SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bijt!
(Zachtjes)
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:48 schreef Sjaapje het volgende:
Semtex, well done, zeker ondanks buikpijn!
Mijn loopje van vandaag, voor het eerst sinds een maand en half weer 10 km gelopen, nog exact 1 maand en dan moet het terug in wedstrijd. Ik ging te vlug en enkel tegenwind, pijnlijke blaren (I join club Mo) en heel dringend naar het toilet konden mij wat afremmen. Op 9 km 'kon' ik echt niet meer, en dan maar poepchic hotel binnengehuppeld om te vragen of ik het toilet mocht gebruiken...
Sinds ik met Kinvara's loop heb ik met mijn andere schoenen echt last van blaren, 8 jaar geleden daarom gestopt met atletiek, dus ik hoop dat het wat beter meevalt nu. Planning deze week is vrijdag 4 km rustig wat omhoog en terug naar beneden lopen en dan zaterdag surfles en zondag mijn eerste trail (5 km of 7,5?)Mghihi, "poepchic".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel netjes constant gelopen!
Ik had hem pas door nadat ik hem getypt had, te mooi om weg te doenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Mghihi, "poepchic".
Wel netjes constant gelopen!
Had ik net ook.. Los een .gpxje uploaden lukt wel?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:46 schreef Quoi het volgende:
Leuk Semtex! Goed gelopenDJ Pannenkoek
Ik ging maar weer eens proberen om mijn loopje te uploaden in Endomondo (gister lukte niet), maar het lukt nog steeds nietHij pikt 'm wel op, maar saven gaat niet...
OK. Mmm...... ja via een .gpx lukt zojuist wel!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Had ik net ook.. Los een .gpxje uploaden lukt wel?
Oei rustig aan maar. Weet niet hoe erg het is, maar ik heb ervaren dat met een crappy rug hardlopen niet eens zo erg is. Sterker nog, de boel is dan stukken minder stijf en pijn ging weg tijdens lopen. Hoop voor je!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Crap, het is vanmiddag goed in mijn rug geschoten. Slechte timing in een week waarin veel kilometers gepland waren. Heb diclofenac en hoop dat het werkt.
Hij zegt bij mij dat ik de afgelopen week 5.01km gelopen heb, terwijl ik er gisteren toch echt 6 gelopen heb!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:11 schreef Quoi het volgende:
Endomondo is ook trouwens gek met het optellen van de km's voor de leaderboard. Lijkt wel of ie doortelt.
of loopt iedereen - inclusief ikzelf - gewoon schandalig veel
[..]
Oei rustig aan maar. Weet niet hoe erg het is, maar ik heb ervaren dat met een crappy rug hardlopen niet eens zo erg is. Sterker nog, de boel is dan stukken minder stijf en pijn ging weg tijdens lopen. Hoop voor je!
Bij mij is het nog het totaal van vorige week (ca 24 km). Als mijn loopje van gister er nog bij gaat en morgen en Bradelier krijg ik een topweek op Endomondoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:14 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hij zegt bij mij dat ik de afgelopen week 5.01km gelopen heb, terwijl ik er gisteren toch echt 6 gelopen heb!
Ditquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:11 schreef Quoi het volgende:
Nee, hij doet het goed, gisteren heeft ie alleen wel wat kuren gehad. Beetje wat hats nu heeft, had ik ook.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:11 schreef Quoi het volgende:
Endomondo is ook trouwens gek met het optellen van de km's voor de leaderboard. Lijkt wel of ie doortelt.
[..]
Oei rustig aan maar. Weet niet hoe erg het is, maar ik heb ervaren dat met een crappy rug hardlopen niet eens zo erg is. Sterker nog, de boel is dan stukken minder stijf en pijn ging weg tijdens lopen. Hoop voor je!
hij update traaaaag. vroeger gebeurde dat soms al na een half uur, nu loopt-ie soms 18 uur achter. Morgen klopt het waarsch. wel weerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:30 schreef hatsaflats het volgende:
Die 5.01 is mijn loopje van vorige week - die zou dus niet meer meegeteld moeten worden. En m'n loopje van gisteren is juist niet meegeteld. Lijkt me dat ie het dan nog niet helemaal goed doet?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:42 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Waar je ook komt, je blijft mensen tegenkomen met het Zevenheuvelenshirt van 2012
Nu al 24+ uur dusquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
hij update traaaaag. vroeger gebeurde dat soms al na een half uur, nu loopt-ie soms 18 uur achter. Morgen klopt het waarsch. wel weer
dichte schoenen want je loopt hele stukken door het zand, ik ben ook enkele keren gestopt om mijn schoenen te legen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:27 schreef Frsh het volgende:
[..]
Ik wil deze route ook nog lopen. Zal wel ergens september worden. Lekker gedaan RD! Nog tips?
Dank! Omdat jij ook altijd van die enthousiaste verslagjes post, kreeg ik er nu zelf ook zin inquote:
achilles werkt niet mee, weet het zelf nu ook niet zekerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:02 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Het is dat ik niet zeker weet dat ik die 27 km haal anders hadden we samen wel een rondje kunnen doen.
nog niet, geef het ff rust... dan kijken we verderquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:29 schreef winterstorm666 het volgende:
bagger jump.
ben je bij de fysio geweest?
oh bedankt, met een batje op mn pees slaan gaat vast helpen!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:50 schreef Sjaapje het volgende:
Sjaapvirtueel op de Achillespees van Jump en de rug van StreepStip! Get better!
Meh, niet moe en morgen 30 uur aan een stuk werken, dat wordt prettig!
Denk dat het een deegroller is... Al lijkt slaan dan nog steeds niet het beste idee.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:52 schreef Jumparound het volgende:
[..]
oh bedankt, met een batje op mn pees slaan gaat vast helpen!
ik ga ook snoozen, vandaag 70km gefietst van en naar werk, vind het wel even mooi geweest
het is spanking, dat doe je niet met een deegrollerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:53 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Denk dat het een deegroller is... Al lijkt slaan dan nog steeds niet het beste idee.
Maar ze doen allemaal andere dingen wel hier met een deegroller, en het helpt!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:54 schreef Jumparound het volgende:
[..]
het is spanking, dat doe je niet met een deegroller
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:29 schreef Bos81 het volgende:
Top![]()
![]()
Ik heb geen hi-tech appatuur, dus heb ik het met de stopwatch op mijn horloge moeten doen en klokte 25 min en 5 seconde. Maar het belangrijkste is dat ik de 4km aaneengesloten heb volgehouden![]()
![]()
![]()
Dat verschilt zo per persoon dat er bijna niks zinnigs over te zeggen valt, maar als je iets vertelt over jezelf en hoe fit je nu bent wil ik wel een gooi doen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:04 schreef Devv het volgende:
Wat is een redelijke tijd voor op de 10 km (recreatie)? Ik wil over een jaar de 10 km gaan lopen. Er is dus nog tijd genoeg om te trainen.
Ik zie niet in waarom spanking niet met een deegroller zou kunnen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:54 schreef Jumparound het volgende:
[..]
het is spanking, dat doe je niet met een deegroller
Op je eten letten, regelmatig een beetje eten ipv 3x veel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vanmiddag lesje 12 gedaan van Evy 5-10. Tot mijn verbazing gingen de versnellingen van 1 minuut (vorige week in de intervalles alleen 30 seconden) redelijk goed ...
Ik loop nu zo'n drie keer per week met Evy weer, iemand een idee wat ik kan doen op de andere dagen om het afvallen wat te bespoedigen?
kan gewoon. Hier is er zelfs op zaterdag een fysiotherapeut die gratis advies geeftquote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:38 schreef Luxuria het volgende:
Een vraagje. Kun je gewoon bij een hardloopwinkel binnenlopen en laten nakijken of de huidige schoenen goed zijn, of is dat raar als je niets koopt?
Dat is wel echt heel fijn!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
kan gewoon. Hier is er zelfs op zaterdag een fysiotherapeut die gratis advies geeft
Het hangt uiteraard wel een beetje af van welke winkel het is, maar bij veel Run2Days en Runnersworlds zullen ze er waarschijnlijk niet zo moeilijk over doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
kan gewoon. Hier is er zelfs op zaterdag een fysiotherapeut die gratis advies geeft
Het is inderdaad een Run2day.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:56 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het hangt uiteraard wel een beetje af van welke winkel het is, maar bij veel Run2Days en Runnersworlds zullen ze er waarschijnlijk niet zo moeilijk over doen.
Dit is een fabeltje, maar het is wel zo dat afvallen voor het overgrote deel een kwestie van voeding is ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:38 schreef RunnerAdd het volgende:
regelmatig een beetje eten ipv 3x veel.
Bij welke winkel was dat? Ik vind ze bij de All4Running over het algemeen wel heel erg pro antipronatieschoenen. Als m'n omni's op zijn ga ik dan ook eens naar een andere winkel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |