abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130304632
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 09:15 schreef Quoi het volgende:
Jammer Hats!

Maar je moet doen wat goed voelt :)

[..]

Voetenbadje-avond?

Hier voelt alles goed. Morgen nog een klein rondje en dan heb ik zin in De Lier :) Helaas kan ik de afsluitende loop vh loopcircuit niet lopen in sept :( Ouders vieren een feestje (ook wel weer leuk)
Maarja, dan hebben we de vredesloop weer :s)
Ik ben gewoon bang dat als ik nu weer superenthousiast 5km ga knallen ik misschien m'n kuiten weer sloop. En er komen ook nog een hele zoot loopjes aan die ik wel fijn wil kunnen lopen :s)

Jammer van de afsluitende loop! Heb je dan nog wel genoeg loopjes van het circuit gelopen om in de uiteindelijke ranglijsten opgenomen te worden (of hoe je dat dan ook noemt)?
  woensdag 21 augustus 2013 @ 09:35:47 #102
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_130304658
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 06:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
dat gevoel had ik bij de Vooroeverloop, door en voor hardopers gorganiseerd, heb me echt niets kunnen bedenken wat daar niet klopte
Misschien moet je die andere loopjes een keer doen voordat je met je "commercie", "geldwolven", "opportunistische ondernemers" opmerkingen gaat strooien. Dat het jouw boot niet float wil ik geloven, maar om dan zulke uitspraken te doen is gewoon kortzichtig.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_130304743
quote:
99s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 09:22 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Rij naar Zierikzee en loop daar de weg richting Renesse/Burgh-Haamstede. Langs het zogeheten Plan Tureluur. Ziet er mooi uit daar. En als je er dan toch bent, bij Burgh, moet je natuurlijk over de Stormvloedkering heen. Je zou dan misschien over Noord-Beveland (langs de Oosterschelde), via de Zeelandbrug weer terug in Zierikzee kunnen komen, al denk ik dat je dan wel aardig aan je kilometers komt
^O^ Thanks, stormvloedkering lijkt me idd wel een leuke!
pi_130304853
Beetje spierpijn in de beentjes. Dat sprintje van gisteren was misschien toch niet het beste idee :P

Ik heb net uitgerekend dat als ik mijn cooperrecord wil verbreken, ik toch nog best hard moet doorlopen! Vraag me wel af wanneer ik dat record gehaald heb dan, want die snelheid (rond de 4.35-4.40) haal ik normaal alleen in korte intervallen, maar blijkbaar heb ik dat een keer 12 minuten volgehouden. Maar ik kan het niet opzoeken want endomondo doet het niet.
Ik wil nu voor de 2,75 km in 12 minuten, zou wel moeten lukken maar dan moeten mijn benen echt goed uitgerust zijn en moet ik een goed vlak stuk zonder stoplichten hebben. En misschien is het toch niet het beste idee om tegelijk het 5km record te willen verbreken.. Alhoewel ik als ik al 2,7 km in 12 minuten heb gedaan, redelijk langzaamaan kan doen over de andere 2,3 om onder de 25 te komen :p
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 21 augustus 2013 @ 09:49:24 #105
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130304938
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 09:34 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik ben gewoon bang dat als ik nu weer superenthousiast 5km ga knallen ik misschien m'n kuiten weer sloop. En er komen ook nog een hele zoot loopjes aan die ik wel fijn wil kunnen lopen :s)

Jammer van de afsluitende loop! Heb je dan nog wel genoeg loopjes van het circuit gelopen om in de uiteindelijke ranglijsten opgenomen te worden (of hoe je dat dan ook noemt)?
Snap ik. Geen zin in de 10k? (iets minder knallerig)

Nee, ik kom er dan dus eentje tekort ;( Maarja, er zijn belangrijkere dingen. Waren toch geen wereldtijden.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 09:52:11 #106
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_130305001
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 09:49 schreef Quoi het volgende:
Nee, ik kom er dan dus eentje tekort ;( Maarja, er zijn belangrijkere dingen. Waren toch geen wereldtijden.
Dingen die belangrijker zijn dan hardlopen? Scheer je weg! (Wel jammer trouwens). De letterenloop die hats liep is ook onderdeeel van een serie, misschien volgend jaar, eens kijken hoe kaf of koren ik ben.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_130305012
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 09:49 schreef Quoi het volgende:

[..]

Snap ik. Geen zin in de 10k? (iets minder knallerig)

Nee, eigenlijk niet :D

Het is evengoed wel jammer idd. Maar gelukkig zijn feestjes ook leuk *O*
pi_130305107
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 09:52 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Dingen die belangrijker zijn dan hardlopen? Scheer je weg! (Wel jammer trouwens). De letterenloop die hats liep is ook onderdeeel van een serie, misschien volgend jaar, eens kijken hoe kaf of koren ik ben.
In 2012 was dit de uitslag van die serie:
http://www.sportsupportlo(...)en%20min%20nieuw.pdf

Het is dan maar hoe je het bekijkt of je kaf of koren bent :P
pi_130305119
wat gaat dit forum hard!
niet bij te houden nu het dagelijkse leven weer op volle toeren draait.
het is al lastig genoeg om tijd te vinden om te lopen, maar lopen gaat voor (bijna) alles.

gister mijn eerste echte loopje gedaan bij de wolfsvenloop.
ik deed mee aan de 6,6 en wat viel dat tegen!
de drukte bij de start (inhalen/inhouden), het parcours en mijn eigen tempo vinden is toch heel anders dan alleen door de bossen.
na 2km had ik het al zwaar, toch doorgelopen en uiteindelijk met 35min over de finish, helemaal op!
en ik twijfelde vooraf nog om de 10km te doen blij dat ik dat niet gedaan heb, dat is iets voor een andere keer....wel blij dat ik geweest ben hoor, achteraf voelde het goed, maar het was gewoon zwaarder tijdens het lopen dan ik verwacht had, terwijl mijn tempo niet veel hoger is dan tijdens een normale training
http://www.endomondo.com/workouts/233721830/10903000

mtb routes zijn trouwens ideaal om te trainen (alleen voor de mountainbikers is het wat minder zo'n vervelende loper op hun pad, al kom ik ze weinig tegen)

@jero, geweldig verhaal!

nu doen wat ik moet doen en vanavond even een kort loopje
pi_130305141
Goed gedaan!
Ja doei.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 10:01:34 #111
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_130305167
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 09:57 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

In 2012 was dit de uitslag van die serie:
http://www.sportsupportlo(...)en%20min%20nieuw.pdf

Het is dan maar hoe je het bekijkt of je kaf of koren bent :P
Ow, met twee vingers in de neus!
pi_130305299
quote:
10s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 09:58 schreef runninglinda het volgende:
wat gaat dit forum hard!
het is al lastig genoeg om tijd te vinden om te lopen, maar lopen gaat voor (bijna) alles.

de drukte bij de start (inhalen/inhouden), het parcours en mijn eigen tempo vinden is toch heel anders dan alleen door de bossen.
na 2km had ik het al zwaar, toch doorgelopen en uiteindelijk met 35min over de finish, helemaal op!
en ik twijfelde vooraf nog om de 10km te doen blij dat ik dat niet gedaan heb, dat is iets voor een andere keer....wel blij dat ik geweest ben hoor, achteraf voelde het goed, maar het was gewoon zwaarder tijdens het lopen dan ik verwacht had, terwijl mijn tempo niet veel hoger is dan tijdens een normale training

mtb routes zijn trouwens ideaal om te trainen (alleen voor de mountainbikers is het wat minder zo'n vervelende loper op hun pad, al kom ik ze weinig tegen)

@jero, geweldig verhaal!

nu doen wat ik moet doen en vanavond even een kort loopje
Waarschijnlijk loop je dan in training te hard. Als ik zo even snel je loopjes in Endomondo bekijk loop je meestal zo rond hetzelfde tempo, ongeacht de afstand. Dat is natuurlijk prima als je je er prima bij voelt, maar over het algemeen wordt meer vooruitgang geboekt door een wat afwisselender trainingsschema. Bijvoorbeeld 1x per week intervallen, 1x per week een tempoloopje en 1x per week een langzaam(!) duurloopje. Tijdens een wedstrijd combineer je dan wat je met die trainingen hebt opgebouwd en kun je lekker knallen :)

quote:
10s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:01 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ow, met twee vingers in de neus!
That's the spirit!
  woensdag 21 augustus 2013 @ 10:13:15 #113
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130305411
quote:
10s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 09:58 schreef runninglinda het volgende:
wat gaat dit forum hard!

Een evenement, en dan vooral de eerste keer, is sowieso wel wat zwaarder omdat je ook met allemaal andere dingen bezig bent dan alleen het lopen zelf. En stilstaan aan het begin voor de start helpt (mij) nooit. En de drukte aan het begin, het stoppen/lopen/stoppen/lopen helpt ook niet om in een ritme te komen.

Maar de volgende keer wordt alweer makkelijker, want dan weet je in ieder geval wat je te wachten staat. :Y
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  woensdag 21 augustus 2013 @ 10:14:41 #114
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130305445
Tevens: loopdag! *O*

Weer met de club vanavond. Ik laat nog even afhangen van hoe langzaam de langzaamsten zijn in de langzamere groep vanavond bij welke groep ik aanhaak. De benen voelen in ieder geval prima. *O*

En dan morgen op naar Nederland en dan zaterdag de Bradelierloop! w/
pi_130306757
Voor de geïnteresseerden hier, de eerste 5 foto's die ik dit jaar in en van Australië heb genomen :)

https://www.facebook.com/(...)31.1007677432&type=3

Zullen er de komende weken nog wel wat bij komen
pi_130306779
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:06 schreef Levitas het volgende:
Voor de geïnteresseerden hier, de eerste 5 foto's die ik dit jaar in en van Australië heb genomen :)

Wat een gave foto's !
pi_130306808
[quote]0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:07 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Waarschijnlijk loop je dan in training te hard. Als ik zo even snel je loopjes in Endomondo bekijk loop je meestal zo rond hetzelfde tempo, ongeacht de afstand. Dat is natuurlijk prima als je je er prima bij voelt, maar over het algemeen wordt meer vooruitgang geboekt door een wat afwisselender trainingsschema. Bijvoorbeeld 1x per week intervallen, 1x per week een tempoloopje en 1x per week een langzaam(!) duurloopje. Tijdens een wedstrijd combineer je dan wat je met die trainingen hebt opgebouwd en kun je lekker knallen :)

[..]

Ja ik weet het! maar toch goed om te horen. Ik ga mijn best doen maar langzamer lopen valt niet mee, maar met 5,30/km kan ik voor mij een lange afstand lopen, wil de kortere loopjes graag iets sneller krijgen en bij de interval ben ik nog erg zoekende...ik loop me vaak stuk op de versnellingen omdat ik het moeilijk vind een beetje te versnellen en dan vaak bijna op mijn uiterste loop.
Maar in rust ben ik vaak snel hersteld, heb nooit spierpijn, voel wel dat ik gelopen heb maar dat is vaak snel weer over.

vanavond een kort loopje en zaterdag weer verder met mijn evy schema, daar komt alles aan bod, tempoloopje, duurloop en interval

ach al rennende leert men :)
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:16:36 #118
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130306987
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:06 schreef Levitas het volgende:

Facebook is hier geblokkeerd... :{
Straks maar op m'n telefoon kijken. :P
pi_130307652
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 09:15 schreef Quoi het volgende:
Jammer Hats!

Maar je moet doen wat goed voelt :)

[..]

Voetenbadje-avond?

Hier voelt alles goed. Morgen nog een klein rondje en dan heb ik zin in De Lier :) Helaas kan ik de afsluitende loop vh loopcircuit niet lopen in sept :( Ouders vieren een feestje (ook wel weer leuk)
Maarja, dan hebben we de vredesloop weer :s)
Ik heb dat juist met de Vredesloop. Die moet ik nu helaas missen. Maar ja er komen nog genoeg loopjes.

Iemand heeft een album geplaatst van de Corio trail waar ik aan mee heb gedaan.
(Die trail die voor mij 2 km langer werd door sabotage :') )
Een actie foto van mij tijdens een afdaling.
SPOILER: En.. zonder duimpjes :(
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130307839
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:41 schreef streamnl het volgende:

[..]

Ik heb dat juist met de Vredesloop. Die moet ik nu helaas missen. Maar ja er komen nog genoeg loopjes.

Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is veel beter dan die eeuwige duimpjes joh.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_130307857
quote:

[..]

Tof O+
Ja doei.
pi_130308062
quote:
99s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:48 schreef mosselmossel het volgende:

Dit is veel beter dan die eeuwige duimpjes joh.
Was ook absoluut niet de locatie ervoor. Dit was een afdaling waar ik snel naar bedenen wilde en toch mijn evenwicht wou behouden ;)
pi_130308073
quote:

[..]

Leuke foto Stream!
pi_130308095
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:56 schreef streamnl het volgende:

[..]

Was ook absoluut niet de locatie ervoor. Dit was een afdaling waar ik snel naar bedenen wilde en toch mijn evenwicht wou behouden ;)
Gewoon rollen joh!
Ja doei.
pi_130308184
De status van m'n sollicitatie is veranderd van "under review" naar "assessment" *O*

Nu hopen dat dit echt betekent dat ik binnenkort een uitnodiging voor ronde 3 in m'n mailbox krijg :D Spannend!
  woensdag 21 augustus 2013 @ 12:01:31 #126
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130308187
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:56 schreef streamnl het volgende:

[..]

Wel de juiste techniek. Armen naar buiten en evenwicht behouden. :Y

Mijn armen zwaaien op een afdaling ook alle kanten op. :P
  woensdag 21 augustus 2013 @ 12:01:51 #127
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130308201
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:01 schreef hatsaflats het volgende:
De status van m'n sollicitatie is veranderd van "under review" naar "assessment" *O*

Nu hopen dat dit echt betekent dat ik binnenkort een uitnodiging voor ronde 3 in m'n mailbox krijg :D Spannend!
Klinkt goed! Succes! ^O^
pi_130308227
quote:

*duim*
Ja doei.
pi_130308291
Ik ga mezelf maar even trakteren op een nieuwe fles whisky :9

Mocht ik te vroeg gejuicht hebben heb ik in ieder geval iets om me mee te troosten :P
pi_130308305
Ik vind dat een goede tactiek! Welke gaat 't worden? :9
Ja doei.
pi_130308404
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind dat een goede tactiek! Welke gaat 't worden? :9
Ik denk Balvenie DoubleWood. En dan volgende maand misschien een fles Talisker of Ardbeg erbij.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 12:12:18 #132
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130308503
quote:

[..]

Kijk! ^O^ Ik begon al te twijfelen of je niet een über-mensch was :o

En die Vredesloop: veel te veel Fok!ers joh ;)
pi_130308777
Ik ben vanochtend maar gaan rennen. Het zonnetje scheen, zij het waterig. Met 21 C is dat dan toch minder lekker dan 's avonds als de zon al heel laag staat. Maar goed, het kan erger en ik moest wel. Zou ik vanavond zijn gaan trainen, dan duurt het daarna lang voordat ik in slaap val. En morgen gaat mijn wekker om 5 uur omdat ik vroege dienst heb. Kortom, keuzes maken en gewoon lopen.

Het was wel grappig dit keer, ondanks dat het echt heel moeizaam ging. Ik kwam een groepje mensen van middelbare leeftijd tegen die bezig waren met een fietstocht. Ik passeerde ze juist tijdens een interval (ik deed vandaag 15x200) en twee gingen er naast mij fietsen om te zien hoe snel ik liep. "Je gaat 15 km/uur, goed hoor!" Smile. Overigens ging ik iets langzamer dan dat (circa 4:15 min/km), maar dat hoefden zij niet te weten.

Nu een paar dagen rust en misschien zondag meedoen aan de 100e 3plassenloop. Dat is in de ochtend, dus dat kan ik nog net doen voor ik een late dienst ga draaien.

SPOILER
pi_130310195
Hats en zwabber! *O* Dat verdient een whisky ja!
Stream leuke foto! :D Opperste concentratie! Hopen dat er nog foto's van de TdF opduiken ergens :).
pi_130310753
Balvenie DoubleWood it is.

En dan nu meteen maar stoppen met obsessief m'n mail checken.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 13:38:07 #136
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_130310894
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:33 schreef hatsaflats het volgende:
Balvenie DoubleWood it is.

En dan nu meteen maar stoppen met obsessief m'n mail checken.
Check je ook je spamfolder?
pi_130311018
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:38 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Check je ook je spamfolder?
Ja. Maar als het goed is zijn ze me nu dan gewoon aan het inplannen voor zo'n assessment en krijg ik vandaag of morgen een mailtje met een datum. Dat is iig hoe het bij anderen in Engeland ging, dat je zonder overleg wordt ingepland :D Want studenten hebben toch niets beters te doen :P
pi_130311168
Nu ik sinds een weekje met nucleairgele veters in mijn schoenen rondloop was het nog maar een kleine stap naar de aanschaf van een foam roller. Ik heb er eentje besteld bij een online winkel met fysiobenodigdheden en over een paar dagen hoop ik 'm in huis te hebben.

Mijn grote probleem is toch wel dat ik vaak zo stijf als een plank ben. Hopelijk kan ik een setje geschikte oefeningen van het web halen en de spierdoorbloeding een boost geven. Vanochtend merkte ik ook weer dat de laatste kilometers uitlopen een hel waren met dat harkenlijf van mij.
pi_130316161
quote:

^O^
Ik hoop het ook voor je.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 16:25:31 #140
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130316283
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 08:34 schreef motorbloempje het volgende:
Geen loopdag :'(
Hier wel *) Al wat gezonde spanning hier.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 21 augustus 2013 @ 16:25:48 #141
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130316293
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 08:49 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Die rode route is wel leuk volgens mij. De snellen uit mijn groep lopen die weleens tijdens zaterdagtraining.
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 09:00 schreef streamnl het volgende:

[..]

Maar RD, je hebt bij bij de Buitencentrum een paar van die borden staan en vandaar kan je mooie routes volgen. Volgens mij was de langste 20k.

http://www.staatsbosbehee(...)oorlse%20Duinen.aspx
heb uiteindelijk de rode route gedaan, die is 24km (al werd het voor mij 26km omdat ik vekeerd gelopen was) en die was echt schitterend..... duinen, bospaden, rule zandverstuivingen, strand...kortom een stevig parkoers maar een fantastische omgeving.
Daarna nog even wat gegeten op een terrasje bij de klimduin.....lekker loopdagje-uit
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  woensdag 21 augustus 2013 @ 16:27:30 #142
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130316343
quote:

fingers crossed!
pi_130316430
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:25 schreef rechtsedirecte het volgende:

heb uiteindelijk de rode route gedaan, die is 24km (al werd het voor mij 26km omdat ik vekeerd gelopen was) en die was echt schitterend..... duinen, bospaden, rule zandverstuivingen, strand...kortom een stevig parkoers maar een fantastische omgeving.
Daarna nog even wat gegeten op een terrasje bij de klimduin.....lekker loopdagje-uit
Dus jij snapt mij dus ook waarom ik wil verhuizen..
Misschien kan jij mijn vrouw ompraten wanneer wij jou weer zien ;)
  woensdag 21 augustus 2013 @ 16:33:20 #144
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130316529
Kan je mijn vrouw dan vragen niet meer naar zulke mooie gebieden te willen verhuizen? Ik ben er spontaan van gaan hardlopen... :%
pi_130316537
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:25 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

[..]

Ah, vandaar de evil grin van m'n trainer toen ie zei dat ik mee moest met de rode route :P 24km trailen, whaha, dat lijkt me kut zeg.

En thanks! Ik heb nog steeds geen mail :(
  woensdag 21 augustus 2013 @ 16:33:36 #146
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130316541
Straks weer! *O*
pi_130316766
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:25 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Hier wel *) Al wat gezonde spanning hier.
Bij mij ook :Y :Y *O* *O*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 21 augustus 2013 @ 16:54:46 #148
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130317232
wat wel leuk was,was dat een vrouw op het terras tegen mij zei: 'hoe ver heb jij wel niet gelopen? toen we begonnen met fietsen zagen we en net (bijna 3 uur later) zagen we je nog langskomen"
8-)
pi_130317281
SEMTEX en bos81, heel veel plezier vanavond bij jullie loop!
*O* *O* *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:33 schreef Wolve000 het volgende:
Kan je mijn vrouw dan vragen niet meer naar zulke mooie gebieden te willen verhuizen? Ik ben er spontaan van gaan hardlopen... :%
:D
Ik zie het probleem niet :9
  woensdag 21 augustus 2013 @ 16:56:33 #150
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130317293
Thanks *O*
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')