abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130387803

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger
SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Sets & Reps
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Speciale Newb Guide
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
pi_130387896
Ja die site die net gepost werd is inderdaad zeer baas.
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_130387920
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:38 schreef 1517 het volgende:

[..]

AANRADER VOOR IEDEREEN
http://www.allthingsgym.com/
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_130388520
Weet iemand waar ik in een Nederlandse winkel/webshop reukzout/ammoniak capsules kan halen?

Kan wel in buitenland bestellen, maar misschien weet iemand hier wat
pi_130388986
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 16:48 schreef 1517 het volgende:

[..]

250kg Front Squat: w.t.f....
pi_130389394
Op welke andere BB fora zitten jullie? Ik nu alleen op www.bodybuilding.com vind het overzichtelijker, redelijk fijn in gebruik en heel veel tips en informatie.
En die sappige Misc topics zijn ook geniaal.

Maar damn, wat een white knights, die ''Ameribrahs'' kunnen er wat van zeg.
pi_130389754
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 17:50 schreef Fanta-stick het volgende:
Op welke andere BB fora zitten jullie? Ik nu alleen op www.bodybuilding.com vind het overzichtelijker, redelijk fijn in gebruik en heel veel tips en informatie.

Ik zit alleen op BB.com ..hang rond in misc en powerlifting sectie.

Als er ergens vrouwen zijn, dan duiken er automatisch whiteknights op... niet alleen op bb.com haha
pi_130389769
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 17:32 schreef CarbonC het volgende:

[..]

250kg Front Squat: w.t.f....
Behoorlijk ziek die vid op die site ja!

Mijn eigen pr is 140, nog een lange weg te gaan :P
pi_130389951
Mijn frontsquat PR weet ik niet, maar toen ik nog mijn benen trainde was het 40 kg.
pi_130393908
quote:

Bb.com (al jaren niet meer geweest) en dbb (kom ik soms).

Verder zag ik vandaag in m'n gym dat ze nu ook een tractorband (320kg), farmer walks, een 100kg steen, een fust en zo'n ding die je op je rug kunt doen om dan te lopen :)
pi_130393974
quote:

Superuitgebreide site en forum idd. Als ik me goed herinner was er ook een goed lekkere fitnessvrouwentopic :9
pi_130396878
ik kijk altijd op bodynet dat schijnt beste site te zijn tog

edit: oh dit is niet het gym topic :')

[ Bericht 54% gewijzigd door Beach op 23-08-2013 21:46:28 ]
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_130397501
Wadden kruidenzout is ook in de Jumbo te koop

SPOILER
Op een meer serieuze noot: weet er iemand een website met een grote collectie recepten gericht op BB?
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_130398170
Pete Rubish _O_ Die is teminste eerlijk over ze AAS gebruik
pi_130406558
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 22:04 schreef Intentiion het volgende:
Pete Rubish _O_ Die is teminste eerlijk over ze AAS gebruik
Inderdaad, hij heeft toegegeven wanneer hij is begonnen met gebruiken van vitamine t ... hij heeft een 760lb deadlift nog natty gehaald.

Je ziet ook een flink verschil in fysiek van voor zijn gebruik en na zijn gebruik. Zijn natty fysiek was ook zeker impressive!

Hier nog mooi filmpje van Eric Lilliebridge(af en toe trainingsmaat van Rubish)

vid begint nadat de foto's zijn geweest.
pi_130408175
B&F verkoopt dit:
http://www.bodyenfitshop.(...)lerend/vyotech/17hd/
Actieve ingrediënt http://www.ergogenics.org/186.html

Hmmmmm...Nee

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2013 06:39:38 ]
  Moderator zaterdag 24 augustus 2013 @ 10:31:10 #17
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_130409696
Grmbl :(
Ik zit nu in de wachtkamer van de huisartsenpost te wachten totdat ik geroepen word om een röntgenfoto te laten maken. Gisteravond heb ik tijdens kungfu-training een flinke trap tegen mn ribbenkast gekregen. Ik vertrouw het niet, de arts ook niet.

En het enige waar ik echt van baal is dat of de rib nu gekneusd is of gebroken, ik kan verlopig niet meer zwaar tillen. :(
Het ging net goed met de progressie, verdorie! :'(
F.K.A. SuperwormJim
pi_130410286
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 01:59 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Inderdaad, hij heeft toegegeven wanneer hij is begonnen met gebruiken van vitamine t ... hij heeft een 760lb deadlift nog natty gehaald.

Je ziet ook een flink verschil in fysiek van voor zijn gebruik en na zijn gebruik. Zijn natty fysiek was ook zeker impressive!

Hier nog mooi filmpje van Eric Lilliebridge(af en toe trainingsmaat van Rubish)

vid begint nadat de foto's zijn geweest.
Toffe video. Heb je die mac n cheese review van Pete Rubish gezien :') Moet je echt even kijken, die vent is een goede verkoper
pi_130410942
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:15 schreef Intentiion het volgende:

[..]

Toffe video. Heb je die mac n cheese review van Pete Rubish gezien :') Moet je echt even kijken, die vent is een goede verkoper
WHahah ja gezien, ook die andere filmpjes zijn mooi waar die een PWO maaltijd gaat halen :') ... teveel sarcasme en satire.. geweldig.
pi_130410968
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:51 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

WHahah ja gezien, ook die andere filmpjes zijn mooi waar die een PWO maaltijd gaat halen :') ... teveel sarcasme en satire.. geweldig.
All this sodium will make us bloated as shit... and hit PR's.
pi_130410985
quote:
Ik heb het gelezen, maar wat is nou de conclusie.. is het toch een oral tech?
pi_130411045
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:53 schreef Intentiion het volgende:

[..]

All this sodium will make us bloated as shit... and hit PR's.
Eiwitten tellen van Cheez-its .... :')

shin pumps ... echt te grappig
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 12:38:53 #23
69994 seto
-|||--------|||-
pi_130411824
quote:
Meteen besteld
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  † In Memoriam † zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:12:22 #24
230491 Zith
pls tip
pi_130413840
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:40 schreef Zith het volgende:

[..]

Okay :) Heb alle versies besteld (wel via hong kong).
Da's snel :)

krijg de 150 LB dicht, de 200 LB nog net niet.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_130413862
Toen ik nog een kleine Isa was had ik een neef die die grip dingen had en ik dacht dat hij daar die grote armspieren van had gekregen *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130413890
Mirin kat.

repped
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:15:48 #27
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_130413903
Te hard gegaan deze week, 5 dagen per week trainen, veel te weinig eten en uitgaan tot 5 uur snachts. Moet eecht keuze maken welke lifestyle ik wil ;p
pi_130413976
Gewoon doordeweeks trainen en goed eten. Op zaterdag zorgen dat je al je kcals al binnen hebt en daarna uitgaan.

Heb soms wel dat ik op zondag moet trainen, dat lukt best na een goed ontbijt. Drink ook vrijwel nooit heel veel, want ik ga bijna altijd met de auto en dan neem ik 1-2 biertjes. Denk dat ik misschien 2x per jaar echt dronken word.
En als dat gebeurt of ik voel me toch te gaar om te trainen, dan neem ik gewoon een extra rustdagje en schuif ik die training op naar maandag.
pi_130414595
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 14:12 schreef Zith het volgende:

[..]

Da's snel :)

krijg de 150 LB dicht, de 200 LB nog net niet.
Link waar je ze besteld hebt?
pi_130419248
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 14:51 schreef Nuggets het volgende:

[..]

Link waar je ze besteld hebt?
ben zelf ook wel benieuwd, ik wil die 200lbs en hoger hebben

doe nu zelf voornamelijk grip training door gewoon een gewicht hoger dan mijn deadlift 1rm vast te houden zolang mogelijk.
pi_130419992
pi_130420547
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 14:15 schreef Hiatus het volgende:
Te hard gegaan deze week, 5 dagen per week trainen, veel te weinig eten en uitgaan tot 5 uur snachts. Moet eecht keuze maken welke lifestyle ik wil ;p
Hmm tja.. je kan ook gewoon lekker stappen, niet drinken wel tot 5 gaan, 1 uur opstaan en lekker naar de gym gaan. Glas citroensap van te voren, lekker eitje met ham als antikaterfood.
Best of both worlds.
pi_130421222
quote:
Milko _O_.
Lachend 250kg ATG squatten met z'n 20 jaartjes.
Soukidan op je oogbal.
pi_130421228
Ik vind het trouwens best grappig om te zien; steeds meer (mannelijke) celebrities gaan naar de gym. Als in, steeds meer van hun worden ripped.

Sowieso krijg ik het idee dat fitness steeds en steeds groter wordt.

Klinkt als een echte clash tussen de veelvraten en de fitnessgangers. Best leuk om mee te maken.
pi_130421544
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:33 schreef MrGuma het volgende:
Ik vind het trouwens best grappig om te zien; steeds meer (mannelijke) celebrities gaan naar de gym. Als in, steeds meer van hun worden ripped.

Klinkt als een echte clash tussen de veelvraten en de fitnessgangers. Best leuk om mee te maken.
Jep, "fit" eruit zien is het nieuwe slank zijn toch?
pi_130421920
quote:

Sowieso is het een hele hype geworden, zie steeds meer mensen naar de sportschool gaan en bijbehorende shakes drinken. Net zoals free-running en skaten een tijdje in was. Ach over een jaar hebben diezelfde mensen er ook weer genoeg van.
pi_130422746
Hey jongens...
Ik kan voorlopig toch niet meer squatten of deadliften( doe nu goodmornings om toch nog een beetje mijn onderrug bij te houden). Daarom ga ik me focussen op het uitvoeren van chin/pull ups en dips.
Maar is het nou een idee om zeg maar eerst te beginnen in de spanningspositie, als je boven bent en dan zo langzaam mogelijk zakken en dit vervolgens herhalen. Dus excentrische spiercontractie? Zou wel nice zijn als het lukt.
pi_130422806
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:13 schreef Fanta-stick het volgende:
Hey jongens...
Ik kan voorlopig toch niet meer squatten of deadliften( doe nu goodmornings om toch nog een beetje mijn onderrug bij te houden). Daarom ga ik me focussen op het uitvoeren van chin/pull ups en dips.
Maar is het nou een idee om zeg maar eerst te beginnen in de spanningspositie, als je boven bent en dan zo langzaam mogelijk zakken en dit vervolgens herhalen. Dus excentrische spiercontractie? Zou wel nice zijn als het lukt.
Kan je al reps met chins/pullups? Zo nee, dan is het handig idd om eerst de negatieve beweging te gaan trainen ja.
pi_130422972
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:15 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Kan je al reps met chins/pullups? Zo nee, dan is het handig idd om eerst de negatieve beweging te gaan trainen ja.
Nope, oke dus gewoon zo doorgaan. Ben nu ook vrij zwaar dus als ik wat gewicht kwijtraak moet het lukken.
pi_130423053
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:20 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Nope, oke dus gewoon zo doorgaan. Ben nu ook vrij zwaar dus als ik wat gewicht kwijtraak moet het lukken.
Ja dan zou ik gewoon zo doorgaan, dan kan je snel genoeg een volledige rep doen... en vele reps zullen dan volgen.

Probeer ook echt bovenaan aan je lats te hangen ipv aan je armen(lolwut.. ja beetje moeilijk uitleggen.. maar je moet de force in je lats voelen).
pi_130423134
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:22 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Ja dan zou ik gewoon zo doorgaan, dan kan je snel genoeg een volledige rep doen... en vele reps zullen dan volgen.

Probeer ook echt bovenaan aan je lats te hangen ipv aan je armen(lolwut.. ja beetje moeilijk uitleggen.. maar je moet de force in je lats voelen).
Nee snap het, dat de focus op je lats ligt en niet met je armen trekt. Met chin ups voel ik het namelijk wel sterk in mijn biceps maar dat is normaal toch?
pi_130423166
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:24 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Nee snap het, dat de focus op je lats ligt en niet met je armen trekt. Met chin ups voel ik het namelijk wel sterk in mijn biceps maar dat is normaal toch?
Klopt, op die manier kunnen je bicepsen veel beter meehelpen met de lift.
pi_130423456
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:25 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Klopt, op die manier kunnen je bicepsen veel beter meehelpen met de lift.
Daarom zijn ze wss ook makkelijker. Maar dat feel na pull ups in mijn lats, voelt lekker.
pi_130423713
Lekker breed lopen de rest vd dag.
Soukidan op je oogbal.
pi_130423735
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:38 schreef Yamcha het volgende:
Lekker breed lopen de rest vd dag.
Hahaha sowieso en dan mensen boos aankijken, zal ze leren.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:53:59 #46
391621 Hiatus
pi_130424159
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:12 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Hmm tja.. je kan ook gewoon lekker stappen, niet drinken wel tot 5 gaan, 1 uur opstaan en lekker naar de gym gaan. Glas citroensap van te voren, lekker eitje met ham als antikaterfood.
Best of both worlds.
Had ook niet gedronken moest rijden. Kon alleen heel kort slapen door afspraken vandaag. Denk dat ik deze week ook gewoon echt te weinig heb gegeten.
pi_130424251
quote:

Ik zie die tweedeling in fitheid ook wel in de samenleving, ja. Veel mensen uit de armere milieus sporten weinig/niet en eten slecht (ongezond eten is goedkoper dan gezond eten).
pi_130424576
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:53 schreef Hiatus het volgende:

[..]

Had ook niet gedronken moest rijden. Kon alleen heel kort slapen door afspraken vandaag. Denk dat ik deze week ook gewoon echt te weinig heb gegeten.
Hmm dat kan je wel een flinke opdonder geven ja, volgende week even weer reloaden.
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:56 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Ik zie die tweedeling in fitheid ook wel in de samenleving, ja. Veel mensen uit de armere milieus sporten weinig/niet en eten slecht (ongezond eten is goedkoper dan gezond eten).
Het is erg zonde want die kloof wordt alleen maar groter.
Je zou toch naar agga/roffa komen dit weekend?
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 21:37:25 #49
391621 Hiatus
pi_130425883
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 21:04 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Hmm dat kan je wel een flinke opdonder geven ja, volgende week even weer reloaden.

[..]

Het is erg zonde want die kloof wordt alleen maar groter.
Je zou toch naar agga/roffa komen dit weekend?
Gister ging heel agga naar skiffa leek het wel, vuurwerkfestival. Als ik dat had geweten...stond fucking lang in de file, slechtgaan.
pi_130429593
Bankdrukken jullie schuin en plat hetzelfde gewicht? Ik niet :')

Plat: 6x 90kg
Schuin: 6x 80kg
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_130429670
Incline of decline? Incline is sowieso altijd minder. Decline ben ik nog niet over uit. Wel zieke activation in de chestdepartment
BEASTMODE
pi_130430492
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:20 schreef Awesome_ het volgende:
Incline of decline? Incline is sowieso altijd minder. Decline ben ik nog niet over uit. Wel zieke activation in de chestdepartment
decline sws
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_130430931
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:20 schreef Awesome_ het volgende:
Both...met incline pak je de upper pecs en met decline vooral de lower pecs. Al kan je beter flat bench doen dat spreekt het meeste je lower pecs aan. Als je inclined doet i.c.m narrow grip boek je het meeste resultaat voor je upper pecs.

Met bench press train je natuurlijk meer dan alleen je pecs..ook je triceps, delts en lats.

Ff op een rijtje.
Narrow grip+flat bench : triceps.
Wide grip+incline: Delts
Wide grip+ decline: Lats
Incline: meer voor upper pecs
Decline:meer voor lower pecs
Flat: Blijft toch het beste, maar als je incline doet i.c.m narrow grip kan het misschien iets uitmaken voor je upper pecs.
pi_130431837
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 00:01 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Both...met incline pak je de upper pecs en met decline vooral de lower pecs. Al kan je beter flat bench doen dat spreekt het meeste je lower pecs aan. Als je inclined doet i.c.m narrow grip boek je het meeste resultaat voor je upper pecs.

Met bench press train je natuurlijk meer dan alleen je pecs..ook je triceps, delts en lats.

Ff op een rijtje.
Flat: Blijft toch het beste, maar als je incline doet i.c.m narrow grip kan het misschien iets uitmaken voor je upper pecs.
:') Is een foutje mag ik hopen?
pi_130432232
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:54 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen, maar wat is nou de conclusie.. is het toch een oral tech?
Ziet er naar uit dat gewoon een designer anabool op basis van (nazi) 17- Halo-Methyl-Dianadrone!!

Raar dat een hybride synthetische anabole steroiden verkocht worden door B&F, terwijl een onschuldige fatburner op basis van cafeïne verboden wordt.

Voor de gene die het hebben gemist het gaat om dit duivels product dat Poseidon in Zeus veranderd.

Bron

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2013 00:56:30 ]
pi_130432239
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 00:34 schreef Intentiion het volgende:

[..]

:') Is een foutje mag ik hopen?
Geen foutje maar het percentage dat de lats ''meedoen'' is minimaal.
pi_130432306
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 00:47 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Geen foutje maar het percentage dat de lats ''meedoen'' is minimaal.
Wide grip op de decline is gewoon grotendeels Pecs. En ben sowieso geen fan van wide grip op wat voor bench dan ook want dat is een goede manier om je rotator cuff naar de klote te helpen.
pi_130432468
quote:
8s.gif Op zondag 25 augustus 2013 00:47 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ziet er naar uit dat [ afbeelding ] gewoon een designer anabool op basis van (nazi) 17- Halo-Methyl-Dianadrone!!

Raar dat een hybride synthetische anabole steroiden verkocht worden door B&F, terwijl een onschuldige fatburner op basis van cafeïne verboden wordt.

Voor de gene die het hebben gemist het gaat om dit duivels product dat Poseidon in Zeus veranderd.
gelijk 3 pakken besteld voordat het verboden word
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_130432509
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 00:49 schreef Intentiion het volgende:

[..]

Wide grip op de decline is gewoon grotendeels Pecs. En ben sowieso geen fan van wide grip op wat voor bench dan ook want dat is een goede manier om je rotator cuff naar de klote te helpen.
Ja grotendeels maar ook een klein beetje voor je lats. Snapte.
Ik doe sowieso nooit decline, onwijs blessure gevoelig. En gewoon normal grip.
pi_130432689
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 00:49 schreef Intentiion het volgende:

[..]

En dat over de zielen van die arme kampf slachttoffers.
Nazi!
:P

Trouwens je stack is binnen die ik voor je moest bestellen.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2013 01:06:33 ]
pi_130436627
Hallo!

Over enkele weken ga ik beginnen met fitness bij een sportschool.
Ik wil gewoon full body trainen, want anders krijg je naar verloop van tijd gekke verhoudingen.
Ik wil 2x in de week gaan sporten, en dat hangt elke week af van mijn school rooster.
Het zal meestal voor het avond eten plaats vinden , en ben ik dis benieuwd wat ik voor het sporten kan eten!

En verder, weet iemand een trainingsschema voor beginners? Kan het bij de sportschool vragen, maar denk dat jullie er meer verstand van hebben.
Nog 2 kleine vragen :
1. Ik hoop eigenlijk binnen 3/4e jaar toch wel lichtelijk resultaat te zien, is dit mogelijk?
2. Ik voetbal ook 2x in de week. Bij mijn club is er ook een jongen die flink is gaan fitnessen en vooruit gang heeft geboekt, dat zie je ook. Maar nu is hij minder snel etc.
Hoe kan je dit tegenhouden?
Alvast bedankt!
pi_130436830
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 01:03 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

En dat over de zielen van die arme kampf slachttoffers.
Nazi!
:P

Trouwens je stack is binnen die ik voor je moest bestellen.

uhhh...? :?
pi_130437006
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:40 schreef WeCanDoIt het volgende:
Verhaal
Kijk hier eens: SPT / [Fitness] (#24) - Tetten en manboobs
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
  zondag 25 augustus 2013 @ 11:16:08 #64
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_130437236
quote:
Hallo!

Ik wil gewoon full body trainen, want anders krijg je naar verloop van tijd gekke verhoudingen.
Ik wil 2x in de week gaan sporten, en dat hangt elke week af van mijn school rooster.
Het zal meestal voor het avond eten plaats vinden , en ben ik dis benieuwd wat ik voor het sporten kan eten!

En verder, weet iemand een trainingsschema voor beginners? Kan het bij de sportschool vragen, maar denk dat jullie er meer verstand van hebben.
Nog 2 kleine vragen :
1. Ik hoop eigenlijk binnen 3/4e jaar toch wel lichtelijk resultaat te zien, is dit mogelijk?
2. Ik voetbal ook 2x in de week. Bij mijn club is er ook een jongen die flink is gaan fitnessen en vooruit gang heeft geboekt, dat zie je ook. Maar nu is hij minder snel etc.
Alvast bedankt!
Dat scheelt wel, je voetbal. Dan hoef je je benen in ieder geval niet te trainen.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_130437326
quote:
7s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:16 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Dat scheelt wel, je voetbal. Dan hoef je je benen in ieder geval niet te trainen.
Sarcasme ten top..

En ik zal daar vanavond eens kijken.
pi_130438082
Die jongen die flink is gaan fitnessen moet behalve roids voor het groeien ook de dope gaan nemen die Bolt gebruikt. Dan is ie niet meer zo langzaam.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_130439879
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 00:01 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Ff op een rijtje.
Als je goed flat bencht werken je lats ook heel erg mee met de heavy loads, tevens de traps.

Daarnaast is er nog een hele wereld tussen narrow grip en wide grip :)
pi_130439926
quote:
8s.gif Op zondag 25 augustus 2013 00:47 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ziet er naar uit dat [ afbeelding ] gewoon een designer anabool op basis van (nazi) 17- Halo-Methyl-Dianadrone!!

Bron
Dat is best heftig idd, smerig zaakje eigenlijk!
  Moderator zondag 25 augustus 2013 @ 13:21:20 #69
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_130440258
Ja, bedankt. Het gaat weer een beetje.
F.K.A. SuperwormJim
  zondag 25 augustus 2013 @ 13:46:04 #70
391621 Hiatus
pi_130441198
Widegrip serieus slecht voor je schouder? Doe meestal widegrip...
pi_130441257
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 13:46 schreef Hiatus het volgende:
Widegrip serieus slecht voor je schouder? Doe meestal widegrip...
Nah , ligt er maar net aan hoever je je ellebogen kan "tucken" ... voor sommige mensen kan wide grip veilig zijn.. mits je de ellebogen kan intucken.

Als het ook maar iets oncomfortabel voelt in je schouders kan je je grip iets versmallen.
  zondag 25 augustus 2013 @ 14:00:26 #72
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_130441787
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 13:10 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Dat is best heftig idd, smerig zaakje eigenlijk!
De eerste Google hits komen 2006. Dus als hetgeen wondermiddel zou zijn hadden we e allemaal wel gebruikt neem ik aan
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_130441843
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:00 schreef stinkie het volgende:

[..]

De eerste Google hits komen 2006. Dus als hetgeen wondermiddel zou zijn hadden we e allemaal wel gebruikt neem ik aan
Haha

Ik zelf gebruik helemaal geen supplementen, op een enkele keer creatine na dan.
pi_130442099
quote:
Hallo!

Nog 2 kleine vragen :

Alvast bedankt!
Door te trainen voor kracht. Niet boven 5 reps uitkomen. Focus leggen op SQ,DL,BP,P,PC. En daarmee aesthetics ondergeschikt stellen aan performance.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  zondag 25 augustus 2013 @ 14:10:48 #75
391621 Hiatus
pi_130442102
Enkele keer creatine heb je toch geen drol aan?
pi_130442140
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:10 schreef Hiatus het volgende:
Enkele keer creatine heb je toch geen drol aan?
Ik doel op enkele periodes, eerste paar weken heb ik meer aan het placebo effect dan het daadwerkelijke effect. Daarna gebruik ik het nog een maandje.. en dan vergeet ik het weer te nemen... merk dan ook geen verschil in mijn prestatie.
  zondag 25 augustus 2013 @ 14:16:07 #77
391621 Hiatus
pi_130442324
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:11 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Ik doel op enkele periodes, eerste paar weken heb ik meer aan het placebo effect dan het daadwerkelijke effect. Daarna gebruik ik het nog een maandje.. en dan vergeet ik het weer te nemen... merk dan ook geen verschil in mijn prestatie.
Ik dacht jij ben misschien in de veronderstelling dat je het als preworkout kan gebruiken als je daar zin in hebt.
pi_130442395
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:16 schreef Hiatus het volgende:

[..]

Ik dacht jij ben misschien in de veronderstelling dat je het als preworkout kan gebruiken als je daar zin in hebt.
lolled nee

Ik heb ook nog nooit een PWO gebruikt... tenminste.. niet in de vorm van poeders/pillen/drankjes. Ik probeer gewoon tactisch om te gaan met mijn voeding en daarnaast motivatie in andere dingen zoeken :)
  zondag 25 augustus 2013 @ 14:19:55 #79
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130442484
Ik ben er ook nog niet over uit of creatine werkt voor mij of niet.
This isn't even my final form.
pi_130442613
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:19 schreef Levolution het volgende:
Ik ben er ook nog niet over uit of creatine werkt voor mij of niet.
Sommige mensen zijn non-responders.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  zondag 25 augustus 2013 @ 14:40:19 #81
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130443151
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:23 schreef McNulty het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn non-responders.
Daarom. Misschien geeft het wel een extra zetje zonder dat ik het merk, maar het is niet zo dat ik echt duidelijk verschil merk. Niet eens placebo lol.
This isn't even my final form.
pi_130444667
Iemand nog tips qua studies/ cursussen die je kunt volgen op bb (eventueel fitness) gebied? Verveel me en wil er iets 'bij' doen, naast een 40-urige werkweek.
pi_130446378
Ik heb hier nog een flesje ''MCT olie'' staan. Hij staat er al zo'n 2 jaar. Weten jullie hoe lang dat goed is? Zie er geen datum op staan.
  zondag 25 augustus 2013 @ 16:29:57 #84
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_130447416
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:40 schreef Levolution het volgende:

[..]

Daarom. Misschien geeft het wel een extra zetje zonder dat ik het merk, maar het is niet zo dat ik echt duidelijk verschil merk. Niet eens placebo lol.
Had ik ook met creatine.
Deathlift or Die.
pi_130447524
Deze maand had ik toegewijd aan mijn squats, om straks de 31e te peaken en een nieuw pr te zetten.

In september maar even deloaden met squat want ik merk dat het bijna teveel wordt, aangezien ik bij mijn andere lifts niet de kracht heb ik die ik normaal heb.

Zowel geestelijk als lichamelijk zeer belastend!
pi_130447684
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 15:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand nog tips qua studies/ cursussen die je kunt volgen op bb (eventueel fitness) gebied? Verveel me en wil er iets 'bij' doen, naast een 40-urige werkweek.
Google vacatures fitnessinstructeur en kijk naar welke cursussen gevraagd worden.
pi_130448334
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 16:38 schreef McNulty het volgende:

[..]

Google vacatures fitnessinstructeur en kijk naar welke cursussen gevraagd worden.
Ben jij serieus :')?
Fitnessinstructeurs hebben meestel een Fitvak A( B) diploma maar dat is flut.
pi_130448801
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 17:00 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Ben jij serieus :')?
Fitnessinstructeurs hebben meestel een Fitvak A( B) diploma maar dat is flut.
Tja..hij vroeg toch om een cursus. De meeste fitnesscurussen zijn inderdaad shite. De meeste mensen die zinvolle kennis hebben wat betreft fitness/bb zijn sowieso autodidact.

Ik had ook kunnen zeggen lees het werk van Mark Ripptoe, Jim Wendler, Dan John, Alan Aragon, Lyle McDonald, Gary Taubes, Rob Wolf etc.
pi_130450065
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:10 schreef McNulty het volgende:

[..]

Door te trainen voor kracht. Niet boven 5 reps uitkomen. Focus leggen op SQ,DL,BP,P,PC. En daarmee aesthetics ondergeschikt stellen aan performance.
Squat, Deadlift en Benchpress herken ik maar waar staan P en PC voor?
pi_130450110
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 17:56 schreef danzazlol het volgende:

[..]

Squat, Deadlift en Benchpress herken ik maar waar staan P en PC voor?
Press, Power Clean
pi_130450313
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 17:57 schreef McNulty het volgende:

[..]

Press, Power Clean
Press?? Wat voor press dan? Shoulder press, dumbbell press?
pi_130450420
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:02 schreef danzazlol het volgende:

[..]

Press?? Wat voor press dan? Shoulder press, dumbbell press?
Er is maar een Press. Je staat en duwt een barbell omhoog.
  zondag 25 augustus 2013 @ 18:32:59 #93
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_130451404
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:02 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Haha

Ik zelf gebruik helemaal geen supplementen, op een enkele keer creatine na dan.
Af en toe whey. 1 keer crea. Deed niks volgens mij, mss wat placebo. Miss ook te hoog bf%. Geen idee wat het doet tijdens een permanente cut
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zondag 25 augustus 2013 @ 19:42:33 #94
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_130453547
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:04 schreef McNulty het volgende:

[..]

Er is maar een Press. Je staat en duwt een barbell omhoog.
Push Press of Military Press?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_130453944
quote:
7s.gif Op zondag 25 augustus 2013 19:42 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Push Press of Military Press?
Overhead press :P
pi_130453955
Leg press
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:08:46 #97
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_130454402
Ik zie soms echt van die gasten die hun spieren op een of andere manier helemaal opgekrompen op hun bovenarm hebben gerold. Er zit dan bijv een 1 cm gat tussen onder arm en spier van de boven arm..
Snap je wat ik bedoel?

Wat kan je het beste doen om zo iets niet te krijgen?
Pic voor verduidelijking (kwam ik tegen en vroeg me dit altijd al af)
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_130454563
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:08 schreef Basxt het volgende:
Ik zie soms echt van die gasten die hun spieren op een of andere manier helemaal opgekrompen op hun bovenarm hebben gerold. Er zit dan bijv een 1 cm gat tussen onder arm en spier van de boven arm..
Snap je wat ik bedoel?

[ afbeelding ]
Ik begrijp er helemaal niets van :'). Ik zie alleen dikke tieten.
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:14:22 #99
391621 Hiatus
pi_130454600
quote:
Snap je wat ik bedoel?

[ afbeelding ]
Dat is gewoon de aanhechting van die spier waar hij mee is geboren.
Dus gewoon genetics bro. Als hij wat meer mass gained zal het wel wat minder opvallen.
pi_130454689
quote:
Snap je wat ik bedoel?

[ afbeelding ]
lulz, dit heet een aanhechting... de één heeft hogere en de ander weer lagere. Meestal is een hogere aanhechting ook een betere bicep peak... maar in een tshirt zie je dan weinig van de bicep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')