abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130291575
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

[..]

St. Jansberg ken ik intussen aardig. Reichswald ken ik wat minder maar het was zaterdag wel heerlijk lopen daar. Je steekt vanaf de Jansberg ongemerkt de Duitse grens over via een puntje Limburg.

[ afbeelding ]

Daarna ga je het Reichswald in en daar kun je dus verdwalen ;( Maar niet getreurd want het is er erg mooi O+ . Terug was landschappelijk minder interessant naar Milsbeek, door Milsbeek en dan langs de weg naar Plasmolen, Middelaar, langs de Maas (even naar Cuijk zwaaien), Mook door, langs Molenhoek en uiteindelijk terug in Malden.

Het lijkt me trouwens ook fantastisch om daar in de sneeuw te lopen, misschien leuk om eens een wintertrail te doen?
Da's wel heel ver. ;) Maar moet het inderdaad echt eens gaan verkennen. Woon op een steenworp afstand, dus belachelijk dat ik er nog niet geweest ben. Eens kijken of ik een iets kortere route kan vinden daar. :)
pi_130291610
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:22 schreef winterstorm666 het volgende:

[..]

potverdorie muiske! hup die bossen in. je weet niet wat je mist!
;)
Ik weet het, ik schaam me diep. :@
pi_130292356
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:28 schreef Quoi het volgende:
Uploaden gaat ff moeilijk, maar nou zeg, het is gelukt w/ 1e interval onder de 5:20 min/km (sja Garmin 110 doet aan gemiddelde snelheden, was wat lastig om de pace goed aan te voelen), 2e interval tussen de 5:20 en 5:30 min/km. 2e interval ging daarom ook lekkerder, maar was aardig stuk na de 1600m. De dribbel was erg welkom (leverde wel vervelend commentaar op van wielrenners :r ).

Al met al een mooie 7,5k interval zonder wandelen. Nu ben ik aardig tomaat en ga ik een biertje openmaken ;)

[..]

Goed! ^O^ Meer plezier in het lopen, dat is nu juist de bedoeling en dit klinkt goed.
Jij bent ook lekker bezig :Y

Ik had er inderdaad eindelijk, voor het eerst in eeuwen, weer eens wat meer plezier in. Nu even stabiliseren en kijken hoe het gaat, maar als alles goed gaat ga ik over een paar weken meelopen met een sneller groepje.
pi_130293208
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:17 schreef hatsaflats het volgende:...

Was eigenlijk gewoon wel weer eens fijn. Ik heb die ouwe mannen stiekem ook nog best wel gemist O+
Blauwe stippen ? :)
pi_130293515
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 22:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Blauwe stippen ? :)
En groene! En misschien een enkele gele. Al hebben we ook een nieuwe rode stip, maar hoe lang die nog rood is weet ik niet :P
pi_130293997
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 22:17 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

En groene! En misschien een enkele gele. Al hebben we ook een nieuwe rode stip, maar hoe lang die nog rood is weet ik niet :P
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:27:27 #57
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_130294155
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:22 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ben je niet bang zwaarder en langzamer te worden? Of is het juist toegespitst op kracht die je bij het hardlopen kunt gebruiken?
Dan ben je echt wel een paar jaar verder hoor. Dat gaat echt niet zo rap. Je zal eerst vet gaan inruilen voor vetvrije massa (disclaimer: ik weet dat het geen wisseltruuk is). Dus je hebt een periode dat je misschien ietsje zwaarder wordt, maar het kan net zo goed zijn dat je gewicht gelijk blijft, met meer spiermassa. Voordeel: meer spiermassa en meer kracht in je spieren == sneller lopen.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_130294357
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

[..]

St. Jansberg ken ik intussen aardig. Reichswald ken ik wat minder maar het was zaterdag wel heerlijk lopen daar. Je steekt vanaf de Jansberg ongemerkt de Duitse grens over via een puntje Limburg.

[ afbeelding ]

Daarna ga je het Reichswald in en daar kun je dus verdwalen ;( Maar niet getreurd want het is er erg mooi O+ . Terug was landschappelijk minder interessant naar Milsbeek, door Milsbeek en dan langs de weg naar Plasmolen, Middelaar, langs de Maas (even naar Cuijk zwaaien), Mook door, langs Molenhoek en uiteindelijk terug in Malden.

Het lijkt me trouwens ook fantastisch om daar in de sneeuw te lopen, misschien leuk om eens een wintertrail te doen?
ja tof! of een herfsttrail met al die gevallen blaadjes!

muiske er zijn genoeg kortere looproutes van 2 en 5 en daar tussenin.
makkelijk aangegeven door paaltjes. en varierend in moeilijkheidsgraad. kun je bijna niet verdwalen.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_130295048
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 22:27 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Dan ben je echt wel een paar jaar verder hoor. Dat gaat echt niet zo rap. Je zal eerst vet gaan inruilen voor vetvrije massa (disclaimer: ik weet dat het geen wisseltruuk is). Dus je hebt een periode dat je misschien ietsje zwaarder wordt, maar het kan net zo goed zijn dat je gewicht gelijk blijft, met meer spiermassa. Voordeel: meer spiermassa en meer kracht in je spieren == sneller lopen.
Zag het vandaag toevallig nog in een nieuwsbrief van de Runners World volgens mij, dat gewichtstoename of -afname gemiddeld niet zo veel scheelt qua tempo. Dan moet je het wel over een flink aantal kilo's hebben.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:18:01 #60
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_130296997
hm, weet niet zo goed wat ik van mn rondje moet denken.

Eerste 6k vielen zwaar tegen qua inspanning / tempo. En na een korte drinkpauze wat last van mn achillespees . Rennend en lopend voel ik het niet, maar net na een korte stop... maar ff 2 dagen rust, dan maar geen 4 x deze week :)

Morgen ff lekker fietsen, donderdag hopelijk ook. Vrijdag weer lopen. Zondag zou ik 27 k moeten :X
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:35:42 #61
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130297867
-edit- Oeps, ik haal namen door de war... :@

[ Bericht 28% gewijzigd door Wolve000 op 21-08-2013 08:38:55 ]
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:39:30 #62
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130298056
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:37 schreef streamnl het volgende:

[..]

Hoe laat precies is dat?

[..]

Wazige site }:|

Rond die tijd heb ik al iets. Anders kwam ik kijken, jammer.

*O* 19:10 weg, voor achten terug :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 21 augustus 2013 @ 00:07:05 #63
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130299306
Slacker, nog even terugkomend op geld verdienen.
geld verdienen is prima maar ik zie Bootcamp organisatoren niet echt als ondernemers pur sang maar meer als veredelde opportunisten...inspringen in een hype als de wind mee staat en snel wat proberen te verdienen is in mijn ogen geen ondernemen.
net zoals zap'ers die het op hun FB profiel hebben dat ze directeur zijn. ;(
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  woensdag 21 augustus 2013 @ 00:10:23 #64
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130299442
ZZP'ers
pi_130299962
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
Slacker, nog even terugkomend op geld verdienen.
geld verdienen is prima maar ik zie Bootcamp organisatoren niet echt als ondernemers pur sang maar meer als veredelde opportunisten...inspringen in een hype als de wind mee staat en snel wat proberen te verdienen is in mijn ogen geen ondernemen.
net zoals zap'ers die het op hun FB profiel hebben dat ze directeur zijn. ;(
Ik snap echt niet wat jij tegen geld verdienen hebt. Die mensen zien een markt die er blijkbaar is. Wat geeft het nou dat ze daar gebruik van willen maken door iets leuks te organiseren? Ja, het gaat heel af en toe fout (die Men's Health Run, Urbanathlon ofzo?), maar heel vaak wordt het gewoon prima georganiseerd en hebben weer een paar honderd of een paar duizend mensen er plezier van. Ben juist blij dat ook dat soort dingen worden georganiseerd en niet alleen 'saaie' wegwedstrijden en crossjes.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_130300018
Er is niks mis met je kansen grijpen als je ze ziet. Begin sterk de indruk te krijgen dat als het niet in de geijkte hokjes valt dat er een reden is om het af te keuren. Opvallend voor iemand die elders z'n kansen/dromen is gaan proberen te realiseren.

Wat is eigenlijk een ondernemer pur sang?

Inspringen in de hype? Ach, PT's bestaan al jaren, ze doen dit soort trainingen ook al een tijdje en nu heeft het een naampje gekregen.

Hardlopen is net zo'n hype, Start to run is ook pure commercie vanuit de atletiek unie, loopgroepen zijn niet anders.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_130300079
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
ZZP'ers
Ja die zijn wel erg van die types. Ik krijg ze ook vaak op kantoor (ben belastingadviseur). Dan beginnen ze net met iets, hebben nog geen 200 Euro omzet per maand en willen ze perse een B.V. oprichten, want dat is natuurlijk veel interessanter dan een eenmanszaak. Ik zeg dan altijd meteen dat ik vol zit en geen nieuwe klanten meer aanneem (is ook niet ver van de waarheid, maar voor prettige klanten maak ik meestal nog wel ruimte). Maar die blablamensen :r
pi_130300156
Ik denk dat RD meer bedoelt van die mensen die eigenlijk niks met sport hebben, maar hier dan toch meteen op inspringen om er inderdaad een slaatje uit te slaan. Net als dat een jaar of 7 geleden iedereen te pas en te onpas een kinderdagverblijf ging starten.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 00:34:45 #69
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130300371
Hype of niet, de Flow ladiesrun in Eindhoven(voor het eerst dit jaar) was erg goed georganiseerd, daar sprak wmb wel echt de liefde voor de sport uit :)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_130300454
Maar dan is het ook prima natuurlijk!
pi_130300739
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:22 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ben je niet bang zwaarder en langzamer te worden? Of is het juist toegespitst op kracht die je bij het hardlopen kunt gebruiken?
Ik denk dat je sneller kunt worden door krachttraining. Oke, je moet niet gaan eten en trainen als een bodybuilder. Of je per se zwaarder wordt door krachttraining hoeft ook niet. Meer spieren = hogere vetverbranding.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 06:55:40 #72
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130303331
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:26 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ja die zijn wel erg van die types. Ik krijg ze ook vaak op kantoor (ben belastingadviseur). Dan beginnen ze net met iets, hebben nog geen 200 Euro omzet per maand en willen ze perse een B.V. oprichten, want dat is natuurlijk veel interessanter dan een eenmanszaak. Ik zeg dan altijd meteen dat ik vol zit en geen nieuwe klanten meer aanneem (is ook niet ver van de waarheid, maar voor prettige klanten maak ik meestal nog wel ruimte). Maar die blablamensen :r
hahaha precies wat ik dus bedoel, ze vergeten alleen dat het woord directeur betekent dat je een directie (als een richting /visie) aangeef....volgens mij hebben velen daar iig weinig kaas van gegeven.
Gelukkig heeft de economische tegenwind het kaf uit het koren geblazen, als ik bijv. in de winkelstraten van Enkhuizen en/of Hoorn kijk zijn vaak alleen de door de wol geverfde ondernemers nog over en zijn de eendagsvliegen, van voor de crisis, verdwenen

quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik denk dat RD meer bedoelt van die mensen die eigenlijk niks met sport hebben, maar hier dan toch meteen op inspringen om er inderdaad een slaatje uit te slaan. Net als dat een jaar of 7 geleden iedereen te pas en te onpas een kinderdagverblijf ging starten.
dit dus!!

[ Bericht 26% gewijzigd door rechtsedirecte op 21-08-2013 07:07:07 ]
  woensdag 21 augustus 2013 @ 06:57:46 #73
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130303336
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:34 schreef SEMTEX het volgende:
Hype of niet, de Flow ladiesrun in Eindhoven(voor het eerst dit jaar) was erg goed georganiseerd, daar sprak wmb wel echt de liefde voor de sport uit :)
dat gevoel had ik bij de Vooroeverloop, door en voor hardopers gorganiseerd, heb me echt niets kunnen bedenken wat daar niet klopte
pi_130303361
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 06:55 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dit dus!!
En iemand die eigenlijk niets met sport heeft en een bootcamp gaat organiseren trekt veel deelnemers denk je? :D

Het zijn veelal personal trainers, die van personal, naar een groepje zijn opgeschaald. Heb er een keer met mee gedaan een bootcamp en het was leuk qua afwisseling en persoonlijke aandacht voor houding en techniek tijdens het sporten.

Ik zie hen nou niet zo als gloryhunters, dat vind ik eerder de bodemprijs sportscholen zonder enige begeleiding bijv.

Anyway, vanmiddag weer een rondje rennen denk, voel mij weer wat fitter, dus wel zin in. *O*
Jack does it in real time...
  woensdag 21 augustus 2013 @ 07:10:53 #75
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130303379
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 07:04 schreef DeeBee het volgende:

Anyway, vanmiddag weer een rondje rennen denk, voel mij weer wat fitter, dus wel zin in. *O*
inderdaad, laten we het hier maar weer over hebben, wat wel of niet goed ondenemerschap is, daar hebben we andere topics voor.

Hier igg zo direct in de auto richting Schoorl en/of Bergen.
er werd me aanbevolen om in Schoorl de rode wandelroute te nemen, mooie omgeving en stevig parkoers met diverse trappen etc. er in
  Moderator woensdag 21 augustus 2013 @ 07:53:35 #76
155227 crew  Guppy
dus
pi_130303507
Ik twijfel nog een beetje... Vandaag en morgen rust pakken, want vrijdag Meisjesloop, of vandaag nog een klein rondje doen...?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_130303527
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 07:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik twijfel nog een beetje... Vandaag en morgen rust pakken, want vrijdag Meisjesloop, of vandaag nog een klein rondje doen...?
Je kan prima nog een rondje doen vandaag hoor. Het is maar 5km vrijdag hè. In bloedverzengende hitte. Ik hoor net dat het 28 graden wordt vrijdag.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 08:01:41 #78
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130303551
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 07:53 schreef Guppyfriend het volgende:
ik zou het van je dag laten hangen, als je vanavond fris en fruiting vanuit de trein op je fietsje spring dan zou ik zeggen "hup, nog een klein rondje" maar als je het gehad hebt dan heeft de training ook net zo veel zin...dan wordt het echt trainen om het trainen
  Moderator woensdag 21 augustus 2013 @ 08:02:17 #79
155227 crew  Guppy
dus
pi_130303553
quote:
99s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 07:56 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Je kan prima nog een rondje doen vandaag hoor. Het is maar 5km vrijdag hè. In bloedverzengende hitte. Ik hoor net dat het 28 graden wordt vrijdag.
I know, maar het is ochtend, en m'n motivatie moet nog wakkerworden geloof ik :@

En ik hoorde het ook... Smelten -O-

Ach ja, liever nu dan bij de BtB...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_130303566
Precies. Want maar 5 km. En 's avonds..

Volgend mij krijg ik killerkuiten van mijn enkeloefeningen. Spierpijn!
  woensdag 21 augustus 2013 @ 08:10:47 #81
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130303609
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 08:03 schreef Gogo83 het volgende:
Precies. Want maar 5 km. En 's avonds..

ik denk dat zo'n loop een mooi evenement is voor beginnende lopers maar daardoor zullen toch heel wat dames zijn die waarschijnlijk toch wat problemen hebben met 30minuten lopen in een stad waar de warmte nog hangt
  Moderator woensdag 21 augustus 2013 @ 08:12:29 #82
155227 crew  Guppy
dus
pi_130303623
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 08:10 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik denk dat zo'n loop een mooi evenement is voor beginnende lopers maar daardoor zullen toch heel wat dames zijn die waarschijnlijk toch wat problemen hebben met 30minuten lopen in een stad waar de warmte nog hangt
Ik ga niet onder de 30minuten hoor :D echt niet. Het is een trainingsloopje voor de BtB voor mij
pi_130303629
quote:
99s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 07:56 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Weet je nog leuke routes voor een 32km vanuit Bruinisse/Zierikzee/omgeving dit weekend? Drie keer de Zeelandbrug op en neer is een optie maar ik denk niet dat dat bijdraagt aan het plezier in hardlopen.
pi_130303642
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 07:10 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

inderdaad, laten we het hier maar weer over hebben, wat wel of niet goed ondenemerschap is, daar hebben we andere topics voor.

Hier igg zo direct in de auto richting Schoorl en/of Bergen.
er werd me aanbevolen om in Schoorl de rode wandelroute te nemen, mooie omgeving en stevig parkoers met diverse trappen etc. er in
Ik ken alleen de mountainbikeroute in Schoorl, maar die is geniaal. _O_

Helaas wat ver weg voor mij om er vaak heen te gaan, maar echt een super omgeving om te fietsen en lopen daar. ^O^
  woensdag 21 augustus 2013 @ 08:15:42 #85
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130303647
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 08:14 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Ik ken alleen de mountainbikeroute in Schoorl, maar die is geniaal. _O_

Helaas wat ver weg voor mij om er vaak heen te gaan, maar echt een super omgeving om te fietsen en lopen daar. ^O^
weet je zo hoe lang die is en of het goed staat aanggeven??
pi_130303735
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 08:15 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

weet je zo hoe lang die is en of het goed staat aanggeven??
There you go: http://www.mtbroutes.nl/route/702/Schoorl
  woensdag 21 augustus 2013 @ 08:30:33 #87
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130303763
bedankt!
kijken of ik dat kan vinden, kan niet al te moeilijk zijn...en anders gewoon de wandelroute
pi_130303768
Dat zijn vaak wel erg leuke routes inderdaad! Hier in de buurt helaas maar 1 MTB-route, maar die heeft wel erg leuke en technische single-trail. Helaas geen hoogtemeters.

En Gup, ik zou vandaag ook gewoon nog een klein rondje doen. De boel gewoon lekker even los lopen enzo. Vooral omdat je het vrijdag toch maar als trainingsloopje ziet kan dat geen kwaad en vaak is het alleen maar positief!
pi_130303799
Geen loopdag :'( Wolve gaat alleen naar de club vandaag... *kras*
Maar, all for the better!
Ja doei.
pi_130303960
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 08:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
bedankt!
kijken of ik dat kan vinden, kan niet al te moeilijk zijn...en anders gewoon de wandelroute
Die rode route is wel leuk volgens mij. De snellen uit mijn groep lopen die weleens tijdens zaterdagtraining.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 08:50:26 #91
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_130303970
auw, gvd teringtiefus :{

Zo, nu maar hopen dat het mee valt :{
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_130303986
Vandaag staat les 12 van evy 2006 op het programma.
Dus ondermeer 2x 4min en 1x 5min hardlopen.
Vorige keer (les 9) ging dat beter dan gedacht.
pi_130304081
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 06:57 schreef rechtsedirecte het volgende:

dat gevoel had ik bij de Vooroeverloop, door en voor hardopers gorganiseerd, heb me echt niets kunnen bedenken wat daar niet klopte
Behalve die gast die zijn palingen aan het roken was direct na de finish. Ik kreeg daar meteen die walm in mijn strot :r

Maar RD, je hebt bij bij de Buitencentrum een paar van die borden staan en vandaar kan je mooie routes volgen. Volgens mij was de langste 20k. En daar kan je lekker eten ;)

http://www.staatsbosbehee(...)oorlse%20Duinen.aspx
pi_130304190
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 09:00 schreef streamnl het volgende:

[..]

Behalve die gast die zijn palingen aan het roken was direct na de finish. Ik kreeg daar meteen die walm in mijn strot :r

Maar RD, je hebt bij bij de Buitencentrum een paar van die borden staan en vandaar kan je mooie routes volgen. Volgens mij was de langste 20k. En daar kan je lekker eten ;)

http://www.staatsbosbehee(...)oorlse%20Duinen.aspx
Haha, ik was tijdens het finishen ernstig aan het twijfelen of ik niet even een palinkje zou halen. Versgerookte IJsselmeerpaling O+

Ik ga overigens definitief niet naar de Bradelierloop. Hoewel er blijkbaar nog wel snelheid in m'n benen zit, zijn ze nu wel iets gevoelig en ik wil niks forceren. Ik ga zaterdag gewoon maar voor een duurloopje.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 09:15:55 #95
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130304306
Jammer Hats!

Maar je moet doen wat goed voelt :)

quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 08:34 schreef motorbloempje het volgende:
Geen loopdag :'( Wolve gaat alleen naar de club vandaag... *kras*
Maar, all for the better!
Voetenbadje-avond?

Hier voelt alles goed. Morgen nog een klein rondje en dan heb ik zin in De Lier :) Helaas kan ik de afsluitende loop vh loopcircuit niet lopen in sept :( Ouders vieren een feestje (ook wel weer leuk)
Maarja, dan hebben we de vredesloop weer :s)
pi_130304311
:Y gisteren ook al braaf in m'n voetenbadje gezeten :Y
Ja doei.
pi_130304329
Met m'n voeten dus.
Ja doei.
pi_130304401
Ik vind mijn benen stom, want ze gaan me niet snel genoeg! }:|
Conditie wil wel, maar ik blijf gewoon merken dat het nog steeds zwaar is voor m'n benen, en dat is irritant, want ik kom nu eindelijk in het stadium dat lopen ook prettig is om te doen in plaats van hopen dat je het kunt volhijgen tot de volgende zijstraat. :+ :') Ik schaam me met terugwerkende kracht voor mijn slechte conditie tot een tijdje terug. Manmanman. Te bedenken dat ik een paar honderd meter niet eens kon volhouden eerst. :@
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_130304406
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 08:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Weet je nog leuke routes voor een 32km vanuit Bruinisse/Zierikzee/omgeving dit weekend? Drie keer de Zeelandbrug op en neer is een optie maar ik denk niet dat dat bijdraagt aan het plezier in hardlopen.
Rij naar Zierikzee en loop daar de weg richting Renesse/Burgh-Haamstede. Langs het zogeheten Plan Tureluur. Ziet er mooi uit daar. En als je er dan toch bent, bij Burgh, moet je natuurlijk over de Stormvloedkering heen. Je zou dan misschien over Noord-Beveland (langs de Oosterschelde), via de Zeelandbrug weer terug in Zierikzee kunnen komen, al denk ik dat je dan wel aardig aan je kilometers komt
  woensdag 21 augustus 2013 @ 09:28:57 #100
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_130304509
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 09:21 schreef LadyOracle het volgende:
Ik vind mijn benen stom, want ze gaan me niet snel genoeg! }:|
Conditie wil wel, maar ik blijf gewoon merken dat het nog steeds zwaar is voor m'n benen, en dat is irritant, want ik kom nu eindelijk in het stadium dat lopen ook prettig is om te doen in plaats van hopen dat je het kunt volhijgen tot de volgende zijstraat. :+ :') Ik schaam me met terugwerkende kracht voor mijn slechte conditie tot een tijdje terug. Manmanman. Te bedenken dat ik een paar honderd meter niet eens kon volhouden eerst. :@
Zo ben ik ook begonnen idd. Je denkt dat het wel meevalt, en dan bij lesje 1 Evy wanhopig kijken of de minuut al voorbij is en je weer mag wandelen :D

Zelf lesje 12 (Evy 5-10) vanmiddag/vanavond. Is intervaltraining. Versnellingen van een minuut, terwijl ik vorige week al moeite had met versnellinkjes van 30 seconden :')
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')