En zaterdag ga ik mn nieuwe bakje ophalenquote:Op maandag 26 september 2005 01:50 schreef Prowl het volgende:
Ondertussen alweer een jaar zonder aquarium, ben druk op zoek naar een nieuwe
Ja.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:52 schreef Byte_Me het volgende:
zijn er nog mensen met interesse in Apistogramma cacatuoides? Ik heb er nog 13 zitten uit eigen kweek, die eigenlijk weg moeten.
Jup, dat zijn de mooitjes die ik bedoelquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:23 schreef MadGuy het volgende:
Heb je het niet over guppy's?
[afbeelding]
Een mooi database is deze site, maar zelfs die is nog niet compleet. Er wordt wel aan gewerkt.
Af te halen in Eindhoven, voor 3 euro per stuk. Heb helaas alleen nog vrouwtjes.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:25 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Ja.
Waar op te halen en hoeveel wil je ervoor hebben?
Wat jij daar allemaal hebt hoort in een bak van 150x50x50 thuis!quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:05 schreef zoeperzazke het volgende:
heel verhaal
Die heb ik dus niet en nogmaals, ik kan er ook weinig aan doen... waar moet ik die visjes nu anders laten?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:37 schreef Prowl het volgende:
[..]
Wat jij daar allemaal hebt hoort in een bak van 150x50x50 thuis!![]()
ander aquarium, aquariumzaak, verkopen, etc...quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:44 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet en nogmaals, ik kan er ook weinig aan doen... waar moet ik die visjes nu anders laten?
als je ze gratis wegdoet, genoeg mensen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:36 schreef zoeperzazke het volgende:
er is geen goede aquariumzaak in de buurt, voor een ander aquarium heb ik geen plek en verkopen... wie wil er in vredesnaam volwassen vissen hebben?
Die onderste vissen zijn Leeri's ( of hoe je dat ook schrijft )quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Zojuist heb ik getracht om aquariumfoto's te maken, de meesten hie rzullen wel weten wat een hel dat isIk krijg het nog niet helemaal voor elkaar.
Dit is een foto van mijn mooie aquacleanerHij zuigt alles af wat hij tegenkomt:
[afbeelding]
En hieronder twee pogingen om mijn grote vissen vast te leggen. De eerste is van opzij en geeft vooral een impressie van ehm, kleur, en de onderste is wel redelijk scherp maar de vis draaide zich net om. Je ziet wel dattie zo'n lange spriet heeft
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie diamantgourami inderdaad.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:15 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Die onderste vissen zijn Leeri's ( of hoe je dat ook schrijft )
Wij hebben er hier ook 2.
Heb je misschien wat meer info over deze beestjes ? Vind ze namelijk erg leuk maar weet niet of ze bij mij ind e bak kunnen. Hoeveel ruimte hebben ze nodig ? Kun je ze met zijn 2-en houden of zitten ze liever met een paar ? Etc etcquote:Op zondag 8 januari 2006 21:03 schreef MadGuy het volgende:
Dat zou ik ook enigszins jammer vinden ja...
Jep, de zoetwatergarnaaltjes bij mij zitten heel de dag te poetsen en elkaar een beetje te pesten en ook vooral te seksen alsof het een lieve lust is, al zie ik alleen het product ervan, niet de daad zelf. Maar het zijn echtbeestjes. Ze eten van die algentabletjes en stukjes komkommer bij me.
Ik ben benieuwd of ze zich nog wel zoveel laten zien als ik eindelijk mijn Dariootjes heb.
[afbeelding]
Beetje wazige foto van één van mijn zwangere vrouwtjes.
Heeeeeeeeeel klein, ze worden slechts 3cm groot. De vrouwtjes zijn vuurrood als ze op kleur zijn, de mannetjes wat bruiniger rood en die zijn ook ietsjes kleiner en slanker.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:58 schreef deedeetee het volgende:
Ze zien er idd erg leuk uit, ik ga 'ns in de winkel kijken hoe ze er in 't * echt * uitzien
Je kunt het beste beginnen met een groepje van tien. Zo heb je altijd wel mannetjes en vrouwtjes erbij zitten en voelen ze zich ook wel heel prettig. Ruimte valt best mee, ze kunnen al in heel kleine bakjes. Ik heb ze zelf in een 40cm bakje. Ze planten zich voort als gekken, maar houden zichzelf in stand, dus op zich hoeft dat qua ruimte geen probleem te zijn. Je moet alleen oppassen dat je ze niet bij vissen houdt die wel een volwassen garnaal lusten.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:55 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Heb je misschien wat meer info over deze beestjes ? Vind ze namelijk erg leuk maar weet niet of ze bij mij ind e bak kunnen. Hoeveel ruimte hebben ze nodig ? Kun je ze met zijn 2-en houden of zitten ze liever met een paar ? Etc etc
Alle info is welkom...
Hehe, nee klopt, dat doet ze de andere manen wel aan. Als ze eitjes legt is het net een pitbull !quote:Op zondag 8 januari 2006 14:37 schreef MadGuy het volgende:
LOL @ Gill. Gelukkig is die niet zo beschadigd als de echte Gill!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |