Zo'n nieuwste Albert Heijn zeg maar, beetje XL-achtige inrichting en inboedel enzoquote:
Aha. Ben benieuwd wanneer ze dat bij 'mijn' AH eens gaan invoeren. Ouwe meuk daar.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo'n nieuwste Albert Heijn zeg maar, beetje XL-achtige inrichting en inboedel enzo.
Niet zo'n verpauperde, lelijke, grauwe, oude winkel.
Ik word serieus half depri als ik in zo'n oude winkel kom, er zijn Aldi's met meer sfeerquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aha. Ben benieuwd wanneer ze dat bij 'mijn' AH eens gaan invoeren. Ouwe meuk daar.
Een mooie manier om de parttime carrièrehuismoeders en 15-jarigen te doen denken dat hun baantje glorieuzer is dan het werkelijk isquote:
Ok ik moet wel zeggen dat het beetje pauper is, teringvriezer die steeds lekt waardoor de vloer met ijs bedekt wordt en je bijna je nek breektquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo'n nieuwste Albert Heijn zeg maar, beetje XL-achtige inrichting en inboedel enzo.
Niet zo'n verpauperde, lelijke, grauwe, oude winkel.
Ik vind de Lidl altijd leuker dan de Aldi.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik word serieus half depri als ik in zo'n oude winkel kom, er zijn Aldi's met meer sfeer.
HOSSEL IEKSquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:36 schreef tetouaribo het volgende:
Appie, ben er vandaag nog geweest. Werkt zo'n nieuw meisje daar. Echt mooi(L)
Bij de AH waar ik vroeger werkte was ik altijd muizenjager in het magazijn. Die beesten knaagden telkens een gat in de doos met zakken Hamka'squote:Op woensdag 17 juli 2013 19:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ok ik moet wel zeggen dat het beetje pauper is, teringvriezer die steeds lekt waardoor de vloer met ijs bedekt wordt en je bijna je nek breektZou een gratis verzekering van AH moeten krijgen.
Aldi kan je echt kapot veel stelen maar is niet goedquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind de Lidl altijd leuker dan de Aldi.En bij de Lidl hebben ze kklekkere chocola.
![]()
Sowieso dat ik een plannetje zou uitstippelen met een goede letseladvocaatquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ok ik moet wel zeggen dat het beetje pauper is, teringvriezer die steeds lekt waardoor de vloer met ijs bedekt wordt en je bijna je nek breektZou een gratis verzekering van AH moeten krijgen.
Pauperquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind de Lidl altijd leuker dan de Aldi.En bij de Lidl hebben ze kklekkere chocola.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is daar het stelen waard?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:37 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Aldi kan je echt kapot veel stelen maar is niet goed
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pauper.
Nog steeds vakkenvuller zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij:
Ik:
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
LOL, beveiliger vertelde vandaag dat 'ie gister een collega (Nederlands, red.) had betrapt, die probeerde een toetje te stelenquote:
fucking tatas ook altijdquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
LOL, beveiliger vertelde vandaag dat 'ie gister een collega (Nederlands, red.) had betrapt, die probeerde een toetje te stelen_! EEN TOETJE
_! En ging huilen toen hij was betrapt en op gesprek moest
.
Je het zweet onder de oksels rennen met borden en glazen voor ¤10 p/u of spiegelen voor ¤13,50quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nog steeds vakkenvuller zijn.![]()
Jij:
[ afbeelding ]
Ik:
[ afbeelding ]
Ja echt letterlijk elke super heeft wel muizen, teringbeestenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
Bij de AH waar ik vroeger werkte was ik altijd muizenjager in het magazijn. Die beesten knaagden telkens een gat in de doos met zakken Hamka's
Al was er maar 1 zak per doos aangeknaagd, dan mocht de rest niet verkocht worden en moest het allemaal weggegooid worden, mochten we niet mee naar huis nemen, dus dat moest stiekem
1,55-1.60, kleine voeten en handen, licht getint, ik denk half indo en half italiaans grzien haar italiaanse naam. Ovale lieve gezicht, Grote sprekende groene ogen, volle roze lippen, mooi dik zwart haar. En ik weet vrijwel zeker dat ze een mooi lichaam heeft.quote:
Echt zó veel tijd verkloot met 'muizen jagen'quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja echt letterlijk elke super heeft wel muizen, teringbeesten. Hier doen ze neit zo drastisch dat meteen alles weg moet tho
Je kreeg er iig geld voor tochquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:41 schreef Ezio het volgende:
[..]
Echt zó veel tijd verkloot met 'muizen jagen'
Gewoon een gesprek aangaan als ze aan het vakkenvullen is en dan #YOLOquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:40 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
1,55-1.60, kleine voeten en handen, licht getint, ik denk half indo en half italiaans grzien haar italiaanse naam. Ovale lieve gezicht, Grote sprekende groene ogen, volle roze lippen, mooi dik zwart haar. En ik weet vrijwel zeker dat ze een mooi lichaam heeft.
Trouw materiaal rozz, ik zeg het je.
Hebben ze voor jou geen Veer-topic ofzo?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:41 schreef Modus het volgende:
WGR / [Centraal] AH mopwagenmedewerkerstopic #29 Hassan! Frisdrankpad!
oh snapquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hebben ze voor jou geen Veer-topic ofzo?
Voor de rest van je posts hebben we ONZ / Funny links, pics & clips - #154 154# -clips & pics ,links Funny al.
Maar de Aldi heeft die repen met hazelnoten in die rood-witte verpakkingquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
![]()
Wat.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
LOL, beveiliger vertelde vandaag dat 'ie gister een collega (Nederlands, red.) had betrapt, die probeerde een toetje te stelen_! EEN TOETJE
.
¤ 14,50 + fooiengeld.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je het zweet onder de oksels rennen met borden en glazen voor ¤10 p/u of spiegelen voor ¤13,50.
Doet me denken aan zo'n turbonerdje uit mijn brugklas. Hij werd ooit door een stel jongens die hem altijd pestten gedwongen om een Kinder Bueno te stelen bij de Jamin. Deed hij het uiteindelijk, hadden ze het aan de kassamiep verteld en werd de politie gebeld.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Is niet nodig, m'n ex werkt daar. Je weet hoe die dingen gaan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:42 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Gewoon een gesprek aangaan als ze aan het vakkenvullen is en dan #YOLO
ze weet al dat je een kleintje hebt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:43 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Is niet nodig, m'n ex werkt daar. Je weet hoe die dingen gaan.
Hoe ziet je ex dr uitquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:43 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Is niet nodig, m'n ex werkt daar. Je weet hoe die dingen gaan.
Weet niet welke je bedoelt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:42 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Maar de Aldi heeft die repen met hazelnoten in die rood-witte verpakking.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:43 schreef Ezio het volgende:
[..]
Doet me denken aan zo'n turbonerdje uit mijn brugklas. Hij werd ooit door een stel jongens die hem altijd pestten gedwongen om een Kinder Bueno te stelen bij de Jamin. Deed hij het uiteindelijk, hadden ze het aan de kassamiep verteld en werd de politie gebeld.
Dat zou ik echt absoluut niet trekken, werken in de hitte/benauwdheidquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:43 schreef Chloroform het volgende:
¤ 14,50 + fooiengeld.
Soms zou ik wel willen dat ik nog in de supermarkt werkte hoor. Airco.Nu sta je met je kop in de volle zon met je fucking sloof, blouse, broek alles beetje kapot te gaan en dat mensen dan doodleuk zeggen: "Warm hè?" JA KKHOER HET IS WARM, ZEG NOU MAAR GEWOON WAT JE WILT BESTELLEN.
![]()
![]()
Da's wel echt een gare actiequote:Op woensdag 17 juli 2013 19:43 schreef Ezio het volgende:
[..]
Doet me denken aan zo'n turbonerdje uit mijn brugklas. Hij werd ooit door een stel jongens die hem altijd pestten gedwongen om een Kinder Bueno te stelen bij de Jamin. Deed hij het uiteindelijk, hadden ze het aan de kassamiep verteld en werd de politie gebeld.
Nog containers met bier laten donderen lately?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zou ik echt absoluut niet trekken, werken in de hitte/benauwdheid!
Vond het al genoeg dat ik om 12:00u een vrachtwagen stond in- en uit te laden.
Wauw.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:46 schreef Ezio het volgende:
Vakken vullen was best tof
Altijd de Lactacyd vaginazeep zo diep mogelijk in de rekken beuken tussen de tampons en het maandverband zodat alle dikke wijven in de overgang met hun opvliegers en zweetspleten met het schaamrood op de kaken aan mij moesten vragen waar het lag
Ik ben niet zo lomp, collega's welquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nog containers met bier laten donderen lately?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:46 schreef Ezio het volgende:
Altijd de Lactacyd vaginazeep zo diep mogelijk in de rekken beuken tussen de tampons en het maandverband zodat alle dikke wijven in de overgang met hun opvliegers en zweetspleten met het schaamrood op de kaken aan mij moesten vragen waar het lag
quote:
Ik heb geen kleine vriend.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze weet al dat je een kleintje hebt.
Dat ventje was ook echt zo'n zenuwpees, het leek echt alsof hij Parkingson had. Janken dat hij deed elke keer als ze hem er weer aan herinnerden op schoolquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Da's wel echt een gare actie.
Ik stiekem ook niet hoor, maar dan kijk ik op m'n rekening aan het einde van de maand en dan zie ik m'n fooienenvelop ook nog eens goed gevuld, dan denk ik wel van:quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha shiit.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:46 schreef Ezio het volgende:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hebben ze voor jou geen Veer-topic ofzo?
Voor de rest van je posts hebben we ONZ / Funny links, pics & clips - #154 154# -clips & pics ,links Funny al.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:46 schreef Ezio het volgende:
Ik deed trouwens hetzelfde met de zwangerschapstestkits, maar daar werd nooit om gevraagdquote:
Wel heel stiekempjes allemaal, hoor.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik stiekem ook niet hoor, maar dan kijk ik op m'n rekening aan het einde van de maand en dan zie ik m'n fooienenvelop ook nog eens goed gevuld, dan denk ik wel van:
[ afbeelding ]
En vind het stiekem wel gewoon leuk.
Therapeuten.quote:
oh ik dacht dat jij het was die 'm liet donderenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben niet zo lomp, collega's wel.
Dan is het gewoon wachten op de paupers met leuke opmerkingen of mensen die proberen wat mee te krijgen.
Bekend met die zwervers die uren chillen op dat ronde ding voor AH? Als de kippen zijn ze erbij dan hèquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
oh ik dacht dat jij het was die 'm liet donderen
Ben heel stiekem. :$:$:$:$quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel heel stiekempjes allemaal, hoor.
En inderdaad, ik vermaak me er ook prima, tijd vliegt altijd voorbij. Liever dan op zo'n saai kantoor (voorlopig).
Was in Engeland in de Pound Shop, liep een wijf met een buggy met kindje erin en aan elke arm nog een ander kloteblaag, riep zo door heel die kkwinkel: "DO YA'VE ANY PREGNANCY TESTSSSS?"quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:50 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik deed trouwens hetzelfde met de zwangerschapstestkits, maar daar werd nooit om gevraagd
quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
IK NEEM GEEN BEVELEN AANSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee wacht zo bedoelde ik het nietHet spijt me, blijf vooral posten en wordt een waardevolle aanwinst voor deze SC
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
therefor ...quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Therapeuten.
Limited version.
Husain Bolt.
Noteblock.
Potatoe.
Patates frites.
Isle.
Capichon.
Gille de la tourette.
Tchaikovsky (vodka).
Dasmci.
Bank/stoel (sofa).
Snaterlach.
Labieliteit.
De logo.
1998, 15 jaar?! (2013).
Verfen.
Gestord.
Uitscholdt.
Therefor.
Gefincheerd.
Gaillardo.
Inimini.
Argaponis.
Parkingson.
Nee ik kom daar toch nooitquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bekend met die zwervers die uren chillen op dat ronde ding voor AH? Als de kippen zijn ze erbij dan hè.
Hey allemaal nieuwe toevoegingenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Therapeuten.
Limited version.
Husain Bolt.
Noteblock.
Potatoe.
Patates frites.
Isle.
Capichon.
Gille de la tourette.
Tchaikovsky (vodka).
Dasmci.
Bank/stoel (sofa).
Snaterlach.
Labieliteit.
De logo.
1998, 15 jaar?! (2013).
Verfen.
Gestord.
Uitscholdt.
Therefor.
Gefincheerd.
Gaillardo.
Inimini.
Argaponis.
Parkingson.
Ik fap altijd op Therapeuten. Heb niets anders nodig dan het teruglezen van mijn momentje in de spotlights.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:57 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Kun je nu weer lekker fappen.
Narcistquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik fap altijd op Therapeuten. Heb niets anders nodig dan het teruglezen van mijn momentje in de spotlights.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:53 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Lees je nou terug, of sherlock je je naam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godver, ik zou toch echt zweren dat het parkingsons wasquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Therapeuten.
Limited version.
Husain Bolt.
Noteblock.
Potatoe.
Patates frites.
Isle.
Capichon.
Gille de la tourette.
Tchaikovsky (vodka).
Dasmci.
Bank/stoel (sofa).
Snaterlach.
Labieliteit.
De logo.
1998, 15 jaar?! (2013).
Verfen.
Gestord.
Uitscholdt.
Therefor.
Gefincheerd.
Gaillardo.
Inimini.
Argaponis.
Parkingson.
Die kinderen hebben geen enkele kans in het levenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben heel stiekem. :$:$:$:$
Ja, precies.Zou dat sowieso niet kunnen. Beetje hele dag verplicht FOK!ken.
![]()
![]()
[..]
Was in Engeland in de Pound Shop, liep een wijf met een buggy met kindje erin en aan elke arm nog een ander kloteblaag, riep zo door heel die kkwinkel: "DO YA'VE ANY PREGNANCY TESTSSSS?"
Kk Britten.
Met wat helpt hij je?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:01 schreef Rozzje het volgende:
Ik heb echt een lekkere fysio maar heb nooit echt last om er naar toe te gaan
Dan bel je hem toch gewoon een keer voor een date?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:01 schreef Rozzje het volgende:
Ik heb echt een lekkere fysio maar heb nooit echt last om er naar toe te gaan
Hoe oud denk jequote:Op woensdag 17 juli 2013 20:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
lol met je zij? nu al... hoe oud ben je?
Van wie zijn die lines?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:16 schreef Che_ het volgende:
Black cards, black cars,
Black on black, black broads
Whole lotta money in a black bag
Black strap, you know what that’s for?
OBG that OG dont OD cause thats bad boyquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:22 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Echte OG's aanwezig hier je weet tochh
Echte Ongelofelijke Gaytjes ja.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:22 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Echte OG's aanwezig hier je weet tochh
quote:
Luister je ook naar French?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
OBG that OG dont OD cause thats bad boy
Meteen luisteren, top 5 hardste nummer van dit jaar imoquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
OBG that OG dont OD cause thats bad boy
HAAAAANquote:
heb je gezien dat ze em in de studio zingen'rappenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Meteen luisteren, top 5 hardste nummer van dit jaar imo.
[..]
HAAAAAN
Met Diddy z'n zoontje erbij toch? En Wale op de achtergrondquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
heb je gezien dat ze em in de studio zingen'rappen
ja manquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met Diddy z'n zoontje erbij toch? En Wale op de achtergrond. Diddy helemaal panja.
Wat voor kapsel heb je nu dan shi skinheadquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:26 schreef tetouaribo het volgende:
Ik ben echt veel minder g dan men debkt, zeker als ik mijn haren laat groeien, dan ben ik gewoon een lieve knul.
Idd gemillimetert of opscheertje. Maar in de winter laat ik het altijd best wel groeien voor de warmte en ik merk dan dat kaasjes hoi durven te zeggen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:36 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Wat voor kapsel heb je nu dan shi skinhead
Sowieso*quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:39 schreef tetouaribo het volgende:
Jij dan? ZOiezo dat jij mooi boy bent
Nee je hoe mijn hulp duidelijk nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:44 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Aardig van je, maar ik hoe jou hulp niet.
hoeftquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee je hoe mijn hulp duidelijk niet.
Jouw*quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:44 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Aardig van je, maar ik hoe jou hulp niet.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:50 schreef tetouaribo het volgende:
Jongens, laat mij in m'n waarde! Ik ben tot veel toe in staat.
Oke ik wil een iPhone kan je die voor me regelen, vast wel he?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:50 schreef tetouaribo het volgende:
Jongens, laat mij in m'n waarde! Ik ben tot veel toe in staat.
Goejkoop tebelgoed!quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke ik wil een iPhone kan je die voor me regelen, vast wel he?
Na de ramadan mag je mij misschien pijpen voor een iphone, als je een beetje lekker bent teminste.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke ik wil een iPhone kan je die voor me regelen, vast wel he?
Nee bedankt, heb nog wel standaarden en daar passen straatschoffies niet bij.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:01 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Na de ramadan mag je mij misschien pijpen voor een iphone, als je een beetje lekker bent teminste.
maar mur wel?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee bedankt, heb nog wel standaarden en daar passen straatschoffies niet bij.
Ik nam slechts de rol aan die jij mij gaf, Iphone kopen schatje?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee bedankt, heb nog wel standaarden en daar passen straatschoffies niet bij.
Je bent zelf een hoe.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee je hoe mijn hulp duidelijk niet.
eigenlijk niet, Fok is van de duivel!quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:04 schreef Modus het volgende:
Mag je wel op fok in deramadan
? Staat niks over in dat ene boek.
.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:38 schreef krioro het volgende:
"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Jullie falen al (op de eerste dag) door op FOK! te posten.
je brengt me op een ideequote:Op woensdag 17 juli 2013 21:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Inb4 'ja maar allah heeft geen fok aacount dus die kan tog nie meelezen![]()
!!11'
Can't blame her.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:13 schreef Ezio het volgende:
Godver, nu het na 6 jaar uit is met mijn vriendin zit er zo'n lelijke vadsige nederlandse chick die al 10 jaar verliefd op me is achter me aan. Facebook, Skype, overal word ik belaagd
Ja ik ben dan ook wel heetquote:
HAHA, JA MAN.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee grapje, ik zag het niet. Je zweette peentjes hè hahaha!
':S', ik wijzigde mijn PI alleen.quote:
Nou blokkeren en dan is het opgelost slotje.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:13 schreef Ezio het volgende:
Godver, nu het na 6 jaar uit is met mijn vriendin zit er zo'n lelijke vadsige nederlandse chick die al 10 jaar verliefd op me is achter me aan. Facebook, Skype, overal word ik belaagd
Ja maar dat kan ik dus niet maken want ze is de dochter van vrienden van de familiequote:Op woensdag 17 juli 2013 21:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou blokkeren en dan is het opgelost slotje.
iseequote:Op woensdag 17 juli 2013 21:25 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
':S', ik wijzigde mijn PI alleen.
Lekker interessantquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ik dus niet maken want ze is de dochter van vrienden van de familie
Ja ik ben gewoon lief dus ik moet elke keer op diplomatische wijze de situatie ontduikenquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker interessantDat zou mij niet weerhouden als ze me lastig valt
zeker gevraagd door zo'n kassamiep van 16?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:38 schreef Chloroform het volgende:
Nou jongens, wat mij net toch gebeurde. Moest gewoon legitimatie laten zien toen ik een flesje wijn kocht. Echt, je maakt het mee hoor. Poe hee.
Hoe oud ben je? Ik ben 25 en mag dus elke keer mijn paspoort trekken aangezien ik een babyface van jewelste heb.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:38 schreef Chloroform het volgende:
Nou jongens, wat mij net toch gebeurde. Moest gewoon legitimatie laten zien toen ik een flesje wijn kocht. Echt, je maakt het mee hoor. Poe hee.
Ja.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zeker gevraagd door zo'n kassamiep van 16?
Ook 25. En haha! Babyface.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:39 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Ik ben 25 en mag dus elke keer mijn paspoort trekken aangezien ik een babyface van jewelste heb.
Lach maar, over 10 jaar lach ik je uit als je een verschrompelde pruim bent en ik erbij loop als 25-jarigequote:Op woensdag 17 juli 2013 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ook 25. En haha! Babyface.
Gewoon ook echt op m'n rijbewijs kijken van "EVEN KIJKEN WANNEER ZE GEBOREN IS". Echt, kk, kan die shit slecht handelen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dan met een hele diepe zucht je ID tevoorschijn halen
Ik ben al een verschrompelde pruim.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:41 schreef Ezio het volgende:
[..]
Lach maar, over 10 jaar lach ik je uit als je een verschrompelde pruim bent en ik erbij loop als 25-jarige
Moment danquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon ook echt op m'n rijbewijs kijken van "EVEN KIJKEN WANNEER ZE GEBOREN IS". Echt, kk, kan die shit slecht handelen.
[..]
Ik ben al een verschrompelde pruim.Pics van je babyface.
Maak foto met je telefoon en mail naar jezelf dan.quote:
Ik heb wel eens een foto hier gepost een paar maanden geleden, die heeft Vas_ vast nog welquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maak foto met je telefoon en mail naar jezelf dan.
Ja, herinner me er vooral aanquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:48 schreef Chloroform het volgende:
Maarrehhh, relatie uit na 6 jaar? Kut wel.
Er zijn 3,5 miljard+ vrouwen op de wereld manquote:
Joh, nu kun je eindelijk dat andere mokkel dat al 10 jaar verliefd op je is bonen.quote:
Ik zit ook maar wat te klootviolen manquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Moest laatst als net 24-jarige in de shoppa m'n ID laten zien, vond het wel een compliment.
[..]
Er zijn 3,5 miljard+ vrouwen op de wereld man.
Wiet kopen in de shop is wel wat anders dan een fles rosé bij de Appie.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Moest laatst als net 24-jarige in de shoppa m'n ID laten zien, vond het wel een compliment.
[..]
Er zijn 3,5 miljard+ vrouwen op de wereld man.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:47 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een foto hier gepost een paar maanden geleden, die heeft Vas_ vast nog wel
Jullie?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:54 schreef Chloroform het volgende:
SEX / Trio met een stel, hoe aanpakken?
Vas, zoeken jullie nog iemand?
Oh, loop ik weer achter?quote:
Die heb je niet meer? Je zei dat je hem had opgeslagen om me te blackmailen en hebt hem daarna nog een keer gepostquote:
Oh. Hoe lang al dan?quote:
WHAAATT.quote:
Oh had 'm inderdaad in photobucket gezet, maar gebruik alleen imgur eigenlijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:58 schreef Ezio het volgende:
[..]
Die heb je niet meer? Je zei dat je hem had opgeslagen om me te blackmailen en hebt hem daarna nog een keer gepost
Ga ervoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh had 'm inderdaad in photobucket gezet, maar gebruik alleen imgur eigenlijkMOET IK M POSTEN?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Je hebt gewoon een map genaamd "FOKkers".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een map genaamd "FOKkers"._!
Waarom is het uit tussen jullie?quote:
Ew. :squote:
quote:
Dat moet ik inmiddels wel dagelijks doenquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:05 schreef LompeHork het volgende:
Godver ik wil ook zo'n koppie, hoef ik me nooit te scheren.
Je hebt hem gedumpt als de cold-hearted bitch die je bent?quote:
Ben in de lente geboren, dus het magquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:07 schreef Chloroform het volgende:
Mensen die hun leeftijd aanduiden in lentes.
25 echt?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
[..]
Dat moet ik inmiddels wel dagelijks doen. Mocht ook wel een keer, met mijn 25 lentes
Nee.quote:
Jawel hoor.quote:
Wanneer ben je jarig?quote:
2 Mei.quote:
Ahw, dan ben je ook een stiertje.quote:
Een dekstier jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, dan ben je ook een stiertje.
quote:
Ja, die foto is een jaartje oud.quote:
Mooie sig trouwensquote:
Dank.quote:
Ik gun je een paar stompen op die bakkes van je.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Mooie ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
Jij ook.quote:
De Ezio-trilogie is where it's atquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dank.Ben wel AC-fan af tegenwoordig. Laatst ook trailer van deel 4 gezien. Pirate assassin's.
Nee bedankt, ik haak nu echt af.
Ja, echt.quote:
hard gewordenquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik gun je een paar stompen op die bakkes van je.
Sherlock :$quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lees je nou terug, of sherlock je je naam?
Que?!quote:
Is goed.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:27 schreef Ezio het volgende:
Godver wat een lamme foto van mij trouwens. Ik upload ff een nieuwe
Zo, deze ff genomen na het douchenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Doe dan zwoele blikquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:27 schreef Ezio het volgende:
Godver wat een lamme foto van mij trouwens. Ik upload ff een nieuwe
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:29 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zo, deze ff genomen na het douchenJe moet naar de kapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik ga me echt niet elke dag scheren in de zomervakantie hoorquote:
[..]
Zo, deze ff genomen na het douchenMijn moeder heeft een betere snor dan jij, what's up man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
motherfuckerquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een betere snor dan jij, what's up man.
Ging stukquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:26 schreef Chloroform het volgende:
Krijg vandaag zo veel liefde van dWc, begin bijna te denken dat hij al de hele dag stoned is.
[..]
Zo, deze ff genomen na het douchenWaz met je haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen volle snor/baardgroei hebben bedoelde ikquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:30 schreef Ezio het volgende:
[..]
[..]
Ik ga me echt niet elke dag scheren in de zomervakantie hoor_!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een betere snor dan jij, what's up man.
Ik zei zelf toch al dat ik een babyface van jewelste hebquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geen volle snor/baardgroei hebben bedoelde ik
True truequote:Op woensdag 17 juli 2013 22:33 schreef Ezio het volgende:
Godver wat een haat zeg
[..]
Ik zei zelf toch al dat ik een babyface van jewelste heb
Waarom?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ging stuk.
You're always in my heart <3.
Oh god, weer een straatschoffie erbij.quote:
Ja ik ben hier bekendquote:
Dat ken je haar vast nog wel van d'r vorige nick.quote:
Oh? Wie was ze dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat ken je haar vast nog wel van d'r vorige nick.
Wie is datquote:
Straatschoffie??quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god, weer een straatschoffie erbij.
Are you my conscience?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:38 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Wie niet is meer de vraag.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:38 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Wie niet is meer de vraag.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:39 schreef Ezio het volgende:
Nog iemand anders die hun afgeragde porem wil posten?
Binnenkort komt deze lesbofilm uitquote:
Heb het gemerkt jaquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Binnenkort komt deze lesbofilm uit:
http://www.moviemeter.nl/film/91606
Beetje jammer dat die chick jongensachtige trekjes heeft, maar goed.
Ja anders was het geen lesbo he.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Binnenkort komt deze lesbofilm uit:
http://www.moviemeter.nl/film/91606
Beetje jammer dat die chick jongensachtige trekjes heeft, maar goed.
Ja, wel 187 minuten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:45 schreef Dqod het volgende:
[..]!!!'
Toch ga ik kijken.. Dat jongensachtige neuken we er wel uit :$
Sad but true.quote:
Mijn e-rep, wat doe jequote:Op woensdag 17 juli 2013 22:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, wel 187 minuten.
[..]
Sad but true.
Uitzondering die de regel bevestigt.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:50 schreef Chloroform het volgende:
Oh, ik zat nog op de vorige pagina te wachten op reacties.
Rustig!quote:
:$quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Uitzondering die de regel bevestigt.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ad rem, actueel en overlopend van bijtend cynisme.
Moet gewoon lachen om jou nu.quote:
Ben je nou boos?quote:
Doe zelf rustig.quote:
Hou opquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Moet gewoon lachen om jou nu.
Ik lig half te comafokken, zo rustig ben ik hoor.. Weeniequote:
NOT THIS SHIT AGAINquote:
Wat heb je aan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik lig half te comafokken, zo rustig ben ik hoor.. Weenie
So so gelijk :$quote:
Wat denk je zelf?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Hardop.quote:
Nou nou nou.quote:
Kk, hou op.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HAHA, hardop hierom. Gvd, volgens mij lach jij echt kk grappig
.
sowieso hij danst ziek jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha hij bosst ze wel, die moves.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |