decline swsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:20 schreef Awesome_ het volgende:
Incline of decline? Incline is sowieso altijd minder. Decline ben ik nog niet over uit. Wel zieke activation in de chestdepartment
Both...met incline pak je de upper pecs en met decline vooral de lower pecs. Al kan je beter flat bench doen dat spreekt het meeste je lower pecs aan. Als je inclined doet i.c.m narrow grip boek je het meeste resultaat voor je upper pecs.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:20 schreef Awesome_ het volgende:
Incline of decline? Incline is sowieso altijd minder. Decline ben ik nog niet over uit. Wel zieke activation in de chestdepartment
quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Both...met incline pak je de upper pecs en met decline vooral de lower pecs. Al kan je beter flat bench doen dat spreekt het meeste je lower pecs aan. Als je inclined doet i.c.m narrow grip boek je het meeste resultaat voor je upper pecs.
Met bench press train je natuurlijk meer dan alleen je pecs..ook je triceps, delts en lats.
Ff op een rijtje.
Narrow grip+flat bench : triceps.
Wide grip+incline: Delts
Wide grip+ decline: Lats
Incline: meer voor upper pecs
Decline:meer voor lower pecs
Flat: Blijft toch het beste, maar als je incline doet i.c.m narrow grip kan het misschien iets uitmaken voor je upper pecs.
Ziet er naar uit datquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:54 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, maar wat is nou de conclusie.. is het toch een oral tech?
Wide grip op de decline is gewoon grotendeels Pecs. En ben sowieso geen fan van wide grip op wat voor bench dan ook want dat is een goede manier om je rotator cuff naar de klote te helpen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Geen foutje maar het percentage dat de lats ''meedoen'' is minimaal.
gelijk 3 pakken besteld voordat het verboden wordquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:47 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat [ afbeelding ] gewoon een designer anabool op basis van (nazi) 17- Halo-Methyl-Dianadrone!!
Raar dat een hybride synthetische anabole steroiden verkocht worden door B&F, terwijl een onschuldige fatburner op basis van cafeïne verboden wordt.
Voor de gene die het hebben gemist het gaat om dit duivels product dat Poseidon in Zeus veranderd.
Ja grotendeels maar ook een klein beetje voor je lats. Snapte.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:49 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Wide grip op de decline is gewoon grotendeels Pecs. En ben sowieso geen fan van wide grip op wat voor bench dan ook want dat is een goede manier om je rotator cuff naar de klote te helpen.
En dat over de zielen van die arme kampf slachttoffers.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:49 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Wide grip op de decline is gewoon grotendeels Pecs. En ben sowieso geen fan van wide grip op wat voor bench dan ook want dat is een goede manier om je rotator cuff naar de klote te helpen.
uhhh...?quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:03 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
En dat over de zielen van die arme kampf slachttoffers.
Nazi!
Trouwens je stack is binnen die ik voor je moest bestellen.
Kijk hier eens: SPT / [Fitness] (#24) - Tetten en manboobsquote:
Dat scheelt wel, je voetbal. Dan hoef je je benen in ieder geval niet te trainen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:40 schreef WeCanDoIt het volgende:
Hallo!
Over enkele weken ga ik beginnen met fitness bij een sportschool.
Ik wil gewoon full body trainen, want anders krijg je naar verloop van tijd gekke verhoudingen.
Ik wil 2x in de week gaan sporten, en dat hangt elke week af van mijn school rooster.
Het zal meestal voor het avond eten plaats vinden , en ben ik dis benieuwd wat ik voor het sporten kan eten!
En verder, weet iemand een trainingsschema voor beginners? Kan het bij de sportschool vragen, maar denk dat jullie er meer verstand van hebben.
Nog 2 kleine vragen :
1. Ik hoop eigenlijk binnen 3/4e jaar toch wel lichtelijk resultaat te zien, is dit mogelijk?
2. Ik voetbal ook 2x in de week. Bij mijn club is er ook een jongen die flink is gaan fitnessen en vooruit gang heeft geboekt, dat zie je ook. Maar nu is hij minder snel etc.
Hoe kan je dit tegenhouden?
Alvast bedankt!
Sarcasme ten top..quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:16 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dat scheelt wel, je voetbal. Dan hoef je je benen in ieder geval niet te trainen.
Als je goed flat bencht werken je lats ook heel erg mee met de heavy loads, tevens de traps.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Both...met incline pak je de upper pecs en met decline vooral de lower pecs. Al kan je beter flat bench doen dat spreekt het meeste je lower pecs aan. Als je inclined doet i.c.m narrow grip boek je het meeste resultaat voor je upper pecs.
Met bench press train je natuurlijk meer dan alleen je pecs..ook je triceps, delts en lats.
Ff op een rijtje.
Narrow grip+flat bench : triceps.
Wide grip+incline: Delts
Wide grip+ decline: Lats
Incline: meer voor upper pecs
Decline:meer voor lower pecs
Flat: Blijft toch het beste, maar als je incline doet i.c.m narrow grip kan het misschien iets uitmaken voor je upper pecs.
Dat is best heftig idd, smerig zaakje eigenlijk!quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:47 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat [ afbeelding ] gewoon een designer anabool op basis van (nazi) 17- Halo-Methyl-Dianadrone!!
Raar dat een hybride synthetische anabole steroiden verkocht worden door B&F, terwijl een onschuldige fatburner op basis van cafeïne verboden wordt.
Voor de gene die het hebben gemist het gaat om dit duivels product dat Poseidon in Zeus veranderd.
Bron
Nah , ligt er maar net aan hoever je je ellebogen kan "tucken" ... voor sommige mensen kan wide grip veilig zijn.. mits je de ellebogen kan intucken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:46 schreef Hiatus het volgende:
Widegrip serieus slecht voor je schouder? Doe meestal widegrip...
De eerste Google hits komen 2006. Dus als hetgeen wondermiddel zou zijn hadden we e allemaal wel gebruikt neem ik aanquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:10 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Dat is best heftig idd, smerig zaakje eigenlijk!
Hahaquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
De eerste Google hits komen 2006. Dus als hetgeen wondermiddel zou zijn hadden we e allemaal wel gebruikt neem ik aan
Door te trainen voor kracht. Niet boven 5 reps uitkomen. Focus leggen op SQ,DL,BP,P,PC. En daarmee aesthetics ondergeschikt stellen aan performance.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:40 schreef WeCanDoIt het volgende:
Hallo!
Over enkele weken ga ik beginnen met fitness bij een sportschool.
Ik wil gewoon full body trainen, want anders krijg je naar verloop van tijd gekke verhoudingen.
Ik wil 2x in de week gaan sporten, en dat hangt elke week af van mijn school rooster.
Het zal meestal voor het avond eten plaats vinden , en ben ik dis benieuwd wat ik voor het sporten kan eten!
En verder, weet iemand een trainingsschema voor beginners? Kan het bij de sportschool vragen, maar denk dat jullie er meer verstand van hebben.
Nog 2 kleine vragen :
1. Ik hoop eigenlijk binnen 3/4e jaar toch wel lichtelijk resultaat te zien, is dit mogelijk?
2. Ik voetbal ook 2x in de week. Bij mijn club is er ook een jongen die flink is gaan fitnessen en vooruit gang heeft geboekt, dat zie je ook. Maar nu is hij minder snel etc.
Hoe kan je dit tegenhouden?
Alvast bedankt!
Ik doel op enkele periodes, eerste paar weken heb ik meer aan het placebo effect dan het daadwerkelijke effect. Daarna gebruik ik het nog een maandje.. en dan vergeet ik het weer te nemen... merk dan ook geen verschil in mijn prestatie.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:10 schreef Hiatus het volgende:
Enkele keer creatine heb je toch geen drol aan?
Ik dacht jij ben misschien in de veronderstelling dat je het als preworkout kan gebruiken als je daar zin in hebt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:11 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik doel op enkele periodes, eerste paar weken heb ik meer aan het placebo effect dan het daadwerkelijke effect. Daarna gebruik ik het nog een maandje.. en dan vergeet ik het weer te nemen... merk dan ook geen verschil in mijn prestatie.
lolled neequote:Op zondag 25 augustus 2013 14:16 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Ik dacht jij ben misschien in de veronderstelling dat je het als preworkout kan gebruiken als je daar zin in hebt.
Sommige mensen zijn non-responders.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:19 schreef Levolution het volgende:
Ik ben er ook nog niet over uit of creatine werkt voor mij of niet.
Daarom. Misschien geeft het wel een extra zetje zonder dat ik het merk, maar het is niet zo dat ik echt duidelijk verschil merk. Niet eens placebo lol.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn non-responders.
Had ik ook met creatine.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Daarom. Misschien geeft het wel een extra zetje zonder dat ik het merk, maar het is niet zo dat ik echt duidelijk verschil merk. Niet eens placebo lol.
Google vacatures fitnessinstructeur en kijk naar welke cursussen gevraagd worden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand nog tips qua studies/ cursussen die je kunt volgen op bb (eventueel fitness) gebied? Verveel me en wil er iets 'bij' doen, naast een 40-urige werkweek.
Ben jij serieusquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
Google vacatures fitnessinstructeur en kijk naar welke cursussen gevraagd worden.
Tja..hij vroeg toch om een cursus. De meeste fitnesscurussen zijn inderdaad shite. De meeste mensen die zinvolle kennis hebben wat betreft fitness/bb zijn sowieso autodidact.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ben jij serieus?
Fitnessinstructeurs hebben meestel een Fitvak A( B) diploma maar dat is flut.
Squat, Deadlift en Benchpress herken ik maar waar staan P en PC voor?quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
Door te trainen voor kracht. Niet boven 5 reps uitkomen. Focus leggen op SQ,DL,BP,P,PC. En daarmee aesthetics ondergeschikt stellen aan performance.
Press, Power Cleanquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:56 schreef danzazlol het volgende:
[..]
Squat, Deadlift en Benchpress herken ik maar waar staan P en PC voor?
Er is maar een Press. Je staat en duwt een barbell omhoog.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:02 schreef danzazlol het volgende:
[..]
Press?? Wat voor press dan? Shoulder press, dumbbell press?
Af en toe whey. 1 keer crea. Deed niks volgens mij, mss wat placebo. Miss ook te hoog bf%. Geen idee wat het doet tijdens een permanente cutquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:02 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Haha
Ik zelf gebruik helemaal geen supplementen, op een enkele keer creatine na dan.
Push Press of Military Press?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
Er is maar een Press. Je staat en duwt een barbell omhoog.
Ik begrijp er helemaal niets vanquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:08 schreef Basxt het volgende:
Ik zie soms echt van die gasten die hun spieren op een of andere manier helemaal opgekrompen op hun bovenarm hebben gerold. Er zit dan bijv een 1 cm gat tussen onder arm en spier van de boven arm..
Snap je wat ik bedoel?
Wat kan je het beste doen om zo iets niet te krijgen?
Pic voor verduidelijking (kwam ik tegen en vroeg me dit altijd al af)
[ afbeelding ]
Dat is gewoon de aanhechting van die spier waar hij mee is geboren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:08 schreef Basxt het volgende:
Ik zie soms echt van die gasten die hun spieren op een of andere manier helemaal opgekrompen op hun bovenarm hebben gerold. Er zit dan bijv een 1 cm gat tussen onder arm en spier van de boven arm..
Snap je wat ik bedoel?
[ afbeelding ]
lulz, dit heet een aanhechting... de één heeft hogere en de ander weer lagere. Meestal is een hogere aanhechting ook een betere bicep peak... maar in een tshirt zie je dan weinig van de bicepquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:08 schreef Basxt het volgende:
Snap je wat ik bedoel?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |