• 5 minuten rennen en iemand tegenkomenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
wat wel leuk was,was dat een vrouw op het terras tegen mij zei: 'hoe ver heb jij wel niet gelopen? toen we begonnen met fietsen zagen we en net (bijna 3 uur later) zagen we je nog langskomen"
er zijn ook kortere routes hoor Hatsie, 10,11 of 16km trailen....gegarandeerd zand in je schoenenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:33 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ah, vandaar de evil grin van m'n trainer toen ie zei dat ik mee moest met de rode route24km trailen, whaha, dat lijkt me kut zeg.
Weet ik hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er zijn ook kortere routes hoor Hatsie, 10,11 of 16km trailen....gegarandeerd zand in je schoenen
Bedanktquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:56 schreef streamnl het volgende:
SEMTEX en bos81, heel veel plezier vanavond bij jullie loop!![]()
![]()
[..]
Het is dat ik niet zeker weet dat ik die 27 km haal anders hadden we samen wel een rondje kunnen doen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:18 schreef Jumparound het volgende:
hm, weet niet zo goed wat ik van mn rondje moet denken.
Eerste 6k vielen zwaar tegen qua inspanning / tempo. En na een korte drinkpauze wat last van mn achillespees . Rennend en lopend voel ik het niet, maar net na een korte stop... maar ff 2 dagen rust, dan maar geen 4 x deze week
Morgen ff lekker fietsen, donderdag hopelijk ook. Vrijdag weer lopen. Zondag zou ik 27 k moeten
hier ook, trailzweet van me afgespoeld en zo direct lekker uit eten bij een van de beste restaurants in West-Friesland, Meijersquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:01 schreef Quoi het volgende:
Beeklopers veel plezier!
De afwezigheidwizard staat aan, dus: horecaUltiem verscholen stadstuin @Delft en een roseetje.
Ik wil deze route ook nog lopen. Zal wel ergens september worden. Lekker gedaan RD! Nog tips?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[..]
heb uiteindelijk de rode route gedaan, die is 24km (al werd het voor mij 26km omdat ik vekeerd gelopen was) en die was echt schitterend..... duinen, bospaden, rule zandverstuivingen, strand...kortom een stevig parkoers maar een fantastische omgeving.
Daarna nog even wat gegeten op een terrasje bij de klimduin.....lekker loopdagje-uit
Mooie loop maar zo'n pokke-eind weg... Wel eentje die op mijn "misschien-ooit-lijst" staat..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:30 schreef hatsaflats het volgende:
De inschrijving voor de Groet uit Schoorl Run is geopend:
http://www.groetuitschoorl.nl/
Ik ga voor de 10
Hm, als ik m'n recreantenlicentie omzet in een wedstrijdlicentie mag ik meedoen met het NK. Wel met het risico dat ik laatse word
Mweh aan "dicht in de buurt" geweldig, maar tegen die tijd red ik vast nog geen 10K. Mweh.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:30 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ga voor de 10
Hm, als ik m'n recreantenlicentie omzet in een wedstrijdlicentie mag ik meedoen met het NK. Wel met het risico dat ik laatse word
Die wil ik ook doen, vorig jaar ging niet vanwege *auw* Eerst eens even kijken hoe ik die kant op kan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:30 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ga voor de 10
Met de trein en een pendelbus! Die bussen gaan echt elke 3 minuten en er zijn er meer dan genoeg. Ik ga waarschijnlijk ook met de bus.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Die wil ik ook doen, vorig jaar ging niet vanwege *auw* Eerst eens even kijken hoe ik die kant op kan.
Ik ben als het goed is begin november klaar met Evy. Dan op vakantie... en dan heb ik 2 maanden om van 5 naar 10 te komen? Mwehquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:52 schreef hatsaflats het volgende:
Februari! Da's nog vet ver weg! Dan ga ik heel hard juichen bij de finish
Ik wil dan m'n PR op de 10 gaan vermorzelen
Op vakantie kun je ook lopen!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben als het goed is begin november klaar met Evy. Dan op vakantie... en dan heb ik 2 maanden om van 5 naar 10 te komen? Mweh
Ik heb in Nepal wel meer te doen dan hardlopenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:59 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Op vakantie kun je ook lopen!
quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:52 schreef hatsaflats het volgende:
Februari! Da's nog vet ver weg! Dan ga ik heel hard juichen bij de finish
Dag was stom, en ik ben moe... De hele dag met dozen studiewijzers lopen sjouwen, dus ik heb geen voeten meer over, en ook geen zin meer om te rennen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zou het van je dag laten hangen, als je vanavond fris en fruiting vanuit de trein op je fietsje spring dan zou ik zeggen "hup, nog een klein rondje" maar als je het gehad hebt dan heeft de training ook net zo veel zin...dan wordt het echt trainen om het trainen
Er is geen 'redelijke' tijd: de een loopt met gemak 13km/uur, de ander houdt het bij 9km/uur.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:04 schreef Devv het volgende:
Wat is een redelijke tijd voor op de 10 km (recreatie)? Ik wil over een jaar de 10 km gaan lopen. Er is dus nog tijd genoeg om te trainen.
Eerst dit weekend doorkomen, daarna weer aan loopjes denken.quote:
Dan parkeer ik de auto bij jou! Of bij Alkmaar Noord.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:56 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Met de trein en een pendelbus! Die bussen gaan echt elke 3 minuten en er zijn er meer dan genoeg. Ik ga waarschijnlijk ook met de bus.
| 1 2 | [b]9 februari 2014 - [url=http://www.groetuitschoorl.nl/]Groet uit Schoor Run (Schoorl)[/url][/b] [*]hatsaflats - 10km |
Nee!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:12 schreef hatsaflats het volgende:
Slacker mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]
Danku!
En dan wil je vanaf Alkmaar Noord met de trein naar Centraal en dan vanaf daar met de bus? Volgens mij is het het snelst en makkelijkst om gewoon met de trein naar Alkmaar te gaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:12 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan parkeer ik de auto bij jou! Of bij Alkmaar Noord.
Dat ligt eraan waar ik de dag ervoor slaap, vooralsnog staat er "ouders" in m'n agenda.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:14 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
En dan wil je vanaf Alkmaar Noord met de trein naar Centraal en dan vanaf daar met de bus? Volgens mij is het het snelst en makkelijkst om gewoon met de trein naar Alkmaar te gaan.
Dat staat nu al in je agenda? Jemig. Ik weet alleen dat ik de week erna jarig benquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar ik de dag ervoor slaap, vooralsnog staat er "ouders" in m'n agenda.
Gooi der de deur uit, dat zal der leren!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:17 schreef _MvN_ het volgende:
Vriendinlief vond het leuk om vanuit dr werk 20 km extra te gaan fietsen (zonder het ff te melden), waardoor ik al een uur met het eten zit te wachten en mijn loopje om 8 uur in de soep loopt![]()
Dan maar wat later op de avond. Verschrikkelijk irritant als je het lopen moet uitstellen. Ik ben ook verslaafd
Recurring events my dear.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:17 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat staat nu al in je agenda? Jemig. Ik weet alleen dat ik de week erna jarig benEn dat ik het niet vier.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:19 schreef motorbloempje het volgende:
Een grote boodschappentas, een gewone gas en een verhuisdoos vol lege bierflesjes die mee moeten. OeiDat gaat een gek gezicht worden vrijdag bij de supermarkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:11 schreef SEMTEX het volgende:
Fuck yeah
Distance: 8.21 km
Time: 46:35
Avg Speed: 10.6 km/h
Calories: 631 C
Zo ff een verslagje maken, want het was leuk
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:11 schreef SEMTEX het volgende:
Fuck yeah
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:54 schreef baggerbaas het volgende:
Evy les 22 gelopen. Eigenlijk was les 21 aan de beurt maar die stond blijkbaar niet op mn telefoon. Ging best wel prima met voor het eerst stukken van 11 minuten. Voor mijn gevoel waren de wandelminuten tussen door nu eerder een verstoring van het ritme dan een welkome rustpauze. Ook mijn Endomondo grafiekje lijkt zowaar een keer ergens op.
Goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Les 12 ging hier ook weer prima. Kom maar op met de volgende weekVrijdag mag ik weer.
Topquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:11 schreef SEMTEX het volgende:
Fuck yeah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |