Ik zou ook mezelf een weg naar buiten proberen te graven als mijn vloer een psychedelisch blauwe kleur zou hebben.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:38 schreef Vicky het volgende:
*zucht*
gisteravond dus een paar uur bezig geweest om het aquarium weer netjes te krijgen.. Heeft onze niet zo kleine algeneter..
[ afbeelding ]
weer lekker gegraven..
[ afbeelding ]
haha dat had ik vorige week ook nog. Met een oud bankpasje haal je het er makkelijk af, ik kan weer perfect door de ruiten kijken!quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn aquariumwanden hebben nu ook vloerbedekking (lees alg) ... Arghhh
easy carbo verminderd onwijs de alg.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:47 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik zou ook mezelf een weg naar buiten proberen te graven als mijn vloer een psychedelisch blauwe kleur zou hebben.
Ik vrees dat ik mijn aquarium gewoon helemaal leeg moet halen (helft van het water bewaren) en dan volledig schoon maken... eerst even kijken of de easy carbo kuur helptquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:54 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
haha dat had ik vorige week ook nog. Met een oud bankpasje haal je het er makkelijk af, ik kan weer perfect door de ruiten kijken!
Alleen heb ik nu 'last' van iets te enthousiaste drijfplanten.. Een week geleden heb ik de helft weggehaald. Nu is het allemaal weer terug
elke dag 15ml haalt de alg binnen een week of 2 weg.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik mijn aquarium gewoon helemaal leeg moet halen (helft van het water bewaren) en dan volledig schoon maken... eerst even kijken of de easy carbo kuur helpt
Nogal afhankelijk van hoeveel liter water je hebtquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:02 schreef Joene het volgende:
[..]
elke dag 15ml haalt de alg binnen een week of 2 weg.
Als ze erin zitten wel, dit is een foto van de bak op het moment, heb er vandaag wat hout in gegooid en wat van de nep plantjes uit China erbij gezet om eens te kijken hoe dat oogt.quote:
Is 180 liter, had hiervoor 240 maar heb die ooit weg gedaan. Nu even veel plantjes maar dat ga ik allemaal nog wel weer verplaatsen denk ik. We gaan het zienquote:
Whehehe exact even groot als die van onsquote:
Ja, maar deze is geen hoek, dus het ziet er er toch anders uit.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehe exact even groot als die van ons
Zaterdagquote:
1 kogel, meer kunnen er niet in en ik ben ook niet zo van de meerdere kogelvissen in 1 bak, al verdragen dwergjes elkaar vaak wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:51 schreef rene90 het volgende:
Hoeveel kogels zitten erin? Zijn het een beetje leuke vissen om te zien en zitten ze wat op de voorgrond?
Ziet er leuk uit zo, hoe heet dat plantje helemaal rechts?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:27 schreef HighVolume het volgende:
[ afbeelding ] even snel een fotootje, geen super foto maar goed gaat om het idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |