geode manier en service.... op dat moment koop je niets maar ze scheppen wel een band met de potentiele klant.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben een keer bij de Run2day geweest met m'n oude schoenen. Filmpje gemaakt met die oude schoenen. Advies van de winkelmeneer: "Ik kan je een paar nieuwe schoenen verkopen als je wilt, maar nodig is het nog niet. Kom over een paar maanden nog maar eens terug"
ik denk dat veel hardloopwinkels antipronatie voorschrijven...toch de gulden middenweg en dus weinig last op klachten over blessuresquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:13 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Bij welke winkel was dat? Ik vind ze bij de All4Running over het algemeen wel heel erg pro antipronatieschoenen. Als m'n omni's op zijn ga ik dan ook eens naar een andere winkel.
In Amerika schoenen laten aanmeten! Daar zijn ze vaak veel goedkoper!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb ook een vraagje w.b. schoenen. Ik weet dat mijn schoenen tegen hun eind aan lopen. Maar ik ga over 2 weken naar Amerika en het leek mij handig om dan die oude nog mee te nemen zodat ik ze aan het einde van de trip weg kan gooien..
Maar ze kunnen je in de hardloopwinkel vaak beter helpen als ze je oude schoenen zien he? Dus wat te doen, nu nieuwe kopen en ze 3 maanden in de kast laten staan (maar dan gaat de demping eruit?) of zouden ze misschien notities voor mij kunnen maken en dat ik ze pas over 3 maanden koop? Of natuurlijk toch nieuwe kopen en meenemen maar zo hard nodig is het volgens mij nog niet..
Oh ja dat is een optie waar ik ook nog niet aan gedacht hebquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:23 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
In Amerika schoenen laten aanmeten! Daar zijn ze vaak veel goedkoper!
Ik zou het juist zo licht mogelijk houden. Misschien een paar korte versnellinkjes naar je gewenste wedstrijdtempo.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:22 schreef Quoi het volgende:
Wat een walhalla om in mijn bed te kunnen blijven liggen![]()
Verder eens even bedenken wat voor training ik ga doen, aangezien zaterdag een wedstrijd. Pas raadde iemand hier aan om dan juist niet te gaan 'hobbelen', maar wat snelheidswerk te doen... Als iemand nog een leuke weet, niet te intensief
ik bedoelde meer de gulden middenweg qua lopersbehoeften, meeste lopers proneren volgens mijquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:21 schreef Saysem het volgende:
Is de gulden middenweg niet per definitie een 'neutrale' schoen dan?
doen! de mijne waren verleden jaar de helft goedkoper dan in NZquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh ja dat is een optie waar ik ook nog niet aan gedacht heb
'Hobbelen' kan wel hoor, maar er wordt vaak wel aangeraden er wat kleine versnellinkjes bij te doen, volgens mijn trainert zodat je lichaam niet denkt dat er een relatieve rustperiode aan komt. Gewoon lekker hobbelen en de laatste 100 meter van elke kilometer even aanzetten?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:22 schreef Quoi het volgende:
Wat een walhalla om in mijn bed te kunnen blijven liggen![]()
Verder eens even bedenken wat voor training ik ga doen, aangezien zaterdag een wedstrijd. Pas raadde iemand hier aan om dan juist niet te gaan 'hobbelen', maar wat snelheidswerk te doen... Als iemand nog een leuke weet, niet te intensief
Gawd...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:26 schreef YUR het volgende:
DJMO heeft het weer voor elkaar:
http://www.vredesloopdenh(...)van/monique-verlind/
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:26 schreef YUR het volgende:
Wie is Monique Verlind en waarom is het interessant dat zij als rokende thuisblijfmoeder 10km gaat lopen? :squote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:26 schreef YUR het volgende:
Hmm dit hoor ik voor het eerst. Zou kunnen hoor, maar gaat het niet een beetje tegen het idee van tapering in?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:27 schreef hatsaflats het volgende:
volgens mijn trainert zodat je lichaam niet denkt dat er een relatieve rustperiode aan komt.
de all4running idd. Dat van de fysio gaf mn bootcamp instructrice als tip.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:13 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Bij welke winkel was dat? Ik vind ze bij de All4Running over het algemeen wel heel erg pro antipronatieschoenen. Als m'n omni's op zijn ga ik dan ook eens naar een andere winkel.
Ik heb het een tijdje terug teruggezocht, ik had het aanvankelijk net aan gemistquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gelukkig zijn er hier de laatste tijd veel nieuwe lopers bij gekomen die dit allemaal niet meegekregen hebben
Nou, ja, maar ik "mag" bijvoorbeeld ook geen neutrale schoenen voor langere afstanden omdat ik ooit ben begonnen op antipronatieschoenen. Ook niet nu ik van haklanding naar midden/voorvoetlanding ben gegaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik bedoelde meer de gulden middenweg qua lopersbehoeften, meeste lopers proneren volgens mij
En hoe lang gaat de hobbel dan worden?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:33 schreef Quoi het volgende:
Thanks! Hobbel + laatste 100m versnellen lijkt me wel wat
were to start......quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wie is Monique Verlind en waarom is het interessant dat zij als rokende thuisblijfmoeder 10km gaat lopen? :s
Het moet wel een relatief rustige training blijven, dus je moet je ook weer niet helemaal kapot lopen in die versnellinkjes. Maar gewoon je lichaam een klein beetje prikkelen en zorgen dat ie wakker blijft.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:34 schreef Saysem het volgende:
[..]
Hmm dit hoor ik voor het eerst. Zou kunnen hoor, maar gaat het niet een beetje tegen het idee van tapering in?
Stel niet van die moeilijke vragenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:35 schreef YUR het volgende:
[..]
En hoe lang gaat de hobbel dan worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |