Ik doel op enkele periodes, eerste paar weken heb ik meer aan het placebo effect dan het daadwerkelijke effect. Daarna gebruik ik het nog een maandje.. en dan vergeet ik het weer te nemen... merk dan ook geen verschil in mijn prestatie.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:10 schreef Hiatus het volgende:
Enkele keer creatine heb je toch geen drol aan?
Ik dacht jij ben misschien in de veronderstelling dat je het als preworkout kan gebruiken als je daar zin in hebt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:11 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik doel op enkele periodes, eerste paar weken heb ik meer aan het placebo effect dan het daadwerkelijke effect. Daarna gebruik ik het nog een maandje.. en dan vergeet ik het weer te nemen... merk dan ook geen verschil in mijn prestatie.
lolled neequote:Op zondag 25 augustus 2013 14:16 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Ik dacht jij ben misschien in de veronderstelling dat je het als preworkout kan gebruiken als je daar zin in hebt.
Sommige mensen zijn non-responders.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:19 schreef Levolution het volgende:
Ik ben er ook nog niet over uit of creatine werkt voor mij of niet.
Daarom. Misschien geeft het wel een extra zetje zonder dat ik het merk, maar het is niet zo dat ik echt duidelijk verschil merk. Niet eens placebo lol.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn non-responders.
Had ik ook met creatine.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Daarom. Misschien geeft het wel een extra zetje zonder dat ik het merk, maar het is niet zo dat ik echt duidelijk verschil merk. Niet eens placebo lol.
Google vacatures fitnessinstructeur en kijk naar welke cursussen gevraagd worden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand nog tips qua studies/ cursussen die je kunt volgen op bb (eventueel fitness) gebied? Verveel me en wil er iets 'bij' doen, naast een 40-urige werkweek.
Ben jij serieusquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
Google vacatures fitnessinstructeur en kijk naar welke cursussen gevraagd worden.
Tja..hij vroeg toch om een cursus. De meeste fitnesscurussen zijn inderdaad shite. De meeste mensen die zinvolle kennis hebben wat betreft fitness/bb zijn sowieso autodidact.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ben jij serieus?
Fitnessinstructeurs hebben meestel een Fitvak A( B) diploma maar dat is flut.
Squat, Deadlift en Benchpress herken ik maar waar staan P en PC voor?quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
Door te trainen voor kracht. Niet boven 5 reps uitkomen. Focus leggen op SQ,DL,BP,P,PC. En daarmee aesthetics ondergeschikt stellen aan performance.
Press, Power Cleanquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:56 schreef danzazlol het volgende:
[..]
Squat, Deadlift en Benchpress herken ik maar waar staan P en PC voor?
Er is maar een Press. Je staat en duwt een barbell omhoog.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:02 schreef danzazlol het volgende:
[..]
Press?? Wat voor press dan? Shoulder press, dumbbell press?
Af en toe whey. 1 keer crea. Deed niks volgens mij, mss wat placebo. Miss ook te hoog bf%. Geen idee wat het doet tijdens een permanente cutquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:02 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Haha
Ik zelf gebruik helemaal geen supplementen, op een enkele keer creatine na dan.
Push Press of Military Press?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
Er is maar een Press. Je staat en duwt een barbell omhoog.
Ik begrijp er helemaal niets vanquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:08 schreef Basxt het volgende:
Ik zie soms echt van die gasten die hun spieren op een of andere manier helemaal opgekrompen op hun bovenarm hebben gerold. Er zit dan bijv een 1 cm gat tussen onder arm en spier van de boven arm..
Snap je wat ik bedoel?
Wat kan je het beste doen om zo iets niet te krijgen?
Pic voor verduidelijking (kwam ik tegen en vroeg me dit altijd al af)
[ afbeelding ]
Dat is gewoon de aanhechting van die spier waar hij mee is geboren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:08 schreef Basxt het volgende:
Ik zie soms echt van die gasten die hun spieren op een of andere manier helemaal opgekrompen op hun bovenarm hebben gerold. Er zit dan bijv een 1 cm gat tussen onder arm en spier van de boven arm..
Snap je wat ik bedoel?
[ afbeelding ]
lulz, dit heet een aanhechting... de één heeft hogere en de ander weer lagere. Meestal is een hogere aanhechting ook een betere bicep peak... maar in een tshirt zie je dan weinig van de bicepquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:08 schreef Basxt het volgende:
Snap je wat ik bedoel?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |