En zaterdag ga ik mn nieuwe bakje ophalenquote:Op maandag 26 september 2005 01:50 schreef Prowl het volgende:
Ondertussen alweer een jaar zonder aquarium, ben druk op zoek naar een nieuweom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:52 schreef Byte_Me het volgende:
zijn er nog mensen met interesse in Apistogramma cacatuoides? Ik heb er nog 13 zitten uit eigen kweek, die eigenlijk weg moeten.
Jup, dat zijn de mooitjes die ik bedoelquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:23 schreef MadGuy het volgende:
Heb je het niet over guppy's?
[afbeelding]
Een mooi database is deze site, maar zelfs die is nog niet compleet. Er wordt wel aan gewerkt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Af te halen in Eindhoven, voor 3 euro per stuk. Heb helaas alleen nog vrouwtjes.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:25 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Ja.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waar op te halen en hoeveel wil je ervoor hebben?
Wat jij daar allemaal hebt hoort in een bak van 150x50x50 thuis!quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:05 schreef zoeperzazke het volgende:
heel verhaal
Die heb ik dus niet en nogmaals, ik kan er ook weinig aan doen... waar moet ik die visjes nu anders laten?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:37 schreef Prowl het volgende:
[..]
Wat jij daar allemaal hebt hoort in een bak van 150x50x50 thuis!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ander aquarium, aquariumzaak, verkopen, etc...quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:44 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet en nogmaals, ik kan er ook weinig aan doen... waar moet ik die visjes nu anders laten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop