quote:Op maandag 3 juli 2006 22:50 schreef MadGuy het volgende:
Die laatste lijkt me sowieso niet verstandig met ALLE labyrinthvissen. Maar goed, daar heb ik geen last van; ik heb slechts mijn Dario dario (die best wat hogere temperaturen kunnen hebben) en mijn garnalen. Ik heb vuurtjes. Ik hoop dat ze het gaan redden.
Misschien dat ik de klep inderdaad open ga zetten. Ventilator is lastig ivm stiopcontact ruimte.Bedankt voor de tips.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:14 schreef Klonk het volgende:
mbt tot de warmte kap open/eraf en dan gewoon een normale ventilator op het water richten, door verdamping koelt de boel goed af.
Bij mij gaat er elk jaar wat dood als het zo warm isquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:43 schreef Klonk het volgende:
koelen dus, wel raar, cherrybarbeeltejs zouden geen problemen moeten hebben met die warmte, zeker weten dat je geen ziekte in de bak hebt ?
quote:En een vraagje uit een ander topic :
[Spoedvraagje] Aquariumkast
*fixed*quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:12 schreef Klonk het volgende:
@ mrkanarie, dit stukje mag uit de OP gehaald worden, hoe ik dat zo zeker weet ?, was een vraag van mij en die is ondertussen opgelost
[..]
Heb je ze der wel goed ingezet? (steenwol eraf, mandje eraf, wortels inkorten)quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:48 schreef Veulen het volgende:
Ik heb een planten red tip nodig.
Gisteren voor 40 euro aan nieuwe planten gekocht. Dee ik vanmorgen me ogen open en kijk naar me aquarium... Helft van me planten weg.
Diepe rouw hierzo nu. En die verrekte vissen maar gelukkig kijken... Tssk Help...
jaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:00 schreef HPoi het volgende:
Heb je ze der wel goed ingezet? (steenwol eraf, mandje eraf, wortels inkorten)
Gebruik vloeibare plantenvoeding en co2quote:Heb je een voedingsbodem?
Plantenmest?
Jaquote:Geschikte planten voor de temperatuur?
Ja, kunst en echt licht.quote:Genoeg licht? Kunstlicht?
OOO oooo zo.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
ja
[..]
Gebruik vloeibare plantenvoeding en co2
[..]
Ja
[..]
Ja, kunst en echt licht.
Ik geloof trouwens dat je me niet helemaal begrijpt:
Ik heb planten moordende vissen. Ze hebben ze gewoon allemaal opgevreten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |