SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door slacker_nl op 21-08-2013 19:21:58 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Bij de vredesloop schijnen ze niet met pacers te werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O wat flauw, ik moet vanavond maar eens een stukke gaan rennen. Dat helpt misschien
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2013 18:00:10 ]![]()
Booeeeeh ik wil eigenlijk Sony persconferentie kijken, maar ik moet ook wel echt weer eens trainen. Zwaar leven![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bij de vredesloop schijnen ze niet met pacers te werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O wat flauw, ik moet vanavond maar eens een stukke gaan rennen. Dat helpt misschien![]()
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Straks lekker zelf trainen, want ben even loopclub-beu. Even geen negativiteit aan mijn kop
Vanavond staat dus op mijn planning:
Warmlopen 1k
2x 1600m op 4:50min/km
Tussendoor 800m dribbelen
Uitlopen 1k
Als iemand in de regio nog een trainingsmaatje zoekt![]()
![]()
Dat was lekker! 21.23 KM gelopen in dit heerlijke weer. Van te voren besloten om de tijdd te laten gaan en alleen op de afstand concentreren. Was helemaal niet ontevreden met mijn 1.54.30. Nu pannenkoeken eten
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Ik ben weer aan het bier drinken. Straks naar het strand en dan uit eten. Zwaar levenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:00 schreef hatsaflats het volgende:
Booeeeeh ik wil eigenlijk Sony persconferentie kijken, maar ik moet ook wel echt weer eens trainen. Zwaar leven
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Binnenkort samen met een collega lopen, wellicht gaat me dat een paar rondjes in Amersfoort opleveren. Lijkt me leuk!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:02 schreef Quoi het volgende:
Als iemand in de regio nog een trainingsmaatje zoektIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat doe je jezelf toch aanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik ben weer aan het bier drinken. Straks naar het strand en dan uit eten. Zwaar leven
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Heb blaren van mn nieuwe gewone schoenen en ben toch gaan hardlopen, nu zijn mn hardloopschoenen helemaal bebloed
an urge to help mankind overcomes me![]()
Tja.. En dan morgen een dagje Sevilla dus rustig(er) aan en donderdag weer bier enzulks. Volgende week een weekje weer trainen en dan een beetje taperen voor de strongmanrun.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Klein rondje gemaakt. Als ik me dit weekend zo voel, heeft het weinig zin om mee te doen met de Bradelierloop, maar dat zien we dan wel weer.
Anyways, mijn totaal aantal kilometers voor dit jaar staat nu op 1337 () en is daarmee al 2km hoger dan dat van 2012
F means you're fucked![]()
Had ik dit maar eerder gelezenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:02 schreef Quoi het volgende:
Straks lekker zelf trainen, want ben even loopclub-beu. Even geen negativiteit aan mijn kop
Warmlopen 1k
Uitlopen 1k
Als iemand in de regio nog een trainingsmaatje zoekt
Geniet er maar goed vanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Tja.. En dan morgen een dagje Sevilla dus rustig(er) aan en donderdag weer bier enzulks. Volgende week een weekje weer trainen en dan een beetje taperen voor de strongmanrun.
Donderdagmiddag word ik al afgebeuld in de sportschool (in De Lier)...maar wellicht dat er iets te combineren valtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Jammer!
Donderdag doe ik nog zoiets maar dan milder (vanwege Bradelier)F means you're fucked![]()
Oei! Je weet me te appen in dat geval. Als het goed is ben ik dan de laatste werkdingen thuis aan het afronden voor mijn vakantiequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Donderdagmiddag word ik al afgebeuld in de sportschool (in De Lier)...maar wellicht dat er iets te combineren valt![]()
![]()
Vanwaar de keuze om ook naar de sportschool te gaan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Donderdagmiddag word ik al afgebeuld in de sportschool (in De Lier)...maar wellicht dat er iets te combineren valt
Weer een klein rondje gedaan voor het eerst sinds donderdag (toen ik dus door m'n enkel ging). Vanochtend wat oefeningen gedaan die geen pijn mochten doen en dat deden ze niet, dus dat was wel een goed teken. Maar vanwege hoofdpijn het lopen uitgesteld naar vanmiddag. Hoofdpijn ging helaas niet volledig weg, maar toch maar gegaan. Ik wilde drie of vijf kilometer, afhankelijk van hoe het met m'n enkel zou gaan. Uiteindelijk drie kilometer gedaan, maar dat kwam meer doordat ik dus nog steeds wat hoofdpijn had die na 2,5 kilometer (waar ik moest beslissen welke kant ik op zou gaan) weer erger werd dan door m'n enkel. Blij mee!![]()
![]()
Okidoki!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:42 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oei! Je weet me te appen in dat geval. Als het goed is ben ik dan de laatste werkdingen thuis aan het afronden voor mijn vakantieOmdat ik daar zin in hebquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:43 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Vanwaar de keuze om ook naar de sportschool te gaan?
Bootcamp met collega's was echt leuk! 8 minuten opwarmen, toen een piramide gedaan van 1,2,3,2,1 minuten met 1 rust, toen wat loopscholing/stabilisatie oefeningen gedaan en een estafette. Volgens strava heb ik tijdens die estafette een topsnelheid van 1.49 bereikt, maar Endomondo met 2.44 zal wel beter kloppenEn toen weer rustig uitgelopen.
Volgens mij vond iedereen het ook heel leuk en zullen ze morgen goede spierpijn hebben. Ik vond het ook echt leuk om trainer te spelen, en bij sommige mensen valt met simpele tips heel veel technische verbetering te behalen. En een minuutje squatten en wat sprintjes waren voor mij ook behoorlijk zwaar na zondag
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:51 schreef Gogo83 het volgende:
Weer een klein rondje gedaan voor het eerst sinds donderdag (toen ik dus door m'n enkel ging). Vanochtend wat oefeningen gedaan die geen pijn mochten doen en dat deden ze niet, dus dat was wel een goed teken. Maar vanwege hoofdpijn het lopen uitgesteld naar vanmiddag. Hoofdpijn ging helaas niet volledig weg, maar toch maar gegaan. Ik wilde drie of vijf kilometer, afhankelijk van hoe het met m'n enkel zou gaan. Uiteindelijk drie kilometer gedaan, maar dat kwam meer doordat ik dus nog steeds wat hoofdpijn had die na 2,5 kilometer (waar ik moest beslissen welke kant ik op zou gaan) weer erger werd dan door m'n enkel. Blij mee!die 5km doen we vrijdag wel!
Heb je al een idee van wat je gaat doen...? We hadden het er gisteren toevallig nog over, ik voel me altijd een beetje verloren in zo'n gymquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Idd. Té pittig. Ik ben niet zo goed met cijfersquote:dus had verkeerd berekend. Zal 5:20 worden!
hihi![]()
Dat vind ik wel hardquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:02 schreef Quoi het volgende:
en, want ben even loopclub-beu. Even geen negativiteit aan mijn kop
Warmlopen 1k
Uitlopen 1k
Als iemand in de regio nog een trainingsmaatje zoektvergeleken met jouw normale trainingstempo zeker. Maar waarschijnlijk ben je beter in intervallen dan ik
Edit: ah zie nu dat je het verkeerd had berekend, 5.20 is idd ook al hard genoeg!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wow, dat was mijn HM tijdquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:06 schreef _MvN_ het volgende:
Dat was lekker! 21.23 KM gelopen in dit heerlijke weer. Van te voren besloten om de tijdd te laten gaan en alleen op de afstand concentreren. Was helemaal niet ontevreden met mijn 1.54.30. Nu pannenkoeken eten
Ik ga 2 a 3 keer per week wat krachttraining doen. Programmaatje gaat nog gemaakt wordenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]die 5km doen we vrijdag wel!
[..]
Heb je al een idee van wat je gaat doen...? We hadden het er gisteren toevallig nog over, ik voel me altijd een beetje verloren in zo'n gym
Wat bereken je dan precies? Intervaltijd t.o.v. je PR op de 10k of zo?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Idd. Té pittig. Ik ben niet zo goed met cijfersdus had verkeerd berekend. Zal 5:20 worden!
hihi![]()
Ben je niet bang zwaarder en langzamer te worden? Of is het juist toegespitst op kracht die je bij het hardlopen kunt gebruiken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ga 2 a 3 keer per week wat krachttraining doen. Programmaatje gaat nog gemaakt worden![]()
Maar wel met begeleiding dus? Klinkt goed, ben benieuwd hoe het gaat bevallen!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ga 2 a 3 keer per week wat krachttraining doen. Programmaatje gaat nog gemaakt worden[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ben niet bang om zwaarder en langzamer te worden. Zo lang ik me maar goed voel, maakt het mij geen fuck uit hoe zwaar en langzaam ik ben. Of ik nou 40 minuten of 50 minuten over de 10K doe, wat is nou echt het verschil? Behalve 10 minuten?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:22 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ben je niet bang zwaarder en langzamer te worden? Of is het juist toegespitst op kracht die je bij het hardlopen kunt gebruiken?
Maar ik ga niet om breed te worden. Ik ben vooral op zoek naar de spieren in mn bovenlichaam, die heb ik al een paar jaar niet gezien of gevoeld.F means you're fucked![]()
Nee, schema zegt 2x 1600m in 9:15min. Deze dame gaat dan heel raar rekenen. Hardlopen voor gevorderdenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:21 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Wat bereken je dan precies? Intervaltijd t.o.v. je PR op de 10k of zo?![]()
(En dan trek ik er dus stiekempjes nog 20sec vanaf)![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bij de vredesloop schijnen ze niet met pacers te werken.En bij een event georganiseerd rondom de hartstichting hebben ze pacemakers....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O wat flauw, ik moet vanavond maar eens een stukke gaan rennen. Dat helpt misschien
Ja doei.![]()
Lekker snel!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:06 schreef _MvN_ het volgende:
Dat was lekker! 21.23 KM gelopen in dit heerlijke weer. Van te voren besloten om de tijdd te laten gaan en alleen op de afstand concentreren. Was helemaal niet ontevreden met mijn 1.54.30. Nu pannenkoeken etenKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Da's geen verkeerde score! En dat ondanks blessure enzo!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:27 schreef YUR het volgende:
Klein rondje gemaakt. Als ik me dit weekend zo voel, heeft het weinig zin om mee te doen met de Bradelierloop, maar dat zien we dan wel weer.
Anyways, mijn totaal aantal kilometers voor dit jaar staat nu op 1337 () en is daarmee al 2km hoger dan dat van 2012
Dat moet ik ook echt eens gaan doen, zo dichtbij maar ben er al minstens 10 jaar niet geweest.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Als ik vanavond geen maatje heb ga ik lekker heuvelen op St. Jansberg/Reichswald.![]()
Ik heb vandaag 5km onderhoud training 1 gedaan, zelfde les als 10km training 1, dus was bekend.![]()
![]()
Ik vind dat dat best hard gaatquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben niet bang om zwaarder en langzamer te worden. Zo lang ik me maar goed voel, maakt het mij geen fuck uit hoe zwaar en langzaam ik ben. Of ik nou 40 minuten of 50 minuten over de 10K doe, wat is nou echt het verschil? Behalve 10 minuten?
Maar ik ga niet om breed te worden. Ik ben vooral op zoek naar de spieren in mn bovenlichaam, die heb ik al een paar jaar niet gezien of gevoeld.Of dat je ze daar in ieder geval het snelst ziet
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zin in 'wedstrijdje' morgenIk heb zo'n gevoel dat ik dit jaar lekkerder in de wedstrijden zit dan vorig jaar, ook omdat mijn lijf minder moeite heeft om te herstellen na lange afstanden.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Gelukkig zit er nog een flinke vetrand in de wegquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind dat dat best hard gaatOf dat je ze daar in ieder geval het snelst ziet
Ja! Zin in!!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]die 5km doen we vrijdag wel!
Nu ik in september 2 wedstrijdjes heb waarbij het doel vooral is uitlopen, zit ik even te kijken naar schemaatjes voor vanaf september, om de 10 kilometer er lekkerder in te krijgen en in november een snellere 10 te kunnen lopen. Natuurlijk weet ik nog helemaal niet wat voor een tijd ik ga neerzetten, maar ik weet wel dat het geen snelle gaat zijn. Net even een schemaatje gemaakt bij myasics en ik vind de opbouw daarvan eigenlijk wel interessant. Dus denk dat ik daarmee aan de slag ga vanaf september. Schema is opgebouwd uit 4 weken voorbereiding (waarvan ik een deel ga overslaan ivm vakantie, bridge to bridge en vredesloop), een paar weken waarin je werkt aan snelheid (met tempoloopjes en intervaltrainingen, de afstanden in deze fase zijn max 7 kilometer, waarbij je iedere week wat sneller moet gaan lopen), dan 3 weken wedstrijdsimulatie waarin je dus regelmatig een 10 KM loopt en in de week voor de wedstrijd weer rustig aan. Het ziet er best leuk uit, al heb ik eigenlijk wel een garmin nodig om de pace goed in de gaten te kunnen houden.![]()
![]()
duur schemaatje dan...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:43 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ja! Zin in!!
Nu ik in september 2 wedstrijdjes heb waarbij het doel vooral is uitlopen, zit ik even te kijken naar schemaatjes voor vanaf september, om de 10 kilometer er lekkerder in te krijgen en in november een snellere 10 te kunnen lopen. Natuurlijk weet ik nog helemaal niet wat voor een tijd ik ga neerzetten, maar ik weet wel dat het geen snelle gaat zijn. Net even een schemaatje gemaakt bij myasics en ik vind de opbouw daarvan eigenlijk wel interessant. Dus denk dat ik daarmee aan de slag ga vanaf september. Schema is opgebouwd uit 4 weken voorbereiding (waarvan ik een deel ga overslaan ivm vakantie, bridge to bridge en vredesloop), een paar weken waarin je werkt aan snelheid (met tempoloopjes en intervaltrainingen, de afstanden in deze fase zijn max 7 kilometer, waarbij je iedere week wat sneller moet gaan lopen), dan 3 weken wedstrijdsimulatie waarin je dus regelmatig een 10 KM loopt en in de week voor de wedstrijd weer rustig aan. Het ziet er best leuk uit, al heb ik eigenlijk wel een garmin nodig om de pace goed in de gaten te kunnen houden.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Je moet niet vergeten dat zo een Garmin na dat schema nog een flinke restwaarde heeft.quote:
Loopmaatje gevonden en lekker in het bos een piramide-achtige fartlek gedaan. Daarna nog op tempo uitgelopen. Was lekker!![]()
Zo, voor het eerst in bijna 2 maanden weer eens op de baan gehuppeld. Ik was bang dat alle snelheid uit m'n benen was gelopen de afgelopen tijd, maar dat was gelukkig helemaal niet waar. Was prima vol te houden, gewoon, in m'n oude groepje. De stomme loopjes van de afgelopen tijd hebben denk ik toch voor wat meer inhoud gezorgd. Op het schema stond 15x300, maar om niets te forceren ben ik na 12x gestopt.
Was eigenlijk gewoon wel weer eens fijn. Ik heb die ouwe mannen stiekem ook nog best wel gemistSPOILER: intervalletjes :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
potverdorie muiske! hup die bossen in. je weet niet wat je mist!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:19 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Dat moet ik ook echt eens gaan doen, zo dichtbij maar ben er al minstens 10 jaar niet geweest.![]()
Ik heb vandaag 5km onderhoud training 1 gedaan, zelfde les als 10km training 1, dus was bekend.
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:17 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, voor het eerst in bijna 2 maanden weer eens op de baan gehuppeld. Ik was bang dat alle snelheid uit m'n benen was gelopen de afgelopen tijd, maar dat was gelukkig helemaal niet waar. Was prima vol te houden, gewoon, in m'n oude groepje. De stomme loopjes van de afgelopen tijd hebben denk ik toch voor wat meer inhoud gezorgd. Op het schema stond 15x300, maar om niets te forceren ben ik na 12x gestopt.
Was eigenlijk gewoon wel weer eens fijn. Ik heb die ouwe mannen stiekem ook nog best wel gemistZiet er mooi uit, precies die even lange intervallen!SPOILER: intervalletjes :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Uploaden gaat ff moeilijk, maar nou zeg, het is gelukt1e interval onder de 5:20 min/km (sja Garmin 110 doet aan gemiddelde snelheden, was wat lastig om de pace goed aan te voelen), 2e interval tussen de 5:20 en 5:30 min/km. 2e interval ging daarom ook lekkerder, maar was aardig stuk na de 1600m. De dribbel was erg welkom (leverde wel vervelend commentaar op van wielrenners
).
Al met al een mooie 7,5k interval zonder wandelen. Nu ben ik aardig tomaat en ga ik een biertje openmaken
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:17 schreef hatsaflats het volgende:
Was eigenlijk gewoon wel weer eens fijn. Ik heb die ouwe mannen stiekem ook nog best wel gemistGoed!SPOILER: intervalletjes :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer plezier in het lopen, dat is nu juist de bedoeling en dit klinkt goed.
![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:19 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Dat moet ik ook echt eens gaan doen, zo dichtbij maar ben er al minstens 10 jaar niet geweest.
St. Jansberg ken ik intussen aardig. Reichswald ken ik wat minder maar het was zaterdag wel heerlijk lopen daar. Je steekt vanaf de Jansberg ongemerkt de Duitse grens over via een puntje Limburg.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:22 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
potverdorie muiske! hup die bossen in. je weet niet wat je mist!
![]()
Daarna ga je het Reichswald in en daar kun je dus verdwalenMaar niet getreurd want het is er erg mooi
. Terug was landschappelijk minder interessant naar Milsbeek, door Milsbeek en dan langs de weg naar Plasmolen, Middelaar, langs de Maas (even naar Cuijk zwaaien), Mook door, langs Molenhoek en uiteindelijk terug in Malden.
Het lijkt me trouwens ook fantastisch om daar in de sneeuw te lopen, misschien leuk om eens een wintertrail te doen?
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2013 21:31:50 ]![]()
Hoe laat precies is dat?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:20 schreef SEMTEX het volgende:
Zin in 'wedstrijdje' morgenIk heb zo'n gevoel dat ik dit jaar lekkerder in de wedstrijden zit dan vorig jaar, ook omdat mijn lijf minder moeite heeft om te herstellen na lange afstanden.
Wazige sitequote:De start van de 4 en 16 km. is om 19.00 uur en de start van de 8 en 12 km. is om 19.10 uur![]()
Rond die tijd heb ik al iets. Anders kwam ik kijken, jammer.![]()
Da's wel heel ver.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
[..]
St. Jansberg ken ik intussen aardig. Reichswald ken ik wat minder maar het was zaterdag wel heerlijk lopen daar. Je steekt vanaf de Jansberg ongemerkt de Duitse grens over via een puntje Limburg.
[ afbeelding ]
Daarna ga je het Reichswald in en daar kun je dus verdwalenMaar niet getreurd want het is er erg mooi
. Terug was landschappelijk minder interessant naar Milsbeek, door Milsbeek en dan langs de weg naar Plasmolen, Middelaar, langs de Maas (even naar Cuijk zwaaien), Mook door, langs Molenhoek en uiteindelijk terug in Malden.
Het lijkt me trouwens ook fantastisch om daar in de sneeuw te lopen, misschien leuk om eens een wintertrail te doen?Maar moet het inderdaad echt eens gaan verkennen. Woon op een steenworp afstand, dus belachelijk dat ik er nog niet geweest ben. Eens kijken of ik een iets kortere route kan vinden daar.
![]()
![]()
Ik weet het, ik schaam me diep.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:22 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
potverdorie muiske! hup die bossen in. je weet niet wat je mist!
![]()
![]()
Jij bent ook lekker bezigquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:28 schreef Quoi het volgende:
Uploaden gaat ff moeilijk, maar nou zeg, het is gelukt1e interval onder de 5:20 min/km (sja Garmin 110 doet aan gemiddelde snelheden, was wat lastig om de pace goed aan te voelen), 2e interval tussen de 5:20 en 5:30 min/km. 2e interval ging daarom ook lekkerder, maar was aardig stuk na de 1600m. De dribbel was erg welkom (leverde wel vervelend commentaar op van wielrenners
).
Al met al een mooie 7,5k interval zonder wandelen. Nu ben ik aardig tomaat en ga ik een biertje openmaken
[..]
Goed!Meer plezier in het lopen, dat is nu juist de bedoeling en dit klinkt goed.
![]()
Ik had er inderdaad eindelijk, voor het eerst in eeuwen, weer eens wat meer plezier in. Nu even stabiliseren en kijken hoe het gaat, maar als alles goed gaat ga ik over een paar weken meelopen met een sneller groepje.![]()
Blauwe stippen ?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:17 schreef hatsaflats het volgende:...
Was eigenlijk gewoon wel weer eens fijn. Ik heb die ouwe mannen stiekem ook nog best wel gemist![]()
![]()
En groene! En misschien een enkele gele. Al hebben we ook een nieuwe rode stip, maar hoe lang die nog rood is weet ik nietquote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:17 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
En groene! En misschien een enkele gele. Al hebben we ook een nieuwe rode stip, maar hoe lang die nog rood is weet ik niet![]()
Dan ben je echt wel een paar jaar verder hoor. Dat gaat echt niet zo rap. Je zal eerst vet gaan inruilen voor vetvrije massa (disclaimer: ik weet dat het geen wisseltruuk is). Dus je hebt een periode dat je misschien ietsje zwaarder wordt, maar het kan net zo goed zijn dat je gewicht gelijk blijft, met meer spiermassa. Voordeel: meer spiermassa en meer kracht in je spieren == sneller lopen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:22 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ben je niet bang zwaarder en langzamer te worden? Of is het juist toegespitst op kracht die je bij het hardlopen kunt gebruiken?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ja tof! of een herfsttrail met al die gevallen blaadjes!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
[..]
St. Jansberg ken ik intussen aardig. Reichswald ken ik wat minder maar het was zaterdag wel heerlijk lopen daar. Je steekt vanaf de Jansberg ongemerkt de Duitse grens over via een puntje Limburg.
[ afbeelding ]
Het lijkt me trouwens ook fantastisch om daar in de sneeuw te lopen, misschien leuk om eens een wintertrail te doen?
muiske er zijn genoeg kortere looproutes van 2 en 5 en daar tussenin.
makkelijk aangegeven door paaltjes. en varierend in moeilijkheidsgraad. kun je bijna niet verdwalen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Zag het vandaag toevallig nog in een nieuwsbrief van de Runners World volgens mij, dat gewichtstoename of -afname gemiddeld niet zo veel scheelt qua tempo. Dan moet je het wel over een flink aantal kilo's hebben.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:27 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan ben je echt wel een paar jaar verder hoor. Dat gaat echt niet zo rap. Je zal eerst vet gaan inruilen voor vetvrije massa (disclaimer: ik weet dat het geen wisseltruuk is). Dus je hebt een periode dat je misschien ietsje zwaarder wordt, maar het kan net zo goed zijn dat je gewicht gelijk blijft, met meer spiermassa. Voordeel: meer spiermassa en meer kracht in je spieren == sneller lopen.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
hm, weet niet zo goed wat ik van mn rondje moet denken.
Eerste 6k vielen zwaar tegen qua inspanning / tempo. En na een korte drinkpauze wat last van mn achillespees . Rennend en lopend voel ik het niet, maar net na een korte stop... maar ff 2 dagen rust, dan maar geen 4 x deze week
Morgen ff lekker fietsen, donderdag hopelijk ook. Vrijdag weer lopen. Zondag zou ik 27 k moeten
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
-edit- Oeps, ik haal namen door de war...
[ Bericht 28% gewijzigd door Wolve000 op 21-08-2013 08:38:55 ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:37 schreef streamnl het volgende:
[..]
Hoe laat precies is dat?
[..]
Wazige site![]()
Rond die tijd heb ik al iets. Anders kwam ik kijken, jammer.19:10 weg, voor achten terug
Slacker, nog even terugkomend op geld verdienen.
geld verdienen is prima maar ik zie Bootcamp organisatoren niet echt als ondernemers pur sang maar meer als veredelde opportunisten...inspringen in een hype als de wind mee staat en snel wat proberen te verdienen is in mijn ogen geen ondernemen.
net zoals zap'ers die het op hun FB profiel hebben dat ze directeur zijn.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
ZZP'ers'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik snap echt niet wat jij tegen geld verdienen hebt. Die mensen zien een markt die er blijkbaar is. Wat geeft het nou dat ze daar gebruik van willen maken door iets leuks te organiseren? Ja, het gaat heel af en toe fout (die Men's Health Run, Urbanathlon ofzo?), maar heel vaak wordt het gewoon prima georganiseerd en hebben weer een paar honderd of een paar duizend mensen er plezier van. Ben juist blij dat ook dat soort dingen worden georganiseerd en niet alleen 'saaie' wegwedstrijden en crossjes.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
Slacker, nog even terugkomend op geld verdienen.
geld verdienen is prima maar ik zie Bootcamp organisatoren niet echt als ondernemers pur sang maar meer als veredelde opportunisten...inspringen in een hype als de wind mee staat en snel wat proberen te verdienen is in mijn ogen geen ondernemen.
net zoals zap'ers die het op hun FB profiel hebben dat ze directeur zijn.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Er is niks mis met je kansen grijpen als je ze ziet. Begin sterk de indruk te krijgen dat als het niet in de geijkte hokjes valt dat er een reden is om het af te keuren. Opvallend voor iemand die elders z'n kansen/dromen is gaan proberen te realiseren.
Wat is eigenlijk een ondernemer pur sang?
Inspringen in de hype? Ach, PT's bestaan al jaren, ze doen dit soort trainingen ook al een tijdje en nu heeft het een naampje gekregen.
Hardlopen is net zo'n hype, Start to run is ook pure commercie vanuit de atletiek unie, loopgroepen zijn niet anders.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja die zijn wel erg van die types. Ik krijg ze ook vaak op kantoor (ben belastingadviseur). Dan beginnen ze net met iets, hebben nog geen 200 Euro omzet per maand en willen ze perse een B.V. oprichten, want dat is natuurlijk veel interessanter dan een eenmanszaak. Ik zeg dan altijd meteen dat ik vol zit en geen nieuwe klanten meer aanneem (is ook niet ver van de waarheid, maar voor prettige klanten maak ik meestal nog wel ruimte). Maar die blablamensenquote:![]()
![]()
Ik denk dat RD meer bedoelt van die mensen die eigenlijk niks met sport hebben, maar hier dan toch meteen op inspringen om er inderdaad een slaatje uit te slaan. Net als dat een jaar of 7 geleden iedereen te pas en te onpas een kinderdagverblijf ging starten.![]()
Hype of niet, de Flow ladiesrun in Eindhoven(voor het eerst dit jaar) was erg goed georganiseerd, daar sprak wmb wel echt de liefde voor de sport uit
Ik denk dat je sneller kunt worden door krachttraining. Oke, je moet niet gaan eten en trainen als een bodybuilder. Of je per se zwaarder wordt door krachttraining hoeft ook niet. Meer spieren = hogere vetverbranding.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:22 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ben je niet bang zwaarder en langzamer te worden? Of is het juist toegespitst op kracht die je bij het hardlopen kunt gebruiken?![]()
hahaha precies wat ik dus bedoel, ze vergeten alleen dat het woord directeur betekent dat je een directie (als een richting /visie) aangeef....volgens mij hebben velen daar iig weinig kaas van gegeven.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja die zijn wel erg van die types. Ik krijg ze ook vaak op kantoor (ben belastingadviseur). Dan beginnen ze net met iets, hebben nog geen 200 Euro omzet per maand en willen ze perse een B.V. oprichten, want dat is natuurlijk veel interessanter dan een eenmanszaak. Ik zeg dan altijd meteen dat ik vol zit en geen nieuwe klanten meer aanneem (is ook niet ver van de waarheid, maar voor prettige klanten maak ik meestal nog wel ruimte). Maar die blablamensen
Gelukkig heeft de economische tegenwind het kaf uit het koren geblazen, als ik bijv. in de winkelstraten van Enkhuizen en/of Hoorn kijk zijn vaak alleen de door de wol geverfde ondernemers nog over en zijn de eendagsvliegen, van voor de crisis, verdwenendit dus!!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik denk dat RD meer bedoelt van die mensen die eigenlijk niks met sport hebben, maar hier dan toch meteen op inspringen om er inderdaad een slaatje uit te slaan. Net als dat een jaar of 7 geleden iedereen te pas en te onpas een kinderdagverblijf ging starten.
[ Bericht 26% gewijzigd door rechtsedirecte op 21-08-2013 07:07:07 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dat gevoel had ik bij de Vooroeverloop, door en voor hardopers gorganiseerd, heb me echt niets kunnen bedenken wat daar niet kloptequote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:34 schreef SEMTEX het volgende:
Hype of niet, de Flow ladiesrun in Eindhoven(voor het eerst dit jaar) was erg goed georganiseerd, daar sprak wmb wel echt de liefde voor de sport uit'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En iemand die eigenlijk niets met sport heeft en een bootcamp gaat organiseren trekt veel deelnemers denk je?quote:
Het zijn veelal personal trainers, die van personal, naar een groepje zijn opgeschaald. Heb er een keer met mee gedaan een bootcamp en het was leuk qua afwisseling en persoonlijke aandacht voor houding en techniek tijdens het sporten.
Ik zie hen nou niet zo als gloryhunters, dat vind ik eerder de bodemprijs sportscholen zonder enige begeleiding bijv.
Anyway, vanmiddag weer een rondje rennen denk, voel mij weer wat fitter, dus wel zin in.
Jack does it in real time...![]()
inderdaad, laten we het hier maar weer over hebben, wat wel of niet goed ondenemerschap is, daar hebben we andere topics voor.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 07:04 schreef DeeBee het volgende:
Anyway, vanmiddag weer een rondje rennen denk, voel mij weer wat fitter, dus wel zin in.
Hier igg zo direct in de auto richting Schoorl en/of Bergen.
er werd me aanbevolen om in Schoorl de rode wandelroute te nemen, mooie omgeving en stevig parkoers met diverse trappen etc. er in'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik twijfel nog een beetje... Vandaag en morgen rust pakken, want vrijdag Meisjesloop, of vandaag nog een klein rondje doen...?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Je kan prima nog een rondje doen vandaag hoor. Het is maar 5km vrijdag hè. In bloedverzengende hitte. Ik hoor net dat het 28 graden wordt vrijdag.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 07:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik twijfel nog een beetje... Vandaag en morgen rust pakken, want vrijdag Meisjesloop, of vandaag nog een klein rondje doen...?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
ik zou het van je dag laten hangen, als je vanavond fris en fruiting vanuit de trein op je fietsje spring dan zou ik zeggen "hup, nog een klein rondje" maar als je het gehad hebt dan heeft de training ook net zo veel zin...dan wordt het echt trainen om het trainenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 07:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik twijfel nog een beetje... Vandaag en morgen rust pakken, want vrijdag Meisjesloop, of vandaag nog een klein rondje doen...?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
I know, maar het is ochtend, en m'n motivatie moet nog wakkerworden geloof ikquote:Op woensdag 21 augustus 2013 07:56 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je kan prima nog een rondje doen vandaag hoor. Het is maar 5km vrijdag hè. In bloedverzengende hitte. Ik hoor net dat het 28 graden wordt vrijdag.![]()
En ik hoorde het ook... Smelten![]()
Ach ja, liever nu dan bij de BtB...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Precies. Want maar 5 km. En 's avonds..
Volgend mij krijg ik killerkuiten van mijn enkeloefeningen. Spierpijn!![]()
ik denk dat zo'n loop een mooi evenement is voor beginnende lopers maar daardoor zullen toch heel wat dames zijn die waarschijnlijk toch wat problemen hebben met 30minuten lopen in een stad waar de warmte nog hangtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:03 schreef Gogo83 het volgende:
Precies. Want maar 5 km. En 's avonds..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ga niet onder de 30minuten hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat zo'n loop een mooi evenement is voor beginnende lopers maar daardoor zullen toch heel wat dames zijn die waarschijnlijk toch wat problemen hebben met 30minuten lopen in een stad waar de warmte nog hangtecht niet. Het is een trainingsloopje voor de BtB voor mij
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Weet je nog leuke routes voor een 32km vanuit Bruinisse/Zierikzee/omgeving dit weekend? Drie keer de Zeelandbrug op en neer is een optie maar ik denk niet dat dat bijdraagt aan het plezier in hardlopen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 07:56 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je kan prima nog een rondje doen vandaag hoor. Het is maar 5km vrijdag hè. In bloedverzengende hitte. Ik hoor net dat het 28 graden wordt vrijdag.![]()
Ik ken alleen de mountainbikeroute in Schoorl, maar die is geniaal.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 07:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, laten we het hier maar weer over hebben, wat wel of niet goed ondenemerschap is, daar hebben we andere topics voor.
Hier igg zo direct in de auto richting Schoorl en/of Bergen.
er werd me aanbevolen om in Schoorl de rode wandelroute te nemen, mooie omgeving en stevig parkoers met diverse trappen etc. er in
Helaas wat ver weg voor mij om er vaak heen te gaan, maar echt een super omgeving om te fietsen en lopen daar.
Jack does it in real time...![]()
•weet je zo hoe lang die is en of het goed staat aanggeven??quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:14 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik ken alleen de mountainbikeroute in Schoorl, maar die is geniaal.
Helaas wat ver weg voor mij om er vaak heen te gaan, maar echt een super omgeving om te fietsen en lopen daar.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
There you go: http://www.mtbroutes.nl/route/702/Schoorlquote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
•
[..]
weet je zo hoe lang die is en of het goed staat aanggeven??Jack does it in real time...![]()
bedankt!
kijken of ik dat kan vinden, kan niet al te moeilijk zijn...en anders gewoon de wandelroute'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat zijn vaak wel erg leuke routes inderdaad! Hier in de buurt helaas maar 1 MTB-route, maar die heeft wel erg leuke en technische single-trail. Helaas geen hoogtemeters.
En Gup, ik zou vandaag ook gewoon nog een klein rondje doen. De boel gewoon lekker even los lopen enzo. Vooral omdat je het vrijdag toch maar als trainingsloopje ziet kan dat geen kwaad en vaak is het alleen maar positief!![]()
Die rode route is wel leuk volgens mij. De snellen uit mijn groep lopen die weleens tijdens zaterdagtraining.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
bedankt!
kijken of ik dat kan vinden, kan niet al te moeilijk zijn...en anders gewoon de wandelroute![]()
auw, gvd teringtiefus
Zo, nu maar hopen dat het mee valt
Ecosia
Vandaag staat les 12 van evy 2006 op het programma.
Dus ondermeer 2x 4min en 1x 5min hardlopen.
Vorige keer (les 9) ging dat beter dan gedacht.![]()
Behalve die gast die zijn palingen aan het roken was direct na de finish. Ik kreeg daar meteen die walm in mijn strotquote:Op woensdag 21 augustus 2013 06:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
dat gevoel had ik bij de Vooroeverloop, door en voor hardopers gorganiseerd, heb me echt niets kunnen bedenken wat daar niet klopte![]()
Maar RD, je hebt bij bij de Buitencentrum een paar van die borden staan en vandaar kan je mooie routes volgen. Volgens mij was de langste 20k. En daar kan je lekker eten
http://www.staatsbosbehee(...)oorlse%20Duinen.aspx![]()
Haha, ik was tijdens het finishen ernstig aan het twijfelen of ik niet even een palinkje zou halen. Versgerookte IJsselmeerpalingquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:00 schreef streamnl het volgende:
[..]
Behalve die gast die zijn palingen aan het roken was direct na de finish. Ik kreeg daar meteen die walm in mijn strot![]()
Maar RD, je hebt bij bij de Buitencentrum een paar van die borden staan en vandaar kan je mooie routes volgen. Volgens mij was de langste 20k. En daar kan je lekker eten
http://www.staatsbosbehee(...)oorlse%20Duinen.aspx
Ik ga overigens definitief niet naar de Bradelierloop. Hoewel er blijkbaar nog wel snelheid in m'n benen zit, zijn ze nu wel iets gevoelig en ik wil niks forceren. Ik ga zaterdag gewoon maar voor een duurloopje.![]()
Jammer Hats!
Maar je moet doen wat goed voeltVoetenbadje-avond?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:34 schreef motorbloempje het volgende:
Geen loopdagWolve gaat alleen naar de club vandaag... *kras*
Maar, all for the better!
Hier voelt alles goed. Morgen nog een klein rondje en dan heb ik zin in De LierHelaas kan ik de afsluitende loop vh loopcircuit niet lopen in sept
Ouders vieren een feestje (ook wel weer leuk)
Maarja, dan hebben we de vredesloop weer![]()
![]()
Ik vind mijn benen stom, want ze gaan me niet snel genoeg!![]()
Conditie wil wel, maar ik blijf gewoon merken dat het nog steeds zwaar is voor m'n benen, en dat is irritant, want ik kom nu eindelijk in het stadium dat lopen ook prettig is om te doen in plaats van hopen dat je het kunt volhijgen tot de volgende zijstraat.![]()
Ik schaam me met terugwerkende kracht voor mijn slechte conditie tot een tijdje terug. Manmanman. Te bedenken dat ik een paar honderd meter niet eens kon volhouden eerst.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Rij naar Zierikzee en loop daar de weg richting Renesse/Burgh-Haamstede. Langs het zogeheten Plan Tureluur. Ziet er mooi uit daar. En als je er dan toch bent, bij Burgh, moet je natuurlijk over de Stormvloedkering heen. Je zou dan misschien over Noord-Beveland (langs de Oosterschelde), via de Zeelandbrug weer terug in Zierikzee kunnen komen, al denk ik dat je dan wel aardig aan je kilometers komtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Weet je nog leuke routes voor een 32km vanuit Bruinisse/Zierikzee/omgeving dit weekend? Drie keer de Zeelandbrug op en neer is een optie maar ik denk niet dat dat bijdraagt aan het plezier in hardlopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zo ben ik ook begonnen idd. Je denkt dat het wel meevalt, en dan bij lesje 1 Evy wanhopig kijken of de minuut al voorbij is en je weer mag wandelenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:21 schreef LadyOracle het volgende:
Ik vind mijn benen stom, want ze gaan me niet snel genoeg!![]()
Conditie wil wel, maar ik blijf gewoon merken dat het nog steeds zwaar is voor m'n benen, en dat is irritant, want ik kom nu eindelijk in het stadium dat lopen ook prettig is om te doen in plaats van hopen dat je het kunt volhijgen tot de volgende zijstraat.![]()
Ik schaam me met terugwerkende kracht voor mijn slechte conditie tot een tijdje terug. Manmanman. Te bedenken dat ik een paar honderd meter niet eens kon volhouden eerst.
![]()
Zelf lesje 12 (Evy 5-10) vanmiddag/vanavond. Is intervaltraining. Versnellingen van een minuut, terwijl ik vorige week al moeite had met versnellinkjes van 30 seconden
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!![]()
Ik ben gewoon bang dat als ik nu weer superenthousiast 5km ga knallen ik misschien m'n kuiten weer sloop. En er komen ook nog een hele zoot loopjes aan die ik wel fijn wil kunnen lopenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:15 schreef Quoi het volgende:
Jammer Hats!
Maar je moet doen wat goed voelt
[..]
Voetenbadje-avond?
Hier voelt alles goed. Morgen nog een klein rondje en dan heb ik zin in De LierHelaas kan ik de afsluitende loop vh loopcircuit niet lopen in sept
Maarja, dan hebben we de vredesloop weer![]()
Jammer van de afsluitende loop! Heb je dan nog wel genoeg loopjes van het circuit gelopen om in de uiteindelijke ranglijsten opgenomen te worden (of hoe je dat dan ook noemt)?![]()
Misschien moet je die andere loopjes een keer doen voordat je met je "commercie", "geldwolven", "opportunistische ondernemers" opmerkingen gaat strooien. Dat het jouw boot niet float wil ik geloven, maar om dan zulke uitspraken te doen is gewoon kortzichtig.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 06:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
dat gevoel had ik bij de Vooroeverloop, door en voor hardopers gorganiseerd, heb me echt niets kunnen bedenken wat daar niet klopteIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Rij naar Zierikzee en loop daar de weg richting Renesse/Burgh-Haamstede. Langs het zogeheten Plan Tureluur. Ziet er mooi uit daar. En als je er dan toch bent, bij Burgh, moet je natuurlijk over de Stormvloedkering heen. Je zou dan misschien over Noord-Beveland (langs de Oosterschelde), via de Zeelandbrug weer terug in Zierikzee kunnen komen, al denk ik dat je dan wel aardig aan je kilometers komtThanks, stormvloedkering lijkt me idd wel een leuke!
![]()
Beetje spierpijn in de beentjes. Dat sprintje van gisteren was misschien toch niet het beste idee
Ik heb net uitgerekend dat als ik mijn cooperrecord wil verbreken, ik toch nog best hard moet doorlopen! Vraag me wel af wanneer ik dat record gehaald heb dan, want die snelheid (rond de 4.35-4.40) haal ik normaal alleen in korte intervallen, maar blijkbaar heb ik dat een keer 12 minuten volgehouden. Maar ik kan het niet opzoeken want endomondo doet het niet.
Ik wil nu voor de 2,75 km in 12 minuten, zou wel moeten lukken maar dan moeten mijn benen echt goed uitgerust zijn en moet ik een goed vlak stuk zonder stoplichten hebben. En misschien is het toch niet het beste idee om tegelijk het 5km record te willen verbreken.. Alhoewel ik als ik al 2,7 km in 12 minuten heb gedaan, redelijk langzaamaan kan doen over de andere 2,3 om onder de 25 te komen :pIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Snap ik. Geen zin in de 10k? (iets minder knallerig)quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:34 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bang dat als ik nu weer superenthousiast 5km ga knallen ik misschien m'n kuiten weer sloop. En er komen ook nog een hele zoot loopjes aan die ik wel fijn wil kunnen lopen![]()
Jammer van de afsluitende loop! Heb je dan nog wel genoeg loopjes van het circuit gelopen om in de uiteindelijke ranglijsten opgenomen te worden (of hoe je dat dan ook noemt)?
Nee, ik kom er dan dus eentje tekortMaarja, er zijn belangrijkere dingen. Waren toch geen wereldtijden.
![]()
Dingen die belangrijker zijn dan hardlopen? Scheer je weg! (Wel jammer trouwens). De letterenloop die hats liep is ook onderdeeel van een serie, misschien volgend jaar, eens kijken hoe kaf of koren ik ben.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:49 schreef Quoi het volgende:
Nee, ik kom er dan dus eentje tekortMaarja, er zijn belangrijkere dingen. Waren toch geen wereldtijden.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nee, eigenlijk nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:49 schreef Quoi het volgende:
[..]
Snap ik. Geen zin in de 10k? (iets minder knallerig)
![]()
Het is evengoed wel jammer idd. Maar gelukkig zijn feestjes ook leuk![]()
![]()
In 2012 was dit de uitslag van die serie:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dingen die belangrijker zijn dan hardlopen? Scheer je weg! (Wel jammer trouwens). De letterenloop die hats liep is ook onderdeeel van een serie, misschien volgend jaar, eens kijken hoe kaf of koren ik ben.
http://www.sportsupportlo(...)en%20min%20nieuw.pdf
Het is dan maar hoe je het bekijkt of je kaf of koren bent![]()
![]()
wat gaat dit forum hard!
niet bij te houden nu het dagelijkse leven weer op volle toeren draait.
het is al lastig genoeg om tijd te vinden om te lopen, maar lopen gaat voor (bijna) alles.
gister mijn eerste echte loopje gedaan bij de wolfsvenloop.
ik deed mee aan de 6,6 en wat viel dat tegen!
de drukte bij de start (inhalen/inhouden), het parcours en mijn eigen tempo vinden is toch heel anders dan alleen door de bossen.
na 2km had ik het al zwaar, toch doorgelopen en uiteindelijk met 35min over de finish, helemaal op!
en ik twijfelde vooraf nog om de 10km te doen blij dat ik dat niet gedaan heb, dat is iets voor een andere keer....wel blij dat ik geweest ben hoor, achteraf voelde het goed, maar het was gewoon zwaarder tijdens het lopen dan ik verwacht had, terwijl mijn tempo niet veel hoger is dan tijdens een normale training
http://www.endomondo.com/workouts/233721830/10903000
mtb routes zijn trouwens ideaal om te trainen (alleen voor de mountainbikers is het wat minder zo'n vervelende loper op hun pad, al kom ik ze weinig tegen)
@jero, geweldig verhaal!
nu doen wat ik moet doen en vanavond even een kort loopje![]()
Ow, met twee vingers in de neus!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:57 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
In 2012 was dit de uitslag van die serie:
http://www.sportsupportlo(...)en%20min%20nieuw.pdf
Het is dan maar hoe je het bekijkt of je kaf of koren bentIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Waarschijnlijk loop je dan in training te hard. Als ik zo even snel je loopjes in Endomondo bekijk loop je meestal zo rond hetzelfde tempo, ongeacht de afstand. Dat is natuurlijk prima als je je er prima bij voelt, maar over het algemeen wordt meer vooruitgang geboekt door een wat afwisselender trainingsschema. Bijvoorbeeld 1x per week intervallen, 1x per week een tempoloopje en 1x per week een langzaam(!) duurloopje. Tijdens een wedstrijd combineer je dan wat je met die trainingen hebt opgebouwd en kun je lekker knallenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:58 schreef runninglinda het volgende:
wat gaat dit forum hard!
het is al lastig genoeg om tijd te vinden om te lopen, maar lopen gaat voor (bijna) alles.
de drukte bij de start (inhalen/inhouden), het parcours en mijn eigen tempo vinden is toch heel anders dan alleen door de bossen.
na 2km had ik het al zwaar, toch doorgelopen en uiteindelijk met 35min over de finish, helemaal op!
en ik twijfelde vooraf nog om de 10km te doen blij dat ik dat niet gedaan heb, dat is iets voor een andere keer....wel blij dat ik geweest ben hoor, achteraf voelde het goed, maar het was gewoon zwaarder tijdens het lopen dan ik verwacht had, terwijl mijn tempo niet veel hoger is dan tijdens een normale training
mtb routes zijn trouwens ideaal om te trainen (alleen voor de mountainbikers is het wat minder zo'n vervelende loper op hun pad, al kom ik ze weinig tegen)
@jero, geweldig verhaal!
nu doen wat ik moet doen en vanavond even een kort loopjeThat's the spirit!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:01 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ow, met twee vingers in de neus!![]()
Een evenement, en dan vooral de eerste keer, is sowieso wel wat zwaarder omdat je ook met allemaal andere dingen bezig bent dan alleen het lopen zelf. En stilstaan aan het begin voor de start helpt (mij) nooit. En de drukte aan het begin, het stoppen/lopen/stoppen/lopen helpt ook niet om in een ritme te komen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:58 schreef runninglinda het volgende:
wat gaat dit forum hard!
Maar de volgende keer wordt alweer makkelijker, want dan weet je in ieder geval wat je te wachten staat.
Tevens: loopdag!
Weer met de club vanavond. Ik laat nog even afhangen van hoe langzaam de langzaamsten zijn in de langzamere groep vanavond bij welke groep ik aanhaak. De benen voelen in ieder geval prima.
En dan morgen op naar Nederland en dan zaterdag de Bradelierloop!
Voor de geïnteresseerden hier, de eerste 5 foto's die ik dit jaar in en van Australië heb genomen
https://www.facebook.com/(...)31.1007677432&type=3
Zullen er de komende weken nog wel wat bij komen![]()
Wat een gave foto's !quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:06 schreef Levitas het volgende:
Voor de geïnteresseerden hier, de eerste 5 foto's die ik dit jaar in en van Australië heb genomen
[quote]Op woensdag 21 augustus 2013 10:07 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Waarschijnlijk loop je dan in training te hard. Als ik zo even snel je loopjes in Endomondo bekijk loop je meestal zo rond hetzelfde tempo, ongeacht de afstand. Dat is natuurlijk prima als je je er prima bij voelt, maar over het algemeen wordt meer vooruitgang geboekt door een wat afwisselender trainingsschema. Bijvoorbeeld 1x per week intervallen, 1x per week een tempoloopje en 1x per week een langzaam(!) duurloopje. Tijdens een wedstrijd combineer je dan wat je met die trainingen hebt opgebouwd en kun je lekker knallen
[..]
Ja ik weet het! maar toch goed om te horen. Ik ga mijn best doen maar langzamer lopen valt niet mee, maar met 5,30/km kan ik voor mij een lange afstand lopen, wil de kortere loopjes graag iets sneller krijgen en bij de interval ben ik nog erg zoekende...ik loop me vaak stuk op de versnellingen omdat ik het moeilijk vind een beetje te versnellen en dan vaak bijna op mijn uiterste loop.
Maar in rust ben ik vaak snel hersteld, heb nooit spierpijn, voel wel dat ik gelopen heb maar dat is vaak snel weer over.
vanavond een kort loopje en zaterdag weer verder met mijn evy schema, daar komt alles aan bod, tempoloopje, duurloop en interval
ach al rennende leert men![]()
![]()
Facebook is hier geblokkeerd...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:06 schreef Levitas het volgende:
Straks maar op m'n telefoon kijken.
Ik heb dat juist met de Vredesloop. Die moet ik nu helaas missen. Maar ja er komen nog genoeg loopjes.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:15 schreef Quoi het volgende:
Jammer Hats!
Maar je moet doen wat goed voelt
[..]
Voetenbadje-avond?
Maarja, dan hebben we de vredesloop weer
Iemand heeft een album geplaatst van de Corio trail waar ik aan mee heb gedaan.
(Die trail die voor mij 2 km langer werd door sabotage)
Een actie foto van mij tijdens een afdaling.SPOILER: En.. zonder duimpjes :(Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:41 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik heb dat juist met de Vredesloop. Die moet ik nu helaas missen. Maar ja er komen nog genoeg loopjes.
Een actie foto van mij tijdens een afdaling.Dit is veel beter dan die eeuwige duimpjes joh.SPOILER: En.. zonder duimpjes :(Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
[..]
Ik heb dat juist met de Vredesloop. Die moet ik nu helaas missen. Maar ja er komen nog genoeg loopjes.
Een actie foto van mij tijdens een afdaling.TofSPOILER: En.. zonder duimpjes :(Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.![]()
Was ook absoluut niet de locatie ervoor. Dit was een afdaling waar ik snel naar bedenen wilde en toch mijn evenwicht wou behoudenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:48 schreef mosselmossel het volgende:
Dit is veel beter dan die eeuwige duimpjes joh.![]()
![]()
[..]
Een actie foto van mij tijdens een afdaling.Leuke foto Stream!SPOILER: En.. zonder duimpjes :(Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon rollen joh!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:56 schreef streamnl het volgende:
[..]
Was ook absoluut niet de locatie ervoor. Dit was een afdaling waar ik snel naar bedenen wilde en toch mijn evenwicht wou behoudenJa doei.![]()
De status van m'n sollicitatie is veranderd van "under review" naar "assessment"![]()
Nu hopen dat dit echt betekent dat ik binnenkort een uitnodiging voor ronde 3 in m'n mailbox krijgSpannend!
![]()
Wel de juiste techniek. Armen naar buiten en evenwicht behouden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:56 schreef streamnl het volgende:
[..]
Was ook absoluut niet de locatie ervoor. Dit was een afdaling waar ik snel naar bedenen wilde en toch mijn evenwicht wou behouden
Mijn armen zwaaien op een afdaling ook alle kanten op.
Klinkt goed! Succes!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:01 schreef hatsaflats het volgende:
De status van m'n sollicitatie is veranderd van "under review" naar "assessment"![]()
Nu hopen dat dit echt betekent dat ik binnenkort een uitnodiging voor ronde 3 in m'n mailbox krijgSpannend!
*duim*quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:01 schreef hatsaflats het volgende:
Ja doei.![]()
Ik ga mezelf maar even trakteren op een nieuwe fles whisky
Mocht ik te vroeg gejuicht hebben heb ik in ieder geval iets om me mee te troosten![]()
![]()
Ik denk Balvenie DoubleWood. En dan volgende maand misschien een fles Talisker of Ardbeg erbij.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind dat een goede tactiek! Welke gaat 't worden?![]()
[..]
Een actie foto van mij tijdens een afdaling.Kijk!SPOILER: En.. zonder duimpjes :(Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begon al te twijfelen of je niet een über-mensch was
![]()
En die Vredesloop: veel te veel Fok!ers joh![]()
![]()
Ik ben vanochtend maar gaan rennen. Het zonnetje scheen, zij het waterig. Met 21 C is dat dan toch minder lekker dan 's avonds als de zon al heel laag staat. Maar goed, het kan erger en ik moest wel. Zou ik vanavond zijn gaan trainen, dan duurt het daarna lang voordat ik in slaap val. En morgen gaat mijn wekker om 5 uur omdat ik vroege dienst heb. Kortom, keuzes maken en gewoon lopen.
Het was wel grappig dit keer, ondanks dat het echt heel moeizaam ging. Ik kwam een groepje mensen van middelbare leeftijd tegen die bezig waren met een fietstocht. Ik passeerde ze juist tijdens een interval (ik deed vandaag 15x200) en twee gingen er naast mij fietsen om te zien hoe snel ik liep. "Je gaat 15 km/uur, goed hoor!" Smile. Overigens ging ik iets langzamer dan dat (circa 4:15 min/km), maar dat hoefden zij niet te weten.
Nu een paar dagen rust en misschien zondag meedoen aan de 100e 3plassenloop. Dat is in de ochtend, dus dat kan ik nog net doen voor ik een late dienst ga draaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hats en zwabber!Dat verdient een whisky ja!
Stream leuke foto!Opperste concentratie! Hopen dat er nog foto's van de TdF opduiken ergens
.
![]()
Check je ook je spamfolder?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:33 schreef hatsaflats het volgende:
Balvenie DoubleWood it is.
En dan nu meteen maar stoppen met obsessief m'n mail checken.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja. Maar als het goed is zijn ze me nu dan gewoon aan het inplannen voor zo'n assessment en krijg ik vandaag of morgen een mailtje met een datum. Dat is iig hoe het bij anderen in Engeland ging, dat je zonder overleg wordt ingeplandquote:Want studenten hebben toch niets beters te doen
![]()
![]()
Nu ik sinds een weekje met nucleairgele veters in mijn schoenen rondloop was het nog maar een kleine stap naar de aanschaf van een foam roller. Ik heb er eentje besteld bij een online winkel met fysiobenodigdheden en over een paar dagen hoop ik 'm in huis te hebben.
Mijn grote probleem is toch wel dat ik vaak zo stijf als een plank ben. Hopelijk kan ik een setje geschikte oefeningen van het web halen en de spierdoorbloeding een boost geven. Vanochtend merkte ik ook weer dat de laatste kilometers uitlopen een hel waren met dat harkenlijf van mij.![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:01 schreef hatsaflats het volgende:
![]()
Ik hoop het ook voor je.![]()
Hier welquote:Al wat gezonde spanning hier.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Die rode route is wel leuk volgens mij. De snellen uit mijn groep lopen die weleens tijdens zaterdagtraining.heb uiteindelijk de rode route gedaan, die is 24km (al werd het voor mij 26km omdat ik vekeerd gelopen was) en die was echt schitterend..... duinen, bospaden, rule zandverstuivingen, strand...kortom een stevig parkoers maar een fantastische omgeving.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:00 schreef streamnl het volgende:
[..]
Maar RD, je hebt bij bij de Buitencentrum een paar van die borden staan en vandaar kan je mooie routes volgen. Volgens mij was de langste 20k.
http://www.staatsbosbehee(...)oorlse%20Duinen.aspx
Daarna nog even wat gegeten op een terrasje bij de klimduin.....lekker loopdagje-uit'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
fingers crossed!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:01 schreef hatsaflats het volgende:
Dus jij snapt mij dus ook waarom ik wil verhuizen..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
heb uiteindelijk de rode route gedaan, die is 24km (al werd het voor mij 26km omdat ik vekeerd gelopen was) en die was echt schitterend..... duinen, bospaden, rule zandverstuivingen, strand...kortom een stevig parkoers maar een fantastische omgeving.
Daarna nog even wat gegeten op een terrasje bij de klimduin.....lekker loopdagje-uit
Misschien kan jij mijn vrouw ompraten wanneer wij jou weer zien![]()
![]()
Kan je mijn vrouw dan vragen niet meer naar zulke mooie gebieden te willen verhuizen? Ik ben er spontaan van gaan hardlopen...
Ah, vandaar de evil grin van m'n trainer toen ie zei dat ik mee moest met de rode routequote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[..]
heb uiteindelijk de rode route gedaan, die is 24km (al werd het voor mij 26km omdat ik vekeerd gelopen was) en die was echt schitterend..... duinen, bospaden, rule zandverstuivingen, strand...kortom een stevig parkoers maar een fantastische omgeving.
Daarna nog even wat gegeten op een terrasje bij de klimduin.....lekker loopdagje-uit24km trailen, whaha, dat lijkt me kut zeg.
En thanks! Ik heb nog steeds geen mail![]()
![]()
Bij mij ookquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hier welAl wat gezonde spanning hier.
![]()
![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
wat wel leuk was,was dat een vrouw op het terras tegen mij zei: 'hoe ver heb jij wel niet gelopen? toen we begonnen met fietsen zagen we en net (bijna 3 uur later) zagen we je nog langskomen"
SEMTEX en bos81, heel veel plezier vanavond bij jullie loop!![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:33 schreef Wolve000 het volgende:
Kan je mijn vrouw dan vragen niet meer naar zulke mooie gebieden te willen verhuizen? Ik ben er spontaan van gaan hardlopen...![]()
Ik zie het probleem niet![]()
![]()
• 5 minuten rennen en iemand tegenkomenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
wat wel leuk was,was dat een vrouw op het terras tegen mij zei: 'hoe ver heb jij wel niet gelopen? toen we begonnen met fietsen zagen we en net (bijna 3 uur later) zagen we je nog langskomen"
• 3 uur op een terrasje zitten
• 5 minuten rennen en diezelfde persoon tegenkomen
"Ja heus, ben de hele tijd onderweg geweest!"
er zijn ook kortere routes hoor Hatsie, 10,11 of 16km trailen....gegarandeerd zand in je schoenenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:33 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ah, vandaar de evil grin van m'n trainer toen ie zei dat ik mee moest met de rode route24km trailen, whaha, dat lijkt me kut zeg.
Weet ik hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er zijn ook kortere routes hoor Hatsie, 10,11 of 16km trailen....gegarandeerd zand in je schoenenMaar ik ben niet zo'n trailer. Al moet ik wel, want ik heb me aangemeld voor de duinentrail in oktober. Als het dit weekend een beetje knap is misschien maar op het fietsje die kant uit.
![]()
Bedanktquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:56 schreef streamnl het volgende:
SEMTEX en bos81, heel veel plezier vanavond bij jullie loop!![]()
![]()
[..]![]()
Beeklopers veel plezier!
De afwezigheidwizard staat aan, dus: horecaUltiem verscholen stadstuin @Delft en een roseetje.
![]()
Het is dat ik niet zeker weet dat ik die 27 km haal anders hadden we samen wel een rondje kunnen doen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:18 schreef Jumparound het volgende:
hm, weet niet zo goed wat ik van mn rondje moet denken.
Eerste 6k vielen zwaar tegen qua inspanning / tempo. En na een korte drinkpauze wat last van mn achillespees . Rennend en lopend voel ik het niet, maar net na een korte stop... maar ff 2 dagen rust, dan maar geen 4 x deze week
Morgen ff lekker fietsen, donderdag hopelijk ook. Vrijdag weer lopen. Zondag zou ik 27 k moeten![]()
hier ook, trailzweet van me afgespoeld en zo direct lekker uit eten bij een van de beste restaurants in West-Friesland, Meijersquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:01 schreef Quoi het volgende:
Beeklopers veel plezier!
De afwezigheidwizard staat aan, dus: horecaUltiem verscholen stadstuin @Delft en een roseetje.
"het kaf van het koren scheiden" (=het waardevolle van het waardeloze scheiden) Bron
Zo leer ik nog eens wat op een hardloop forum![]()
![]()
Ik wil deze route ook nog lopen. Zal wel ergens september worden. Lekker gedaan RD! Nog tips?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[..]
Daarna nog even wat gegeten op een terrasje bij de klimduin.....lekker loopdagje-uitGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
De inschrijving voor de Groet uit Schoorl Run is geopend:
http://www.groetuitschoorl.nl/
Ik ga voor de 10
Hm, als ik m'n recreantenlicentie omzet in een wedstrijdlicentie mag ik meedoen met het NK. Wel met het risico dat ik laatse word![]()
![]()
Vanmiddag lesje 12 gedaan van Evy 5-10. Tot mijn verbazing gingen de versnellingen van 1 minuut (vorige week in de intervalles alleen 30 seconden) redelijk goed ...
Ik loop nu zo'n drie keer per week met Evy weer, iemand een idee wat ik kan doen op de andere dagen om het afvallen wat te bespoedigen?I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!![]()
Mooie loop maar zo'n pokke-eind weg... Wel eentje die op mijn "misschien-ooit-lijst" staat..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:30 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ga voor de 10
Hm, als ik m'n recreantenlicentie omzet in een wedstrijdlicentie mag ik meedoen met het NK. Wel met het risico dat ik laatse word![]()
Mweh aan "dicht in de buurt" geweldig, maar tegen die tijd red ik vast nog geen 10K. Mweh.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:30 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ga voor de 10
Februari! Da's nog vet ver weg! Dan ga ik heel hard juichen bij de finish
Ik wil dan m'n PR op de 10 gaan vermorzelen![]()
![]()
Die wil ik ook doen, vorig jaar ging niet vanwege *auw* Eerst eens even kijken hoe ik die kant op kan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:30 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ga voor de 10
Hm, als ik m'n recreantenlicentie omzet in een wedstrijdlicentie mag ik meedoen met het NK. Wel met het risico dat ik laatse wordIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Met de trein en een pendelbus! Die bussen gaan echt elke 3 minuten en er zijn er meer dan genoeg. Ik ga waarschijnlijk ook met de bus.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Die wil ik ook doen, vorig jaar ging niet vanwege *auw* Eerst eens even kijken hoe ik die kant op kan.![]()
Ik ben als het goed is begin november klaar met Evy. Dan op vakantie... en dan heb ik 2 maanden om van 5 naar 10 te komen? Mwehquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:52 schreef hatsaflats het volgende:
Februari! Da's nog vet ver weg! Dan ga ik heel hard juichen bij de finish
Ik wil dan m'n PR op de 10 gaan vermorzelen![]()
![]()
Op vakantie kun je ook lopen!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben als het goed is begin november klaar met Evy. Dan op vakantie... en dan heb ik 2 maanden om van 5 naar 10 te komen? Mweh![]()
Ik heb in Nepal wel meer te doen dan hardlopenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:59 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Op vakantie kun je ook lopen!![]()
![]()
Schoorl, da's wel heel dichtbij.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
quote:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:52 schreef hatsaflats het volgende:
Februari! Da's nog vet ver weg! Dan ga ik heel hard juichen bij de finish![]()
![]()
Dag was stom, en ik ben moe... De hele dag met dozen studiewijzers lopen sjouwen, dus ik heb geen voeten meer over, en ook geen zin meer om te rennen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zou het van je dag laten hangen, als je vanavond fris en fruiting vanuit de trein op je fietsje spring dan zou ik zeggen "hup, nog een klein rondje" maar als je het gehad hebt dan heeft de training ook net zo veel zin...dan wordt het echt trainen om het trainen
Ik ga vrijdag wel rennen
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 21-08-2013 19:13:19 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wat is een redelijke tijd voor op de 10 km (recreatie)? Ik wil over een jaar de 10 km gaan lopen. Er is dus nog tijd genoeg om te trainen.
![]()
Er is geen 'redelijke' tijd: de een loopt met gemak 13km/uur, de ander houdt het bij 9km/uur.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:04 schreef Devv het volgende:
Wat is een redelijke tijd voor op de 10 km (recreatie)? Ik wil over een jaar de 10 km gaan lopen. Er is dus nog tijd genoeg om te trainen.
Ja doei.![]()
Eerst dit weekend doorkomen, daarna weer aan loopjes denken.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Dan parkeer ik de auto bij jou! Of bij Alkmaar Noord.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:56 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Met de trein en een pendelbus! Die bussen gaan echt elke 3 minuten en er zijn er meer dan genoeg. Ik ga waarschijnlijk ook met de bus.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Slacker mag ik in de OP?
1
2[b]9 februari 2014 - [url=http://www.groetuitschoorl.nl/]Groet uit Schoor Run (Schoorl)[/url][/b]
[*]hatsaflats - 10km
Danku!![]()
Nee!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:12 schreef hatsaflats het volgende:
Slacker mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]
Danku!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
En dan wil je vanaf Alkmaar Noord met de trein naar Centraal en dan vanaf daar met de bus? Volgens mij is het het snelst en makkelijkst om gewoon met de trein naar Alkmaar te gaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:12 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan parkeer ik de auto bij jou! Of bij Alkmaar Noord.![]()
Dat ligt eraan waar ik de dag ervoor slaap, vooralsnog staat er "ouders" in m'n agenda.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:14 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
En dan wil je vanaf Alkmaar Noord met de trein naar Centraal en dan vanaf daar met de bus? Volgens mij is het het snelst en makkelijkst om gewoon met de trein naar Alkmaar te gaan.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Vriendinlief vond het leuk om vanuit dr werk 20 km extra te gaan fietsen (zonder het ff te melden), waardoor ik al een uur met het eten zit te wachten en mijn loopje om 8 uur in de soep loopt![]()
Dan maar wat later op de avond. Verschrikkelijk irritant als je het lopen moet uitstellen. Ik ben ook verslaafd
Dat staat nu al in je agenda? Jemig. Ik weet alleen dat ik de week erna jarig benquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar ik de dag ervoor slaap, vooralsnog staat er "ouders" in m'n agenda.En dat ik het niet vier.
![]()
Gooi der de deur uit, dat zal der leren!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:17 schreef _MvN_ het volgende:
Vriendinlief vond het leuk om vanuit dr werk 20 km extra te gaan fietsen (zonder het ff te melden), waardoor ik al een uur met het eten zit te wachten en mijn loopje om 8 uur in de soep loopt![]()
Dan maar wat later op de avond. Verschrikkelijk irritant als je het lopen moet uitstellen. Ik ben ook verslaafdIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Recurring events my dear.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:17 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat staat nu al in je agenda? Jemig. Ik weet alleen dat ik de week erna jarig benEn dat ik het niet vier.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Een grote boodschappentas, een gewone gas en een verhuisdoos vol lege bierflesjes die mee moeten. OeiDat gaat een gek gezicht worden vrijdag bij de supermarkt
Ja doei.![]()
Wil je trouwens de OP aanpassen? Ik zie dat ik een foutje heb gemaakt
Nu staat er Groet uit Schoor Run, ipv Groet uit Schoorl. En nee, dat was niet expres.![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:19 schreef motorbloempje het volgende:
Een grote boodschappentas, een gewone gas en een verhuisdoos vol lege bierflesjes die mee moeten. OeiDat gaat een gek gezicht worden vrijdag bij de supermarkt
Lastig weekend altijd, die wedstrijd met Groet uit Schoorl. Het lijkt me een erg leuke wedstrijd om te lopen, maar dit jaar liep ik de Noord Aa Polderloop en komend jaar zou ik in de kassen hier een wedstrijd gelopen hebben, ware het niet dat ik bij Swansea v Cardiff in Wales zal zitten. Het leven is gewoon te leuk.![]()
Ik mocht eindelijk eens een beetje tempo lopen van m'n trainingsschema.![]()
65 min extensief, wel een heel smalle band om in te lopen qua hartslag, 160-164. Aan het begin liep m'n hartslag of de meting, ik hoop het laatste, te kloten. Daarna ging het erg lekker. Aan het einde nog ff een km volle bak gelopen, die ging net onder de 4 min.
http://www.endomondo.com/workouts/234129358/11291298![]()
Evy les 22 gelopen. Eigenlijk was les 21 aan de beurt maar die stond blijkbaar niet op mn telefoon. Ging best wel prima met voor het eerst stukken van 11 minuten. Voor mijn gevoel waren de wandelminuten tussen door nu eerder een verstoring van het ritme dan een welkome rustpauze. Ook mijn Endomondo grafiekje lijkt zowaar een keer ergens op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fuck yeah
Distance: 8.21 km
Time: 46:35
Avg Speed: 10.6 km/h
Calories: 631 C
Zo ff een verslagje maken, want het was leuk
Ik heb ook weer een keer gelopen na weer twee weken niet gelopen te hebben door pijntjes. De laatste dagen pijnvrij dus vandaag voorzichtig weer eens 3km gelopen. Ik hoop dat de pijntjes wegblijven. Neem de komende tijd wel twee rustdagen in plaats van één om te voorkomen dat het weer terug komt.
http://www.endomondo.com/workouts/234163830/9191691Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Netjes!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:11 schreef SEMTEX het volgende:
Fuck yeah
Zo ff een verslagje maken, want het was leuk![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:11 schreef SEMTEX het volgende:
Fuck yeah
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:54 schreef baggerbaas het volgende:
Evy les 22 gelopen. Eigenlijk was les 21 aan de beurt maar die stond blijkbaar niet op mn telefoon. Ging best wel prima met voor het eerst stukken van 11 minuten. Voor mijn gevoel waren de wandelminuten tussen door nu eerder een verstoring van het ritme dan een welkome rustpauze. Ook mijn Endomondo grafiekje lijkt zowaar een keer ergens op.
Goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Les 12 ging hier ook weer prima. Kom maar op met de volgende weekVrijdag mag ik weer.
![]()
Topquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:11 schreef SEMTEX het volgende:
Fuck yeah
![]()
Ik heb geen hi-tech appatuur, dus heb ik het met de stopwatch op mijn horloge moeten doen en klokte 25 min en 5 seconde. Maar het belangrijkste is dat ik de 4km aaneengesloten heb volgehouden![]()
![]()
![]()
Ik vond het een supergezellig loopje! Ik moest er eerst 7,5km voor fietsen, maar dat hinderde niet. Onderweg zag ik al best veel mede-hardlopers fietsen.
Het loopje wordt twee keer per jaar (april en augustus) gehouden op het terrein van de Groote Beek, een GGZe instelling. Elk rondje over het terrein is 4km. Daarom zijn er ook de afstanden 4,8,12 en 16km en een kidsrun van 1km. Het is een puur recreatief rondje, er worden geen tijden geregistreerd, al hangt er wel een klok met tijden. Ik heb de kindjes eerst zien finishen (ik moest daarbij denken dat het wellicht een leuk loopje is voor de Swetsjes, omdat hun kindjes dan ook daadwerkelijk kunnen mee rennen).
Ik heb nog gekeken of ik Bos81 nog zag, omdat die om 19:00 moest starten. Ik stond bij de start, maar heb hem niet gezien. Om 19:10 was ik zelf aan de beurt, samen met de 16km-lopers. Rustig van start, wilde me niet gek laten maken en hield mijn eigen tempo aan. De eerste 4km gingen erg lekker en moeiteloos, ik genoot echt van de omgeving. Zorgeloos liep ik door, lekker op tempo, zonder buiten adem te raken. Op ong. 6km kreeg ik ineens een hele scherpe stekende pijn in mijn buik (niet mijn milt, die had ik herkend). Omdat mijn darmen al een beetje moeilijk deden gedurende de middag, verdacht ik die). Ik drukte op de plek en dat hielp, maar niet voor lang. Daarom heel even gestopt, rustig adem gehaald en toen langzaam weer begonnen. Ik hoefde toen nog iets minder dan 2km en dacht: dit moet ik toch gaan redden?! Langzaam verdween de pijn weer naar de achtergrond en de laatste kilometers gingen een stuk beter. Uiteindelijk helemaal niet slecht gelopen, lekker snel ook
Het geheel werd muzikaal begeleid door DJ Pannekoek![]()
een aandoenlijk licht verstandelijk gehandicapt mannetje met een mengpaneel, ik denk dat-ie daar (begeleid) woonde. Ook het drinken werd aangegeven door hele lieve mensjes
Wat sfeerfoto's:
Waar je ook komt, je blijft mensen tegenkomen met het Zevenheuvelenshirt van 2012
Famfare
Finish:
Mijn rekje nu
[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 21-08-2013 23:27:34 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Leuk Semtex! Goed gelopenDJ Pannenkoek
Ik ging maar weer eens proberen om mijn loopje te uploaden in Endomondo (gister lukte niet), maar het lukt nog steeds nietHij pikt 'm wel op, maar saven gaat niet...
![]()
![]()
Semtex, well done, zeker ondanks buikpijn!
Mijn loopje van vandaag, voor het eerst sinds een maand en half weer 10 km gelopen, nog exact 1 maand en dan moet het terug in wedstrijd. Ik ging te vlug en enkel tegenwind, pijnlijke blaren (I join club Mo) en heel dringend naar het toilet konden mij wat afremmen. Op 9 km 'kon' ik echt niet meer, en dan maar poepchic hotel binnengehuppeld om te vragen of ik het toilet mocht gebruiken...
Sinds ik met Kinvara's loop heb ik met mijn andere schoenen echt last van blaren, 8 jaar geleden daarom gestopt met atletiek, dus ik hoop dat het wat beter meevalt nu. Planning deze week is vrijdag 4 km rustig wat omhoog en terug naar beneden lopen en dan zaterdag surfles en zondag mijn eerste trail (5 km of 7,5?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Mooi verslag, Semtex.
Deze keer leek het gezelliger dan in April (toen was het ook erg leuk), maar misschien komt dat ook wel doordat ik veel beter was voorbereid...
En die jongen achter het mengpaneel woont inderdaad op het terrein..."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:48 schreef Sjaapje het volgende:
Semtex, well done, zeker ondanks buikpijn!
Mijn loopje van vandaag, voor het eerst sinds een maand en half weer 10 km gelopen, nog exact 1 maand en dan moet het terug in wedstrijd. Ik ging te vlug en enkel tegenwind, pijnlijke blaren (I join club Mo) en heel dringend naar het toilet konden mij wat afremmen. Op 9 km 'kon' ik echt niet meer, en dan maar poepchic hotel binnengehuppeld om te vragen of ik het toilet mocht gebruiken...
Sinds ik met Kinvara's loop heb ik met mijn andere schoenen echt last van blaren, 8 jaar geleden daarom gestopt met atletiek, dus ik hoop dat het wat beter meevalt nu. Planning deze week is vrijdag 4 km rustig wat omhoog en terug naar beneden lopen en dan zaterdag surfles en zondag mijn eerste trail (5 km of 7,5?)Mghihi, "poepchic".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel netjes constant gelopen!![]()
Ik had hem pas door nadat ik hem getypt had, te mooi om weg te doenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Mghihi, "poepchic".
Wel netjes constant gelopen!.
Constant lopen gaat wat gemakkelijker aangezien het zo plat is als een pannekoek. Merk gewoon dat hoe meer andere lopers hoe sneller ik ga zelfs al wil ik dat niet echt. Onbewust ofzo.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Had ik net ook.. Los een .gpxje uploaden lukt wel?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:46 schreef Quoi het volgende:
Leuk Semtex! Goed gelopenDJ Pannenkoek
Ik ging maar weer eens proberen om mijn loopje te uploaden in Endomondo (gister lukte niet), maar het lukt nog steeds nietHij pikt 'm wel op, maar saven gaat niet...
OK. Mmm...... ja via een .gpx lukt zojuist wel!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Had ik net ook.. Los een .gpxje uploaden lukt wel?
Gekke endomondo...![]()
Crap, het is vanmiddag goed in mijn rug geschoten. Slechte timing in een week waarin veel kilometers gepland waren. Heb diclofenac en hoop dat het werkt.![]()
![]()
Endomondo is ook trouwens gek met het optellen van de km's voor de leaderboard. Lijkt wel of ie doortelt.
of loopt iedereen - inclusief ikzelf - gewoon schandalig veelOei rustig aan maar. Weet niet hoe erg het is, maar ik heb ervaren dat met een crappy rug hardlopen niet eens zo erg is. Sterker nog, de boel is dan stukken minder stijf en pijn ging weg tijdens lopen. Hoop voor je!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Crap, het is vanmiddag goed in mijn rug geschoten. Slechte timing in een week waarin veel kilometers gepland waren. Heb diclofenac en hoop dat het werkt.![]()
Hij zegt bij mij dat ik de afgelopen week 5.01km gelopen heb, terwijl ik er gisteren toch echt 6 gelopen heb!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:11 schreef Quoi het volgende:
Endomondo is ook trouwens gek met het optellen van de km's voor de leaderboard. Lijkt wel of ie doortelt.
of loopt iedereen - inclusief ikzelf - gewoon schandalig veel
[..]
Oei rustig aan maar. Weet niet hoe erg het is, maar ik heb ervaren dat met een crappy rug hardlopen niet eens zo erg is. Sterker nog, de boel is dan stukken minder stijf en pijn ging weg tijdens lopen. Hoop voor je!![]()
Bij mij is het nog het totaal van vorige week (ca 24 km). Als mijn loopje van gister er nog bij gaat en morgen en Bradelier krijg ik een topweek op Endomondoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:14 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hij zegt bij mij dat ik de afgelopen week 5.01km gelopen heb, terwijl ik er gisteren toch echt 6 gelopen heb!![]()
Ik krijg wel een bekertje! Personal best 1 km in 5:05. Nu nog eens 10 van die km's lopen
Nouja, boeien![]()
![]()
Ditquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:11 schreef Quoi het volgende:
Nee, hij doet het goed, gisteren heeft ie alleen wel wat kuren gehad. Beetje wat hats nu heeft, had ik ook.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:11 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oei rustig aan maar. Weet niet hoe erg het is, maar ik heb ervaren dat met een crappy rug hardlopen niet eens zo erg is. Sterker nog, de boel is dan stukken minder stijf en pijn ging weg tijdens lopen. Hoop voor je!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Die 5.01 is mijn loopje van vorige week - die zou dus niet meer meegeteld moeten worden. En m'n loopje van gisteren is juist niet meegeteld. Lijkt me dat ie het dan nog niet helemaal goed doet?![]()
hij update traaaaag. vroeger gebeurde dat soms al na een half uur, nu loopt-ie soms 18 uur achter. Morgen klopt het waarsch. wel weerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:30 schreef hatsaflats het volgende:
Die 5.01 is mijn loopje van vorige week - die zou dus niet meer meegeteld moeten worden. En m'n loopje van gisteren is juist niet meegeteld. Lijkt me dat ie het dan nog niet helemaal goed doet?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:42 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Waar je ook komt, je blijft mensen tegenkomen met het Zevenheuvelenshirt van 2012voor je loopje.
Ik zat al een tijdje te denken om een shirt te (laten) ontwerpen om straks in het buitenland makkelijk herkenbaar te zijn. Maar toen dacht ik opeens aan mijn 7 heuvelenshirt, toch een opvallend shirt waar ik dan zeer waarschijnlijk de enige ben die hem aan heeft.![]()
Nu al 24+ uur dusquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
hij update traaaaag. vroeger gebeurde dat soms al na een half uur, nu loopt-ie soms 18 uur achter. Morgen klopt het waarsch. wel weerNouja, niet dat het me heel erg veel uitmaakt, ik bungel toch eventjes ergens onderaan.
![]()
dichte schoenen want je loopt hele stukken door het zand, ik ben ook enkele keren gestopt om mijn schoenen te legen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:27 schreef Frsh het volgende:
[..]
Ik wil deze route ook nog lopen. Zal wel ergens september worden. Lekker gedaan RD! Nog tips?
Verder gewoon lekker genieten want het is echt een hele mooie en gevarieerde route'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Iedereen weer lekker goed bezig! SEMTEX leuk verslag en gefeliciteerd met een goede prestatie!
bos81 ook!
![]()
De anderen die ook allemaal gelopen en getraind hebben, lekker bezig!En Sjaap, lol!
Ben blij dat zoiets mij nog nooit is overkomen, al kan het natuurlijk nog veel erger heb ik al gezien in het topic..
![]()
![]()
![]()
Leuk Semtex!
En alle andere lopers ook weer goed bezig!![]()
En da's niet fijn stipstipstreepstip streepstreepstreep streepstipstreep!
Zelf ook weer op de club geweest. Ben uiteindelijk toch met de medium-langzame groep meegeweest, want de langzame groep was dit keer meer een ziekenboeg. Was nog best een stevige training. Eerst een eind bultaf, daarna een vrij lang stuk redelijk vlak en op het einde het hele eind weer omhoog ploegen. Op het platte stuk nog bijna op m'n plaat gegaan door een boomwortel (tsja, als je met z'n allen loopt te bumperkleven zie je niet zoveel aankomen...). En het stuk omhoog was best zwaar zo op het eind van de training.
Maar nu lekker 2 dagen rust (nou ja, dag reizen en een dag familie) en dan de Bradelierloop!
Zodadelijk maar eens lekker genieten van onze 4 uur slaap voor de wekker weer gaat...
http://www.endomondo.com/workouts/234219021/10882483NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
enne Semmie.... super verslagje! DJ Pannekoek is in the house....make some noise!
Stipjestreepje, beterschap,hoop dat je rug een beetje meevalt!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
well done semtex!
streepke wat doe je! beterschap!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Dank! Omdat jij ook altijd van die enthousiaste verslagjes post, kreeg ik er nu zelf ook zin inquote:
achilles werkt niet mee, weet het zelf nu ook niet zekerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:02 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Het is dat ik niet zeker weet dat ik die 27 km haal anders hadden we samen wel een rondje kunnen doen.
Ecosia
nog niet, geef het ff rust... dan kijken we verderquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:29 schreef winterstorm666 het volgende:
bagger jump.
ben je bij de fysio geweest?
Ecosia
Sjaapvirtueel op de Achillespees van Jump en de rug van StreepStip! Get better!
Meh, niet moe en morgen 30 uur aan een stuk werken, dat wordt prettig!
Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
oh bedankt, met een batje op mn pees slaan gaat vast helpen!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:50 schreef Sjaapje het volgende:
Sjaapvirtueel op de Achillespees van Jump en de rug van StreepStip! Get better!
Meh, niet moe en morgen 30 uur aan een stuk werken, dat wordt prettig!
ik ga ook snoozen, vandaag 70km gefietst van en naar werk, vind het wel even mooi geweest
Ecosia
Denk dat het een deegroller is... Al lijkt slaan dan nog steeds niet het beste idee.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:52 schreef Jumparound het volgende:
[..]
oh bedankt, met een batje op mn pees slaan gaat vast helpen!
ik ga ook snoozen, vandaag 70km gefietst van en naar werk, vind het wel even mooi geweestIk bijt!
(Zachtjes)![]()
het is spanking, dat doe je niet met een deegrollerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:53 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Denk dat het een deegroller is... Al lijkt slaan dan nog steeds niet het beste idee.
Ecosia
Maar ze doen allemaal andere dingen wel hier met een deegroller, en het helpt!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:54 schreef Jumparound het volgende:
[..]
het is spanking, dat doe je niet met een deegrollerIk bijt!
(Zachtjes)![]()
@SEMTEX
leuk verslag. Mij lijkt het apart om daar te lopen. Merk je (buiten DJ pannenkoek om) dat je daar bij de grote Beek bent?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:29 schreef Bos81 het volgende:
Top![]()
![]()
Ik heb geen hi-tech appatuur, dus heb ik het met de stopwatch op mijn horloge moeten doen en klokte 25 min en 5 seconde. Maar het belangrijkste is dat ik de 4km aaneengesloten heb volgehouden![]()
![]()
![]()
netjes!
![]()
![]()
en hierom is deze jongeman in mijn ogen de absolute eindbaas in de trailwereld
http://www.climbing.com/n(...)erhorn-speed-record/'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat verschilt zo per persoon dat er bijna niks zinnigs over te zeggen valt, maar als je iets vertelt over jezelf en hoe fit je nu bent wil ik wel een gooi doen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:04 schreef Devv het volgende:
![]()
Ik zie niet in waarom spanking niet met een deegroller zou kunnen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:54 schreef Jumparound het volgende:
[..]
het is spanking, dat doe je niet met een deegrollerZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gisteren les 12 van evy 2006, heb mn tempo goed kunnen vasthouden ook tijdens de 5min.
Volgende week naar de 7min, ben benieuwd!
http://www.endomondo.com/workouts/234231604/10707661![]()
Een vraagje. Kun je gewoon bij een hardloopwinkel binnenlopen en laten nakijken of de huidige schoenen goed zijn, of is dat raar als je niets koopt?All she wants and needs is just a little taste..![]()
Op je eten letten, regelmatig een beetje eten ipv 3x veel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vanmiddag lesje 12 gedaan van Evy 5-10. Tot mijn verbazing gingen de versnellingen van 1 minuut (vorige week in de intervalles alleen 30 seconden) redelijk goed ...
Ik loop nu zo'n drie keer per week met Evy weer, iemand een idee wat ik kan doen op de andere dagen om het afvallen wat te bespoedigen?
Qua sporten is 3x per week in principe prima.![]()
kan gewoon. Hier is er zelfs op zaterdag een fysiotherapeut die gratis advies geeftquote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:38 schreef Luxuria het volgende:
Een vraagje. Kun je gewoon bij een hardloopwinkel binnenlopen en laten nakijken of de huidige schoenen goed zijn, of is dat raar als je niets koopt?![]()
![]()
Dat is wel echt heel fijn!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
kan gewoon. Hier is er zelfs op zaterdag een fysiotherapeut die gratis advies geeftAll she wants and needs is just a little taste..![]()
Het hangt uiteraard wel een beetje af van welke winkel het is, maar bij veel Run2Days en Runnersworlds zullen ze er waarschijnlijk niet zo moeilijk over doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
kan gewoon. Hier is er zelfs op zaterdag een fysiotherapeut die gratis advies geeftZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Het is inderdaad een Run2day.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:56 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het hangt uiteraard wel een beetje af van welke winkel het is, maar bij veel Run2Days en Runnersworlds zullen ze er waarschijnlijk niet zo moeilijk over doen.
Als mijn schoenen niet goed zijn, is het wel nodig dat ik nieuwe koop, maar ik weet nog niet of ik dat meteen wil doen.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Ik ben een keer bij de Run2day geweest met m'n oude schoenen. Filmpje gemaakt met die oude schoenen. Advies van de winkelmeneer: "Ik kan je een paar nieuwe schoenen verkopen als je wilt, maar nodig is het nog niet. Kom over een paar maanden nog maar eens terug"[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dit is een fabeltje, maar het is wel zo dat afvallen voor het overgrote deel een kwestie van voeding is ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:38 schreef RunnerAdd het volgende:
regelmatig een beetje eten ipv 3x veel.![]()
Ik ben met klachten over mijn schoenen ook bij een tweede winkel geweest voor een second opinion. Niemand die dat gek vond, ook de verkopende winkel niet, en die hebben daarna wel hun foutje rechtgezet.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Bij welke winkel was dat? Ik vind ze bij de All4Running over het algemeen wel heel erg pro antipronatieschoenen. Als m'n omni's op zijn ga ik dan ook eens naar een andere winkel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
kan gewoon. Hier is er zelfs op zaterdag een fysiotherapeut die gratis advies geeft![]()
geode manier en service.... op dat moment koop je niets maar ze scheppen wel een band met de potentiele klant.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben een keer bij de Run2day geweest met m'n oude schoenen. Filmpje gemaakt met die oude schoenen. Advies van de winkelmeneer: "Ik kan je een paar nieuwe schoenen verkopen als je wilt, maar nodig is het nog niet. Kom over een paar maanden nog maar eens terug"
als mij zo iets ovekomt dan zou ik zeker naar die winkel terug gaan'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik denk dat veel hardloopwinkels antipronatie voorschrijven...toch de gulden middenweg en dus weinig last op klachten over blessuresquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:13 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Bij welke winkel was dat? Ik vind ze bij de All4Running over het algemeen wel heel erg pro antipronatieschoenen. Als m'n omni's op zijn ga ik dan ook eens naar een andere winkel.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat een walhalla om in mijn bed te kunnen blijven liggen![]()
Verder eens even bedenken wat voor training ik ga doen, aangezien zaterdag een wedstrijd. Pas raadde iemand hier aan om dan juist niet te gaan 'hobbelen', maar wat snelheidswerk te doen... Als iemand nog een leuke weet, niet te intensief![]()
![]()
Ik heb ook een vraagje w.b. schoenen. Ik weet dat mijn schoenen tegen hun eind aan lopen. Maar ik ga over 2 weken naar Amerika en het leek mij handig om dan die oude nog mee te nemen zodat ik ze aan het einde van de trip weg kan gooien..
Maar ze kunnen je in de hardloopwinkel vaak beter helpen als ze je oude schoenen zien he? Dus wat te doen, nu nieuwe kopen en ze 3 maanden in de kast laten staan (maar dan gaat de demping eruit?) of zouden ze misschien notities voor mij kunnen maken en dat ik ze pas over 3 maanden koop? Of natuurlijk toch nieuwe kopen en meenemen maar zo hard nodig is het volgens mij nog niet..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
In Amerika schoenen laten aanmeten! Daar zijn ze vaak veel goedkoper!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb ook een vraagje w.b. schoenen. Ik weet dat mijn schoenen tegen hun eind aan lopen. Maar ik ga over 2 weken naar Amerika en het leek mij handig om dan die oude nog mee te nemen zodat ik ze aan het einde van de trip weg kan gooien..
Maar ze kunnen je in de hardloopwinkel vaak beter helpen als ze je oude schoenen zien he? Dus wat te doen, nu nieuwe kopen en ze 3 maanden in de kast laten staan (maar dan gaat de demping eruit?) of zouden ze misschien notities voor mij kunnen maken en dat ik ze pas over 3 maanden koop? Of natuurlijk toch nieuwe kopen en meenemen maar zo hard nodig is het volgens mij nog niet..![]()
Oh ja dat is een optie waar ik ook nog niet aan gedacht hebquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:23 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
In Amerika schoenen laten aanmeten! Daar zijn ze vaak veel goedkoper!
^^^ditIk zou het juist zo licht mogelijk houden. Misschien een paar korte versnellinkjes naar je gewenste wedstrijdtempo.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:22 schreef Quoi het volgende:
Verder eens even bedenken wat voor training ik ga doen, aangezien zaterdag een wedstrijd. Pas raadde iemand hier aan om dan juist niet te gaan 'hobbelen', maar wat snelheidswerk te doen... Als iemand nog een leuke weet, niet te intensief![]()
En ik heb nog steeds mega spierpijn, niet de ideale dag voor een tempoloop.. snikIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
ik bedoelde meer de gulden middenweg qua lopersbehoeften, meeste lopers proneren volgens mijquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:21 schreef Saysem het volgende:
Is de gulden middenweg niet per definitie een 'neutrale' schoen dan?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
doen! de mijne waren verleden jaar de helft goedkoper dan in NZquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh ja dat is een optie waar ik ook nog niet aan gedacht heb'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Hobbelen' kan wel hoor, maar er wordt vaak wel aangeraden er wat kleine versnellinkjes bij te doen, volgens mijn trainert zodat je lichaam niet denkt dat er een relatieve rustperiode aan komt. Gewoon lekker hobbelen en de laatste 100 meter van elke kilometer even aanzetten?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:22 schreef Quoi het volgende:
Gawd...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:26 schreef YUR het volgende:
DJMO heeft het weer voor elkaar:
http://www.vredesloopdenh(...)van/monique-verlind/[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:26 schreef YUR het volgende:
http://www.vredesloopdenh(...)van/monique-verlind/
gelukkig zijn er hier de laatste tijd veel nieuwe lopers bij gekomen die dit allemaal niet meegekregen hebben'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wie is Monique Verlind en waarom is het interessant dat zij als rokende thuisblijfmoeder 10km gaat lopen? :squote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:26 schreef YUR het volgende:
http://www.vredesloopdenh(...)van/monique-verlind/Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hmm dit hoor ik voor het eerst. Zou kunnen hoor, maar gaat het niet een beetje tegen het idee van tapering in?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:27 schreef hatsaflats het volgende:
volgens mijn trainert zodat je lichaam niet denkt dat er een relatieve rustperiode aan komt.![]()
de all4running idd. Dat van de fysio gaf mn bootcamp instructrice als tip.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:13 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Bij welke winkel was dat? Ik vind ze bij de All4Running over het algemeen wel heel erg pro antipronatieschoenen. Als m'n omni's op zijn ga ik dan ook eens naar een andere winkel.
In hoeverre ze pro antipronatie zijn weet ik niet... maar ik proneer wel echt flink.![]()
Ik heb het een tijdje terug teruggezocht, ik had het aanvankelijk net aan gemistquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gelukkig zijn er hier de laatste tijd veel nieuwe lopers bij gekomen die dit allemaal niet meegekregen hebben
Nou, ja, maar ik "mag" bijvoorbeeld ook geen neutrale schoenen voor langere afstanden omdat ik ooit ben begonnen op antipronatieschoenen. Ook niet nu ik van haklanding naar midden/voorvoetlanding ben gegaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik bedoelde meer de gulden middenweg qua lopersbehoeften, meeste lopers proneren volgens mij
Nu verwacht ik eigenlijk met de Kinvara's en Mirage's een winning team te hebbenAls dat zo is mogen ze met hun advies doen wat ze willen en wil ik alleen nog maar de service van het kunnen omruilen mocht de update van 1 van de 2 toch niet bevallen.
![]()
En hoe lang gaat de hobbel dan worden?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:33 schreef Quoi het volgende:
Thanks! Hobbel + laatste 100m versnellen lijkt me wel wat
were to start......quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wie is Monique Verlind en waarom is het interessant dat zij als rokende thuisblijfmoeder 10km gaat lopen? :s'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het moet wel een relatief rustige training blijven, dus je moet je ook weer niet helemaal kapot lopen in die versnellinkjes. Maar gewoon je lichaam een klein beetje prikkelen en zorgen dat ie wakker blijft.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:34 schreef Saysem het volgende:
[..]
Hmm dit hoor ik voor het eerst. Zou kunnen hoor, maar gaat het niet een beetje tegen het idee van tapering in?
Belangrijkste is dat je doet waar je je goed bij voelt. Ik denk niet dat je opeens heel slecht loopt als je vandaag een tandje te snel of te langzaam loopt, het scheelt misschien een paar seconden.![]()
voor degene die het gemist hebben....
GC / DJMO gaat de marathon lopen. volg hier haar vorderingen!
GC / DJMO gaat de marathon lopen. volg hier haar vorderingen! #2'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Stel niet van die moeilijke vragenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:35 schreef YUR het volgende:
[..]
En hoe lang gaat de hobbel dan worden?![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:41 schreef Quoi het volgende:
[..]
Stel niet van die moeilijke vragen
Oké ik ga smullen denk ikquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
voor degene die het gemist hebben....
GC / DJMO gaat de marathon lopen. volg hier haar vorderingen!
GC / DJMO gaat de marathon lopen. volg hier haar vorderingen! #2
Hopen dat ze niet zeeziek worden!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
Je Pure Flows zijn op de boot YUR.F means you're fucked![]()
http://www.vredesloopdenh(...)van/monique-verlind/___!
Ja doei.![]()
http://www.vredesloopdenh(...)van/monique-verlind/![]()
En meer zeg ik er niet over.
Nu het goede nieuws. Even een quote.Dus vanavond weer interessant leesvoerquote:Het septembernummer! Vanaf vandaag in de winkel/op de mat!
Met, onder meer:
- 6 pagina's over de halve marathon
- De mooiste halve marathons ter wereld
- De grote schoenengids: 22 nieuwe modellen getest
- Waarom Nederlandse wedstrijden zo snel zijn
- Anita Witzier
- De late bloei van master Silke Schmidt (& de beste tips voor veteranen)
- 5 balansoefeningen
- Hoe maak je een startnummerband?
- Het geheim van de Keniaanse tempoloop
- Lopen maakt slim (& meer goed nieuws)
- 16 voetverzorgingstips
- Een pleidooi voor koolhydraten
- Griltips & een pittig vistacorecept
- Skate dance
- Is hardlopen nou wel of niet goed voor je hart?
- Vrijwilligers, de stille helden van de loopwereld: 5 portretten![]()
![]()
En da's dan natuurlijk excl. in- en uitlopen he? Dus dat gaat dan alles bij elkaar een km of 11 wordenquote:
Duurde lang voordat ik vis-taco-recept in de juiste woorden kon onderverdelenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:47 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Nu het goede nieuws. Even een quote.
[..]
Dus vanavond weer interessant leesvoer
Anita Witzier ja?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:47 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Nu het goede nieuws. Even een quote.
[..]
Dus vanavond weer interessant leesvoerJa doei.![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Duurde lang voordat ik vis-taco-recept in de juiste woorden kon onderverdelen![]()
Dat is eigenlijk het enige wat ik NIET lees uit de Runnerswold.![]()
![]()
Alsof 11k voor mij een probleem zou zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:48 schreef YUR het volgende:
[..]
En da's dan natuurlijk excl. in- en uitlopen he? Dus dat gaat dan alles bij elkaar een km of 11 worden![]()
![]()
Dan ben je stiekem pas net opgewarmd!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:53 schreef Quoi het volgende:
[..]
Alsof 11k voor mij een probleem zou zijnF means you're fucked![]()
Oke ik ben op pagina 6 en ze heeft nog geen meter gelopen
Dan ben ik pas bij mijn 1e horecastop. Ik voeg soms hobbies samenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan ben je stiekem pas net opgewarmd!![]()
![]()
Bier in de camelbak!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dan ben ik pas bij mijn 1e horecastop. Ik voeg soms hobbies samenF means you're fucked![]()
Er staat elke keer een bekende Nederlander in en die vertelt dan waarom hij/zij hardloopt. Ik verwacht dat zij het deze keer is.quote:![]()
Bier is een goed hersteldrankje, wist je dat al?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dan ben ik pas bij mijn 1e horecastop. Ik voeg soms hobbies samenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Oke ik ben op pagina 6 en ze heeft nog geen meter gelopen
Ja doei.![]()
Haha ik heb 'm ook even teruggelezen. Eigenwijze en overambitieuze beginners zijn er genoeg, dat is nog tot daar aan toe, maar hoe tenenkrommend dat ze zich een té uniek sneeuwvlokje vindt om gewoon in het hardlooptopic mee te posten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Oke ik ben op pagina 6 en ze heeft nog geen meter gelopen![]()
Het doel is inmiddels wel 3 jaar vooruit geschoven, dus je kan niet meer zeggen dat ze te ambitieus is :pIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wow, soms zit alles meequote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:08 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Bier is een goed hersteldrankje, wist je dat al?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: