Hij kostte maar ¤4,95 en is ondertussen een centimeter of 7quote:Op donderdag 6 december 2007 22:46 schreef broodmonkeh het volgende:
als ik brutaal mag zijn , hoeveel kostte deze? En hoe groot is ie nu? Het is overduidelijk een L-nummer , heb op verschillende sites gekeken maar niets gevonden nog.
ehm.. keizertetra's zijn niet zo'n goede keus voor een school. Je zal het binnenkort wel zien , ze zullen elkaar wegjagen , en zwemmen het liefst in hun eentje, vooral de mannetjes.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:18 schreef onlogisch het volgende:
Het is geen L-nummer zei de verkoper lachend. "Die verkoop ik niet voor ¤4,95" zei hij.
Anyway, de naam was lang & latijns, vergeten op te schrijven maar post ik v/d week nog wel
Mijn water was ondanks mijn problemen (zie vorig topic voor degenen die het niet weten) perfect. En heb naast mijn algeneter nu ook 15 keizer tetra's er in
Ook nog 4 planten gekocht want mn bak was nog erg kaal
Foto's volgen snel van de keizer tetra's.
Wat me trouwens wel opviel aan de 15 keizertetra's was dat ze, na een half uur te hebben geaclimatiseerd, de eerste 5 minuten echt in een school zwommen.
Maar na het verkennen van de bak gingen ze allemaal een beetje hun eigen weg.
Komt dit omdat er voor hun (op de algeneter na misschien)nog geen gevaar is in de bak?
Of is een school vissen gewoon niet zo close zoals ik me had voorgesteld?
wtf,die heb ik ook...word die echt 50 cmquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:12 schreef broodmonkeh het volgende:
oh en als dat em is , hij wordt ongeveer 50cm :p
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:59 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
ehm.. keizertetra's zijn niet zo'n goede keus voor een school. Je zal het binnenkort wel zien , ze zullen elkaar wegjagen , en zwemmen het liefst in hun eentje, vooral de mannetjes.
Als ze nog jong zijn zwemmen ze wel in een school.
Ohja, en L-nummers zijn er in verschillende prijsklassen , dus ook 4,95. Ik weet trouwens 100% zeker dat dit een L nummer is.
Ik ben redelijk nieuw op het gebied van aquariums maar bij mij op de zaak gebruiken we terostat om dingen af te dichten. Juist water zeg maar.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:40 schreef misslady83 het volgende:
Hallo allemaal!
Weer een ramp erbij, de aquarium lekt, mn ma heeft m kado gekregen van iemand die m weer 2ehands heeft gekocht. Als je aan de onderkant van t bijgeleverde tafeltje voelt is ie helemaal nat........... wat kunnen we nu t beste doen, is dit nog op te lossen?
alvast tnx
Ah dat is de L-083. Deze wordt zo'n 20cm. Past dus perfect bij je bak!quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is hem volgens de verkoper :
Pterygoplichthys gibbiceps
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |