Wel de juiste techniek. Armen naar buiten en evenwicht behouden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:56 schreef streamnl het volgende:
[..]
Was ook absoluut niet de locatie ervoor. Dit was een afdaling waar ik snel naar bedenen wilde en toch mijn evenwicht wou behouden
Klinkt goed! Succes!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:01 schreef hatsaflats het volgende:
De status van m'n sollicitatie is veranderd van "under review" naar "assessment"![]()
Nu hopen dat dit echt betekent dat ik binnenkort een uitnodiging voor ronde 3 in m'n mailbox krijgSpannend!
*duim*quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:01 schreef hatsaflats het volgende:
De status van m'n sollicitatie is veranderd van "under review" naar "assessment"![]()
Nu hopen dat dit echt betekent dat ik binnenkort een uitnodiging voor ronde 3 in m'n mailbox krijgSpannend!
Ik denk Balvenie DoubleWood. En dan volgende maand misschien een fles Talisker of Ardbeg erbij.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind dat een goede tactiek! Welke gaat 't worden?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:41 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik heb dat juist met de Vredesloop. Die moet ik nu helaas missen. Maar ja er komen nog genoeg loopjes.
Iemand heeft een album geplaatst van de Corio trail waar ik aan mee heb gedaan.
(Die trail die voor mij 2 km langer werd door sabotage)
Een actie foto van mij tijdens een afdaling.Kijk!SPOILER: En.. zonder duimpjes :(Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begon al te twijfelen of je niet een über-mensch was
![]()
En die Vredesloop: veel te veel Fok!ers joh![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check je ook je spamfolder?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:33 schreef hatsaflats het volgende:
Balvenie DoubleWood it is.
En dan nu meteen maar stoppen met obsessief m'n mail checken.
Ja. Maar als het goed is zijn ze me nu dan gewoon aan het inplannen voor zo'n assessment en krijg ik vandaag of morgen een mailtje met een datum. Dat is iig hoe het bij anderen in Engeland ging, dat je zonder overleg wordt ingeplandquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:01 schreef hatsaflats het volgende:
Hier welquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Die rode route is wel leuk volgens mij. De snellen uit mijn groep lopen die weleens tijdens zaterdagtraining.
heb uiteindelijk de rode route gedaan, die is 24km (al werd het voor mij 26km omdat ik vekeerd gelopen was) en die was echt schitterend..... duinen, bospaden, rule zandverstuivingen, strand...kortom een stevig parkoers maar een fantastische omgeving.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:00 schreef streamnl het volgende:
[..]
Maar RD, je hebt bij bij de Buitencentrum een paar van die borden staan en vandaar kan je mooie routes volgen. Volgens mij was de langste 20k.
http://www.staatsbosbehee(...)oorlse%20Duinen.aspx
fingers crossed!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:01 schreef hatsaflats het volgende:
Dus jij snapt mij dus ook waarom ik wil verhuizen..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
heb uiteindelijk de rode route gedaan, die is 24km (al werd het voor mij 26km omdat ik vekeerd gelopen was) en die was echt schitterend..... duinen, bospaden, rule zandverstuivingen, strand...kortom een stevig parkoers maar een fantastische omgeving.
Daarna nog even wat gegeten op een terrasje bij de klimduin.....lekker loopdagje-uit
Ah, vandaar de evil grin van m'n trainer toen ie zei dat ik mee moest met de rode routequote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[..]
heb uiteindelijk de rode route gedaan, die is 24km (al werd het voor mij 26km omdat ik vekeerd gelopen was) en die was echt schitterend..... duinen, bospaden, rule zandverstuivingen, strand...kortom een stevig parkoers maar een fantastische omgeving.
Daarna nog even wat gegeten op een terrasje bij de klimduin.....lekker loopdagje-uit
Bij mij ookquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hier welAl wat gezonde spanning hier.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:33 schreef Wolve000 het volgende:
Kan je mijn vrouw dan vragen niet meer naar zulke mooie gebieden te willen verhuizen? Ik ben er spontaan van gaan hardlopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |