mooi beest, maar is dit geen zoutwatervariant misschien?quote:
Jep, kijk maar naar o.a. het levend steen op de achtergrondquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:24 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
mooi beest, maar is dit geen zoutwatervariant misschien?
Uhh je bedoelt zoiets ... KLIKquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:34 schreef ook_gek het volgende:
Iemand een idee of je door middel van led verlichting je aquarium kan verlichten.
En welke controler je nodig hebt om zons opgang en ondergang kan regelen. Dus langzaam licht aan en langzaam licht uit en overgaan op maan licht?
Kiek hoe schattig!quote:
Uhh al een tijde niet meegelezen ...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:11 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Voor 270 euro komen ze een nieuwe bodemplaat plaatsen. Dit is inclusief rijkosten en BTW.
Een nieuwe bak, kaal (dus zonder extra steun voor de lichtkap) is een stuk prijziger: 400 euro excl. brengen. Dat laatste geintje zou dus rond de 500 euro gaan kosten. Denk dat we de bak maar laten repareren
We wachten natuurlijk eerst even op de verzekering
De bodem van de 130 x 60 x 60 bak is gebarsten. Honderden liters water de woonkamer in. Kan er nu wel om lachenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:44 schreef kres het volgende:
[..]
Uhh al een tijde niet meegelezen ...![]()
Wat is er gebeurd ?
Er heeft waarschijnlijk toch iets onder het aquarium gezeten. Een klein steentje of ander soort vuiligheid. In het midden zit ook echt een deukje in het glas, en verder is het dus naar links en rechts gebarsten. Maar of dat het echt is? We weten het niet. Kan ook tijdens het vervoer iets misgegaan zijn wat voor de uiteindelijke beschadiging zorgde. Giswerk.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:09 schreef kres het volgende:
OKe gelezen..
That sucks..
Inmiddels achtergekomen hoe dat kon gebeuren ?
Heb je nog slakjes nodig ? Heb genoeg. Ik kan ze missen...
Zal wel moeten.. Een klein lullig steentje is genoeg.. Of misschien een kleine barst aan de rand die na al die tijd toch groter is geworden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:15 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Er heeft waarschijnlijk toch iets onder het aquarium gezeten. Een klein steentje of ander soort vuiligheid. In het midden zit ook echt een deukje in het glas, en verder is het dus naar links en rechts gebarsten. Maar of dat het echt is? We weten het niet. Kan ook tijdens het vervoer iets misgegaan zijn wat voor de uiteindelijke beschadiging zorgde. Giswerk.
Awww lief ^^ Dwergpuffertjes vinden slakjes heerlijk, maar anderhalf uur heen en anderhalf uur terug (ik woon in Groningen) gaat me iets te ver
![]()
Ik ben een proefje aan het doen in de 30 literbak. Paar slakken ingesmeten, filtertje erin, en we zien wel of ze willen fokken of niet![]()
Misschien moet ik er gewoon een half busje visvoer bijgooien i.v.m. overvoering!Just kidding, just kidding
130 x 60 x 60 10 mm 3.40 468 ¤ 262.00quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:11 schreef Faithfulness het volgende:
Voor 270 euro komen ze een nieuwe bodemplaat plaatsen. Dit is inclusief rijkosten en BTW.
Een nieuwe bak, kaal (dus zonder extra steun voor de lichtkap) is een stuk prijziger: 400 euro excl. brengen. Dat laatste geintje zou dus rond de 500 euro gaan kosten. Denk dat we de bak maar laten repareren
We wachten natuurlijk eerst even op de verzekering
Ik heb 'm nog wel goedkoper gespot (maar niet veelquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:55 schreef Prowl het volgende:
[..]
130 x 60 x 60 10 mm 3.40 468 ¤ 262.00
Spammerdespam
Dezelfde bouwer als die bak van dat ene vogelbekdier
Bezorgen door heel NL
Waar woon je?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:10 schreef JortK het volgende:
Is er trouwens iemand die voor een zacht prijsje wat vuurgarnalen in de verkoop heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |