abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 10 juli 2008 @ 08:26:23 #1
155227 crew  Guppy
dus
pi_60012203
Tropisch aquarium topic- deel 16

En hier weer verder.
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 02:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]

Het lijkt het meeste hierop...

Ik denk niet dat het planaria is, want het heeft geen vierkante kop.

Mijn aquarium zit er vol mee, de grotere exemplaren zitten aan het raam geplakt en de kleinere voeren met de stroom van mijn filter mee.

Sommige zigzaggen door het water als een slang.

Volgens deze site Duitse wormen site zijn deze wormen niet schadelijk en zelfs een welkome snack.

Iemand enig idee hoe deze wormpjes er in komen? Grind/ planten?
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 08:24 schreef Guppyfriend het volgende:
ik heb die ook wel eens gehad. mijn gupjes aten ze altijd op.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_60013654
Me kersenbuiken hebben weer kleintjes
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Moderator donderdag 10 juli 2008 @ 12:13:19 #3
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_60016293
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:08 schreef rene90 het volgende:
Me kersenbuiken hebben weer kleintjes
De mijne ook kwam ik gister achter.... Dit is al de 2e keer binnen een paar maanden.

Ze zijn nog erger dan konijnen
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_60024787
Ja alleen ze worden vaak opgevreten helaas.
Top 5 China producten
pi_60062125
Ik heb drie kleine pantsermeervallen

Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_60063678
hoe lang zijn guppen zwanger? ik heb die van mij nu drie maanden en vond ze al wel een beetje rond, maar ben anderhalve week weg geweest en Mokkel is echt kogeltje rond met een staartje . Het zijn twee vrouwtjes, dus ik snap er geen kont van.
Tap tap tap
pi_60064742
Dit dus.

Zo ziet een gup er normaal gesproken toch niet uit?
Tap tap tap
pi_60074033
Kan zijn dat ze eitjes blijft door ontwikkelen, ik weet niet hoe dat precies zit met levendbarenden.
  Moderator zondag 13 juli 2008 @ 15:40:10 #9
155227 crew  Guppy
dus
pi_60076421
door een keer paren kan een vrouwtjesgup 3 keer zwanger worden. ze kan sperma opslaan namelijk. dit kan dus van een vorige keer paren zijn.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_60076482
ze was nog maar amper 1 cm groot toen ik haar kreeg, ze heeft nooit eerder jonkies gehad. een van haar broertjes heeft haar dus ruim drie maanden geleden bevrucht en dat heeft ze toen opgeslagen 'voor betere tijden'?
Tap tap tap
  Moderator zondag 13 juli 2008 @ 17:18:45 #11
155227 crew  Guppy
dus
pi_60078223
wat ik op de foto niet goed kan zien is of je guppy ook een zwangerschapsvlek heeft. zoals deze:

die zwarte vlek bedoel ik.
die hoor je te zien als ze zwanger is. heeft ze dat niet, dan is er wellicht iets anders aan de hand.
pi_60079811
quote:
Op zondag 13 juli 2008 17:18 schreef Guppyfriend het volgende:
wat ik op de foto niet goed kan zien is of je guppy ook een zwangerschapsvlek heeft. zoals deze:

[ afbeelding ]

die zwarte vlek bedoel ik.
die hoor je te zien als ze zwanger is. heeft ze dat niet, dan is er wellicht iets anders aan de hand.
ja, die vlek hebben ze allebei al sinds ze lekker zijn gaan groeien. Bij gup nummer 2 is het nog een hele donkere vlek die aan de zijkant ook goed te zien is, bij de hele dikke (die van de foto) lijkt de vlek te zijn 'uitgerekt' en zit die meer aan de achterkant en niet zozeer meer aan de zijkant, hij is ook wat grijzer van kleur.
Ze komt niet ziek of lusteloos over, ze heeft juist meer kleurtjes in haar staart gekregen.
Tap tap tap
  zondag 13 juli 2008 @ 18:56:20 #13
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_60079899
Terug Vis Post
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_60088506
Oke, ik heb even rondgekeken op het internet, maar ik kan het niet vinden.

Is het normaal dat de corydoras eten uitspuugd via zijn kieuwdeksel?

Morgen zal ik even wat geschikter voer kopen.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Moderator maandag 14 juli 2008 @ 08:55:52 #15
155227 crew  Guppy
dus
pi_60089804
dat doen die van mij ook, met de algentabletten. ze eten daarna alles wel op.

wat voer jij ze dan, dat je denkt dat t niet geschikt is?
pi_60095746
Diepvriesvoer.

Ze eten het op en het voer gaat er weer uit via het kieuwdeksel.

Maar, ik zie dat ze nu wel alles netjes opgegeten hebben.

Dus ik neem aan dat ze het wel lusten en normaal gedrag is
pi_60095968
Hebben mijn betta's ook.
pi_60095989
Guppy heb jij een simpel thermometertje voor me ?
Top 5 China producten
  Moderator maandag 14 juli 2008 @ 14:10:40 #19
155227 crew  Guppy
dus
pi_60096148
ik heb alleen die sticker-thermometer die bij de Rekord 60 zit... verder niks.
eerder had ik zoiets:

werkt goed, alleen issie gesneuveld bij de verhuizing. kun je overigens bij elke dierenwinkel kopen en kost vaak maar 1,50 of zo.
pi_60096512
Ja het gaat me ook niet echt om het bedrag, ik heb alleen zelf geen tijd deze week Dus vandaar dat ik wel tegen vergoeding het op deze wijze van een medefokker wil overkopen
Top 5 China producten
pi_60096605
quote:
Op maandag 14 juli 2008 14:25 schreef rene90 het volgende:
Ja het gaat me ook niet echt om het bedrag, ik heb alleen zelf geen tijd deze week Dus vandaar dat ik wel tegen vergoeding het op deze wijze van een medefokker wil overkopen
Ik wil anders wel even voor je naar de dierenwinkel gaan, moet toch nog voer halen.

(Tijd zat)
pi_60096675
quote:
Op maandag 14 juli 2008 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik wil anders wel even voor je naar de dierenwinkel gaan, moet toch nog voer halen.

(Tijd zat)
Als je dat zou willen doen stel ik dat zeer op prijs, je krijgt het gewoon volledig vergoed met verzendkosten dus als je zo'n simpele kan halen heel erg graag!

Edit: en als iemand zicht afvraagt...huh je zit nu toch ook op FOK. Jup dat is correct, maar hier in me stadje zijn de winkels altijd maandags gesloten
Top 5 China producten
pi_60096687
quote:
Op maandag 14 juli 2008 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

(Tijd zat)
Ik wou dat ik die luxe ook had... Het waterchangen per week eist behoorlijk veel tijd.
pi_60096949
quote:
Op maandag 14 juli 2008 14:31 schreef rene90 het volgende:

[..]

Als je dat zou willen doen stel ik dat zeer op prijs, je krijgt het gewoon volledig vergoed met verzendkosten dus als je zo'n simpele kan halen heel erg graag!

Edit: en als iemand zicht afvraagt...huh je zit nu toch ook op FOK. Jup dat is correct, maar hier in me stadje zijn de winkels altijd maandags gesloten
Ja hoor, wil ik best doen

Je kan me emailen voor de details

(email staat in fobo)
pi_60096965
quote:
Op maandag 14 juli 2008 14:32 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Ik wou dat ik die luxe ook had... Het waterchangen per week eist behoorlijk veel tijd.
Om het erger te maken, ik heb vakantie van mei tot en met 1 september
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')