Mooie sig trouwensquote:
Dank.quote:
Ik gun je een paar stompen op die bakkes van je.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Mooie ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
Jij ook.quote:
De Ezio-trilogie is where it's atquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dank.Ben wel AC-fan af tegenwoordig. Laatst ook trailer van deel 4 gezien. Pirate assassin's.
Nee bedankt, ik haak nu echt af.
Ja, echt.quote:
hard gewordenquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik gun je een paar stompen op die bakkes van je.
Sherlock :$quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lees je nou terug, of sherlock je je naam?
Que?!quote:
Is goed.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:27 schreef Ezio het volgende:
Godver wat een lamme foto van mij trouwens. Ik upload ff een nieuwe
Zo, deze ff genomen na het douchenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Doe dan zwoele blikquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:27 schreef Ezio het volgende:
Godver wat een lamme foto van mij trouwens. Ik upload ff een nieuwe
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:29 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zo, deze ff genomen na het douchenJe moet naar de kapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik ga me echt niet elke dag scheren in de zomervakantie hoorquote:
[..]
Zo, deze ff genomen na het douchenMijn moeder heeft een betere snor dan jij, what's up man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
motherfuckerquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een betere snor dan jij, what's up man.
Ging stukquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:26 schreef Chloroform het volgende:
Krijg vandaag zo veel liefde van dWc, begin bijna te denken dat hij al de hele dag stoned is.
[..]
Zo, deze ff genomen na het douchenWaz met je haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen volle snor/baardgroei hebben bedoelde ikquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:30 schreef Ezio het volgende:
[..]
[..]
Ik ga me echt niet elke dag scheren in de zomervakantie hoor_!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een betere snor dan jij, what's up man.
Ik zei zelf toch al dat ik een babyface van jewelste hebquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geen volle snor/baardgroei hebben bedoelde ik
True truequote:Op woensdag 17 juli 2013 22:33 schreef Ezio het volgende:
Godver wat een haat zeg
[..]
Ik zei zelf toch al dat ik een babyface van jewelste heb
Waarom?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ging stuk.
You're always in my heart <3.
Oh god, weer een straatschoffie erbij.quote:
Ja ik ben hier bekendquote:
Dat ken je haar vast nog wel van d'r vorige nick.quote:
Oh? Wie was ze dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat ken je haar vast nog wel van d'r vorige nick.
Wie is datquote:
Straatschoffie??quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god, weer een straatschoffie erbij.
Are you my conscience?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:38 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Wie niet is meer de vraag.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:38 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Wie niet is meer de vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |