abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 augustus 2013 @ 21:42:27 #201
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130327013
Ik vond het een supergezellig loopje! Ik moest er eerst 7,5km voor fietsen, maar dat hinderde niet. Onderweg zag ik al best veel mede-hardlopers fietsen.

Het loopje wordt twee keer per jaar (april en augustus) gehouden op het terrein van de Groote Beek, een GGZe instelling. Elk rondje over het terrein is 4km. Daarom zijn er ook de afstanden 4,8,12 en 16km en een kidsrun van 1km. Het is een puur recreatief rondje, er worden geen tijden geregistreerd, al hangt er wel een klok met tijden. Ik heb de kindjes eerst zien finishen (ik moest daarbij denken dat het wellicht een leuk loopje is voor de Swetsjes, omdat hun kindjes dan ook daadwerkelijk kunnen mee rennen :P ).

Ik heb nog gekeken of ik Bos81 nog zag, omdat die om 19:00 moest starten. Ik stond bij de start, maar heb hem niet gezien. Om 19:10 was ik zelf aan de beurt, samen met de 16km-lopers. Rustig van start, wilde me niet gek laten maken en hield mijn eigen tempo aan. De eerste 4km gingen erg lekker en moeiteloos, ik genoot echt van de omgeving. Zorgeloos liep ik door, lekker op tempo, zonder buiten adem te raken. Op ong. 6km kreeg ik ineens een hele scherpe stekende pijn in mijn buik (niet mijn milt, die had ik herkend). Omdat mijn darmen al een beetje moeilijk deden gedurende de middag, verdacht ik die). Ik drukte op de plek en dat hielp, maar niet voor lang. Daarom heel even gestopt, rustig adem gehaald en toen langzaam weer begonnen. Ik hoefde toen nog iets minder dan 2km en dacht: dit moet ik toch gaan redden?! Langzaam verdween de pijn weer naar de achtergrond en de laatste kilometers gingen een stuk beter. Uiteindelijk helemaal niet slecht gelopen, lekker snel ook O+

Het geheel werd muzikaal begeleid door DJ Pannekoek :D O+ een aandoenlijk licht verstandelijk gehandicapt mannetje met een mengpaneel, ik denk dat-ie daar (begeleid) woonde. Ook het drinken werd aangegeven door hele lieve mensjes O+

Wat sfeerfoto's:

Waar je ook komt, je blijft mensen tegenkomen met het Zevenheuvelenshirt van 2012 :)

Famfare :')

Finish:

Mijn rekje nu O+

[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 21-08-2013 23:27:34 ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_130327207
Famfares _O_
Ja doei.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 21:46:50 #203
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130327220
Leuk Semtex! Goed gelopen ^O^ DJ Pannenkoek :)

Ik ging maar weer eens proberen om mijn loopje te uploaden in Endomondo (gister lukte niet), maar het lukt nog steeds niet :{ Hij pikt 'm wel op, maar saven gaat niet...
  woensdag 21 augustus 2013 @ 21:48:36 #204
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_130327309
*O* Semtex, well done, zeker ondanks buikpijn!

Mijn loopje van vandaag, voor het eerst sinds een maand en half weer 10 km gelopen, nog exact 1 maand en dan moet het terug in wedstrijd. Ik ging te vlug en enkel tegenwind, pijnlijke blaren (I join club Mo) en heel dringend naar het toilet konden mij wat afremmen. Op 9 km 'kon' ik echt niet meer, en dan maar poepchic hotel binnengehuppeld om te vragen of ik het toilet mocht gebruiken...

Sinds ik met Kinvara's loop heb ik met mijn andere schoenen echt last van blaren, 8 jaar geleden daarom gestopt met atletiek, dus ik hoop dat het wat beter meevalt nu. Planning deze week is vrijdag 4 km rustig wat omhoog en terug naar beneden lopen en dan zaterdag surfles en zondag mijn eerste trail (5 km of 7,5?)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_130327413
Mooi verslag, Semtex.

Deze keer leek het gezelliger dan in April (toen was het ook erg leuk), maar misschien komt dat ook wel doordat ik veel beter was voorbereid...

En die jongen achter het mengpaneel woont inderdaad op het terrein...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_130327422
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:48 schreef Sjaapje het volgende:
*O* Semtex, well done, zeker ondanks buikpijn!

Mijn loopje van vandaag, voor het eerst sinds een maand en half weer 10 km gelopen, nog exact 1 maand en dan moet het terug in wedstrijd. Ik ging te vlug en enkel tegenwind, pijnlijke blaren (I join club Mo) en heel dringend naar het toilet konden mij wat afremmen. Op 9 km 'kon' ik echt niet meer, en dan maar poepchic hotel binnengehuppeld om te vragen of ik het toilet mocht gebruiken...

Sinds ik met Kinvara's loop heb ik met mijn andere schoenen echt last van blaren, 8 jaar geleden daarom gestopt met atletiek, dus ik hoop dat het wat beter meevalt nu. Planning deze week is vrijdag 4 km rustig wat omhoog en terug naar beneden lopen en dan zaterdag surfles en zondag mijn eerste trail (5 km of 7,5?)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mghihi, "poepchic".

Wel netjes constant gelopen!
  woensdag 21 augustus 2013 @ 21:52:01 #207
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_130327498
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:50 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Mghihi, "poepchic".

Wel netjes constant gelopen!
Ik had hem pas door nadat ik hem getypt had, te mooi om weg te doen ;).
Constant lopen gaat wat gemakkelijker aangezien het zo plat is als een pannekoek. Merk gewoon dat hoe meer andere lopers hoe sneller ik ga zelfs al wil ik dat niet echt. Onbewust ofzo.
Ik bijt!
(Zachtjes)
  woensdag 21 augustus 2013 @ 21:56:53 #208
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130327782
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:46 schreef Quoi het volgende:
Leuk Semtex! Goed gelopen ^O^ DJ Pannenkoek :)

Ik ging maar weer eens proberen om mijn loopje te uploaden in Endomondo (gister lukte niet), maar het lukt nog steeds niet :{ Hij pikt 'm wel op, maar saven gaat niet...
Had ik net ook.. Los een .gpxje uploaden lukt wel?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 21 augustus 2013 @ 22:00:08 #209
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130328007
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:56 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Had ik net ook.. Los een .gpxje uploaden lukt wel?
OK. Mmm...... ja via een .gpx lukt zojuist wel!

Gekke endomondo...
  woensdag 21 augustus 2013 @ 22:01:07 #210
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_130328063
Bij mij gaat het zonder problemen...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_130328135
Crap, het is vanmiddag goed in mijn rug geschoten. Slechte timing in een week waarin veel kilometers gepland waren. Heb diclofenac en hoop dat het werkt. :(
  woensdag 21 augustus 2013 @ 22:11:36 #212
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130328621
Endomondo is ook trouwens gek met het optellen van de km's voor de leaderboard. Lijkt wel of ie doortelt.

of loopt iedereen - inclusief ikzelf - gewoon schandalig veel

quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Crap, het is vanmiddag goed in mijn rug geschoten. Slechte timing in een week waarin veel kilometers gepland waren. Heb diclofenac en hoop dat het werkt. :(
Oei rustig aan maar. Weet niet hoe erg het is, maar ik heb ervaren dat met een crappy rug hardlopen niet eens zo erg is. Sterker nog, de boel is dan stukken minder stijf en pijn ging weg tijdens lopen. Hoop voor je!
pi_130328774
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:11 schreef Quoi het volgende:
Endomondo is ook trouwens gek met het optellen van de km's voor de leaderboard. Lijkt wel of ie doortelt.

[..]

Oei rustig aan maar. Weet niet hoe erg het is, maar ik heb ervaren dat met een crappy rug hardlopen niet eens zo erg is. Sterker nog, de boel is dan stukken minder stijf en pijn ging weg tijdens lopen. Hoop voor je!
Hij zegt bij mij dat ik de afgelopen week 5.01km gelopen heb, terwijl ik er gisteren toch echt 6 gelopen heb!
  woensdag 21 augustus 2013 @ 22:18:32 #214
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130329007
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:14 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Hij zegt bij mij dat ik de afgelopen week 5.01km gelopen heb, terwijl ik er gisteren toch echt 6 gelopen heb!
Bij mij is het nog het totaal van vorige week (ca 24 km). Als mijn loopje van gister er nog bij gaat en morgen en Bradelier krijg ik een topweek op Endomondo :{

Ik krijg wel een bekertje! Personal best 1 km in 5:05. Nu nog eens 10 van die km's lopen :)
Nouja, boeien :)
  woensdag 21 augustus 2013 @ 22:28:23 #215
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130329536
quote:

Dit })
  woensdag 21 augustus 2013 @ 22:29:55 #216
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_130329610
quote:

[..]

Nee, hij doet het goed, gisteren heeft ie alleen wel wat kuren gehad. Beetje wat hats nu heeft, had ik ook.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_130329655
Die 5.01 is mijn loopje van vorige week - die zou dus niet meer meegeteld moeten worden. En m'n loopje van gisteren is juist niet meegeteld. Lijkt me dat ie het dan nog niet helemaal goed doet?
  woensdag 21 augustus 2013 @ 22:33:59 #218
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130329820
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:30 schreef hatsaflats het volgende:
Die 5.01 is mijn loopje van vorige week - die zou dus niet meer meegeteld moeten worden. En m'n loopje van gisteren is juist niet meegeteld. Lijkt me dat ie het dan nog niet helemaal goed doet?
hij update traaaaag. vroeger gebeurde dat soms al na een half uur, nu loopt-ie soms 18 uur achter. Morgen klopt het waarsch. wel weer :)
pi_130330435
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:42 schreef SEMTEX het volgende:

[ afbeelding ]
Waar je ook komt, je blijft mensen tegenkomen met het Zevenheuvelenshirt van 2012 :)

^O^ voor je loopje.

Ik zat al een tijdje te denken om een shirt te (laten) ontwerpen om straks in het buitenland makkelijk herkenbaar te zijn. Maar toen dacht ik opeens aan mijn 7 heuvelenshirt, toch een opvallend shirt waar ik dan zeer waarschijnlijk de enige ben die hem aan heeft.
pi_130330468
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:33 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

hij update traaaaag. vroeger gebeurde dat soms al na een half uur, nu loopt-ie soms 18 uur achter. Morgen klopt het waarsch. wel weer :)
Nu al 24+ uur dus :P Nouja, niet dat het me heel erg veel uitmaakt, ik bungel toch eventjes ergens onderaan.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 23:18:01 #221
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130331828
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 18:27 schreef Frsh het volgende:

[..]

Ik wil deze route ook nog lopen. Zal wel ergens september worden. Lekker gedaan RD! Nog tips?
dichte schoenen want je loopt hele stukken door het zand, ik ben ook enkele keren gestopt om mijn schoenen te legen.
Verder gewoon lekker genieten want het is echt een hele mooie en gevarieerde route
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_130331965
Iedereen weer lekker goed bezig *O* ! SEMTEX leuk verslag en gefeliciteerd met een goede prestatie! _O_ bos81 ook! _O_
De anderen die ook allemaal gelopen en getraind hebben, lekker bezig! ^O^ En Sjaap, lol! :D Ben blij dat zoiets mij nog nooit is overkomen, al kan het natuurlijk nog veel erger heb ik al gezien in het topic.. ;( :P
  woensdag 21 augustus 2013 @ 23:22:34 #223
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130331996
Leuk Semtex! ^O^

En alle andere lopers ook weer goed bezig! w/

En da's niet fijn stipstipstreepstip streepstreepstreep streepstipstreep! :(

Zelf ook weer op de club geweest. Ben uiteindelijk toch met de medium-langzame groep meegeweest, want de langzame groep was dit keer meer een ziekenboeg. Was nog best een stevige training. Eerst een eind bultaf, daarna een vrij lang stuk redelijk vlak en op het einde het hele eind weer omhoog ploegen. Op het platte stuk nog bijna op m'n plaat gegaan door een boomwortel (tsja, als je met z'n allen loopt te bumperkleven zie je niet zoveel aankomen... :X). En het stuk omhoog was best zwaar zo op het eind van de training.

Maar nu lekker 2 dagen rust (nou ja, dag reizen en een dag familie) en dan de Bradelierloop! *O*

Zodadelijk maar eens lekker genieten van onze 4 uur slaap voor de wekker weer gaat... :O

http://www.endomondo.com/workouts/234219021/10882483
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  woensdag 21 augustus 2013 @ 23:23:37 #224
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130332033
enne Semmie.... super verslagje! DJ Pannekoek is in the house....make some noise!

Stipjestreepje, beterschap,hoop dat je rug een beetje meevalt!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_130332162
well done semtex!

streepke wat doe je! beterschap!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')