Ik ben gewoon bang dat als ik nu weer superenthousiast 5km ga knallen ik misschien m'n kuiten weer sloop. En er komen ook nog een hele zoot loopjes aan die ik wel fijn wil kunnen lopenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:15 schreef Quoi het volgende:
Jammer Hats!
Maar je moet doen wat goed voelt
[..]
Voetenbadje-avond?
Hier voelt alles goed. Morgen nog een klein rondje en dan heb ik zin in De LierHelaas kan ik de afsluitende loop vh loopcircuit niet lopen in sept
Ouders vieren een feestje (ook wel weer leuk)
Maarja, dan hebben we de vredesloop weer
Misschien moet je die andere loopjes een keer doen voordat je met je "commercie", "geldwolven", "opportunistische ondernemers" opmerkingen gaat strooien. Dat het jouw boot niet float wil ik geloven, maar om dan zulke uitspraken te doen is gewoon kortzichtig.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 06:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
dat gevoel had ik bij de Vooroeverloop, door en voor hardopers gorganiseerd, heb me echt niets kunnen bedenken wat daar niet klopte
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Rij naar Zierikzee en loop daar de weg richting Renesse/Burgh-Haamstede. Langs het zogeheten Plan Tureluur. Ziet er mooi uit daar. En als je er dan toch bent, bij Burgh, moet je natuurlijk over de Stormvloedkering heen. Je zou dan misschien over Noord-Beveland (langs de Oosterschelde), via de Zeelandbrug weer terug in Zierikzee kunnen komen, al denk ik dat je dan wel aardig aan je kilometers komt
Snap ik. Geen zin in de 10k? (iets minder knallerig)quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:34 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bang dat als ik nu weer superenthousiast 5km ga knallen ik misschien m'n kuiten weer sloop. En er komen ook nog een hele zoot loopjes aan die ik wel fijn wil kunnen lopen![]()
Jammer van de afsluitende loop! Heb je dan nog wel genoeg loopjes van het circuit gelopen om in de uiteindelijke ranglijsten opgenomen te worden (of hoe je dat dan ook noemt)?
Dingen die belangrijker zijn dan hardlopen? Scheer je weg! (Wel jammer trouwens). De letterenloop die hats liep is ook onderdeeel van een serie, misschien volgend jaar, eens kijken hoe kaf of koren ik ben.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:49 schreef Quoi het volgende:
Nee, ik kom er dan dus eentje tekortMaarja, er zijn belangrijkere dingen. Waren toch geen wereldtijden.
Nee, eigenlijk nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:49 schreef Quoi het volgende:
[..]
Snap ik. Geen zin in de 10k? (iets minder knallerig)
Nee, ik kom er dan dus eentje tekortMaarja, er zijn belangrijkere dingen. Waren toch geen wereldtijden.
In 2012 was dit de uitslag van die serie:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dingen die belangrijker zijn dan hardlopen? Scheer je weg! (Wel jammer trouwens). De letterenloop die hats liep is ook onderdeeel van een serie, misschien volgend jaar, eens kijken hoe kaf of koren ik ben.
Ow, met twee vingers in de neus!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:57 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
In 2012 was dit de uitslag van die serie:
http://www.sportsupportlo(...)en%20min%20nieuw.pdf
Het is dan maar hoe je het bekijkt of je kaf of koren bent
Waarschijnlijk loop je dan in training te hard. Als ik zo even snel je loopjes in Endomondo bekijk loop je meestal zo rond hetzelfde tempo, ongeacht de afstand. Dat is natuurlijk prima als je je er prima bij voelt, maar over het algemeen wordt meer vooruitgang geboekt door een wat afwisselender trainingsschema. Bijvoorbeeld 1x per week intervallen, 1x per week een tempoloopje en 1x per week een langzaam(!) duurloopje. Tijdens een wedstrijd combineer je dan wat je met die trainingen hebt opgebouwd en kun je lekker knallenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:58 schreef runninglinda het volgende:
wat gaat dit forum hard!
niet bij te houden nu het dagelijkse leven weer op volle toeren draait.
het is al lastig genoeg om tijd te vinden om te lopen, maar lopen gaat voor (bijna) alles.
gister mijn eerste echte loopje gedaan bij de wolfsvenloop.
ik deed mee aan de 6,6 en wat viel dat tegen!
de drukte bij de start (inhalen/inhouden), het parcours en mijn eigen tempo vinden is toch heel anders dan alleen door de bossen.
na 2km had ik het al zwaar, toch doorgelopen en uiteindelijk met 35min over de finish, helemaal op!
en ik twijfelde vooraf nog om de 10km te doen blij dat ik dat niet gedaan heb, dat is iets voor een andere keer....wel blij dat ik geweest ben hoor, achteraf voelde het goed, maar het was gewoon zwaarder tijdens het lopen dan ik verwacht had, terwijl mijn tempo niet veel hoger is dan tijdens een normale training
http://www.endomondo.com/workouts/233721830/10903000
mtb routes zijn trouwens ideaal om te trainen (alleen voor de mountainbikers is het wat minder zo'n vervelende loper op hun pad, al kom ik ze weinig tegen)
@jero, geweldig verhaal!
nu doen wat ik moet doen en vanavond even een kort loopje
That's the spirit!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:01 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ow, met twee vingers in de neus!
Een evenement, en dan vooral de eerste keer, is sowieso wel wat zwaarder omdat je ook met allemaal andere dingen bezig bent dan alleen het lopen zelf. En stilstaan aan het begin voor de start helpt (mij) nooit. En de drukte aan het begin, het stoppen/lopen/stoppen/lopen helpt ook niet om in een ritme te komen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:58 schreef runninglinda het volgende:
wat gaat dit forum hard!
niet bij te houden nu het dagelijkse leven weer op volle toeren draait.
het is al lastig genoeg om tijd te vinden om te lopen, maar lopen gaat voor (bijna) alles.
gister mijn eerste echte loopje gedaan bij de wolfsvenloop.
ik deed mee aan de 6,6 en wat viel dat tegen!
de drukte bij de start (inhalen/inhouden), het parcours en mijn eigen tempo vinden is toch heel anders dan alleen door de bossen.
na 2km had ik het al zwaar, toch doorgelopen en uiteindelijk met 35min over de finish, helemaal op!
en ik twijfelde vooraf nog om de 10km te doen blij dat ik dat niet gedaan heb, dat is iets voor een andere keer....wel blij dat ik geweest ben hoor, achteraf voelde het goed, maar het was gewoon zwaarder tijdens het lopen dan ik verwacht had, terwijl mijn tempo niet veel hoger is dan tijdens een normale training
http://www.endomondo.com/workouts/233721830/10903000
mtb routes zijn trouwens ideaal om te trainen (alleen voor de mountainbikers is het wat minder zo'n vervelende loper op hun pad, al kom ik ze weinig tegen)
Wat een gave foto's !quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:06 schreef Levitas het volgende:
Voor de geïnteresseerden hier, de eerste 5 foto's die ik dit jaar in en van Australië heb genomen
https://www.facebook.com/(...)31.1007677432&type=3
Zullen er de komende weken nog wel wat bij komen
Op woensdag 21 augustus 2013 10:07 schreef hatsaflats het volgende:
Facebook is hier geblokkeerd...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:06 schreef Levitas het volgende:
Voor de geïnteresseerden hier, de eerste 5 foto's die ik dit jaar in en van Australië heb genomen
https://www.facebook.com/(...)31.1007677432&type=3
Zullen er de komende weken nog wel wat bij komen
Ik heb dat juist met de Vredesloop. Die moet ik nu helaas missen. Maar ja er komen nog genoeg loopjes.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:15 schreef Quoi het volgende:
Jammer Hats!
Maar je moet doen wat goed voelt
[..]
Voetenbadje-avond?
Hier voelt alles goed. Morgen nog een klein rondje en dan heb ik zin in De LierHelaas kan ik de afsluitende loop vh loopcircuit niet lopen in sept
Ouders vieren een feestje (ook wel weer leuk)
Maarja, dan hebben we de vredesloop weer
SPOILER: En.. zonder duimpjes :(Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:41 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik heb dat juist met de Vredesloop. Die moet ik nu helaas missen. Maar ja er komen nog genoeg loopjes.
Iemand heeft een album geplaatst van de Corio trail waar ik aan mee heb gedaan.
(Die trail die voor mij 2 km langer werd door sabotage)
Een actie foto van mij tijdens een afdaling.Dit is veel beter dan die eeuwige duimpjes joh.SPOILER: En.. zonder duimpjes :(Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
[..]
Ik heb dat juist met de Vredesloop. Die moet ik nu helaas missen. Maar ja er komen nog genoeg loopjes.
Een actie foto van mij tijdens een afdaling.TofSPOILER: En.. zonder duimpjes :(Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Was ook absoluut niet de locatie ervoor. Dit was een afdaling waar ik snel naar bedenen wilde en toch mijn evenwicht wou behoudenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:48 schreef mosselmossel het volgende:
Dit is veel beter dan die eeuwige duimpjes joh.
[..]
Een actie foto van mij tijdens een afdaling.Leuke foto Stream!SPOILER: En.. zonder duimpjes :(Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon rollen joh!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:56 schreef streamnl het volgende:
[..]
Was ook absoluut niet de locatie ervoor. Dit was een afdaling waar ik snel naar bedenen wilde en toch mijn evenwicht wou behouden
Wel de juiste techniek. Armen naar buiten en evenwicht behouden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:56 schreef streamnl het volgende:
[..]
Was ook absoluut niet de locatie ervoor. Dit was een afdaling waar ik snel naar bedenen wilde en toch mijn evenwicht wou behouden
Klinkt goed! Succes!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:01 schreef hatsaflats het volgende:
De status van m'n sollicitatie is veranderd van "under review" naar "assessment"![]()
Nu hopen dat dit echt betekent dat ik binnenkort een uitnodiging voor ronde 3 in m'n mailbox krijgSpannend!
*duim*quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:01 schreef hatsaflats het volgende:
De status van m'n sollicitatie is veranderd van "under review" naar "assessment"![]()
Nu hopen dat dit echt betekent dat ik binnenkort een uitnodiging voor ronde 3 in m'n mailbox krijgSpannend!
Ik denk Balvenie DoubleWood. En dan volgende maand misschien een fles Talisker of Ardbeg erbij.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind dat een goede tactiek! Welke gaat 't worden?
[..]
Een actie foto van mij tijdens een afdaling.Kijk!SPOILER: En.. zonder duimpjes :(Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begon al te twijfelen of je niet een über-mensch was
![]()
En die Vredesloop: veel te veel Fok!ers joh![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check je ook je spamfolder?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:33 schreef hatsaflats het volgende:
Balvenie DoubleWood it is.
En dan nu meteen maar stoppen met obsessief m'n mail checken.
Ja. Maar als het goed is zijn ze me nu dan gewoon aan het inplannen voor zo'n assessment en krijg ik vandaag of morgen een mailtje met een datum. Dat is iig hoe het bij anderen in Engeland ging, dat je zonder overleg wordt ingeplandquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:01 schreef hatsaflats het volgende:
Hier welquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Die rode route is wel leuk volgens mij. De snellen uit mijn groep lopen die weleens tijdens zaterdagtraining.
heb uiteindelijk de rode route gedaan, die is 24km (al werd het voor mij 26km omdat ik vekeerd gelopen was) en die was echt schitterend..... duinen, bospaden, rule zandverstuivingen, strand...kortom een stevig parkoers maar een fantastische omgeving.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:00 schreef streamnl het volgende:
[..]
Maar RD, je hebt bij bij de Buitencentrum een paar van die borden staan en vandaar kan je mooie routes volgen. Volgens mij was de langste 20k.
http://www.staatsbosbehee(...)oorlse%20Duinen.aspx
fingers crossed!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:01 schreef hatsaflats het volgende:
Dus jij snapt mij dus ook waarom ik wil verhuizen..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
heb uiteindelijk de rode route gedaan, die is 24km (al werd het voor mij 26km omdat ik vekeerd gelopen was) en die was echt schitterend..... duinen, bospaden, rule zandverstuivingen, strand...kortom een stevig parkoers maar een fantastische omgeving.
Daarna nog even wat gegeten op een terrasje bij de klimduin.....lekker loopdagje-uit
Ah, vandaar de evil grin van m'n trainer toen ie zei dat ik mee moest met de rode routequote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[..]
heb uiteindelijk de rode route gedaan, die is 24km (al werd het voor mij 26km omdat ik vekeerd gelopen was) en die was echt schitterend..... duinen, bospaden, rule zandverstuivingen, strand...kortom een stevig parkoers maar een fantastische omgeving.
Daarna nog even wat gegeten op een terrasje bij de klimduin.....lekker loopdagje-uit
Bij mij ookquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hier welAl wat gezonde spanning hier.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:33 schreef Wolve000 het volgende:
Kan je mijn vrouw dan vragen niet meer naar zulke mooie gebieden te willen verhuizen? Ik ben er spontaan van gaan hardlopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |