abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130387803

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger
SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Sets & Reps
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Speciale Newb Guide
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
pi_130387896
Ja die site die net gepost werd is inderdaad zeer baas.
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_130387920
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:38 schreef 1517 het volgende:

[..]

AANRADER VOOR IEDEREEN
http://www.allthingsgym.com/
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_130388520
Weet iemand waar ik in een Nederlandse winkel/webshop reukzout/ammoniak capsules kan halen?

Kan wel in buitenland bestellen, maar misschien weet iemand hier wat
pi_130388986
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 16:48 schreef 1517 het volgende:

[..]

250kg Front Squat: w.t.f....
pi_130389394
Op welke andere BB fora zitten jullie? Ik nu alleen op www.bodybuilding.com vind het overzichtelijker, redelijk fijn in gebruik en heel veel tips en informatie.
En die sappige Misc topics zijn ook geniaal.

Maar damn, wat een white knights, die ''Ameribrahs'' kunnen er wat van zeg.
pi_130389754
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 17:50 schreef Fanta-stick het volgende:
Op welke andere BB fora zitten jullie? Ik nu alleen op www.bodybuilding.com vind het overzichtelijker, redelijk fijn in gebruik en heel veel tips en informatie.

Ik zit alleen op BB.com ..hang rond in misc en powerlifting sectie.

Als er ergens vrouwen zijn, dan duiken er automatisch whiteknights op... niet alleen op bb.com haha
pi_130389769
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 17:32 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Behoorlijk ziek die vid op die site ja!

Mijn eigen pr is 140, nog een lange weg te gaan :P
pi_130389951
Mijn frontsquat PR weet ik niet, maar toen ik nog mijn benen trainde was het 40 kg.
pi_130393908
quote:

Bb.com (al jaren niet meer geweest) en dbb (kom ik soms).

Verder zag ik vandaag in m'n gym dat ze nu ook een tractorband (320kg), farmer walks, een 100kg steen, een fust en zo'n ding die je op je rug kunt doen om dan te lopen :)
pi_130393974
quote:

Superuitgebreide site en forum idd. Als ik me goed herinner was er ook een goed lekkere fitnessvrouwentopic :9
pi_130396878
ik kijk altijd op bodynet dat schijnt beste site te zijn tog

edit: oh dit is niet het gym topic :')

[ Bericht 54% gewijzigd door Beach op 23-08-2013 21:46:28 ]
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_130397501
Wadden kruidenzout is ook in de Jumbo te koop

SPOILER
Op een meer serieuze noot: weet er iemand een website met een grote collectie recepten gericht op BB?
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_130398170
Pete Rubish _O_ Die is teminste eerlijk over ze AAS gebruik
pi_130406558
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 22:04 schreef Intentiion het volgende:
Pete Rubish _O_ Die is teminste eerlijk over ze AAS gebruik
Inderdaad, hij heeft toegegeven wanneer hij is begonnen met gebruiken van vitamine t ... hij heeft een 760lb deadlift nog natty gehaald.

Je ziet ook een flink verschil in fysiek van voor zijn gebruik en na zijn gebruik. Zijn natty fysiek was ook zeker impressive!

Hier nog mooi filmpje van Eric Lilliebridge(af en toe trainingsmaat van Rubish)

vid begint nadat de foto's zijn geweest.
pi_130408175
B&F verkoopt dit:
http://www.bodyenfitshop.(...)lerend/vyotech/17hd/
Actieve ingrediënt http://www.ergogenics.org/186.html

Hmmmmm...Nee

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2013 06:39:38 ]
  Moderator zaterdag 24 augustus 2013 @ 10:31:10 #17
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_130409696
Grmbl :(
Ik zit nu in de wachtkamer van de huisartsenpost te wachten totdat ik geroepen word om een röntgenfoto te laten maken. Gisteravond heb ik tijdens kungfu-training een flinke trap tegen mn ribbenkast gekregen. Ik vertrouw het niet, de arts ook niet.

En het enige waar ik echt van baal is dat of de rib nu gekneusd is of gebroken, ik kan verlopig niet meer zwaar tillen. :(
Het ging net goed met de progressie, verdorie! :'(
F.K.A. SuperwormJim
pi_130410286
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 01:59 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Inderdaad, hij heeft toegegeven wanneer hij is begonnen met gebruiken van vitamine t ... hij heeft een 760lb deadlift nog natty gehaald.

Je ziet ook een flink verschil in fysiek van voor zijn gebruik en na zijn gebruik. Zijn natty fysiek was ook zeker impressive!

Hier nog mooi filmpje van Eric Lilliebridge(af en toe trainingsmaat van Rubish)

vid begint nadat de foto's zijn geweest.
Toffe video. Heb je die mac n cheese review van Pete Rubish gezien :') Moet je echt even kijken, die vent is een goede verkoper
pi_130410942
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:15 schreef Intentiion het volgende:

[..]

Toffe video. Heb je die mac n cheese review van Pete Rubish gezien :') Moet je echt even kijken, die vent is een goede verkoper
WHahah ja gezien, ook die andere filmpjes zijn mooi waar die een PWO maaltijd gaat halen :') ... teveel sarcasme en satire.. geweldig.
pi_130410968
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:51 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

WHahah ja gezien, ook die andere filmpjes zijn mooi waar die een PWO maaltijd gaat halen :') ... teveel sarcasme en satire.. geweldig.
All this sodium will make us bloated as shit... and hit PR's.
pi_130410985
quote:
Ik heb het gelezen, maar wat is nou de conclusie.. is het toch een oral tech?
pi_130411045
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:53 schreef Intentiion het volgende:

[..]

All this sodium will make us bloated as shit... and hit PR's.
Eiwitten tellen van Cheez-its .... :')

shin pumps ... echt te grappig
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 12:38:53 #23
69994 seto
-|||--------|||-
pi_130411824
quote:
Meteen besteld
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  † In Memoriam † zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:12:22 #24
230491 Zith
pls tip
pi_130413840
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:40 schreef Zith het volgende:

[..]

Okay :) Heb alle versies besteld (wel via hong kong).
Da's snel :)

krijg de 150 LB dicht, de 200 LB nog net niet.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_130413862
Toen ik nog een kleine Isa was had ik een neef die die grip dingen had en ik dacht dat hij daar die grote armspieren van had gekregen *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130413890
Mirin kat.

repped
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:15:48 #27
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_130413903
Te hard gegaan deze week, 5 dagen per week trainen, veel te weinig eten en uitgaan tot 5 uur snachts. Moet eecht keuze maken welke lifestyle ik wil ;p
pi_130413976
Gewoon doordeweeks trainen en goed eten. Op zaterdag zorgen dat je al je kcals al binnen hebt en daarna uitgaan.

Heb soms wel dat ik op zondag moet trainen, dat lukt best na een goed ontbijt. Drink ook vrijwel nooit heel veel, want ik ga bijna altijd met de auto en dan neem ik 1-2 biertjes. Denk dat ik misschien 2x per jaar echt dronken word.
En als dat gebeurt of ik voel me toch te gaar om te trainen, dan neem ik gewoon een extra rustdagje en schuif ik die training op naar maandag.
pi_130414595
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 14:12 schreef Zith het volgende:

[..]

Da's snel :)

krijg de 150 LB dicht, de 200 LB nog net niet.
Link waar je ze besteld hebt?
pi_130419248
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 14:51 schreef Nuggets het volgende:

[..]

Link waar je ze besteld hebt?
ben zelf ook wel benieuwd, ik wil die 200lbs en hoger hebben

doe nu zelf voornamelijk grip training door gewoon een gewicht hoger dan mijn deadlift 1rm vast te houden zolang mogelijk.
pi_130419992
pi_130420547
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 14:15 schreef Hiatus het volgende:
Te hard gegaan deze week, 5 dagen per week trainen, veel te weinig eten en uitgaan tot 5 uur snachts. Moet eecht keuze maken welke lifestyle ik wil ;p
Hmm tja.. je kan ook gewoon lekker stappen, niet drinken wel tot 5 gaan, 1 uur opstaan en lekker naar de gym gaan. Glas citroensap van te voren, lekker eitje met ham als antikaterfood.
Best of both worlds.
pi_130421222
quote:
Milko _O_.
Lachend 250kg ATG squatten met z'n 20 jaartjes.
Soukidan op je oogbal.
pi_130421228
Ik vind het trouwens best grappig om te zien; steeds meer (mannelijke) celebrities gaan naar de gym. Als in, steeds meer van hun worden ripped.

Sowieso krijg ik het idee dat fitness steeds en steeds groter wordt.

Klinkt als een echte clash tussen de veelvraten en de fitnessgangers. Best leuk om mee te maken.
pi_130421544
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:33 schreef MrGuma het volgende:
Ik vind het trouwens best grappig om te zien; steeds meer (mannelijke) celebrities gaan naar de gym. Als in, steeds meer van hun worden ripped.

Klinkt als een echte clash tussen de veelvraten en de fitnessgangers. Best leuk om mee te maken.
Jep, "fit" eruit zien is het nieuwe slank zijn toch?
pi_130421920
quote:

Sowieso is het een hele hype geworden, zie steeds meer mensen naar de sportschool gaan en bijbehorende shakes drinken. Net zoals free-running en skaten een tijdje in was. Ach over een jaar hebben diezelfde mensen er ook weer genoeg van.
pi_130422746
Hey jongens...
Ik kan voorlopig toch niet meer squatten of deadliften( doe nu goodmornings om toch nog een beetje mijn onderrug bij te houden). Daarom ga ik me focussen op het uitvoeren van chin/pull ups en dips.
Maar is het nou een idee om zeg maar eerst te beginnen in de spanningspositie, als je boven bent en dan zo langzaam mogelijk zakken en dit vervolgens herhalen. Dus excentrische spiercontractie? Zou wel nice zijn als het lukt.
pi_130422806
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:13 schreef Fanta-stick het volgende:
Hey jongens...
Ik kan voorlopig toch niet meer squatten of deadliften( doe nu goodmornings om toch nog een beetje mijn onderrug bij te houden). Daarom ga ik me focussen op het uitvoeren van chin/pull ups en dips.
Maar is het nou een idee om zeg maar eerst te beginnen in de spanningspositie, als je boven bent en dan zo langzaam mogelijk zakken en dit vervolgens herhalen. Dus excentrische spiercontractie? Zou wel nice zijn als het lukt.
Kan je al reps met chins/pullups? Zo nee, dan is het handig idd om eerst de negatieve beweging te gaan trainen ja.
pi_130422972
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:15 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Kan je al reps met chins/pullups? Zo nee, dan is het handig idd om eerst de negatieve beweging te gaan trainen ja.
Nope, oke dus gewoon zo doorgaan. Ben nu ook vrij zwaar dus als ik wat gewicht kwijtraak moet het lukken.
pi_130423053
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:20 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Nope, oke dus gewoon zo doorgaan. Ben nu ook vrij zwaar dus als ik wat gewicht kwijtraak moet het lukken.
Ja dan zou ik gewoon zo doorgaan, dan kan je snel genoeg een volledige rep doen... en vele reps zullen dan volgen.

Probeer ook echt bovenaan aan je lats te hangen ipv aan je armen(lolwut.. ja beetje moeilijk uitleggen.. maar je moet de force in je lats voelen).
pi_130423134
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:22 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Ja dan zou ik gewoon zo doorgaan, dan kan je snel genoeg een volledige rep doen... en vele reps zullen dan volgen.

Probeer ook echt bovenaan aan je lats te hangen ipv aan je armen(lolwut.. ja beetje moeilijk uitleggen.. maar je moet de force in je lats voelen).
Nee snap het, dat de focus op je lats ligt en niet met je armen trekt. Met chin ups voel ik het namelijk wel sterk in mijn biceps maar dat is normaal toch?
pi_130423166
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:24 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Nee snap het, dat de focus op je lats ligt en niet met je armen trekt. Met chin ups voel ik het namelijk wel sterk in mijn biceps maar dat is normaal toch?
Klopt, op die manier kunnen je bicepsen veel beter meehelpen met de lift.
pi_130423456
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:25 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Klopt, op die manier kunnen je bicepsen veel beter meehelpen met de lift.
Daarom zijn ze wss ook makkelijker. Maar dat feel na pull ups in mijn lats, voelt lekker.
pi_130423713
Lekker breed lopen de rest vd dag.
Soukidan op je oogbal.
pi_130423735
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:38 schreef Yamcha het volgende:
Lekker breed lopen de rest vd dag.
Hahaha sowieso en dan mensen boos aankijken, zal ze leren.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:53:59 #46
391621 Hiatus
pi_130424159
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:12 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Hmm tja.. je kan ook gewoon lekker stappen, niet drinken wel tot 5 gaan, 1 uur opstaan en lekker naar de gym gaan. Glas citroensap van te voren, lekker eitje met ham als antikaterfood.
Best of both worlds.
Had ook niet gedronken moest rijden. Kon alleen heel kort slapen door afspraken vandaag. Denk dat ik deze week ook gewoon echt te weinig heb gegeten.
pi_130424251
quote:

Ik zie die tweedeling in fitheid ook wel in de samenleving, ja. Veel mensen uit de armere milieus sporten weinig/niet en eten slecht (ongezond eten is goedkoper dan gezond eten).
pi_130424576
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:53 schreef Hiatus het volgende:

[..]

Had ook niet gedronken moest rijden. Kon alleen heel kort slapen door afspraken vandaag. Denk dat ik deze week ook gewoon echt te weinig heb gegeten.
Hmm dat kan je wel een flinke opdonder geven ja, volgende week even weer reloaden.
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:56 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Ik zie die tweedeling in fitheid ook wel in de samenleving, ja. Veel mensen uit de armere milieus sporten weinig/niet en eten slecht (ongezond eten is goedkoper dan gezond eten).
Het is erg zonde want die kloof wordt alleen maar groter.
Je zou toch naar agga/roffa komen dit weekend?
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 21:37:25 #49
391621 Hiatus
pi_130425883
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 21:04 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Hmm dat kan je wel een flinke opdonder geven ja, volgende week even weer reloaden.

[..]

Het is erg zonde want die kloof wordt alleen maar groter.
Je zou toch naar agga/roffa komen dit weekend?
Gister ging heel agga naar skiffa leek het wel, vuurwerkfestival. Als ik dat had geweten...stond fucking lang in de file, slechtgaan.
pi_130429593
Bankdrukken jullie schuin en plat hetzelfde gewicht? Ik niet :')

Plat: 6x 90kg
Schuin: 6x 80kg
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_130429670
Incline of decline? Incline is sowieso altijd minder. Decline ben ik nog niet over uit. Wel zieke activation in de chestdepartment
BEASTMODE
pi_130430492
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:20 schreef Awesome_ het volgende:
Incline of decline? Incline is sowieso altijd minder. Decline ben ik nog niet over uit. Wel zieke activation in de chestdepartment
decline sws
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_130430931
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:20 schreef Awesome_ het volgende:
Both...met incline pak je de upper pecs en met decline vooral de lower pecs. Al kan je beter flat bench doen dat spreekt het meeste je lower pecs aan. Als je inclined doet i.c.m narrow grip boek je het meeste resultaat voor je upper pecs.

Met bench press train je natuurlijk meer dan alleen je pecs..ook je triceps, delts en lats.

Ff op een rijtje.
Narrow grip+flat bench : triceps.
Wide grip+incline: Delts
Wide grip+ decline: Lats
Incline: meer voor upper pecs
Decline:meer voor lower pecs
Flat: Blijft toch het beste, maar als je incline doet i.c.m narrow grip kan het misschien iets uitmaken voor je upper pecs.
pi_130431837
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 00:01 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Both...met incline pak je de upper pecs en met decline vooral de lower pecs. Al kan je beter flat bench doen dat spreekt het meeste je lower pecs aan. Als je inclined doet i.c.m narrow grip boek je het meeste resultaat voor je upper pecs.

Met bench press train je natuurlijk meer dan alleen je pecs..ook je triceps, delts en lats.

Ff op een rijtje.
Flat: Blijft toch het beste, maar als je incline doet i.c.m narrow grip kan het misschien iets uitmaken voor je upper pecs.
:') Is een foutje mag ik hopen?
pi_130432232
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:54 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen, maar wat is nou de conclusie.. is het toch een oral tech?
Ziet er naar uit dat gewoon een designer anabool op basis van (nazi) 17- Halo-Methyl-Dianadrone!!

Raar dat een hybride synthetische anabole steroiden verkocht worden door B&F, terwijl een onschuldige fatburner op basis van cafeïne verboden wordt.

Voor de gene die het hebben gemist het gaat om dit duivels product dat Poseidon in Zeus veranderd.

Bron

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2013 00:56:30 ]
pi_130432239
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 00:34 schreef Intentiion het volgende:

[..]

:') Is een foutje mag ik hopen?
Geen foutje maar het percentage dat de lats ''meedoen'' is minimaal.
pi_130432306
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 00:47 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Geen foutje maar het percentage dat de lats ''meedoen'' is minimaal.
Wide grip op de decline is gewoon grotendeels Pecs. En ben sowieso geen fan van wide grip op wat voor bench dan ook want dat is een goede manier om je rotator cuff naar de klote te helpen.
pi_130432468
quote:
8s.gif Op zondag 25 augustus 2013 00:47 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ziet er naar uit dat [ afbeelding ] gewoon een designer anabool op basis van (nazi) 17- Halo-Methyl-Dianadrone!!

Raar dat een hybride synthetische anabole steroiden verkocht worden door B&F, terwijl een onschuldige fatburner op basis van cafeïne verboden wordt.

Voor de gene die het hebben gemist het gaat om dit duivels product dat Poseidon in Zeus veranderd.
gelijk 3 pakken besteld voordat het verboden word
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_130432509
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 00:49 schreef Intentiion het volgende:

[..]

Wide grip op de decline is gewoon grotendeels Pecs. En ben sowieso geen fan van wide grip op wat voor bench dan ook want dat is een goede manier om je rotator cuff naar de klote te helpen.
Ja grotendeels maar ook een klein beetje voor je lats. Snapte.
Ik doe sowieso nooit decline, onwijs blessure gevoelig. En gewoon normal grip.
pi_130432689
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 00:49 schreef Intentiion het volgende:

[..]

En dat over de zielen van die arme kampf slachttoffers.
Nazi!
:P

Trouwens je stack is binnen die ik voor je moest bestellen.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2013 01:06:33 ]
pi_130436627
Hallo!

Over enkele weken ga ik beginnen met fitness bij een sportschool.
Ik wil gewoon full body trainen, want anders krijg je naar verloop van tijd gekke verhoudingen.
Ik wil 2x in de week gaan sporten, en dat hangt elke week af van mijn school rooster.
Het zal meestal voor het avond eten plaats vinden , en ben ik dis benieuwd wat ik voor het sporten kan eten!

En verder, weet iemand een trainingsschema voor beginners? Kan het bij de sportschool vragen, maar denk dat jullie er meer verstand van hebben.
Nog 2 kleine vragen :
1. Ik hoop eigenlijk binnen 3/4e jaar toch wel lichtelijk resultaat te zien, is dit mogelijk?
2. Ik voetbal ook 2x in de week. Bij mijn club is er ook een jongen die flink is gaan fitnessen en vooruit gang heeft geboekt, dat zie je ook. Maar nu is hij minder snel etc.
Hoe kan je dit tegenhouden?
Alvast bedankt!
pi_130436830
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 01:03 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

En dat over de zielen van die arme kampf slachttoffers.
Nazi!
:P

Trouwens je stack is binnen die ik voor je moest bestellen.

uhhh...? :?
pi_130437006
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:40 schreef WeCanDoIt het volgende:
Verhaal
Kijk hier eens: SPT / [Fitness] (#24) - Tetten en manboobs
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
  zondag 25 augustus 2013 @ 11:16:08 #64
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_130437236
quote:
Hallo!

Ik wil gewoon full body trainen, want anders krijg je naar verloop van tijd gekke verhoudingen.
Ik wil 2x in de week gaan sporten, en dat hangt elke week af van mijn school rooster.
Het zal meestal voor het avond eten plaats vinden , en ben ik dis benieuwd wat ik voor het sporten kan eten!

En verder, weet iemand een trainingsschema voor beginners? Kan het bij de sportschool vragen, maar denk dat jullie er meer verstand van hebben.
Nog 2 kleine vragen :
1. Ik hoop eigenlijk binnen 3/4e jaar toch wel lichtelijk resultaat te zien, is dit mogelijk?
2. Ik voetbal ook 2x in de week. Bij mijn club is er ook een jongen die flink is gaan fitnessen en vooruit gang heeft geboekt, dat zie je ook. Maar nu is hij minder snel etc.
Alvast bedankt!
Dat scheelt wel, je voetbal. Dan hoef je je benen in ieder geval niet te trainen.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_130437326
quote:
7s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:16 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Dat scheelt wel, je voetbal. Dan hoef je je benen in ieder geval niet te trainen.
Sarcasme ten top..

En ik zal daar vanavond eens kijken.
pi_130438082
Die jongen die flink is gaan fitnessen moet behalve roids voor het groeien ook de dope gaan nemen die Bolt gebruikt. Dan is ie niet meer zo langzaam.
pi_130439879
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 00:01 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Ff op een rijtje.
Als je goed flat bencht werken je lats ook heel erg mee met de heavy loads, tevens de traps.

Daarnaast is er nog een hele wereld tussen narrow grip en wide grip :)
pi_130439926
quote:
8s.gif Op zondag 25 augustus 2013 00:47 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ziet er naar uit dat [ afbeelding ] gewoon een designer anabool op basis van (nazi) 17- Halo-Methyl-Dianadrone!!

Bron
Dat is best heftig idd, smerig zaakje eigenlijk!
  Moderator zondag 25 augustus 2013 @ 13:21:20 #69
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_130440258
Ja, bedankt. Het gaat weer een beetje.
F.K.A. SuperwormJim
  zondag 25 augustus 2013 @ 13:46:04 #70
391621 Hiatus
pi_130441198
Widegrip serieus slecht voor je schouder? Doe meestal widegrip...
pi_130441257
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 13:46 schreef Hiatus het volgende:
Widegrip serieus slecht voor je schouder? Doe meestal widegrip...
Nah , ligt er maar net aan hoever je je ellebogen kan "tucken" ... voor sommige mensen kan wide grip veilig zijn.. mits je de ellebogen kan intucken.

Als het ook maar iets oncomfortabel voelt in je schouders kan je je grip iets versmallen.
  zondag 25 augustus 2013 @ 14:00:26 #72
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_130441787
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 13:10 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Dat is best heftig idd, smerig zaakje eigenlijk!
De eerste Google hits komen 2006. Dus als hetgeen wondermiddel zou zijn hadden we e allemaal wel gebruikt neem ik aan
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_130441843
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:00 schreef stinkie het volgende:

[..]

De eerste Google hits komen 2006. Dus als hetgeen wondermiddel zou zijn hadden we e allemaal wel gebruikt neem ik aan
Haha

Ik zelf gebruik helemaal geen supplementen, op een enkele keer creatine na dan.
pi_130442099
quote:
Hallo!

Nog 2 kleine vragen :

Alvast bedankt!
Door te trainen voor kracht. Niet boven 5 reps uitkomen. Focus leggen op SQ,DL,BP,P,PC. En daarmee aesthetics ondergeschikt stellen aan performance.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  zondag 25 augustus 2013 @ 14:10:48 #75
391621 Hiatus
pi_130442102
Enkele keer creatine heb je toch geen drol aan?
pi_130442140
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:10 schreef Hiatus het volgende:
Enkele keer creatine heb je toch geen drol aan?
Ik doel op enkele periodes, eerste paar weken heb ik meer aan het placebo effect dan het daadwerkelijke effect. Daarna gebruik ik het nog een maandje.. en dan vergeet ik het weer te nemen... merk dan ook geen verschil in mijn prestatie.
  zondag 25 augustus 2013 @ 14:16:07 #77
391621 Hiatus
pi_130442324
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:11 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Ik doel op enkele periodes, eerste paar weken heb ik meer aan het placebo effect dan het daadwerkelijke effect. Daarna gebruik ik het nog een maandje.. en dan vergeet ik het weer te nemen... merk dan ook geen verschil in mijn prestatie.
Ik dacht jij ben misschien in de veronderstelling dat je het als preworkout kan gebruiken als je daar zin in hebt.
pi_130442395
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:16 schreef Hiatus het volgende:

[..]

Ik dacht jij ben misschien in de veronderstelling dat je het als preworkout kan gebruiken als je daar zin in hebt.
lolled nee

Ik heb ook nog nooit een PWO gebruikt... tenminste.. niet in de vorm van poeders/pillen/drankjes. Ik probeer gewoon tactisch om te gaan met mijn voeding en daarnaast motivatie in andere dingen zoeken :)
  zondag 25 augustus 2013 @ 14:19:55 #79
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130442484
Ik ben er ook nog niet over uit of creatine werkt voor mij of niet.
This isn't even my final form.
pi_130442613
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:19 schreef Levolution het volgende:
Ik ben er ook nog niet over uit of creatine werkt voor mij of niet.
Sommige mensen zijn non-responders.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  zondag 25 augustus 2013 @ 14:40:19 #81
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130443151
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:23 schreef McNulty het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn non-responders.
Daarom. Misschien geeft het wel een extra zetje zonder dat ik het merk, maar het is niet zo dat ik echt duidelijk verschil merk. Niet eens placebo lol.
pi_130444667
Iemand nog tips qua studies/ cursussen die je kunt volgen op bb (eventueel fitness) gebied? Verveel me en wil er iets 'bij' doen, naast een 40-urige werkweek.
pi_130446378
Ik heb hier nog een flesje ''MCT olie'' staan. Hij staat er al zo'n 2 jaar. Weten jullie hoe lang dat goed is? Zie er geen datum op staan.
  zondag 25 augustus 2013 @ 16:29:57 #84
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_130447416
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:40 schreef Levolution het volgende:

[..]

Daarom. Misschien geeft het wel een extra zetje zonder dat ik het merk, maar het is niet zo dat ik echt duidelijk verschil merk. Niet eens placebo lol.
Had ik ook met creatine.
Deathlift or Die.
pi_130447524
Deze maand had ik toegewijd aan mijn squats, om straks de 31e te peaken en een nieuw pr te zetten.

In september maar even deloaden met squat want ik merk dat het bijna teveel wordt, aangezien ik bij mijn andere lifts niet de kracht heb ik die ik normaal heb.

Zowel geestelijk als lichamelijk zeer belastend!
pi_130447684
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 15:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand nog tips qua studies/ cursussen die je kunt volgen op bb (eventueel fitness) gebied? Verveel me en wil er iets 'bij' doen, naast een 40-urige werkweek.
Google vacatures fitnessinstructeur en kijk naar welke cursussen gevraagd worden.
pi_130448334
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 16:38 schreef McNulty het volgende:

[..]

Google vacatures fitnessinstructeur en kijk naar welke cursussen gevraagd worden.
Ben jij serieus :')?
Fitnessinstructeurs hebben meestel een Fitvak A( B) diploma maar dat is flut.
pi_130448801
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 17:00 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Tja..hij vroeg toch om een cursus. De meeste fitnesscurussen zijn inderdaad shite. De meeste mensen die zinvolle kennis hebben wat betreft fitness/bb zijn sowieso autodidact.

Ik had ook kunnen zeggen lees het werk van Mark Ripptoe, Jim Wendler, Dan John, Alan Aragon, Lyle McDonald, Gary Taubes, Rob Wolf etc.
pi_130450065
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:10 schreef McNulty het volgende:

[..]

Door te trainen voor kracht. Niet boven 5 reps uitkomen. Focus leggen op SQ,DL,BP,P,PC. En daarmee aesthetics ondergeschikt stellen aan performance.
Squat, Deadlift en Benchpress herken ik maar waar staan P en PC voor?
pi_130450110
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 17:56 schreef danzazlol het volgende:

[..]

Squat, Deadlift en Benchpress herken ik maar waar staan P en PC voor?
Press, Power Clean
pi_130450313
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 17:57 schreef McNulty het volgende:

[..]

Press, Power Clean
Press?? Wat voor press dan? Shoulder press, dumbbell press?
pi_130450420
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:02 schreef danzazlol het volgende:

[..]

Press?? Wat voor press dan? Shoulder press, dumbbell press?
Er is maar een Press. Je staat en duwt een barbell omhoog.
  zondag 25 augustus 2013 @ 18:32:59 #93
19297 stinkie
pi_130451404
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:02 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Haha

Ik zelf gebruik helemaal geen supplementen, op een enkele keer creatine na dan.
Af en toe whey. 1 keer crea. Deed niks volgens mij, mss wat placebo. Miss ook te hoog bf%. Geen idee wat het doet tijdens een permanente cut
  zondag 25 augustus 2013 @ 19:42:33 #94
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_130453547
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:04 schreef McNulty het volgende:

[..]

Er is maar een Press. Je staat en duwt een barbell omhoog.
Push Press of Military Press?
pi_130453944
quote:
7s.gif Op zondag 25 augustus 2013 19:42 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Overhead press :P
pi_130453955
Leg press
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:08:46 #97
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_130454402
Ik zie soms echt van die gasten die hun spieren op een of andere manier helemaal opgekrompen op hun bovenarm hebben gerold. Er zit dan bijv een 1 cm gat tussen onder arm en spier van de boven arm..
Snap je wat ik bedoel?

Wat kan je het beste doen om zo iets niet te krijgen?
Pic voor verduidelijking (kwam ik tegen en vroeg me dit altijd al af)
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_130454563
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:08 schreef Basxt het volgende:
Ik zie soms echt van die gasten die hun spieren op een of andere manier helemaal opgekrompen op hun bovenarm hebben gerold. Er zit dan bijv een 1 cm gat tussen onder arm en spier van de boven arm..
Snap je wat ik bedoel?

[ afbeelding ]
Ik begrijp er helemaal niets van :'). Ik zie alleen dikke tieten.
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:14:22 #99
391621 Hiatus
pi_130454600
quote:
Snap je wat ik bedoel?

[ afbeelding ]
Dat is gewoon de aanhechting van die spier waar hij mee is geboren.
Dus gewoon genetics bro. Als hij wat meer mass gained zal het wel wat minder opvallen.
pi_130454689
quote:
Snap je wat ik bedoel?

[ afbeelding ]
lulz, dit heet een aanhechting... de één heeft hogere en de ander weer lagere. Meestal is een hogere aanhechting ook een betere bicep peak... maar in een tshirt zie je dan weinig van de bicep
pi_130454923
quote:
7s.gif Op zondag 25 augustus 2013 19:42 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Push Press heet Push Press. Military Press is gewoon Press.
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:27:03 #102
69994 seto
-|||--------|||-
pi_130455023
Zo'n hekel aan press ;(
Seto is zo ene baas he
pi_130455110
quote:
16s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:24 schreef McNulty het volgende:

[..]

Push Press heet Push Press. Military Press is gewoon Press.
Sinds ik pushpresses doe zijn mijn OHP ook enorm omhoog gegaan
pi_130455278
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:29 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Sinds ik pushpresses doe zijn mijn OHP ook enorm omhoog gegaan
Ik doe de Press liever, dan moeten mijn schouders harder werken. En dan krijg ik uiteindelijk 3D roid delts.
pi_130455579
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:33 schreef McNulty het volgende:

[..]

Ik doe de Press liever, dan moeten mijn schouders harder werken. En dan krijg ik uiteindelijk 3D roid delts.
Ik doe ook strict presses, meer zelfs dan push presses...
pi_130459952
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:39 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Ik doe ook strict presses, meer zelfs dan push presses...
Wat is je complete schouder workout?
pi_130460243
Ik lees al een tijdje mee hier, maar nooit echt voorgesteld. Ik train inmiddels 2,5 jaar. Ben op dit moment 183 en weeg 84kg met zon 11/12% vet. Toen ik begon met trainen woog ik zon 68kg.

Wij trainen bij onze sportschool onder begeleiding van een oud(redelijk bekende) bodybuilder, en hier trainen we al tijden push/pull/legs of de traditionele split. Elke training ziet er anders uit, ene week bijvoorbeeld beginnen met bankdrukken, volgende training beginnen met dumbells. Het gevolg hiervan is dat mijn krachtsstats niet erg indrukwekkend zijn.

5x90 bench, 3x130squats en 3x120 deadlift

Niet heel erg, want het doel is niet kracht, maar massa. Maar nu wil ik toch een week of 10 een ander schema proberen, wat meer kacht ontwikkelen, en misschien geeft deze prikkel mij wat extra motivatie en meer massa. Ik zat nu te denken aan het volgende schema:

A

Squat 3x5
Bench 3x5
T-bar 3x8
Shoulder press 3x8
pull ups 5x5

B
Deadlift 3x5
Incline bench 3x8
Pulldowns 3x8
CGBP 3x8
Chin upps 3x8

Het optrekken doe ik aan het einde van mijn training omdat ik hier al vrij sterk in ben. Verder heb ik van groot naar klein gedaan. Is dit wat? Mis ik oefeningen?
pi_130460986
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 17:00 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Ga je leren met een grote bal te trainen voor stabilisatie.
pi_130461282
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:09 schreef teun1990 het volgende:
Ik lees al een tijdje mee hier, maar nooit echt voorgesteld. Ik train inmiddels 2,5 jaar. Ben op dit moment 183 en weeg 84kg met zon 11/12% vet. Toen ik begon met trainen woog ik zon 68kg.

Wij trainen bij onze sportschool onder begeleiding van een oud(redelijk bekende) bodybuilder, en hier trainen we al tijden push/pull/legs of de traditionele split. Elke training ziet er anders uit, ene week bijvoorbeeld beginnen met bankdrukken, volgende training beginnen met dumbells. Het gevolg hiervan is dat mijn krachtsstats niet erg indrukwekkend zijn.

Niet heel erg, want het doel is niet kracht, maar massa. Maar nu wil ik toch een week of 10 een ander schema proberen, wat meer kacht ontwikkelen, en misschien geeft deze prikkel mij wat extra motivatie en meer massa. Ik zat nu te denken aan het volgende schema:

A

Squat 3x5
Bench 3x5
T-bar 3x8
Shoulder press 3x8
pull ups 5x5

B
Deadlift 3x5
Incline bench 3x8
Pulldowns 3x8
CGBP 3x8
Chin upps 3x8

Het optrekken doe ik aan het einde van mijn training omdat ik hier al vrij sterk in ben. Verder heb ik van groot naar klein gedaan. Is dit wat? Mis ik oefeningen?
Uhm wie is die bodybuilder dan, of is dat geheim of zo.

Vraagje twee, hoe weet je dan je 11/12% vet bevat?
pi_130461539
quote:
Uhm wie is die bodybuilder dan, of is dat geheim of zo.

Vraagje twee, hoe weet je dan je 11/12% vet bevat?
Neset Icli, en ik schat dat het zon 11/12% is omdat me buikspieren aardig goed zichtbaar zijn, maar niet zo droog als 8%. Het zou ook 10 of 13 kunnen zijn hoor
  zondag 25 augustus 2013 @ 23:06:04 #111
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_130462887
quote:
Snap je wat ik bedoel?

[ afbeelding ]
Hammercurls.
  zondag 25 augustus 2013 @ 23:16:21 #112
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_130463377
Ik heb dat ook een beetje :@
Volgens mij gewoon genetic toch?
BEASTMODE
pi_130463523
Iemand tips voor motivatie? Laatste tijd betrap ik mezelf erop dat ik telkens denk dat het lastig wordt/de reps niet gaan lukken omdat mijn progressie niet meer zo groot is. En dan lukt het dus inderdaad niet met die instelling :')
pi_130463627
quote:
15s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:19 schreef Beach het volgende:
Iemand tips voor motivatie? Laatste tijd betrap ik mezelf erop dat ik telkens denk dat het lastig wordt/de reps niet gaan lukken omdat mijn progressie niet meer zo groot is. En dan lukt het dus inderdaad niet met die instelling :')
Powerlifter video's kijken als preworkout, jezelf agressief en gek maken voor de lift, denken dat de barbell een klootzak is enz. En tegen jezelf zeggen dat je geen pussy moet zijn.
  zondag 25 augustus 2013 @ 23:32:03 #115
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_130464027
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:22 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Powerlifter video's kijken als preworkout, jezelf agressief en gek maken voor de lift, denken dat de barbell een klootzak is enz. En tegen jezelf zeggen dat je geen pussy moet zijn.
lol, i am not a pussy
zoiets?
pi_130464844
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:24 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ga je leren met een grote bal te trainen voor stabilisatie.
Ik begrijp je quote naar mij nog steeds niet op de vorige pagina...
pi_130467629
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:56 schreef Intentiion het volgende:

[..]

Ik begrijp je quote naar mij nog steeds niet op de vorige pagina...
Dat ligt aan jou.
Je quote nu een post van mij aan Fanta.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2013 01:59:06 ]
pi_130467927
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:05 schreef Atemno het volgende:

[..]

Wat is je complete schouder workout?
Niks bijzonders:

Schouders pak ik met push.. ik heb Push in A en B
A is main chest, beetje schouder..

B is mijn main schouder variant:

Strict overheadpress 5x5/5/3/1 of doubles/singles / Of ik doe Push Press 5/3/1 of doubles en singles
Dumbell shoulder press 4 sets reps 6 - 10
dumbell lateral raises reps 4 sets 8 - 12
cable lateral raises reps 4 sets 8 - 12
Daarna begin ik met chest.

Rear delts pak ik met de pull dag.
pi_130467936
quote:
kijk inderdaad gasten op youtube die belachelijk veel liften, zo denk je bij jezelf.. lol als hun dat kunnen dan kan ik ook wel 1/3e daarvan(bijvoorbeeld).
pi_130468105
Wat is het nut van een pull/push schema? Of is het gewoon een variatie op een split schema?

Ik kan nu alles trainen behalve mijn benen, dus er valt een soort gat zeg maar in mijn schema.
Ook rende ik 3 x per week. Ik wil 5 x gaan per week...wat voor schema is aan te raden?
pi_130468111
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:35 schreef teun1990 het volgende:

[..]

Neset Icli, en ik schat dat het zon 11/12% is omdat me buikspieren aardig goed zichtbaar zijn, maar niet zo droog als 8%. Het zou ook 10 of 13 kunnen zijn hoor
Aha Neset Icli, nooit van gehoord.
pi_130468247
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 02:34 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Aha Neset Icli, nooit van gehoord.

pi_130468589
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 02:51 schreef Klokov het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sja, grote vent, maar geen mooi fysiek voor een BB.
  maandag 26 augustus 2013 @ 09:12:06 #124
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_130469838
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 05:21 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Sja, grote vent, maar geen mooi fysiek voor een BB.
Het is ook niet gauw goed he
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_130470234
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:09 schreef teun1990 het volgende:

A

Squat 3x5
Bench 3x5
T-bar 3x8
Shoulder press 3x8
pull ups 5x5

B
Deadlift 3x5
Incline bench 3x8
Pulldowns 3x8
CGBP 3x8
Chin upps 3x8

Als die man dan pro BB-er is of geweest, dan moet hij helemaal veel van schema's afweten.
Wat zegt hij van jouw schema?
pi_130472438
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 01:51 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Dat ligt aan jou.
Je quote nu een post van mij aan Fanta.

:') Laat ook maar zitten
pi_130474405
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 02:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Wat is het nut van een pull/push schema? Of is het gewoon een variatie op een split schema?

Ik kan nu alles trainen behalve mijn benen, dus er valt een soort gat zeg maar in mijn schema.
Ook rende ik 3 x per week. Ik wil 5 x gaan per week...wat voor schema is aan te raden?
voornamelijk omdat je alles 2x per week kan pakken met diversiteit in volume en het gewoon zeer gemakkelijk is om met A en B varianten te werken.. het houdt het overzichtelijk(tenminste hoe ik het ervaar).

Uiteindelijk is dit ook een split... je split het lichaam in bepaalde groepen.

Mmm 5 dagen in de week zonder benen ... beter 4 dan .. alles 2x per week pakken in de vorm van bijv Pull Push zonder Legs.
  maandag 26 augustus 2013 @ 12:53:58 #128
391621 Hiatus
pi_130474731
Waarom kan je geen benen?
pi_130475012
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:53 schreef Hiatus het volgende:
ze voetbalt al toch!!
pi_130475150
quote:
Ze is in Afghanistan op een landmijn van de Taliban gelopen toen ze daar gelegerd was.
Sindsdien heeft ze geen benen meer. Ik dacht dat iedereen dat hier wel wist??
pi_130475434
quote:
12s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:04 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

ze voetbalt al toch!!
Ik weet dat je het sarcastisch bedoelt, maar toch vraag ik me af waarom sommige sterke benen hebben en sommige zwakkere benen. Toen ik begon met fitness had ik nog nooit eerder iets met fitness gedaan of een fysiek zware baan, maar kon wel al de max halen op de leg press. 495 lbs met 8-12 herhalingen. Nu doe ik die allang niet meer aangezien het geen zin heeft, maar vond het toch opmerkelijk.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_130475598
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:19 schreef Kiid het volgende:

[..]

Ik weet dat je het sarcastisch bedoelt, maar toch vraag ik me af waarom sommige sterke benen hebben en sommige zwakkere benen. Toen ik begon met fitness had ik nog nooit eerder iets met fitness gedaan of een fysiek zware baan, maar kon wel al de max halen op de leg press. 495 lbs met 8-12 herhalingen. Nu doe ik die allang niet meer aangezien het geen zin heeft, maar vond het toch opmerkelijk.
Zelfde geld voor bench/overhead press/deadlift.. genetics

De 1 moet beginnen met lege stang bench en de ander kan meteen al met 60kg aan de gang gaan.

voor krachtmeting kan je beter squat dan legpress doen btw :)
pi_130475651
quote:
Omdat ze om medische redenen haar benen rust moet geven.
pi_130477545
quote:
omdat mijn gastrocnemicus als een soort elastiekje naar boven is geschoten. Zweepslag ;(.
  maandag 26 augustus 2013 @ 14:41:14 #135
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_130477909
Leuk is dat: in een BB forum zeggen dat je geen benen doet :') Ze tuimelen over elkaar heen om je veroordelen :D

Mijn squat nadert de 100kg. Intussen 3x5x90kg :) Zodra ik op 100kg zit, ga ik een tijdje op form focusen en wellicht daarna overstappen op een split. De reden waarom ik SS deed, was toch vooral om mijn squat op te krikken en kracht op te bouwen. Het cut seizoen komt er hier aan, dus ik vraag me af: gewoon cutten op SS of overstappen op een 4-daagse split?

Ik vind SS persoonlijk erg moeilijk vol te houden in een cut...
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_130479290
Wie doet hier supplementen zonder voedingsschema?
pi_130480278
Ik heb zelf geen vast voedingsschema in de vorm van iedere dag hetzelfde eten, ik heb wel een cal en eiwit target. Gebruik verder creatine als ik het niet vergeet, maar na deze pot kap ik daar ook mee denk ik, merk geen verschil.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_130484396
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:32 schreef terrorsjaak het volgende:
Ik snap je vraag niet helemaal
pi_130485110
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:32 schreef terrorsjaak het volgende:
Ben jij niet diegene die zeikt om dikke mensen die sporten? Als je zo goed mensen kan veroordelen dan weet je het vast allemaal wel.
pi_130485172
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 18:50 schreef Intentiion het volgende:

Ben jij niet diegene die zeikt om dikke mensen die sporten? Als je zo goed mensen kan veroordelen dan weet je het vast allemaal wel.
_O_

Na een nachtdienst kan ik beter direct 's morgens na de dienst gaan sporten dan na 4-5 uur slapen :O Weten we dat ook weer. Allemachtig wat was ik moe in de sportschool. Alles heel erg ongeïnspireerd af lopen werken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130485219
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 18:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O_

Na een nachtdienst kan ik beter direct 's morgens na de dienst gaan sporten dan na 4-5 uur slapen :O Weten we dat ook weer. Allemachtig wat was ik moe in de sportschool. Alles heel erg ongeïnspireerd af lopen werken.
En toch ben je gegaan, toont je discipline. En je hebt geleerd dat kort slapen niet werkt voor jou :+
  maandag 26 augustus 2013 @ 20:31:38 #142
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_130488976
quote:
Sinds ik Rammstein luister tijdens het liften maak ik de gains van mijn leven.
pi_130489694
Ja ik moet ook ff mp3 speler/gare telefoon hebben om mee te nemen voor muziek. Dat in de gym gaat echt nergens over.

Wat goed harde metal erop en gains van je leven maken.
  maandag 26 augustus 2013 @ 20:47:38 #144
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_130489756
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 20:46 schreef Sapstengel het volgende:
Ja ik moet ook ff mp3 speler/gare telefoon hebben om mee te nemen voor muziek. Dat in de gym gaat echt nergens over.

Wat goed harde metal erop en gains van je leven maken.
Geeft mentaal wel een lekkere boost, beetje agressieve muziek erop. Beter dan de zoveelste Justin Bieber hit of dat nummer uit de Basic Fit reclames. :')
pi_130491367
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 18:22 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Ik snap je vraag niet helemaal
Ik zou het even wat duidelijker uitleggen! Mijn vraag was of er mensen hier eiwitshakes en creatine zonder precies dagelijk voedingsschema nemen.
pi_130491907
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 18:50 schreef Intentiion het volgende:

[..]

Ik weet het zelf ook, ik heb enkel de vraag hoe dit bij andere werkt en of andere dit doen.
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:07:07 #147
253447 Ethanolic
pi_130494107
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 20:31 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Welke muziek luister je swa
Deathlift or Die.
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:11:10 #148
391621 Hiatus
pi_130494339
Heeft iemand een mobility work routine? Voel me soms bestwel stijf en ik vind het belangrijk flexibel te blijven ook voor andere sporten.

Als ik google of youtube kom ik echt zoveel stretches en oefeningen tegen dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
pi_130494344
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 20:31 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Ik vind Rammstein te mainstream plus lijkt me irritant om oortjes te hebben tijdens het liften. Dan hoor ik ook niet meer als er wat gezegd wordt.
  FOK!fotograaf maandag 26 augustus 2013 @ 22:12:23 #150
159915 -Menn0-
MNO
pi_130494414
Sowieso trainen op Hatebreed!
,,/
pi_130496114
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 21:19 schreef terrorsjaak het volgende:

[..]

Ik zou het even wat duidelijker uitleggen! Mijn vraag was of er mensen hier eiwitshakes en creatine zonder precies dagelijk voedingsschema nemen.
Bijna iedereen ;)
pi_130496559
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:11 schreef Hiatus het volgende:
Heeft iemand een mobility work routine? Voel me soms bestwel stijf en ik vind het belangrijk flexibel te blijven ook voor andere sporten.

Als ik google of youtube kom ik echt zoveel stretches en oefeningen tegen dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Voor welke lichaamsdelen? Onderlichaam?
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:57:51 #153
391621 Hiatus
pi_130497243
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:46 schreef Intentiion het volgende:

[..]

Voor welke lichaamsdelen? Onderlichaam?
ja ,heupen benen en onderrug
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:58:53 #154
391621 Hiatus
pi_130497312
Ik pomp meestal iets met een zieke 808 erin. Ace hood ofzo
pi_130497443
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:57 schreef Hiatus het volgende:

[..]

alstu
  maandag 26 augustus 2013 @ 23:06:38 #156
391621 Hiatus
pi_130497734
quote:
thnx, maar schijtziek van die filmpjes van 10+ min, altijd zo langdradig alsof ik alle tijd van de wereld heb.
Er zijn er maar weinig die duidelijke beknopte videos weten te maken.
pi_130497872
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:06 schreef Hiatus het volgende:

[..]

thnx, maar schijtziek van die filmpjes van 10+ min, altijd zo langdradig alsof ik alle tijd van de wereld heb.
deze youtuber is het wel waard om naar te kijken. Maar tis je eigen keus
pi_130499904
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:12 schreef -Menn0- het volgende:
Sowieso trainen op Hatebreed!
_O_
pi_130499947
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:06 schreef Hiatus het volgende:

[..]

vanaf 1:46

THE GOAT STRETCH VOOR SQUATS

sowieso ...Kelly Starrett...GOAT stretcher
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 07:36:28 #160
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_130503190
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:56 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

vanaf 1:46

THE GOAT STRETCH VOOR SQUATS

sowieso ...Kelly Starrett...GOAT stretcher
Best wel moeilijk om met die hipflexor strech het juiste te strechen uiteindelijk.
Athans, om te voelen dat je wat doet, en dat je het goed doet.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 08:45:52 #161
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_130503827
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:57 schreef Hiatus het volgende:

[..]

Best ever, ook al is ie wat langer hij is wel erg de moeite waard kan ik vertellen

Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_130506627
OK, wat is jullie verwachting voor de Mr. Olympia?
De mijne:
1. Phil Heath
2. Kai Greene
3. Mamdouh Elssbiay
4. Jay Cutler
5. Shawn Rhoden
6. Branch Warren
  FOK!fotograaf dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:29:07 #163
159915 -Menn0-
MNO
pi_130507812
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:55 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

_O_
Morgen weer legday! Sowieso dit door de oortjes ipv die mislukte pornomuziek die ze zelf altijd opzetten.

,,/
pi_130507896
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:11 schreef Hiatus het volgende:

U vraagt wij draaien.
DIT IS WAT JE ZOEKT
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_130508089
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:49 schreef CarbonC het volgende:
OK, wat is jullie verwachting voor de Mr. Olympia?
De mijne:
1. Phil Heath
2. Kai Greene
3. Mamdouh Elssbiay
4. Jay Cutler
5. Shawn Rhoden
6. Branch Warren
1.Phil , 2 Kai, 3 Cutler
pi_130508099
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 07:36 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Best wel moeilijk om met die hipflexor strech het juiste te strechen uiteindelijk.
Athans, om te voelen dat je wat doet, en dat je het goed doet.
Klopt, behalve de hip flexor zit er vaak nog veel meer vast dan alleen die idd.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:41:42 #167
391621 Hiatus
pi_130508120
quote:
thank you mister
pi_130514638
Zag deze net in het Seedorf topic 8-)

dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:30:06 #169
391621 Hiatus
pi_130515102
Neem zometeen iemand mee die keer gaat proeftrainen. Wat zal ik hem laten doen? benchen zal die vast leuk vinden. Of meteen op de squat en deadlift springen?
pi_130515362
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:30 schreef Hiatus het volgende:
Neem zometeen iemand mee die keer gaat proeftrainen. Wat zal ik hem laten doen? benchen zal die vast leuk vinden. Of meteen op de squat en deadlift springen?
Clean & jerks.
pi_130517613
quote:
3X5 SQUAT
3X5 BENCH/PRESS
5X3 DEADLIFT
pi_130517641
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:38 schreef Beach het volgende:

[..]

Clean & jerks.
Close grip-no hip contact-snatch
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:41:52 #173
253447 Ethanolic
pi_130517700
We zijn aan het bodybuilden, niet powerliften :') Gewoon pec-deck en incline press en biceps/triceps.
Deathlift or Die.
pi_130518182
quote:
Is het een newbie?
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:39 schreef 1517 het volgende:

[..]

3X5 SQUAT
3X5 BENCH/PRESS
5X3 DEADLIFT
Dit dus.
  FOK!fotograaf dinsdag 27 augustus 2013 @ 18:31:01 #175
159915 -Menn0-
MNO
pi_130521369
Morgen weer de beentjes knallen! Heb van afgelopen woensdag flink veel spierpijn gehad, tot gister nog voelbaar zeg maar :') Ben benieuwd naar deze week...
,,/
pi_130522500
zometeen poging 2 voor 185kg 5x5 squats.

Vorige keer haalde ik 2 setjes en bij de 3e set faalde ik op mijn laatste rep.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:10:35 #177
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_130522572
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 19:08 schreef dreamerbulk het volgende:
zometeen poging 2 voor 185kg 5x5 squats.

Vorige keer haalde ik 2 setjes en bij de 3e set faalde ik op mijn laatste rep.
Als je die nu even filmt ^O^
BEASTMODE
pi_130522598
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 19:10 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

[..]

Als je die nu even filmt ^O^
Ik ga als alles goed loopt zaterdag pr'en ... dan wil ik minimaal 200kg en hoop ik 210 te behalen. Dan zal ik ervoor zorgen dat er iemand met een camera bij is.

nu aan het voorbereiden.. teveel mindfucks alweer ... moet agressie krijgen ... brb slayer en hatebreed
  FOK!fotograaf dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:38:52 #179
159915 -Menn0-
MNO
pi_130523586
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 19:11 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Ik ga als alles goed loopt zaterdag pr'en ... dan wil ik minimaal 200kg en hoop ik 210 te behalen. Dan zal ik ervoor zorgen dat er iemand met een camera bij is.
Holy fucknuggets!

quote:
brb slayer en hatebreed

Krijg er zelf ook zin van om te trainen!!!
,,/
pi_130529867
Heb 17 HD van Vyotech binnen... toch maar eens proberen.
Maar nu heb ik ook nog een PWO staan die ik normaal gebruik.
Nu is mijn vraag of ik ze beiden kan nemen. Of is het verstandig alleen die 17 HD in te nemen voor de workout?
Ben benieuwd of het wat invloed heeft. Verschilt ook per persoon lijkt me.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:22:55 #181
391621 Hiatus
pi_130531945
Zal wel hard gaan als je ze beide neemt. Zou me niet verbazen als je dan op de 800 mg caffeine komt.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:41:09 #182
253447 Ethanolic
pi_130533208
Pull A
Deadlifts 5x5
Pull-ups 3x10
T-Bar Row 3x10
Straight Arm Pulldown 3x10
Rear Delft Fly Cable 3x10
Shrugs 3x10
Barbell Curls 3x10
Hammer Curls 3x10

Push A
Bench Press 5x5
Incline Dumbbell Bench Press 3x10
Dips 3x10
Cable Fly 3x10
Dumbbell Shoulder Press 3x10
Lateral Raises 3x10
Skullcrushers 3x10
Tricep Dips 3x10

Legs
Squat 5x5
Lunges 3x10
Stiff Legged Deadlifts 3x10
Leg Extensions 3x10
Calve Machine
Calve Raises

Pull B
Deadlifts 5/3/1
BOR 3x10
Lat Pulldown 3x10
Seated Row 3x10
Rear Delt Dumbbell Fly 3x10
Face Pulls 3x10
Shrugs 3x10
Preacher Curls 3x10
Dumbbell Curls 3x10

Push B
Overhead Press 5x5
Cable Lateral Raises 3x10
Incline Dumbbell Press 3x10
Chest Press 3x10
Dips 3x10
Tricep Rope 3x10
Tricep Pushdowns 3x10

Nieuw schemaatje opgezet, omdat Sap en Dreamer toch zweren bij PPL. 5 dagen per week, 1 keer legs (ja inderdaad, meerdere redenen) en twee maal pull en push. Op- / aanmerkingen en tips?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ethanolic op 27-08-2013 22:50:44 ]
Deathlift or Die.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:47:55 #183
391621 Hiatus
pi_130533699
nice, ziet er ongeveer uit wat ik had in gedachte om te gaan doen.

Iemand trouwens in het bezit van een foamroller en wat is je ervaring hiermee?
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 23:05:56 #184
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_130534887
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 22:47 schreef Hiatus het volgende:
nice, ziet er ongeveer uit wat ik had in gedachte om te gaan doen.

Iemand trouwens in het bezit van een foamroller en wat is je ervaring hiermee?
Heb er 1 en is heerlijk om savonds je knoopjes etc eruit te rollen. Ik heb hem aangeschaft om na football wedstrijden en/of zware trainingen nog even voor het slapen gaan de spieren te laten doorbloeden in mn benen, scheelt best wat in stijfheid en spierpijn.

Aanradertje dus
Luck is for losers
pi_130535051
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 22:41 schreef Ethanolic het volgende:
Pull A
Deadlifts 5x5
Pull-ups 3x10
T-Bar Row 3x10
Shrugs 3x10
Barbell Curls 3x10
Hammer Curls 3x10

Push A
Bench Press 5x5
Dips 3x10
Cable Fly 3x10
Lateral Raises 3x10
Skullcrushers 3x10
Tricep Dips 3x10

Legs
Squat 5x5
Lunges 3x10
Leg Extensions 3x10
Calve Machine
Calve Raises

Pull B
Deadlifts 5/3/1
BOR 3x10
Lat Pulldown 3x10
Seated Row 3x10
Face Pulls 3x10
Shrugs 3x10
Preacher Curls 3x10
Dumbbell Curls 3x10

Push B
Overhead Press 5x5
Chest Press 3x10
Dips 3x10
Tricep Rope 3x10
Tricep Pushdowns 3x10

Nieuw schemaatje opgezet, omdat Sap en Dreamer toch zweren bij PPL. 5 dagen per week, 1 keer legs (ja inderdaad, meerdere redenen) en twee maal pull en push. Op- / aanmerkingen en tips?
Ongeveer hetzelfde als die van mij, ik heb alleen de deadlift bij legs en calves bij pull day. Wanneer heb jij je rustdagen?
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 23:09:40 #186
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130535090
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:42 schreef Poidertje het volgende:
Nu is mijn vraag of ik ze beiden kan nemen. Of is het verstandig alleen die 17 HD in te nemen voor de workout?
1) Kijk naar de ingredienten
2) Snap welke effect de ingredienten in hun hoeveelheid hebben
3) Als je geen antwoord kunt geven op 2, dan heb je die PWO sowieso niet nodig. Je bent dan gewoon een Black Box naar binnen aan het gieten.
Confidence through competence
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 23:14:16 #187
391621 Hiatus
pi_130535321
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 23:05 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Heb er 1 en is heerlijk om savonds je knoopjes etc eruit te rollen. Ik heb hem aangeschaft om na football wedstrijden en/of zware trainingen nog even voor het slapen gaan de spieren te laten doorbloeden in mn benen, scheelt best wat in stijfheid en spierpijn.

Aanradertje dus
okay, ik hoor lovende woorden over The Grid.
Welke heb jij? en wat raad je aan.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 23:15:10 #188
253447 Ethanolic
pi_130535380
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 23:08 schreef esv7 het volgende:

[..]

Ongeveer hetzelfde als die van mij, ik heb alleen de deadlift bij legs en calves bij pull day. Wanneer heb jij je rustdagen?
Rustdagen zullen verschillen. Ik denk dat 2 pulldagen en DL bij legs echt overkill rug wordt. :P
Deathlift or Die.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 23:18:03 #189
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_130535539
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 23:14 schreef Hiatus het volgende:

[..]

okay, ik hoor lovende woorden over The Grid.
Welke heb jij? en wat raad je aan.
Ik heb de oranje grid inderdaad, die zwarte was toen niet te koop maar in mijn gym hebben we ze allebei. Ik merk geen groot verschil tussen beide
Luck is for losers
pi_130535609
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 23:15 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Rustdagen zullen verschillen. Ik denk dat 2 pulldagen en DL bij legs echt overkill rug wordt. :P
Oké, ik heb het zelf vorige week geprobeerd met twee pull days en deadlift op legg day en had er geen last van, ik zou denk ik meer last van mijn hams krijgen met twee pull days en een legg day ertussen. Ik doe op pull dag ook geen oefening voor de onderrug.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 23:21:21 #191
69994 seto
-|||--------|||-
pi_130535685
Roelly was er vandaag, even een sneaky foto gemaakt :P

Seto is zo ene baas he
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 23:21:46 #192
391621 Hiatus
pi_130535707
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 23:18 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Ik heb de oranje grid inderdaad, die zwarte was toen niet te koop maar in mijn gym hebben we ze allebei. Ik merk geen groot verschil tussen beide
Die van 30 cm, is dat voldoende lengte?
pi_130535847
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 23:21 schreef seto het volgende:

[ afbeelding ]
Damn wat een baas.
pi_130535866
quote:

[ afbeelding ]
Je hebt geluk dat je nog heel bent vriend.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 23:24:48 #195
253447 Ethanolic
pi_130535872
quote:

[ afbeelding ]
_O_ Beest.
Deathlift or Die.
pi_130539181
quote:

[ afbeelding ]
Jezus wat een beest zeg
  woensdag 28 augustus 2013 @ 03:11:13 #197
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_130541821
quote:

[ afbeelding ]
Damn, half man, half bicep. _O_
  woensdag 28 augustus 2013 @ 03:53:25 #198
77130 star_gazer
pi_130541916
Aesthetics vraagje.

Omdat ik een behoorlijk breed en hoog opstaand sleutelbeen heb, staan mijn schouders vrij hoog en breed. Dit is goed voor mijn schouders omdat ze er een stukje beter utizien, maar mijn traps liggen vrijwel volledig verborgen achter mijn sleutelbeen.

Zijn er oefeningen om de traps 'hoger' te maken zodat ze wat meer zichtbaar worden?
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 03:54:16 #199
77130 star_gazer
pi_130541919
Overigens geven ze hier aan het eind van de week 27 graden op. WTF mang het is nog winter :{

Cut begint in oktober. Geen week eerder. Tot die tijd lekker shinen met mijn bulkpens.
-
pi_130542147
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 23:09 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

1) Kijk naar de ingredienten
2) Snap welke effect de ingredienten in hun hoeveelheid hebben
3) Als je geen antwoord kunt geven op 2, dan heb je die PWO sowieso niet nodig. Je bent dan gewoon een Black Box naar binnen aan het gieten.
Oke... thnx :)
Heb een vrij simpele PWO zonder al te veel loze ingredienten. Train er goed op. Lekkere pomp en goede focus. Maar hou het wel alleen op 17HD.
pi_130542417
quote:

[ afbeelding ]
Sorry hoor, misschien ligt het aan mij, maar ik vind het ècht niet kunnen om in de kleedkamer een foto van iemand te maken :r Als ik die vent was en ik had het gezien had ik je helemaal lens geslagen.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 07:52:14 #202
253447 Ethanolic
pi_130542589
Hij is het ongetwijfeld gewend.
Deathlift or Die.
pi_130542618
"Mag ik alsjeblieft een foto van je maken, ik vind je er geweldig uitzien!"

Te schijterig zijn om het fatsoenlijk te vragen :N
  woensdag 28 augustus 2013 @ 08:42:52 #204
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_130543186
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 23:21 schreef Hiatus het volgende:

[..]

Die van 30 cm, is dat voldoende lengte?
Ja meer dan genoeg, eerste paar keren is wel klote :P
Luck is for losers
  woensdag 28 augustus 2013 @ 09:32:40 #205
69994 seto
-|||--------|||-
pi_130543966
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 07:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Sorry hoor, misschien ligt het aan mij, maar ik vind het ècht niet kunnen om in de kleedkamer een foto van iemand te maken :r Als ik die vent was en ik had het gezien had ik je helemaal lens geslagen.
:')!
Seto is zo ene baas he
pi_130544181
quote:

[ afbeelding ]
Waar?
  woensdag 28 augustus 2013 @ 09:44:44 #207
69994 seto
-|||--------|||-
pi_130544205
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 09:43 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Waar?
Kneets
Seto is zo ene baas he
pi_130544282
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:42 schreef Poidertje het volgende:
2 pre-workouts tegelijk lijkt me geen goed plan.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 09:51:42 #209
157922 fathank
pi_130544355
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 09:32 schreef seto het volgende:

[..]

:')!
Jij zou het relaxed vinden als iemand een foto van je maakt in de kleedkamer en vervolgens op internet gooit?

Gun zo'n vent ook een beetje privacy.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 09:53:04 #210
69994 seto
-|||--------|||-
pi_130544384
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 09:51 schreef fathank het volgende:

[..]

Jij zou het relaxed vinden als iemand een foto van je maakt in de kleedkamer en vervolgens op internet gooit?
Hij was net klaar met zijn workout en heeft waarschijnlijk al genoeg aan zijn hoofd met Olympia binnenkort dus had geen zin om hem lastig te vallen.

En ja, niet alsof hij het niet gewend is, dat filmpje niet gezien waar hij shirtloos door New York loopt?
Seto is zo ene baas he
pi_130544436
quote:

[ afbeelding ]
roelly heeft wat met die indische dame gehad :')!
  woensdag 28 augustus 2013 @ 09:57:30 #212
157922 fathank
pi_130544471
quote:
2s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 09:53 schreef seto het volgende:

[..]

Hij was net klaar met zijn workout en heeft waarschijnlijk al genoeg aan zijn hoofd met Olympia binnenkort dus had geen zin om hem lastig te vallen.

En ja, niet alsof hij het niet gewend is, dat filmpje niet gezien waar hij shirtloos door New York loopt?
Shirtloos door NY lopen is wel ff wat anders dan na zitten hijgen in de kleedkamer van je gym.

Als je zonder shirt door NY loopt vraag je om aandacht. Als je rustig in de kleedkamer zit verwacht je toch een beetje privacy imho.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 10:12:35 #213
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130544821
Als ik Roelly was en ik verdien geld met mijn lichaam en ik show hem al te graag zou ik het niet erg vinden als er mensen foto's van mij maken.
Je bijzonderheid is immers je lichaam, is niet zo gek dat mensen het vast willen leggen.

Maar ik kan niet voor hem spreken natuurlijk.
pi_130544866
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 09:57 schreef fathank het volgende:

[..]

Shirtloos door NY lopen is wel ff wat anders dan na zitten hijgen in de kleedkamer van je gym.

Als je zonder shirt door NY loopt vraag je om aandacht. Als je rustig in de kleedkamer zit verwacht je toch een beetje privacy imho.
Voor al die maagden hier die zich afvragen hoe een vrouw nou kijkt als ze geil is (vanaf 1:30):
http://v.youku.com/v_show/id_XNDIyMjA2MTgw.html
  woensdag 28 augustus 2013 @ 10:52:21 #215
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_130545890
quote:
7s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 03:53 schreef star_gazer het volgende:
Aesthetics vraagje.

Omdat ik een behoorlijk breed en hoog opstaand sleutelbeen heb, staan mijn schouders vrij hoog en breed. Dit is goed voor mijn schouders omdat ze er een stukje beter utizien, maar mijn traps liggen vrijwel volledig verborgen achter mijn sleutelbeen.

Zijn er oefeningen om de traps 'hoger' te maken zodat ze wat meer zichtbaar worden?
Meer massa is de enige optie. Aanhechtingen veranderen niet.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_130546815
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 09:48 schreef CarbonC het volgende:

[..]

2 pre-workouts tegelijk lijkt me geen goed plan.
Nee inderdaad... heb mijn andere PWO even aan de kant geschoven. Heb geen zin in hartkloppingen enzo. :')
pi_130547275
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 22:41 schreef Ethanolic het volgende:
Pull A
Deadlifts 5x5
Pull-ups 3x10
T-Bar Row 3x10
Shrugs 3x10
Barbell Curls 3x10
Hammer Curls 3x10

Push A
Bench Press 5x5
Dips 3x10
Cable Fly 3x10
Lateral Raises 3x10
Skullcrushers 3x10
Tricep Dips 3x10

Legs
Squat 5x5
Lunges 3x10
Leg Extensions 3x10
Calve Machine
Calve Raises

Pull B
Deadlifts 5/3/1
BOR 3x10
Lat Pulldown 3x10
Seated Row 3x10
Face Pulls 3x10
Shrugs 3x10
Preacher Curls 3x10
Dumbbell Curls 3x10

Push B
Overhead Press 5x5
Chest Press 3x10
Dips 3x10
Tricep Rope 3x10
Tricep Pushdowns 3x10

Ziet er goed uit! MAar je doet dus geen PPL rust en weer repeat?

Reden?
  woensdag 28 augustus 2013 @ 12:59:56 #218
77130 star_gazer
pi_130549979
Allejezus... 5x150kg deadlift done! Totaal geen form problemen eigenlijk; tussen de reps in wel even rustig ademhalen en de grip/rugspanning controleren. Als ik uithoudingsvermogen wil, ga ik wel in de loopband staan.

Ik merk overigens wel dat mijn CNS het zwaar trekt; ik heb koppijn en ben licht in m'n hoofd. Maar ik voel me voldaan!!

Volgende keer 155. 3 reps is het doel, want lineaire progressie naar 5x155 trek ik niet meer. Zodra ik de 5 reps haal, is het op naar de 160...
-
  woensdag 28 augustus 2013 @ 13:19:33 #219
253447 Ethanolic
pi_130550626
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 11:40 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Ziet er goed uit! MAar je doet dus geen PPL rust en weer repeat?

Reden?
Eventuele overbelasting ivm andere sporten. Daarnaast lopen mijn benen voor op de rest.

Zou eventueel nog een L dagje kunnen doen als de planning het toe laat.
Deathlift or Die.
  FOK!fotograaf woensdag 28 augustus 2013 @ 13:20:04 #220
159915 -Menn0-
MNO
pi_130550647
Net helemaal blij met m'n 80kg frontsquat. Slinger ik youtube aan, zie ik dit:

;(
,,/
pi_130550966
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:20 schreef -Menn0- het volgende:
Net helemaal blij met m'n 80kg frontsquat. Slinger ik youtube aan, zie ik dit:

;(
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 16:48 schreef 1517 het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 17:32 schreef CarbonC het volgende:

[..]

FOK!fotograaf woensdag 28 augustus 2013 @ 13:30:01 #222
159915 -Menn0-
MNO
pi_130551078
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:27 schreef CarbonC het volgende:

[..]

[..]

[..]

Fuuuuuu

,,/
pi_130551196
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 10:14 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Voor al die maagden hier die zich afvragen hoe een vrouw nou kijkt als ze geil is (vanaf 1:30):
http://v.youku.com/v_show/id_XNDIyMjA2MTgw.html
De meerderheid van vrouwen vind dit geen porum heur. ;)
pi_130551213

210 kg front squat @ 52 kg body weight

hihi
pi_130553808
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:33 schreef 1517 het volgende:

210 kg front squat @ 52 kg body weight

hihi
Ziek.
pi_130553894
quote:
7s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:33 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Zal best. Dit is wel een speciaal geval idd, zoals ze kijkt :'). De plassen zullen wel op de grond hebben gelegen.
pi_130554018
quote:
7s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:33 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Meerderheid van de vrouwen hoeven ook geen man met 6pack. Daarom is het ook zo treurig als je alleen gaat trainen (of dan denkt) omdat "je meer wijven krijgt".
pi_130554403
Voor het eerst sinds tijden weer eens 10x100kg gesquat :)
pi_130558161
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:

Meerderheid van de vrouwen hoeven ook geen man met 6pack. Daarom is het ook zo treurig als je alleen gaat trainen (of dan denkt) omdat "je meer wijven krijgt".
Maar een mooi getraind lichaam is natuurlijk wel heel erg welkom! Nee, 6 pack hoeft voor mij ook niet, maar ben wel dol op mooi gespierde armen O+
pi_130560152
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:47 schreef CarbonC het volgende:
Voor het eerst sinds tijden weer eens 10x100kg gesquat :)
Lekker is dat he!

Ik ga in september 10x10 met 100 doen, in mijn deload maandje.
pi_130560322
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:59 schreef star_gazer het volgende:
Allejezus... 5x150kg deadlift done! Totaal geen form problemen eigenlijk; tussen de reps in wel even rustig ademhalen en de grip/rugspanning controleren. Als ik uithoudingsvermogen wil, ga ik wel in de loopband staan.

Ik merk overigens wel dat mijn CNS het zwaar trekt; ik heb koppijn en ben licht in m'n hoofd. Maar ik voel me voldaan!!

Volgende keer 155. 3 reps is het doel, want lineaire progressie naar 5x155 trek ik niet meer. Zodra ik de 5 reps haal, is het op naar de 160...
lekker bezig, vooruitgang voelt goed!

mijn CNS is vrijwel ook geheel opgebrand deze maand, tegen beter weten in nog even pr´en .. daarna bijkomen lol
  woensdag 28 augustus 2013 @ 17:25:11 #232
391621 Hiatus
pi_130560573
Ga zelf een foamroller maken , jullie horen het wel als hij af is.
pi_130560781
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:25 schreef Hiatus het volgende:
Ga zelf een foamroller maken , jullie horen het wel als hij af is.
Waar ga je die van maken?
  woensdag 28 augustus 2013 @ 17:34:47 #234
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_130560891
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

het is wel zo
  woensdag 28 augustus 2013 @ 17:40:29 #235
391621 Hiatus
pi_130561087
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Stuk pijp, waarschijnlijk pvc.
Isolatiemateriaal of een mat oid.
FF checke bij le bouwmarkt
  woensdag 28 augustus 2013 @ 17:55:07 #236
253447 Ethanolic
pi_130561584
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:14 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Lekker is dat he!

Ik ga in september 10x10 met 100 doen, in mijn deload maandje.
10x10 _O_ lijkt me een enorme uitdaging
gisteren 2x10x80 en 3x10x120kg gedaan, dat sore weels :9
Deathlift or Die.
pi_130561922
quote:
11s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:55 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

10x10 _O_ lijkt me een enorme uitdaging
gisteren 2x10x80 en 3x10x120kg gedaan, dat sore weels :9
3x10x120 is netjes! wat is je 1rm?
  woensdag 28 augustus 2013 @ 18:19:25 #238
253447 Ethanolic
pi_130562333
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 18:05 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

3x10x120 is netjes! wat is je 1rm?
Geen idee, doe ik eigenlijk nooit. Doe al een half jaar niet minder dan 8 reps.
Deathlift or Die.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 18:57:30 #239
19297 stinkie
pi_130563523
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

foam :+
  woensdag 28 augustus 2013 @ 21:23:09 #240
55709 Stereotomy
pi_130570563
http://her.ie/media/pictu(...)erfect-selfie-464992

Omdat het maar niet genoeg gezegd kan worden tegen onze frele ego'tjes :P #instapic #beforeafter #skinnyisthenewstrong

Neem progress pics altijd met een kilo zout.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 21:25:25 #241
253447 Ethanolic
pi_130570713
Ik wilde net een onbewerkte selfie posten..
Deathlift or Die.
pi_130570994
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:40 schreef Hiatus het volgende:

[..]

Stuk pijp, waarschijnlijk pvc.
Isolatiemateriaal of een mat oid.
FF checke bij le bouwmarkt
Buisisolatie ^O^
  woensdag 28 augustus 2013 @ 21:32:16 #243
253447 Ethanolic
pi_130571082
5x5 DL is toch wel even iets anders dan 3x5 zeg.
M'n rug is overleden.
Deathlift or Die.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 21:53:01 #244
19297 stinkie
pi_130572181
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:23 schreef Stereotomy het volgende:
http://her.ie/media/pictu(...)erfect-selfie-464992

Omdat het maar niet genoeg gezegd kan worden tegen onze frele ego'tjes :P #instapic #beforeafter #skinnyisthenewstrong

Neem progress pics altijd met een kilo zout.
en sinds ik fotosjop door heb mijn vakantiefoto's ook :D
  woensdag 28 augustus 2013 @ 22:40:32 #245
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_130575060
quote:
11s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:32 schreef Ethanolic het volgende:
M'n rug is overleden.
5x5? Hoeveel kg doe je dan?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_130575757
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 09:44 schreef seto het volgende:

[..]

Kneets
Train je zelf ook in Kneets? Of zit je bij een andere gym?
  woensdag 28 augustus 2013 @ 23:37:23 #247
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_130578102
Kwam op Reddit de nieuwe series van So You Think You Can Squat/Bench tegen van Elitefts. Misschien wel een mooie om hier te posten :)

..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
  FOK!fotograaf donderdag 29 augustus 2013 @ 00:11:52 #248
159915 -Menn0-
MNO
pi_130579699
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:37 schreef Cataclyst het volgende:
Kwam op Reddit de nieuwe series van So You Think You Can Squat/Bench tegen van Elitefts. Misschien wel een mooie om hier te posten :)

Naais! Thnx
,,/
  donderdag 29 augustus 2013 @ 01:22:03 #249
77130 star_gazer
pi_130582020
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:19 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

lekker bezig, vooruitgang voelt goed!

mijn CNS is vrijwel ook geheel opgebrand deze maand, tegen beter weten in nog even pr´en .. daarna bijkomen lol
ja ik zit zelf te denken aan een deload weekje over een week of twee. Even de CNS wat bij laten komen.
-
pi_130582164
quote:
11s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:32 schreef Ethanolic het volgende:
M'n rug is overleden.
whehe ja 5x5 is killing..

soms doe ik 5x5, 4x3, 3x2, 2x1

volgende ochtend kom je niet meer uit bed :')
pi_130582170
quote:

Zeer goede series, hebben mij in het verleden zeker geholpen!
  donderdag 29 augustus 2013 @ 07:25:47 #252
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_130584730
Kunnen jullie dit?

't is een goeie strech voor je schouders en polsen voor bijv. front squats.

Ik kan het nie, en kom met frontsquats dus echt Rom voor ellebogen naar voren en die knik in je polsen te kort hierdoor...
pi_130584843
iemand deze dame al eens gezien

Julia Vins...pas 17
  donderdag 29 augustus 2013 @ 08:05:42 #254
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_130584970
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 07:49 schreef MrNiles het volgende:
[ afbeelding ]
Julia Vins...pas 17
of die woont vlakbij Tsjernobyl, of d'r zit stiekem toch een plasser aan
pi_130584984
quote:
[ afbeelding ]
Julia Vins...pas 17
Die kerel heeft wel mooi haar!
  donderdag 29 augustus 2013 @ 08:25:05 #256
157922 fathank
pi_130585192
quote:
11s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 07:25 schreef RaymondK het volgende:
Kunnen jullie dit?

[ afbeelding ]

Ik kan het nie, en kom met frontsquats dus echt Rom voor ellebogen naar voren en die knik in je polsen te kort hierdoor...
Net geprobeerd maar daar bleef het ook bij :').

Ik denk dat ik sowieso de komende tijd eens wat meer op flexibiliteit ga focussen. Net 2 weken vakantie achter de rug, sinds gister weer aan het werk. Maandag na 3 weken weer naar de gym. Ik voel de spierpijn nu al :').
pi_130585536
quote:
[ afbeelding ]
Julia Vins...pas 17
Lijkt me moeilijk haalbaar zonder te snoepen.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 09:07:18 #258
253447 Ethanolic
pi_130585814
quote:
[ afbeelding ]
Julia Vins...pas 17
Goed figuurtje.
Deathlift or Die.
pi_130586174
quote:

Die so you think you can squat was een goede. Ze moeten meer van die shit maken. Dave Tate weet best wel hoe hij zaken moet uitleggen.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_130586177
Ik wil vanaf november beginnen met krachttraining. Nu heb ik in het verleden ook al veel krachttraining gedaan, maar nooit echt doelbewust en gericht. Ik weet dat er talloze documenten en informatiebronnen te vinden zijn, maar vroeg me af of er een goed boek is welke ik kan hanteren. Het liefst een combinatie van voeding (wat eten in bulk, wat in cut etc.) en meer uitleg over trainingsschema's (niet op perse gericht op oefeningen, maar op wat voor manier van trainingen etc.
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_130586189
quote:
[ afbeelding ]
Julia Vins...pas 17
Jep, toevallig gister op 9gag. Ziet er goed uit hoor.
pi_130586197
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:24 schreef draadstalig het volgende:
Ik wil vanaf november beginnen met krachttraining. Nu heb ik in het verleden ook al veel krachttraining gedaan, maar nooit echt doelbewust en gericht. Ik weet dat er talloze documenten en informatiebronnen te vinden zijn, maar vroeg me af of er een goed boek is welke ik kan hanteren. Het liefst een combinatie van voeding (wat eten in bulk, wat in cut etc.) en meer uitleg over trainingsschema's (niet op perse gericht op oefeningen, maar op wat voor manier van trainingen etc.
Starting strenght is dan het go-to boek.
pi_130586365
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:25 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Jep, toevallig gister op 9gag. Ziet er goed uit hoor.
daar had ik dr ook gespot :)
pi_130586424
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:25 schreef slacker_nl het volgende:
Starting strenght
Thx, ga ik aanschaffen. Nog Nederlandse varianten?
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_130586466
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:34 schreef draadstalig het volgende:

[..]

Thx, ga ik aanschaffen. Nog Nederlandse varianten?
Nee. Wat ik ook een prettig boek vind, maar dat is voor uitleg over alle oefeningen: http://www.bol.com/nl/p/krachttraining/1001004010937413/

Daarin zie je welke spieren aangeroepen worden bij welke oefening. Erg nuttig en leuk.
pi_130587475
Weten jullie een sportschool omgeving Amstelveen.
Geschikt voor squats, hard werk en geen gezeik
  FOK!fotograaf donderdag 29 augustus 2013 @ 11:48:36 #267
159915 -Menn0-
MNO
pi_130589626
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:23 schreef 1517 het volgende:
Nee helaas niet...
,,/
pi_130589806
quote:
Ik neem aan dat 42 minuten rijden te ver is, verder ken ik er geen dichterbij.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 12:26:44 #269
391621 Hiatus
pi_130590671
quote:
Kunnen jullie dit?

[ afbeelding ]

Gaat makkelijk, doe dan ook al tijdje frontsquats
pi_130592134
quote:
Er zit daar een super de luxe ding waar je ook je powerliftoefeningen kunt doen. Wel erg duur, maar ook ideaal om een rijke vrouw aan de haak te slaan in de sauna. Amsterdam e.o. is best bagger qua gyms.
pi_130593227
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:14 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Er zit daar een super de luxe ding waar je ook je powerliftoefeningen kunt doen. Wel erg duur, maar ook ideaal om een rijke vrouw aan de haak te slaan in de sauna. Amsterdam e.o. is best bagger qua gyms.
Er zitten in Amstelveen wat CF gyms die vast aan je eisen voldoen, maar je betaalt er wel de CF prijs voor.

De prijsvechters hebben in Amsterdam volgens mij wel squatracks ed, de mijne iig wel! Susa in West is volgens mij wel een soort van hardcore gym. http://www.susagym.nl/

Het is wel een stukje fietsen vanaf Amstelveen...
  FOK!fotograaf donderdag 29 augustus 2013 @ 14:05:35 #272
159915 -Menn0-
MNO
pi_130594094
quote:

[..]

Er zit daar een super de luxe ding waar je ook je powerliftoefeningen kunt doen. Wel erg duur, maar ook ideaal om een rijke vrouw aan de haak te slaan in de sauna.
Link? :9~
,,/
pi_130597415
-delete
pi_130597483
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:34 schreef 1517 het volgende:

[..]

CF?
quote:

[..]

Heb je ook een naam?
  donderdag 29 augustus 2013 @ 15:41:52 #275
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_130597773
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:35 schreef 1517 het volgende:

[..]

[..]

Heb je ook een naam?
Hoogstwaarschijnlijk is het deze: http://www.specialsports.nl/
Verbo is terug?
  FOK!fotograaf donderdag 29 augustus 2013 @ 17:02:47 #276
159915 -Menn0-
MNO
pi_130600810
Is er iets te doen aan die belachelijke misselijkheid op legday? Wordt elke keer na het squaten ontzettend misselijk (vast iets te maken met het feit dat er heel veel bloed naar je benen gaat maar pffft.. Trainingsmaatje staat ook altijd bijna te kokhalsen, hadden het er gister over maar konden niet echt iets bedenken. Wij kwamen op maybe iets anders drinken dan water. Zou dit helpen? Of andere suggesties?
,,/
  donderdag 29 augustus 2013 @ 17:22:14 #277
157922 fathank
pi_130601532
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:02 schreef -Menn0- het volgende:
Is er iets te doen aan die belachelijke misselijkheid op legday? Wordt elke keer na het squaten ontzettend misselijk (vast iets te maken met het feit dat er heel veel bloed naar je benen gaat maar pffft.. Trainingsmaatje staat ook altijd bijna te kokhalsen, hadden het er gister over maar konden niet echt iets bedenken. Wij kwamen op maybe iets anders drinken dan water. Zou dit helpen? Of andere suggesties?
Leg press :+
  FOK!fotograaf donderdag 29 augustus 2013 @ 17:25:23 #278
159915 -Menn0-
MNO
pi_130601653
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:22 schreef fathank het volgende:

[..]

Leg press :+
Die doen we na het squaten
,,/
pi_130601672
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:41 schreef Verbosity het volgende:

[..]

En anders Allsports (wel duuuuuur). Er zit ook iets in uilenstede maar weet niet zeker of dat goed is. Anders beste optie USC Science Park, 2 powercages, 3 squatrekken en groot powerlift gebied. Is wel ruim een uur met OV of ~20 minuten auto van centrum Amstelveen.
De F4F in Amstelveen is kut.
pi_130601719
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:41 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Die ja.
pi_130601775
quote:
Dextrose om je bloedsuiker op peil te houden. En beginnen met squatten, als eerste oefening.
  FOK!fotograaf donderdag 29 augustus 2013 @ 17:40:39 #282
159915 -Menn0-
MNO
pi_130602106
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:28 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Dextrose om je bloedsuiker op peil te houden. En beginnen met squatten, als eerste oefening.
Beginnen altijd met squatten, dit doen we op legday:

Front Squat
Squat
Legpress(voeten hoog voor de hammies)
Leg curl
Calve raises

Maar zal eens kijken voor wat Dextrose dan!
,,/
pi_130604525
Is er iemand die deze voor me heeft:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23955603
?
pi_130611119
quote:
Kunnen jullie dit?

[ afbeelding ]

Ja dat lukt me.

Zijn m'n lats te klein of ben ik gewoon flexibel?
pi_130611290
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 08:48 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Lijkt me moeilijk haalbaar zonder te snoepen.
Ja, zelfde gevoel hier.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 21:23:09 #286
391621 Hiatus
pi_130611660
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:40 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Beginnen altijd met squatten, dit doen we op legday:

Front Squat
Squat
Legpress(voeten hoog voor de hammies)
Leg curl
Calve raises

Maar zal eens kijken voor wat Dextrose dan!
Sinds mijn conditie beter is ben ik ook niet meer kapot door squatten.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 21:49:54 #287
157922 fathank
pi_130613180
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef Hiatus het volgende:

[..]

Sinds mijn conditie beter is ben ik ook niet meer kapot door squatten.
Dat. Een beetje uithoudingsvermogen maakt het een stuk makkelijker. Niet na iedere rep happen als een vis op t droge naar adem.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 21:53:53 #288
55709 Stereotomy
pi_130613377
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:39 schreef Diabox het volgende:
Is er iemand die deze voor me heeft:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23955603
?
Ben idd benieuwd naar studies op getrainde populaties. En tot dan blijf ik voorstander van trainen tot of op failure (op laatste set) ongeacht je rep range voor maximale hypertrofie.
pi_130613618
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 21:53 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ben idd benieuwd naar studies op getrainde populaties. En tot dan blijf ik voorstander van trainen tot of op failure (op laatste set) ongeacht je rep range voor maximale hypertrofie.
Ik maak persoonlijk meer progressie sinds ik in een lagere rep range zit (6-8) tov de 10 waarmee ik begon.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 22:06:51 #290
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130614018
quote:
11s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 21:59 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Ik maak persoonlijk meer progressie sinds ik in een lagere rep range zit (6-8) tov de 10 waarmee ik begon.
Dan kan je, op je laatste set, nog steeds tot failure trainen.
pi_130614129
true
  donderdag 29 augustus 2013 @ 22:27:42 #292
55709 Stereotomy
pi_130615115
ik heb altijd tussen 5-12 getrained... nieuw gewicht, dan 5x5 proberen, en dan langzaam richting 3x12 bijvoorbeeld, met tussenstops op 4x8 etc. Hou me niet vast aan vaste rep ranges; er is niks evolutionair of fysiologisch logisch aan het star vasthouden aan vaste reps of sets zonder het af en toe te veranderen.

Lijkt me trouwens ook niet wenselijk als je plateaus wil verbreken...
  donderdag 29 augustus 2013 @ 22:35:17 #293
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130615557
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
ik heb altijd tussen 5-12 getrained... nieuw gewicht, dan 5x5 proberen, en dan langzaam richting 3x12 bijvoorbeeld, met tussenstops op 4x8 etc. Hou me niet vast aan vaste rep ranges; er is niks evolutionair of fysiologisch logisch aan het star vasthouden aan vaste reps of sets zonder het af en toe te veranderen.

Lijkt me trouwens ook niet wenselijk als je plateaus wil verbreken...
Ik doe sinds 2 weken full body, 3x per week. Maandag 4 x 8, dinsdag 3 x 12, vrijdag 5 x 5, met op sommige oefeningen 5 x 3, om te maxen. Het is iets te kort dag om er echt iets serieus over te zeggen, ik ben deze week ziek geweest helaas, maar ik maakte er in de eerste week al goede progressie op.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 23:08:52 #294
19297 stinkie
pi_130617596
In jefit vind ik de 1rm wel leuk om te zien wat dat per rep range doet. Ontwijk elkaar nauwelijks, dus zo kijk een beetje of ik wel hard genoeg gewerkt heb :)

Ik ben net weer terug naar de 10-15 range. 5*5 gaf me toch niet de progressie die ik wilde. Wat logisch is aangezien kracht niet mijn hoofdoel is :')
  donderdag 29 augustus 2013 @ 23:17:21 #295
19297 stinkie
pi_130618040
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:35 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik doe sinds 2 weken full body, 3x per week. Maandag 4 x 8, dinsdag 3 x 12, vrijdag 5 x 5, met op sommige oefeningen 5 x 3, om te maxen. Het is iets te kort dag om er echt iets serieus over te zeggen, ik ben deze week ziek geweest helaas, maar ik maakte er in de eerste week al goede progressie op.
3 keer zelfde programma?

wat doe je dan? Ik bleef het lastig vinden een gebalanceerd schema te maken dat ook nog een afzienbare duur had.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 23:30:50 #296
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_130618742
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 23:17 schreef stinkie het volgende:

[..]

3 keer zelfde programma?

wat doe je dan? Ik bleef het lastig vinden een gebalanceerd schema te maken dat ook nog een afzienbare duur had.
Er zijn meerdere manieren om dat op te lossen. Met full-body bijv. een week alles op 70% en een week op 85% en een week op 90-95%. Een andere oplossing is af te wisselen per week per workout.

Oftewel:
Week 1: workout 1(5 reps) workout 2(12 reps) workout 3(8 reps).
Week 2: workout 1(8 reps) workout 2(5 reps) workout 3(12 reps).
Week 3: workout 1(12 reps) workout 2(8 reps) workout 3(5 reps).

Andere optie is op een bepaalde dag een rep range aan te houden zonder deze per week te rouleren.
Verbo is terug?
  donderdag 29 augustus 2013 @ 23:45:03 #297
19297 stinkie
pi_130619502
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 23:30 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Er zijn meerdere manieren om dat op te lossen. Met full-body bijv. een week alles op 70% en een week op 85% en een week op 90-95%. Een andere oplossing is af te wisselen per week per workout.

Oftewel:
Week 1: workout 1(5 reps) workout 2(12 reps) workout 3(8 reps).
Week 2: workout 1(8 reps) workout 2(5 reps) workout 3(12 reps).
Week 3: workout 1(12 reps) workout 2(8 reps) workout 3(5 reps).

Andere optie is op een bepaalde dag een rep range aan te houden zonder deze per week te rouleren.
ik deed altijd zwaar - licht. Zelfde schema. En om de paar weken wisselen van volgorde van oefening.

Waar ik tegenaan liep was de tijd die ik nodig had voor een training, naarmate ik zwaarder ging en meer rust nodig had kwam ik in tijdsnood als ik alles wilde doen
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 02:29:44 #298
77130 star_gazer
pi_130623320
Het is goed te merken dat starting strength een kracht programma is. Mijn lifts gaan lekker omhoog, maar ik zie verder weinig ontwikkeling op het gebied van massa.

Dit is wat ik nu doe op een lichaamsgewicht van 80.8kg (bulkpens ftw) @ 1m74:

- Bench: 3x5x85kg (gaat lekker omhoog de laatste tijd)
- Squat: 3x5x92.5kg (nog steeds kut qua form, struggling!)
- Deadlift: 5x150kg
- OHP: 3x5x50kg

Tja, mijn squat loopt achter, maar ik heb echt moeite met de juiste form en vind die oefening ook qua mobiliteit en kracht erg moeilijk. De 100kg is in zicht gelukkig, maar ik begin het al behoorlijk lastig te vinden :{ Daarnaast zijn mijn proporties (short torso, long limbs) niet echt handig voor squats/pushen, maar pulls daarentegen gaan weer erg lekker. Maargoed, daar ga ik me niet achter verschuilen. Ik moet en zal 3x5x100kg squatten, no excuses :{w

Ik zit te denken aan een deload weekje volgende week, omdat mijn nek een beetje begint te 'trekken' en ik merk dat ik erg moe ben de laatste dagen. Hoe doen jullie een deload week? Volledig off, op 50%, op 75% :?
-
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 07:10:00 #299
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_130623954
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 21:13 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja dat lukt me.

Zijn m'n lats te klein of ben ik gewoon flexibel?
lol
geen paniek, je bent gewoon flexibel hehe.
't komt vooral uit je schouders die move
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 07:16:04 #300
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_130623974
quote:
drink je wel genoeg voor en tijdens de training? Teweinig vocht in je maag kan ook misselijkheid en zelfs kotsen geven.

'k heb het zelf ook vaak. incl bleek bekkie en volgens mij toch wat Carbon zegt, je bloedsuiker goed proberen te tunen voor en tijdens je squats.
Al is te veel eten of te veel dextrose van te voren bij mij juist ook weer funest :')

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 30-08-2013 07:45:17 ]
  FOK!fotograaf vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:40:37 #301
159915 -Menn0-
MNO
pi_130624669
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 07:16 schreef RaymondK het volgende:

[..]

drink je wel genoeg voor en tijdens de training? Teweinig vocht in je maag kan ook misselijkheid en zelfs kotsen geven.

'k heb het zelf ook vaak. incl bleek bekkie en volgens mij toch wat Carbon zegt, je bloedsuiker goed proberen te tunen voor en tijdens je squats.
Al is te veel eten of te veel dextrose van te voren bij mij juist ook weer funest :')
Yeah, ik loop rond met een anderhalve liter fles water. Meestal wordt die nog een keer gevuld ook. Toch maar eens kijken of ik ergens dextrose kan vinden. Of gewoon bij de supermarkt van die Citroen Dextrose snoep dingen halen.
,,/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')