Je kan prima nog een rondje doen vandaag hoor. Het is maar 5km vrijdag hè. In bloedverzengende hitte. Ik hoor net dat het 28 graden wordt vrijdag.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 07:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik twijfel nog een beetje... Vandaag en morgen rust pakken, want vrijdag Meisjesloop, of vandaag nog een klein rondje doen...?
ik zou het van je dag laten hangen, als je vanavond fris en fruiting vanuit de trein op je fietsje spring dan zou ik zeggen "hup, nog een klein rondje" maar als je het gehad hebt dan heeft de training ook net zo veel zin...dan wordt het echt trainen om het trainenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 07:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik twijfel nog een beetje... Vandaag en morgen rust pakken, want vrijdag Meisjesloop, of vandaag nog een klein rondje doen...?
I know, maar het is ochtend, en m'n motivatie moet nog wakkerworden geloof ikquote:Op woensdag 21 augustus 2013 07:56 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je kan prima nog een rondje doen vandaag hoor. Het is maar 5km vrijdag hè. In bloedverzengende hitte. Ik hoor net dat het 28 graden wordt vrijdag.
ik denk dat zo'n loop een mooi evenement is voor beginnende lopers maar daardoor zullen toch heel wat dames zijn die waarschijnlijk toch wat problemen hebben met 30minuten lopen in een stad waar de warmte nog hangtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:03 schreef Gogo83 het volgende:
Precies. Want maar 5 km. En 's avonds..
Ik ga niet onder de 30minuten hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat zo'n loop een mooi evenement is voor beginnende lopers maar daardoor zullen toch heel wat dames zijn die waarschijnlijk toch wat problemen hebben met 30minuten lopen in een stad waar de warmte nog hangt
Weet je nog leuke routes voor een 32km vanuit Bruinisse/Zierikzee/omgeving dit weekend? Drie keer de Zeelandbrug op en neer is een optie maar ik denk niet dat dat bijdraagt aan het plezier in hardlopen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 07:56 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je kan prima nog een rondje doen vandaag hoor. Het is maar 5km vrijdag hè. In bloedverzengende hitte. Ik hoor net dat het 28 graden wordt vrijdag.
Ik ken alleen de mountainbikeroute in Schoorl, maar die is geniaal.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 07:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, laten we het hier maar weer over hebben, wat wel of niet goed ondenemerschap is, daar hebben we andere topics voor.
Hier igg zo direct in de auto richting Schoorl en/of Bergen.
er werd me aanbevolen om in Schoorl de rode wandelroute te nemen, mooie omgeving en stevig parkoers met diverse trappen etc. er in
weet je zo hoe lang die is en of het goed staat aanggeven??quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:14 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik ken alleen de mountainbikeroute in Schoorl, maar die is geniaal.
Helaas wat ver weg voor mij om er vaak heen te gaan, maar echt een super omgeving om te fietsen en lopen daar.
There you go: http://www.mtbroutes.nl/route/702/Schoorlquote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
•
[..]
weet je zo hoe lang die is en of het goed staat aanggeven??
Die rode route is wel leuk volgens mij. De snellen uit mijn groep lopen die weleens tijdens zaterdagtraining.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
bedankt!
kijken of ik dat kan vinden, kan niet al te moeilijk zijn...en anders gewoon de wandelroute
Behalve die gast die zijn palingen aan het roken was direct na de finish. Ik kreeg daar meteen die walm in mijn strotquote:Op woensdag 21 augustus 2013 06:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
dat gevoel had ik bij de Vooroeverloop, door en voor hardopers gorganiseerd, heb me echt niets kunnen bedenken wat daar niet klopte
Haha, ik was tijdens het finishen ernstig aan het twijfelen of ik niet even een palinkje zou halen. Versgerookte IJsselmeerpalingquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:00 schreef streamnl het volgende:
[..]
Behalve die gast die zijn palingen aan het roken was direct na de finish. Ik kreeg daar meteen die walm in mijn strot![]()
Maar RD, je hebt bij bij de Buitencentrum een paar van die borden staan en vandaar kan je mooie routes volgen. Volgens mij was de langste 20k. En daar kan je lekker eten
http://www.staatsbosbehee(...)oorlse%20Duinen.aspx
Voetenbadje-avond?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:34 schreef motorbloempje het volgende:
Geen loopdagWolve gaat alleen naar de club vandaag... *kras*
Maar, all for the better!
Rij naar Zierikzee en loop daar de weg richting Renesse/Burgh-Haamstede. Langs het zogeheten Plan Tureluur. Ziet er mooi uit daar. En als je er dan toch bent, bij Burgh, moet je natuurlijk over de Stormvloedkering heen. Je zou dan misschien over Noord-Beveland (langs de Oosterschelde), via de Zeelandbrug weer terug in Zierikzee kunnen komen, al denk ik dat je dan wel aardig aan je kilometers komtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Weet je nog leuke routes voor een 32km vanuit Bruinisse/Zierikzee/omgeving dit weekend? Drie keer de Zeelandbrug op en neer is een optie maar ik denk niet dat dat bijdraagt aan het plezier in hardlopen.
Zo ben ik ook begonnen idd. Je denkt dat het wel meevalt, en dan bij lesje 1 Evy wanhopig kijken of de minuut al voorbij is en je weer mag wandelenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:21 schreef LadyOracle het volgende:
Ik vind mijn benen stom, want ze gaan me niet snel genoeg!![]()
Conditie wil wel, maar ik blijf gewoon merken dat het nog steeds zwaar is voor m'n benen, en dat is irritant, want ik kom nu eindelijk in het stadium dat lopen ook prettig is om te doen in plaats van hopen dat je het kunt volhijgen tot de volgende zijstraat.![]()
Ik schaam me met terugwerkende kracht voor mijn slechte conditie tot een tijdje terug. Manmanman. Te bedenken dat ik een paar honderd meter niet eens kon volhouden eerst.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |