Een timer is niks speciaals, gewoon bij de bouwmarkt en zelf supermarkten hebben ze.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kun je trouwens ook een timer voor je TL-licht aanschaffen?
Bij een aquarium speciaalzaak neem ik aan?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:41 schreef rene90 het volgende:
Wat is het beste, een lange buis met gaatjes iets boven het wateropervlak, of één uitmonding boven het wateroppervlak?
Edit; die kraankoppelingen van eheim, je doet de slang erop, en dan schroef je het rondje "terug" over de slang. Dus je gaat niet eerst dat ronde dingetje over de slang doen, en dan terug over de slang?
Wil ik ook wetenquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:34 schreef rene90 het volgende:
Ooh deze ook nog even quoten omdat ik morgen aan de gang wil
[..]
Ik heb een lange buis die van boven naar beneden loopt. Daar gaatjes in geboord.. Dus is er stroming over de volledige hoogte van de bak.... Vind het mooi als je de planten beetje heen en weer ziet gaan..quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wil ik ook weten::@
Ik heb nu een uitmonding net onder de waterrand zodat ik het gekletter niet hoor maar wel de vuillaag boven op het water meegenomen wordt, alleen nu met nieuw op te bouwen achterwand zit ik te twijfelen
Je kan er ook paar mooie lange planten voor zetten... Valisneria zou heel mooi staan...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:03 schreef rene90 het volgende:
Foto's
[ afbeelding ]
Ik wil rechts misschien voor de slang van het filter iets van mangrovewortel zetten ook voor wat schuilplekken en dergelijke.
Ja oke dat is best handig om na je vakantie te doen ja.....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:20 schreef rene90 het volgende:
Planten wil ik sowieso weer gaan toevoegen, alleen ga eerst op vakantie dus wacht er nog eventjes mee tot ik terug ben en mijn financien kan opmaken.
Dan maar even navragen bij aquaplantsonline welke planten goed zijn voor mijn bak zonder co2, omdat het nogal lastig gaat anders.
maanvissen lusten wel een garnaaltjequote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:08 schreef rene90 het volgende:
Alles gefixt![]()
Vraagje; ik wil garnaaltjes, kunnen die bij:
2 maanvissen
18 vijfstreepbarbeeltjes
2 dwerggoerami's
?
En ik heb ze al eens gehad, alleen verdwenen vrij snel, welke zijn makkelijk te houden? Vuur / weet ik het?
Er zijn bepaalde soorten garnalen die je niet zommaar bij elkaar moet doen. Heb ooit ergens een lijst gevonden van garnalen en welke bij elkaar kunnen en welke niet....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:32 schreef rene90 het volgende:
En als de maanvissen eruit zouden gaan dan kunnen alle soorten garnaaltjes in principe wel toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |