Thx.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:48 schreef Greys het volgende:
Wauw, mooi allemaal!
Die van Kreator ook, wat tof zo strak!
Doen ze allemaal inderdaad... Ze slikken de lucht in en persen die dan door de darmen. Of zoietsquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:31 schreef versteegrob het volgende:
Zal me inhouden voor de mensenEn goed nieuws, er staan geen vissen meer op mijn verlanglijstje
![]()
Weet iemand waarom de sterbai meerdere keren per dag naar de oppervlakte schiet om lucht te happen ? Krijgen ze in het water niet genoeg lucht binnen ?
Dat is normaal.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:31 schreef versteegrob het volgende:
Zal me inhouden voor de mensenEn goed nieuws, er staan geen vissen meer op mijn verlanglijstje
![]()
Weet iemand waarom de sterbai meerdere keren per dag naar de oppervlakte schiet om lucht te happen ? Krijgen ze in het water niet genoeg lucht binnen ?
Heb ik dat?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:31 schreef Faithfulness het volgende:
Heb je mijn man's aquarium nu aan Stali's man gegeven, Samzz?![]()
Dat kan..quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:31 schreef versteegrob het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |