Sorry hoor, misschien ligt het aan mij, maar ik vind het ècht niet kunnen om in de kleedkamer een foto van iemand te makenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:21 schreef seto het volgende:
Roelly was er vandaag, even een sneaky foto gemaakt
[ afbeelding ]
Ja meer dan genoeg, eerste paar keren is wel klotequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:21 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Die van 30 cm, is dat voldoende lengte?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sorry hoor, misschien ligt het aan mij, maar ik vind het ècht niet kunnen om in de kleedkamer een foto van iemand te makenAls ik die vent was en ik had het gezien had ik je helemaal lens geslagen.
Waar?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:21 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
2 pre-workouts tegelijk lijkt me geen goed plan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:42 schreef Poidertje het volgende:
Heb 17 HD van Vyotech binnen... toch maar eens proberen.
Maar nu heb ik ook nog een PWO staan die ik normaal gebruik.
Nu is mijn vraag of ik ze beiden kan nemen. Of is het verstandig alleen die 17 HD in te nemen voor de workout?
Ben benieuwd of het wat invloed heeft. Verschilt ook per persoon lijkt me.
Jij zou het relaxed vinden als iemand een foto van je maakt in de kleedkamer en vervolgens op internet gooit?quote:
Hij was net klaar met zijn workout en heeft waarschijnlijk al genoeg aan zijn hoofd met Olympia binnenkort dus had geen zin om hem lastig te vallen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij zou het relaxed vinden als iemand een foto van je maakt in de kleedkamer en vervolgens op internet gooit?
roelly heeft wat met die indische dame gehadquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:21 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Shirtloos door NY lopen is wel ff wat anders dan na zitten hijgen in de kleedkamer van je gym.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:53 schreef seto het volgende:
[..]
Hij was net klaar met zijn workout en heeft waarschijnlijk al genoeg aan zijn hoofd met Olympia binnenkort dus had geen zin om hem lastig te vallen.
En ja, niet alsof hij het niet gewend is, dat filmpje niet gezien waar hij shirtloos door New York loopt?
Voor al die maagden hier die zich afvragen hoe een vrouw nou kijkt als ze geil is (vanaf 1:30):quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Shirtloos door NY lopen is wel ff wat anders dan na zitten hijgen in de kleedkamer van je gym.
Als je zonder shirt door NY loopt vraag je om aandacht. Als je rustig in de kleedkamer zit verwacht je toch een beetje privacy imho.
Meer massa is de enige optie. Aanhechtingen veranderen niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 03:53 schreef star_gazer het volgende:
Aesthetics vraagje.
Omdat ik een behoorlijk breed en hoog opstaand sleutelbeen heb, staan mijn schouders vrij hoog en breed. Dit is goed voor mijn schouders omdat ze er een stukje beter utizien, maar mijn traps liggen vrijwel volledig verborgen achter mijn sleutelbeen.
Zijn er oefeningen om de traps 'hoger' te maken zodat ze wat meer zichtbaar worden?
Nee inderdaad... heb mijn andere PWO even aan de kant geschoven. Heb geen zin in hartkloppingen enzo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:48 schreef CarbonC het volgende:
[..]
2 pre-workouts tegelijk lijkt me geen goed plan.
Ziet er goed uit! MAar je doet dus geen PPL rust en weer repeat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:41 schreef Ethanolic het volgende:
Pull A
Deadlifts 5x5
Pull-ups 3x10
T-Bar Row 3x10
Straight Arm Pulldown 3x10
Rear Delft Fly Cable 3x10
Shrugs 3x10
Barbell Curls 3x10
Hammer Curls 3x10
Push A
Bench Press 5x5
Incline Dumbbell Bench Press 3x10
Dips 3x10
Cable Fly 3x10
Dumbbell Shoulder Press 3x10
Lateral Raises 3x10
Skullcrushers 3x10
Tricep Dips 3x10
Legs
Squat 5x5
Lunges 3x10
Stiff Legged Deadlifts 3x10
Leg Extensions 3x10
Calve Machine
Calve Raises
Pull B
Deadlifts 5/3/1
BOR 3x10
Lat Pulldown 3x10
Seated Row 3x10
Rear Delt Dumbbell Fly 3x10
Face Pulls 3x10
Shrugs 3x10
Preacher Curls 3x10
Dumbbell Curls 3x10
Push B
Overhead Press 5x5
Dumbbell Shoulder Press 3x10
Cable Lateral Raises 3x10
Incline Dumbbell Press 3x10
Chest Press 3x10
Dips 3x10
Tricep Rope 3x10
Tricep Pushdowns 3x10
Nieuw schemaatje opgezet, omdat Sap en Dreamer toch zweren bij PPL. 5 dagen per week, 1 keer legs (ja inderdaad, meerdere redenen) en twee maal pull en push. Op- / aanmerkingen en tips?
Eventuele overbelasting ivm andere sporten. Daarnaast lopen mijn benen voor op de rest.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:40 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! MAar je doet dus geen PPL rust en weer repeat?
Reden?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:20 schreef -Menn0- het volgende:
Net helemaal blij met m'n 80kg frontsquat. Slinger ik youtube aan, zie ik dit:
quote:
quote:
De meerderheid van vrouwen vind dit geen porum heur.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Voor al die maagden hier die zich afvragen hoe een vrouw nou kijkt als ze geil is (vanaf 1:30):
http://v.youku.com/v_show/id_XNDIyMjA2MTgw.html
Ziek.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:33 schreef 1517 het volgende:
210 kg front squat @ 52 kg body weight
hihi
Zal best. Dit is wel een speciaal geval idd, zoals ze kijktquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:33 schreef Craptacular het volgende:
[..]
De meerderheid van vrouwen vind dit geen porum heur.
Meerderheid van de vrouwen hoeven ook geen man met 6pack. Daarom is het ook zo treurig als je alleen gaat trainen (of dan denkt) omdat "je meer wijven krijgt".quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:33 schreef Craptacular het volgende:
[..]
De meerderheid van vrouwen vind dit geen porum heur.
Maar een mooi getraind lichaam is natuurlijk wel heel erg welkom! Nee, 6 pack hoeft voor mij ook niet, maar ben wel dol op mooi gespierde armenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Meerderheid van de vrouwen hoeven ook geen man met 6pack. Daarom is het ook zo treurig als je alleen gaat trainen (of dan denkt) omdat "je meer wijven krijgt".
Lekker is dat he!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:47 schreef CarbonC het volgende:
Voor het eerst sinds tijden weer eens 10x100kg gesquat
lekker bezig, vooruitgang voelt goed!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:59 schreef star_gazer het volgende:
Allejezus... 5x150kg deadlift done! Totaal geen form problemen eigenlijk; tussen de reps in wel even rustig ademhalen en de grip/rugspanning controleren. Als ik uithoudingsvermogen wil, ga ik wel in de loopband staan.
Ik merk overigens wel dat mijn CNS het zwaar trekt; ik heb koppijn en ben licht in m'n hoofd. Maar ik voel me voldaan!!
Volgende keer 155. 3 reps is het doel, want lineaire progressie naar 5x155 trek ik niet meer. Zodra ik de 5 reps haal, is het op naar de 160...
Waar ga je die van maken?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:25 schreef Hiatus het volgende:
Ga zelf een foamroller maken , jullie horen het wel als hij af is.
het is wel zoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Meerderheid van de vrouwen hoeven ook geen man met 6pack. Daarom is het ook zo treurig als je alleen gaat trainen (of dan denkt) omdat "je meer wijven krijgt".
10x10quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:14 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Lekker is dat he!
Ik ga in september 10x10 met 100 doen, in mijn deload maandje.
3x10x120 is netjes! wat is je 1rm?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
10x10lijkt me een enorme uitdaging
gisteren 2x10x80 en 3x10x120kg gedaan, dat sore weels
Geen idee, doe ik eigenlijk nooit. Doe al een half jaar niet minder dan 8 reps.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:05 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
3x10x120 is netjes! wat is je 1rm?
Buisisolatiequote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:40 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Stuk pijp, waarschijnlijk pvc.
Isolatiemateriaal of een mat oid.
FF checke bij le bouwmarkt
en sinds ik fotosjop door heb mijn vakantiefoto's ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:23 schreef Stereotomy het volgende:
http://her.ie/media/pictu(...)erfect-selfie-464992
Omdat het maar niet genoeg gezegd kan worden tegen onze frele ego'tjes#instapic #beforeafter #skinnyisthenewstrong
Neem progress pics altijd met een kilo zout.
5x5? Hoeveel kg doe je dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:32 schreef Ethanolic het volgende:
5x5 DL is toch wel even iets anders dan 3x5 zeg.
M'n rug is overleden.
Naais! Thnxquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:37 schreef Cataclyst het volgende:
Kwam op Reddit de nieuwe series van So You Think You Can Squat/Bench tegen van Elitefts. Misschien wel een mooie om hier te posten
ja ik zit zelf te denken aan een deload weekje over een week of twee. Even de CNS wat bij laten komen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:19 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lekker bezig, vooruitgang voelt goed!
mijn CNS is vrijwel ook geheel opgebrand deze maand, tegen beter weten in nog even pr´en .. daarna bijkomen lol
whehe ja 5x5 is killing..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:32 schreef Ethanolic het volgende:
5x5 DL is toch wel even iets anders dan 3x5 zeg.
M'n rug is overleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |