en weer verderquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:04 schreef saaw het volgende:
mooi is dat
is het een optie om in 1 van de twee kabines witte watten en in de ander kooltjes te stoppen? of moet ik echt een nieuwe pomp
ik heb deze al een hele tijd en nooit ergens probleme mee gehad trouwens
Ik heb 1 wit / oranje platy , dat is het mannetje en 2 oranje vrouwtjes. Nergens ook maar iets zwarts te bekennen bij deze 3, maar toch is er een jonkie die het voor elkaar gekregen heeft om er bijna volledig zwart uit te zien qua stippen , met af en toe wat oranje ertussen doorquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:23 schreef saaw het volgende:
oeh wat leuk
enige die ik als kleine heb gehad zijn platy's, maar die waren binnen de kortste keren opgegeten
niet dat ik daar echt mee kan zitten hoor, zo boeiend zijn platty's nou ook weer niet
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:11 schreef Prowl het volgende:
Acrylic is toch gewoon plexiglas?
Krast als de ziekte en wordt hardstikke dof.
Misschien toch maar eens aan betonplex met polyester gaan denken, heb je maar 1 glasplaat nodig als voorruit.
Dan ben je met die maten voor 200,= wel klaar.
Het is dat ik ontzettend goedkoop aan mijn bakje van 130x75x60 kon komen anders was ik deze zomer ook aan de slag gegaan met een houten bak.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:12 schreef Gianthuust het volgende:
[..]
Ik heb 2 voorkanten dus dat zou dan 2x glas en 2x betonplex worden. Ik heb de kosten voor de bak zelf iid ingeschaalt op ongeveer 200 euri.Dit is mijn budget ongeveer.
Bak 200 euro
Filter etc. 150 euro (mogelijk wil ik voor een biologisch filter gaan, dan word het een stukje duurder.Weet iemand of dit op de lange termijn wel voordeliger is? ivm minder vaak verversen filter etc.)
Grond en planten etc. 150 euro
Vissen 150 - 200 euro (wil vooral schooltjes)
Is dat redelijk?
als ie in een kom zit mag je je eigen topic lekker makenquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:59 schreef Kings het volgende:
Mag een koudwateraquarium ook meedoen?
Of hebben goudvisjeshouders een eigen topic?
Nee! Ik heb ze in een mooie grote glazen bak met filtertjes en pompjes en plantjes en frobeltjes enzo en en en...quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:19 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
als ie in een kom zit mag je je eigen topic lekker maken![]()
anders .. welkom![]()
en daarom hecht ik zeer weinig waarde aan de "kennis" van winkelpersoneelquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:40 schreef saaw het volgende:
ik heb weer nieuwe visjes
2 kogelvisjes[ik dacht altijd dat dat niet kon in een gezelschapsaquarium maar dit is een vriendelijke soort volgens mijn aquariumwinkelmevrouw]
truequote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:38 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
en daarom hecht ik zeer weinig waarde aan de "kennis" van winkelpersoneel
zolang die genoeg slakjes heeft zal het wel even goedgaan. daarna gaat hij alsnog je andere vissen aanvallen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:11 schreef saaw het volgende:
[..]
true
maar ik heb zat slakjes en ook iedere dag rode muggen larven dus ze blijven tot nu toe braaf van alle andere visjes af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |