2013 @ 19:59:27 #10
37843 lady-wrb
kortaf
  Redactie Frontpage maandag 23 september 2013 @ 20:02:22 #11
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131490019
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 19:59 schreef lady-wrb het volgende:
thermen bussloo is dat wat?
Laatste keer dat ik er was was 4 jaar terug en werd er verbouwd
pi_131490705
Review van Spa Zuiver + Hotel Spa Zuiver

Zaterdagochtend rijden we het terrein op van Spa Zuiver. Je kan je auto makkelijk parkeren en het ziet er prima uit. We melden ons eerst bij het hotel gedeelte. Onze kamer was nog niet gereed, maar rond 15.00 zouden we er in kunnen. We konden ons bij de Spa balie melden en onze naam vertellen en dan zouden alle gegevens er zijn.

We lopen door en melden ons bij de Spa balie. Helaas blijkt er iets mis met de reservering (overstap van een ander systeem) dus we moeten alles herhalen. We boeken 2x een Garrufa visjes behandeling (¤10 pp) en 1x de gezichtsbehandeling die in de aanbieding is. We krijgen een set van 2 handdoeken pp en badjassen.

De kluisjes werken met een pincode en je krijgt een polsbandje voor het eten en drinken. Helaas is mijn handdoek vies en zit er een gat in de handdoek van mijn saunamaatje. Hij wisselt ze ff om. Was geen probleem.

De sfeer is prima en ongeveer 50% van Spa Zuiver ligt buiten, maar ook binnen zijn er genoeg faciliteiten. Jammer genoeg is de Hammam alleen toegankelijk als je een behandeling hebt geboekt. Er is een groot zwembad, 2 whirlpools binnen (1 buiten + 1 warme ton), meerdere sauna's en 2 stoombaden. Ruim voldoende faciliteiten. Ik dacht bij A'dam Zuid aan City Spa, maar Spa Zuiver is middel-groot. Er schijnen 2000-3000 mensen in te kunnen volgens het blad wat er lag, maar toen wij er waren zagen we er rond de 200 denken we. Het was rustig, nergens in de rij moeten staan, behalve bij de opgieting.

De eerste opgieting die we meemaakten was zeer prettig. Deskundig gedaan en goede warmteverdeling. De hele sauna zat vol, maar dat was geen bezwaar. Voor mij mocht hij nog wel net iets heter, maar goed, ik hou van heter dan mijn partner. Eerste opgieting ga ik nooit bovenin zitten, want je weet nooit wat je krijgt. Omdat er nogal wat mensen wegliepen (te heet kennelijk?!), kon ik het laatste emmertje boven in zitten. Heerlijk kippenvel! Eenmaal buiten ruim voldoende te drinken, want er staan kannen. Tweede keer opgieting was ook fantastisch (boven gezeten) en was er fruit en water. Heerlijke geuren en mooie opwarming. Geen pauze tussendoor!

De eerste behandeling was samen met onze voetjes in de vissenkom. Het was een vrij grote bak en de bank was niet zo comfortabel, maar ruim voldoende vissen en dus zachte handen en voetjes. Je kan er met z'n viertjes zitten, maar wij zaten met z'n tweetjes. Wij vonden de introductie prijs a ¤10 heel netjes, al is 10 minuten vrij kort.

Daarna hadden we even rust en zou ik de gezichtsbehandeling krijgen en ging hij terug naar de vissen. Eerste keer dat ik een gezichtsbehandeling heb gekregen met massage. Je hele lijf wordt ff met een drukpunt massage aangeraakt zodat je helemaal ontspant. Alles wordt in massage bewegingen op je gezicht gesmeerd, dus erg relaxed. Alleen jammer dat ze dus geen oneffenheden verwijderen e.d. Het was ook maar een behandeling van 25 mins. Ze gebruiken een peeling voor de reiniging en daarna kreeg ik een masker. Wel erg lekker en mijn huid kon er weer tegen. Aanrader voor ¤29.

We hebben op meerdere plekken wat gegeten en gedronken. Boven zit een bar met wat snacks (die ze verder nergens anders serveren), in het restaurant kun je heerlijk eten. Qua keuze vind ik het mager, maar de kwaliteit is wel goed. Behalve de wijnsuggestie bij het avondeten die absoluut niet paste. Het feit dat er na 21.00 niets meer besteld kan worden behalve nootjes (en drankjes) vind ik ook niet zo fijn.

Rustruimte hebben we niet gezien, want we waren op de hotelkamer. Je kan lopen tussen hotel en spa zonder dat je het complex hoeft te verlaten. Het was dus ook erg prettig om je niet om te hoeven kleden. Prachtige fijne bedden, tv en een grote douche. Ook daar lagen weer handdoeken plus dat we spulletjes van rituals kregen.

Al met al vind ik de faciliteiten erg fijn, de sfeer die er hangt is zeer goed. Het personeel spreekt zacht en dat komt de rust ten goede. Enige vervelende is dat er iemand was met een telefoon (met camera) die de bediening iets vroeg over de WIFI. Ze gaf aan dat hij zijn telefoon niet bij zich mocht hebben, maar liep gewoon weg. Meneer bleef dus lekker bezig. Het was wel duidelijk dat hij een workaholic was en geen voyeur, dus ala, maar toch niet netjes. Neem hem dan in!

Volgende dag 's ochtends heerlijk ontbijt gehad met allerlei verschillende lekkere dingen. Wij willen zeker wel terug.

Pluspunten:
+ Mooie sauna en goed beschut opgezet
+ Lekker eten voor een nette prijs (drinken is duur)
+ Goede behandelingen
+ Fijne bediening

Minpunten:
- karige kaart
- Natte bende (veel vloeren bleven nat)
- Overal trappetjes/veel lopen
pi_131490845
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 19:59 schreef lady-wrb het volgende:
thermen bussloo is dat wat?
Mwah ik zou dan toch eerder naar de Veluwse Bron gaan. Daar is alles toch net iets beter :Y
  † In Memoriam † maandag 23 september 2013 @ 20:21:31 #14
37843 lady-wrb
kortaf
pi_131490984
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 20:02 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Laatste keer dat ik er was was 4 jaar terug en werd er verbouwd
dan zal dat onderhand toch wel eens klaar zijn? :+
  † In Memoriam † maandag 23 september 2013 @ 20:24:56 #15
37843 lady-wrb
kortaf
pi_131491146
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 20:18 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Mwah ik zou dan toch eerder naar de Veluwse Bron gaan. Daar is alles toch net iets beter :Y
dr zat een bon bij de telegraaf. die had ik apart gelegd voor je weet maar nooit.
dus vandaar dat ik het even navraag.
70% korting op de sauna-entree voor 2 personen
en een bon voor een hotelovernachting met twee dagen toegang voor 75 euro pp
pi_131491305
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 19:59 schreef lady-wrb het volgende:
thermen bussloo is dat wat?
Mijn review uit Juni dit jaar staat hier LIF / Sauna reviews #14
wij gaan niet meer terug.
  † In Memoriam † maandag 23 september 2013 @ 20:35:16 #17
37843 lady-wrb
kortaf
pi_131491593
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 20:28 schreef kahlie het volgende:

[..]

Mijn review uit Juni dit jaar staat hier LIF / Sauna reviews #14
wij gaan niet meer terug.
mmm wat ik lees is niet echt uitnodigend om eens langs te gaan.
ik ga nog even doorspitten op internet. ik hou wel van reviews lezen :D
pi_131491932
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 20:35 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

mmm wat ik lees is niet echt uitnodigend om eens langs te gaan.
ik ga nog even doorspitten op internet. ik hou wel van reviews lezen :D
Als je tegen drukte kan is het denk ik wel fijn, zeker als je van grote complexen houdt.
Voor ons is het te massaal, ookal was het vreselijk rustig op die dag. Wij houden echt van rust.

Ik vind ¤75 euro pp inclusief overnachting ook niet echt de allerbeste deal.
  † In Memoriam † maandag 23 september 2013 @ 20:50:19 #19
37843 lady-wrb
kortaf
pi_131492157
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 20:44 schreef kahlie het volgende:

[..]

Als je tegen drukte kan is het denk ik wel fijn, zeker als je van grote complexen houdt.
Voor ons is het te massaal, ookal was het vreselijk rustig op die dag. Wij houden echt van rust.

Ik vind ¤75 euro pp inclusief overnachting ook niet echt de allerbeste deal.
dat was ik sowieso niet van plan. ik vind één dag genoeg. dan is 9,75 per persoon toch wel aardig?
pi_131492197
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 20:50 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

dat was ik sowieso niet van plan. ik vind één dag genoeg. dan is 9,75 per persoon toch wel aardig?
Dat is zeker aardig. Maar goed, het feit dat ze met zulke acties telkens komen zegt ook wat vind ik.
pi_131494382
Ik ga wel graag naar thermen Bussloo, nog nooit last van drukte gehad eigenlijk het is erg groot en iedereen is meestal goed verspreid. Alleen de waterbedden moet je soms wat in de gaten houden voor een plekje maar dat is ook elke keer gelukt.

Maar smaken verschillen natuurlijk!
pi_131494534
Ik heb hier nog drie bonnen liggen geldig tot 30 september geldig bij o.a. Veluwse Bron en Elyssium

Je krijgt daarmee:

- gratis entree bij aankoop van een behandeling van tenminste 25 min
of
-korting van 20 euro op een arrangement

Ik had het gebruikt op een arrangement met entree, lunchbuffet en koffie met bonbons (of evt gebak) van normaal 45 euro. Dus nu voor 25 euro.

Wie heeft interesse?
pi_131495138
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 21:35 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik ga wel graag naar thermen Bussloo, nog nooit last van drukte gehad eigenlijk het is erg groot en iedereen is meestal goed verspreid. Alleen de waterbedden moet je soms wat in de gaten houden voor een plekje maar dat is ook elke keer gelukt.

Maar smaken verschillen natuurlijk!
Of je gaat doordeweeks. Dan is het overal rustiger. Bij ons stond er elke keer een rij bij de waterbedden en het idee dat er een max. tijd is vind ik zeker niet ontspannend. Natuurlijk is het groot, maar als er in elke sauna wordt gekletst, het terras vol zit en ik nergens lekker kan liggen vind ik dat onprettig. En bij ons was het nog rustig werd er door het personeel verteld.
pi_131496847
Ik heb ook eigenlijk geen in de sauna kletsende mensen gehad. Misschien had je die dag wat pech. Het is wel wat besmettelijk onrust in sauna's. T is wel vaak niet stil in t warme bad met onderwater muziek bij de Hamam in de buurt. Dat vind ik wel jammer.
pi_131504121
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 20:16 schreef kahlie het volgende:
Neem hem dan in!
Dat mag nu eenmaal niet zomaar. Je mag hem wel de toegang ontzeggen of eruit werken, maar privé eigendommen afnemen mag niet. Ik was laatst in Sauna Dennenmarken, maar daar stonden duidelijke borden dat dergelijke apparaten niet toegestaan waren.
Don't let my username fool you...
pi_131504331
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 09:16 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Dat mag nu eenmaal niet zomaar. Je mag hem wel de toegang ontzeggen of eruit werken, maar privé eigendommen afnemen mag niet. Ik was laatst in Sauna Dennenmarken, maar daar stonden duidelijke borden dat dergelijke apparaten niet toegestaan waren.
Stonden ook borden en het staat in de huisregels. Ken eigenlijk geen enkele sauna waar je telefoon mee naar binnen mag. Ik zie niet in waarom je hem niet kan innemen. Doen ze bij scholen ook. Zolang het maar in de huisregels staat. Of keuze geven om af te geven of weg te gaan is ook prima.
pi_131504361
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 09:28 schreef kahlie het volgende:

[..]

Stonden ook borden en het staat in de huisregels. Ken eigenlijk geen enkele sauna waar je telefoon mee naar binnen mag. Ik zie niet in waarom je hem niet kan innemen. Doen ze in scholen ook. Zolang het maar in de huisregels staat. Of keuze geven om af te geven of weg te gaan is ook prima.
Een sauna met volwassen mensen is wel wat anders dan een school met kinderen natuurlijk. Maar het lijkt me wel netjes als ze die persoon vriendelijk, doch dwingend, verzoeken de mobiel in de kast te leggen.
pi_131504375
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 09:28 schreef kahlie het volgende:

[..]

Stonden ook borden en het staat in de huisregels. Ken eigenlijk geen enkele sauna waar je telefoon mee naar binnen mag. Ik zie niet in waarom je hem niet kan innemen. Doen ze in scholen ook. Zolang het maar in de huisregels staat. Of keuze geven om af te geven of weg te gaan is ook prima.
Huisregels mogen nooit tegen de wet in gaan. Op scholen mogen ze dat ook niet, maar doen ze dat wel... Zoals ik al zei: je mag iemand die zich niet aan de huisregels houdt wel je zaak uit zetten, dat recht heb je gewoon, maar je mag geen onwettelijke dingen gaan doen.
Don't let my username fool you...
pi_131504628
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 09:30 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Huisregels mogen nooit tegen de wet in gaan. Op scholen mogen ze dat ook niet, maar doen ze dat wel... Zoals ik al zei: je mag iemand die zich niet aan de huisregels houdt wel je zaak uit zetten, dat recht heb je gewoon, maar je mag geen onwettelijke dingen gaan doen.
Er is volgens mij niets onwettelijks aan de keuze geven om de mobiel in te leveren of de zaak te verlaten. Wel als men zegt dat je hem moet inleveren, dat mag niet, want het is niet jouw eigendom.

Je ziet het bij bioscopen ook in die vorm. Je mag je tas met etenswaren afgeven, want in de huisregels staat dat je die niet mee naar binnen mag nemen en de bioscoop binnen. Of niet naar binnen en je tas houden.

In ieder geval vind ik zeggen: oh, dat mag niet meneer en vervolgens weg lopen en niet meer terugkomen om te kijken geen goede oplossing. Aangezien het personeel dan al op de hoogte is, zie ik als andere klant niet in waarom ik er dan nog wat van moet gaan zeggen. Hij heeft zeker nog 40 minuten er mee lopen spelen. En als er borden staan dat je bij dit soort overtredingen gevraagd kan worden de zaak te verlaten vind ik het helemaal een rare actie van het personeel.
  Redactie Frontpage dinsdag 24 september 2013 @ 09:44:41 #30
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131504678
Er is vast nog geen regel voor de GoogleGlass :P
pi_131504728
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 09:44 schreef SunChaser het volgende:
Er is vast nog geen regel voor de GoogleGlass :P
Aangezien er meestal gesproken wordt over electronica met camera (en niet specifiek over alle verschillende tablets, telefoons en camera's) schat ik dat dat wel afgedekt is.
pi_131504734
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 09:44 schreef SunChaser het volgende:
Er is vast nog geen regel voor de GoogleGlass :P
Die werkt niet zonder mobiel, dus dat is geen probleem.
  Redactie Frontpage dinsdag 24 september 2013 @ 09:49:03 #33
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131504752
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 september 2013 09:48 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Die werkt niet zonder mobiel, dus dat is geen probleem.
Die stop je gewoon in je badjas dan he
  Redactie Frontpage dinsdag 24 september 2013 @ 09:49:48 #34
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131504765
Vorig jaar trouwens gefilmd in de sauna (in opdracht) maar op een gegeven moment zie je dat bloot helemaal niet meer
pi_131504815
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 09:49 schreef SunChaser het volgende:
Vorig jaar trouwens gefilmd in de sauna (in opdracht) maar op een gegeven moment zie je dat bloot helemaal niet meer
Dat herken ik niet. Ik vind het al vrij snel heel normaal, het naakt zijn, en naakte mensen om je heen. Maar ik zie het nog wel degelijk. Ik ga ook niet krampachtig proberen niet te kijken.
pi_131504848
Bloot merk ik ook niet meer. Hoogstens als iemand een mooie tattoo heeft. Dat bewonder ik dan wel. Maar ik wil niet naakt op de foto of op het internet.
  Redactie Frontpage dinsdag 24 september 2013 @ 09:54:16 #37
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131504878
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 september 2013 09:51 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat herken ik niet. Ik vind het al vrij snel heel normaal, het naakt zijn, en naakte mensen om je heen. Maar ik zie het nog wel degelijk. Ik ga ook niet krampachtig proberen niet te kijken.
Ik was 17 uur aan het filmen en dan let je meer op je werk. Ik was een van de weinige aangeklede mensen die er rondliep dus ze zullen eerder naar mij hebben gekeken :)
  Redactie Frontpage dinsdag 24 september 2013 @ 09:55:08 #38
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131504899
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 09:53 schreef kahlie het volgende:
Bloot merk ik ook niet meer. Hoogstens als iemand een mooie tattoo heeft. Dat bewonder ik dan wel. Maar ik wil niet naakt op de foto of op het internet.
Logisch. En het is ook verboden. Een sauna is geen openbare ruimte
  dinsdag 24 september 2013 @ 10:13:23 #39
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131505273
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 21:38 schreef bigfoot1972 het volgende:
Ik heb hier nog drie bonnen liggen geldig tot 30 september geldig bij o.a. Veluwse Bron en Elyssium

Je krijgt daarmee:

- gratis entree bij aankoop van een behandeling van tenminste 25 min
of
-korting van 20 euro op een arrangement

Ik had het gebruikt op een arrangement met entree, lunchbuffet en koffie met bonbons (of evt gebak) van normaal 45 euro. Dus nu voor 25 euro.

Wie heeft interesse?
Heb je ze nog? Wij willen misschien zondag naar de Veluwse bron.
KuikenGuppy
pi_131505453
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 10:13 schreef Burdie het volgende:

[..]

Heb je ze nog? Wij willen misschien zondag naar de Veluwse bron.
Stuur maar PM met je adres dan mail ik ze vanmiddag. Heb je er 2 nodig?
  dinsdag 24 september 2013 @ 21:12:04 #41
63722 z80
I fink you freaky
pi_131528450
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 09:30 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Huisregels mogen nooit tegen de wet in gaan. Op scholen mogen ze dat ook niet, maar doen ze dat wel... Zoals ik al zei: je mag iemand die zich niet aan de huisregels houdt wel je zaak uit zetten, dat recht heb je gewoon, maar je mag geen onwettelijke dingen gaan doen.
het gaat in dit geval om een prive ruimte. hier mag je eisen stellen aan het bezoek/klanten.
dat de eisen niet tegen de wet in mogen gaan klopt. maar er is geen wet die zegt dat je altijd mobiel bereikbaar moet zijn. tevens is een sauna geen ruimte waar je MOET zijn. dit is een vrijwillige keuze.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_131531459
Morgen (of vrijdag) dagje sauna in Centre du Lac in Pijnacker. Fijn dichtbij, ben benieuwd :)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 september 2013 @ 22:23:10 #43
163650 Greys
pi_131533100
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Morgen (of vrijdag) dagje sauna in Centre du Lac in Pijnacker. Fijn dichtbij, ben benieuwd :)
Veel plezier :)

Ik ga er zaterdag weer heen! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131534778
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Veel plezier :)

Ik ga er zaterdag weer heen! *O*
Dank :s) Waar ga jij naar toe, ook Centre du Lac? :o
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 september 2013 @ 22:53:13 #45
163650 Greys
pi_131534889
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:51 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Dank :s) Waar ga jij naar toe, ook Centre du Lac? :o
Ja, da's mijn vaste sauna :D Kom er elke maand wel denk ik, gemiddeld.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131535060
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, da's mijn vaste sauna :D Kom er elke maand wel denk ik, gemiddeld.
Ow wat grappig! :P Dit wordt mijn eerste keer daar, sowieso nog maar mijn 2e sauna ervaring ooit :P
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 september 2013 @ 23:05:52 #47
163650 Greys
pi_131535479
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:56 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Ow wat grappig! :P Dit wordt mijn eerste keer daar, sowieso nog maar mijn 2e sauna ervaring ooit :P
Je zult het er vast heel fijn vinden! O+

Het is klein en knus, je merkt amper dat er mensen zijn, maar ze hebben er álles!
En een heerlijke keuken, lekkere superverse broodjes, smoothies, snackjes, biefstukken, vis, alles wat je wilt. Als je iets wilt weten gil je maar!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 september 2013 @ 23:06:41 #48
163650 Greys
pi_131535527
Als je binnen komt in de sauna denk je misschien 'is dit alles'? :D
Maar dat komt omdat alles 'om de hoek' zit enzo, in gangen en buiten en beneden. Dus het centrale pleintje is best klein, maar dan merk je daarna wat er allemaal nog meer verstopt zit verderop! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131537859
Is de anijsmoothie inmiddels weer terug Greys? :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_131543603
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Je zult het er vast heel fijn vinden! O+

Het is klein en knus, je merkt amper dat er mensen zijn, maar ze hebben er álles!
En een heerlijke keuken, lekkere superverse broodjes, smoothies, snackjes, biefstukken, vis, alles wat je wilt. Als je iets wilt weten gil je maar!
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:06 schreef Greys het volgende:
Als je binnen komt in de sauna denk je misschien 'is dit alles'? :D
Maar dat komt omdat alles 'om de hoek' zit enzo, in gangen en buiten en beneden. Dus het centrale pleintje is best klein, maar dan merk je daarna wat er allemaal nog meer verstopt zit verderop! *O*
Dat klinkt goed! Hebben ze er trouwens scrubzout? Anders neem ik mijn eigen scrubspulletje mee :)

quote:
10s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:57 schreef Cat22 het volgende:
Is de anijsmoothie inmiddels weer terug Greys? :9
Anijssmoothie? :o Dat klinkt :9
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 september 2013 @ 10:18:18 #51
163650 Greys
pi_131543936
Anijssmoothie weet ik niet of die er al weer is, hoop het :9

En ja ze hebben scrubzout, bij de neveltuin!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131543974
quote:
10s.gif Op woensdag 25 september 2013 10:18 schreef Greys het volgende:
Anijssmoothie weet ik niet of die er al weer is, hoop het :9

En ja ze hebben scrubzout, bij de neveltuin!
Top! :)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 september 2013 @ 10:56:15 #53
163650 Greys
pi_131544986
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 10:19 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Top! :)
Ga je een hele dag?
Als je de kans hebt, doe dan mee aan een onderwaterconcert. Kost 6 euro, duurt ongeveer een half uur en je voelt je daarna alsof je drie dagen geslapen hebt :D

Ze organiseren dat twee keer per dag en het is volgens mij nooit vol!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131545046
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 10:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Ga je een hele dag?
Als je de kans hebt, doe dan mee aan een onderwaterconcert. Kost 6 euro, duurt ongeveer een half uur en je voelt je daarna alsof je drie dagen geslapen hebt :D

Ze organiseren dat twee keer per dag en het is volgens mij nooit vol!
Ik ga denk ik rond de middag er naar toe en ik heb geen idee hoe lang ik het leuk vind in mijn eentje :P
Oeh, goede tip, dank je :D
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 september 2013 @ 11:07:45 #55
163650 Greys
pi_131545321
Je gaat dan naar beneden, daar is een apart mooi sfeervol donker bad. Daar ga je met een paar mensen in, je gaat op je rug drijven met een zachte drijfstang onder je nek en eentje in je knieholtes zeg maar, dus je hoeft geen enkele moeite te doen om te drijven. Dan zetten ze mooie muziek aan die zowel boven als onder water te horen is, je doet lekker je ogen dicht want de medewerker die in het bad staat zorgt dat je niet tegen iemand anders aan drijft. Als je te dicht bij een ander komt dan pakt de medewerker het uiteinde van je drijfstang (voel je dus niks van) en verplaatst je heel zachtjes naar een vrije plaats.

Ik had nooit gedacht dat ik in water in slaap zou vallen, maar ik was binnen een minuut vertrokken haha :D En ik werd wakker aan de andere kant van het bad.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131545377
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 11:07 schreef Greys het volgende:
Je gaat dan naar beneden, daar is een apart mooi sfeervol donker bad. Daar ga je met een paar mensen in, je gaat op je rug drijven met een zachte drijfstang onder je nek en eentje in je knieholtes zeg maar, dus je hoeft geen enkele moeite te doen om te drijven. Dan zetten ze mooie muziek aan die zowel boven als onder water te horen is, je doet lekker je ogen dicht want de medewerker die in het bad staat zorgt dat je niet tegen iemand anders aan drijft. Als je te dicht bij een ander komt dan pakt de medewerker het uiteinde van je drijfstang (voel je dus niks van) en verplaatst je heel zachtjes naar een vrije plaats.

Ik had nooit gedacht dat ik in water in slaap zou vallen, maar ik was binnen een minuut vertrokken haha :D En ik werd wakker aan de andere kant van het bad.
:D Klinkt soort van spannend (controlefreakje hier, iig op sommige gebieden ;) ) maar wel een leuke 'uitdaging' en extra ontspanning kan ik nu heel goed gebruiken :)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_131545488
Klinkt leuk!
Heb ergens een bon voor de zwaluwhoeve bij gekregen, site is niet heel erg duidelijk, maar ik ga het wel proberen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 september 2013 @ 11:15:12 #58
163650 Greys
pi_131545535
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 11:09 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

:D Klinkt soort van spannend (controlefreakje hier, iig op sommige gebieden ;) ) maar wel een leuke 'uitdaging' en extra ontspanning kan ik nu heel goed gebruiken :)
Ik had de eerste paar keren ook dat ik stiekem uit mijn ooghoek loerde of ik niet tegen de kant aan dreef _O- Maar het allerbeste kan je je gewoon overgeven en als een lappenpop in dat water gaan liggen haha. Het is er donker-achtig, dus niemand ziet of je er onflatteus bij ligt :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 september 2013 @ 11:17:27 #59
163650 Greys
pi_131545587
Oh en de wappersessies in de buitensauna zijn om 14 uur, om 17 uur en om 20.30 uur.
Doe er daar ook eentje van (gratis) want dat is ook superleuk en lekker!

Ze vragen bij aanvang netjes of er mensen zijn die dat voor het eerst doen (gewoon ja zeggen :P ) want dan mag je als eerste naar binnen zodat je op het onderste bankje kunt zitten. En je mag er altijd uit als je het niet trekt. Tussendoor mag je ook lekker naar buiten en na afloop krijg je fruit :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131545684
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 11:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik had de eerste paar keren ook dat ik stiekem uit mijn ooghoek loerde of ik niet tegen de kant aan dreef _O- Maar het allerbeste kan je je gewoon overgeven en als een lappenpop in dat water gaan liggen haha. Het is er donker-achtig, dus niemand ziet of je er onflatteus bij ligt :+
:P Overgeven en loslaten zijn wel de woorden die sowieso bij de periode passen nu voor mij, dus zal eens kijken of dat lukt :P

quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2013 11:17 schreef Greys het volgende:

Oh en de wappersessies in de buitensauna zijn om 14 uur, om 17 uur en om 20.30 uur.
Doe er daar ook eentje van (gratis) want dat is ook superleuk en lekker!

Ze vragen bij aanvang netjes of er mensen zijn die dat voor het eerst doen (gewoon ja zeggen :P ) want dan mag je als eerste naar binnen zodat je op het onderste bankje kunt zitten. En je mag er altijd uit als je het niet trekt. Tussendoor mag je ook lekker naar buiten en na afloop krijg je fruit :9
Wappersessies? :D Andere naam voor opgieting? :)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 september 2013 @ 11:24:29 #61
163650 Greys
pi_131545758
Ja!

Ik vond naar de sauna gaan vroeger al lekker, behalve het saunagedeelte zelf :') Dus ik ging dan lekker bubbelen en zwemmen enzo, maar in de sauna zelf vond ik nooit wat aan, te warm, blergh.
Tot de wappersessies, die vind ik heerlijk! Vooral omdat je in de tweede helft ijsblokjes krijgt, die kan je gewoon in je hand vasthouden of over je armen smeren enzo, dan houd je het veel gemakkelijker vol!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131545923
quote:
10s.gif Op woensdag 25 september 2013 11:24 schreef Greys het volgende:
Ja!

Ik vond naar de sauna gaan vroeger al lekker, behalve het saunagedeelte zelf :') Dus ik ging dan lekker bubbelen en zwemmen enzo, maar in de sauna zelf vond ik nooit wat aan, te warm, blergh.
Tot de wappersessies, die vind ik heerlijk! Vooral omdat je in de tweede helft ijsblokjes krijgt, die kan je gewoon in je hand vasthouden of over je armen smeren enzo, dan houd je het veel gemakkelijker vol!
Ow, de ijsblokjes zijn nieuw voor mij, hadden ze niet bij Veluwse Bron vorig jaar iig :) Zo mijn spullen maar eens pakken :s)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_131580650
Zo, gisteren geweest naar Centre du Lac.

Herkende veel wat Greys hierboven al schreef over deze sauna:

Buitenkant is niet om aan te zien :P (en aan de achterkant gezien, vanuit de tuin vind ik het ook niet echt een mooi gebouw aangezien je daar ook nog steeds de grijze baksteen ziet, vind ik gewoon lelijk :+ ). Binnen is het wel wat beter (heeft het niet de sfeer van een Veluwse Bron ofzo).

Het was erg rustig (heerlijk!), voornamelijk 50+ ers. Voelde me prima op mijn gemak in mijn eentje. Heel vaak had ik de sauna gewoon voor me alleen :D en rond etenstijd leek het bijna uitgestorven! Toen ik rond een uur of 19 weer wegging, kwamen er net wat jongere stelletjes binnen.
Best ook wat sauna's om uit te kiezen. Löyly meegemaakt (opgieting), was fijn en duidelijke uitleg! (Toen ik de desbetreffende opgieter later langs zag lopen, vroeg hij nog heel attent hoe ik het vond)
Daarvoor had ik al een ronde in de Kelo sauna gedaan (waar ook de opgieting is). Ook nog de rozenkwartssauna gedaan, kruidenbad, warm bubbelbad, zwembad (stroom deed het niet), kleurensauna, even in de kruidenbioscooop gelegen (niet echt lekker sfeertje vond ik en van de kruiden rook ik ook niet heel veel...). En het drijfconcert gedaan. Wat je zei over dat er meestal wel plek is Greys, bij het drijfconcert...dat klopte: Ik was de enige dus een prive drijfconcert _O-. Was wel even kwestie van loslaten 2.0., maar het 'meisje' die het deed was heel vriendelijk.
Sowieso prettig en heel vriendelijk personeel.

Minpuntjes: ze hebben echt heeerlijke schommelstoelen buiten, maar achter de schutting raast sommige momenten het verkeer langs (op andere plekken in de tuin hoor je dat niet zo, maar daar heb je dan weer geen schommelstoelen ;) ).
De muziek in het restaurant vond ik niet zo passen (beetje jaren 80 rustige muziek), al paste het op de een of andere wel weer bij de sfeer in het restaurant. Het bedienend personeel was niet erg alert. En sommige stilteruimtes liggen naast een sauna, waarbij ik het gekakel van vrouwen wel erg goed kon horen. Wel genoten en fijn dat het - voor mij- vrij dichtbij is :)

Bovendien heb ik nauwelijks vergelijkingsmateriaal (alleen Veluwse Bron vorig jaar - dus misschien ben ik daardoor wel meteen verwend geraakt ;) ).
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_132104168
Ik vond Centre du Lac echt heerlijk O+ Vriendin en ik gaan dinsdag naar Elysium, zin in O+

Hier nog mooie aanbiedingen *O* http://travelbird.nl/wellness/
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132106179
Gister weer in devarana geweest, heerlijk! Twee maal opgieting gedaan, fijne stevige opgietingen, nog gezellig staan praten met de saunameester de tweede ronde. In september hebben ze een opgietweekend gehouden en dat was so'n succes dat ze t begin februari weer gaan doen. Wil ik wel graag een keer meemaken

T enige minpuntje daar vind ik t eten, t is goed maar weinig verassend. De kaart is ook al tijden t zelfde en vooral de hapjes zijn erg saai.

Groot plus punt is dat het er nooit erg druk is, ze laten ook vrij snel geen mensen meer binnen. Er dus altijd ruim plek in de verschillende sauna's en baden
  Redactie Frontpage woensdag 23 oktober 2013 @ 17:57:40 #66
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132481498
:D dat zal lekker zijn in het bubbelbad

ROEP AAN ALLE ZWARTE PIETEN VAN NEDERLAND !!

Door alle discussies, strijd en besluiten die er gaande zijn rondom zwarte piet , hebben wij besloten dat het tijd is om iets positiefs voor "onze" zwarte pieten te doen.

Wij roepen daarom ALLE zwarte pieten in Nederland op om op 6 DECEMBER 2013 GRATIS naar ons Wellness Centre te komen om daar heerlijk te genieten en de sinterklaas periode ontspannen en vol warmte af te sluiten. Wij zullen er voor zorgen dat er die dag voldoende strooigoed aanwezig is zodat de zwarte pieten een keer heerlijk kunnen snoepen i.p.v strooien en na afloop van de ontspannen dag zal er voor iedere zwarte piet een leuke goodiebag klaar staan.

Alleen "echte" zwarte pieten mogen natuurlijk gebruik maken van deze actie, dit houdt in dat minimaal het gezicht geschminkt moet zijn, en ze een kraag en pietenpet dragen wanneer ze hun entree in de sauna maken.

Omdat we het voor elkaar willen krijgen dat ook echt ALLE zwarte pieten in Nederland op 6 december van deze actie gebruik kunnen maken vragen we jullie deze actie zoveel mogelijk te delen op facebook.

We hopen natuurlijk op een gezellige dag met heel veel zwarte pieten!
pi_132482075
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 18:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond Centre du Lac echt heerlijk O+ Vriendin en ik gaan dinsdag naar Elysium, zin in O+

Hier nog mooie aanbiedingen *O* http://travelbird.nl/wellness/
Elysium was lekker maar in het vervolg gaan we toch naar Centre du Lac. Er waren veel ruimtes niet echt schoon, de staat van onderhoud viel mij erg op. Roest op de tegels onder de doucheknoppen, losse tegels, schimmelige kitranden. We hebben 's morgens warme choco en taart genomen, de taart kwam overduidelijk uit de vriezer (te nat), terwijl je wel de hoofdprijs betaald. Als lunch hadden we beiden de specialiteit van de dag/week, namelijk Hazenpeper met blauwe bliksem. Het was niet vies, maar lekker was het ook niet echt, de blauwe bliksem was lauw, de hazenpeper was van rundvlees, te dun en onvoldoende op smaak. Helaas kreeg ik in de loop van de middag buikpijn en buikloop, hoogstwaarschijnlijk ten gevolge van het eten. Bij het afrekenen hebben we dit vermeld, het zou doorgegeven worden aan de keuken en daarmee was wat Elysium betreft de kous af. Wat mij verder opviel is dat ze nu een stuk minder aanbod hebben qua gratis shampoo, douchegel en scrubzout. Een paar jaar geleden was er nog keuzemogelijkheid, nu was er 1 soort. Ik begrijp erg goed dat saunabezoek een luxe-product is waar 'de consument' in deze tijden van economische recessie op bezuinigd en dat dit gevolgen heeft voor wat een sauna-complex aanbiedt en aan kan bieden, maar voor mij persoonlijk hoeft een dagje sauna op deze manier niet meer bij Elysium.

Maar het was wel gezellig en ondanks mijn ontevreden geluiden heb ik toch genoten O+
pi_133388307
Hoi!
Ik heb voor weinig kaartjes kunnen kopen voor zwaluwhoeve.
Het zal mn eerste keer daar worden. Normaal gaan we naar Thermen Bussloo.
Bussloo vind ik erg fijn. Het was er relatief rustig de keren dat ik er was.
Van Zwaluwhoeve heb ik wel gehoord dat het mega druk kan zijn..
Ik vroeg me af welke jullie beter vinden, Zwaluwhoeve of Bussloo en welke andere sauna (die niet heel duur is) jullie aanraden!
Ik ga er vooral heen voor de baden enzo. Sauna's vind ik ook lekker, maar houd ik niet heel erg lang vol.
pi_133388941
Uhhh, zwaluwhoeve is in mijn optiek heel inferieur aan bussloo. Hopelijk valt t jou wel erg mee! Mij. Eerste keer grote sauna was daar en daarom viel t mij op dat moment zonder betere ervaringen gelukkig nog wel mee.

Ik zou veluwse bron aanraden, vergelijkbaar met thermen bussloo. En in den bosch zit Devarana, die is echt prachtig!
pi_133389944
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 20:44 schreef Zo-is-dat het volgende:
Uhhh, zwaluwhoeve is in mijn optiek heel inferieur aan bussloo. Hopelijk valt t jou wel erg mee! Mij. Eerste keer grote sauna was daar en daarom viel t mij op dat moment zonder betere ervaringen gelukkig nog wel mee.

Ik zou veluwse bron aanraden, vergelijkbaar met thermen bussloo. En in den bosch zit Devarana, die is echt prachtig!
Ojee, haha. Waarom vind je dat?
Ik ben erg benieuwd. Mijn ouders gaan altijd naar zwaluwhoeve en raadden die aan. Zij zijn ook nooit naar Thermen Bussloo geweest dus kunnen t niet vergelijken..
Gelukkig was mn entree maar 10 euro :p

Veluwse bron wel van gehoord! Die andere niet. Ik ga eventjes kijken en ze onthouden voor de volgende keer :) bedankt!
pi_133390024
Ik vind de Zwaluwhoeve echt 3 keer niks. Als ik een top3 van sauna's moet maken maken die daar in de buurt zitten staat de Veluwse Bron met stip op 1. Daarna komt Thermen Bussloo en ver daaronder bungelt de Zwaluwhoeve.

Dat je die kaartjes goedkoop hebt weten te bemachtigen is juist het probleem van de Zwaluwhoeve. Het is er stervensdruk, je moet lang wachten in het restaurant, het eten is slecht en echt ontspannen kun je gewoon niet met al die drukte. Ik zou er nog niet eens meer heen gaan als ik geld toe zou krijgen :N
pi_133390226
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:04 schreef Sylvana het volgende:
Ik vind de Zwaluwhoeve echt 3 keer niks. Als ik een top3 van sauna's moet maken maken die daar in de buurt zitten staat de Veluwse Bron met stip op 1. Daarna komt Thermen Bussloo en ver daaronder bungelt de Zwaluwhoeve.

Dat je die kaartjes goedkoop hebt weten te bemachtigen is juist het probleem van de Zwaluwhoeve. Het is er stervensdruk, je moet lang wachten in het restaurant, het eten is slecht en echt ontspannen kun je gewoon niet met al die drukte. Ik zou er nog niet eens meer heen gaan als ik geld toe zou krijgen :N
Hahaha, nou dat klinkt lekker :p
Mijn ouders vinden het er wel fijn want ze gaan er altijd heen.
Maar mijn verwachtingen zijn nu niet zo hoog, dus kan alleen maar meevallen denk ik dan.
Ik ben niet van plan in t weekend te gaan.
Op een donderdag of een vrijdag zal t worden. Is t dan ook zo mega druk daar?
pi_133390284
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 21:07 schreef xuryah het volgende:

[..]

Hahaha, nou dat klinkt lekker :p
Mijn ouders vinden het er wel fijn want ze gaan er altijd heen.
Maar mijn verwachtingen zijn nu niet zo hoog, dus kan alleen maar meevallen denk ik dan.
Ik ben niet van plan in t weekend te gaan.
Op een donderdag of een vrijdag zal t worden. Is t dan ook zo mega druk daar?
Dat weet ik niet, ik ben in het weekend geweest.
pi_133390513
In november kun je trouwens voor 12,50 een hele dag terecht in thermen holliday schiedam. Wel even de uitgeprinte voucher meenemen :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_133390914
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:04 schreef Sylvana het volgende:
Ik zou er nog niet eens meer heen gaan als ik geld toe zou krijgen
Dat dus :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133391119
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat dus :@
hier nog een.. wat een kippenhok vol onaangepaste tokkies is het daar. Drukte overal en herrie op alle plekken waar bordjes hangen dat het stilteplekken zijn. Vooral die "grot" vond ik vreselijk.. huisvrouwengekakel met echo :')
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_133391451
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 21:22 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

hier nog een.. wat een kippenhok vol onaangepaste tokkies is het daar. Drukte overal en herrie op alle plekken waar bordjes hangen dat het stilteplekken zijn. Vooral die "grot" vond ik vreselijk.. huisvrouwengekakel met echo :')
Dat ben ik ook wel beetje gewend aan Thermen Bussloo. De laatste keer dat ik er was iig.
Zijn er sauna's van deze prijsklasse waar t wel rustig is dan?
pi_133391612
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 21:27 schreef xuryah het volgende:

[..]

Dat ben ik ook wel beetje gewend aan Thermen Bussloo. De laatste keer dat ik er was iig.
Zijn er sauna's van deze prijsklasse waar t wel rustig is dan?
de veluwse bron vond ik veel rustiger, maar daar ben ik maar twee keer geweest.

Mijn "vaste" sauna is die in schiedam en die is doorgaans ook relatief rustig. Geen kakelende mensen in stilte ruimtes iig. Soms wel wat vaste bezoekers die in de baden met elkaar zitten te kletsen, maar dat kan ik wel handelen :)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_133392841
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 21:29 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

de veluwse bron vond ik veel rustiger, maar daar ben ik maar twee keer geweest.

Mijn "vaste" sauna is die in schiedam en die is doorgaans ook relatief rustig. Geen kakelende mensen in stilte ruimtes iig. Soms wel wat vaste bezoekers die in de baden met elkaar zitten te kletsen, maar dat kan ik wel handelen :)
Thermen Holiday bedoel je?
Veluwse bron gaan we ook eens proberen. Die trekt me ook wel.
pi_133393113
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:49 schreef xuryah het volgende:

[..]

Thermen Holiday bedoel je?
Veluwse bron gaan we ook eens proberen. Die trekt me ook wel.
holliday idd, al heeft ie de laatste tijd ook wel wat te lijden onder de crisis heb ik het idee.. beide buitenbubbelbaden zijn weg, een afgebrande buitensauna is na n half jaar nog niet opgebouwd.. het is er netjes en schoon ect maar vergeleken met eerst is t wel wat kariger geworden.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  † In Memoriam † maandag 18 november 2013 @ 21:54:10 #81
37843 lady-wrb
kortaf
pi_133393178
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 21:29 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

de veluwse bron vond ik veel rustiger, maar daar ben ik maar twee keer geweest.

Mijn "vaste" sauna is die in schiedam en die is doorgaans ook relatief rustig. Geen kakelende mensen in stilte ruimtes iig. Soms wel wat vaste bezoekers die in de baden met elkaar zitten te kletsen, maar dat kan ik wel handelen :)
meen je dat? we waren onlangs in schiedam en daar werd ik gek van het geouwehoer in elke sauna.
vragen om stilte was geen beginnen aan en ik begon zelf te twijfelen of het misschien wel mocht omdat niet in elke sauna aangegeven stond dat je je klep moet houden.
ik heb later aangegeven bij de receptie dat de sfeer meer die van een campingkantine benaderde dan een ruimte om tot rust te komen.

letterlijk dus he? in die ruimte met de infrarood-sauna's zaten twee vrouwen uitgebreid de afsluiting van het campingseizoen te bespreken. wat er allemaal gewassen en opgeborgen was, was luidkeels te volgen.

helaas, niets aan te doen, vond de dame aan de balie. ik ben op zoek naar een betere sauna, waar ze wel hun waffel dicht kunnen houden.
pi_133393298
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:54 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

meen je dat? we waren onlangs in schiedam en daar werd ik gek van het geouwehoer in elke sauna.
vragen om stilte was geen beginnen aan en ik begon zelf te twijfelen of het misschien wel mocht omdat niet in elke sauna aangegeven stond dat je je klep moet houden.
ik heb later aangegeven bij de receptie dat de sfeer meer die van een campingkantine benaderde dan een ruimte om tot rust te komen.

letterlijk dus he? in die ruimte met de infrarood-sauna's zaten twee vrouwen uitgebreid de afsluiting van het campingseizoen te bespreken. wat er allemaal gewassen en opgeborgen was, was luidkeels te volgen.

helaas, niets aan te doen, vond de dame aan de balie. ik ben op zoek naar een betere sauna, waar ze wel hun waffel dicht kunnen houden.
Oh dat heb ik daar nog nooit gehad, maar aso's blijf je altijd houden idd -O-

De enige sauna waar ik na n halve dag echt gillend naar huis wilde was zwaluwhoeve :@
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_133393435
Haha, ik denk dat er geen enkele "perfecte" sauna bestaat.. en als hij bestaat zal hij wel te duur zijn.
Ik ben student, dus echt geld voor een dure sauna heb ik niet.
Maar om eens in de zoveel tijd, tussen de stages en lessen door, even lekker te ontspannen vind ik heerlijk.
Mijn verwachtingen en eisen zijn daardoor ook niet erg hoog ;)
pi_133393597
Je kan gewoon ontzettende pech hebben met de andere bezoekers :') als er een legertje kakelende tokkies zit dan wil ik ook t liefste meteen naar huis.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_133393722
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:54 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

meen je dat? we waren onlangs in schiedam en daar werd ik gek van het geouwehoer in elke sauna.
vragen om stilte was geen beginnen aan en ik begon zelf te twijfelen of het misschien wel mocht omdat niet in elke sauna aangegeven stond dat je je klep moet houden.
ik heb later aangegeven bij de receptie dat de sfeer meer die van een campingkantine benaderde dan een ruimte om tot rust te komen.

letterlijk dus he? in die ruimte met de infrarood-sauna's zaten twee vrouwen uitgebreid de afsluiting van het campingseizoen te bespreken. wat er allemaal gewassen en opgeborgen was, was luidkeels te volgen.

helaas, niets aan te doen, vond de dame aan de balie. ik ben op zoek naar een betere sauna, waar ze wel hun waffel dicht kunnen houden.
Nou ik herken dat ook niet van Schiedam hoor. Ben daar 1 keer geweest maar geen last gehad van kakelende mensen :) Maar idd erg irritant als mensen hun klep niet dicht kunnen houden. Als ze willen praten dan gaan ze maar naar de kroeg ipv naar de sauna.
  † In Memoriam † maandag 18 november 2013 @ 22:06:02 #86
37843 lady-wrb
kortaf
pi_133393991
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:01 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nou ik herken dat ook niet van Schiedam hoor. Ben daar 1 keer geweest maar geen last gehad van kakelende mensen :) Maar idd erg irritant als mensen hun klep niet dicht kunnen houden. Als ze willen praten dan gaan ze maar naar de kroeg ipv naar de sauna.
zo ben ik het idd ook niet gewend hoor, maar het lijkt of er door die acties steeds meer van dat zwaluwhoevevolk binnenkomt.
  maandag 18 november 2013 @ 22:29:57 #87
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133395523
Wij gaan regelmatig naar de Veluwse Bron (gisteren toevallig nog) en ik heb daar bijna nooit 'overlast' gehad van andere bezoekers. Bussloo was beduidend anders wat dat betreft, en de Zwaluwhoeve heb ik tot nog toe weten te vermijden ;).

Heeft iemand hier trouwens ervaring met Sauna Soesterberg, Ryokan in Zutphen of saunapark Epe in Gronau?
KuikenGuppy
pi_133396117
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:29 schreef Burdie het volgende:
Wij gaan regelmatig naar de Veluwse Bron (gisteren toevallig nog) en ik heb daar bijna nooit 'overlast' gehad van andere bezoekers. Bussloo was beduidend anders wat dat betreft, en de Zwaluwhoeve heb ik tot nog toe weten te vermijden ;).

Heeft iemand hier trouwens ervaring met Sauna Soesterberg, Ryokan in Zutphen of saunapark Epe in Gronau?
Ja, ik heb ervaring met Ryokan. Zie de review LIF / Sauna Reviews Part III. Is al wel 5 jaar geleden, dus misschien dat er inmiddels wat veranderingen zijn.
pi_133402356
Is de zwaluwhoeve altijd druk? Ik heb een bon en wilde een keer doordeweeks gaan.

Ryokan ben ik van de zomer geweest, verslag staat hier ook ergens, was mn eerste keer dus lastig vergelijken, maar ik vond het een prettige ervaring.
Edit: google vertelt me dat het failliet is sinds september. Dan was ik echt bij de laatste loodjes! Er zit daar ook erg veel in de buurt van saunas of lijkt dat maar zo?
  dinsdag 19 november 2013 @ 08:07:27 #90
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133402701
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 07:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Edit: google vertelt me dat het failliet is sinds september. Dan was ik echt bij de laatste loodjes! Er zit daar ook erg veel in de buurt van saunas of lijkt dat maar zo?
:o!
Ik heb een bongo, daar stond 'ie nog gewoon op de site.
KuikenGuppy
pi_133402841
Dat wist ik ook niet dat ie failliet is :o
pi_133403039
Over de Zwaluwhoeve BELANGRIJK

De oude eigenaar is failliet. De hele toko is opgekocht door de eigenaar van de Veluwse Bron. Na een aanpassingstijd, ga ik zeer zeker de Zwaluwhoeve weer proberen. Alle verhalen van mensen van voorheen, zijn wat mij betreft null and void. Tijd om het weer een kans te geven.
pi_133403044
Ryokan is ook failliet en die heeft nog geen nieuwe eigenaar.
pi_133403051
Ik begrijp maar niet waarom mensen zichzelf zo graag blijven pesten met middelmatige sauna's. Ga dan 1 of 2 keer minder per jaar en kies een echt leuke sauna uit.
  dinsdag 19 november 2013 @ 08:50:48 #95
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133403098
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 november 2013 08:44 schreef stbabylon het volgende:
Over de Zwaluwhoeve BELANGRIJK

De oude eigenaar is failliet. De hele toko is opgekocht door de eigenaar van de Veluwse Bron. Na een aanpassingstijd, ga ik zeer zeker de Zwaluwhoeve weer proberen. Alle verhalen van mensen van voorheen, zijn wat mij betreft null and void. Tijd om het weer een kans te geven.
Bron?
Ik zag zondag wel een auto van de Zwaluwhoevegroep staan bij de Veluwse Bron.
KuikenGuppy
pi_133403228
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 08:50 schreef Burdie het volgende:

[..]

Bron?
Ik zag zondag wel een auto van de Zwaluwhoevegroep staan bij de Veluwse Bron.
Of je neemt het gewoon voor waarheid aan..

http://www.destentor.nl/r(...)t-overname-1.4033207
pi_133404421
De Zwaluwhoeve is helemaal niet failliet maar 'gewoon' overgenomen.

Ryokan is wel failliet en wordt wellicht ook overgenomen door IWR. Die hebben de Rabobank wel in de tang. Eerder leek de Rabobank namelijk heel erg kritisch wat betreft leningen voor sauna-bedrijven.

http://www.rabobank.nl/im(...)il_2011_29342093.pdf
pi_133414572
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 november 2013 08:45 schreef Luigi het volgende:
Ik begrijp maar niet waarom mensen zichzelf zo graag blijven pesten met middelmatige sauna's. Ga dan 1 of 2 keer minder per jaar en kies een echt leuke sauna uit.
Maar hoe weet je wat wel een goede is? Toch vaak proberen :P
  † In Memoriam † dinsdag 19 november 2013 @ 19:19:54 #99
37843 lady-wrb
kortaf
pi_133419774
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 november 2013 08:45 schreef Luigi het volgende:
Ik begrijp maar niet waarom mensen zichzelf zo graag blijven pesten met middelmatige sauna's. Ga dan 1 of 2 keer minder per jaar en kies een echt leuke sauna uit.
tja, mijn moeder woont bijna om de hoek van thermen holiday. ik combineer een bezoekje aan de sauna met mijn moeder, die dan mijn kind bezighoudt tot hij door zijn vader opgehaald wordt
pi_133420010
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 november 2013 08:44 schreef stbabylon het volgende:
Over de Zwaluwhoeve BELANGRIJK

De oude eigenaar is failliet. De hele toko is opgekocht door de eigenaar van de Veluwse Bron. Na een aanpassingstijd, ga ik zeer zeker de Zwaluwhoeve weer proberen. Alle verhalen van mensen van voorheen, zijn wat mij betreft null and void. Tijd om het weer een kans te geven.
Hoe kan je nou failliet zijn als je elke dag BOMvol zit :') Nee, gewoon overgenomen dus, de buit was binnen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')