SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door slacker_nl op 21-08-2013 19:21:58 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Bij de vredesloop schijnen ze niet met pacers te werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O wat flauw, ik moet vanavond maar eens een stukke gaan rennen. Dat helpt misschien
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2013 18:00:10 ]![]()
Booeeeeh ik wil eigenlijk Sony persconferentie kijken, maar ik moet ook wel echt weer eens trainen. Zwaar leven![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bij de vredesloop schijnen ze niet met pacers te werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O wat flauw, ik moet vanavond maar eens een stukke gaan rennen. Dat helpt misschien![]()
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Straks lekker zelf trainen, want ben even loopclub-beu. Even geen negativiteit aan mijn kop
Vanavond staat dus op mijn planning:
Warmlopen 1k
2x 1600m op 4:50min/km
Tussendoor 800m dribbelen
Uitlopen 1k
Als iemand in de regio nog een trainingsmaatje zoekt![]()
![]()
Dat was lekker! 21.23 KM gelopen in dit heerlijke weer. Van te voren besloten om de tijdd te laten gaan en alleen op de afstand concentreren. Was helemaal niet ontevreden met mijn 1.54.30. Nu pannenkoeken eten
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Ik ben weer aan het bier drinken. Straks naar het strand en dan uit eten. Zwaar levenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:00 schreef hatsaflats het volgende:
Booeeeeh ik wil eigenlijk Sony persconferentie kijken, maar ik moet ook wel echt weer eens trainen. Zwaar leven
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Binnenkort samen met een collega lopen, wellicht gaat me dat een paar rondjes in Amersfoort opleveren. Lijkt me leuk!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:02 schreef Quoi het volgende:
Als iemand in de regio nog een trainingsmaatje zoektIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat doe je jezelf toch aanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik ben weer aan het bier drinken. Straks naar het strand en dan uit eten. Zwaar leven
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Heb blaren van mn nieuwe gewone schoenen en ben toch gaan hardlopen, nu zijn mn hardloopschoenen helemaal bebloed
an urge to help mankind overcomes me![]()
Tja.. En dan morgen een dagje Sevilla dus rustig(er) aan en donderdag weer bier enzulks. Volgende week een weekje weer trainen en dan een beetje taperen voor de strongmanrun.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Klein rondje gemaakt. Als ik me dit weekend zo voel, heeft het weinig zin om mee te doen met de Bradelierloop, maar dat zien we dan wel weer.
Anyways, mijn totaal aantal kilometers voor dit jaar staat nu op 1337 () en is daarmee al 2km hoger dan dat van 2012
F means you're fucked![]()
Had ik dit maar eerder gelezenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:02 schreef Quoi het volgende:
Straks lekker zelf trainen, want ben even loopclub-beu. Even geen negativiteit aan mijn kop
Warmlopen 1k
Uitlopen 1k
Als iemand in de regio nog een trainingsmaatje zoekt
Geniet er maar goed vanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Tja.. En dan morgen een dagje Sevilla dus rustig(er) aan en donderdag weer bier enzulks. Volgende week een weekje weer trainen en dan een beetje taperen voor de strongmanrun.
Donderdagmiddag word ik al afgebeuld in de sportschool (in De Lier)...maar wellicht dat er iets te combineren valtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Jammer!
Donderdag doe ik nog zoiets maar dan milder (vanwege Bradelier)F means you're fucked![]()
Oei! Je weet me te appen in dat geval. Als het goed is ben ik dan de laatste werkdingen thuis aan het afronden voor mijn vakantiequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Donderdagmiddag word ik al afgebeuld in de sportschool (in De Lier)...maar wellicht dat er iets te combineren valt![]()
![]()
Vanwaar de keuze om ook naar de sportschool te gaan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Donderdagmiddag word ik al afgebeuld in de sportschool (in De Lier)...maar wellicht dat er iets te combineren valt
Weer een klein rondje gedaan voor het eerst sinds donderdag (toen ik dus door m'n enkel ging). Vanochtend wat oefeningen gedaan die geen pijn mochten doen en dat deden ze niet, dus dat was wel een goed teken. Maar vanwege hoofdpijn het lopen uitgesteld naar vanmiddag. Hoofdpijn ging helaas niet volledig weg, maar toch maar gegaan. Ik wilde drie of vijf kilometer, afhankelijk van hoe het met m'n enkel zou gaan. Uiteindelijk drie kilometer gedaan, maar dat kwam meer doordat ik dus nog steeds wat hoofdpijn had die na 2,5 kilometer (waar ik moest beslissen welke kant ik op zou gaan) weer erger werd dan door m'n enkel. Blij mee!![]()
![]()
Okidoki!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:42 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oei! Je weet me te appen in dat geval. Als het goed is ben ik dan de laatste werkdingen thuis aan het afronden voor mijn vakantieOmdat ik daar zin in hebquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:43 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Vanwaar de keuze om ook naar de sportschool te gaan?
Bootcamp met collega's was echt leuk! 8 minuten opwarmen, toen een piramide gedaan van 1,2,3,2,1 minuten met 1 rust, toen wat loopscholing/stabilisatie oefeningen gedaan en een estafette. Volgens strava heb ik tijdens die estafette een topsnelheid van 1.49 bereikt, maar Endomondo met 2.44 zal wel beter kloppenEn toen weer rustig uitgelopen.
Volgens mij vond iedereen het ook heel leuk en zullen ze morgen goede spierpijn hebben. Ik vond het ook echt leuk om trainer te spelen, en bij sommige mensen valt met simpele tips heel veel technische verbetering te behalen. En een minuutje squatten en wat sprintjes waren voor mij ook behoorlijk zwaar na zondag
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:51 schreef Gogo83 het volgende:
Weer een klein rondje gedaan voor het eerst sinds donderdag (toen ik dus door m'n enkel ging). Vanochtend wat oefeningen gedaan die geen pijn mochten doen en dat deden ze niet, dus dat was wel een goed teken. Maar vanwege hoofdpijn het lopen uitgesteld naar vanmiddag. Hoofdpijn ging helaas niet volledig weg, maar toch maar gegaan. Ik wilde drie of vijf kilometer, afhankelijk van hoe het met m'n enkel zou gaan. Uiteindelijk drie kilometer gedaan, maar dat kwam meer doordat ik dus nog steeds wat hoofdpijn had die na 2,5 kilometer (waar ik moest beslissen welke kant ik op zou gaan) weer erger werd dan door m'n enkel. Blij mee!die 5km doen we vrijdag wel!
Heb je al een idee van wat je gaat doen...? We hadden het er gisteren toevallig nog over, ik voel me altijd een beetje verloren in zo'n gymquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Idd. Té pittig. Ik ben niet zo goed met cijfersquote:dus had verkeerd berekend. Zal 5:20 worden!
hihi![]()
Dat vind ik wel hardquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:02 schreef Quoi het volgende:
en, want ben even loopclub-beu. Even geen negativiteit aan mijn kop
Warmlopen 1k
Uitlopen 1k
Als iemand in de regio nog een trainingsmaatje zoektvergeleken met jouw normale trainingstempo zeker. Maar waarschijnlijk ben je beter in intervallen dan ik
Edit: ah zie nu dat je het verkeerd had berekend, 5.20 is idd ook al hard genoeg!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wow, dat was mijn HM tijdquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:06 schreef _MvN_ het volgende:
Dat was lekker! 21.23 KM gelopen in dit heerlijke weer. Van te voren besloten om de tijdd te laten gaan en alleen op de afstand concentreren. Was helemaal niet ontevreden met mijn 1.54.30. Nu pannenkoeken eten
Ik ga 2 a 3 keer per week wat krachttraining doen. Programmaatje gaat nog gemaakt wordenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]die 5km doen we vrijdag wel!
[..]
Heb je al een idee van wat je gaat doen...? We hadden het er gisteren toevallig nog over, ik voel me altijd een beetje verloren in zo'n gym
Wat bereken je dan precies? Intervaltijd t.o.v. je PR op de 10k of zo?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Idd. Té pittig. Ik ben niet zo goed met cijfersdus had verkeerd berekend. Zal 5:20 worden!
hihi![]()
Ben je niet bang zwaarder en langzamer te worden? Of is het juist toegespitst op kracht die je bij het hardlopen kunt gebruiken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ga 2 a 3 keer per week wat krachttraining doen. Programmaatje gaat nog gemaakt worden![]()
Maar wel met begeleiding dus? Klinkt goed, ben benieuwd hoe het gaat bevallen!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ga 2 a 3 keer per week wat krachttraining doen. Programmaatje gaat nog gemaakt worden[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ben niet bang om zwaarder en langzamer te worden. Zo lang ik me maar goed voel, maakt het mij geen fuck uit hoe zwaar en langzaam ik ben. Of ik nou 40 minuten of 50 minuten over de 10K doe, wat is nou echt het verschil? Behalve 10 minuten?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:22 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ben je niet bang zwaarder en langzamer te worden? Of is het juist toegespitst op kracht die je bij het hardlopen kunt gebruiken?
Maar ik ga niet om breed te worden. Ik ben vooral op zoek naar de spieren in mn bovenlichaam, die heb ik al een paar jaar niet gezien of gevoeld.F means you're fucked![]()
Nee, schema zegt 2x 1600m in 9:15min. Deze dame gaat dan heel raar rekenen. Hardlopen voor gevorderdenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:21 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Wat bereken je dan precies? Intervaltijd t.o.v. je PR op de 10k of zo?![]()
(En dan trek ik er dus stiekempjes nog 20sec vanaf)![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bij de vredesloop schijnen ze niet met pacers te werken.En bij een event georganiseerd rondom de hartstichting hebben ze pacemakers....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O wat flauw, ik moet vanavond maar eens een stukke gaan rennen. Dat helpt misschien
Ja doei.![]()
Lekker snel!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:06 schreef _MvN_ het volgende:
Dat was lekker! 21.23 KM gelopen in dit heerlijke weer. Van te voren besloten om de tijdd te laten gaan en alleen op de afstand concentreren. Was helemaal niet ontevreden met mijn 1.54.30. Nu pannenkoeken etenKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Da's geen verkeerde score! En dat ondanks blessure enzo!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:27 schreef YUR het volgende:
Klein rondje gemaakt. Als ik me dit weekend zo voel, heeft het weinig zin om mee te doen met de Bradelierloop, maar dat zien we dan wel weer.
Anyways, mijn totaal aantal kilometers voor dit jaar staat nu op 1337 () en is daarmee al 2km hoger dan dat van 2012
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dat moet ik ook echt eens gaan doen, zo dichtbij maar ben er al minstens 10 jaar niet geweest.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Als ik vanavond geen maatje heb ga ik lekker heuvelen op St. Jansberg/Reichswald.![]()
Ik heb vandaag 5km onderhoud training 1 gedaan, zelfde les als 10km training 1, dus was bekend.![]()
![]()
Ik vind dat dat best hard gaatquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben niet bang om zwaarder en langzamer te worden. Zo lang ik me maar goed voel, maakt het mij geen fuck uit hoe zwaar en langzaam ik ben. Of ik nou 40 minuten of 50 minuten over de 10K doe, wat is nou echt het verschil? Behalve 10 minuten?
Maar ik ga niet om breed te worden. Ik ben vooral op zoek naar de spieren in mn bovenlichaam, die heb ik al een paar jaar niet gezien of gevoeld.Of dat je ze daar in ieder geval het snelst ziet
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zin in 'wedstrijdje' morgenIk heb zo'n gevoel dat ik dit jaar lekkerder in de wedstrijden zit dan vorig jaar, ook omdat mijn lijf minder moeite heeft om te herstellen na lange afstanden.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Gelukkig zit er nog een flinke vetrand in de wegquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind dat dat best hard gaatOf dat je ze daar in ieder geval het snelst ziet
Ja! Zin in!!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]die 5km doen we vrijdag wel!
Nu ik in september 2 wedstrijdjes heb waarbij het doel vooral is uitlopen, zit ik even te kijken naar schemaatjes voor vanaf september, om de 10 kilometer er lekkerder in te krijgen en in november een snellere 10 te kunnen lopen. Natuurlijk weet ik nog helemaal niet wat voor een tijd ik ga neerzetten, maar ik weet wel dat het geen snelle gaat zijn. Net even een schemaatje gemaakt bij myasics en ik vind de opbouw daarvan eigenlijk wel interessant. Dus denk dat ik daarmee aan de slag ga vanaf september. Schema is opgebouwd uit 4 weken voorbereiding (waarvan ik een deel ga overslaan ivm vakantie, bridge to bridge en vredesloop), een paar weken waarin je werkt aan snelheid (met tempoloopjes en intervaltrainingen, de afstanden in deze fase zijn max 7 kilometer, waarbij je iedere week wat sneller moet gaan lopen), dan 3 weken wedstrijdsimulatie waarin je dus regelmatig een 10 KM loopt en in de week voor de wedstrijd weer rustig aan. Het ziet er best leuk uit, al heb ik eigenlijk wel een garmin nodig om de pace goed in de gaten te kunnen houden.![]()
![]()
duur schemaatje dan...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:43 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ja! Zin in!!
Nu ik in september 2 wedstrijdjes heb waarbij het doel vooral is uitlopen, zit ik even te kijken naar schemaatjes voor vanaf september, om de 10 kilometer er lekkerder in te krijgen en in november een snellere 10 te kunnen lopen. Natuurlijk weet ik nog helemaal niet wat voor een tijd ik ga neerzetten, maar ik weet wel dat het geen snelle gaat zijn. Net even een schemaatje gemaakt bij myasics en ik vind de opbouw daarvan eigenlijk wel interessant. Dus denk dat ik daarmee aan de slag ga vanaf september. Schema is opgebouwd uit 4 weken voorbereiding (waarvan ik een deel ga overslaan ivm vakantie, bridge to bridge en vredesloop), een paar weken waarin je werkt aan snelheid (met tempoloopjes en intervaltrainingen, de afstanden in deze fase zijn max 7 kilometer, waarbij je iedere week wat sneller moet gaan lopen), dan 3 weken wedstrijdsimulatie waarin je dus regelmatig een 10 KM loopt en in de week voor de wedstrijd weer rustig aan. Het ziet er best leuk uit, al heb ik eigenlijk wel een garmin nodig om de pace goed in de gaten te kunnen houden.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Je moet niet vergeten dat zo een Garmin na dat schema nog een flinke restwaarde heeft.quote:
Loopmaatje gevonden en lekker in het bos een piramide-achtige fartlek gedaan. Daarna nog op tempo uitgelopen. Was lekker!![]()
Zo, voor het eerst in bijna 2 maanden weer eens op de baan gehuppeld. Ik was bang dat alle snelheid uit m'n benen was gelopen de afgelopen tijd, maar dat was gelukkig helemaal niet waar. Was prima vol te houden, gewoon, in m'n oude groepje. De stomme loopjes van de afgelopen tijd hebben denk ik toch voor wat meer inhoud gezorgd. Op het schema stond 15x300, maar om niets te forceren ben ik na 12x gestopt.
Was eigenlijk gewoon wel weer eens fijn. Ik heb die ouwe mannen stiekem ook nog best wel gemistSPOILER: intervalletjes :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
potverdorie muiske! hup die bossen in. je weet niet wat je mist!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:19 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Dat moet ik ook echt eens gaan doen, zo dichtbij maar ben er al minstens 10 jaar niet geweest.![]()
Ik heb vandaag 5km onderhoud training 1 gedaan, zelfde les als 10km training 1, dus was bekend.
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:17 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, voor het eerst in bijna 2 maanden weer eens op de baan gehuppeld. Ik was bang dat alle snelheid uit m'n benen was gelopen de afgelopen tijd, maar dat was gelukkig helemaal niet waar. Was prima vol te houden, gewoon, in m'n oude groepje. De stomme loopjes van de afgelopen tijd hebben denk ik toch voor wat meer inhoud gezorgd. Op het schema stond 15x300, maar om niets te forceren ben ik na 12x gestopt.
Was eigenlijk gewoon wel weer eens fijn. Ik heb die ouwe mannen stiekem ook nog best wel gemistZiet er mooi uit, precies die even lange intervallen!SPOILER: intervalletjes :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Uploaden gaat ff moeilijk, maar nou zeg, het is gelukt1e interval onder de 5:20 min/km (sja Garmin 110 doet aan gemiddelde snelheden, was wat lastig om de pace goed aan te voelen), 2e interval tussen de 5:20 en 5:30 min/km. 2e interval ging daarom ook lekkerder, maar was aardig stuk na de 1600m. De dribbel was erg welkom (leverde wel vervelend commentaar op van wielrenners
).
Al met al een mooie 7,5k interval zonder wandelen. Nu ben ik aardig tomaat en ga ik een biertje openmaken
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:17 schreef hatsaflats het volgende:
Was eigenlijk gewoon wel weer eens fijn. Ik heb die ouwe mannen stiekem ook nog best wel gemistGoed!SPOILER: intervalletjes :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer plezier in het lopen, dat is nu juist de bedoeling en dit klinkt goed.
![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:19 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Dat moet ik ook echt eens gaan doen, zo dichtbij maar ben er al minstens 10 jaar niet geweest.
St. Jansberg ken ik intussen aardig. Reichswald ken ik wat minder maar het was zaterdag wel heerlijk lopen daar. Je steekt vanaf de Jansberg ongemerkt de Duitse grens over via een puntje Limburg.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:22 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
potverdorie muiske! hup die bossen in. je weet niet wat je mist!
![]()
Daarna ga je het Reichswald in en daar kun je dus verdwalenMaar niet getreurd want het is er erg mooi
. Terug was landschappelijk minder interessant naar Milsbeek, door Milsbeek en dan langs de weg naar Plasmolen, Middelaar, langs de Maas (even naar Cuijk zwaaien), Mook door, langs Molenhoek en uiteindelijk terug in Malden.
Het lijkt me trouwens ook fantastisch om daar in de sneeuw te lopen, misschien leuk om eens een wintertrail te doen?
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2013 21:31:50 ]![]()
Hoe laat precies is dat?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:20 schreef SEMTEX het volgende:
Zin in 'wedstrijdje' morgenIk heb zo'n gevoel dat ik dit jaar lekkerder in de wedstrijden zit dan vorig jaar, ook omdat mijn lijf minder moeite heeft om te herstellen na lange afstanden.
Wazige sitequote:De start van de 4 en 16 km. is om 19.00 uur en de start van de 8 en 12 km. is om 19.10 uur![]()
Rond die tijd heb ik al iets. Anders kwam ik kijken, jammer.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: