abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85053990

Opmerkelijke video's:
OP

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2010 22:28:15 ]
pi_85054010
Oeps, ik had er eentje geopend, hier maar verder denk ik zo :)
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_85054072
Ok ;)
pi_85054082
Hmm, volgens mij mogen er best wat weg bij "Onze vaste gasten" :'(
pi_85054112
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:44 schreef Joene het volgende:

[..]

Uitkoken , letop niet teveel want ze hebben kalk maar goed je plantjes vinden kalk fijn :)
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:39 schreef PerryVogelbekdier het volgende:

[..]

Schelpen bestaan eigenlijk uit kalk he..
Kalk kan ervoor zorgen dat de hardheid omhoog gaat..
Dus das eigenlijk niet zo best volgens mij :P

Verder ziet het er wel grappig uit :P
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:18 schreef HeaRt_woRm het volgende:

[..]

Ik heb koraal in mijn aquarium. Eerst goed koken dus en dan afspoelen ja :Y
Dan ga ik binnenkort eens kijken of er mooie schelpjes te vinden zijn.
Oh en zoeken naar een oude pan :')
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_85054188
Oh, en deze: http://poezels.com/FOK/USERS/versteegrob2.jpg mag uit de OP. Ik zal hem ook even van de wiki halen.

(Op verzoek van Versteeg zelf hoor ;))
pi_85054233
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:27 schreef Faithfulness het volgende:
Hmm, volgens mij mogen er best wat weg bij "Onze vaste gasten" :'(
Dat is jammer. ;(
pi_85054744

Mijn algeneter vond het wel een goed idee om een krater rond de komkommer te slaan.
  maandag 9 augustus 2010 @ 16:47:07 #9
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_85055087
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn algeneter vond het wel een goed idee om een krater rond de komkommer te slaan.
vet!
  Official ESF Kreviewer maandag 9 augustus 2010 @ 16:53:17 #10
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_85055366
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]

Komkommers zijn altijd zo lekker, als je ze 2 dagen te lang in je bak laat liggen en ze er dan uithaalt...
pi_85055415
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:53 schreef Kreator het volgende:

[..]

Komkommers zijn altijd zo lekker, als je ze 2 dagen te lang in je bak laat liggen en ze er dan uithaalt...
* Poef!

Een wolk van komkommer. :9
pi_85056262
iemand enig idee waar er goedkoop aan viszakken voor transport te verkrijgen zijn?
de meeste websites die ik tegenkom vragen of torenhoge verzendkosten of ze bieden ze gelijk per 250 zakken aan wat ik weer erg veel vind.
aangezien ik er maar een stuk of 10 tot 30 nodig heb.
ik ga van de week trouwens aan de kweek van artemia beginnen :D
weer een nieuwe uitdaging erbij, nu mijn aquarium eindelijk goed op waardes zit.
de planten doen het ook nu beter met de hs aqua floracarbo en de reflector.
pi_85056414
Toen ik mijn corydorassen ging verhuizen ging ik even langs de dierenwinkel.
Kreeg er gelijk 5 mee, gratis.

Misschien een idee?
pi_85056439
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:53 schreef Kreator het volgende:

[..]

courgette werkt beter. ik haal het er trouwens nooit uit. 2 keer per week gaat er een 2cm dikke courgetteplak in 's avonds, en de volgende ochtend is daar nauwelijks iets van over. wel 2 tevreden ancistrussen.
pi_85056442
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:13 schreef Balsam het volgende:
iemand enig idee waar er goedkoop aan viszakken voor transport te verkrijgen zijn?
de meeste websites die ik tegenkom vragen of torenhoge verzendkosten of ze bieden ze gelijk per 250 zakken aan wat ik weer erg veel vind.
aangezien ik er maar een stuk of 10 tot 30 nodig heb.
ik ga van de week trouwens aan de kweek van artemia beginnen :D
weer een nieuwe uitdaging erbij, nu mijn aquarium eindelijk goed op waardes zit.
de planten doen het ook nu beter met de hs aqua floracarbo en de reflector.
Ik haalde er 10 voor 30 cent bij mijn eigen LFS ;)
pi_85056525
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Toen ik mijn corydorassen ging verhuizen ging ik even langs de dierenwinkel.
Kreeg er gelijk 5 mee, gratis.

Misschien een idee?
ja ga ik inderdaad maar eens proberen, anders bied ik wel aan om er eventueel wat voor neer te leggen.
pi_85057083
TerugvindPost :) foto's volgen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 9 augustus 2010 @ 17:52:28 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_85057891
Dus
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_85058510
Iemand enig idee wat deze witte vlekken zijn?

Groter: (Sorry voor de baggerkwaliteit :P)

Het lijkt wel of z'n pigment wegvalt. :o
pi_85060562
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:07 schreef Faithfulness het volgende:
Iemand enig idee wat deze witte vlekken zijn?

[ afbeelding ]

Groter: (Sorry voor de baggerkwaliteit :P)
[ afbeelding ]

Het lijkt wel of z'n pigment wegvalt. :o
Ook wel eens gezien maar bij mij kwam het door aanvallende garnalen :')
pi_85060875
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:56 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ook wel eens gezien maar bij mij kwam het door aanvallende garnalen :')
Hihi, wat een gemenerds! :o

Wij hebben geen garnalen. Zou ze wel willen, maar even wachten tot de grote bak klaar is. Geduld, geduld, geduld. :P

Gaan garnalen samen met corydorasjes?

En zou jij niet een kweekstelling krijgen, a_a? :)
pi_85060904
Vrouwlief wil ook garnaaltjes in ons aquarium maar ik zie het eigenlijk niet zo zitten. Doe liever een apartbakje met garnalen ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_85060934
ik heb een keer een ancistrus gehad die van de ene op de andere dag vrijwel geheel wit was geworden (nee, niet zo'n albino variant). paar dagen later was ie weer de oude, nooit geweten wat er aan de hand was,

ik ga vrijdag mn kweekstelling ophalen als alles goed gaat *O*

garnalen zoals vuurgarnalen e.d. gaan samen met alle vissen die geen garnalen eten.
pi_85061059
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:06 schreef Joene het volgende:
Vrouwlief wil ook garnaaltjes in ons aquarium maar ik zie het eigenlijk niet zo zitten. Doe liever een apartbakje met garnalen ?
Ik wil juist geen speciaalbakken meer. Ons halve huis staat vol met aquaria en ik wil eigenlijk wel weer gewoon kunnen dineren aan m'n eetkamertafel, i.p.v. naar visjes staren :@ :P

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:07 schreef Byte_Me het volgende:
ik heb een keer een ancistrus gehad die van de ene op de andere dag vrijwel geheel wit was geworden (nee, niet zo'n albino variant). paar dagen later was ie weer de oude, nooit geweten wat er aan de hand was,

ik ga vrijdag mn kweekstelling ophalen als alles goed gaat *O*
Mijn visje eet ook gewoon goed, zwemt lekker door de bak en weet me nog steeds de stuipen op 't lijf te jagen door HARD tegen m'n hand aan te zwemmen als ik even met m'n hand in de bak moet. ( }:| ), dus ik maak me op zich geen zorgen om 'm. Vind het er alleen zo apart uitzien! _O-

Oeeee keep us posted ^^
pi_85061581
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:10 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ik wil juist geen speciaalbakken meer. Ons halve huis staat vol met aquaria en ik wil eigenlijk wel weer gewoon kunnen dineren aan m'n eetkamertafel, i.p.v. naar visjes staren :@ :P
[..]

Mijn visje eet ook gewoon goed, zwemt lekker door de bak en weet me nog steeds de stuipen op 't lijf te jagen door HARD tegen m'n hand aan te zwemmen als ik even met m'n hand in de bak moet. ( }:| ), dus ik maak me op zich geen zorgen om 'm. Vind het er alleen zo apart uitzien! _O-

Oeeee keep us posted ^^
Hmmmm ik ben bang dat die garnalen teveel fokken en binnen de kortste keren mn hele bak vergeven is van de garnalen en daar heb ik geen trek an,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')