Laatste reactie:
quote:
Op woensdag 19 november 2003 14:54 schreef GotenSSJ het volgende:
nu is mijn algeneter weer de pijp uitik snap echt niet wat er aan de hand is
temp is goed
voor de rest heb ik er
5 neon tetras
iets van 10 guppies
2 black molleys
2 maanvissen
[Dit bericht is gewijzigd door Prowl op 19-11-2003 15:02]
quote:tsjaa, je zult toch echt wat meer informatie moeten geven, anders kunnen we je niet helpen. hoe groot is je bak, wat voor waterwaarden, hoelang draait ie al, wat voor filter. het kan aan zoveel dingen liggen.
Op woensdag 19 november 2003 14:54 schreef GotenSSJ het volgende:
nu is mijn algeneter weer de pijp uitik snap echt niet wat er aan de hand is
temp is goed
voor de rest heb ik er
5 neon tetras
iets van 10 guppies
2 black molleys
2 maanvissen
* NiGeLaToR heeft tijdje geleden een Jewel Rekord60 bak gekregen.. zeer blij mee, erg mooi en compleet.. met echt biofilter
Heb er wel wat veel vissen in.
Meten jullie die meuk altijd? Ik doe het al jaren op gevoel en m'n dooz doet het altijd erg goed.
Owjah, heb een compleet mini aquariumpje over misschien is er een kleine-kamer-bewoner die daar wel zin in heeft, met verwarming, tl, filter etc..
(Jaja, een V&A topic volgt, had er alleen nog neit aan gedacht em te verkopen
)
quote:moeten algeneters speciaal eten hebben dan?
Op woensdag 19 november 2003 15:04 schreef NiGeLaToR het volgende:
GotenSSJ heeft je algeneter wel te eten?
Ik maak de spruiten schoon, kook ze goed gaar en gooi ze in de diepvries, het hele jaar door verse groente voor die beestjes en niet alleen de algeneters (in mijn aquarium ancistrussen) vinden het lekker maar de rest ook.
Binnen een dag zijn bij mij 2 spruitjes helemaal opgegeten
quote:ik heb maar 1 algeneter van 5cm ong....dus om die nou spruiten te gaan voeren...
Op woensdag 19 november 2003 16:20 schreef Prowl het volgende: